Keresés

Találatok száma: 50
Előző 1 / 3 Következő
  • 2017.10.18. 19:52
    Juhász Csaba - Juhász IstvánRenault Megane RS - Juhász-Média Kft. 3-Städte Rally - 2017.10.20-21.Juhász Csaba:Elérkezett a Mitropa Kupa idei szezonja az utolsó állomásához, a 3-Städte Rallye-hoz. Számunkra nagyobb téttel sajnos nem bír a futam. A bajnokság szempontjából, az érmes reményeink a Baranya Kupán elszálltak a meghibásodott tápszivattyúval együtt (kukába vágtam).Szeretnénk egy jó eredménnyel zárni a szezont, felállni a dobogóra. Még akkor is, ha a sok egyenes nem kedvez az autónknak, mert legalább 40 lóerővel vagyunk lemaradva a Mitsubishik- től. Sajnos ezen a versenyen a motor erő Ezen a hétvégén a Mitropa Rally Cup bajnokság utolsó fordulóján vesz részt Juhász Csabi és Juhász Pisti a jól megszokott, a német közönség által is ismert Renault Megane RS-el. Csabi beharangozóját olvashatják.

    Rally

  • 2017.08.03. 21:27
    A Baranya Kupára való felkészülés részeként tesztelted 26-án szerdán a Renault Megane RS-t.Miként is sikerült ez?Juhász Csaba: Lecseréltük az autón a turbót, és annak a működését teszteltük. És kipróbáltunk egy pár futómű beállítást is, mert a Ferencz Racing Technology átdolgozta a lengéscsillapítók hangolását. Az autó vezethetősége javult, de még lehet finomítani apróságokon.A turbót még kedden délután teszteljük, ha jól fog működni, akkor még egy gumi tesztet is beiktatunk. Próbálunk maximálisan felkészülni a Baranya Kupára. Köszönjük Partnereink segítségét! Az "Infovárosok Juhász Csaba - Juhász IstvánRenault Megane RS - Juhász-Média Kft. INT. M6LOG Baranya Kupa - 2017.08.04-06.Juhász Csaba és Juhász István a Renault Megane RS autót tesztelte a délután folyamán Cserépváralja környékén.

    Rally

  • 2017.07.29. 20:56
    A hétvégén te is rajthoz álltál a Renault Megane RS-el a HE-DO Mátrai Hegyiversenyen.Nem idegen számodra a "hegyi" verseny. Korábban mentél-e már itt?- Egyszer már indultam itt egy Suzuki Gti-vel, úgy 15 éve. ‎Mondhatjuk, hogy az az emlék már megfakult egy kicsit. Bár a haverokkal felidéztünk egy pár emléket arról a futamról és jókat derültünk magunkon. Nagyon amatőrök voltunk. Most jóval profibb csapattal érkeztünk. A futóművét a kocsinak keményebbre kellett állítanotok, mint a legutóbbi Velenje Rally-n?- Teljes felújításon esett át a futómű, ezért nem változtattunk a beállításokon. Ki ... akartuk próbálni, hogy mi változott az autón.Navigátor lehet-e itt melletted, ha nem akkor miként is találtál végig rajta?- Itt nem engedélyezett a navigátor, saját memóriából kellett megoldani a feladatot. De nem volt gond, egy új fejlesztő módszernek köszönhetően ez kitűnően sikerült.Kettő időmérő és két futam várt rád és a Megane RS-re ma. Egy jóízűt szerettél volna kocsikázni, vagy azért odaléptél a gáznak is?- Mind a kettő. Sajnos az utolsó futamban nem tudtam eleget javulni, így egy helyezést elbuktam, aminek sosem örül az ember. De a rendezés, a pálya, a nézők és az egész miliő még mindig 34. HE-DO Mátrai Hegyiverseny Parádsasvár Juhász Csaba - Renault Megane RSJuhász-Média Kft. - 2017.07.15-16 Interjú Juhász Csaba rally versenyzővel.

