Keresés

Találatok száma: 6
Előző 1 / 1 Következő
  • 2023.07.17. 14:51
    Mikor és miért is jött létre a FiaSko Egyesület?- Az Egyesület 2018-ban alakult az autó és motorsportot kedvelőknek, ezzel lehetőséget adva a technikai sportok művelésére. Hányan versenyeznek az egyesületben, kik a húzóerők?- Jelenleg 144 licences versenyző tagja az egyesületnek, mondhatni nagy létszámmal vagyunk jelen a Rallye sport területén. Az egyesület legöregebb versenyzője Keszler Mátyás, aki nélkül, mondhatnánk nincs Magyar rallye futam, a legifjabb Zsebe Dávid, és számos női navigátor is van az egyesületben. Mang Huba, Béres Unicum Attila navigálásával a 43

    Rally

  • 2015.02.15. 14:37
    Racing.hu: Kívülről nézve elég jónak tűnt a 2014-es évetek. Szép eredmények, sok kupa és az év végi budapesti díjátadó ünnepségről sem tértetek haza üres kézzel. Ti is ennyire jónak értékelitek a tavalyi esztendőtök? Mi volt a csúcs és a mélypont az évben?Keszler Mátyás: Elég rosszul indult az év, hiszen a nyitó versenyen nem tudtunk elindulni, de szerencsére ez nem bizonyult gyógyíthatatlanul nagy érvágásnak, hiszen szerintem is elég jól sikerült a múlt évi bajnokságunk. Ettől függetlenül azt mindenképpen a negatív élmények közé kell, hogy soroljam, hogy a rajtra még nem állt össze az évünk ... készültök az idei évre…Keszler Mátyás: Hát, ezt azért talán túlzás lenne most így kijelenteni. Elég zavarosak most még a kategóriák, a szakosztály és más egyebek is. De hát mi mennénk szívesen, egyelőre úgy van, hogy részt veszünk az idei Rallye2-es bajnokságon is. Racing.hu: Maradjunk annyiban, hogy nem kicsit lepnél meg, ha autót váltanátok. Ugye idénre is marad az Audi?Keszler Mátyás: Persze, persze. Marad az Öreglány. Egy kis felújítás lesz rajta: néhány karosszériaelemet ki kell cserélnünk, lesz új fényezés is, de a motorhoz, futóműhöz nem igazán kell nyúlni. Bevált, ismerjük már, bírják a ... cserére adnád a fejed, mi lenne az, amibe szívesen átülnél az Öreglány után?Keszler Mátyás: Ez jó kérdés… 1991-ben a Toyota Celica volt a szívem csücske. Az eddigi pályafutásom során az volt a csúcs. Azt látom, hogy sokan mennek Mitsubishivel, gondolom, hogy nagyon jó autó lehet, abba szívesen átülnék, ha úgy alakulnának a dolgok. De erre nem valószínű, hogy valaha is sor kerül. 20 éve megyek ezzel az autóval, ismerjük már minden porcikáját és szeretjük, a szívünkhöz nőtt, úgyhogy jó esély mutatkozik rá, hogy ez így is marad, nem cseréljük le. Racing.hu: Szoktak is veletek viccelődni, ha emlékeim ... nem csalnak talán a bükfürdői és a komlói célban hallottam már néhányszor, hogy együttesen, hárman száznegyven valahány évesek vagytok…Keszler Mátyás: Ez így van. Idén pedig tovább nőtt a szám, mindenki hozzátett 1-1 évet az össznépi korhoz, így hamarosan elérjük a 150-et! Mi minden évben három évet öregszünk. Zoli sem lett fiatalabb idén, én sem és az Audi sem. De mit csináljunk? Ez az élet rendje. Azt hiszem talán Markó Tibi szokott élcelődni, hogy megérkeztek az ifjú titánok a fiatal csikóval. Ez van… De minket ez nem zavar, mindig jót mosolygunk rajta. Tök jó!Racing.hu: Biológiai ... ismereteim elég hiányosak, de úgy vélem csak egy új autóval tudnátok belerondítani ebbe a képletbe.Keszler Mátyás: Hát igen. Biztos jó lenne egy Evo X-el robogni egyet. De úgy látom, hogy ez elérhetetlen jelen pillanatban, ezért srácok matekozzatok, gyakoroljátok szorgalmasan az összeadást!    Racing.hu: Mostanában hogy teltek a téli estéitek? Legjobb tudomásom szerint ti nem szűkölködtök a hóban Pécs környékén. Én konkrétan Debrecenben, itthon 1 centit nem láttam. Mondjuk az a bő 400 kilométer, ami köztünk van, talán magyarázatot adhat a különbségre…Keszler Mátyás: Akadt hó, de ma már Remek szezont produkáltak az ifjú titánok a fiatal csikó nyergében 2014-ben, bár nem indult az évük zökkenőmentesen. Keszler Matyi bácsi azonban már az idei évre koncentrál, vagyis igyekszik rá koncentrálni, csak még nem tudja pontosan mire. Ez csupán részletkérdés. Az viszont biztos, hogy a Rallye2-ben láthatjuk 2015-ben újra a Keszler Mátyás-Hágen Zoltán duót az Öreglánnyal. Keszler Mátyással beszélgettünk idei terveikről.  Keszler Mátyás Hágen Zoltán Keszler Mátyás Hágen Zoltán

