Keresés

Találatok száma: 171
Előző 7 / 9 Következő
  • 2024.06.13. 21:16
    57. Mecsek RALLY2024.06.14-15.Juhász Csaba - Velezdi EszterKole Media Center Kft.Mitsubishi EVO. X.Technikai gond miatt hamarabb felkerült a tűzállótok a fogasra, mint szerettétek volna a II. Diósgyőr ralin. Mostanra sikerült elhárítani a hibát?- Remélem, hogy igen. Csoportkábel hiba volt a diagnózis. Kicseréltük a kábelköteget, az autó hibátlanul működik, remélem a versenyen is így lesz.12 gyors vár rád és csinos navigátorodra. Tudtatok-e tesztelni a versenyre a micuval?- A verseny hivatalos tesztjén fogunk tesztelni, ott fogunk különböző beállításokat kipróbálni.Lesz-e új szakasz számotokra ... versenykilométer az sok vagy kevés a két napra magyarországon?- Teljesen normális az időbeosztás és a versenytáv is. Szerintem rendben van.A Mitropa Rally Cup bajnokságba neveztetek.  Ott hogy szeretnétek szerepelni?- Dobogóra akarunk állni a Mitropa Clubban, ha szerencsénk is lesz, akkor sikerülni is fog.Együttműködő partnereink: NR Szoftver Kft., Extrem Line Kft., P.O.P. Kft., ML-Log Kft., Mihidra Kft., JB Controll Kft., Vidia Csavar, Volvid Zrt., Cső-Kötő Kft., LEL Kft., Hun-Therm Kft., Érdi Rally Team Kft., DR. Lan. Eu, www.lanexpert.hu, Artifex J+J Kft, TT Sped Kft., Lubland Kft, Green
  • 2021.08.26. 11:46
    Két hónapja láthatták utoljára a magyar raliszurkolók a hazai bajnokságban versenyezni - a világbajnoki sorozatban is szereplő, tavaly WRC2 bajnoki címet szerző - Mads Østberget és navigátorát, Torstein Eriksent. A Mecsek Rallye-n magabiztosan, végig dominálva versenyeztek, de a pilóta a futam végén külön megjegyezte, hogy milyen kemény csatákat vívtak a magyar párosokkal. „Nagyon örülök, hogy újra Magyarországon versenyezhetünk! Sajnos az előző bajnoki futamot ki kellett hagynunk, mivel ütközött a világbajnokság és a magyar bajnokság naptára, de most újra itt vagyunk!” - mondta Mads, aki ... most is boldogan emlékszik vissza a pécsi pezsgőzésre.A Tagai Racing Technology nem csak a magyar, de a WRC2 bajnokságban is együtt dolgozik a norvég duóval. A Citroën C3 Rally2 versenyautóval legutóbb Észtországban versenyeztek, a magyar futam után az Acropolis Rallye lesz a következő megmérettetésük. „Nagyon jó felkészülés számomra, hogy részt vehetek a magyar ralibajnokságban, hiszen nagyon élvezem, hogy komolyakat harcolunk. Azt gondolom, ez mindenkinek motiváló!”A Citroën Rally Team Hungary pilótája belső kamerás felvételekkel készült fel a Mór és Oroszlány környékén található pályákra ... , Autószöv Gyöngyös#C3Rally2Family #CRTHkiadja: Dudás Endre, a Citroën Rally Team Hungary sajtófelelőse Augusztus utolsó hétvégéjén ismét a magyar ralibajnokságban versenyez a WRC2 regnáló bajnok párosa, Mads Østberg és navigátora, Torstein Eriksen. A Citroën Rally Team Hungary színeiben induló norvég kettős győzelemmel ünnepelhette legutóbbi szereplését Pécsen és a csapat most is nyerni szeretne a Mór központú Vértes Rallye-n. A Tagai Racing Technology által biztosított Citroën C3 Rally2 autójukkal csütörtökön tesztelnek, pénteken a pályabejárást teljesítik, szombat - vasárnap a Vértes aszfaltos útjain zajlik a futam

    Rallye1

  • 2016.09.29.
