Keresés

Találatok száma: 233
Előző 3 / 12 Következő
  • 2020.09.24. 18:04
     Juhász Csaba - Juhász ZsoltJuhász Média Kft - Renault Clio R3TQ8 Oils Eger Rally - 2020.09.05-06.Erről a versenyről faggatom Csabit, a pilótát.Kategória első idővel nyitottatok a szombati két gyors után, amit a Pétervásári elág - Sirok sikerült abszolválnotok. Ennyire jó időt mentetek, hogy még egy kis kaszni átalakítás is belefért?- Egész jól kezdtük a versenyt, az első gyorson mentünk egy biztonsági tempót. Felraktuk a lámpasort, de teljesen feleslegesen. Csak szürkület volt, ami egy kicsit zavart is a vezetésben. Az viszont jól látszott, hogy rengeteg felhordás volt a pályán. A ... tetszett a sok kihordásos szakasz?- A második helyezésnek nem örültem, mert mindig első akarok lenni. De a saját hibámnak köszönhetem, hogy nem lettem első. Több éve nem indultam már Egerben, nagyon meglepett ez a sok felhordás, nem is tudtam rajta gyorsan menni. Az autó sem erre lett beállítva, ebből most tanulnunk kell. Ezt leszámítva jó kis verseny volt. Együttműködő partnereink: Volvid, Lel Kft., Zsilip 2008 Kft., Decran Hungary Kft., Interdairy Hungary Kft., Seamaster Products Kft., Gran-Export Kft., Altis Építő Kft., Endriago Kft., Tiszaújváros Transz Kft., TT SPED, West- Start Kft Egy kalandosra sikeredett Eger rali után van a Juhász Csaba - Juhász Zsolt rali páros.Eger Rallye

    Rally

  • 2013.04.10.
    Eger a szívembe lopta magát!” MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Kondella Péter – Bagdány István, Honda Civic Type R A kezdeti problémák ellenére mosollyal az arcán gurult át a céldobogón Kondella Péter és navigátora, Bagdány István. A Maricsek Racing Team versenyzőit a 9. Eger Rallye kezdete előtt műszaki problémák hátráltatták, ám az RTE versenynapjának második felében sikerült a duónak leküzdenie a technika ördögét. Kondelláék két ezüstérmet is begyűjtöttek a Honda Civic Type R-rel, amivel így megalapozták a 2013-as bajnoki címvédésre vonatkozó esélyeiket is ... végi helyezésünk lebegett már most a szemünk előtt, amit nem szerettünk volna már az első versenyen kockára tenni. Az N csoportban, illetve az N3 kategóriában is a dobogó második fokára állhattunk fel, s ez az eredmény kitűnőnek mondható ilyen viszontagságos körülmények mellett. Összességében nagyon jól éreztük magunkat az évadnyitón, melyet csúszások és várakozások nélkül, pörgősen bonyolítottak le a szervezők. Szimpatikusak voltak a pályák, a rendezés, és kitűnő hangulat uralkodott a helyszínen a hétvége alatt. Az idei Eger Rallye így belopta magát a szívembe, s benne van a Top3 versenyeim ... . Kondella Péter: Furán kezdődött az évünk – és itt elsősorban az Eger Rallyera való felkészülésre gondolok. A váltó két héttel később készült el, mint ahogy elterveztük, ezért minden munkafázisunkkal csúsztunk. Ez egyben azt is eredményezte, hogy péntek délután, az Egerbe való indulásunk előtt még az utolsó simításokat végeztük a Hondán. A beállításokat így nem tudtuk letesztelni, ami miatt elég nagy hátrányunk is volt a többiekhez képest. A futamot elég lassan kezdtük, ami köszönhető volt annak, hogy számomra nem csak az egri pályák, de a navigátor is új volt. Kicsit fura volt, hogy nem a jólEger Rallye Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.04.10.
    Textura Sport Club – Eger Rali 2013. április 9. Wirtmann három versenyt nyert Egerben Három győzelmet aratott Wirtmann Ferenc és Barna György az Eger Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros a Historic Országos Ralibajnokság szombati és vasárnapi futamát is megnyerte, míg a Közép-Európai Zónakupában – ahol a két versenynapot egyben értékelték – is az élen végeztek. „Nagyon jó kis verseny volt” – mesélte Wirtmann Ferenc. „Sokkal könnyedebben versenyeztünk úgy, hogy két héttel ezelőtt indultunk Ausztriában, a Rebenland Ralin. Máskor a szezon első versenyén mindig idegen egyEger Rallye Historic
  • 2013.04.09.
    MHH Rally Team Krózser Menyhért–Fodor Géza, Subaru Impreza WRC, Eger Rali 2013. április 8. Nagyon bevált Az Országos Ralibajnokság abszolút értékelésében az ötödik helyet szerezte meg Krózser Menyhért és Fodor Géza az Eger Ralin. Az MHH Rally Team párosa most versenyezett először a Subaru Impreza WRC-vel, amely úgy tűnik, beváltotta a hozzá fűzött reményeket. „Abszolút elégedettek vagyunk a saját magunk és az autó teljesítményével is” – mondta Krózser Menyhért, aki az első WRC-s versenye után nem tudta leplezni örömét. „Nagyszerű élményt jelentett az autó. Sokan nem hittek benne, hogyEger Rallye MHH Rally Team Rally
  • 2013.04.09.
