Keresés

Találatok száma: 246
Előző 7 / 13 Következő
  • 2018.01.19. 11:35
    Mi is történt, hogy ideje előtt fejeztétek be a versenyt?- Ez egy igazi széria Honda, de lehet, hogy amikor ez a jóindulatú finomítás történt az autóval, mármint széria computer alkalmazása, senki nem gondolt ara, hogy egy G szenzor ügyel a biztonságunkra. Nagy oldalcsúszások esetén egyszerűen vészprogramra kapcsolt. Az első gyorson hatszor álltam félre áramtalanítani és újraindítani. Természetesen lázasan kerestük a megoldást. A szervizben Galambos Attila rally fanatikus barátunk épp arra járt, és érdeklődött, hogy hogy állunk, majd viccből elsütöttem a G szenzort, erre Ő teljesen ... pálya sokkal jobban tetszett, mint a régebbi. Kicsi módosítások, de a verseny jellegének megfelelően sokkal biztonságosabb lett így.A második körre föltettünk hátra is két RKW7-es Pirellit, innentől kezdve nagyon is tetszett a Honda! Kezdtünk autózni. Szegedi Máté, új navigátorommal az ismerkedést a hangosítás akadályozta. Tönkrement. Már nem először. Lesújtó, amikor sípol, artikulálatlanul és hazavág egy ilyen rövid élményt, mint ez a verseny. Megveregettem Máté térdét, hogy nyugi, üljön és élvezze a környezetet. Aztán utolértünk egy VFTS-t, nyilván nem engedett el, kriminális érzés, hogy nem ... kávét, ez kb. 2 perc nyugalmat jelentett a reggel folyamán, majd vissza a ringre. És ekkor jöttek a telefonok. Gyuri, de laza vagy, hol vagy már? Róbert Károly körút? Miért is, mi van már? Hát épp a gyűjtőbe kellene menned. Huh. Sietősre vettem, mire odaértem a Honda járó motorral várt az első gyors rajtjánál a sárga tábla előtt. Bevallom ez nem volt annyira vidám érzés. Ez az egyik visszatérő rémálmom, hogy a ralin nem érek oda valahová. Átültem, közben szaladtak utánam a biztonságiak, hogy behajtottam a rajtig az utcai autómmal. A Hondában kérdeztem Mátét, hogy hány percet késünk épp. 4, jött a ... . Beérve a Ringre aztán jött egy újabb fütyülés. Ez már a váltó volt. Gondoltam félreállok az első adandó biztonságos helyen, hogy ne k..-jam szét teljesen. Aztán kattant több nagyot és szinte blokkolt a kerék ahogy eltört a végáttétel. 30 méter volt a kihajtási lehetőségig. Szegény Honda, jól nézett ki ott letámasztva a téli, alacsony szögben beeső napfényben. Kocogtunk a fűben vissza a szervizbe, hogy ne fagyjunk meg. Ez a futam törölve az emlékek közül. Nincs vele bajom, csak ez nem az én világom. Meg sem néztem, hogy miért kellett 60 perccel hamarabb rajtolnom, mint ahogy álltunk. 

    Rally

  • 2018.01.15. 15:23
    SOLID Racing Team - Szilveszter Rallye - 2017.12.27-29.Kondella Péter - Kondella- Fülep Edina, Honda Civic Type-RNem akartuk túlfeszíteni az év végi futamot, ezért minden elvárás nélkül álltunk rajthoz. Az esős fogadtatás kicsit megtréfált minket, de jó volt, hogy ilyen körülmények között is ki tudtuk próbálni az autót. A kormány szervónk kicsit rakoncátlankodott, valószínűleg picit megütöttem a jobb elejét, aminek következtében a kormány jobbra tekerésekor nem volt szervó. Így kellett 1,5 gyorsaságit megtennünk, de szerencsére a második napra sikerült megoldani a hibát, és egy 100%-os ... élveztem minden percét. Többen kérdezték tőlem, hogy milyen, érzek-e különbséget az előző autókhoz képest? Szerintem minden autó másban jó, más élvezetet nyújt. A szívemhez mégis a Honda áll közelebb, hiszen Hondában ültem először. Ez az autó pedig maga az élmény. A verseny végére pedig sikerült kategória harmadikként beérkeznünk a célba, ami csak hab volt a tortán, mert 5 év után ismét dobogóra állhattunk együtt Petivel, mely méltó befejezése ennek a szuper pár napnak és évnek - zárta gondolatait EdinaPartnereinknek köszönjük az együttműködést: AVANZO-TRADE Kft. – The Body Shop; Ecoffice Technology