    Hegyi verseny

  • 2017.03.31. 11:38
    Juhász Csaba – Juhász ZsoltHELL 23. Miskolc Rally2017.03.31.-04.02.Renault Megane RSJuhász Média Kft. Idén már tesztelted pár helyszínen a versenyautót. Mit is tudhatunk róla? Miben változott meg?-  A fékrendszer lett felújítva és sokkal hatékonyabb lett fék. ‎Ez apró módosításoknak köszönhető. Sokat dolgoztunk a futóművön, de ez még nem az igazi. Nem sikerült hozzáhangolni a magyar pályákhoz. Jelenleg is dolgozik az FRT Team a lengéscsillapítókon, reméljük sikerül finomítani a beállításokon.Prológgal veszi kezdetét a verseny, amit ha jól tudok, te kedvelsz.- Nagyon szeretem a ... versenyszerelőket, hogy miként is oldják meg az üzemanyag kérdést. Ti miképp fogjátok tudni orvosolni azt, hogy célba érjetek a tankban lévő naftával?- Szerencsére a Megane etapon jól fogyaszt, így 1-2 liter benzin még maradni fog a tankban, mire célba érünk.Ez a verseny a 2017-es rally szezon nyitója. Miképp is szeretnétek szerepelni rajta?- Nem mentem még ezzel a kocsival a magyar mezőnyben. Lényeges kérdés a futómű. Ha az összeáll, akkor remek kis versenyt futhatunk.Az első nap végén már okosabbat leszünk.Köszönjük Partnereink segítségét! Az "Infovárosok hírportál hálózat", Dynax, P.O.P Sales, Szl Tank A hétvégén egy megújult Renault Megane 2.0 RS-el állsz rajthoz a HELL 23. Miskolc Rally-n. Csabával, a pilótával beszélgetek.

    Rally

  • 2016.03.25. 09:13
     Csodálatos környezetben, technikás pályákon versenyeztetek a Renault Megane RS-el, amíg egyszer csak el nem fogyott az út a kocsi alól. De ne szaladjunk ennyire előre. Tizenhat gyors várt rátok a két nap alatt. Pénteken Shakedown-on vettetek részt, milyen volt újra a Rebenland Rallye szakaszon menni?- Ránk fért egy kis bemelegítés a verseny ‎előtt. Sajnos csak 3 kört mehettünk, de ez is több volt, mint a semmi. Szerencsére előző hétvégén Kiskunlacházán versenyeztünk a Megane-nal, de annak nem sok köze volt a rallyzáshoz. Délután nyolc gyors négy pályán várt rátok. Miként ... sikerült abszolválni a vérfrissítésen átesett Megane-nal?- Az első három szakaszt arra szántuk, hogy megismerjük a kocsit. Teljesen más volt a Rebenlandi pályákon vezetni az autót, mint Lacházán, ráadásul az autó is rengeteget fejlődött Berényi Laciék segítségének köszönhetően. Ezért egy picit óvatosabban kezdtünk, mert hogy ne legyen egyszerű a feladat, a számunkra még ismeretlen karakterisztikájú Hankook gumikkal mentünk fel a pályákra. Ehhez képest nem is sikerült rosszul az első három gyors, de igazából a pénteki utolsó négy szakaszt vártuk Pistivel, mert ott már sötétben kellett száguldani ... közben kidöntött még egy pár kisebb fát és bokrot, majd talpra érkezve landolt az autó.  Szerencsére mi megúsztuk egy karcolás nélkül, hála a Hansnak és a jól megépített autónak. Az ajtókat nem tudtuk kinyitni, mert két tuskó közé esett az autó, ezért az oldalsó ablakokon másztunk ki.Amikor a helyszínre siető barátainktól kapott croasant és sört fogyasztottuk a biztonságos dombtetőn, akkor érkezett egy Lancia és a Megane mellé zuhant a szakadékba. Nagy kárt nem okozott, de még ütött egyet az autón. A verseny végén a rendező gondoskodott az autónk mentéséről. Sajnos a 16 méter ... hosszú daru kevésnek bizonyult, ezért a tűzoltók ki irtották előttünk az erdőt, persze nem volt nehéz dolguk, mivel mi ennek a munkának a nagyját már a Megane-nal elvégeztük. Ezek után szakszerűen felcsörlőzték az autót és elköszöntek tőlünk. Sajnos az egri nevezést le kell mondanunk, mert a Megane lesérült a Honda pedig csak a Lavanttal Rallye-ra lesz kész. Rosszul sikerült az év eleji rajt, de remélem innen csak felfelé vezet az út.Köszönjük Partnereink segítségét!Az "Infovárosok hírportál hálózat", Kelet-Atlasz Kft., Aqua General Kft., H.B.c.e., Komplex-D Kft, Unilub Kft,  Vozik Rebenland Rallye 2016.03.18-19.Juhász Csaba - Juhász IstvánJuhász Média Kft  - Renault Megane RSEgy sajnos rövidre sikerült Rebenland Rallye-n vagy túl navigátoroddal Juhász Istvánnal.