    Rally Legenddel… még ott lesz Ózd, és nagyjából ennyi. Meglátjuk Mecsek után, hogy hová kerülünk a bajnokságban, és egyáltalán lesz-e kategória Ózdon. Aztán eldöntjük, hogy van-e értelme menni vagy sem. Akkor idén is Rally Legend Mecsek helyett? - Persze. Tavaly eljátszottuk egy hülyeséggel a Legendes sztorinkat, tanultunk belőle és idén kicsit komolyabban vesszük a szabályokat. Szinte egész évben ezt a versenyt várta az egész csapat. Szeretnénk megismerni a pályákat és egy nagyon jót autózni, mert fantasztikus hangulata volt úgy is, hogy néztük. Most viszont belülről szeretnénk megtapasztalni ... Kassa után, Rally Legend előtt A Zsigulival versenyző Hodosi Gábor – Holló Barnabás páros nagy küzdelmek árán 4. helyen végzett a Kassa Ralin. Jól érezték magukat, de már nem tudnak másra gondolni, mint a Rally Legendre, ahová két hét múlva mennek versenyezni. Hogy tetszettek az új gyorsok Kassán? - Az új pályák nagyon jók voltak, nem is ezzel volt a gond. Inkább azzal, hogy az első napon, olyan szinten nem kaptuk el a fonalat, hogy azt el sem tudom mondani. Úgy is fogalmazhatnék, hogy mélyálomban voltunk. Minden kanyarba benézegettünk, kettőt- hármat-négyet váltottunk vissza a simába ... … mégiscsak a Mitsubishikkel voltatok egy kategóriában? - A kategória most sem volt ki, ezért felsoroltak minket. Egyértelmű, hogy a Micukkal nem lehetett meccselni, de nem is azért mentünk, hogy velük harcoljunk. Természetesen nagyon örülünk, hogy célba értünk. És ha figyelembe vesszük, hogy mennyit küzdöttünk a technikával, akkor meg még inkább megbecsüljük azt a negyedik helyet. Mi szeretünk Kassán versenyezni, hogy most éppen hányadikak lettünk, nem igazán szól bele jelenleg a bajnokságunkba. Vagy ki tudja. A murvákat igaz kihagytuk, de lesz még Mecsek, amire nem megyünk, mert egybe esik a Tiba Anita
  • 2016.09.23.
    Rally Legenddel… még ott lesz Ózd, és nagyjából ennyi. Meglátjuk Mecsek után, hogy hová kerülünk a bajnokságban, és egyáltalán lesz-e kategória Ózdon. Aztán eldöntjük, hogy van-e értelme menni vagy sem. Akkor idén is Rally Legend Mecsek helyett? - Persze. Tavaly eljátszottuk egy hülyeséggel a Legendes sztorinkat, tanultunk belőle és idén kicsit komolyabban vesszük a szabályokat. Szinte egész évben ezt a versenyt várta az egész csapat. Szeretnénk megismerni a pályákat és egy nagyon jót autózni, mert fantasztikus hangulata volt úgy is, hogy néztük. Most viszont belülről szeretnénk megtapasztalni ... Kassa után, Rally Legend előtt A Zsigulival versenyző Hodosi Gábor – Holló Barnabás páros nagy küzdelmek árán 4. helyen végzett a Kassa Ralin. Jól érezték magukat, de már nem tudnak másra gondolni, mint a Rally Legendre, ahová két hét múlva mennek versenyezni. Hogy tetszettek az új gyorsok Kassán? - Az új pályák nagyon jók voltak, nem is ezzel volt a gond. Inkább azzal, hogy az első napon, olyan szinten nem kaptuk el a fonalat, hogy azt el sem tudom mondani. Úgy is fogalmazhatnék, hogy mélyálomban voltunk. Minden kanyarba benézegettünk, kettőt- hármat-négyet váltottunk vissza a simába ... … mégiscsak a Mitsubishikkel voltatok egy kategóriában? - A kategória most sem volt ki, ezért felsoroltak minket. Egyértelmű, hogy a Micukkal nem lehetett meccselni, de nem is azért mentünk, hogy velük harcoljunk. Természetesen nagyon örülünk, hogy célba értünk. És ha figyelembe vesszük, hogy mennyit küzdöttünk a technikával, akkor meg még inkább megbecsüljük azt a negyedik helyet. Mi szeretünk Kassán versenyezni, hogy most éppen hányadikak lettünk, nem igazán szól bele jelenleg a bajnokságunkba. Vagy ki tudja. A murvákat igaz kihagytuk, de lesz még Mecsek, amire nem megyünk, mert egybe esik a
  • 2015.08.24.
