Keresés

Találatok száma: 238
Előző 12 / 12 Következő
  • 2016.09.23. 00:24
    küzdelmek várhatóak, ahol a tabellát jelenleg Szabolcs Robi vezeti, őt szorosan pedig Szabó Szilárd és Laczkó Lehel követi. A Swifteseknél sem dőlt még el semmi, Majerszky Gábor és Kailbach Gergely a legesélyesebbek, de nem lesz könnyű dolguk, hiszen a dobogó harmadik fokára sokan pályáznak még. Junior Kupában Harkányi Máté, Hangodi Bendegúz és Takács Bene esélyesek.  Az Országos Amatőr Bajnokság szintén garantált izgalmakat rejt, hiszen közel 40 pilóta fog összecsapni az évadzárón. DIV I. Keleti1600 cm3kategóriában, azaz a Ladáknál Tárnok Sanyivezeti a bajnokságot, de Sárai Istvánés Ifj Béke

    Rallycross

  • 2016.03.21. 12:23
    legkisebbek Junior Kupája - már bebizonyították, hogy felnőtteket megszégyenítő módon is képesek versenyezni. Szlovákiában Hangodi Bendegúz (Suzuki) állhatott a dobogó legmagasabb fokára, kíváncsian várjuk a folytatást.Az Országos Amatőr Bajnokság szintén garantált izgalmakat rejt, hiszen több 40 pilóta fog összecsapni az évadnyitón. DIV I. Keleti1600 cm3kategóriában, azaz a Ladáknál Tárnok Sanyiviheti a prímet, de ne feledkezzünk el Emődi Jani bácsiról sem, aki 74 évesenminden idők legidősebb rallycross versenyzőjeként áll rajthoz a viadalon. DIV I. Nyugat1600 cm3-ben Ádám Laci (VW)és a népszerű

    Rallycross

  • 2016.02.19. 11:02
    kocsinkra és lássák mások is! Lássák, hogy egy családhoz tartozunk, amit úgy hívnak Autósport. Egy Laca System matrica a szélvédőn, álom kategória volt... De az álmok kitartó munkával valóra váltak... 2005-ben egy teljes fizetés áráért lett a Ladába (ez már egy másik, egy sokkal fiatalabb kereklámpás 1975-ből smile hangulatjel ) először bukócső!!!! Jó fék!!! Erősített futómű!!!! Biztonságos ülések és övek, sisakok!!!! Lett lángálló overál is, nem azért mert kellett, hanem mert így éreztem biztonságosnak! Ezek után először Sperrdifi, majd tolós váltó és az álom egy Weberes Laca System motor!!! Hozzá a
  • 2016.01.15. 18:36
    eltűntek az erőkülönbségek, ami az eredményünkön meglátszott. Első nap igen előkelő helyen végeztünk a kategóriában, illetve abszolútban is.2016-ban is maradsz a Rally közelében? Mik a tervek?- Igen maradok, sőt ha minden jól alakul 2 autóban is elfoglalom a navigátori széket. Az egyik egy Lada VFTS lesz, amivel a Déli Régió Sprint bajnokságán indulunk az év második felétől, hiszen a kormány mögött egy fiatal barátom Paczur Dominik ül, és csak év közepén lesz meg a jogsija. Szerintem fogunk még hallani róla a következő években. A másik, pedig ha az égiek is akarják, akkor egy Citroen C2 R2 Max lesz

    Szilveszter Rally

  • bajnoki nevezés esetén)Mx5 – Mazda Mx5 kategória 5.2  VERSENY ÉRTÉKELÉSS1   – Széria autó 1600 ccm alattS2   – Széria autó 1601 ccm felettH1  – Túra autó 800 ccm alattH2  – Túra autó 801 – 1300 ccm közöttH3  – Túra autó 1301 – 1600 ccm közöttH4  – Túra autó 1601 – 2000 ccm közöttH5  – Túra autó 2001 ccm felettNK – Női kategória (5 nevezés esetén)JK  – Junior kategóriaP    – Prototípus (Egyéb kategória: buggy, egyedi autók)Mx5 – Mazda mx5 kategória (5 nevezés esetén)LK – Lada kupa (lada motor és karosszéria) Széria autó: utcai
    Gyöngyösvisonta, Gokart pálya