    Rebenland Rallye

  • 2016.03.16. 10:34
    Rebenland Rallye 2016.03.18-19.Juhász Csaba - Juhász IstvánJuhász Média Kft  - Renault Megane RS Március közepén egy teszten vettél részt az autóval Kiskunlacházán. Miként értékeled, illetve a 2015-ös versenyévad óta milyen fejlesztések voltak kivitelezve?- A fék és a motorerő terén nagy lett az előre lépés. Most már úgy megy a Megane, mint ahogyan szerintem ‎egy ilyen turbós autónak mennie kell. A fék is sokkal jobb, már csak az adagolhatóságán kell javítani.Úgy érzem még a futóműben nagyon sok potenciál van. Ezzel még kell foglalkoznunk. A 16 gyors két napra lesz felosztva Március 18-19-én Ausztriában kezdődik számodra a navigátorod Juhász Pistinek a 2016-os rally szezon.A Rebenland Rally-n ami a Mitropa Rally Cup első állomása, 16 gyors vár rátok és a Renault Megane RS-re.

    Rebenland Rallye

  • 2014.11.01. 23:47
    ;Összegezve, hogy éreztétek magatokat testvéreddel, Zsoltival a Renault Megane-ban?- Nagyon élveztük a versenyt, összességében elértük azt, amiért jöttünk. Minden jól alakult számunkra és így az éves értékelésben 3. helyet szereztünk a kétkerék meghajtásúak között a Mitropa Kupában, abszolútban pedig 7. lettünk úgy, hogy két versenyen sajnos nem tudtunk rajthoz állni. Legközelebb, hol láthatnak benneteket a szurkolók, milyen rendezvényen?- November 15-én szerettünk volna részt venni egy amatőr versenyen, de most más egyéb kellemes elfoglaltságunk lesz abban az időpontban. Marostica-ban kell Juhász Csaba - Juhász ZsoltCRASH-MEN TEAM KFTRenault Megane RS TurboADAC 3-Städte-Rallye2014.10.24-25.

