Keresés
Találatok száma: 1802022.04.22. 07:58
Velenczei Ádám elmúlt szezonjára rányomta a bélyegét a tavalyi Boldogkő Rally utolsó gyorsaságiján a bukás… A szécsényi pilóta már túl van ezen, mutatja ezt a szezonnyitón megszerzett dobogós helyezés is. A tempós, boldogkői pályákat kedveli Ádám, megpróbálnak a legpontosabb itinerből menni és ezen a futamon is a dobogót célozzák meg Vánsza Zsolt navigátorával és a ToppCars Rally Team által felkészített SKODA Fabia Rally2 versenyautójukkal2022.01.14. 12:46
Több meglepetéssel készült az idei A-Híd Szilveszter Rallyra a Korda Racing. Egyrészt ezen a versenyen tért vissza a csapathoz Vincze Ferenc, aki 2019-ben abszolút bajnoki címet szerzett a Korda Racing Skoda Fabiájával. Az évzáró versenyt már a 2022-es szezonra való felkészülés jegyében teljesítették és a visszatérés nem is sikerülhetett volna jobban, hiszen Vincze hatból négy szakaszt megnyerve pályafutása során negyedszer is elhódította a futamgyőzelmet társával, Németh Gergővel.A viadalon – akárcsak két évvel ezelőtt – világsztár induló is volt, mégpedig a vegyesúszó klasszis Verrasztó ... Dávid személyében, aki csapatunk Skoda Octaviával teljesítette valamennyi szakaszt. Persze nem egyedül, hiszen párja, az MTVA sportriportere, a 2019-ben éppen ezzel az autóval célba ért B. Németh Péter volt. Mindketten odatették magukat, és ami a lényeg, balesetmentesen teljesítették az 56 kilométeres össztávot. Ráadásul az alkalmi párosunk a Skoda Octaviával az időeredményük alapján a TOP 100-ban végzett! Egy biztos, aki látta őket, az bizonyíthatja, Dávid nemcsak a vízben rendkívül gyors, míg Péter nemcsak mikrofonnal a kezében magabiztos. Amíg világklasszis úszónk, az olimpiai 4., vb-ezüstérmes2021.09.01. 08:16
. Ford Fiesta R5 MkII +48,53. Velenczei Ádám Bacigal Igor Gulf Racing Hungary SKODA Fabia R5 Evo +1:07,64. Klausz Kristóf Csányi Botond Klaus Motorsport SKODA Fabia Rally2 +1:09,85. Csomós Miklós Nagy Attila Borsod Talent Motorsport SKODA Fabia R5 +1:47,42020.06.17. 10:12
Első versenykilométerei előtt a Kisvaszar Rally-t megelőzően egy hosszabb teszttel próbálta megismerniegymást és új autójukat a Velenczei Ádám – Szőke Tamás páros. A csapat ebben a szezonban alakult és aToppCars által biztosított Skoda Fabia R5 Evo versenyautóval szeretnének a Rally1 bajnoki címéért harcbaszállni. „Nagy volt a kihagyás, de szerencsére egy nagyon jó teszttel tudtunk felkészülni a futamra. 60-70kilométert mentünk az autóval, és a csapatnak hála már az alapbeállítások nagyon jók voltak, csak aztkellett finomítani, magamra állítani.” – mondta a teszt után a pilóta.Ugyan nem ... , hogy nem lesz semmi gond, hiszen Tomi rendkívül rutinos navigátor, tudja, hogy mi kell ahhoz,hogy bajnokok lehessünk. Mindenre figyel. Jó volt az összhang. Ahogy bennem, úgy benne is nagy azambíció, mindketten extrán motiváltak vagyunk!”Július közepén kezdődik az Országos Rally Bajnokság. „Az első verseny, a Salgó Rally előtt is tervezünk egyhosszabb tesztet. Jó így