együtt 559.31 km vár a versenyzőkre. Fotók forrása: FIA ERC és Vogel Adri
Keresés
Találatok száma: 2412020.11.05. 08:51
A magyar női duó tagjai boldogok, hogy a szeptemberi Eger Rally után újra magyar közönség előtt versenyezhetnek. Az idén a cseh Orsák Rallysporttal együttműködő Roger Racing Team párosa egy évvel ezelőtt Nyíregyházán mutatkozott be a rali-Eb mezőnyében, ahol a női értékelésben másodikként végeztek. Idén a világjárvány miatt a tervezettnél kevesebb eseményen volt lehetőségük részt venni, de a FIA ERC nyári, római fordulóján ott lehettek, és remek eredményt értek el: a 19 autóból álló kategória ötödik helyén végeztek, a nők között pedig a legjobbként zártak a Rally di Román. Most pedig2015.11.13. 16:29
versenyzőkkel egy biztonságos jumboree-t szeretnénk megvalósítani. A helyszínen a Ru-Ti Sport Videó Team és Pánya Peti fogja megörökíteni a versenyt. A következő versenyzők és navigátoraik vesznek részt az eseményen: Bencs testvérek, Bereczki Norbi és Soós Szabi, Csomós Mixi, Fenyvesi Gabi, Foczkó Ákos, Forgács Laciék, Jobbágy Peti és Krisztián, Juhász Csabi és navigátorai Zsolti és Pisti, „Juhi” Zoli, Hankó Laci, Kerekes „ZúZoo” Laci és Réka, Kolencsik Bazsi,Kopasz Krisztiánék, Kovács Zoli, Krehlik Nándi, Kuncz Dezső és fia, Mandala Ricsi, Nagy Pisti, Nagy ISU, Nagy Laci, Kisubi és Uborka, Pucsok „TAZ2015.08.13. 15:46
? - Világkupában az első 10-nek jár pont, ha az első 3-ban végeznénk, következő évben FIA prioritással rendelkeznék, mely járna bizonyos előnyökkel a következő évi nemzetközi versenyeken. Például nem járnánk úgy mint Olaszországban hogy, T2-es autó mögött rajtoltatnak, és a magyar bajnokságban is az első 10-nek jár pont.Mit üzensz a szurkolóidnak?- Minden szurkolót várunk a pálya szélére, de főleg a piros pólóban lévő szurkolókat kedveljük!Támogatóink segítségét köszönjük! Fazekas Insped Kft., FüredScan, Wallis Motor Pest Kft., ScanParts Kft.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu2015.02.28. 23:07
tájékoztatta a jelenlévőket a Pirelli és a Motorsport, valamint az Autogumiplaza.hu kapcsolatáról.„ A Pirelli több mint száz éve gyárt motorsport abroncsokat, és napjainkban a Forma 1 mellett kiemelt projekt arally abroncsok fejlesztése, ami hatással van nem csak a WRC és az ERC világára, de a nemzeti bajnokságokra is. ”mondta Ivacs Bertalan.A versenyzők számára talán a legfontosabb téma a 2015-ben elérhető rally abroncsok bemutatása volt. MezeyTamás tájékoztatójában szó volt a legújabb fejlesztésű FIA homológ rally abroncsokról, köztük természetesen azaszfaltra való RK, a murvás K, KM, XR és nem utolsó ... , elsősorban Szabó Gergőnek és Klausz Kristófnak is, hogy mellettünk döntöttek és anemzetközi sorozatokban képviselték – és reméljük a jövőben is – képviselik a Pirelli márkát.” mondta MezeyTamás.Az RX, az RE és az N jelű versenyabroncsok a nemzeti bajnokságok abroncsai, melyeket itthon is előszeretettelhasználnak a versenyzők. Természetesen a már előbb említett FIA homológ RK jelű abroncsokat is lehet a nemzetibajnokságokban, így itthon is használni, a versenyző döntésén múlik, hogy melyiket választja az időjárás, agyorsasági szakaszok jellemzői és egyéb tényezők figyelembevételével. Jelentős2014.11.10. 12:50