    Mitropa kupa

  • 2014.08.08.
    Jót lehet majd küzdeni Juhász Csaba - Juhász Zsolt CRASH-MEN TEAM KFT Renault Megane RS Turbo STEFANi Baranya Kupa 2014.08.08-10. Nyolc gyors és egy 5 kilométeres prológ vár rátok a hétvégén, a Baranya Kupán. Jó páran lesztek kategóriátokban. Nyolc különböző versenyautó fog neki vágni a hétvégi küzdelmeknek. Hol szeretnétek végezni testvéreddel Zsolt-tal és a Megane RS-el? - Erős mezőny jött össze M2-ben, jót lehet majd küzdeni. Mindenki ment már ezeken a pályákon, ezért senki sem lesz nagy hátrányban a többiekhez képest. Tavalyhoz képest javítottak a Megane-on, így én is kíváncsi leszek ... , hogy mennyit tudunk javulni. Nem akarok tippelni, de az biztos, hogy mi padlón megyünk. Tesztnek szánjátok ezt a versenyt egy külföldi futam előtt, vagy azért odateszitek magatokat rendesen? - Végig 100%-on fogunk autózni. Egyébként is a verseny a legjobb teszt, ahogy Markó Tibi is mondta. Nyolcvan kilométer gyorsasági szakaszt kell teljesítenetek. Jártatok-e már ezeken a pályákon és milyen autókkal? - Tavaly is ezek a gyorsaságig voltak, akkor is a Megane-nal indultunk, ez most egy pici előny lesz számunkra. Az autó viszont változott, gyorsabb lett a kanyarokban és az egyenesekben is. EbbőlRenault Megane RS Baranya Kupa Rallye2
  • 2014.06.11. 12:52
    2012-ben nagyrészt esőben teljesítettétek Szántó Szabival. Most milyen idő várható arra a tájra nézted-e?- 2012-ben szakadt az eső, most napsütés várható egy kis szitálással. Nekem teljesen mindegy, hogy milyen idő lesz, a lényeg, hogy mindig a megfelelő gumi legyen az autón!Eléggé kihordásos verseny a Velenje, most a rövidebb Renault Megane RS Turbo-val indultok a régi Honda Civic helyett. Mit vársz a versenytől, a Megane-tól, magatoktól? - A Saturnus Rally-n is nagyon jól viselkedett a Megane a poros részeken, szerintem itt sem lesz gond. Ha meg esni fog az eső, akkor meg úgy is Juhász Csaba - Bencs GáborCRASH-MEN TEAM KFTRenault Megane RS TurboVelenje Rally (SLO)2014.06.13-14.Június 13-14-én testvéreddel, Zsoltival Szlovéniában a Velenje Rally-n veszel részt. 

    Mitropa kupa

  • 2014.05.30. 21:04
    Túl vagy a Saturnus Rallyn navigátoroddal, Bencs Gabival.A külső videók alapján látványosan versenyeztetek a Renault Megane-nal. Így tervezted, hogy kiélvezed a gyorsokat?- Igen, nagyon élveztem a versenyzést, otthonosan éreztem magam az autóban, mert az autó beállítása nagyon jól sikerült. Ezért köszönet jár Farkas Zsoltinak, aki mindig túlórázik az autón. Bár az igazsághoz hozzá tartozik, hogy kipróbáltam egy másik gumi márkát, amivel könnyű volt ilyen stílusban vezetni.Az időeredmények azt tükrözik, hogy bizony jócskán javultatok, vagy már fejben voltak a szakaszok?- A Megane ... találkozhatnak veletek a szurkolók?- Ez most még nagy kérdés, mert a Megane-nak nincs murva futóműve, ezért a Fehérvár és a Veszprém Rallye nekünk kimarad. A következő Mitropa futam a Velenje Rallye lesz, de azon még sokat kell dolgoznunk, hogy eljussunk oda.Köszönjük Partnereink segítségét!www.infovaros.hu, Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor 93 Kft. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen - Power. Bio Balls Hungary Kft. Dynea Kft. Tarmer Kft. Car - Tools Kft. Mahiti Kft. Észak - Trend - Papír. DDZ MED Kft. Global Star Juhász Csaba - Bencs GáborCRASH-MEN TEAM KFTRenault Megane RS TurboSaturnus Rally (SLO)2014.05.23-25.Interjú Juhász Csaba Rallyversenyzővel a Saturnus Rallye után.

    Rallye, Mitropa kupa

  • 2014.05.27. 23:31
    Túl vagy a Saturnus Rallyn navigátoroddal, Bencs Gabival.A külső videók alapján látványosan versenyeztetek a Renault Megane-nal. Így tervezted, hogy kiélvezed a gyorsokat?- Igen, nagyon élveztem a versenyzést, otthonosan éreztem magam az autóban, mert az autó beállítása nagyon jól sikerült. Ezért köszönet jár Farkas Zsoltinak, aki mindig túlórázik az autón. Bár az igazsághoz hozzá tartozik, hogy kipróbáltam egy másik gumi márkát, amivel könnyű volt ilyen stílusban vezetni.Az időeredmények azt tükrözik, hogy bizony jócskán javultatok, vagy már fejben voltak a szakaszok?- A Megane ... találkozhatnak veletek a szurkolók?- Ez most még nagy kérdés, mert a Megane-nak nincs murva futóműve, ezért a Fehérvár és a Veszprém Rallye nekünk kimarad. A következő Mitropa futam a Velenje Rallye lesz, de azon még sokat kell dolgoznunk, hogy eljussunk oda.Köszönjük Partnereink segítségét!www.infovaros.hu, Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor 93 Kft. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen - Power. Bio Balls Hungary Kft. Dynea Kft. Tarmer Kft. Car - Tools Kft. Mahiti Kft. Észak - Trend - Papír. DDZ MED Kft. Global Star Juhász Csaba - Bencs GáborCRASH-MEN TEAM KFTRenault Megane RS TurboSaturnus Rally (SLO)2014.05.23-25.Interjú Juhász Csaba Rallyversenyzővel a Saturnus Rallye után.