nekivágni a szezonnak, ad egy kis plusz erőt nekünk ez a győzelem!”SophiaNET Kisvaszar Rally a DIGISTAR Kupáért végeredménye:1. Velenczei Ádám Szőke Tamás Gulf Racing Hungary Skoda Fabia R5 Evo 18:24.62. Turán Frigyes Bagaméri László ... Turán Motorsport Volkswagen Polo GTI R5 +2.33. Hadik András Kertész Krisztián DVTK SE Ford Fiesta R5 Mk2 +9.34. Grzegorz Grzyb Michal Poradzisz Topp-Cars Rally Team Skoda Fabia R5 Evo +13.35. Csomós Miklós Nagy Attila East Motorsport Kft. Skoda Fabia R5 +19.3A csapat partnerei:Betonútépítő, SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett,Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Honor Trans-Sped kft.,Pápai Beton Kft. FLOW FUEL, Schönherz Informatikai Stúdió, Láng, BM Komp, Wimmer Trans, HardyWorking Tools, Dr. Rettig2018.11.20. 12:15
A páros a megszokott Peugeot 208 T16 helyett új autóval, egy Skoda Fabia R5-tel állt rajthoz. Az igazi ralipályák és az időjárás viszontagságai mellett tehát még az autó kitapasztalása is kihívás volt a számukra. „Az előrejelzések szerint sokkal tisztább időjárásra számítottunk, még örültünk is neki, hogy száraz, jó idő lesz, de nem az lett – mondta Fogasy. – Nagyon jó versenyen vehettünk részt, nagyon jó pályákon. A köd, a helyenként nedves, helyenként száraz út is komoly kihívást jelentett, amit azért sokkal jobb lett volna egy olyan autóval teljesíteni, amit már ismerünk. A Skodával hétfőn ... volt egy rövid tesztünk, de igazán a versenyen tudtuk kipróbálni. Az érezhető volt rajta, hogy modernebb technika, mint a Peugeot és ha valaki kitapasztalja, akkor gyorsabban is lehet vele menni. A Skoda gyár szerint ehhez kb. kétezer gyorsasági kilométert kell teljesíteni vele. Mi most a tizedénél tartunk. A Peugeot-nak már minden rezdülését ismerem, de a Skoda még okozott meglepetéseket, főleg akkor, amikor ötödik telin egyszer csak elengedte a hátulját és megforogtunk. Szerencsére az úton maradtunk, és amikor megálltunk, csak egy egyest kellett kapcsolnom és mehettünk is tovább. Érdekes érzés2018.11.07. 13:31
A Mitropa Kupa idei bajnok párosa a megszokott Peugeot 208 T16-ost Skoda Fabia R5-re cseréli a Nyíregyháza Ralin, ahol az új technika kiismerése a céljuk. „Nagyon szerettünk a Peugeot-val versenyezni és örülök neki, hogy ezzel az autóval szereztük meg a Mitropa Kupa bajnoki címét, de szeretnénk egy frissebb technikát is kipróbálni – mondta Fogasy Gergely. – Ezért esett a választásunk a Skoda Fabiára. Hétfőn tudtunk vele először tesztelni. Azt mondják, hogy az R5-ös autók között nincs nagy különbség, én ezt most cáfolni tudom. A Skoda erősebb, nyomatékosabb, jobb a futóműve, könnyebb vezetni2018.04.18. 13:07
Kronome Ákos - Molnár ZsoltSkoda Fabia R2 - East Motorsport Kft.Credobus - Aquaprofit Eger Rallye2018.03.23-25.Kronome Ákos rally versenyzőt kérdezem.Milyen érzés volt végig gurulni a rajtceremónián a sok néző között Egerben a pénteki napon? - Nagyon nagy élmény ennyi Érdeklődő, Szurkoló előtt átgurulni a rajtdobogón a Dobó téren. Még ebben a hidegben is sorfalat alkottak az emberek. Fantasztikus.Amíg a Skoda akarta addig meneteltetek a versenyben. Mi is történt, hogy kiállni kényszerültetek, ezzel sajnos az új Skoda Fabia R2-vel nem láthattátok meg a célt. - Sajnos, a hatodik2016.09.23. 00:24