    Kassa sem a Kurtosék futama volt Szinte érezték, hogy több sebből vérezni fog a 41. Kassa Rally. A kapkodás már nem volt jó előjel Kurtos Róbert és Repka Róbert számára, de nagy elánnal készülődtek, és reménykedtek, hogy egyszer nekik is lehet szerencséjük. De nem lett. Robiék a versenyt feladni kényszerültek már szombaton. Nem volt egyszerű a helyzetetek a verseny előtt, mert éjt nappallá téve csináltátok a Micut, hogy ott lehessetek Kassán, de ez sem a ti futamotok volt. Mi történt veletek szombaton? - Rohanás volt az egész előkészület és maga a pályabejárás is. Volt ahol 40km/h-val ... összeszokjunk. Már kezdek ráérezni, de még mindig nagyon sokat kellene mennem az autóval. Vannak pillanatok, mikor tudom, hogy mit miért tesz az autó, de távol állunk még a határok feszegetésétől. Meg hát sokszor nem is rajtunk, hanem a technikán múlik, hogy nincs elég lehetőségünk egy-egy futamon eleget autózni. Ezért is kell újra szétkapni a Mitsubishit, átnézegetni, majd tesztelni. Nincs mese, erre nagyon nagy szükségünk van, ha már úgyis oda van az idei bajnokság számunkra, legalább most erre koncentrálunk. Ez a futam volt hozzátok a legközelebb, de ez sajnos elúszott. A következő verseny Mecsek, ami ... nagyon messze van tőletek. Tervezitek Pécset? - Nem. Biztos, hogy nem fogunk menni. Az nekünk már nem fér bele a költségvetésbe. Inkább már most csinálunk egy teljes revíziót a kocsin, minthogy elmenjünk a Mecsekbe. Választanunk kellett, és így döntöttem. Mennénk szívesen, de oda lecuccolni az nem két forint. Az, hogy az autó jó legyen, most mindennél fontosabb, mert ha megnézzük az idei évünket, túl sok versenykilométer nincs mögöttünk. Megcsináljuk a Micun amit kell, és majd teszt jelleggel megyünk egy MARB-os futamon. Jelenleg ezek a tervek. A többi meg kialakul menet közben. Reklámpartnereink ... : Foam-System Kft.; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén- Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; KZ Invest Kft.; North Racing Kft.; Lasztra Cargo Kft.; Rex Bau Kft.; Inter Cars Kft.; Szöveg: Tiba Anita Fotó: Rally Feeling Tiba Anita ORB
  • 2015.07.29. 15:23
    Az év eleje óta nincs más célkitűzése a SOLID Racing Team versenyzőpárosának, mint tesztelni, tesztelni, és még többet tesztelni. Szerencsétlenségükre ez a Székesfehérvár Rallyn nem sikerült, így a soron következő Baranya Kupán szeretnének a lehető legtöbbet tanulni. Ideális lehetőséget kínál a szervező a meghívásos csoportban résztvevő ORB-s versenyzőknek ezzel a versennyel. Idő, költség, és kilométerek tekintetében a legideálisabb választás két bajnoki futam között, valamint a lehető legjobb felkészülés lesz a Mecsek Rally előtt, hiszen a legjobb teszt az, amikor versenykörülmények között

    Rally

  • 2014.11.05.
    , hogy ezért a bajnokságért annyira nem kapaszkodunk. Ettől függetlenül a Waldviertel Rally-n a kategóriagyőzelmet szeretnénk megszerezni! Csütörtökön Ausztriában tesztelünk, reméljük sikerül jól beállítani az autót. Pénteken pályabejárás, ahol igyekszünk egy pontos itinert készíteni, szombaton pedig verseny. Röviden ez vár ránk a hétvégén. „ Maricsek Miklós a Mecsek Rallye után visszaül a jól megszokott Mitsubishi Lancer EVO 6/9- be és ezúttal Magyar Gábor diktálja az itinert a kaposvári pilótának. „Alig várom ezt a versenyt, mert a horvátországi Porecben is csak kettőt lehetett menni a pályákon ... Az utolsó felvonás A hétvégi Waldviertel Rally-val véget ér a 2014-es Országos Rallye Bajnokság. Az ausztriai szezonzárón négy egység képviseli a Maricsek Racing Team-et. A Grafenegg és Krems központú versenyen hét szakasz és 118 gyorsasági kilométer vár a résztvevőkre. Az Osváth Péter - Farnadi Ágnes kettős a 3-as géposztály második helyéről várja a mindent eldöntő, utolsó fordulót. A balatonfüredi pilóta lemaradása 4 pont a kategóriát vezető Matics Mihállyal szemben: „Matematikai esélyünk van arra, hogy megnyerjük a bajnokságot, de nehéz a helyzetünk. Nyilván nem feltartott kézzel ... megyünk Ausztriába, megteszünk érte mindent, hogy jó helyen végezzünk. Gondolom Matics Miska a bajnokságot szem előtt tartva fog autózni, de bárkinek lehet technikai problémája, bárki hibázhat, nekünk ott kell lennünk és ki kell használnunk a kínálkozó lehetőséget. Rongits Attila lehet a fekete ló, ő az, aki meglepetést okozhat. Helyzeti előnyben lesz velünk szemben, hisz minden évben indul a Waldviertel Rally-n és azon túl, hogy nagyon gyors, jobban ismeri az ottani pályákat, mint mi. Az osztrák szakaszok hasonlóak, mint a Bükfürdő Rallye pályái. Minőségre szinte ugyan olyanok, de az ausztriai ... szakaszok jóval technikásabbak, kanyargósabbak. Nem adjuk könnyen magunkat, annyit ígérhetek! Az autó jó, bízunk benne, hogy hibamentesen teljesítjük ezt a versenyt és tudunk egy jót autózni.” Kovávcs Antal és Istovics Gergő 2007-ben már indult a Waldviertel Rally-n, igaz akkor nem ezek a szakaszok szerepeltek a verseny programjában. A legutóbbi két bajnoki nem úgy sikerült a kaposvári kettős számára, ahogy azt eltervezték, így, végre szeretnének egy gondmentes versenyt teljesíteni az EVO 6/9-es Lancerrel. Istovics Gergővel beszélgettem a verseny előtt: „A bajnokságot egy műszaki és vezetéstechnikai ... hibáktól mentes, felszabadult autózással szeretnénk lezárni. A cél most is az első tízbe kerülni abszolútban és a kategóriát természetesen szeretnénk megnyerni, igaz jó sokan leszünk. Pécsen kiálltunk és ott eldőlt, hogy idén Szíjj Zsolti lesz a bajnok. Négy versenyből nem lehet megnyerni egy bajnokságot ez be is igazolódott. Kassán felborultunk, Veszprémben pedig egy R4-es Lancerrel indultunk, ez pedig azt eredményezte, hogy kicsúszott a kezünkből a bajnoki cím. Elengedtük ezt a bajnokságot, mert amikor a Mecsekben előjött a motor probléma, még végig tudtunk volna menni, de ott úgy döntöttünk Maricsek Racing Team Rallye
  • 2014.10.24.