    Rally

  • 2017.12.25. 20:56
    1999-2001, Ford Escort Maxi 2002-2003, Mitsubishi Evo 5 2004-2006. Aztán a hobby korszakban Lada, Subaru Legacy Turbo, és most BMW M3, Honda Type-R..A navigátoraim akikkel hosszabb ideig mentem és kezdtem a ralit, mind nagy nevek lettek a ralisportban.  Papp Gyuri 3 évig ült mellettem Trabantban, kisebb megszakításokkal. Lassan 30 éve navigál, azóta EB-n, VB-n. Kazár Mikivel 5 évig mentem, 1995-1999-ig. Trabanttól a nagy autókig, azt hiszem őt sem kell bemutatni. Szabó Gábor akivel már igazán (profi) feltételekkel mentem a Forddal és a Mitsuval, ő talán épp ebben a korszakban volt a legjobb ... ralizást. A 2017-es Szilveszter Rallyn egy Honda Civic Type R versenyautó pilóta ülésében láthatunk ismét. Honnan jött a gondolat, hogy ismét versenyautóba ülj és ki fog neked navigálni?- 2006-tól csak hobby jelleggel versenyeztem, olyan autókkal amik érdekesek voltak számomra, vagy épp olyan helyeken amelyek kimaradtak, vagy nagy kihívások egy ralisnak, pl Jänner rally, vagy Scneebergland rally, stb., tehát teljesen nem hagytam abba sosem ,és most sem mondanám azt szívesen, hogy ez egy visszatérés. Három éve próbálok visszajönni komolyabban. Bevallom nagyon nehéz. Nem csak az idő hiánya miatt. Az ... ennyire kedves hobbyt, vagy épp profi sportot nem szabad abbahagyni, egy életen át csinálni kell. Szinte a nullából újra feléleszteni nagyon összetett feladat, de sikerülni fog, sőt most már talán mondhatom, hogy kicsit újra itt vagyok. A Hondával való szereplés is ennek a folyamatnak a része, Tarcali Ádám, egy rali megszállott barátom hívott meg, hogy vezessem ezt az autót néhány futamon. Mindegy nekem, hogy melyik tengely a hajtott, nekem ez a 200 LE-s Honda épp olyan nagy élmény mint esetleg egy gyorsabb autó, csak működjön a saját paramétereinek megfelelően és már meg is van az öröm. Remélem ... nem csak végigmegy, hanem hajt, épp esetleg a saját stílusával tűnik ki. Ha a Honda közben elkezd majd “nyúlni” a kanyarban és ez látszik az autó mozgásán, az legyen hab a tortán. Reméljük, hogy egy kis ralis sung-hoz, suhanáshoz lesz elég jó időnk és gumink. Mit üzensz a kilátogató szurkolóidnak?- Nincs komoly üzenetem. Remélem még megismernek, vagy épp azt, hogy remélem majd esetleg a mostani, új szurkolók is megismernek. Köszönjük Partnereink segítségét! Naturgold, Meló-diák, ML LOG., Beryl Ingatlan Kft., Bionly Kft., Juhász Media Kft., www.szamsped.hu, www.bblogistic.eu, Balomo Kft., TT

    Rally

  • 2017.06.02. 18:49
    Kawasaki ZXR 400 pályagépet, amivel elhatározásom szerint a kiskunlacházi és kunmadarasi bajnokságban szerettem volna részt venni. Sajnos szezon közepében motorhiba miatt megkellet válnom a motortól, így a 400-ig kategóriát egy Honda CRF250 Crossmotorral fejeztem be. Ebben az évben sikerült megvásárolnom egy Honda CBR 600-RR Pályagépet amivel D600-ban indultam a maradék versenyen 2015-ben. 2016-ban D600-ban indultam Magyarországon és külföldön egyaránt Románia és Németország helyszínein. 2017 egy nagyon nagy változás, ami egy mindenki részére új kategória a Super D 1000 ami nálam egy