várható. A fiatal tehetség, Wieszt Jankó (Skoda) az év meglepetés embere, aki második helyen várja a folytatást. A tabella jelenlegi 3. helyezettje nem kis meglepetésre Vass Zoli (Mitsubishi), akinek nem lesz könnyű dolga, hiszen őt 3 ponttal lemaradva nem kisebb név, mint a címvédő Kárai Tomi (Audi) követi. Az ő négyesük, azaz KPT-Wieszt-Vass-Kárai négyes egészen biztos, hogy felejthetetlen szórakozást ígér. Ne hagyjuk ki a kilencszeres magyar bajnok Harsányi Zolit (Mitsubishi), aki a RabócsiRingen olykor csodákra képes, vagy a helyi menőt, Mózer Attilát (Skoda), aki szintén odaszúrhat a ... bolynak. A kategória üde színfoltja még Kotán Péter, aki öreg Fordjával riogatja majd ellenfeleit. Simon Zoli (Mitsubishi) új technikával készül, a RabócsiRingen pedig először mutatkozik be a tereprally bajnok Garamvölgyi Zoltán (Mitsubishi). Persze Bakonyi Csaba (Mitsubishi) és Zsigmond Peti (Audi) sem hiányozhatnak. Super1600 kategóriában a bajnoki címért ölre menő csata várható a két fiatal Marton Gergő (Skoda) és Kovács Marci (Suzuki) között. Bizonyára figyelőben lesz Gerencsér Dávid (Suzuki), aki jelenleg a tabella 3. helyén áll. Itt lesz Végh Szabolcs (Citroen), aki ... ugyan a bajnokságba csak év közepén csatlakozott be, de a nyírádi futamon megmutatta, hogy képes lehet akár futamgyőzelemre is. Hazai vizekről nem hiányozhat Balu Kapitány, azaz Révész Bálint (Skoda), aki simán riogathatja még a fiatalokat.SuperTouringCars+2000-ben a megszokott módon Tajmel (BMW)-Csendes (Opel)-Tóth Attila (BMW) baráti trió szolgáltatja majd a showt, reményeink szerint a driftből érkező Nagy „Biggy” Robinak (BMW) is lesz egy két szava hozzájuk.SuperTouringCars-2000-ben a Csehországból érkező Roman Castoral (Opel) már eldöntötte a bajnokságot, de a dobogó további fokaiért még ... Attilamég keresztbehúzhatja számításait. DIV I. Nyugat1600 cm3-ben a szlovák Roland Pisio (Citroen), Bartha Aurél(Honda)és a szintén népszerű szlovák versenyző Tomas Bagos (Skoda) összecsapása még izgalmakat tartogat. DIV II. -2000-ben „kis Szamóca”Szabó Dénes(VW)magabiztosan teljesít, de Vince Dusan(Skoda)és Bódis László (Mazda)veszélyes lehet rá. DIV II. +2000-ben G. Nagy Zoli(BMW)vezeti a tabellát, de sem Móré Tibi (VW), sem Tőkés Attila (BMW)még nem mondott le a bajnokságról.Minden kategóriában nagy indulószám, és óriási csaták várhatók a RabócsiRingen már megszokott színvonalon. És akik nem2015.03.27. 11:16