    Nem volt szerencséjük A Mitsubishi a 48. Mecsek Rallyn is feladta a leckét Kurtos Róbert és Kürti Tamás részére, ami sajnos a verseny feladásával zárult. Az eddig mindig jó eredménnyel végződő pécsi gyorsokon nem sokat tudtak menni a fiúk, mert már a futam elején eldőlt minden. Nem hozott túl sok jót számotokra az idei utolsó futam a Mecsekben, mi történt veletek? - Minden nagyon jól kezdődött, pörgősen róttuk a szakaszokat a pályabejárás alkalmával, meg sem fordult a fejünkben, hogy sokkal hamarabb vége lesz az egésznek számunkra, mint ahogy azt tervezzük. Persze a pakliban mindig benne ... . Új difi, új osztómű, meg az apróságok, tehát lesz mire néznünk és költenünk, úgyhogy most minden ettől függ majd, hogy hány versenyen veszünk még részt idén. A Mikulás és a Szilveszter Rally is majd ezektől függ, de mindkettőt nagyon szeretjük, tehát próbáljuk a lehető legjobban összehozni a dolgokat addig. Hogyan látod a 2015-ös évet, a jelenlegi helyzetet figyelembe véve? - Először is, ha kitesznek egy versenynaptárt, akkor ahhoz tartsák magukat, mert csak úgy tudnak tervezni a versenyzők. Nekünk ugyanúgy meg kell mindent előre tervezni, mint nekik, mert mi is dolgozunk az autóversenyzés Tiba Anita ORB
  • 2014.10.15.
    Nyerni mennek Pécsre A Hodosi Gábor – Holló Barnabás kettős számára általában sikerrel zárulnak a versenyek, de azért a csapat rendesen oda szokta tenni magát, hogy ez így legyen. A 48. Mecsek Rallyra felemás érzésekkel mennek a fiúk, de bíznak benne, hogy most nem kell váltót cserélniük, hanem csak úgy egyszerűen versenyezhetnek végre akadályok nélkül. „Mindkettőnk számára kicsit szívfájdalom, hogy a Budapest Rally elmaradt, de ha a nagyok így döntöttek, hát ez van. Akkor megyünk Pécsre, és megmutatjuk, ott mit tudunk. A kocsi át lett nézve, fel lett készítve, és ha hiszed, ha nem még ... azért teljesen fejből nincs meg, úgyhogy számítok a Barna képességeire. A célba érés az ugye mindig az elsődleges, és ha lehet, végre szeretnénk váltóhibától mentesen autózni.” – mondta Gabó. „Először is én tényleg sajnálom, hogy nem rendezték meg a Budapest Rallyt, mert én azt jobban csípem, mint mondjuk a Mecsek Rallyt. Nem tudom miért, de nekem annyira nem adja ez pécsi verseny, hosszú, fárasztó, majdnem egy hetet vesz igénybe, amit őszintén megvallva sokszor a háta közepére kíván az ember. Mármint nem magát a versenyzést nem szeretem ilyenkor, hanem a körítést. De a lényeg a lényeg, hogy végül Tiba Anita
  • 2014.10.14.