Húsz év elteltével az akkori festéssel megegyező autóval vág neki a Wales Rally GB futamának a Wilson család ifjú sarja Matthew Wilson. Malcolm Wilson fia egy Ford Fiesta RRC-t fog terelgetni a 2014-es szezonzáró WRC futamon.Matthew Wilson hosszú idő után tér vissza a WRC-be. A WRC2 kategóriában induló brit pilóta, szurkolóinak szórakoztatása mellett egy jó eredményben is bízik ugyanis kilencedik alkalommal áll rajthoz a gyakorlatilag hazai versenynek számító walesi száguldáson a legendás 1994-es festéssel.57. futamán fog rajthoz állni a Matthew Wilson-Scott Martin kettős. A tíz évvel ezelőtt2014.09.30. 18:50
más, mint a "hagyományos" reptereken.Nem veszélyes, hiszen ha a gyors autók meg tudnak állni, akkor nem lehet baj, de nagyobb körültekintést kíván ez a pálya.Lesz-e lehetőség nézőt vagy szurkolót vinni magaddal, amikor gyorsulsz? - Én sajnos az idén nem tudok Utasokat szállítani, hiszen egyetlen ülés van az autóban és a mostani vázam nem is engedne meg ilyet. Jövőre az új vázzal majd Drag taxizunk.Jövő tavaszra szeretnék egy teljesen új chrome moly vázat. Remélem, márciusra elkészül. Ez már FIA homologizáció alapján épül (igazából S.F.I.), így külföldi épített pályákon is indulhat majd..Hol2014.02.27. 22:01
. elnökségi határozat Az Elnökség támogatja a Lotus Ladies Cup, a Suzuki Cup Europe, és a Lotus Cup Eastern Europe FIA nemzetköz gyorsasági versenysorozatok FIA felé történő bejelentését és felkéri a Titkárságot, hogy haladéktalanul kérje be a szükséges dokumentációkat a sorozatok szervezőitől annak érdekében, hogy a bejelentést a Titkárság a határidő betartásával megtehesse. 26/3/2014/2014.02.24 sz. elnökségi határozat Az MNASZ Elnöksége 2014. március 20‐i hatállyal visszahívja tisztségéből a Sportbírói Bizottság, a Sportfelügyelői ... Titkárságot, hogy készítse elő és az MNASZ Elnökének jóváhagyását követően írja ki az új Főtitkár megbízásához szükséges pályázatot. 30/3/2014/2014.02.24 sz. elnökségi határozat Az MNASZ Elnöksége megbízza Oláh Gyárfást, hogy a 2014. április 22‐i FIA CEZ ülésen a szövetséget képviselje.2014.01.16. 09:49
-bajnokságon Kiss Norbert és Major Benedek sorra aratta a futamgyőzelmeket. Ugyanakkor a magyar szakemberek és sportbírók egyre komolyabb feladatokat kaptak világszerte. 2012 decemberében megrendeztük a Közép-Európai Zóna díjkiosztót, és két alkalommal is vendégünk volt Jean Todt, az FIA elnöke. „A lelkiismeretünk teljesen nyugodt, hiszen konszolidáltuk a szövetség anyagi helyzetét, és bátran kijelenthetem, hogy jelenleg anyagilag az egyik legstabilabb szövetség az MNASZ, és az idei szezonra teljes mértékben rendelkezésre állnak a szövetség működéséhez szükséges 2013.09.19.