„lehetetlen” megverni! A kérdés csak az, hogy sikerül e ez idén Kárainak (Skoda), aki a Slovákiaringi évadnyitón megállíthatatlan volt, az osztrákok nagy öregének Allois Höllernek (Ford) vagy az újdonsült fiatal tehetségnek Kiss Pál Tamásnak (Skoda)?!! Dobogóra pályázik még, Wieszt Jankó (Seat Leon), aki új autóval áll csatasorba, és az évadnyitón nyújtott dobogós helyezése, igencsak bizakodásra ad okot. De ne felejtsük el a szintén nyolcszoros magyar bajnok Kotán Péter (Ford) vagy Simon Zoli (Mitsubishi) nevét sem, hiszen ők mindketten nyertek már futamot a ringen. A teljesség igénye nélkül sorolhatjuk ... még a pilótákat, mint például a szlovákok reménységét Juraj Balazt (Mitsubishi) is, aki hazai futamán nem sokkal maradt le a dobogóról.A megújult Super1600-asok, azaz a „zümmögő méhkasok” kategóriát átnevezhetjük az új flúgos futamnak is, hiszen jobbnál jobb nevek és autók feszülnek egymásnak. A címvédő LUIGI (Skoda) balszerencsésen nyitotta az évadot, de reméljük új autója, ezúttal nem hagyja majd cserben. Bánkuti Juniornak (Peugeot) nem lesz könnyű dolga, hiszen Mózer Attila (Skoda) az évadnyitón is egy gyönyörű szép előzéssel repítette magát a dobogóra, Junior kárára. A meglepetés ember ... kétségtelenül a rallye szakágból ismert Szijj Zsolti „Jolly” (Suzuki), aki rögtön egy futamgyőzelemmel mutatkozott be a nyitó futamon. Új autóval vág neki a szezonnak Marton Gergő (Skoda), aki autója még az első futamra nem állt össze, de húsvétkor már szeretné bizonyítani tehetségét az ifjú titán.SuperTouringCarsban, nem kisebb név, mint a többszörös Európa Bajnok Roman Castoral (Opel) egyértelmű favoritnak számít. A külföldi túlerővel szemben LUIGI (Ford) veheti fel a kesztyűt, aki nem kis meglepetésre a két kategóriában is indul ezen a hétvégén. Az ifjoncok közül akár dobogóra is kerülhet ebben a közel2014.11.09. 23:10
A cseh Rally Krkonose rallye sprint verseny második szakaszán az élen álló Milos Vágner-Petr Gross tragikus kimenetelű balesetet szenvedett Skoda Fabia S2000-es autójával. A balesetet követően Milos Vágner a mentők gyors beavatkozása ellenére 35 éves korában elhunyt, míg navigátorát, Petr Grosst súlyos sérülésekkel, mentőhelikopterrel szállították kórházba.A versenyt a szervezők a baleset után törölték.2014.10.27. 13:09
A tempója ma is fergeteges volt Craig Breen-nek, de Esapekka Lappi bajnokesélyeshez vártan reagálta le a dolgokat és az ERC világában rég látott hidegvérrel nyitott a finn. Rögtön a nyitányon 2 mp-cet odavert Breen-nek, amit csak a nap második felére tudott ledolgozni. De akkor már szó sem lehetett volna a helycseréről. Túlságosan is kiegyensúlyozottabb volt ismét a Skoda finn ásza, teljesen megérdemelten nyerte meg végül ezt a futamot is. Sepp Wiegand összességében elégedett lehet a harmadik helyével, hiszen sem Breen tempójához, sem pedig Lappi taktikai szintjéhez nem volt közel a Skodás ... , de mivel kevés hibával és jó átlagtempóval versenyzett gyakorlatilag minden nap, így a mai napra csak annyi dolga maradt, hogy ne hibázzon. Bronz lett a jutalma! Ezzel a győzelmével a Skoda finn virtuóza bebiztosította 2014 Európa bajnoki címét.Végeredmény:1. Lappi – 2:46:22.42. Breen + 42.03. Wiegand + 3:04.14. Hirchi + 4:10.25. Burri + 4:17.86. Consani + 4:24.87. Althaus + 5:56.98. Perroud + 6:22.52014.10.27.