    Drag

  • 2016.10.19. 21:15
    Juhász Csaba - Juhász IstvánHonda Civic Type R3-Staedte Rally - Németország2016.10.21-22Tesztnek szánták a sprintversenyt a most hétvégi német rally előtt.Miként értékeled ezt a "tesztet", mire volt elég, be tudtátok-e a három gyors alatt eléggé állítani hondát?- Remek kis verseny volt, nagyon élveztem. Sajnos a második és a harmadik szakaszon is eltört a féltengely, ezért nem tudtunk eleget menni az autóval versenytempóval, hogy érdemi munkát végezzünk. Gyakorlásnak viszont megfelelt. A 3-Staedte Rallyn 11 gyors vár rátok és a Honda Civic Type-R-re.Pénteken 28, szombaton 95 ... kilométer gyorsasági szakaszt kell teljesítenetek. 6km-től, 28km-ig lesznek a szakaszok amin mehettek majd.Lesznek-e új szakaszok, vagy a régi megszokott pályákon mentek ismét?- Három-négy szakasz megegyezik. A többi új lesz‎. Itt is csak kétszer lehet bejárni a pályákat?- Két felírásból kell majd menni ezeken a pályákon, de az évek alatt ezt már megszoktuk.Elég erős lett a honda mostanára. 137 versenyző páros jelezte a részvételét erre a versenyre. 11-en lesztek a kategóriátokban. ( D4 RC3-ban hatan) Hol is szeretnétek végezni a szombati nap végén abszolútban és kategóriában?- Erős kategória lesz

