, akiknek nem volt autója.Persze a saját kocsit mindig jobban ki lehetett 'autózni'. Volt egy év, amikor megnyertem a Škoda kategóriát is a sajáttal és az MHSZ Ladát is. És a Škodával értem el jobb időt :) Az városi legenda, hogy ezen a versenyen egyszer Ferjáncz Attila hátramenetben teljesítette a távot és így is a legrövidebb idő alatt?Ez jóval régebben lehetett. Talán nem is Rakparti Szlalom volt, hanem valamilyen túraversenynek volt egyik állomása a Műegyetem Rakparti parkolója. És, nekünk is csak mesélték, mindezt egy gömbölyű Wartburggal tette. Mit mondhatunk azoknak, akik indulnak ... rendeztük a tavaszi túra versenyt és valójában ez volt a Budapest Rallye őse és ez is a Rakpartról indult.Most megpróbálunk összehozni pár 'veteránt'. Nekem is van egy Škoda 100-asom, Bordás Gábor barátom, Szegedről, egy Trabanttal nevezett és Sárközi Petinek ugyan már nincs meg a Trabija, de egy széria kocka Corsával fog indulni. Szeretnénk valamennyire a régi időkre is emlékezni. Ez egy legkevésbé veszélyes formája az autósportnak. Ma már kötelező a bukósisak, anno még az sem kellett. Nagyon komoly kárt nem lehet csinálni. Sokan voltak úgy az indulók között, hogy elhozták a papa autóját szombatRakpart szlalom Budapest MAFC Kovács PéterMűegyetem Rakpart
Keresés
Találatok száma: 3-
- 2013.04.26.