    Tökéletes csapatmunka volt Közel negyvenöt másodperces előnnyel nyerte meg a magyar rallybajnokság nyitó futamát Kazár Miklós és Szőke Tamás. A Maximmun Racing Team kettőse a 9. Eger Rallyt végig uralva szerezte meg a maximális pontszámot. A Citroen Xsara WRC-vel a miskolci pilóta és régi-új navigátora tízből nyolc gyorsasági szakaszt húzott be, köztük az utolsót is, ami plusz öt pontot jelentett a futamgyőzelem mellé. - Az utolsó körben már óvatosan mehettünk volna, de nem volt szívem visszaengedni a gázpedált - mesélte az élményeit a futam után Kazár Miklós. - Nem akartam kizökkenni a ... ritmusból, hiszen a Power Stage, vagyis az utolsó szakasz is nagyon fontos volt a számunkra. Szerencsére ezt is megnyertük, így egy teljesen kerek hétvégét zártunk Egerben. Az elsőtől az utolsó percig kiválóan éreztük magunkat a versenyautóban. Élveztük a futam minden egyes pillanatát. Már most úgy érzem, hogy nagyon jó döntés volt a Citroen mellett letenni a voksunkat. Az első gyorsasági rajtját ugyan elrontottam, de innentől kezdve fokozatosan belaktuk az autót. Egyre inkább összehangolódtunk, ami a szakaszok időeredményein is meglátszott. A féktávokat azonban még szokni kell: a lassítók előtt egyre ... navigátora tavaly Kolozsváron román bajnoki futamot nyert, idén pedig már rögtön az első versenyen Egerben is megérezhette a győzelem ízét. - Ez a siker talán azért kedvesebb számomra, mert hazai környezetben értük el - tette hozzá Szőke Tamás. - Már az is óriási élmény volt, amikor a szakadó esőben felgördültünk a rajtdobogóra, hát még az, amikor a célban ennyi néző ünnepelt minket. Valóban tökéletes verseny volt, amit a számok is bizonyítanak. Tízből nyolc gyorsaságin mi voltunk a legjobbak, ezt nem hittem volna néhány nappal ezelőtt. Az autó azonban minden szempontból tökéletesen működött. Úgy ... nem láthatnak az utcán. Ezek az autók pedig ilyenek. A hangjukkal, a durrogásukkal, és az óriási lángcsóvákkal igazi kuriózumnak számítanak. A Citroen pedig a mi esetünkben sem okozott csalódást. Óramű pontossággal működött, ez pedig elengedhetetlen volt ehhez a sikerhez. A kellő alaphangot tehát sikerült megadnunk, de tudjuk, hogy nagyon hosszú a bajnokság. Az biztos, hogy az egri siker után, különös érzésekkel készülünk a következő futamra. Május második hétvégéjén ugyanis szűkebb otthonunkban, Miskolcon bizonyíthatunk. A 9. Eger Rali (nem hivatalos) végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke TamásEger Rallye Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.09.
    CÍM: Előrelépés helyett csalódottság Maxx Race Team – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Velenczei Ádám – Apkó András, Mitsubishi Lancer Evo IX Nem volt a legboldogobb a 9. Eger Rallye leintése után Velenczei Ádám. A Maxx Race Team fiatal pilótája az RTE abszolút 5. helyén zárta a versenyhétvégét, ám eredményével egyáltalán nem volt megelégedve. Hű társa, a Mitsubishi Lancer Evo IX több „betegséggel” is küszködött, így nem Ádám és navigátora, Apkó András nem tudták a tőlük elvárt teljesítményt produkálni. Velenczei Ádám: Nagyon húzós volt az elmúlt két hetem a szezonnyitóra valóEger Rallye Maxx Race Team RTE
  • Eger
    2013.04.07.
    Eger Rallye Eger
  • 2013.04.05.
    Textura Sport Club – Eger Rali előzetes 2013. április 5. Wirtmann ob és CEZ-pontokra hajt Két bajnokságban is érdekelt lesz a hétvégén Wirtmann Ferenc és Barna György az Eger Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Országos Historic Ralibajnokság mellett a Közép-Európai Zónakupában (CEZ) is szeretné gyarapítani pontjait. Reményeik szerint ebben segítségükre lesz a két héttel ezelőtti osztrák Rebenland Ralin szerzett lendületük. „Természetesen nyerni megyünk Egerbe” – mondta Wirtmann Ferenc. „Másképp nem is szabad elindulni. Tavaly nagyon sokat erősödött a historic ... mezőnye és a fiatalok többször is megszorongattak minket. Remélem, ezt az idén is folytatják, és izgalmas, szoros verseny lesz.” „Azt mondanom sem kell, hogy a szezon egyik legfontosabb versenye lesz számunkra az Eger Rali, hiszen a magyar bajnokság mellett a CEZ-historic bajnokságának is része. Két héttel ezelőtt Ausztriában megkezdtük a CEZ-pontok gyűjtését, remélem, ezt Egerben folytatjuk, de az autóra is nagyon kell vigyáznunk, mert két hét múlva Csehországban, a Vltava Ralin is szeretnénk indulni.” „Aki teheti, jöjjön ki a versenyre, mi mindent megteszünk, hogy ne csak mi, de a közönség isEger Rallye Textura Sport Club Historic
  • 2013.04.05.
