Keresés

Találatok száma: 13
Előző 1 / 1 Következő
  • 2013.09.20.
    CÍM: Feltámadt „hamvaiból” a Mitsubishi Maxx Race Team – IV. Peugeot PM Rally Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Több mint egy hónapnyi szünet után ismét RTE-s futam keretein belül láthatjuk majd rajthoz állni Kiss Viktort és Percze Nándort. A IV. Peugeot PM Vác Rallyn, a jól megszokott Mitsubishi Lancer Evo IX R4-essel fog rajthoz állni a Maxx Race Team alakulata. Igaz, Kazár Miklós Baranya Kupán elszenvedett balesete után sokan keresztet vetettek a versenygépre, ám az komolyabb sérülések nélkül megúszta az esetet, s feltámadt „hamvaiból”. Kiss Viktor: Esztergom ... . Tapasztalatok, pályaismeret terén tehát nem büszkélkedhetek a rendezvényt illetően. Ennek ellenére nagyon várom a hétvégi megmérettetést, főleg azért, mert több mint egy hónapja, a Tatabánya Rallyn ültem utoljára a Mitsubishi volánja mögött. Kazár Miki a Baranya Kupán balesetet szenvedett a kocsival, ám nem volt olyan vészes a helyzet, mint amilyennek kinézett. Azóta helyrehoztuk a versenygépet, s teljes erőbedobással várja, hogy újra színre léphessen. Az indulók létszámából is látszik, hogy egy igazán színvonalas futamra számíthatunk, aminek egyik különleges csemegéje lesz a laktanyai prológ. Bízom benneIV. Peugeot PM Rally Mitsubishi Lancer EVO IX Maxx Race Team Rally
  • 2013.09.20.
    CÍM: Zsinórban harmadszor? Maxx Race Team – IV. Peugeot PM Vác Rally Velenczei Ádám – Apkó András, Mitsubishi Lancer Evo IX A IV. CYEB Tatabánya Rallyen magabiztosan utasította maga mögé az RTE teljes mezőnyét a Velenczei Ádám-Apkó András páros. A Maxx Race Team versenyzői most sem adnák alább – az évadzáró IV. Peugeot PM Vác Rallyn ugyancsak a győzelem reményében szállnak harcba. Habár esélyük már nincs a bajnoki cím megszerzésére, az ezüstérem esélyesei között ők is szerepelnek. Velenczei Ádám: Jó szájízzel készülök erre az utolsó RTE-s megmérettetésre. Az esztergomi győzelmünk, majdIV. Peugeot PM Rally Mitsubishi Lancer EVO IX Maxx Race Team Rally
  • 2013.09.19.
    Dupla dinamit Vácon A Fábián Racing Team színeiben versenyzik a Fábián Dániel – Oláh Róbert páros, és a Fábián Donát – Treitl Tamás duó. A felállás egyszerű. Egy testvérpáros, akik mindketten a pilóta szerepét töltik be, mindketten a Lada mellett tették le a voksot, és ugyanazok az álmok hajtják őket. Rallyzni, rallyzni, rallyzni!!! Danival és Donáttal arról beszélgettem, hogy hol kezdődött ez az egész rally mizéria, mi a helyzet velük jelenleg, és mik a jövőbeni terveik. Először is bocsi srácok, de „szemtelenül fiatalok” vagytok még most is. Mégis mikor fertőződtetek meg a benzingőztől ... , és ki vitt a bűnbe titeket? Melykőtök mire emlékszik? Dani: Édesapánkkal rengeteget jártunk versenyekre, már teljesen kicsi korunk óta. Ő is imádja a rallyt, neki köszönhetünk mindent. Jelenleg is ő a legnagyobb támaszuk. Tehát mondhatni pár éves korunkban már benne voltunk a rally forgatagában. Donát: Olyan 4-5 évesek lehettünk, mikor először versenyre vitt minket édesapánk. A Mecsek Rally az egyik ilyen emlékem talán. A Ladák hangját már akkor is szerettem. Csak nem értettem miért, olyan a hangja a kocsinak, mintha tolatva menne. Azóta persze megértettem. Még a Dani autóját is kipróbáltam ... tőcsavarunk elszakadt, és etapon elhagytuk a kereket, tehát ezt a versenyt nem sikerült bejeznünk. Aztán a Salgón is mentünk, de ott meg nem volt sperünk a jó sok ezer kanyarban, de végül valahol a végén célba értünk azért. Esztergom, Tatabánya kimaradt, és akkor most majd megyünk az évzáró túra futamra, Vácra. Donát: Mi Egerben indultunk, ahol a 3. gyors céljában lefogazott a difink, ott a 3. helyről estünk ki. Aztán Ózd nekünk kimaradt, navigátor híján. Salgón megint csak a 3-as gyorson eltört a féltengelyünk, ahol a Lada Kupa 2. helyén álltunk. És eddig ennyi. Konkrétan öt gyorsaságit tudtamIV. Peugeot PM Rally Fábián Racing Team Rally
  • 2013.09.19.