. MELLÉKLET – BIZTOSÍTÁSI INFORMÁCIÓK 9. sz. MELLÉKLET – RENDSZÁM ÉS ADATVÉDELMI NYILATKOZAT 3. oldal 3. oldal 4. oldal 7. oldal 9. oldal 9. oldal 10. oldal 10. oldal 10. oldal 11. oldal 11. oldal 12. oldal 15. oldal 15. oldal 15. oldal 16. oldal 16. oldal 17. oldal 17. oldal 18. oldal 19. oldal 19. oldal 20. oldal 2 1. BEVEZETÉS 1.1. Bevezetés A BUDAPEST RALLYE’ 2013 az FIA Nemzetközi Sportkódex és Függelékei, az FIA Regionális Rallye Bajnokságok Szabályai és a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség által a 2013. évre kiírt Országos Rallye Bajnokságoknak az FIA szabályokkal összhangban álló ... sportszabályai (RVSZ), valamint a jelen Versenykiírás alapján kerül lebonyolításra. A Versenykiírás módosítása, kiegészítése kizárólag számozott, a rendező vagy a Sportfelügyelők által kiadott végrehajtási utasítások formájában lehetséges. A 2013. évi Regionális Rallye Bajnokság szabályai megtalálhatók az (FIA és az MNASZ honlapján) www.fia.com és www.mnasz.hu 1.2. Útburkolat: A gyorsasági szakaszok útburkolata 100% aszfalt: Rallye2,Historic 304,85 km 6 76,60 km (25,12%) 2 1 1.3. Gyorsasági szakaszok össztávolsága és az útvonal teljes hossza: ORB A verseny távja: 448,70 km Gyorsasági szakaszok száma: 9 ... legfeljebb 2000 ccm F csoport (szabad kategória a motor korrigált lökettérfogata szerint) 1. géposztály: legfeljebb 1600 ccm 2. géposztály: nagyobb, mint 1600 ccm, de legfeljebb 4000 ccm 3. géposztály: négykerék-hajtású és/vagy turbófeltöltővel szerelt autók A Rallye2 versenyeire az N csoportba nevezhetők az FIA homologizációval nem rendelkező, de az N csoportra vonatkozó egyéb előírásoknak megfelelő magyar Suzuki Swift (MAB 35S) típusú, nemzeti homologizációval rendelkező versenygépkocsik. A lejárt A vagy N homologizációval rendelkező versenyautók is nevezhetők, amennyiben megfelelnek a kiadott ... homológizációjuknak, az érvényben lévő N ill. A csoportra vonatkozó FIA és nemzeti szabályoknak, és érvényes gépkönyvük vagy FIA Technical Passportjuk van. A diesel üzemű járművek a valós (szorzó nélküli), lökettérfogat szerinti géposztályban indulnak. A Rallye2 versenyein az A és N csoportban kizárólag a homológ lap VO, VF, VP, ET, ES, ER kiterjesztésen szereplő alkatrészek használhatóak. Az F csoportba és az F csoport megfelelő géposztályába nevezhetőek,versenyezhetnek, és bajnokságban is szerepelhetnek a P csoportos autók, amennyiben megfelelnek a P csoportos versenyjárművekre vonatkozó technikai ... tábla, a rajtszámokhoz tartozó bármely, és az első szélvédőcsíkon szereplő hirdetés (akár MNASZ, akár rendezői). A rajtszámok és a reklámok nem nyúlhatnak túl a karosszérián. A gépkocsi ablakain elhelyezett reklámokra vonatkozóan betartandók az FIA és az MNASZ egyéb szabályai. 9 7. GUMIABRONCSOK Verseny alatt használandó gumiabroncsok megadása: Az FIA előírások szerint. A pályabejáráson használható gumiabroncsok: A KRESZ általános szabályai szerint. A rendező engedélyezi a gumiabroncsok kézi vágását a szervizparkokban. 8. ÜZEMANYAG Az FIA által engedélyezett üzemanyagokon kívül az Országos MNASZ Rally OB2013.09.18.