    CÍM: Eger lenne az első lépcsőfok Maxx Race Team – 9. Eger Rallye Velenczei Ádám – Apkó András Az ezüstnél szebben csillog az arany – nem is vitás. Érthető, ha a fiatal és tehetséges pilóta, Velenczei Ádám is begyűjtené a nemesebb fémmel bevont érmet a tavalyi, Rali Túra Bajnokságban elért 2. helyezés mellé. A Maxx Race Team versenyző hűséges társával, egy Mitsubishi Lancer Evo IX-essel, és Apkó András személyében új navigátorral valósítaná meg ezt az elképzelését. Álmainak eléréséhez az első lépcsőfokot az április 5-7. közötti, 9. Eger Rallye takarná. Velenczei Ádám: Két évvel ezelőtt ... már mentem egyszer a hevesi viadalon, egy Mitsubishi Lancer Evo VI-ossal. Akkor nagyon jól indult számunkra a verseny, egészen az utolsó gyorsasági szakaszig – a cél előtt 300 méterrel, technikai probléma miatt estünk ki. A 2011-es Eger Rallye volt az első RTE versenyük, ahol a 2. helyről kellett feladniuk a küzdelmeket. Szeretnék most kibékülni az egri pályákkal, s remélem, visszaadják a két éve elvett szerencsémet. A Rali Túra Bajnokságot idén se cseréltem le – a tavalyi ezüstérmem után szeretnék 2013-ban is jól szerepelni. Ebben nagy segítségemre lesz új navigátorom, Apkó András, aki egy ... gumiválasztás fog eldönteni. A Szilveszter Rallyból kiindulva fekszik nekem a nedves aszfalt, ezért jobban örülnék neki, ha egész nap esne, és vizes pályán kellene teljesíteni. Ennek ellenére szeretnénk a dobogón végezni! Apkó András: A harmadik Eger Rallyemnak vágok neki a hétvégén, s ugyanolyan izgalommal várom ezt a futamot is, mint az eddigieket. A szakaszok között vannak tempós, illetve rosszabb minőségű részek is, de összességében nagyon élvezetesek – már az első pillanatban elnyerték a tetszésemet. Meglátjuk, esőben, vízben mi változik majd meg rajtuk, ugyanis a hétvégére esőt mondanak. Én azért ... bízom benne, hogy az égiek mellénk állnak majd, és száraz körülmények között tudunk majd versenyezni. Őszintén szólva én ennek az utóbbi alternatívának jobban örülnék, mert száraz aszfalton nagyobb a tempó, biztonságosabb és nincs meg a veszélye annak, hogy eltaktikázzuk magunkat a gumiválasztásnál. Az elmúlt két évben előfutó voltam, Magda Róbert oldalán, és a közönség szórakoztatása miatt autóztunk. Idéntől fogva ez más lesz, hiszen Ádámmal komoly terveink vannak. A 9. Eger Rallyera a célunk a futamgyőzelem, év végén pedig a bajnoki cím megszerzése. Igaz, nem lesz egyszerű dolgunk, mertEger Rallye Maxx Race Team Rally
  • 2013.04.05.
    MHH Rally Team Krózser Menyhért–Fodor Géza, Subaru Impreza WRC, Eger Rali előzetes 2013. április 5. Főpróba a WRC-vel Először áll rajthoz WRC-vel Krózser Menyhért és Fodor Géza, az Eger Ralin. Az MHH Rally Team párosa nem bocsátkozott jóslatokba az eredménnyel kapcsolatban. Tisztában vannak vele, hogy nem elég jó autóval versenyezni, ki is kell használni a WRC-ben rejlő lehetőségeket. Krózser az idén két navigátorral indul, akik közül az első versenyen Fodor Géza olvassa az itinert, Papp György pedig a csapat munkáját erősíti. „Változatlanul sok még a kérdőjel a számunkra az első WRC-s ... versenyünk előtt” – mondta Krózser Menyhért. „Tegnap (csütörtökön) volt egy rövid tesztünk, ami alatt húsz kilométert mentem az autóval. Sikerült jobban összebarátkoznom a Subaruval, de még messze nem állíthatom, hogy mindent tudok róla.” „Az Eger Rali lesz a főpróba számunkra. Egyelőre nem tudok és nem is akarok tippelni az eredményre. A verseny után okosabbak leszünk, akkor már látni fogom, hogy mire képes ez az autó a mai magyar mezőnyben és hogy mire vagyunk képesek vele mi.” „Az első versenyen Fodor Géza lesz a navigátorom, aki a WRC kedvéért tért vissza az idén pár versenyre. A másik navigátoromEger Rallye MHH Rally Team Rally
  • 2013.04.05.
