Keresés
Találatok száma: 1852022.07.18. 22:07
Az idei esztendő sem maradhat ki Veszprém rali nélkül. A tavalyi évben egy Peugeot 208 R2-vel állt rajthoz a debreceni kettős ami az utolsó előtti szakaszon fejeződött be számukra egy technikai hiba miatt ! Az idei 2022-es szezont egy Cseh rallycsapattal együtt próbálják meg a fiúk. A Sparrow Rally Team biztosítja számukra a versenyautót ami egy Ford Fiesta Rally4 elsőkerékhajtású gép lesz. Norbi: Szerettünk volna Magyar csapattal dolgozni az idei évben is de a sors így hozta, egy Cseh csapat biztosítja az idén a paripát. Eltérünk a kedvenc megszokott típusunktól ami az R2 ordítós2021.09.01. 08:16
. Ford Fiesta R5 MkII +48,53. Velenczei Ádám Bacigal Igor Gulf Racing Hungary SKODA Fabia R5 Evo +1:07,64. Klausz Kristóf Csányi Botond Klaus Motorsport SKODA Fabia Rally2 +1:09,85. Csomós Miklós Nagy Attila Borsod Talent Motorsport SKODA Fabia R5 +1:47,42018.05.04. 20:16
Hyundai R5-e lesz, ami itthon bizonyította, hogy fel tudja venni a versenyt a Skodákkal, Fordokkal, csak a sofőrön múlik minden. Nagyon sok nevező várható, 10-15 R5-ös kocsival, itt debütál várhatóan a környék első NR4-es Polója, így nagy csata várható, de én ezt szeretem, így tudom felmérni, hogy hogy állunk, ha meg vannak a megfelelő ellenfelek. Nehéz lesz megismételni a tavalyi összetett 5. és Mitropa 2. helyünket, de ez a cél, aztán meglátjuk mi lesz. Az időjárás azért itt is megviccelhet mindenkit, hisz a nagy hegyek miatt bármikor jöhet egy zápor, ami megkeverheti az állást és nehezítheti a2017.12.25. 20:56
akik hozzátettek valamit az egészhez, de hát a rali egy ilyen sport. Életem végéig sem tudnám meghálálni amit kaptam azoktól akik segítettek, biztattak. Veszprémi Barna, Hankó Laci, Papp Gyuri, és sok-sok barát, ismerős van még aki hozzátett valamit a kezdeteknél. Mi Hadik Bandival, az unokaöcsémmel Krisztiánnal, vagy még nagyon gyerekként a szülők autójával Krasznai Bánkkal, 1989. telétől a Bükköt jártuk, hogy megtanuljuk ezt a sportot.Az autók sora itt van a kezemben egy autogramkártyán. Trabant 1991-‘95, Opel Corsa Gr.A 1996, Peugeot 205 GTI 1,9 1997, Ford escort Cosworth 1998, Subaru Impreza ... 1999-2001, Ford Escort Maxi 2002-2003, Mitsubishi Evo 5 2004-2006. Aztán a hobby korszakban Lada, Subaru Legacy Turbo, és most BMW M3, Honda Type-R..A navigátoraim akikkel hosszabb ideig mentem és kezdtem a ralit, mind nagy nevek lettek a ralisportban. Papp Gyuri 3 évig ült mellettem Trabantban, kisebb megszakításokkal. Lassan 30 éve navigál, azóta EB-n, VB-n. Kazár Mikivel 5 évig mentem, 1995-1999-ig. Trabanttól a nagy autókig, azt hiszem őt sem kell bemutatni. Szabó Gábor akivel már igazán (profi) feltételekkel mentem a Forddal és a Mitsuval, ő talán épp ebben a korszakban volt a legjobb2017.04.12. 23:24