    Rally, Mitropa kupa

  • 2014.05.14. 14:28
    Információim szerint a Renault Megane RS Turbo versenyautóval veszel részt a Nyíregyházi Piac területén Május 17-én megrendezendő Éjszakai Autóversenyen.Tudjuk, hogy a hónap végén indulsz Szlovéniában a Mitropa Rally Cup sorozatban. Tesztnek szánod ezt a versenyt vagy esetleg jól megautóztatod a partnereidet?- Fél éve nem ültem már a Megane-ban, ha nem is lesz egy igazi teszt, de legalább kicsit megbarátkozom az autóval.Milyen változásokon ment át a Megane 2013 óta?- Frissítették a motorvezérlő szoftvert a Renault Sport-nál, és kapott egy új N-es turbót a motor. A futóművön is változtattak ... : új fejlesztésű hátsó hidat és első lengőkarokat, valamint plusz merevítőket szereltek az autóba. A sebességváltóban kicserélték a végáttételt, így most már akár 200-zal is száguldhatunk, és a kuplungtárcsa is egy vadiúj evo, az AP Racing-től.Egy technikás pálya lesz szerintem ismét kialakítva, ahol a kézifék használata szerintem nagy szerepet fog kapni. Szerinted is?- Gondolom, hogy igen, bár nem mentem még ezen a pályán sosem, az viszont biztos, hogy nem itt fogjuk kihasználni a nagy végsebesség előnyeit. A kézifék eléggé hatásos a Megane-on, én pedig majd megteszek mindent, hogy csússzon az Juhász Csaba - Juhász ZsoltCRASH-MEN TEAM KFTRenault Megane RS TurboÉjszakai Autóverseny, Nyíregyháza2014.05.17.
  • 2013.09.27.
    Kettes fokozat nélkül a szerpentinen MARICSEK RACING TEAM – IV. Peugeot PM Vác Rally, 2013. szeptember 21-22. Vargha Bálint – Magyar Gábor, Renault Megane Maxi A jóízű autózás reményében vágott neki a szeptember 21-22-ei, IV. Peugeot PM Vác Rallynak Vargha Bálint és Magyar Gábor. A Renault Megane Maxi koordinátorainak oldaláról már szombat délután elpártolt Fortuna. A prológon váltóhibájuk akadt, amit a versenynapra sem tudtak helyrehozni, s ezért gyengébb teljesítményt nyújtottak. Elkeseredve azonban nincs a Maricsek Racing Team párosa – már most a következő szezon tervein dolgoznak ... . Vargha Bálint: Sajnos nem igazán voltunk megelégedve a IV. Peugeot PM Vác Rally rendezésével, de ennek ellenére a csapatunkon belül nagyon jó volt a hangulat. A kedvünket még az sem vette el, hogy a kocsi nem volt alkalmas a versenyzésre. Már a prológon tönkrement a kettes fokozatunk, s így a folytatásban nem tudtunk beleszólni a csatározásokba. Csak végigmentünk a szakaszokon, de a műszaki gondok mellett többször én is belehibáztam a menetelésbe. A Gombás-Sejce gyorsaságin kétszer is megforogtunk, a harmadik körben pedig leszakadt a váltótartó bak a Megane-ról. A szombaton bekövetkező váltóhiba ... neki a hat gyorsasági szakasznak, amiből azonban csak ötöt engedtek el a szervezők. Felfelé voltak sebességi fokozatok, ám a visszaváltásnál gondjaink akadtak, amik a féktávok bevételénél komoly másodperc-áldozatokat követelt. A Vác Rallyn számunkra a lényeg az volt, hogy lássuk, hogyan működik a Megane a múltkori revízió után, hiszen nem csak a hátsó futóművön állítottuk, de kicseréltük a gátlókat, új torzíót és stabilizátort kapott a gépünk. A váltó makacskodásával minden esélyünk elszállt arra, hogy küzdjünk az elsőségért, és megismételjük a tavalyi bravúrunkat. Elkeseredve azonban nem ... vagyunk, jó volt látni, hogy a kategóriatársaink komoly küzdelmeket folytattak. Végül a Papp testvérek – akik nagyon jó