    Ha Vác Rally, akkor Maricsek Racing Team A Rali Túra Egylet záró fordulóján is úton útfélen a Maricsek Racing Team versenyzőibe botolhat majd az ember. A szeptember 21-22-ei, IV. Peugeot PM Vác Rally hazai pálya lesz indulóinknak, hiszen közülük többen is Vácott születtek, nevelkedtek, vagy a közelben élnek. A csapat 13 párost fog felsorakoztatni a hétvégi viadalra. A Maricsek Racing Team színeiben, a RALLYcafé All Stars autó pilótájaként fog feltűnni Lukács „Csucsu” Kornél, aki örömmel fogadta el a jótékonysági projekt felkérését. „Két érzés is megfogalmazódott bennem, mikor felkérést ... is megígérte, hogy ahol csak lehet, a nézőknek is kedveskedni fog néhány látványos megmozdulással. A leendő, alkalmi navigátorainak – Szabó Dóra (Miss Earth Hungary 2011), Kammerer Zoltán (háromszoros olimpiai bajnok kajakozó) – pedig csak ennyit üzent: „Nem kell félni, csak kapaszkodjatok!” A 2012-es SRT Rally Sprint Bajnokság H/4 kategóriájának bajnoka, Apkó Dániel is előfutóként fog rajthoz állni a váci viadalon. Segítségére ezúttal egyik barátja, Budai László lesz, akivel egy tét nélkül, jó hangulatú versenyhétvégét szeretnének abszolválni. „Nagyon kedvelem a váci pályákat, a gyerekkoromat ... idézik fel. Mindenki azt várja tőlünk, hogy a nézőknek menjünk, s ennek igyekszünk is majd eleget tenni.” A Lada 2107 most is jó kezekben készült, hiszen Dani tavalyi navigátora, Nagy Zoltán készítette fel a versenygépet, míg a futómű-beállítást Kovács Krisztián végezte, s így mondhatni borítékolható a siker. Ha Vác Rally, akkor nem hiányozhat a nevezők közül Maricsek Miklós sem. A Maricsek Racing Team csapatfőnöke a jól megszokott, sárga-fekete Mitsubishi Lancer Evo VI-ossal, oldalán Csáki Richarddal áll rajthoz a szülővárosában megrendezésre kerülő futamon. „A Vác Rally mindig is nagydolog volt ... erőként hat. A Mitsubishit Kovács Anti már megtanította gyorsan menni, így talán könnyebb dolgom lesz vele. A versenygépet már felkészítettük, és alig várjuk, hogy a pénteki teszttel kezdetét vegye a hétvége.” Igaz, Csegezi Ákost a IV. CYEB Tatabánya Rallye óta nem láthattuk a versenypályán, a fehér Mitsubishi Lancer Evo VI-osa a pécsi szerpentineken is száguldozott augusztus végén. Most azonban újra összeáll az alakulat, ám a mitfahrer szerepébe más fog bújni. Ákos a Vác Rallyra mindig is nagy szeretettel gondol, hiszen számára többé-kevésbé hazai pályának számít majd ez a viadal. „Mivel az ... – reméljük, ez idén nem fog megismétlődni. Jó mókának ígérkezik a záró forduló, ahol szeretnénk felvenni a kesztyűt, hogy Maricsek Miki előtt végezhessünk.” A többiekkel szemben hatalmas a Vác Rally tétje Vincze Márton esetében. Az RTE 2012-es abszolút bajnoka Ifj. Vincze Ferenccel szemben 12, míg Velenczei Ádámmal szemben 22 pont előnnyel rendelkezik. Az előzetes számítgatások szerint Marcinak az első 8 között kell végezni ahhoz, hogy ismét elhódíthassa az év végi elsőséget – akár nyer Ifj. Vincze, akár nem. De mint tudjuk, a rally egy technikai sport, bármi megtörténhet… „Az utolsó felvonásra CsernaiIV. Peugeot PM Rally Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.08.21.