    Szlalom

  • 2014.09.16. 15:39
    Nissan S13 sr20 7. Surányi Zsolt Nissan S13 sr20 8. Hutter Ferenc Ford Sierra BMW 4.4 V8 9. Blahota Norbert Ford Sierra Volvo 2.3 turbó10. Tóth Gergő Lada 1.6 Zsugor11. Vincze Zoltán BMW E30 turbó12. Bakos Zoltán BMW E28 3.513. Kiss József BMW E30 4.0 V8 14. Fábián Jocó Opel Omega 2.0 15. Fehér Zsolt BMW E36 M5 V8 16. Id. Zángó Zoltán BMW E36 4.0 V8 Kompressor 17. Ifj. Zángó Zoltán BMW E36 4.0 V8 Kompressor 18. Galán Erik Nissan S13 CA18dett 19. Bernát Attila BMW E30 4.0 V8 20. Kuhn Tamás BMW E30 4.0 V8 21. Nagy Endre BMW E30 4.0 V8 22. Bodó Krisztián BMW E30 4.0 V8 23. Fajcsák Sándor BMW E30 4.0
  • 2014.01.27. 14:10
    Biggy 2012-ben adott interjújában így mesélt: "Volt ott egy BMW-s legenda Nagy Imre "Áci", akinek a stílusa nagyon tetszett és hamar a kedvencemmé vált. Ő inspirált arra, hogy megvegyem életem első BMW-jét, amivel a rengeteg közúti bírság befizetése után elindultam kisebb versenyeken."A kezdetekről, Áciról és az autóról így mesélt Biggy:"A 90-es évek végén, amikor 13-14 éves lehettem, kierőszakoltak a Simararing nevezetű rallycross pályára, ahol a legnépesebb Lada kategória után, a 2000ccm feletti két kerék meghajtás volt. Itt sokféle autót láthattunk, de a legtöbb autó BMW volt. Itt láttam

    Rallysprint

  • -1600 cm3-igH/4:  1601-2000 cm3-igH/5:  2001 cm3  -tőlLada Cup:  /Lada motor és karosszéria/                Utcai kat. 1600-ig                Utcai kat. 1600-felettEgyéb: gokart, buggy, stb..       /Nincs abszolútban értékelve/turbó szorzó: 1.7Utcai kat: Gyári ülések és üvegek megléte, verseny gumiabroncs használata nem engedélyezett.Adminisztrativ:Hatvan (Nagygombos) Laktanya, 2013.11.24-én reggel

    Szlalom

  • 2013.10.05. 17:31
    csodával határos módon észre sem vette, hogy ott áll a Lada. Ezt kapta ő akkor. Elkezdett vele szlalomozgatni és hozta szépen a kupákat, anélkül, hogy én akartam volna bármit is. Egyszerűen így alakult, bele kellett ebbe törődnöm. A technikai oldalon segítettem neki, de vezetni egyszer sem mondtam, hogy hogyan vezessen. Végül is jól alakultak a dolgok, örülök neki, mondhatom, hogy maradt az életformánk az autósport. Salánki Gábor
  • 2013.09.17. 11:38
    , rajongó. Mit szólsz az óriási nevezési kedvhez, a sok versenyzőpároshoz? Lehet ez is nagy durranás lesz?- Azt hiszem hogy amikor a verseny szervezését elkezdték kb. erre a versenyzőlétszámra számítottak, köszönhető ez a gyors és technikás részeket váltó Nagymaros-Márianosztra, vagy a helyenként rallyversenyhez méltóan rossz, egyébként fantasztikus visszafordítókkal tűzdelt Sejcei szakaszoknak. A prológ az eddigi Vác rallyn ahol indultunk a Tesco parkolóban volt, reméljük ezt hangulatban sikerül majd űberelni a laktanyában és akkor azt hiszem egy néző sem panaszkodhat! Ráadásul igen sok Lada is