barátaink – nyerték meg a váci derbit, amivel egyben a bajnoki címüket is bebiztosították. És ez a legszebb az egészben: egy apró hiba sem fér bele a versenyzésedbe, hiszen akkor rögtön porrá vernek az ellenfelek. Ez adja a versenyzés sava-borsát. Nagyon sok mindent tanultunk ebben az évben a kocsiról, s rájöttünk arra, hogyan lehet gyorsan menni a Megane-nal, mik azok az alkatrészek, amiket rendszeres időközönként ki kell cserélni. Ma már elmondhatjuk, hogy egy megbízható, stabilIV. Peugeot PM Rally Renault Megane Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.25.
    Villanyoszlop állította meg a Reanult Meganet MARICSEK RACING TEAM – XIII. GARMIN Rallye, 2013. július 20-21. Vargha Bálint – Magyar Gábor, Renault Megane Maxi Hamar véget ért a XIII. GARMIN Rallye a Vargha Bálint-Magyar Gábor duónak. A Maricsek Racing Team versenyzői mindössze másfél gyorsasági szakaszt tudtak teljesíteni az elmúlt hétvégi RTE bajnoki fordulón. A Renault Megane Maxi menetelésének útjába egy villanyoszlop állt. A páros sérülések nélkül megúszta a balesetet, a versenygép pedig már a szakemberek kezében gyógyul, hogy augusztusban újra rajthoz állhassanak vele. Vargha ... gázra, s máris megtörtént a baj. Igyekeztem megmenteni az autót, de csak sodródtunk az árral: a Megane körülbelül 10 métert csúszott a villanyoszlopig. Szerencsére a kandeláber talpazatának neki volt támasztva egy traktorgumi, ami valamelyest felfogta az ütközés erejét, így szerencsére nekünk semmi bajunk nem lett. Emellett most vezettem először Hansban, s úgy érzem, ez is hozzájárult ahhoz, hogy utólag se jött elő náluk semmilyen fájdalom. A lábatlani szakaszon már nagyon rossz minőségű aszfalt, véleményem szerint itt már nem lehet rendes versenyt szervezni. A Máriahalom-Szomor gyorsasági viszont ... nagyon tetszett, élvezetes volt – még akkor is, ha pont ott kényszerültünk a futam feladására. Kicsit szomorú vagyok, hiszen alaposan felkészültünk a versenyre és végre a kocsi is a maximumon teljesített, semmi betegsége nem volt. Régen törtem össze versenyautót, s remélem, ez a mostani is csak egy egyszeri eset volt, nem egy pechszéria kezdete… A Renault már a szervizeseink kezei között van, gőzerővel dolgoznak rajta, hogy előbb Tatabányán, majd pedig Vácott is rajthoz tudjunk állni. Magyar Gábor: Nem volt szerencsés a versenyünk menetrendje: szombaton tréning majd este rajtceremónia ... alkotta a futamot, emellett ezek igazán rövidek is voltak, ezért sietnünk kellett, hogy a kategórián belül fellépő küzdelmekből mi kerüljünk ki győztesen. Ez a taktika azonban most nem jött be, a második, Máriahalom-Szomor szakasz elején, egy tempós jobbkanyarban leúsztunk az útról és egy villanyoszlop állított meg bennünket, s ez egyben a versenyünk végét is jelentette. Ez benne van a versenyzésben. Szerencsére se a nézőknek, se nekünk nem lett bajunk, egyedül a kocsi sínylette meg ezt az incidenst. A Renault-n azonban minden szervizelhető, nagy gond nincsen. Tavaly is indultunk ezen a versenyenXIII. GARMIN Rally Renault Megane Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.19. 11:23
    Mitropa Rallye Cup - 33 ° Rally del CasentinoCar Tools kft - Renault Megane N4Juhász Csaba - Juhász Zsolt  Beszélgetés Juhász Zsolt autóversenyzővel, aki navigátorként vett részt egy Nemzetközi Rallye versenyen Olaszországban.