    képest pedig 6 pont. Ilyen érdekes versenyszezonunk még nem volt, sorra csak tizedek illetve másodpercek döntenek a helyezésekről, s úgy gondolom, így lesz ez Vácott is.” Tajmel Tibor mellett még egy bajnokot avathattunk Tatabányán, az A/3 kategóriában, Fábián Ottó személyében. A pilóta kisebbik lányával négy közös versenyükből négyet megnyert a Suzuki Swift Sporttal, egyedül a MIDEX Salgó Rally-n kellett Dorottyát helyettesítenie édesapjának, akkor egy méretes bukás lett a vége a versenynek – igaz, nem a beugró navigátor hibájából. „ Tatabánya kihagyhatatlan volt számomra, hiszen ez az egyik ... Tatabányai visszatekintés, váci felkészülés Látványos és izgalmas futam részesei lehettek a IV. CYEB Tatabánya Rallyera kilátogató autósport- barátok. A Rali Túra Egylet 2013-as szezonjának 5. bajnoki fordulóját augusztus 10-11-én bonyolították le, két kijelölt gyorsasági szakaszon. A rugógyári technikássága miatt volt kedvelt a versenyzők körében, míg a pusztavámi egy kis félelmet keltett a próbázókban a csúszós fehéraszfalt miatt. Erre az időjárás is rátett egy lapáttal, hiszen péntek éjjel egy kisebb vihar kíséretében vizezte össze a pályát, amit szombaton további csapadék követett. A ... futam rajtjához végül 99 páros sorakozott fel, akik közül hetvenen komolyabb balesetek nélkül teljesítették is a megmérettetést. Augusztus 10-én a Rali Túra Egylet jóváhagyta a XIII. GARMIN Rallyen született versenyigazgatói határozatot, mely szerint a Velenczei Ádám-Apkó András párost kizárták a versenyből. A Maxx Race Team kettőse elfogadta a döntést, további fellebbezéssel nem kívánnak élni. A IV. CYEB Tatabánya Rallyet is e szellemben csinálták végig Velenczeiék, akik ismét utolérhetetlenek voltak és magabiztosan, 16 másodperces előnnyel szerezték meg a futamgyőzelmet az abszolút értékelésben ... eredménynek, de az abszolút értékelésben szeretnénk előrébb lépni, és bízom benne, hogy erre lesz is majd alkalom.” Igazi meglepetést okozott Tóth Attila azzal, hogy megnyerte a H/3 kategóriát a IV. CYEB Tatabánya Rallyen. A pilótának ez volt a második futama a 2013-as szezonban, bár igaz, nem számít újoncnak az RTE mezőnyében. „Tatabánya hazai pályának számít nekem, többször is mentem már ezeken a gyorsasági szakaszon, így mondhatjuk, hogy egy tetemes fölénnyel indultam itt el a többiekhez képest. Kicsit tartottam Tajmel Tibitől és Kun Gabitól, mivel a XIII. GARMIN Rallyen jelentősen rávertek a mi ... A/2 kategóriában Tóth Kálmánhoz képest, ami azt jelenti, hogy a záró futamon elég lenne, ha pontszerző helyen érne célba. „Ennek a versenynek úgy álltunk neki, hogy nyerni szeretnénk, s ez sikerült is. Az autó tökéletesen működött, ráadásul nekem és a navigátoromnak is hazai pályának számít a Tatabánya Rallye, ami plusz motiváló erőként hatott. A következő futamon dől el, hogy a kategóriánkban ki örülhet majd az év végi bajnoki címnek.” Egy lépéssel ismét közelebb került az N/3 kategória és az N csoport bajnoki címének megvédéséhez Kondella Péter. A Kondella-Szilassy kettős legnagyobb Rallye Tatabánya Rally
  • 2013.08.16.