    Rally

  • 2016.05.09.
    Dobogósok lettek A szezonnyitóhoz hasonló célba érés volt a terv, de végül még jobban teljesített a Honda Civic Type R-rel a László István – Szabó Gábor duó. A nehéz pályák ellenére kifejezetten jól érezték magukat, és a harmadik helyezés már csak hab a tortán. Rali2-ben autóztatok és a 8-as kategória 3. helyén végeztetek. Nehéz volt megküzdeni érte? - Igaz, hogy nekünk csak szombaton volt verseny, és az előző napi esőzés miatt az első körben még vizesek voltak a pályák, ez minket egyáltalán nem zavart. Valamiért régen és most is jobban tudok autózni így, mint szárazon. Illetve az sem ... lendülettel mi és a Honda. Ez a jövő zenéje, de amúgy várjuk már. Reklámpartnereink: Kz Invest Kft, Hauser Magyarország Kft, Lasztra Cargo Kft, Formula Magazin, Agria Szerszám Kft, Inter Cars - Miskolc; North Racing Kft.; Targo Trans Kft.; Xerotrans Kft.; Rotary Trans Kft.; Somossy Anlagenbau Kft.; Marketing & Media One Kft.; Épkar Zrt. Szöveg: Tiba Anita Fotó: Bodnár Gergő Tiba Anita
  • 2016.01.06.
    Méltó évzáró futam volt A Honda Civic-kel versenyző László István és Szabó Gábor kettős a Szilveszter Rallye-t használta arra, hogy eldöntsék szeretnének-e jövőre újra indulni a raliban. Minden a terveik szerint alakult, és azt mondták: „Ott a helyünk.” Milyen volt három év után újra pilótáskodni? - Adódtak különleges helyzetek, de egész jól sikerült a Szilveszter Rallye, ha figyelembe vesszük a kihagyott időszakot. Az első nap esti gyorsaságija ködös és sötét volt, nem sokat láttam, mert nem volt jól beállítva a lámpa. Ezek tekintetében nem nagyon bántam, hogy ilyen látási viszonyok ... érezni magunkat, ami sikerült is. Világosban azért lényegesen jobban mentünk, bár időket akkor sem néztünk. Jó pályák voltak, élvezetes verseny, sok szurkolóval a pálya szélén, és 280 indulóval. A Honda tökéletesen működött, Gabika zsírul diktálta az ütemet. Panaszra semmi okunk, amiért részt vettünk azt teljesítettük. Begurultunk a célba és pont. Akkor az eredmény másodlagos szempont volt számotokra, attól függetlenül, hogy számos induló volt a H4-ben? - Úgy emlékszem, azt mondtam a futam előtt, hogy az első negyvenben benne leszünk. Ezt kipipáltuk. Kicsit elővigyázatosabbak voltunk a kelleténél Tiba Anita Rallysprint
  • 2015.12.26.
    Hondából Citroenbe Egy összeszokott, és jól ismert páros ül át a Honda Civicből egy Citroen C2R2-be a Szilveszter Rallye-n. Ifj. Antalffy György és Vas Borosi Ádám a felemás érzések miatt döntött a méregzsák kipróbálása mellett. Egy Honda Civic-kel róttátok a pályákat idén. A Szilveszter Rallye-n viszont egy Citroen C2R2-vel indultok. Mi a váltás oka? - Nagyon szerettük, és jelenleg is szeretjük a Hondát. Viszont ez az autóépítés okozott egy kis csalódást. 2013- ban, még a Rali Túrában az ötödik versenyen felrobbant a Honda motorja, pedig egy nagyon komoly kategóriában (H1) jó esélyekkel Tiba Anita Szilveszter Rally
  • 2015.12.26.
    Visszaszokós futam lesz Három évvel ezelőtt ültek együtt egy Citroen Saxoban. Most a Szilveszter Rallye-n egy Honda Civic-kel mutatkozik be újra a László István – Szabó Gábor duó. Pistit hajtotta a kíváncsiság, hogy pár év elteltével milyen visszaülni a versenyautóba. Most majd megtudja. Újra a nevezési listán a neved, és nem, mint navigátor, hanem mint pilóta. Mi ez a nagy változás? - A ralitól sohasem szakadtam el úgy istenigazából, mert minden futamon ott vagyok, de az valahogy másabb. Mindkét oldalát kipróbáltam már a versenyautóknak, és tetszik is mindkettő, de a szívműtétem után ... győzelmi zászló, mert elment a fékünk az említett Saxon. Most egy Honda Civic-kel neveztünk, és meglátjuk, ennyi év kihagyás után mire leszünk képesek. Abszolút helyezésre? Abszolút arra. Lehetséges, hogy a következő szezonban több futamon is részt vesztek? - Igen. Kíváncsiak vagyunk mit ad három év után a Szilveszter Rallye. Amennyiben úgy gondoljuk majd a verseny végeztével, hogy a versenyautóban a helyünk, jövőre is indulunk egy-egy futamon. Ez egy olyan visszaszokós verseny lesz, egy tök ismeretlen pályán. Na, jó nem teljesen, de mint pilóta úgy igen. A H4-es kategóriába neveztetek, ahol igen Tiba Anita Szilveszter Rally
  • 2015.09.12. 09:55
    Az idei esztendő is tartogat meglepetéseket!? Igen ! Hiszen a szombati időmérő Q1-ből gumispórolós 11.helyről jutott a magyar fiú a Q2-be ! Majd ezt az etapot megnyerve egyedüli Hondásként került a mindent eldöntő Q3-ba ! Utolsóként ment fel Norbi a Q3-ba és láss csodát , 2013 után másodszor ezen a Japán pályán POLE POSITION !!! Élete harmadik rajtelsőségét megszerezve ,négy Citroent maga mögé utasítva a Honda és Magyarország legnagyobb örömére, ismét az élről rajtolhat Michelisz Norbi . A WTCC japán futamai itthoni idő szerint vasárnap 7:15-kor és 8:30-kor rajtolnak, s az Eurosport és az M4

