Mi is történt, hogy ideje előtt fejeztétek be a versenyt?- Ez egy igazi széria Honda, de lehet, hogy amikor ez a jóindulatú finomítás történt az autóval, mármint széria computer alkalmazása, senki nem gondolt ara, hogy egy G szenzor ügyel a biztonságunkra. Nagy oldalcsúszások esetén egyszerűen vészprogramra kapcsolt. Az első gyorson hatszor álltam félre áramtalanítani és újraindítani. Természetesen lázasan kerestük a megoldást. A szervizben Galambos Attila rally fanatikus barátunk épp arra járt, és érdeklődött, hogy hogy állunk, majd viccből elsütöttem a G szenzort, erre Ő teljesen ... pálya sokkal jobban tetszett, mint a régebbi. Kicsi módosítások, de a verseny jellegének megfelelően sokkal biztonságosabb lett így.A második körre föltettünk hátra is két RKW7-es Pirellit, innentől kezdve nagyon is tetszett a Honda! Kezdtünk autózni. Szegedi Máté, új navigátorommal az ismerkedést a hangosítás akadályozta. Tönkrement. Már nem először. Lesújtó, amikor sípol, artikulálatlanul és hazavág egy ilyen rövid élményt, mint ez a verseny. Megveregettem Máté térdét, hogy nyugi, üljön és élvezze a környezetet. Aztán utolértünk egy VFTS-t, nyilván nem engedett el, kriminális érzés, hogy nem ... kávét, ez kb. 2 perc nyugalmat jelentett a reggel folyamán, majd vissza a ringre. És ekkor jöttek a telefonok. Gyuri, de laza vagy, hol vagy már? Róbert Károly körút? Miért is, mi van már? Hát épp a gyűjtőbe kellene menned. Huh. Sietősre vettem, mire odaértem a Honda járó motorral várt az első gyors rajtjánál a sárga tábla előtt. Bevallom ez nem volt annyira vidám érzés. Ez az egyik visszatérő rémálmom, hogy a ralin nem érek oda valahová. Átültem, közben szaladtak utánam a biztonságiak, hogy behajtottam a rajtig az utcai autómmal. A Hondában kérdeztem Mátét, hogy hány percet késünk épp. 4, jött a ... . Beérve a Ringre aztán jött egy újabb fütyülés. Ez már a váltó volt. Gondoltam félreállok az első adandó biztonságos helyen, hogy ne k..-jam szét teljesen. Aztán kattant több nagyot és szinte blokkolt a kerék ahogy eltört a végáttétel. 30 méter volt a kihajtási lehetőségig. Szegény Honda, jól nézett ki ott letámasztva a téli, alacsony szögben beeső napfényben. Kocogtunk a fűben vissza a szervizbe, hogy ne fagyjunk meg. Ez a futam törölve az emlékek közül. Nincs vele bajom, csak ez nem az én világom. Meg sem néztem, hogy miért kellett 60 perccel hamarabb rajtolnom, mint ahogy álltunk. 
Keresés
Találatok száma: 2462018.01.15. 15:23
SOLID Racing Team - Szilveszter Rallye - 2017.12.27-29.Kondella Péter - Kondella- Fülep Edina, Honda Civic Type-RNem akartuk túlfeszíteni az év végi futamot, ezért minden elvárás nélkül álltunk rajthoz. Az esős fogadtatás kicsit megtréfált minket, de jó volt, hogy ilyen körülmények között is ki tudtuk próbálni az autót. A kormány szervónk kicsit rakoncátlankodott, valószínűleg picit megütöttem a jobb elejét, aminek következtében a kormány jobbra tekerésekor nem volt szervó. Így kellett 1,5 gyorsaságit megtennünk, de szerencsére a második napra sikerült megoldani a hibát, és egy 100%-os ... élveztem minden percét. Többen kérdezték tőlem, hogy milyen, érzek-e különbséget az előző autókhoz képest? Szerintem minden autó másban jó, más élvezetet nyújt. A szívemhez mégis a Honda áll közelebb, hiszen Hondában ültem először. Ez az autó pedig maga az élmény. A verseny végére pedig sikerült kategória harmadikként beérkeznünk a célba, ami csak hab volt a tortán, mert 5 év után ismét dobogóra állhattunk együtt Petivel, mely méltó befejezése ennek a szuper pár napnak és évnek - zárta gondolatait EdinaPartnereinknek köszönjük az együttműködést: AVANZO-TRADE Kft. – The Body Shop; Ecoffice Technology2017.12.25. 20:56