    A buli és az eredmény is megvolt Tatabányán Maxx Race Team – IV. CYEB Tatabánya Rallye, 2013. augusztus 11. Kiss Viktor – Prókai Anna, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Az M3 kategória dobogóján zárta az augusztus 10-11-ei, IV. CYEB Tatabánya Rallyet Kiss Viktor. A Maxx Race Team pilótája ez úttal nem élesben, hanem a meghívásos versenyzők között állt rajthoz az RTE mezőnyében. Segítségére ezúttal Prókai Anna ült a jobb1-be, akivel Viktor azonnal megtalálta a közös hangot, és néhány apró furfangot is megtanult tőle. Viktornak a jó eredmény helyett azonban most is a rally nyújtotta feeling és a ... lecsúsztunk a pályáról. Annával már az első perctől fogva egy húron pendültünk, végig jó volt a hangulat az autóban. Akárcsak Nándi, Anna is profi és maximalista, és próbált ő is visszafogni. Ugyanakkor teljesen más stílusban diktálja az itinert, amiből én is több új dolgot tanultam. Számomra a IV. CYEB Tatabánya Rallye egy igazi buliverseny volt, míg a navigátorom igyekezett most is az eredményre koncentrálni. Teljesen meg vagyok elégedve a teljesítményükkel és a közös munkákkal, öröm volt ismét rajthoz állni. Ezúton is tiszta szívből gratulálok a csapattársam, Velenczei Ádámnak, aki a hétvégén ismétMitsubishi Lancer EVO IX Tatabánya Rallye Maxx Race Team Rally
  • 2013.08.15.
    Kanyik Rally Team 2013 Ifj. Kanyik Antal - Balló Pál - Fiat Grande Punto R3D RTE – CYEB Tatabánya Rallye 2013 – Beszámoló Ismét harmadikként a célban! Eseménydús felkészülés és egy befejezetlen verseny előzte meg ifj. Kanyik Antalnak és Balló Pálnak az idei Tatabánya Rallyen M/2-es kategóriában elért harmadik helyezését. Az Esztergom Rallyen kiállni kényszerülő páros mellé ezúttal odaszegődött a szerencse és a célvonalon mosolyogva száguldhattak át. Lássuk, mi is történt Esztergomban: Ifj. Kanyik Antal: - Nagyon jó kis versenynek ígérkezett az idei Esztergom Rally. Sok szép emlékem van ... erről a versenyről és szeretem az itteni pályákat. Sokat készültünk és teszteltünk, majd a versenyt megelőző héten megjött az alkatrész, amivel az autó végre készen állt a futamra. De volt ’B’ tervünk is arra az esetre, ha nem jön meg az alkatrész: beleülünk a Ladába... - Az első gyors rajtjánál eltört a bal féltengelyünk és hosszú utat kellett volna megtenni egy kerék hajtással a szervizig. Így kiálltunk! Mióta versenyzek, ez volt a legrövidebb versenyem! Nem volt mit tenni, a kocsit megjavítottuk, összecsomagoltunk és haza mentünk. Tatabánya Rallyen ismét támadunk! A Rali - Túra Bajnokság utolsó ... előtti 5. futama következett, a Tatabánya Rallye amit a fiúk már nagyon vártak, hiszen az Esztergomban kimaradt versenyautóban való szaunázást szerették volna bepótolni. Az időjárás azonban most kegyes volt a versenyzőkhöz, hiszen a hosszan tartó nyári forróság enyhülésével és a szombati esőzéssel éppen csak, hogy nem vizes úton kezdhették meg a vasárnapi harcot. Két ismert aszfaltos gyorsasági szakaszt, a Tatabánya – Rugógyári út és a Pusztavám – Oroszlány közti távot kellett háromszor teljesíteni a fiúknak. Ifj. Kanyik Antal: - Elvonási tüneteink voltak hiszen már olyan régen versenyeztünk. A ... verseny hetén szerda este jött meg a kettő új féltengely. Össze raktam az autót, kipróbáltam, hogy nem feszül-e és, hogy minden rendben van. Körülbelül 5 km-et mentem vele, amikor eltört a nyeles tengely, ami az Eger Rally előtt lett berakva és egy gyári Sadev volt. Nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek! Behúztuk a Puntót a műhelybe és aznap éjjel szétszedtem. Aztán azon gondolkoztam, hogy a Ladával nevezek be a kategóriánkba. Másnap átjöttek a szervizes fiúk, megvitattuk a dolgot és arra a döntésre jutottunk, hogy össze rakjuk az autót egy olyan tartalék nyeles tengellyel amiben 800 verseny km van ... helyük. Így viszont nagyon készülnek az évadzáró versenyre, ahonnan eddig csak jó emlékeket őriznek. Köszönet a Kanyik Rally Team támogatóinak: Kanyik Autó Szerviz, Exclusive Change, Exclusive Tours, Kvint-r Kft, Selénia motor olaj magyarországi forgalmazója az Elaforg Kft, Schőn gumiszerviz, Pentolt Kft, Peremicki István – info@pirirc.hu Tatabánya Rallye Fiat Grande Punto Kanyik Rally Team Rally
  • 2013.08.13.