    Rallye2

  • 2013.08.16.
    2107 Swift GTI 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 217 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 Farnadi Ágnes Keszler Mátyás Nagy Péter Forgács László Balla Tamás Halmos Gábor Sipos Zoltán Tajmel Tibor Horváth Balázs Temesvári László Horváth Rudolf Dr. Forgács Barnabás Kerekes László Tamás Köbli Károly Horváth Norbert Kocsis Zsolt Bucsi Józsi Stepán Árpád Geiger Máté Bánkuti Balázs Parkánszki Balázs Jánosi Péter Hágen Zoltán Gonda Dániel Szabó Krisztián Csurja János Szebényi Dávid Matus Lajos Adorján Szabolcs Hargas András ... 1 Németh 16V Péterné ifj. Balázs Gábor Sági Péter Galambos Gábor Csendes Zsolt Schuck János Notti Kövesdán András Juhász Zsolt Varga C Zoltán Wirtmann Ferenc Váradi György Merencsics Árpád Gaál József Kari Kiscsatári Imre Világi Tamás Csík Zoltán Landherr Zoltán Hajdú Gábor Horváth Zsolt Endrődi Harri Versenyző 2 Varga Nikolett Balázs Gábor Elmont Márió Mátyás György Herczig Róbert Markó Tibor SR Varga László Rimár Tamás Endrész istván Barna György Laboncz László Varga Sándor Gáspár Béla Szilassy László Siroki Zoltán Csík Zsuzsanna Nagy Béla Diós Dániel Jezsó Bernadett Kulcsár Dániel Nevező Rallye2, Historic, Rallysprint
  • 2013.07.11. 13:46
    Racing.hu: Amikor fölvetted a telefont azt mondtad, hogy éppen a turbót cserélitek az Auditokon. Hogy álltok a felkészüléssel? Keszler Mátyás: Napok óta dolgozunk az autón, és sok mindent kicseréltünk rajta és benne, remélem most már készen leszünk végre. Volt a szélvédő és a turbó cserélve, egy másik futóművet „kukáztunk” :-)  alá, most megyünk gumit szereltetni, de holnap, azaz pénteken szeretnénk odaérni Veszprémbe, Misi barátommal, amikor lehet elkezdünk tréningezni, én szeretem ezeket a pályákat, szeretnénk befejezni a versenyt, tavaly sikerült, bízok benne, hogy idén is így lesz ... . Racing.hu: Általában a versenyek előtt nem szoktál a barátaidról beszélni. Miért is fontos most nekünk a te Misi barátod, mit tudhatunk róla?Keszler Mátyás: Dr. Dézsi Mihály barátomról van szó, aki még az életében egyszer sem indult rallye versenyen, de most megcsináltatta a licencét, és így a hétvégén be tud ugrani Hágen Zoli helyére navigálni, aki a verseny idején Olaszországban tölti az idejét. Ez azt jelenti, hogy Veszprémben új navigátort avatok a jobb1-ben. A következő futamtól kezdve viszont már újra Zoli olvassa nekem az itinert. Racing.hu: A tréningezést az esetleges tesztelést hogyan ... tervezitek? Keszler Mátyás: Elég szűkös a rendelkezésünkre álló idő, a pályák messze vannak és szombaton még ott a gépátvétel és az egyéb teendők is. Lesz mire figyelni. Igyekszünk a lehető legpontosabban felírni a pályákat, és a szabályok adta keretek között a lehető legtöbbet tréningezni. Racing.hu: Ti nem voltatok ott Miskolcon, ezért azt kérdezném, hogy az évadnyitó Eger Rallye után mit kellett javítanotok a versenyautótokon? Keszler Mátyás: Hát Eger után egy elég nagy beavatkozásra, mondhatni egy komplett szívátültetésre volt szükség. Motort cseréltünk, mert csapágyas lett az öreglány szíve ... , szerezni kellett bele egy másik motort. Most tesztelgetjük, próbáljuk eltalálni, hogy mi lenne neki a legjobb beállítás, nem szeretném, ha cserben hagyna minket. Az időjárásra is figyelni kell majd, bár még nem néztem utána, hogy mit jósolnak a hétvégére a szakemberek. Racing.hu: Tervek, vágyak? Milyen eredményt szeretnétek elérni? Keszler Mátyás: Nem igazán ismerem még az idei mezőnyt pont az egri fiaskónk miatt, de remélem, hogy az F csoport dobogójára felférünk majd. A nevezési lista tanulsága szerint egy mitsubishis páros és az F/2, valamint az F/1géposztály párosaival kell majd ezért csatáznunk Turbó csere közben értük utol Keszler Mátyást, aki csapatával hatalmas erőbedobással készül a 20. Veszprém Rallye-ra és az azzal járó murva csapatásra. Az idén is a Rallye2-be vitézkedő Matyi bácsi nem kis meglepetéssel szolgált nekünk a hétvégi felállással kapcsolatban.Rallye2 Keszler Mátyás Hágen Zoltán Veszprém Rallye Keszler Mátyás Hágen Zoltán

    Rallye2

  • 2013.03.20.
    EGER Rallye 2013 Magyar Országos Rallye2 Bajnokság 1. futam Beérkezett nevezések Rsz. 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 Vezető Órai Balázs Porkoláb Gergő Berényi László Molnár Zsolt Tóth Bálint Nyitrai Béla Molnár Ferenc Baksai László Dékány Sándor Fróna János Adorján József Rácz Gyula Barna Tibor Keszler Mátyás Gyarmati Ariel Temesvári László Horváth Balázs Váradi György Debreceni Péter Sipos Zoltán Forgács László Halmos Gábor Hermann Sándor Nagy Péter Varga Norbert Szöcsi Kocsis Zsolt Parkánszki Balázs Eger Rallye Historic, Rally
Előző 1 / 1 Következő