    Rally

  • 2013.07.02. 11:48
    A Salgó Rali tesztje és a 2012-es versenyzésed tükrében, mire számítasz az idén az Olasz versenyen?- Nehéz lenne jóslásokba bocsátkozni. A Salgó Rallye után kijavították a fék hibáját, volt alkalmam kipróbálni, sokkal jobb lett mint amilyen eddig volt. A motor teljesítménnyel is voltak gondok, a verseny után 203 lóerőt mértek az autón és 200 NM is hiányzott, így azért nehéz lett volna jó időket autózni. A motor teljesítményen is javítottak, de szerencsére az olasz versenyen ott lesz a Renault Sport és ők ránéznek majd a motorvezérlő szoftverre, hátha egy kis módosítással még fokozható a power Mitropa Rallye Cup - 33 ° Rally del CasentinoCar Tools kft - Renault Megane N4Juhász Csaba - Juhász Zsolt  2012 után, az idén is láthatunk Magyar Rally párost Olaszországban, a Július 5-6-án megrendezésre kerülő Casentino Rally-n, Toscanaban.Juhász Csaba autóversenyzőt kérdeztem a Rally előtt.Renault Megane N4 Casentino Rally

    Rally

  • 2013.06.20.
    Beérett a munka gyümölcse MARICSEK RACING TEAM –Salgó MIDEX Rallye 2013, 2013. június 15-16. Vargha Bálint – Magyar Gábor, Renault Megane Maxi A balszerencsés egri és ózdi futam után a célban köszönthettük a Vargha Bálint-Magyar Gábor- Renault Megane Maxi triót. Habár a páros a futamot még kicsit óvatosan, lassabb tempóban kezdte meg, a nap folyamán éles küzdelmeket folytattak kategóriatársaikkal, a futam végére pedig igazi vérszemet kaptak. A Maricsek Racing Team versenyzői nem csak, hogy sikeresen abszolválták a Salgó MIDEX Rallye 2013 bajnoki fordulót, de a H2 kategória dobogójának ... tetejére is felállhattak. Vargha Bálint: Vegyes érzelmekkel, feszülten vártuk a Salgó MIDEX Rallyet. Az első két verseny technikai problémái után ki voltunk éhezve egy problémamentes viadalra. 1999-ben versenyeztem utoljára a salgói szakaszokon, így izgatottan sorakoztam fel a rajtvonalhoz. A prológ után kisebb fékprobléma lépett fel a Megane-ban, amit szerencsére gyorsan tudtunk orvosolni. Vasárnap viszont problémamentesen indult a nap, habár elég lassan kezdtünk, látszott rajtunk a versenykilométerek hiánya. A harmadik szakaszra viszont kezdtünk gyorsulni, s kialakult négy páros között egy ... , kiváló időket tudtunk autózni vele. Hosszú idő után végre a kategóriatársakkal is késhegyre menő küzdelmeket folytathattunk – egész nap 2-3 másodpercen belül volt a H2 első három helyezettje. Nagyon élveztük a futamot, bár a tikkasztó hőség nagyon megviselt bennünket. A pályák szenzációsak voltak, minőségileg és vonalvezetésileg egyaránt. A Zagyvaróna-Cered szakaszon volt már alkalmam versenyezni, Kazár és Domaháza viszont újnak számított. Nagyon kedvelem az itteni szakaszokat, ezek tipikusan azok a pályák, amik a Megane-nak valóak: széles és szűk, tempós és technikás részek váltogatták egymástRenault Megane Salgó Rally Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.05.15. 15:58
    - Már második alkalommal vágtunk neki a számunkra idegennek mondható nehéz Rallyszakaszoknak. Tavaly Honda Civic-kel, idén egy Renault Megane RS turbóval. Ez egy új fejlesztésű rally autó. A Saturnus Rally a Mitropa Kupa harmadik futama volt. Nagy hagyományokkal rendelkező verseny, amit az is fémjelez, hogy 36.-ik alkalommal rendezték meg Szlovénia fővárosában Ljubjanában. Összesen 11 gyorsasági szakasz várt ránk 5 különböző pályán (és egy szuperspeciál) amit magában a városban rendeztek meg. Hatalmas volt az érdeklődés a verseny iránt, elég erős nemzetközi mezőny jött össze Saturnus Rally 2013. Ljubljana, Mitropa Rally Cup.Juhász Csaba - Szántó Szabolcs, Renault Megane RS Szántó Szabolcs navigátor beszámolója a hétvégi Saturnus Rallye-ról.Renault Megane RS Saturnus Rally