    RALI-TÚRA - BAJNOKSÁG CSAPATBAJNOKSÁGA 2013 Éves Eredmény - TATABÁNYA után 2013.08.11 HELY 1 2 3 4 5 6 7 8 CSAPAT NEVE CAR-TOOLS KFT ANTALFFY MOTORSPORT MARICSEK RACING TEAM IVANICS SE. BERECZ RALLYE KFT TEHERATI 2006 KFT SPEED RALLY TEAM SE MARICSEK JUNIOR RACING TEAM PONT 40 38 24 23 21 9 8 4 RTE
  • 2013.07.25. 09:58
    volt a minősége, a másik pedig rövid volt. De összességében nagyon tetszett a verseny, jól éreztük magunkat.Két verseny, a Tatabánya és a Vác Rali vár még Rátok az idén a Rali Túra bajnokságban. Nem lehet még lazítani, hisz pontok alapján, egyenlőség van köztetek és Hidegkuti Balázsék között. Mi az, ami ilyenkor jár az ember agyában?- Mi, arra koncentrálunk, hogy az autó a lehető legjobb műszaki állapotban legyen, és egy jó itinert tudjunk írni. Ha ezeket maximálisan teljesítjük, akkor megtettünk 99%-ot a jó szerepléshez. Az 1% pedig mindig ott marad, hiszen technikai sport.Szemlátomást a ... kigyorsításkor nagyon megnyúlik az autó. Ennyire jól sikerült megépíteni a szerelőknek?- Sokat dolgoztunk és dolgozunk azért, hogy az autó ilyen állapotban legyen. Tavaly volt egy teljes motorfelújítás, és mindent megteszünk, hogy a megfelelő műszaki állapotban maradjon. Az autó utcai változata sem gyenge, és jó paramétereket tudhat magáénak. Ennek is köszönhető, hogy a versenyváltozata egy megbízható, és ütőképes versenyautó.Találkozunk a fiúkkal a Tatabánya Ralin, augusztus 10-11-én!Támogatók:AVANZO-TRADE Kft. – The Body ShopCSR Média Kft.Drive Music Kft.EGROKORR Festékipari Zrt.ExcelIT InformatikaiXIII. GARMIN Rally

    Rally

  • 2013.07.25.
    második fele, hiszen mire végeztünk az ellenőrzéssel, rohantunk is a díjkiosztóra. Abszolút elégedettek és boldogok vagyunk a szereplésünket illetően, s már izgatottan készülünk az augusztusi Tatabánya Rallyera, ahol akár át is vehetjük majd a vezetést a bajnokságban. Szilassy Arnold: Harci hangulatban érkeztünk meg Lábatlanra. Az egyenlítés volt a cél, ez lebegett végig a szemünk előtt. Ezt is igazolja a múlt heti teszt, ami így utólag abszolút hasznosnak bizonyult. Kezd körvonalazódni bennünk az autónk futóműve, és annak beállításai – de ezek hiába jók, ha mi nem vagyunk toppon. AXIII. GARMIN Rally Honda Civic Type-R Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.25.