    Nekik bejön ez a szitu… A Bakó Rally Team igaz, hogy készül a 48. Mecsek Rallyra, de előre tájékoztattak, hogy már csak emlék foszlányaik vannak a pécsi gyorsokról, olyan régen jártak arra. Mindentől függetlenül már nagyon várja Bakó László, és az új navigátora, Apkó András ezt a magyarországi viszonylatban jónak számító futamot. Laci, ti már annyi mindennel rukkoltatok elő az idén, mesélj kicsit mi a helyzet jelen pillanatban a csapattal, és az előttetek álló Mecsek Rallyval? - A csapat háza táján annyi a változás, hogy Pécsen Jánosa Ákos és Brunekker Árpi mellett mi is rajthoz állunk Tiba Anita ORB
  • 2014.09.26. 14:30
    ., XXVI Rally Elba Storico (Olaszország) 3-as szorzó2014. október 3., 6 Rallye de Asturias Historico (Spanyolország) 1-es szorzó2014. október 17., 48. Mecsek Rallye (Magyarország) 2-es szorzóWirtmann Ferenc korábbi historic eredményei:2008. C korcsoport bajnok2009. C korcsoport bajnok2010. C korcsoport bajnok2011. C korcsoport bajnok2012. C korcsoport bajnok, Historic CEZ-bajnok2013. Historic CEZ-bajnokA Textura Sport Club partnerei ... menjünk tovább, mert csak tönkretesszük az autót. Ha egy jó és korrekt versenyen indultunk volna, nem adtam volna fel, de ilyen körülmények között nem sok kedvem volt versenyezni.”„Miután kiálltunk, szóvátettük a rajtbesorolásunkat a versenyirodán, de ott is azt mondták, hogy félreértés történt. Ezzel a félreértéssel Carlo Falcone megelőztött minket a bajnokságban.”„Nem az Eb negyedik helyzésemet sajnálom, hanem hogy ilyen furkálódással vették el a versenyzés élményét. A következő futamunk a Mecsek Rali lesz, ahol szeretnénk egy igazán jó eredménnyel befejezni a bajnokságot. Elbára viszont nem ... vágyom vissza és nem hiszem, hogy ezek után még egyszer rajthoz állunk ezen a versenyen.”Wirtmann Ferenc 2014-es eredményei:62. Rally Costa Brava (historic Eb): C3 kategória 3. helyezés, C csoport 6. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob) 1. futam: D csoport 1. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob): D csoport 1. helyezés29° Sanremo Rally Storico (historic Eb): C3 kategória 2. helyezés, C csoport 6. helyezésHistoric Rallye Vltava (historic Eb): C3 kategória 1. helyezés, C csoport 3. helyezés13th Historic Acropolis Rally (historic Eb) aszfalt: C3 kategória  ... ;1. helyezés, C csoport 3. helyezés13th Historic Acropolis Rally (historic Eb) murva: C3 kategória 1. helyezés, C csoport 4. helyezésBaranya Kupa (historic ob): D csoport 1. helyezésXXVI Rally Elba Storico (historic Eb): kiálltA Historic Rali-Európa-bajnokság C korcsoport (2-es kategória) állása 12 futam után:1. Mats Myrsell (S) Porsche Carrera 261 pont2. Lucio da Zanche (I) Porsche Carrera 261 pont3. Valter Chris Jensen (N) Porsche Carrera 180 pont4. Carlo Falcone (I) Porsche 914 160 pont5. Wirtmann Ferenc (H) Ford Escort RS 136 pont6. Anders Johnsen (S) Porsche Carrera 129 pont7 ... csapatverseny állása 12 futam után:1. Historic Rally Club Finland 465 pont2. Tractive Motorsport 390 pont3. Rododendri Historic Rally 372 pont4. Scuderia Coppa Amici 291 pont5. Profil Racing Team 261 pont6. Black Motorsport 219 pont7. Winners Rally Team 252 pont8. Rally Club Sandro Munari 180 pont9. Circolo Della Biella 133 pont10. SK Villu 51 pont11. Escuderia Madrid Historicos 35 pontA Historic Rali-Európa-bajnokság 2014-es naptára:2014. február 28., Rallye de España (Spanyolország) 2-es szorzó2014. március 14., 62 Rally Costa Brava (Spanyolország) 3-as szorzó2014. április 4., 29° Sanremo Rally Storico
  • 2014.03.12. 17:14
    is változik a 2014-es szezonra. Idén Kovács Szabolcs, a Rally Napló riportere diktálja az itinert az N csoportos Lancerben. Szabolcsnak van már némi előképzettsége, navigált már Mitsubishiben, indult rallye sprinteken.A Budavári - Kovács kettős, első alkalommal Orfűn próbálja ki a Mitsubishit, akkor fognak először együtt dolgozni így hárman, élesben. A Teszt Rallye-n a csapat elsődleges feladata, hogy megtalálják a megfelelő beállításokat az autóhoz, amiket a Miskolc Rallye-n is használnak majd. A hétvégi Teszt Rallye-n, a Mecsek Rallye-ról már jól ismert „orfűi hosszú gyors” kör részét, az

    A123 Teszt Rallye 2014

  • 2013.10.07.