    Rally

  • 2013.05.08. 08:21
    Újra a Saturnus Rallyn láthatunk, hű navigátoroddal Szántó Szabival. Az idén egy Új Renault Megane RS versenyautóval vágsz neki a Szlovén hegyeknek. Mesélnél a tavalyi Saturnus Rallyról?- A tavalyi verseny jól sikerült, ha jól emlékszem a 4. helyezést értük el a Mitropa Cup-ban egy nagyon nehéz versenyen. Azzal az eredménnyel most is megelégednénk,de idén már sokkal erősebb a mezőny. Remélem, hogy a Megane-nal mi is gyorsabbak leszünk, mint tavaly.Az idei pályákról tudsz-e információt?-  Az idei versenyen lesz két új pálya a tavalyihoz képest,egy 12 km-es és egy 25 km-es. Ez persze csakSaturnus Rally Renault Megane RS

    Rally

  • 2013.03.26. 11:33
    A beharangozóban Hondáról írtunk mégis a vadonatúj Renault Megane N4-el indultál. Mi miatt váltottál mégis autót?- Sajnos a Honda  Computere  lefagyott egy szoftverfrissítés után. Így a rövid idő miatt nem tudtunk más autó után nézni maradt a Megane, mint egyetlen lehetőség.Tizenhárom gyors várt rátok két nap alatt. Volt, ami három és volt olyan ami huszonegy kilométer hosszú volt. Miként lehet folyamatosan megfelelő beállításokkal versenyezni, és a gumiválasztást is eltalálni?- Szerintem sehogy. Próbáltunk mindig olyan gumit választani, hogy valamennyire jó legyen mind a két ... közúti közlekedésre is alkalmatlan. Amennyiben az autót a tulajdonos versenyképes állapotba tudja hozni, akkor szeretnénk a Megane-nal indulni, de úgy tudom, hogy az Eger Rallye-ra is bérlik a kocsit. Várjuk meg az Eger Rallye célját, aztán kiderül, hogy Renault vagy Honda.   Köszönet Partnereinknek:Baad Prof Kft. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Nagyhegyesi Takarmány Kft. Diák Meló. Wolf Montage Kft. Wenger Kft. Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Moth András vállalkozó. Phobex Kft. Tempo Transz. Bogdán – Hús. Mfactory. Spoonsports. Mugen – Power. Bio Balls ... állapotban volt, tele volt felhordással és már egy kicsit fagyott is az aszfalt, de erre a körre már változtattunk a lengéscsillapítók beállításán, és a csúszós pálya miatt a fék hiányát sem éreztük annyira. Hat magyar versenyzőpáros egy nagy szervizparkban. Ez szép látvány volt! Jól elfértetek?- Nagyon jól megvoltunk, jó volt a hangulat a fagyos idő ellenére. :) Három hét múlva következik a Lavanttal Rallye szintén Ausztriában. Marad a Renault "nagyfékesítve", vagy a Hondát állítjátok csatarendbe?A Renault-al ezzel a nem létező fékhatással még egyszer nem akarok versenyezni, mert így még aRenault Megane N4 Honda

    Rally

Előző 1 / 3 Következő