    CÍM: Új év, új osztály, új kihívások Maxx Race Team – 9. Eger Rallye Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 A Rali Túra Bajnokságban való sikeres szereplés után nagy fába vágta a fejszéjét Kiss Viktor. 2013- ban már nem az RTE, hanem az Országos Rally Bajnokság első osztályának mezőnyét fogja gazdagítani. A tavalyi sűrű navigátor-csere sem lesz idén jellemző rá, ugyanis a jobb oldal egész évre ki lett adva Percze Nándornak, aki tapasztalatával rengeteget tud majd segíteni a pilóta fejlődésében. A kilométerek gyűjtését és a tanulást a Maxx Race Team versenyzőpárosa is ... Egerben kezdi majd meg. Kiss Viktor: Végre vége a téli szünetnek, s az új évvel új osztályt is kezdünk. 2013-ban az Országos Rally Bajnokság első osztályában, a legnépesebb, 2-es géposztályban fogunk rajthoz állni Percze Nándival, s a versenyzésünket egy nagyon komoly, szakmailag, technikailag és emberileg is topon lévő csapat fogja támogatni. Nekünk csak egy ellenségünk van: saját magunk. A tervünk így csupán az, hogy minden versenyen ott legyünk, befejezzük a futamokat, valamint kilométereket és tapasztalatokat gyűjtsünk. A Mitsubishi Lancer Evo IX R4 már összeállt, teljesen át lett építve ... , mindent kicseréltünk benne, s minden időjárási viszontagságra fel van készítve. Tavaly 5 navigátor cserélődött az anyósülésen, most azonban Nándi helye fix marad. Ő az a versenyzőtárs, aki szakmailag tökéletes, és segíteni tud nekem a fejlődésben. A tanulás érdekében ahol csak lehet, rajthoz fogunk állni. Az előzetes versenynaptárunk szerint az összes ORB futamon, pár külföldi és RTE versenyen is részt vennénk majd. Így biztos, hogy 2013-ban nem fogunk unatkozni, s rajtunk nem fog múlni a fejlődés. Egerben sem versenyzőként, sem nézőként nem jártam még, Nándi viszont többször is. A pályaismerete ... Nándor: Immáron 6. alkalommal vágok neki az Eger Rallyenak, s most is hatalmas elánnal készülök rá. Navigáltam már itt Turi Tominak, Asinak és Kazár Mikinek is, így mondhatni rendelkezem már némi pályaismerettel. A kijelölt útvonalak nagyon tetszenek, igazi tempós, gyors szakaszok, és szerencsére most már jó minőségűek is. Mindegy, milyen lesz az idő, minden eshetőségre fel vagyunk készülve. Ha elkezd esni, az se lesz gond – én szeretek esőben versenyezni, egyáltalán nem érzem ennek a technikai hátrányát. Amit már kevésbé kedvelek, az a sötétben való szakaszteljesítés, de így is törekedni fogunk aEger Rallye Rallye
  • 2013.04.05.
    megálljuk majd a helyünket. A 9 Eger Rallye (ORB) programja Április 5. (péntek) Ünnepélyes rajtceremónia, Eger, Dobó Tér, 19.30 Április 6. (szombat), gyorsasági szakaszok GY1 - Egerbakta - Sirok, 15.03 (az első autó rajtja) GY2 - Terpes - Egerbakta, 15.28 GY3 - Terpes - Sirok, 17.51 GY4 - Terpes - Sirok, 19.47 Április 7. (vasárnap), gyorsasági szakaszok GY5 - Szarvaskő - Egerbocs, 13.06 GY6 - Bátor - Bükkszék, Terpes, 13.24 GY7 - Egerszólát - Egerszalók, 14.10 GY8 - Szarvaskő - Egerbocs, 15.57 GY9 - Bátor - Bükkszék, Terpes, 16.15 GY10 - Egerszólát - Egerszalók, 17.01 Ünnepélyes célceremónia, Eger ... álmunk vált valóra. Úgy tűnik, hogy teljes idényre tervezhetünk, ezért optimistán tekintünk az idei versenyek elé. Számunkra sok újdonságot tartogat majd ez a sorozat. Dupla annyi versenykilométert kell teljesítenünk mint eddig, és olyan riválisokkal mérhetjük majd össze a tudásunkat, akik tizenöt-húsz éve meghatározó szereplői a hazai rallysportnak. Éppen ezért túl nagy elvárást nem fogalmazunk meg magunkkal szemben, az elsődleges szempont, hogy célba érjünk. Már most, Egerben is. ifj. Kiss Lászlónak fél évtizedet kell visszapörgetnie az idő kerekét, hogy ORB-s emléket találjon a pályafutásában ... . 2008-ban egyetlen versenyen - épp Egerben - állhatott rajthoz egy S1600-os autóval, de abban az évben a figyelmét elsősorban a rallycross bajnokság kötötte le. Idén azonban kizárólag az első osztályú futamokra koncentrálhat, amit maximálisan meg is fog tenni. - Becsülettel felkészültünk a bajnoki rajtra, és technikai oldalról is sikerült előrelépnünk - folytatta ifj. Kiss László. - Novák Ferenc és az öcsém, Kiss Pál Tamás jóvoltából sikerül megtalálnunk a száraz pályára optimális futómű beállításokat.. A szervizcsapat is sokat tett azért, hogy egy megbízható és ütőképes autóval álljunk oda a ... rajthoz. - Számunkra új lesz a Mitsubishi EVO IX, de a szakág iránt érdeklődők már sokszor láthatták a hazai gyorsasági szakaszokon. Kazár Miki N-es autójával indulunk Egerben. Azzal a kocsival, amelyikkel 2011-ben megnyerte a Büfürdő Rallyt. Mi is és a csapat is nagyon várja már a hétvégét, ami számunkra sok újdonságot tartogat majd. Azok, akik már két-három alkalommal versenyeztek ezeken az utakon, egész biztos, hogy előnyben lesznek velünk szemben. A rallytúra sorozatban ehhez képest jóval kevesebb időt töltöttünk az autóban. Ettől függetlenül bízom benne, hogy a legjobbak között isEger Rallye Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.05.