    szakaszok nagyon jól fekszenek a kicsi, elsőkerekes kocsiknak. Volt azonban némi hiányosság a Szövetség részéről, ami miatt kicsit nyögvenyelősen mentek bizonyos dolgok. Sajnos a második körön volt egy utolérésünk, és nagyon sokáig követtük az előttünk haladót, így nagyon sokat bennhagytunk abban a szakaszban. Kimondottan boldog vagyok a kategória második helye miatt, így pontegyenlőséggel állunk az első helyen Kiscsatári Imréékkel. Ilyen formán, ha a miskolci üggyel nem lesz semmi, akkor a Mecsek Rally fog dönteni a bajnokság sorsáról. Nagyon várom a soron következő olasz megmérettetést, hiszen a ... ., az R1 kategóriában pedig a 2. pozícióban végeztünk. Nagyon elégedettek vagyunk ezzel az eredménnyel, ráadásul egyre közelebb kerültünk Wirtmann Ferencékhez is, ami külön öröm volt számunkra. A Budapest Rallyen gyűjtött pontjainkkal utolértük Kiscsatári Imrééket, így pontegyezőséggel vághatunk majd neki a bajnoki cím sorsát eldöntő Mecsek Rallynak. Előtte azonban még előttünk áll egy igazi, nagy megmérettetés. Kedden indulunk Olaszországba, hogy részt vehessünk a Rally Legend rendezvényen. Egy gyermekkori álmom válik ezzel valóra! Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer Juha Kankkunen-nel vagy ... Budapesti siker után olasz utazás MARICSEK RACING TEAM – Budapest Rallye 2013, 2013. október 4-5. Merencsics Árpád – Varga Sándor, Suzuki Swift GTi A Maricsek Racing Team csapatát Merencsics Árpád és Varga Sándor képviselte a Budapest Rallye historic mezőnyében. A nagyatádi pilóta és segítője kicsit spórolósra vette a bajnoki fordulón való menetelést, hiszen utána néhány napra már Olaszországban, a neves Rally Legend rendezvényen van jelenésük a Suzuki Swift GTi-vel. A fiúk így sem okoztak csalódást: az abszolút értékelésben a 4., míg az R1 kategóriában a 2. helyet szerezték meg. Most ... Rallyet, vegyes érzelmek keringtek bennem. Örültem neki, hiszen a miskolci kizárásunk után, a pontvadászatban jelentős szerepet játszott ez a futam is. Ugyanakkor kicsit aggódtam is, hiszen amíg az a hír terjedt el, hogy törölték a naptárból a fővárosi versenyt, mi beneveztünk a san marinoi Rally Legend-re. Két hete tüdőgyulladásom van, a viadal előtt pedig családi elfoglaltságaim is voltak, így nem tudtam teljes mértékig a navigátori feladataimra koncentrálni. Végül azonban jól sült el ez a megmérettetés is. Biztonságban sikerült célba kormányoznunk a Suzukit, s így is az abszolút értékelésben a 4 ... Carlos Sainz-cal versenyezhetek majd – de most ez a pillanat is elérkezett. A rally iránti szerelmem teljes beteljesülése lesz ez! Nagyon sokat készültünk erre a futamra, s bízunk benne, hogy méltóképpen fogjuk képviselni a magyar historic mezőnyt. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Villa Székely Tréningház, Merencsics Autó Kft., Komplex, HumanoIT, Nyilas GSM, Geck Bt., Meiszterics Autósiskola, Agrivál Kft., Maricsek Racing Team Sajtófőnök: Horváth sajto@maricsekteam.hu Judit – www.maricsekteam.hu; Tel.: 30/533-9099; E-mail: Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.04.30.
    Magyar Köztársaság ORSZÁGOS HISTORIC RALLYE BAJNOKSÁG 2013. ÉVI ÁLLÁSA Sz. I. II. III. IV. V. VI. Időpont 2013. 04.05-07. 2013. 04.05-07. 2013.05.10-12. 2013.08.24-25 2013.09.27-29 2013.09.27-29 Elnevezés 9.Eger Rallye 9.Eger Rallye Miskolc Rally Baranya Kupa Budapest Rallye 47. Mecsek Rallye I. II. III. Helyszín Eger Eger Miskolc Komló Budapest Pécs IV. V. VI Össz. 1. (B) CSOPORT 0 2. (C) CSOPORT Textura SC Wirtmann Ferenc 301 Barna György Ford Escort RS2000 (C3) Ad-Pub Kft. Juhász Zsolt 303 Rimár Tamás BMW 2002 (C3) 10 3 1 1 8 2 1 1 I. 10 3 1 1 8 2 1 1 II. III. IV. V. VI Össz. 15 15 30 MNASZ Historic
  • 2013.04.30.