    WTCC

  • 2014.10.02.
    „menühöz” jutni a hétvégén? - Én vasárnap személyesen a 2014. Sprint Kupasorozat III. fordulóján, Kunmadarason vettem részt, ahol Szabó Gábornak adtam az instrukciókat egy Honda Civic Type R-hez. De az ORB versenyein induló Hodosi Gábor és a Fábián testvérek is megmutatták, hogy autóznak keresztben a Ladával, mikor az idő nem az ellenségük. Ezen kívül még Tóth Balázs és Simon Gyuri is a lovak közé csapott a kunmadarasi reptéren, ahol napsütéses időben, és sok szurkoló előtt kapartattak a srácok. Aztán folytatnám a sorolást, mert itt még nincs vége. Budapesten a Rakparti Szlalom Partyn pedig szombaton ... , Bődi Sándor versenyzőnk, alias „Szandró” koptatta a gumit, persze csak úgy, ahogy máskor is szokta. Amennyiben ez nem volt elég, még jelen voltunk Tökölön, a reptéren, ahol Takács Olivér terelgette a Honda Civicet. Tényleg mindenhol ott volt a László Racing az elmúlt hétvégén. De hol lesztek legközelebb láthatók? - Szükség van az ilyen rendezvényeken való megjelenésre is, két okból kifolyólag. Az egyik, hogy a versenyzők az úgymond tét nélküli futamokon kicsit elengedhessék magukat. Illetve szükség van a raliban arra, hogy aki csak teheti, részt vegyen a kisebb eseményeken is, mert így talán Tiba Anita
  • 2014.09.11.
    Sikeres debütálás Kassán A Német Gábor – Szabó István kettős már nagyon várta a kassai versenyt. Igaz, akkor még nem tudhatták, hogy szerencsét, és kupát is hoz nekik a Honda Civic Type R-rel való debütálásuk. A végül elégedetten távozó László Racing csapatvezetőjét, László Istvánt kérdeztem a 40. Kassa Rally részleteiről. A srácok először mentek a Honda Civic Type R-rel. Mi volt az első közös versenyzésetekről a benyomásod? - Amikor egy rali páros választ egy új csapatot, akkor az teljesen természetes, hogy mindkét irányból vannak fenntartások. Persze ez hamar átalakul menet közben, de Tiba Anita Rallye2
  • 2014.08.29.
    Többször reckíroztunk Miskolcon A László Racing színeiben versenyző Tarr Zsolt és Szabó Gábor páros hónapokkal ezelőtt versenyzett utoljára, de a Steelvent Miskolc Rallysprinten ismét rajthoz álltak. Láthattuk már őket, Opellel, Citroennel, Honda Civikkel és Zsigulival is versenyezni, de most egy Honda Civic Type- R-rel barátkoztak a miskolci szakaszon. Az elmúlt hétvégi élményekről Tarr Zsolt pilótával beszélgettem. Legutóbb a királdi körgyorson láthatott titeket a nagyközönség versenyezni. Csak nem meguntátok az autósportot? - Nem, dehogy untuk meg az autóversenyzést, inkább csak arról ... természetesen számomra is kedvező legyen. De ezt gondolom, senkinek nem kell ecsetelni, hogy nem olyan egyszerű manapság versenyezni. Amikor tudunk, megyünk, amikor nem, akkor meg nem. Az viszont, hogy számos versenyautót kipróbálhattam, annak nagyon örülök. Így történt ez az elmúlt hétvégén is, hiszen végre beülhettem egy Honda Civic Type-R-be, és jól éreztük magunkat belül. Tesztelésre volt alkalmatok verseny előtt? - Reméltem, hogy nem kérdezed meg, de ez most nem jött össze – viccelődött Zsolti. Mentünk egy keveset, de ahhoz, hogy eggyé váljunk a Hondával, ahhoz azért kevés volt. Ezt legközelebb majd Tiba Anita Rallysprint
  • 2014.07.21. 23:02
    Átvettük a vezetéstA világ egyik leggyorsabb murvás futamán az Észt ralin vett részt az Eurosol Honda Civic Type-R csapat két versenyzője. Bessenyey Zoltán és Nyirfás Julianna végül a 2WD értékelés harmadik helyét szerezték meg, és ezzel idén első ízben átvették a vezetést a bajnoki tabellán.Bessenyey Zoltán:  Az Észt futam számunkra már hétfő reggel elkezdődött, hiszen a JAS Motorsport meghívásából egy 2 napos teszten vehettünk részt, amelyen ausztrál csapattársunkat, a méltán népszerű Eli Evans-t is megismertük. Ő megmutatta mire képes a kocsi, és tudtuk már akkor, hogy az első helyért ... , hiszen egy ilyen versenyt hiba nélkül végigmondani 2 tréningből szerintem ember feletti teljesítmény. Ilyen szintű profizmus kell ahhoz, hogy valaki egyáltalán esélyes legyen az ERC dobogós helyek valamelyikére.  Köszönet a támogatóknak: Honda Hungary, Honda Racing, J.A.S. Motorsport, Service4you Hévíz Kft., Service4you Operation Kft., StreamNet Kft., MACMA Kft., ICT Europa Tenderház Kft., ICT Europa Network Kft., Szinergia, Jatéknet.hu Kft., ams magazin, speedzone.hu 