    közönségnek is megfelelni, hiszen az ilyen gyors és látványos autókra kíváncsi mindenki. Ötven tesztkilométer után a kezünkben és a lábunkban igyekszünk majd a versenyen is bizonyítani. Azt viszont tudomásul kell vennünk, hogy a WRC tekintetében még nincs akkora rutinunk, mint egy-két riválisunknak. Éppen ezért nem szabad türelmetlennek lennünk, pontokat kell gyűjtenünk, mert minél több van belőle, annál nagyobb álmaink válhatnak valóra a szezon végén. A 9. Eger Rallye (ORB) programja Április 5. (péntek), Ünnepélyes rajtceremónia, Eger, Dobó Tér, 19.30 Április 6. (szombat), gyorsasági szakaszok GY1 ... Ismerkedés és pontgyűjtés Szerdán este megérkezett Olaszországból a Citroen Xsara WRC, amely egészen a 9. Eger Rally végéig Kazár Miklóst és Szőke Tamást szolgálja majd. A bajnoki címvédő és régi-új navigátora a teszten tovább barátkozott a technikával, hogy az idénynyitó hétvégén minél eredményesebben szerepeljenek. Kazár Miklós szerint nagyon sokat jelent, hogy már volt egy randevújuk a WRC-vel, így már sejtik, hogy mire számíthatnak. - Nagyon pozitív élmény volt számunkra az olaszországi teszt - tette hozzá a bajnoki címvédő. - Ezek az autók úgy vannak kialakítva, hogy könnyen ... lehessen kezelni, és még gyorsabban tudjunk vele közlekedni. Az első tapasztalatok után úgy vélem, hogy ezzel úgy lehet majd versenyezni aszfalton, mint a Mitsubishivel murván. Nagy előnye volt a kinti tesztnapnak az is, hogy megismerhettük a kezelőszerveket. Nem az Eger Rally előtti napokban kellett megtanulni, hogy mi hol található az autón, ezen már túl vagyunk bő két hete. Így most már csak a sportszakmai dolgokkal kell foglalkoznunk. Valamennyi egri futamon rajthoz álltam, így rengeteg belső kamerás felvételünk van a szakaszokról. Ez egy pokolian gyors történet lesz, ezért valamelyest ... egyszerűsítettünk az itinerünkön is. Természetesen szeretnénk nyerni, de nagyon hosszú a bajnokság. Elsődleges célunk, hogy a mostani hétvégén célba érjünk és a lehető legtöbb pontot gyűjtsük. Az időjárás kiszámíthatatlansága a verseny kimenetelének egyik fő meghatározó eleme lesz. Vizes, havas, de akár száraz pályák is fogadhatnak bennünket. Sok múlik majd azon, hogy miként mérjük föl a körülményeket. Szőke Tamás szerint ebből a szempontból egy orosz rulett várható Egerben. Minden teljesen kiszámíthatatlan, így az is, hogy a WRC mekkora előnyt jelent majd számunkra. Ettől függetlenül hatalmas várakozás előzi ... - Egerbakta - Sirok, 15.03 (az első autó rajtja) GY2 - Terpes - Egerbakta, 15.28 GY3 - Terpes - Sirok, 17.51 GY4 - Terpes - Sirok, 19.47 Április 7. (vasárnap), gyorsasági szakaszok GY5 - Szarvaskő - Egerbocs, 13.06 GY6 - Bátor - Bükkszék, Terpes, 13.24 GY7 - Egerszólát - Egerszalók, 14.10 GY8 - Szarvaskő - Egerbocs, 15.57 GY9 - Bátor - Bükkszék, Terpes, 16.15 GY10 - Egerszólát - Egerszalók, 17.01 Ünnepélyes célceremónia, Eger Dobó tér. Eger Rallye Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.05.
    Rali Túrás bajnokkal bővült a Maricsek Racing Team csapata MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye Kondella Péter – Bagdány István, Honda Civic Type R A téli szünet alatt igazi vérfrissítésen esett át a Maricsek Racing Team. A csapat új versenyzői között köszönthetjük 2013-tól Kondella Pétert is, aki 1997 óta oszlopos tagja a rallytársadalomnak. A pilóta tavaly érte el eddigi pályafutásának csúcsát, amikor mennyasszonyával, Fülep Edinával elhódították az RTE N csoportjának, és az N3-as kategóriájának bajnoki címét. Péter 2013-as céljai között így nem is szerepelhet más, mint hogy megvédje ... elsőségét. A bajnoki pontok gyűjtését az április 5-7. közötti, 9. Eger Rallyen kezdi majd meg, ezúttal viszont Bagdány István segítségével. Kondella Péter: A hosszú kényszerpihenő után már alig várom, hogy újra autóba ülhessek. A bajnokságot, a csoportot és a kategóriát, valamint a Honda Civic Type R-t sem cseréltem le, egyedül a navigátor személye változott. A 2013-as szezon első két versenyén Bagdány István diktálja majd nekem az itinert, a másik négy futamon pedig Szilassy „NIGI” Arnold fog helyet foglalni mellettem az anyósülésen. A téli szünet alatt több fejlesztésen, felújításon is átesett az ... autó, így újult erővel támadhatunk az idei Rali Túra Bajnokságban, amihez nagy segítséget nyújtottak régi és új partnereink is. Nemhogy versenyzőként, de még nézőként sem vettem részt egyik Eger Rallyen sem. A pályák így teljesen ismeretlenek lesznek számomra, de mégsem aggódok emiatt. Másfél éve, mikor átültem a versenyautó bal oldalára, a navigátori múltamra támaszkodva megtanultam, hogyan kell itinerből versenyezni. Ennek függvényében már nem nagyon számít, hogy jártam-e az előtt az adott pályán vagy sem – elég egy maximálisan jól megírt itiner és egy megbízható navigátor. István többször is ... rajthoz állt már Egerben, így biztos vagyok benne, hogy sokat tud majd Ő is segíteni nekem. Amitől azonban jobban tartok, az az, hogy milyen hatással lesz rám az új navigátor munkája. Biztosan furcsa lesz, hogy nem Edina hangját fogom hallani, nem a megszokott hangsúlyozással és diktálással kapom majd az információkat. Ez talán még több izgalmat fog okozni számomra, mint az ismeretlen vonalvezetés. Mint mindenkinek, aki elindul egy futamon, nekem is csak az a célom, hogy megnyerjem az adott versenyt. Ezzel az elszántsággal érkezünk majd meg Egerbe is, s szeretném már most megalapozni a bajnokiEger Rallye Maricsek Racing Team Rali Túra Bajnokság
  • 2013.04.05.
