Keresés

Találatok száma: 238
Előző 11 / 12 Következő
  • 2023.05.16. 11:39
    , hiszen 2023. Július 15-16-án jön a Drift Kings a Lada Allstars és a GRID 2 is. Várunk szeretettel ezen rendezvényünkre is, melynek részleteit megtalálod a weboldalunkon és social media felületeinken!https://ladaallstars.hu/ https://drifting.hu/
  • 2021.02.18. 22:17
    , mert nem láttuk értelmét a slickeknek, főleg hogy volt 4db egyforma M-es A048, ami semmit nem fogott a -11 fokban.  Viszont az első edzőkörön rájöttünk, hogy Barninak nem való a téligumi. Így visszamentünk, kicsit megvagdostam a gumikat, hogy jobban melegedjen, meg jobban fogjon.Miként abszolváltátok a három mért kört? Bátyi Barnabás: Szerintem kihoztunk magunkból és a Ladából a maximumot. A dobogó 3. helyéről 2mp-el csúsztunk le, de egyébként nagyon jól szórakoztunk. Jó lett volna még vagy 3-4 kört menni.Bacsik Roland: Mivel nem tudtunk gumit melegíteni, csak nagyon minimálisan, így az első

    Rally

  • 2020.06.26. 18:12
    nem volt erre lehetőségem. Rengeteget gyakoroltam szimulátoron, beneveztem versenyre is, de internetes gondok miatt végül nem tudtam elindulni egyiken sem. Ezt követően Apuval együtt építettük az autót, de gyakorolni sajnos nem tudtam. Hagy ragadjam meg az alkalmat és hagy gratuláljak itt ezúton még egyszer Bognár Barnabásnak a győzelemhez.”A profik első versenyére sem kell már sokat várni, hiszen 2020. július 17-én és 18-án a Rabócsiring újra tőlük és a gyönyörű Ladáktól lesz hangos. Gyertek és akkor is tartsatok velünk!Fotó: Lukács Balázs

    Drift

  • 2018.06.01. 07:09
    azonosak az autók, nagy elismerés ez a győzelem a fiatal párosunknak. Nem örült ennyire az utolsó bónusz szakasz eredményének a Géczi László- Fridrik Gergő párosunk, akik 4. szakasz után 0,4 mp-el vezették a kategóriát, ám az utolsó gyorson a biztos célba érkezést szem előtt tartva óvatosra vették a figurát, így viszont visszacsúsztak a Lada A2 kupa 3. helyére, ami szintén nagyon szép eredmény és értékes pontokat jelent majd az év végi elszámolásnál. Borsodnádasd után sajnos ezen a versenyen is az utolsó szakaszon ment el az első hely, ebből is látszik, hogy mennyire tizedekért küzdenek a srácok a

    Rallye

  • 2018.04.17. 13:38
    , mielőtt teljesen felforrt volna a motorban a hűtővíz. Vasárnap bekapcsolódott a versenyzésbe, a MARB mezőnyében, kétszeres Lada A kategória bajnokként a Márton Ferenc-Csák Alex egységünk. Bajnokként mindenki őket akarta legyőzni, nem volt könnyű dolga a fiúknak, a népes, 12 versenyautót felvonultató kategóriában. A MARB futam teljesen flottul, az időterv szerint ment, pedig közben az ORB mezőnye is közlekedett a pályán, elégedett volt a mezőny a szervezéssel. Az első körben még szinte jeges volt az aszfalt, ez sokakat megtréfált, de Ferikéék technikai és vezetői hibáktól mentesen abszolválták a

    Rally

  • 2017.12.25. 20:56
    1999-2001, Ford Escort Maxi 2002-2003, Mitsubishi Evo 5 2004-2006. Aztán a hobby korszakban Lada, Subaru Legacy Turbo, és most BMW M3, Honda Type-R..A navigátoraim akikkel hosszabb ideig mentem és kezdtem a ralit, mind nagy nevek lettek a ralisportban.  Papp Gyuri 3 évig ült mellettem Trabantban, kisebb megszakításokkal. Lassan 30 éve navigál, azóta EB-n, VB-n. Kazár Mikivel 5 évig mentem, 1995-1999-ig. Trabanttól a nagy autókig, azt hiszem őt sem kell bemutatni. Szabó Gábor akivel már igazán (profi) feltételekkel mentem a Forddal és a Mitsuval, ő talán épp ebben a korszakban volt a legjobb