    ERC

  • 2014.05.12. 10:26
    vizes derbit, Norbi dobogón, és így Norbi védte meg a Honda becsületét !Gratulálunk a legjobb Hondás hazánkfiának ! 

    WTCC

  • 2013.09.26.
     készülni. Ezúton is köszönet mondanék a Honda Heart Clubnak!    ‐ A szombati napon a prológgal elkezdődött a verseny, amit a nézők szórakoztatására szerveznek. Mivel az év nekünk már  amúgy  is  csak  a  tesztelésről  szól,  éltünk  a  lehetőséggel,  és  magunk  és  a  nézők  szórakoztatására  autóztunk.  Több  helyről  kaptuk  azt  az  információt,  attól,  hogy  elsőkerekessel  megyünk,  és  így  is  mi  voltunk  a  leglátványosabbak,  de  ezért  van  az  autóban kézifék, hogy azt meg is lehet húzni. A látvány mellé azért a gyorsaság is hozzátartozott, és abszolút tízedik idővel  abszolváltuk a ... ,  Honda  Gyuri,  Honda  Heart  Club,  Röplap  Bt.,  Wave  COM,  Berger  Stanc,  Honda  Thunder,  Flaute,  Bervent,  Selmeczi  és  Tsa  Mérnöki  Kft.,  KBT  Dekor  Hungary  Kft.,  Galvox  Felületkezelő  Kft.,  Miklós‐Inter  Bt.,  Fischer‐Trans Kft., Mega LKW Kft., Twolex Kft., PSL Hungary Kft., Teherati 2006 Kft., Hardox CNC Kft., Kereken‐ Pálya Kft.    Teherati Racing Team Rally
  • 2013.06.20.
     Partnereinknek: Mirelit Mirsa Zrt., Zeljenka, Meda‐Press Kft., Balogh Szerviz‐Trans Kft., Jégszilánk, Prior, GPsped  Kft., Fuchs Blau 6000 Kft., Local Design Kft., Alox Kft., Bátori Kert‐Plusz, Lajkó Tibor fényező, Honda Gyuri, Honda Heart Club,  Röplap  Bt.,  Wave  COM,  Honda  Thunder,  Flaute,  Bervent,  Selmeczi  és  Tsa  Mérnöki  Kft.,  KBT  Dekor  Hungary  Kft.,  Galvox  Felületkezelő  Kft.,  Miklós‐Inter  Bt.,  Fischer‐Trans  Kft.,  Mega  LKW  Kft.,  Twolex  Kft.,  PSL  Hungary  Kft.,  Teherati  2006  Kft.,  Hardox CNC Kft., Kereken‐Pálya Kft.    Teherati Racing Team Rally
  • 2013.05.10.
    MHH Rally Team Krózser Menyhért–Papp György, Subaru Impreza WRC, Miskolc Rali előzetes Markovics György–Német Gábor, Honda Civic Type–R, Miskolc Rali előzetes Fodor Géza, Országos Gokartbajnokság, Kecskemét előzetes 2013. május 9. Három fronton támad az MHH Rally Team Sűrű hétvége elé néz az MHH Rally Team, hiszen két helyszínen összesen három autóval szállnak versenybe. A csapat zászlóshajójával, a Subaru Impreza WRC-vel Krózser Menyhért és Papp György áll rajthoz a Miskolc Ralin és szeretne az egri hetedik helynél jobbat elérni. Hosszú kihagyás után újra volán mögé ül Markovics György ... , aki évek óta dolgozik a csapatban, mint teszt- és versenymérnök. Most azonban Német Gábor navigálásával egy Honda Civickel próbál szerencsét. Fodor Géza Egerben még az itinert olvasta Krózser Menyhértnek és a Miskolc Ralira a csapatvezetői posztot kellett volna elfoglalnia, ő azonban az Országos Gokartbajnokságban is érdekelt, amelynek a második futamát a hétvégén rendezik Kecskeméten. Krózser Menyhért: – Sokkal közelebb kerültem a Subaruhoz, mint az Eger Rali előtt voltam. Nyilván minél többet megyek vele, annál jobban kiismerem, annál jobban tudom használni, és annál jobbak lesznek az ... , hogy ő is sikeres lesz a Hondával. Remélem, a Miskolc Ralin is sok néző lesz és örömet fogunk okozni nekik a WRC-vel. Markovics György: – Nagyon örülök a lehetőségnek, hogy az MHH Rally Team színeiben újra komoly versenyautóval állhatok rajthoz. 2006 óta csak hobbiból indultam, nagyrészt Ladával. Most egy A-s Honda Civickel térhetek vissza, ami nagyon jó autó, műszakilag tökéletes állapotban van, abszolút alkalmas a kategória győzelemre, rettenetesen tetszik. Ilyen nagy elsőkerekes autóval utoljára 2003-ban mentem, még a Ford Escort Maxival. Teszten sokat ültem a Hondában, úgyhogy ismerem MHH Rally Team Rally, Gokart
  • 2013.04.18. 11:14
    Már a második Mitropa Rally Kupa versenyen vettél részt az idén. Sajnos most is közbe szólt a technika ördöge. Mi is történt a Hondával?- Maga a Honda egy megbízható autó, a technikai problémát anyagfáradás okozta egyszerűen eltörtek a motortartó bak csavarjai. Félrebillent a motor eltörte az egyik testkábelt, így vészprogramon ment a Honda. Ilyenkor úgy megy mint egy rossz utcai autó.A szakaszokon voltak murvás részek is. Hogy lehet ezekre gumizni és versenyezni?- A pályabejáráskor megnézzük a pálya állapotát, inkább a guminyomásra szoktunk koncentrálni mert a murvás szakaszokon a víz miatt