    Egy szinttel feljebb MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye Gyarmati Ariel – Bibliák István, BMW M3 Március elején, Orfűn sikeresen hangolt az idénynyitóra a rally2 mezőnyében most debütáló Gyarmati Ariel-Bibliák István páros. A Maricsek Racing Team versenyzői nagy szívfájdalommal, ám az előrébb lépés érdekében váltották le a Rali Túra Bajnokságot a másodosztályra. A debütálásig nem kell sokat várniuk, hiszen a többi bajnokság résztvevőivel egyetemben Gyarmatiék is az április 5-7. közötti, 9. Eger Rallyen kezdik majd meg a bajnoki pontok gyűjtését. A céljuk nem is lehet más, mint a ... győzelem. Gyarmati Ariel: Az orfűi rallysprinten való hangolás után már alig várjuk, hogy élesben is elszabadíthassuk a lóerőt a BMW-nkben. Az idei egri futam nem csak a varázslatos hangulata miatt lesz egyedülálló, hanem azért is, mert itt fogunk debütálni a rally2 mezőnyében. Többször is részt vettem már az Eger Rallyen, mint versenyző, így a pályák nem lesznek ismeretlenek számomra. Igazi rallyszakaszok, tempósak és technikásak, ami egyben valódi kihívás is minden versenyzőnek. Külön érdekesség, hogy a rally2 mezőnyét, fél év kihagyás után egy 27 km-es, éjszakai gyorsaságin rajtoltatják majd el ... . Az első gyorsasági szakaszunk rajtidejét 22:30-ra tűzték ki, de úgy gondolom, számunkra ez sem fog problémát jelenteni. A hajtós hétköznapokban nem sikerült sokat pihennem az évadnyitó előtt, de igyekszem majd ezt bepótolni a hétvégén, a rajthoz állásig. Az autó 100%-ban fel van készítve a viadalra, és minden egyéb feltételt, adminisztratív teendőt is sikerült már elintéznünk ahhoz, hogy megkezdhessük Egerben a bajnoki pontok gyűjtését. Így minden adott lesz ahhoz, hogy egy sikeres és jó hangulatú szereplést produkáljunk. Bízom benne, hogy sikerül az F2 kategóriát és az F csoportot is a dobogó ... legmagasabb fokán zárnunk. Bibliák István: 2006-ban versenyeztem először – és eddig utoljára – Egerben, de már akkor nagyon elnyerte a tetszésemet a rendezvény. A pályák nagyon szimpatikusak, igazán tempós a vonalvezetésük, így izgalmakban és látványos autózásban most sem lesz hiány részünkről. Igaz, nem számítok tapasztalt versenyzőnek, ami az egri szakaszokat illeti, de ez eddig se jelentett problémát. A Rali Túra Bajnokság versenynaptárában szereplő helyszínek közül is rengeteg olyan volt, amin előtte még nem róttuk a kilométereket, mégis minden megfelelően működött. Ez az igazi profizmus, s pontEger Rallye Maricsek Racing Team Rallye
  • 2013.04.05.