    , hiszen olyan autók végeztek előttünk, akikkel nagyon nehéz lenne felvenni a versenyt. A realitás talaján maradva ezért az egész futam alatt inkább a Lada Kupát tartottuk szem előtt. Ez úton is váltón köszönjük a sporttársaknak segítségét a váltójavításban! A következő versenyig már csak ezen a területen kell majd elvégezni a revíziót a kocsiban, amúgy komolyabb sérülést nem szenvedett a versenygép. Szeretnénk elindulni az augusztusi Tatabánya Rallyen is, de ha ez nem jönne össze, akkor Vácott, hazai pályán szeretnénk majd megismételni ezt az eredményt. Partnereinknek köszönjük az együttműködést ... : CSR Média, Maricsek Racing Team, Rally Café, NBH Security Kft., Club Mouseoleum, Rubra Art Lounge, XLavina, Oxxo Energy Drink, Balu Gumi, István Attila biztosítási menedzser, Gyümölcs Nagyker Vác, ProtoTyp 7690, 2M Design, For Car Technik Kft., PM Autókozmetika Vác, www.dubaiprogramok.com, www.csapassunk.hu Sajtófőnök: Horváth sajto@maricsekteam.hu Judit – www.maricsekteam.hu; Tel.: 30/533-9099; E-mail: XIII. GARMIN Rally Lada 2105 Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.25.
    a soron következő Tatabánya Rallyen. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Qualysoft, Cyeb Sajtófőnök: Horváth sajto@maricsekteam.hu Judit – www.maricsekteam.hu; Tel.: 30/533-9099; E-mail: XIII. GARMIN Rally Mitsubishi Lancer EVO VI Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.03.08.
    Ladával a Janner Rallyn, Bütösi Zsolt-tal. Beszélgetés Bütösi Zsolt autóversenyzővel, aki megmutatta az Osztrák sógoroknak, hogy is lehet keresztbe menni egy Ladával a Rallycsodák között a Janner Rallyn. Elérkeztünk a 2013-as versenyévadhoz, mik voltak a 2012-es tervetek és mennyiben teljesültek? - 2012 nagyon csonka év volt a mi részünkről. A Bükfürdő Rallyn a 2 helyről estünk ki az utolsó előtti gyorson, motorhiba miatt. Utána mivel a motorunk nagyon lassan készült el, egy Mitsubishivel indultunk a Miskolci RTE futamon meghívásos kategóriában, majd a Tatabánya Rally következett. Akkor ... már a Ladával és az új motorunkkal. Nagyon élveztük a Rallyt, ami jó pörgős kis verseny volt, és tökéletes teszt a visszarázódáshoz a Janner Rally előtt. A jéghegy csúcsa, a Janner Rally következett, ami ugyebár már 2013 évhez tartozó verseny volt, de nekünk már 2012-ben elkezdődött. Ugyanis a pálya bejárás miatt, mi már a szilvesztert kint töltöttük. A Janner Rally mindig is a szívem csücske volt, a gyönyörű környezet, a tökéletes versenyrendezés, nagy-nagy szeretet, amivel minket és persze a többi versenyzőt fogadják. Kicsit olyan, mint amikor 10 évvel ezelőtt itthon versenyeztünk. Sok néző ... , és induló jellemezte az akkori Magyar Rallyt. Mindenki boldog volt. Van egy mumus gyorsasági Ausztriában, a Pierbachi az, ami mindig kifog rajtunk, ez most is így volt. Kivételesen nem én hibáztam, hanem a kardánban a három csavar szakadt el, ami a hardy tárcsához fogja. Szépet csattant, mondhatom szétvert mindent alul. Lehoztuk az autót majd egy gyors javítás után (mindent kicseréltünk) és a Szuper Rally szabályai szerint folytattuk és befejeztük a versenyt. Az ERC Szuper Rally szabályok már nem hagyják értékelni a versenyzőt, de versenyezhet, ha már ott van. (a ha –val kezdődő szavaknak nincs ... értelme, de negyedikek lehettünk volna kategóriánkban). 2013-ban milyen technikával indulsz? - Marad a Lada, nagyon szeretek versenyezni vele. Meg tehetnénk, hogy nagyobb autóval menjünk, de én bolond vagyok. Viszont, hogy lehet WRC-vel menni, lehet kipróbálnák egyet egy verseny erejére. Mely bajnokságban szeretnétek indulni és miért? - Az elsődleges cél természetesen az ORB, de a versenynaptárt nézve nagyon nagy szünet lesz nyáron, így vagy elindulunk az RTE futamain, vagy ha az időnk engedi a Barum Rallyt fogjuk választani. Elsődlegesen most az Eger, majd a Miskolc Rally a fő cél, és utána döntöm Hajóka
Előző 1 / 1 Következő