    Rally

  • 2017.10.18. 19:57
    Ruszó Krisztián - Geró GáborLada VFTS3-Städte Rally - 2017.10.20-21.A jövő hétvégén a 3-Städte Rally, illetve Mitropa Rally Cup bajnokság utolsó fordulóján veszel részt a jól megszokott, a német közönség által is szeretett piros Lada VFTS-sel.- Ez a verseny már az év elején tervbe volt véve, hogy szeretnénk indulni rajta. Első sorban a Rally2 mezőnyében szerettem volna eredményesen szerepelni, de sajnos a Székesfehérvár rally szerencsétlen műszaki hibás kiesést követően elég nagyra sikeredett számunkra a nyári szünet…Veszprémre nem akartuk az autót teljesen átépíteni, Komlóra meg már

    Rally

  • 2017.03.15. 15:19
    lehető legszélesebb íven, leggyorsabban lehet kanyarodni. Mesélnél az eddig rally-s pályafutásodról, eredményeidről?- Ez az autós szenvedély pici gyerekkoromtól végig kíséri az életemet. Első rallye-s élményeimet Trabantokkal szereztem, amiket egyetemi ösztöndíjból tartottam fenn a 90-es évek végén. Néhány évig Papp Robinak navigáltam egy Ladában, majd Rádli Józsival és egy Peugeot 306-sal teljesítettem életem első 1. osztályú bajnokságát 2004-ben. Következett Szabó Bencével és a Start-Autó Suzuki Teammel a Suzuki profi csapata, akivel volt szerencsém menni a Suzuki Ignis kupában és a Super

    Salakpályás körverseny

  • 2014.10.22.
    félreállni az ötödik szakaszon, üzemanyag ellátási problémák miatt. A Rallye2-ben az abszolút 16. és az A5 első helyét szerezte meg Vígh Levente és Mohács László a Suzuki Swift Gti-vel, míg Wágner Attila és Bakó László (Renault Clio) az abszolút 23.-ként az A7-es kategória győzteseként zárta a Mecsek Rallye-t. A Historic mezőnyben Veriga Gábor és Kovács Antal (Lada Samara) előfutóként teljesítette a versenytávot, míg a Stepán Árpád - Bán Viktor kettős (VAZ 2101) vezette a kategóriáját az első orfűi szakaszig, ám ott a Zsiguli motorja felmondta a szolgálatot, így ők is feladták a futamot. Szijártó Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2013.09.12. 11:38
    barátaimmal voltam egy romániai havas versenyen (bár mint csak néző, és szervizes), de mondjuk oda szívest örömest visszamennék a Fostival, feltéve ha a indulás feltételeinek eleget tudnék tenni…2014-es célod a magyar autósportban?- Szeretnék feljebb lépni a képzeletbeli „rally ranglistán”, az RTE- ben versenyezni. Építeni oda egy jó kis ’A’ csoportos Ladát, ami viszont ebben a tekintetben sajna csak kocka lehet, és így megkellene válni az általam oly nagyra tartott és hőn szeretett karikalámpástól.. De ez egyenlőre csak cél, egy álom, mivel az anyagi háttér az mindig a leggyengébb láncszem. Idén eléggé