Gábor 22 Hirschi Jonathan–Landais Vincent 23 Radoux Jean-Ph.–Gregoire Jean-N. 24 Simpson Neil–Edmondson Elliott 25 Kurka Tomáš–Vajík Karel 26 Roux Philippe–Roux Mélanie 27 Hudec Martin–Picka Petr 28 Vukasovic Laurent–Groux Steve 29 Winiger William–Barras Sophie 30 Hadik András–Kertész Krisztián Peugeot 208 T16 Škoda Fabia S2000 Škoda Fabia S2000 Ford Fiesta R5 Peugeot 208 T16 Peugeot 207 S2000 Peugeot 208 T16 Škoda Fabia S2000 Škoda Fabia S2000 Peugeot 207 S2000 Škoda Fabia S2000 Ford Fiesta R5 Mitsubishi Lancer Evo X R4 Subaru Impreza WRX STi Subaru Impreza STi R4 Škoda Fabia S2000 Subaru Impreza ... STi N16 Mitsubishi Lancer Evo X R4 Peugeot 207 S2000 Peugeot 208 T16 Ford Fiesta R5 Škoda Fabia S2000 Škoda Fabia S2000 Ford Fiesta RRC Mitsubishi Lancer Evo IX Ford Fiesta R5 Subaru Impreza STi N12 Subaru Impreza STi R4 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 31 Göttig Stefan–von Skopnik Andreas A Vizin–Zsiros páros idei versenyei: április 17–19. Ír Rali (Circuit of Ireland) június 19–21. Ypres Rali (Belgium) szeptember 19–21. Ciprus Rali október 23–25. Valais Rali (Svájc) Mitsubishi Lancer Evo IX RC2 A csapat Mihályi Csaba Rally2014.09.22. 14:22
A bajnokságot vezető Skoda Motorsport pilótái nem utaztak el Ciprusra, így Craig Breen számára adott volt a lehetőség, hogy faragjon a hátrányából. Az észak-ír versenyző a motor túlmelegedésével küzdött, majd elektromos hibák is jelentkeztek a Peugeot-n. Breen végül nem szerzett pontot.Khalid Al-Qassimi negyedikként teljesítette a távot a Citroen DS3-al. A Peugeot becsületét Bruno Magalhaes mentette meg. A portugál pilóta az ötödik pozícióban vitte célba a 208 T16-ot.A futamnak több magyar páros is nekivágott. A Vizin László – Zsiros Gábor egység a tizenharmadik helyen zárta a versenyt a ... ) +1:30.54. K.Al-Qassimi – C.Patterson (Citroen DS3 RRC) +2:05.75. B.Magalhaes – C.Magalhaes (Peugeot 208 T16) +3:23.36. C.Demosthenous – P.Laos (Mitsubishi Lancer Evo IX) +7:44.07. S.Antonou – „Jr. Chips” (Mitsubishi Lancer Evo IX) +9:42.68. P.Panteli – G.Alexandrou (Mitsubishi Lancer Evo X) +11:56.19. V.Pushkar – I.Mishyn (Mitsubishi Lancer Evo X R4) +12:37.810. A.Tlusták – J.Skaloud (Skoda Fabia S2000) +15:26.0…13. Vizin László – Zsiros Gábor (Peugeot 207 S2000) +18:02.0…16. Bessenyey2014.09.18. 14:20
1980-85-ig jártam az egyetemre. És már akkor is szép hagyománya volt a Rakparti Szlalompartyknak. Mind az öt évben, amikor az egyetemre jártam, elindultunk rajta. Ősszel szlalom verseny volt (mint most) és tavasszal egy túraversenyt rendezett a Közlekedési Kar. Itt versenyeztem először autóval, az első évemben. Az autó egy Škoda 100-as volt. Nagyon jó hangulatú versenyek voltak ezek a szlalompartyk, már akkor is. Az Egyetemnek jó kapcsolata volt az MHSZ-el és mindig tudtunk kapni 1-2 oktató autót. Legtöbbször két Ladát, vagy egy-Ladát, egy Škodát és így olyanok is el tudtak indulni ... , akiknek nem volt autója.Persze a saját kocsit mindig jobban ki lehetett 'autózni'. Volt egy év, amikor megnyertem a Škoda kategóriát is a sajáttal és az MHSZ Ladát is. És a Škodával értem el jobb időt :) Az városi legenda, hogy ezen a versenyen egyszer Ferjáncz Attila hátramenetben teljesítette a távot és így is a legrövidebb idő alatt?Ez jóval régebben lehetett. Talán nem is Rakparti Szlalom volt, hanem valamilyen túraversenynek volt egyik állomása a Műegyetem Rakparti parkolója. És, nekünk is csak mesélték, mindezt egy gömbölyű Wartburggal tette. Mit mondhatunk azoknak, akik indulnak ... rendeztük a tavaszi túra versenyt és valójában ez volt a Budapest Rallye őse és ez is a Rakpartról indult.Most megpróbálunk összehozni pár 'veteránt'. Nekem is van egy Škoda 100-asom, Bordás Gábor barátom, Szegedről, egy Trabanttal nevezett és Sárközi Petinek ugyan már nincs meg a Trabija, de egy széria kocka Corsával fog indulni. Szeretnénk valamennyire a régi időkre is emlékezni. Ez egy legkevésbé veszélyes formája az autósportnak. Ma már kötelező a bukósisak, anno még az sem kellett. Nagyon komoly kárt nem lehet csinálni. Sokan voltak úgy az indulók között, hogy elhozták a papa autóját szombat2014.05.22.