    MAGYARORSZÁG ORSZÁGOS RALLYE BAJNOKSÁGA 2013.ÉVI ÁLLÁS ORB LADA KUPA AZ ORB LADA KUPA FUTAMAI I. II. III. IV. V. VI. 2013. 04. 05 - 07. 2013. 05. 10 - 12. 2013. 07. 12 - 14. 2013. 09. 06 - 07. 2013. 09. 27 - 29. 2013. 11. 07 - 09. Eger Rallye 2013 Miskolc Rallye 2013 Veszprém Rallye 2013 Kassa Rallye 2013 Budapest Rallye 2013 47. Mecsek Rallye 2013 Eger Miskolc Veszprém Kassa (SK) Budapest Pécs Laroco MSE D-Moto Kft. Laroco MSE Laroco MSE Rallye szakág Pécsi Sport Nonprofit Zrt. Hely 1 2 3 4 5 6 7 Vezető neve Versenyzőtárs neve Kovács Zoltán Szabó Gábor Boroznaki Tibor Kiss András ... Nedeczki László Kovács Géza Király Gábor Molnár Alexandra Veréb Zoltán Papp Tamás Kiscsatári Imre Siroki Zoltán Tóth Zoltán Vidinczei Richárd Egyesület Versenyautó Car-Tools Kft. Lada VFTS Rally & racing MSE Lada VFTS HBRK ASE Lada VFTS Maximmun Racing Team Lada VFTS Főtaxi SC Lada VFTS Dynamic Rallye Team Lada VFTS Dynamic Rallye Team Lada VFTS I. II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 10 8 6 5 4 3 2 10 8 6 5 4 3 2 ORB LADA KUPA 2013 1 MNASZ Rally
  • 2013.04.30.
    MAGYARORSZÁG ORSZÁGOS RALLYE2 BAJNOKSÁGA 2013.ÉVI ÁLLÁS LADA -1600 KUPA AZ R2 LADA -1600 KUPA FUTAMAI I. II. III. IV. V. VI. 2013. 04. 05 - 07. 2013. 05. 10 - 12. 2013. 07. 12 - 14. 2013. 08. 24 - 25. 2013. 09. 27 - 29. 2013. 11. 07 - 09. Eger Rallye 2013 Miskolc Rallye 2013 Veszprém Rallye 2013 Baranya Kupa 2013 Budapest Rallye 2013 47. Mecsek Rallye 2013 Eger Miskolc Veszprém Komló Budapest Pécs Laroco MSE D-Moto Kft. Laroco MSE Marco Racing Team Kft. Rallye szakág Pécsi Sport Nonprofit Zrt. Hely 1 2 3 Vezető neve Versenyzőtárs neve Varga Norbert Jobbik Dániel Kocsis Zsolt Lindi Ibolya ... Baksai László Kása Ferenc Egyesület Versenyautó HBRK ASE Lada 21074 Car-Tools Kft Lada 2107 Rally&Racing Lada 2107 I. II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 10 8 6 10 8 6 ORB 2WD KUPA 2013 1 MNASZ Rally2
  • 2013.04.30.
    MAGYARORSZÁG ORSZÁGOS RALLYE2 BAJNOKSÁGA 2013.ÉVI ÁLLÁS BMW +2900 KUPA AZ R2 BMW +2900 KUPA FUTAMAI I. II. III. IV. V. VI. 2013. 04. 05 - 07. 2013. 05. 10 - 12. 2013. 07. 12 - 14. 2013. 08. 24 - 25. 2013. 09. 27 - 29. 2013. 11. 07 - 09. Eger Rallye 2013 Miskolc Rallye 2013 Veszprém Rallye 2013 Baranya Kupa 2013 Budapest Rallye 2013 47. Mecsek Rallye 2013 Eger Miskolc Veszprém Komló Budapest Pécs Laroco MSE D-Moto Kft. Laroco MSE Marco Racing Team Kft. Rallye szakág Pécsi Sport Nonprofit Zrt. Hely 1 2 3 Vezető neve Versenyzőtárs neve Balla Tamás Csurja János Halmos Gábor Labocz László ... Temesvári László Hargas András Egyesület Versenyautó MAFC AMS BMW M3 Turán Motorsport SE BMW 316 Compact Ralda Rally Team Kft BMW M3 I. II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 10 8 6 10 8 6 ORB 2WD KUPA 2013 1 MNASZ Rally2
  • 2013.04.03.