    RTE, Rali Túra Bajnokság, Rallysprint

  • 2013.08.15.
    erről a versenyről és szeretem az itteni pályákat. Sokat készültünk és teszteltünk, majd a versenyt megelőző héten megjött az alkatrész, amivel az autó végre készen állt a futamra. De volt ’B’ tervünk is arra az esetre, ha nem jön meg az alkatrész: beleülünk a Ladába... - Az első gyors rajtjánál eltört a bal féltengelyünk és hosszú utat kellett volna megtenni egy kerék hajtással a szervizig. Így kiálltunk! Mióta versenyzek, ez volt a legrövidebb versenyem! Nem volt mit tenni, a kocsit megjavítottuk, összecsomagoltunk és haza mentünk. Tatabánya Rallyen ismét támadunk! A Rali - Túra Bajnokság utolsó Kanyik Rally Team Rally
  • 2013.07.29. 07:56
    után 2005-ben belekeveredtem az akkor induló Historic kupába egy MK1-es Ford jobbjában.2006-ban Balogh Zsolti barátom hívott navigálni, akkor épült Skoda S100-ába. 2007-ben megépítettem a saját Lada 1200-esemet Gr.2-es szabályok szerint.2007-2008-ban sok szép sikerem volt mint sofőr.Ebben az időszakban az öcsém Zoli navigált nekem. 2009-ben szétszedtem felújításra az autót, ami mostanáig nem készült el.2009-től Zoli öcsém mellett navigálok, először abban a Skoda Favoritban, amiben 2001-ben ültem C.Zoli mellett, majd 2012 óta egy A csoportos Feliciát próbálunk versenyképessé varázsolni.Két hete

    Rally

  • 2013.06.18.
    Beck Manfred Sitnik Marcel Hosek Jaroslav Kubicek Jakub Szabó Kálmán ifj. 12 11 8 7 6 NÉ Touring Autocross Hely Rsz Versenyző 1 2 3 Kotán Péter Kis Ádám 454 Köbach Josef 254 Révész Bálint 607 Kohút Dalibor 203 213 Egyesület Hungary Motorsport Team Kft. Hungary Motorsport Team Kft. AUT Nyirád Motorsport kft. SVK Versenyautó Ford Escort Mitsubishi VW Golf 16V Mitsubishi Lada I. 20 17 15 NÉ kiz. II. - - - - - III. IV. V. VI. VII. Össz 20 17 15 0 0 Touring Autocross F Hely Rsz Versenyző 416 Ujházi László 1 922 Benyó Máté 2 603 Vaskó Dominik 3 CSAPATVERSENY Hely Csapat 1 Hungary Motorsport Team kft MNASZ Autocross
  • 2013.06.13. 20:33
    -Szia Balázs ! Mikor is kezdted az autóversenyzést és hol?2002 körül indultam el először egy Püspökladányi szlalom versenyen nagypapám 36 éves kereklámpás 1200-es zsigulijával, amelyről persze ő nem tudott -Kik ültek melletted és milyen autóval mentél?Szlalom és sprint versenyeken próbáltam szerencsét Lada 1200, Renault 5-sel, Clio-val, Suzuki Swift-tel. Első rally sprintjeimet egy cső nélküli , hiteles Suzuki Swift-tel kezdtem Ifj. Tóth János barátommal. (Ő nem az akire ti gondoltok !!!)2007-től Kőhegyi Józseffel (Jozy) folytattam, aki azóta is a navigátorom, a Salgó lesz a 32. közös

    RTE

  • 2013.06.05.
    hatására kezdődött az agybetegség, és akkor még nem is driftnek csak csapatásnak vagy keresztben autózásnak hívtuk. Az egész a családi 1200-es Lada éjszakákon való elkötésével és a környék ipari parkolóiban, földútjain való farolgatással kezdődött. Ezek a próbálkozások általában kisebb mint nagyobb sikerekkel jártak, aminek sokszor hajnali kalapálás, felni egyengetés lett a vége (remélem a szüleim nem olvassák a cikket). Mivel autószerelő szakközépbe jártam szinte kötelező volt a motorozás és ebből adódóan a tuningolás is, így ennek köszönhetően néhány gyorsasági versenyen is indultam, de már akkor ... is az autók vonzottak igazán. Aztán mikor már jogsim is lehetett 18 évesen vettem egy 22 éves Ladát, amit a rozsda tartott össze, de egész jól összeszögeltem, megerősítettem a futóműveket, mert indulni szerettem volna valamilyen amatőr versenyen. A felkészülésnek és ezzel az én rallys pályafutásomnak is az lett a vége, hogy egy murvás negyedik telitalpas balost úgy elszámoltam, hogy engem kiskanállal raktak össze 3 hónap alatt a kórházban, az autó meg ment a kukába. Na innentől a csapatásban következett kb. 30 év szünet, ami leginkább munkával és a rally pályák melletti nyálcsorgatással telt el Drifted.hu Drift
  • 2013.05.09. 13:04
    Hogy álltok a Lada felkészítésével a Miskolc Rally előtt?-          Úgy érzem kész vagyunk a kocsit sikerült jól felkészíteni, bár ugyan ilyen érzéssel megyünk minden versenyre mégis sorozatos balszerencse kísér minket lassan két éve. Már nem is emlékszem mikor tudtunk tisztán befejezni egy versenyt utoljára. Nagyon hiányzik már megmondom őszintén, hogy úgy lássuk meg a célt hogy azt mondhassam ez egy tiszta jó verseny volt. Remélem hogy ez most Miskolcon összejön nekünk!!!Mely szakasz, és miért a kedvenced?-      