2014.05.15. 14:51
2014-ben első autocross versenyén áll rajthoz Kárai Tamás és a Skoda Fabia. A kétszeres Európa-bajnok „páros” a németországi Seelowban kezdi meg az idei kontinens bajnokságot.A magyar közönség láthatta már Tomit versenyezni idén, hiszen a Magyar Rallycross Bajnokságban ismét feltűnik, ám de a fő csapásirány mégis a nemzetközi megmérettetés számára. Az elmúlt évekhez hasonlóan az autó és a csapat összetétele nem változott. Az összeszokottság nagy előny, hiszen már szinte rutinból készül minden és mindenki a versenyhétvégékre: a Skoda felkészítése a tervek szerint alakult, a futómű- és az2013.10.21. 21:08
Racing.hu: Szia Attila! Mikor kezdtél az autóversenyzéssel foglalkozni?Mózer Attila: 16 esztendővel ezelőtt kezdődött a szerelem az autóversenyzés iránt.Racing.hu: Láttunk már sok autós szakágban versenyezni... Mózer Attila: Igen, több szakágban megmérettettem már magam. Kezdődött a rallycrossal, majd két éven keresztül versenyeztem egy Mitsubishivel a Rallye2-ben, ahol mindkétszer a kategória 2. helyén végeztünk, de az Országos Rallye Bajnokságban és az autocrossban is megmutatkoztunk, majd visszatértem a rallycrosshoz, egy Skoda Fábiával.Racing.hu: A nyírádi autocross EB csak egy ... egyversenyes kitérő volt?Mózer Attila: Igen. Mindenképpen össze szerettem volna a tudásomat mérni az autocross élmenőivel, és ez úgy gondolom nem is sikerült volna olyan rosszul csak egy családi dolog miatt nem tudtam részt venni a B döntőben ahova a 3. legjobb magyarként jutottam el a 17 colos slick gumikon, amikor ebben a szakágban mindenki 15 colos murvagumival versenyzett. Nagyon tetszett a verseny, de mivel az autóm a rallycrossra épült ezért a verseny végére a Skoda Fábia igen tetemes kárt szenvedett.Racing.hu: Mi számodra annyira vonzó a rallycrossban, hogy ismét ebben a szakágban versenyzel ... azzal tudok segíteni,hogy elmegyek és elviszek két WRC versenyautót. Azért kettőt mert a Skoda Fabia WRC annyira és úgy van kisúlyozva, hogy egy ülés van benne. De van az a pénz, amiért akár be lehet majd ülni a Toyota Corolla WRC jobb oldali ülésébe, és az ezáltal befolyt összeget pedig szeretném felajánlani az alapítvány részére. Racing.hu: Nagyon gáláns a felajánlásod! Mit kell tudni ezekről a versenyautókról?Mózer Attila: A Skoda 570 LE és kb. 820 Nm forgatónyomatékkal bír, a Toyota Corolla pedig "csak" 470 LE és 700 Nm a nyomatéka. De úgy gondolom ez is elég lesz ahhoz, hogy életre2013.08.31. 23:39
?- Természetesen vannak elvárások és ezt igazán a múlt évben éreztem, mert mindenki a címvédést várta tőlem. Ilyen a magyar társadalom, csak az első hely, a dobogó legfelsőbb foka számít. Azt senki nem nézi, hogy az utóbbi években mindig ott voltam az élmezőnyben. Csak én és a csapatom J. Az aktuális versenyen nem foglalkozunk az EB címmel. A döntő leintéséig csak az adott pálya érdekel minket és a Skoda Fabia működése. Utána és előtte jöhet a matek. Egy biztos: mindig győzni megyünk egy-egy futamra!Mesélnél arról, hogy milyen életút vezetett téged az Autocross EB bajnoki címéig?