    Országos Rally Bajnokság első osztályában. Az esztendő során voltak nagyon bíztató eredményeink, mint például a Mecsek és a Kassa Rallyn, ahol vezetni tudtuk a csoportunkat, ugyanakkor néhányszor bennünket is megtréfált a technika ördöge. Összességében még is azt mondanánk, hogy elégedettek vagyunk a bronzéremmel mind a 12-es kategóriában, mind az S csoportban. 2012 a debütálásunk éve volt a Maricsek Racing Teammel és a Mitsubishi Lancer Evo VI-ossal is, így a végeredményt nézve nem lehet nagyon okunk a panaszra. A bajnoki cím tavaly megérdemelt helyre került, de bízunk benne, hogy idén már mi is ... jócskán beleszólhatunk majd az elsőség sorsába. - Mi volt a legemlékezetesebb pillanatotok a 2012-es idényben? - Az eredmények tekintetében a legszebb pillanatuk az volt, amikor Bükfürdőn abszolút 6. időt tudtunk autózni a versenyhétvége második napján. Ugyancsak emlékezetes marad számunkra a Mecsek Rally két éjszakai gyorsasági szakasza, amikor a látási viszonyoktól való félelmeink ellenére abszolút 9.-ként abszolváltunk az első napot. A versenypályán kívül is több fantasztikus programon vehettünk részt – ilyen volt például az augusztusi Talma Nap Kecskeméten, valamint a szeptemberi, kaposvári ... Magabiztosan a bajnoki cím felé Felemás évet tudhat maga mögött a Kovács Antal-Istovics Gergő duó. A Maricsek Racing Team versenyzői bíztató eredményeket produkáltak a 2012-es szezon során az Országos Rally Bajnokság első osztályában, ám a technika ördöge gyakran közbeszólt sikeres szereplésükbe. A fiúknak mégsem lehet komoly okuk a panaszra, hiszen az S csoportban, valamint a 12-es kategóriában is a 3. helyen zártak. A 2013-as idény bajnoki címét azonban egy versenytársnak sem fogják felemelt kézzel átengedni… - Hogy értékelnétek a tavalyi szezonotokat? - Felemás évet zártunk tavaly az ... Rally Café Rally Show. Utóbbi esemény azért is áll közel a szívünkhöz, mert szülővárosunkban, hazai közönség előtt mutathattuk meg magunkat és átadhattunk egy szeletet a rally-feelingből. - Mi lesz a felállás 2013-ban? - A felállás maradt a régi: a pilóta és a navigátor szerepét a megszokott módon osztottuk fel most is egymás között, emellett az autó és a csapat is változatlan maradt. Korábban szó volt arról, hogy az MNASZ szabálymódosításai miatt befektetnék egy Mitsubishi Lancer Evo IX-be, de miután megszületett a végleges szabályzat, maradtunk a jól megszokott és szeretett Evo VI-osnál. A Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.04.03.
    Újoncok a Historic Bajnokság mezőnyében Nem lehet sok panasza a 2012-es rallyszezonra Merencsics Árpádnak. A fiatal pilóta tavaly debütált az Országos Rally Bajnokság első osztályában, s év végén rögtön a 14-es géposztály ezüstérmének örülhetett. A Maricsek Racing Team versenyzőjének több izgalmas pillanatban is volt része – eltörött a bokája, árokban landoltak a Mecsek Rallyen, stb. –, de a 2013-as idényre egy újabb nagy dobással készül. - Hogy értékelnéd a tavalyi szezonodat? - Teljesen pozitívan. Úgy gondolom, hogy első évesként, a géposztály dobogó második fokán végezni rallye1-ben ... is. Az idei navigátorom Varga Sándor lesz, vele fogjuk az gyorsasági kilométereket róni. Az ő nevével találkozhattatok már, hiszen ő volt a beugró navigátorom tavaly a Kassa Rallye-n. Az autón már elvégeztük azokat az átalakításokat, amivel megfelelünk a Historic bajnokság előírásainak, ezen kívül a szezon folyamán még egy "új szívet" is kap majd. - Mely futamok alkotják majd az idei versenynaptárotokat? - Egerben, Miskolcon, Budapesten, a Mecsek Rallyen valamint a Baranya Kupán is mindenképp ott leszünk, hiszen nem szeretnénk elesni egyetlen bajnoki ponttól sem. Emellett terveink Maricsek Racing Team Historic
  • 2012.12.23. 12:09
    MNASZ 2013.évi előzetes versenynaptár tervezete2013. 04.05-07. Eger Rallye 2013 ZT+ORB+R2+Histo Eger Laroco MSE2013. 05.10-12. Miskolc Rally ORB+R2+Histo Miskolc D-Moto kft.2013. 06.01-02. Bükfürdő Rallye 2013 ORB+R2 Bükfürdő Marco Racing Team kft.2013. 07.12-14. Veszprém Rallye 2013 ORB+R2 Veszprém Laroco MSE2013. 08.24-25. Baranya Kupa 2013 R2+Histo Komló Marco Racing Team kft.2013. 09.06-07. Kassa Rallye 2013 ORB + ZT Kassa (SK) Laroco MSE2013. 10.04-06. Budapest Rallye ORB Budapest Rallye szakág2013. 11.07-09. 48.Mecsek Rallye Histo EB+ORB Pécs J-Group Fotoprint Hungary kft    A

    MNASZ, Rally OB, Rallye2, Historic

Előző 7 / 9 Következő