. MELLÉKLET – BIZTOSÍTÁSI INFORMÁCIÓK 9. sz. MELLÉKLET – RENDSZÁM ÉS ADATVÉDELMI NYILATKOZAT 3. oldal 3. oldal 4. oldal 7. oldal 9. oldal 9. oldal 10. oldal 10. oldal 10. oldal 11. oldal 11. oldal 12. oldal 15. oldal 15. oldal 15. oldal 16. oldal 16. oldal 17. oldal 17. oldal 18. oldal 19. oldal 19. oldal 20. oldal 2 1. BEVEZETÉS 1.1. Bevezetés A BUDAPEST RALLYE’ 2013 az FIA Nemzetközi Sportkódex és Függelékei, az FIA Regionális Rallye Bajnokságok Szabályai és a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség által a 2013. évre kiírt Országos Rallye Bajnokságoknak az FIA szabályokkal összhangban álló ... sportszabályai (RVSZ), valamint a jelen Versenykiírás alapján kerül lebonyolításra. A Versenykiírás módosítása, kiegészítése kizárólag számozott, a rendező vagy a Sportfelügyelők által kiadott végrehajtási utasítások formájában lehetséges. A 2013. évi Regionális Rallye Bajnokság szabályai megtalálhatók az (FIA és az MNASZ honlapján) www.fia.com és www.mnasz.hu 1.2. Útburkolat: A gyorsasági szakaszok útburkolata 100% aszfalt: Rallye2,Historic 304,85 km 6 76,60 km (25,12%) 2 1 1.3. Gyorsasági szakaszok össztávolsága és az útvonal teljes hossza: ORB A verseny távja: 448,70 km Gyorsasági szakaszok száma: 9 ... legfeljebb 2000 ccm F csoport (szabad kategória a motor korrigált lökettérfogata szerint) 1. géposztály: legfeljebb 1600 ccm 2. géposztály: nagyobb, mint 1600 ccm, de legfeljebb 4000 ccm 3. géposztály: négykerék-hajtású és/vagy turbófeltöltővel szerelt autók A Rallye2 versenyeire az N csoportba nevezhetők az FIA homologizációval nem rendelkező, de az N csoportra vonatkozó egyéb előírásoknak megfelelő magyar Suzuki Swift (MAB 35S) típusú, nemzeti homologizációval rendelkező versenygépkocsik. A lejárt A vagy N homologizációval rendelkező versenyautók is nevezhetők, amennyiben megfelelnek a kiadott ... homológizációjuknak, az érvényben lévő N ill. A csoportra vonatkozó FIA és nemzeti szabályoknak, és érvényes gépkönyvük vagy FIA Technical Passportjuk van. A diesel üzemű járművek a valós (szorzó nélküli), lökettérfogat szerinti géposztályban indulnak. A Rallye2 versenyein az A és N csoportban kizárólag a homológ lap VO, VF, VP, ET, ES, ER kiterjesztésen szereplő alkatrészek használhatóak. Az F csoportba és az F csoport megfelelő géposztályába nevezhetőek,versenyezhetnek, és bajnokságban is szerepelhetnek a P csoportos autók, amennyiben megfelelnek a P csoportos versenyjárművekre vonatkozó technikai ... tábla, a rajtszámokhoz tartozó bármely, és az első szélvédőcsíkon szereplő hirdetés (akár MNASZ, akár rendezői). A rajtszámok és a reklámok nem nyúlhatnak túl a karosszérián. A gépkocsi ablakain elhelyezett reklámokra vonatkozóan betartandók az FIA és az MNASZ egyéb szabályai. 9 7. GUMIABRONCSOK Verseny alatt használandó gumiabroncsok megadása: Az FIA előírások szerint. A pályabejáráson használható gumiabroncsok: A KRESZ általános szabályai szerint. A rendező engedélyezi a gumiabroncsok kézi vágását a szervizparkokban. 8. ÜZEMANYAG Az FIA által engedélyezett üzemanyagokon kívül az Országos Rally OB2013.09.18.