- Köztudott, hogy orosházi ... gyerek vagyok. Ebben a városban születtem, itt végeztem el az iskoláimat és itt kezdtem el sportpályafutásomat is. Az én és az idősebb korosztály még emlékezhet rá, hogy milyen nagyon autósport-élet volt Orosházán pár évvel ezelőtt. Olyan meghatározó volt a szöcskés társadalomban egy-egy hétvége Orosházán, mint most Nyirádon vagy Kakucson. Ez volt az a közeg, ami engem is megfertőzött és kihívást láttam benne. Elkezdődtek az Audis, majd a Mitsubishis évek és jelenleg egy Skoda Fabia volánját tekerem. Szépen fokozatosan, mégis nagy lendülettel építettük fel a csapatunkat. Minden autóváltás nagy ... falatnak bizonyult, de megküzdöttünk vele. Szerencsés helyzetben tudhatom magam, mert olyan emberek vesznek körül, akik nem hátrálnak meg és a problémák megoldására törekednek. Küzdelmes út vezetett az EB címig, de bízom benne, hogy lesz még második, harmadik is.Egy adott versenyre miképp készülsz fel te és a Skoda?- Az első a Skoda felkészítése! Én mellette egy sok odafigyelést igénylő vállalkozást vezetek, tehát egy-egy versenyhétvége után próbálok mindig gyorsan visszakerülni a hétköznapokba, miközben a háttérben a szerelőim, kollégáim már a következő futamra készülnek. Ez a folyamat már jól2013.04.17.
2013.03.20.
HUN/HUN SVK/SVK SVK/SVK HUN SVK/SVK SVK/SVK SVK/SVK SVK/SVK HUN/HUN SVK/SVK HUN/HUN HUN/HUN HUN/HUN HUN/HUN HUN/HUN HUN/HUN HUN/HUN HUN/HUN HUN/HUN HUN/HUN HUN/HUN Egyesület Maximmun Racing Team Rufa Sport Skoda Rallye Team Hungary Melico Racing Botka Rallye Team Kft L Racing s.r.o. M3 Autó kft/TBR Racing Slovakia Rally Systém Part Time Hungary 2012 Kft CMM Media Sport s.r.o. Styllex Motorsport Spici Rallye Team Rolling Reklám Kft Dynamic Rallye Team Hadik ASE / XIQIO Racing L Racing s.r.o. MHH RT-Msport AMS Turán Motorsport SE Maxx Rallye Team Ba-Ro Motorsport KL Rally Team KL Rally Team Rally ... Ba-Ro Motorsport L Racing s.r.o. L Racing s.r.o. KL Rally Team László Racing Kft KL Rally Team Subaru Komarno Rally Team Krupa SE L Racing s.r.o. L Racing s.r.o. RASMAR Rally Team Rasmar Rally Team TMC Rallyesport Kladivo Racing László Racing Kft Főtaxi SC Car-Tools Kft Zsoma-Ker Kft AS-Rallyesport Európe Kft Dynamic Rallye Team HBRK ASE Dynamic Rally Team Maximmun Racing Team Félix Stock Kft SRT Kft Márka Citroen Škoda Skoda Citroen Mitsubishi Subaru Škoda Mitsubishi Mitsubishi Škoda Ford Mitsubishi Mitsubishi Subaru Mitsubishi Subaru Subaru Ford Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi ... Mitsubishi Subaru Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Subaru Audi Mitsubishi Suzuki Suzuki Honda Citroen Mitsubishi BMW BMW Subaru Citroen Nissan Suzuki Honda Renault Renault Peugeot Citroen Citroen Peugeot Škoda Honda Honda Honda Seat Ford Peugeot Škoda Honda Honda Lada Lada Lada Opel Lada Lada Lada Lada Honda BMW Típus WRC Fabia S2000 Fabia S2000 C4 WRC Lancer Evo IX R4 Impreza R4 Fabia WRC Lancer Evo IX Lancer Evo IX Fabia S2000 Focus WRC08 Lancer Evo IX Lancer Evo IX R4 Impreza R4 Lancer Evo IX Impreza WRC Imreza R4 Fiesta S2000 Lancer Evo IX Eger Rallye Historic, Rally