1999-2001, Ford Escort Maxi 2002-2003, Mitsubishi Evo 5 2004-2006. Aztán a hobby korszakban Lada, Subaru Legacy Turbo, és most BMW M3, Honda Type-R..A navigátoraim akikkel hosszabb ideig mentem és kezdtem a ralit, mind nagy nevek lettek a ralisportban. Papp Gyuri 3 évig ült mellettem Trabantban, kisebb megszakításokkal. Lassan 30 éve navigál, azóta EB-n, VB-n. Kazár Mikivel 5 évig mentem, 1995-1999-ig. Trabanttól a nagy autókig, azt hiszem őt sem kell bemutatni. Szabó Gábor akivel már igazán (profi) feltételekkel mentem a Forddal és a Mitsuval, ő talán épp ebben a korszakban volt a legjobb ... ralizást. A 2017-es Szilveszter Rallyn egy Honda Civic Type R versenyautó pilóta ülésében láthatunk ismét. Honnan jött a gondolat, hogy ismét versenyautóba ülj és ki fog neked navigálni?- 2006-tól csak hobby jelleggel versenyeztem, olyan autókkal amik érdekesek voltak számomra, vagy épp olyan helyeken amelyek kimaradtak, vagy nagy kihívások egy ralisnak, pl Jänner rally, vagy Scneebergland rally, stb., tehát teljesen nem hagytam abba sosem ,és most sem mondanám azt szívesen, hogy ez egy visszatérés. Három éve próbálok visszajönni komolyabban. Bevallom nagyon nehéz. Nem csak az idő hiánya miatt. Az ... ennyire kedves hobbyt, vagy épp profi sportot nem szabad abbahagyni, egy életen át csinálni kell. Szinte a nullából újra feléleszteni nagyon összetett feladat, de sikerülni fog, sőt most már talán mondhatom, hogy kicsit újra itt vagyok. A Hondával való szereplés is ennek a folyamatnak a része, Tarcali Ádám, egy rali megszállott barátom hívott meg, hogy vezessem ezt az autót néhány futamon. Mindegy nekem, hogy melyik tengely a hajtott, nekem ez a 200 LE-s Honda épp olyan nagy élmény mint esetleg egy gyorsabb autó, csak működjön a saját paramétereinek megfelelően és már meg is van az öröm. Remélem ... nem csak végigmegy, hanem hajt, épp esetleg a saját stílusával tűnik ki. Ha a Honda közben elkezd majd “nyúlni” a kanyarban és ez látszik az autó mozgásán, az legyen hab a tortán. Reméljük, hogy egy kis ralis sung-hoz, suhanáshoz lesz elég jó időnk és gumink. Mit üzensz a kilátogató szurkolóidnak?- Nincs komoly üzenetem. Remélem még megismernek, vagy épp azt, hogy remélem majd esetleg a mostani, új szurkolók is megismernek. Köszönjük Partnereink segítségét! Naturgold, Meló-diák, ML LOG., Beryl Ingatlan Kft., Bionly Kft., Juhász Media Kft., www.szamsped.hu, www.bblogistic.eu, Balomo Kft., TT2017.06.02. 18:49
Kawasaki ZXR 400 pályagépet, amivel elhatározásom szerint a kiskunlacházi és kunmadarasi bajnokságban szerettem volna részt venni. Sajnos szezon közepében motorhiba miatt megkellet válnom a motortól, így a 400-ig kategóriát egy Honda CRF250 Crossmotorral fejeztem be. Ebben az évben sikerült megvásárolnom egy Honda CBR 600-RR Pályagépet amivel D600-ban indultam a maradék versenyen 2015-ben. 2016-ban D600-ban indultam Magyarországon és külföldön egyaránt Románia és Németország helyszínein. 2017 egy nagyon nagy változás, ami egy mindenki részére új kategória a Super D 1000 ami nálam egy2016.10.19. 21:15
Juhász Csaba - Juhász IstvánHonda Civic Type R3-Staedte Rally - Németország2016.10.21-22Tesztnek szánták a sprintversenyt a most hétvégi német rally előtt.Miként értékeled ezt a "tesztet", mire volt elég, be tudtátok-e a három gyors alatt eléggé állítani hondát?- Remek kis verseny volt, nagyon élveztem. Sajnos a második és a harmadik szakaszon is eltört a féltengely, ezért nem tudtunk eleget menni az autóval versenytempóval, hogy érdemi munkát végezzünk. Gyakorlásnak viszont megfelelt. A 3-Staedte Rallyn 11 gyors vár rátok és a Honda Civic Type-R-re.Pénteken 28, szombaton 95 ... kilométer gyorsasági szakaszt kell teljesítenetek. 6km-től, 28km-ig lesznek a szakaszok amin mehettek majd.Lesznek-e új szakaszok, vagy a régi megszokott pályákon mentek ismét?- Három-négy szakasz megegyezik. A többi új lesz. Itt is csak kétszer lehet bejárni a pályákat?- Két felírásból kell majd menni ezeken a pályákon, de az évek alatt ezt már megszoktuk.Elég erős lett a honda mostanára. 137 versenyző páros jelezte a részvételét erre a versenyre. 11-en lesztek a kategóriátokban. ( D4 RC3-ban hatan) Hol is szeretnétek végezni a szombati nap végén abszolútban és kategóriában?- Erős kategória lesz2016.05.09.