, Alois Höller, Spitzmüller Csabi, Kotán Peti, Vass Zoli, Mózer Attila vagy Papp Lajos, amely jelképezi, hogy hová is jutott a rallycross Magyarországon! KPT behúzta a Slovákiringi futamot, majd Barcelonában is diadalmaskodott az EB futamon, ahol a 2. helyet szerezte meg Anton Marklund mögött. Kárai egy dupla szaltóval nyitott, de így is döntőbe küzdötte magát, Pucher félelmetes Fordjával hozta a kötelezőt, hiszen másodikként ért célba a nyitó fordulón. Vass elképesztő rajtjaival riogatta a mezőnyt, Kotán pedig a veterán Forddal döntőbe verekedte magát. Ezen előzmények ismeretében várjuk a Húsvéti2016.10.18. 16:09
bent maradtunk a Zobákon 3 és fél órát.- Szuper rali, életemben először. (éjjel fél 2-re lett kész a kocsi) 7-es, 8-as gyors OK. (itt már vertük a Lanciát,a Skodát, és az egyik Ford Escort MK1-et is, és felzárkóztunk a másik Escorthoz és a Volvóhoz is).Sajnos szétrobbant a kuplung nyomócsövünk a Orfűi tónál, épphogy ki tudtunk jönni, és harmadik-negyedik fokozatban átmenni Pécsen, és beérni időre.A szervizben futópercre sikerült a srácoknak megcsinálni az autót, csővégen át a szervizparkon...és mentünk három jó gyorsot.A végén Magyar OB első, EB negyedik hely!Örülünk, mert2016.10.06. 23:38
Mielőtt a salak show-ról beszélnénk, előtte kérlek mesélnél a te korábbi versenyzésedről? - Én csak salakmotorral motoroztam versenyszerűen. Viszont mentem jégmotorral, crossmotorral, supermoto-val, indultam teremcrosson, rallycross autóval is csapattam, egy 550 Lóerős Ford Fiestával, de megragadtam a salakmotornál. 15 évesen ültem salakmotoron először. Debrecenben a Volán Pályán egy tehetségkutató versenyen vettem részt, amit meg is nyertem. Akkor lehetőséget kaptam, hogy egy 500 ccm-es Jawa motort kipróbáljak. Ezzel kezdtem el versenyezni. Ráéreztem és az első versenyemet ezzel a2016.08.29. 18:16
navigátoroddal autózni?- Természetesen a nézőknek, hiszen nem tudunk és nem is igazán akarunk az idővel foglalkozni. Borsodnádasd - Balaton oda-vissza háromszor. Gondolom fejből megy már ez a gyors. Van-e kedvenc kanyarod?- Nap mint nap járok erre az út minősége nagyon tetszik, ez egy igazi jó kis rally pálya. Igazán kedvenc kanyarom nincs élvezem az egész pályát, mert nagyon jól autózható. Ki fog neked navigálni, és milyen céllal is érkeztek az Integra Borsodnádasd Rally-ra?- A 13 éves fiammal szerettem volna autózni egy jót, és most fordul elő először, hogy nem ülhet mellém az új szabályok miatt, ami2015.08.23. 21:56
A magyar páros Fiat 131 Abarth-tal az Eb-re nevezett versenyzők közül a D csoportban és a D3-as kategóriában is az élen végzett. Ezzel a peches szezonkezdés után öt pontra csökkentették hátrányukat a bajnokság harmadik helyezettjéhez képest, így Leitold álma, az Eb-dobogó elérhető közelségbe került.A Lahti Rali érdekessége volt, hogy az első két helyért a rali-világbajnokságról jól ismert versenyzők vívtak. A győzelmet Jari-Matti Latvala szerezte meg Audi Quattróval, míg Mikko Hirvonen Ford Escort Mk II-essel második lett. Az abszolút első 15 helyen pedig egy kivétellel csak finn versenyzők2015.05.18.
2015.04.23.