    Egerben alapoz a címvédésre az RTE abszolút bajnoka MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye Vincze Márton – Kovács Attila, Mitsubishi Lancer Evo IX Mi is lehet egy egykori rallybajnok terve a következő szezonra nézve? Természetesen az, hogy minél többször megvédje címét! Vincze Márton is ugyanezzel a céllal vág neki a 2013-as Rali Túra Bajnokságnak. A Maricsek Racing Team pilótája az április 5-7. közötti, 9. Eger Rallyen kezdi majd meg a bajnoki pontok gyűjtését, amihez a segítséget idén Kovács Attila fogja nyújtani az anyósülésről. Vincze Márton: Néhány hónappal ezelőtt még nagy gondban ... felvételből. Természetesen a verseny előtt még ki fogjuk próbálni az autót, hogy minden megfelelően működik-e, illetve hogy egy kicsit visszarázódjunk a kényszerpihenő után, valamint az egri szakaszokon is fogunk tréningezni pénteken. A célom az, hogy minél előkelőbb helyen zárjam a futamot, s ezzel előnyt gyűjtsek a tavalyi bajnoki címem megvédéséhez. Igaz, nem lesz könnyű dolgom a hétvégén, hiszen olyan tehetséges pilótákkal kell majd megküzdenem, mint Velenczei Ádám és Ifj. Vincze Ferenc, akik velem együtt Szécsényből származnak. Akkor lennék viszont a legboldogabb, ha az Eger Rallye leintésével ... Mitsubishi külseje alakult át, mintsem a belseje. Az RTE szabályai nem tették lehetővé, hogy nagyobb újításokat eszközöljünk a kocsin, így például megmaradt a 32-es szűkítő, s csak egy általános felkészítést kapott az autó. Kívülről azonban teljesen átalakult a versenygép, a napokban végezzük rajta az utolsó simításokat - új dekorációt kapott, s szebb, mint újkorában. Nagyon várom már az Eger Rallyet, amire mind mentálisan, mind fizikailag abszolút felkészültem. Még nem volt szerencsém rajthoz állni a hevesi futamon, de már tájékozódtam az ottani helyzetről, pályáról néhány régebbi, belső kamerás ... versenypályán. Az egri futamra így elsődleges célom az, hogy maximálisan kiszolgáljam Marcit, megfelelően lássam el a teendőimet, hogy ne kelljen bennem csalódnia. Két évvel ezelőtt már elindultam az Eger Rallyen, s akkor nagyon megtetszettek az ottani pályák. Igaz, most lesz olyan szakasz, ami számomra is ismeretlen lesz, de bízom benne, hogy az ott megszerzett tapasztalataimat azért át tudom majd adni. Úgy gondolom, a hétvégén a fő szempont nálunk az lesz, hogy minél jobban megismerjük egymást és újra felvegyük a ritmust. Szeretném Marcit hozzásegíteni az év során a bajnoki címének megvédéséhez, de amiEger Rallye Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.04.05.
    Megtörhetne az egri átok MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye Kovács Antal – Istovics Gergő, Mitsubishi Lancer Evo VI A tavalyi S csoport és 12-es kategóriabeli bronzérme után az aranyérmet tűzte ki maga elé a 2013- as szezonban a Kovács Antal-Istovics Gergő duó. A Maricsek Racing Team versenyzői tűkön ülve várják már évadnyitó 9. Eger Rallyet, amihez eddig a jó hangulat mellé sajnos kevésbé sikeres szereplés társult. A kaposvári rallysok idén megtörnék a rájuk vonatkozó egri átkot, s már most megalapoznák a Mitsubishi Lancer Evo VI-ossal a kategóriájuk bajnoki címéhez való esélyeiket ... . Kovács Antal: Nagy várakozással tekintünk az Eger Rallye elé. Örömünkre szolgál, hogy a tavalyi problémákat orvosolva, idén ismét megrendezésre kerül ez a futam. Eger mindig is az egyik kedvenc versenyhelyszínünk közé tartozott – nem csak azért, mert itt van az ORB első állomása, hanem azért is, mert mindig fantasztikus a hangulat. A hosszú kényszerpihenő után mindenképp szánunk majd egy kis időt arra is, hogy az évadnyitó előtt elmenjünk tesztelni. Ez lesz az 5. alkalom, hogy rajthoz állunk majd Egerben, de igazán jó eredmények eddig nem jellemezték az ottani szereplésünket. Egyszer technikai ... , másszor vezetői hiba miatt kellett idő előtt befejeznünk a versenyt. Eltekintve a balszerencsés évektől, bízunk benne, hogy most egy gondmentes versenyhétvége vár majd ránk, ahol sikeresen tudjunk majd abszolválni a 140.8 km össztávú, 10 gyorsasági szakaszt. Istovics Gergő: Antival utoljára a Mikulás Rallye alkalmával ültünk versenyautóban, ám a Mitsubishi két hete már sikeresen abszolválta első versenyét a Román Rally Bajnokságban. Bízunk benne, hogy a mi kezeink alatt is hasonló jó munkát fog végezni Egerben, és hozzásegít minket az S csoport dobogójának egyikéhez. A fejlesztéseket már 90%-banEger Rallye Maricsek Racing Team Rallye
  • 2013.04.05.
    Egerben feladnák a leckét a Mitsubishiknek MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye Borbás Szabolcs – Kiss Roland, Mitsubishi Lancer Evo VII Az év végi barátautóztatás után ismét visszatér az éles küzdelmekhez Borbás Szabolcs. A Maricsek Racing Team pilótája, oldalán Kiss Rolanddal, 2013-ban is a Rali Túra Bajnokság mezőnyét fogja gazdagítani. A baranyai páros tavaly komoly küzdelmeket folytatott két kategóriatársukkal is, így a céljuk egyértelműen az, hogy minden futamon ők kerüljenek ki győztesen a „viadalokból”. A hétvégi 9. Eger Rallyen már fel is adhatják a leckét a többi ... bajnokságot, idén pedig szeretnénk legalább ezt, vagy még előkelőbb eredményt elérni. Az elmúlt szezonban komoly csatákat vívtunk Domonkos Lászlóékkal és Cseh Vilmosékkal, ami bizonyára a 2013-as idényünket is jellemezni fogja - ám remélhetőleg most mi fogunk szerencsésebben kikerülni ezekből a küzdelmekből. Örülnénk neki, ha az első sikerünket már a hétvégén, Egerben elérhetnénk. Többször versenyeztem már az ottani pályákon, és nagyon kedvelem őket. Túlteng bennünk a bizonyítási vágy, ami remélhetőleg meg fog mutatkozni az Egerben, abszolút értékelésben elért eredményünkön is. Kiss Roland: Szabolccsal ... teljesen összeszoktunk már az elmúlt két év alatt, nagyon jó vele a közös munka, s most újult erővel vágunk neki a 3. közös szezonunknak. Az egri borok mellett nagyon kedvelem az Eger környéki rallys szakaszokat is, ezért már most izgatottan várom a hétvégi futamot. Az évadnyitó minden perce egy igazi varázslat, fantasztikus az ottani légkör, feeling, amit az a több ezer generál, akik a Dobó téren fogadják az indulókat. Többször jártam már én is Egerben, így a felkészülésem mindössze csak abból áll, hogy átnézem a régebbi itinereket, és átolvasom az információs kiadványokat, hogy ne érjen meglepetésEger Rallye Maricsek Racing Team Rallye
  • 2013.04.03.