. MELLÉKLET – BIZTOSÍTÁSI INFORMÁCIÓK 9. sz. MELLÉKLET – RENDSZÁM ÉS ADATVÉDELMI NYILATKOZAT 3. oldal 3. oldal 4. oldal 7. oldal 9. oldal 9. oldal 10. oldal 10. oldal 10. oldal 11. oldal 11. oldal 12. oldal 15. oldal 15. oldal 15. oldal 16. oldal 16. oldal 17. oldal 17. oldal 18. oldal 19. oldal 19. oldal 20. oldal 2 1. BEVEZETÉS 1.1. Bevezetés A BUDAPEST RALLYE’ 2013 az FIA Nemzetközi Sportkódex és Függelékei, az FIA Regionális Rallye Bajnokságok Szabályai és a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség által a 2013. évre kiírt Országos Rallye Bajnokságoknak az FIA szabályokkal összhangban álló ... sportszabályai (RVSZ), valamint a jelen Versenykiírás alapján kerül lebonyolításra. A Versenykiírás módosítása, kiegészítése kizárólag számozott, a rendező vagy a Sportfelügyelők által kiadott végrehajtási utasítások formájában lehetséges. A 2013. évi Regionális Rallye Bajnokság szabályai megtalálhatók az (FIA és az MNASZ honlapján) www.fia.com és www.mnasz.hu 1.2. Útburkolat: A gyorsasági szakaszok útburkolata 100% aszfalt: Rallye2,Historic 304,85 km 6 76,60 km (25,12%) 2 1 1.3. Gyorsasági szakaszok össztávolsága és az útvonal teljes hossza: ORB A verseny távja: 448,70 km Gyorsasági szakaszok száma: 9 ... legfeljebb 2000 ccm F csoport (szabad kategória a motor korrigált lökettérfogata szerint) 1. géposztály: legfeljebb 1600 ccm 2. géposztály: nagyobb, mint 1600 ccm, de legfeljebb 4000 ccm 3. géposztály: négykerék-hajtású és/vagy turbófeltöltővel szerelt autók A Rallye2 versenyeire az N csoportba nevezhetők az FIA homologizációval nem rendelkező, de az N csoportra vonatkozó egyéb előírásoknak megfelelő magyar Suzuki Swift (MAB 35S) típusú, nemzeti homologizációval rendelkező versenygépkocsik. A lejárt A vagy N homologizációval rendelkező versenyautók is nevezhetők, amennyiben megfelelnek a kiadott ... homológizációjuknak, az érvényben lévő N ill. A csoportra vonatkozó FIA és nemzeti szabályoknak, és érvényes gépkönyvük vagy FIA Technical Passportjuk van. A diesel üzemű járművek a valós (szorzó nélküli), lökettérfogat szerinti géposztályban indulnak. A Rallye2 versenyein az A és N csoportban kizárólag a homológ lap VO, VF, VP, ET, ES, ER kiterjesztésen szereplő alkatrészek használhatóak. Az F csoportba és az F csoport megfelelő géposztályába nevezhetőek,versenyezhetnek, és bajnokságban is szerepelhetnek a P csoportos autók, amennyiben megfelelnek a P csoportos versenyjárművekre vonatkozó technikai ... tábla, a rajtszámokhoz tartozó bármely, és az első szélvédőcsíkon szereplő hirdetés (akár MNASZ, akár rendezői). A rajtszámok és a reklámok nem nyúlhatnak túl a karosszérián. A gépkocsi ablakain elhelyezett reklámokra vonatkozóan betartandók az FIA és az MNASZ egyéb szabályai. 9 7. GUMIABRONCSOK Verseny alatt használandó gumiabroncsok megadása: Az FIA előírások szerint. A pályabejáráson használható gumiabroncsok: A KRESZ általános szabályai szerint. A rendező engedélyezi a gumiabroncsok kézi vágását a szervizparkokban. 8. ÜZEMANYAG Az FIA által engedélyezett üzemanyagokon kívül az Országos Rally OB2013.06.19.
2013.04.17.
2013.03.10.
2013.03.01.
2013.02.27.
2013.02.27.
2013.02.27.
2013.02.21.