    Rally

  • 2013.04.16.
    Sándor Szabó Kálmán ifj. Touring Autocross Hely Rsz Versenyző 1 2 3 Kotán Péter Kis Ádám 454 Köbach Josef 254 Révész Bálint 607 Kohút Dalibor 203 213 Egyesület Hungary Motorsport Team Kft. Hungary Motorsport Team Kft. AUT Nyirád Motorsport kft. SVK Versenyautó Ford Escort Mitsubishi VW Golf 16V Mitsubishi Lada I. 20 17 15 NÉ kiz. II. III. IV. V. VI. VII. Össz 20 17 15 0 0 Touring Autocross F Hely Rsz Versenyző 416 Ujházi László 1 922 Benyó Máté 2 603 Vaskó Dominik 3 CSAPATVERSENY Hely Csapat 1 Hungary Motorsport Team kft. Brezovszki Sándor, Kotán Péter, Kis Ádám Egyesület TQS Hungary kft. MGAMS MNASZ Autocross
  • 2013.04.04.
      volt,  és  úgy  érezzük, rajtunk most sem múlna. A 2013‐as év Rali‐Túra Bajnokság egri szezonnyitójára a kategóriánkba, a H2‐ be közel húsz fő adta le nevezését. A Ladától a Hondáig, nagyon sok típus megtalálható, több neves és jó kezű  pilótával.  Mi  mindenhová  nyerni  mentünk  oda,  és  ez  most  sincs  máshogy.”  ‐  zárta  a  beszélgetést  Szilágyi  Tamás.    A 2013‐as Rali‐Túra Bajnokság szezonja a 9. Eger Rallyval április 7‐én vasárnap, reggel 7:27 perckor Szarvaskőn  rajtol. A versenyzőknek hat gyorsaságit kell majd teljesíteniük a célig.      Köszönjük támogatóinknak: Mirelit Mirsa Zrt Rallyheart Rally
  • 2013.03.12.
    az elmúlt évi veszprémi szlalom versenyeken, azok bizonyára izgalommal várják a folytatást. A látványos autózások és az időre kemény harcokat vívó pilóták, most is szép számmal képviseltetik majd magukat, hogy elragadják a szurkolók figyelmét. A mezőnyben megtalálhatóak lesznek a szépen megépített vagy éppen széria utcai autók, vagy a brutális teljesítményű gépcsodák, csakúgy, mint a látványra kilincsel előre autózó BMW-k vagy Ladák. Akik a különleges autókat kedvelik azok is csorgathatják a nyálukat, mert a motorkerékpár motorral épített autók, a driftelő Suzuki, vagy a veterán Skoda Oktávia Szlalom
  • 2013.02.02. 01:17
    rengeteg változás lehet és lesz is! Idén szervezettebb és biztonságosabb sprint lebonyolítást szeretnénk elérni, ami elsősorban a versenyzők érdekeit szolgálja. Minden sprintversenyen kötelező lesz a rendszámtalan járművekre is biztosítást kötni, aminek díja 4000 Ft/jármű, amit az adminisztratív átvételen kell majd befizetni. Ennek hiányában nem lehetséges a rajthoz állás, a sprintversenyeket pedig az eddigiektől szervezettebben szeretnénk lebonyolíttatni.A Rallye2-ben bevezetésre került a Lada és a BMW kupa is, ahova szeretettel várjuk az ilyen versenyautóval rendelkezőket. Bízunk abban, hogy egy
Előző 11 / 12 Következő