    EGER Rallye 2013 RTE Bajnokság 1. futam ÁTVÉTELI IDŐ LISTA A gépátvételi idő:- Vezető Erdélyi György Pucsok Gábor Gazda József Fenyvesi Gábor Kerekes László Tamás ifj Kanyik Antal Pochlopien Rafal Ábrahám Zoltán ifj Vincze Ferenc Domonkos László ifj Cseh Vilmos Vincze Márton Borbás Szabolcs Velenczei Ádám Móricz József Bodor Tamás Kicsák Attila Lajosházi Csaba Marozsi Zsolt Markó Gergely Gönczöl Ferenc Hevesi István Nagy Mátyás Strider Zoltán Nyilas András Lukács András Bíró Gergő Csomós Miklós Tőzsér Áron Tajmel Tibor Kun Gábor Landherr Zoltán Dorkó András Novák Balázs Buránszki József ... Csaba Szabó Gyula Diósi János Veres Viktor Veres László Car-Tools Kft Car-Tools Kft Kanyik Team Pochlopien Rafal Car-Tools Kft Krupa SE MAFC AMS Maricsek Team Maricsek Team Maxx Race Team Kft Ralda Rallye Team Ralda Rallye Team Ralda Rallye Team Speed Rallye Team CarTeam Dynamic Rallye Team Dynamic Rallye Team Dynamic Rallye Team Freestyle Rally Kft Krupa SE Nyilas Team Kft Tatai Aréna SE Car-Tools Kft Car-Tools Kft GFS-OXXO Energy Team GFS-OXXO Energy Team Hadik ASE MAFC AMS NR Team SE Speed Rallye Team Tdi Extrém MSE H4T H4T H4T H4T H4T 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 2 2 3 2 3 3 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 ... Car-Tools Kft Car-Tools Kft HBRK ASE Léta RAISE MAFC AMS Maricsek Team Speed Rallye Team Speed Rallye Team Tápió Ment AMSE Truck-Power Kft Antalffy Motorsport Kft Berecz Rally Team Budatech MSE Calibra SE Falcon RSC Ivanics Rally és MSE Léta RAISE Teherati 2006 kft Top Driver SE Ruszó Krisztián Papp László Tarr Zsolt ifj Kerék György Gyenes András Tajti Árpád Hibján József Szilágyi Géza Molnár Ferencz Határ István ifj Antalffy György Szabó "Laca" Üveges Sándor Jobbágy Péter Bodogán Ferenc Dékány János Fábián Dániel ifj Vizelli Károly Vankó Zoltán Forgács István Spák Zsolt Szabó ... Zoltán Fábián Dorottya Polgár Henrietta Nagy Norbert Nagy Levente Groholy Zoltán Kaszás Zoltán Barcsák Péter Hajdu József Tóth-Buzder Gergely Major Imre Neszlinger Róbert Pintér Szilvia Pinjoe Kóőhegyi József Vitai Krisztián Ferenczi Árpád Kovács Gábor Kollár Lároly Mészáros Ferenc Bagdány István Tekeres Laura Car-Tools Kft Ivanics Rally és MSE László Racing Kft László Racing Kft NR Team SE NR Team SE Ralda Rallye Team Ralda Rallye Team Rigó Motorsport Speed Rallye Team Antalffy Motorsport Kft Berecz Rally Team Car-Tools Kft Car-Tours Kft Ivanics Rally és MSE Krupa SE László Racing Kft Léta RAISE ... H H A A A A A A A A A A A A N N N N N N N N 1 2 2 1 1 1 1 1 1 2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 3 3 3 3 3 3 3 2 2 2 2 2 3 2 1 3 3 3 3 3 13:00 Lada 13:00 Lada 13:00 Lada 13:00 13:00 13:00 13:00 13:00 13:00 13:00 13:30 13:30 13:30 13:30 13:30 13:50 13:50 13:50 13:50 13:50 13:50 13:50 13:50 Suzuki Lada Lada Lada Peugeot Lada Lada Suzuki Suzuki Suzuki Suzuki Skoda Opel Honda Suzuki BMW Renault Peugeot Honda Renault Antalffy Motorsport Kft Berecz Rally Team Car-Tools Kft Car-Tools Kft Car-Tools Kft László Racing Kft Tir Partner Kft Berecz Rally Team Biner SE Maricsek Team Oberling Rallye Team Octi-CADEger Rallye Eger Eger Rallye Rally
Előző 3 / 12 Következő