    RTE, Rali Túra Bajnokság, Rallysprint

  • 2013.05.08.
    élveztem. De anno ilyen rendezvényen kezdett el versenyezni Apukám is 1978-ban! Így hát örömmel neveztem és elővettem a jó kis Ladát! A Szlalom Bajnokságban nagyon jó a mezőny. Szuper autókkal és ügyes pilótákkal vághattunk neki a belvárosi versenynek. Szerencsére az idő kegyes volt hozzánk és végre igazi tavaszi napsütésben autózhattunk, a jó hangulatot nagyban fokozta a kilátogató nézők sokasága. Mind a három kört sikeresen teljesítettük, amelyekben barátaimat vittem a közönség szórakoztatására fektetve a hangsúlyt. Köszönöm szépen a beszélgetést, reméljük ez a lendület a továbbiakban is kitart Kanyik Rally Team RTE
  • függetlenül, kivéve összkerék hajtású járművek.2001- cm3  felett: 2000 cm3 feletti járművek,hajtásmódtól függetlenül, kivéve az összkerék hajtású járművek.LADA: Lada típusú gépjárművek,cm3-től függetlenül, típus azonos motor, csak hátsó kerék hajtású járművel.   4x4:  Összkerék hajtású járművek, cm3-től függetlenülFelnevezett 1600 cm3 alatti: 1600 cm3 alatti járművek, hajtásmódtól függetlenül.Felnevezett 1600 cm3 fölötti: 1600 cm3 feletti járművek, hajtásmódtól függetlenül.A Lada típusú járművel nevező versenyzőknek nem kötelező a Lada kategóriába való nevezés. Lehetőségük van rá
    Kunmadaras, Reptér

    Szlalom

  • 2013.02.18.
    értékelésénél 1-3. helyezett páros mindkét tagjának 3. Lada Cup értkelésénél 1-3. helyezett páros mindkét tagjának A versenyen a Licence kategória értékelésében a rendező az alábbi díjakat adja ki: 4. L1 kategóra értékelésnél az 1-3. helyezett párosok mindkét tagjának 5. L2 kategóra értékelésnél az 1-3. helyezett páros mindkét tagjának MINDEN VERSENYZŐ RÉSZÉRE BALESETMENTES ÉS EREDMÉNYES VERSENYZÉST KÍVÁN: az A123 – GREPZON TESZT RALLYE rendezőbizottsága Markó Tibor A rendező képviselője 18 A123 – GREPTON TESZT RALLYE Orfű, 2013. március 9-10. 1. SZ. MELLÉKLET: A PÁLYABEJÁRÁS SZABÁLYAI 1. A Teszt Rallye Rallysprint
  • 2013.02.15. 21:50
    tett kirándulás senkit sem ért igazából váratlanul.  1997-98-ban Hegedűs Attila és Csikó Peti barátaimmal akikkel együtt nőttünk fel a környékbeli amatőr rallyekon és ezeken a rendezvényeken már nem csak nézőként vettünk rész. Először egy Trabanttal, majd egy Lada Samarával bontogattam a szárnyaimat majd jött a Rallye2, ahol már egy Suzukiban foglaltam el a navigátori ülést. 2001-ben kerültem a fővárosba, majd 2003-2006-ig a K -Speed és a Pacotti Motorsport versenyszerelője lettem. 2006-ban a Pacotti motorsport segítségével beülhettem egy Mitsubishi pilótaszékébe, amivel elindulhattam a

    Rally OB, Román rally, RTE

  • ;   KIZÁRÁSSAL büntetjük! Kategóriák:H/1:  0  -1000 cm3-ig H/2: 1001- 1300 ccm3-ig H/3:  1301-1600 cm3-ig H/4:  1601-2000 cm3-ig H/5:  2001 cm3  -től és Épített autók Lada kupa:  /Lada motor és karosszéria/ Utcai kategória  : Kizárólag ,műszaki vizsgával és forgalmi engedéllyel  rendszámmal ellátott gépkocsik indulhatnak! Ide sorolható a tgk. Bejegyzésű de személyautó kategóriába tartozó kocsik. Hátsó ülés meglétét, a forgalmi szerinti szállítható személyek száma határozza meg. Kizárólag UTCAI gumikat lehet használni!!! Yokohama,Toyo stb 
    Salgótarján, külső pályaudvar

    Rallysprint

Előző 12 / 12 Következő