2014.10.28. 15:06
Maricsek Miklós:Jó döntés volt, hogy átültünk a Lancer EVO IX-be, az autó technikailag makulátlan, egy igazi műszer. Egyedül a lengéscsillapítókon kell változtatnunk, a magyar pályákhoz kell alakítanunk őket, és ha puhítunk rajtuk, akkor tökéletes lesz. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy fél órával a rajt előtt állt össze minden, a programozás, az ülés beállítás, egyszóval minden. Az első húsz kilométer egy igazi teszt volt számunkra, Árpádtetőn úgy autóztam, mint aki lopni megy. Teljesen más ez az autó, mint az EVO VI/IX. Nagyon jól fordul, de nem mutatja magát, nem ad olyan direkt2014.10.27. 11:36
utat a térdig érő sárban, de azt hiszem az első defektig jól álltuk a sarat Hangóval!”Az első kört felemás érzelmekkel zárta a két pilótából verbuválódott alkalmi páros, a nyitó szakaszon Erik és Hangó jobb első defekttel érkezett célba, a második pályán azonban minden rendben volt és mindössze 4 másodperccel maradtak el a gyári Ford Ranger-rel versenyző Fodor-Mesterházi kettőstől. A szervizparkba így az összetett második helyen érkeztek vissza egy kis felfrissülésre és bizakodva várhatták a folytatást.A folytatásban azonban még ennyi babér termett Erikék számára, ugyanis a harmadik szelektív2014.10.17. 10:43
teljesítményű Ford Escort RS-el, a különbség csak 16 “6.A mítoszok között a finn Juha Kankkunen és navigátora Janhunen a Lancia Delta Integrale-val egy pillanatra elvesztette az előnyét egy 7 perces késés miatt (1’10 “büntetés) amit a második gyors “Le Tane”, előtt szerzett.Ez lehetővé tette Mauro Miele/ Beltrame az 1986-os Bmw M3-al, hogy átvegye a vezetést csak 5 “7 mp-el Kankkunen előtt. De a második gyorsasági szakaszon a nap Kankkunen folytatta az első helyen ismét, mindössze 7 tized másodperccel megelőzve a Miele-t. A harmadik helyen, a San marinói sofőr, Marcello Colombini szintén egy M3-as Bmw2014.09.09.
2014. szeptember 5. AS Rallyesport Europe 40. Kassa Rallye, Beharangozó Ollé Sándor- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Talán megtörik a jég Elérkezett az Országos Bajnokság újabb futama ezúttal aszfalton és Kassán. A szlovákiai versenyre az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sándor és Tóth Zsolt is komolyan készült, győztes veszprémi megmérettetése után most aszfalton szeretne bizonyítani. Ollé Sándor- Tóth Zsolt: „Igazából a kassai pályák mindig nagyon tetszettek, igazi technikás rali pályák, egyetlen bajom van velük, hogy öt éve egyszer sem értem rajta végig… Vagy technikai hiba Papp Zsuzsa Rallye2014.07.15. 10:34
Az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sándor és Tóth Zsolt története is ezt igazolja. Kedvenc versenyén, a Veszprém Rallye-n ünnepelhette első abszolút futamgyőzelmét. Ollé Sándor- Tóth Zsolt: „Nagyon boldogok vagyunk, hogy végre mi is elmondhatjuk magunkról, hogy bajnoki futamot nyertünk. Különösen annak örülünk, hogy erre a versenyre minden összeállt. Klappolt az utolsó részlet is: az autó hibátlanul működött, mi is koncentráltan versenyeztünk és nem felejtkezhetünk el a szerencséről sem, aki most minket vett szárnyai alá.Pont egy esztendeje megyünk ezzel az autóval, a Ford2014.05.15.
2013.04.30.
2013.04.03.
2013.02.13. 12:27
milyen WRC-be ülnél bele?Turi Tamás: Ez jó kérdés… A legújabb fejlesztés, a legkomolyabb autó, amit vezettem az a Subaru volt. Szívesen beülnék egy Citroenbe, vagy egy Fordba is. Amelyik jól megy. Nem tudok rá konkrét választ adni. Az viszont biztos, hogy ez a fordos történet valamiért mindig is izgatott engem. Azt biztosan nagy örömmel kipróbálnék egyet.Racing.hu: Köszönjük a beszélgetést, és szurkolunk, hogy az Eger Rallye-n ne csak a pályák mellett sétálni, hanem mondjuk egy Ford Focus WRC-ben is láthassunk téged a Dobó téri céldobogón. Salánki Gábor