    Rally

  • 2013.04.10.
    „Eger a szívembe lopta magát!” MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Kondella Péter – Bagdány István, Honda Civic Type R A kezdeti problémák ellenére mosollyal az arcán gurult át a céldobogón Kondella Péter és navigátora, Bagdány István. A Maricsek Racing Team versenyzőit a 9. Eger Rallye kezdete előtt műszaki problémák hátráltatták, ám az RTE versenynapjának második felében sikerült a duónak leküzdenie a technika ördögét. Kondelláék két ezüstérmet is begyűjtöttek a Honda Civic Type R-rel, amivel így megalapozták a 2013-as bajnoki címvédésre vonatkozó esélyeiket is ... megszokott hang diktálja az itinert, de azt hiszem, gyorsan sikerült feldolgoznom a változást. Az első körben megmutatkozott, hogy nem a megfelelő beállításokat használtuk, így a 3. gyorsaságit követő szervizparkban változtatnunk kellett a kocsi technikai hátterén. Megtaláltuk a helyes irányt, s eközben a pálya is felszáradt, mi pedig nagyobb tempóval robogtunk végig a hátralévő szakaszokon. Nap végére a féltengelyünk elkezdett kicsit kopogni, csörögni, de ez végül nem akadályozott meg minket abban, hogy épségben kormányozzuk be a Honda Civic Type R-t a célba. Gyorsan, de óvatosan mentünk, hiszen az év Maricsek Racing Team Rally
Előző 7 / 13 Következő