2016.01.06.
2015.12.26.
2015.12.26.
2015.09.12. 09:55
Az idei esztendő is tartogat meglepetéseket!? Igen ! Hiszen a szombati időmérő Q1-ből gumispórolós 11.helyről jutott a magyar fiú a Q2-be ! Majd ezt az etapot megnyerve egyedüli Hondásként került a mindent eldöntő Q3-ba ! Utolsóként ment fel Norbi a Q3-ba és láss csodát , 2013 után másodszor ezen a Japán pályán POLE POSITION !!! Élete harmadik rajtelsőségét megszerezve ,négy Citroent maga mögé utasítva a Honda és Magyarország legnagyobb örömére, ismét az élről rajtolhat Michelisz Norbi . A WTCC japán futamai itthoni idő szerint vasárnap 7:15-kor és 8:30-kor rajtolnak, s az Eurosport és az M42014.10.02.
2014.09.11.
2014.08.29.
2014.07.21. 23:02
Átvettük a vezetéstA világ egyik leggyorsabb murvás futamán az Észt ralin vett részt az Eurosol Honda Civic Type-R csapat két versenyzője. Bessenyey Zoltán és Nyirfás Julianna végül a 2WD értékelés harmadik helyét szerezték meg, és ezzel idén első ízben átvették a vezetést a bajnoki tabellán.Bessenyey Zoltán: Az Észt futam számunkra már hétfő reggel elkezdődött, hiszen a JAS Motorsport meghívásából egy 2 napos teszten vehettünk részt, amelyen ausztrál csapattársunkat, a méltán népszerű Eli Evans-t is megismertük. Ő megmutatta mire képes a kocsi, és tudtuk már akkor, hogy az első helyért ... , hiszen egy ilyen versenyt hiba nélkül végigmondani 2 tréningből szerintem ember feletti teljesítmény. Ilyen szintű profizmus kell ahhoz, hogy valaki egyáltalán esélyes legyen az ERC dobogós helyek valamelyikére. Köszönet a támogatóknak: Honda Hungary, Honda Racing, J.A.S. Motorsport, Service4you Hévíz Kft., Service4you Operation Kft., StreamNet Kft., MACMA Kft., ICT Europa Tenderház Kft., ICT Europa Network Kft., Szinergia, Jatéknet.hu Kft., ams magazin, speedzone.hu2014.05.12. 10:26
vizes derbit, Norbi dobogón, és így Norbi védte meg a Honda becsületét !Gratulálunk a legjobb Hondás hazánkfiának !2013.09.26.
2013.06.20.
2013.05.10.
2013.04.18. 11:14
Már a második Mitropa Rally Kupa versenyen vettél részt az idén. Sajnos most is közbe szólt a technika ördöge. Mi is történt a Hondával?- Maga a Honda egy megbízható autó, a technikai problémát anyagfáradás okozta egyszerűen eltörtek a motortartó bak csavarjai. Félrebillent a motor eltörte az egyik testkábelt, így vészprogramon ment a Honda. Ilyenkor úgy megy mint egy rossz utcai autó.A szakaszokon voltak murvás részek is. Hogy lehet ezekre gumizni és versenyezni?- A pályabejáráskor megnézzük a pálya állapotát, inkább a guminyomásra szoktunk koncentrálni mert a murvás szakaszokon a víz miatt2013.04.10.