Keresés

Találatok száma: 246
Előző 13 / 13 Következő
  • 2023.11.27. 10:26
    lettem bajnok 22’-ben.Mivel másabb, mint egy versenygokart?- A bajnokság gépei, 270 ccm-es Honda motoros Sodi gokartok. Végsebességük 60km/h-ra van leszabályozva. A gokartokon a leglátványosabb különbség a versenygépekhez képest, hogy a gokartnak fedettek a kerekei. Egy műanyag burkolattal vannak lefedve, továbbá, hogy a váz is minden féle műanyag borítással rendelkezik. Emiatt sokkal tömzsibbnek néznek ki, mint a versenygokartok. A versenypályák, ahol a bérgokartok mennek, általában sokkal kisebbek, mint a versenygokartokra tervezett pályák. Más versenyzési stílust kíván-e a vezetése?- Igen

    Szlalom, Gokar, Autósport

  • 2018.02.20. 12:37
    folyamatosan bővítem, most van tárgyalás alatt egy Subaru, és egy Honda Civic és még egy EVO.A februári FRT.HU Kupa eredményei mind, szép és jók, de mit is tudhatunk rólatok? Melyikőtök, mikor, és milyen autóval, indíttatásból kezdte a rallyzást, az autósportot? Eddigi eredményeitek? Mi is vonz benneteket ebben a benzingőzös "őrületben"?- Igor:Mint említettem én tavaly kezdtem, egy Ford Focus RS volt az első utcai kocsi, amit ki vittem verseny körülmények közé, de azóta volt szerencsém nagyon sok különböző kocsit és különböző versenyt kipróbálni. Autocross versenyeken voltam, közben volt szerencsém menni

    Rally

  • 2016.05.11. 22:26
    bele. Rajtvonalhoz áll persze a trió harmadik tagja Csendes Zsolt, aki  brutál erős Opeljével, szintén győzelemre esélyes. Itt lesz Peitler Zsolt (BMW) és Nagy Róbert (BMW) is, akik szintén szeretnék meghódítani a dobogó valamelyik, de lehetőleg a legmagasabb fokát.   SuperTouringcars -2000 kategóriában ismét nevezett a „verhetetlen” többszörös Európa Bajnok cseh pilóta Roman Castoral (Opel Astra). Az ő skalpjára vadászik a fiatal tehetség, Csirmaz Brúnó (Honda), akinek köridejét elnézve, akár esélye is lehet a lehetetlenre. Itt lesz az idén ebben a kategóriában debütáló és egyre ... cm3kategóriában a tabellát az újoncként debütáló Sárai István (Lada)vezeti, de Tárnok Sanyi (Lada)és Ifj Béke Attila (Lada)is nyerni jön. DIV I. Nyugat1600 cm3kategóriában a szlovák Roland Pisio (Citroen)magabiztosan uralja az első helyet, őt a régi idők hazai kedvence Bartha Aurél (Honda) és egy szintén szlovák versenyző Tomas Bagos (Fiat Punto) követi.  DIV II. -2000-ben „kis Szamóca” Szabó Dénes (VW)jelenleg az első, ezen változtatni akar Dusan Vince (Skoda)és Berke József (Lada)is, persze nem hiányozhatnak a drift királyai, a Zentai testvérek (Ford) sem a Pünkösdi folytatásról. DIV II. 2000

    Rallycross

  • 2016.03.21. 12:23
    Schadenhofer (VW Golf) rutinjával esélyesebbnek tekinthető, de bizonyára lesz beleszólása ebbe Csendes Zsoltnak (Opel Ascona) és idén profiként is bemutatkozó Tajmel Tibornak (BMW), a rallytúrák királyának is.SuperTouringcars -2000 kategóriában idén is nevezett a többszörös Európa Bajnok cseh pilóta Roman Castoral (Opel Astra), akinek a skalpjára Luigi (Ford Puma) már régóta pályázik és technikai újításának köszönhetően nem elképzelhetetlen, hogy Húsvétkor rég dédelgetett álma valóra válhat. Az élmezőnyhöz tartoznak még fiatal tehetségeink, Csirmaz Brúnó (Honda) és Góth Viktor (Opel Corsa) is, akiket

    Rallycross

  • 2013.09.27. 23:22
    Vanó Gábor vagyok, gyorsulási versenyeken ahogy magyar hangom, kedvenc speakerem Frankie mondaná Fapuma.(Üvegtigris 1-2-3 rajongók vagyunk, innen a név és sok poén, lételemünk a vidámság). Minden 2007-ben kezdődött egy hungaroringi estén a nézőtéren, mikor Csárli barátommal (Bernárius Róbert), kilátogattunk egy  versenyre. Annak idején versenyzett még folyamatosan Domokos Csaba Evo8, Schuszter Zoli Audi, Kovács Attila Audi, Kohári Zoli Viper, Vogelsinger Sanyi Honda később Buránszki József Bulijoe Vw Polo,  Rekettyei Tomi Audi  és a többi régi versenytárs is. Nekem

    Drag, Gyorsulási

  • 2013.08.21.
    kategóriánk dobogójának tetejére. A számítások szerint elég lenne, ha Vácott csak célba érnénk, de nem dőlünk hátra, hiszen akkor hibázhat az ember a legnagyobbat, ha nem a saját tempójában autózik…” Szepesiék kibérelték az N/2 kategóriát: míg Marcell újabb győzelmet szerzett, addig a májusban friss jogosítványt szerző Dániel a második helyre kormányozta be a Honda Civicet. „A kocsi a maximumot nyújtotta, mi pedig próbáltuk a legtöbbet kihozni magunkból – mesélte Szepesi Marcell. – A navigátorommal, Gondos Péterrel nagyon élveztük az autózást, hiszen nem csak gyorsan mentünk, de néha csúszkáltunk is. A Rallye Tatabánya Rally
Előző 13 / 13 Következő