Rebenland Rallye-n jártunk

Riport Juhász Csaba a Car Tools Kft autóversenyzőjével, az Ausztriában megrendezett Rallye verseny után.


A beharangozóban Hondáról írtunk mégis a vadonatúj Renault Megane N4-el indultál. Mi miatt váltottál mégis autót?

- Sajnos a Honda  Computere  lefagyott egy szoftverfrissítés után. Így a rövid idő miatt nem tudtunk más autó után nézni maradt a Megane, mint egyetlen lehetőség.

Tizenhárom gyors várt rátok két nap alatt. Volt, ami három és volt olyan ami huszonegy kilométer hosszú volt. Miként lehet folyamatosan megfelelő beállításokkal versenyezni, és a gumiválasztást is eltalálni?

- Szerintem sehogy. Próbáltunk mindig olyan gumit választani, hogy valamennyire jó legyen mind a két különböző gyorsra, ami aztán vagy sikerült, vagy nem.

A gyorsok közül, ha ki lehetne választani kettőt, melyik lenne az amelyik nagyon tetszett és miért?

- Én imádom az éjszakai gyorsokat, ezért a pénteki utolsó kettő nagyon tetszett, de kiemelném a szombati utolsó előtti körgyorsaságit. Mínusz 2 fok volt fent a hegyen és helyenként nem csak lefagyott  sár, hanem hó is volt az úton. Azt hiszem, ez volt az a pálya, amit a legjobban élveztünk.

Az éjszakai nyolc kilométeres gyorson majdnem ugyanannyi időt mentetek, mint nappal. Miként is sikerült ez?

- Ez egy érdekes történet, mert a pálya rosszabb állapotban volt, tele volt felhordással és már egy kicsit fagyott is az aszfalt, de erre a körre már változtattunk a lengéscsillapítók beállításán, és a csúszós pálya miatt a fék hiányát sem éreztük annyira. 

Hat magyar versenyzőpáros egy nagy szervizparkban. Ez szép látvány volt! Jól elfértetek?

- Nagyon jól megvoltunk, jó volt a hangulat a fagyos idő ellenére. :) 

Három hét múlva következik a Lavanttal Rallye szintén Ausztriában. Marad a Renault "nagyfékesítve", vagy a Hondát állítjátok csatarendbe?

A Renault-al ezzel a nem létező fékhatással még egyszer nem akarok versenyezni, mert így még a közúti közlekedésre is alkalmatlan. Amennyiben az autót a tulajdonos versenyképes állapotba tudja hozni, akkor szeretnénk a Megane-nal indulni, de úgy tudom, hogy az Eger Rallye-ra is bérlik a kocsit. Várjuk meg az Eger Rallye célját, aztán kiderül, hogy Renault vagy Honda. 

  

Köszönet Partnereinknek:

Baad Prof Kft. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Nagyhegyesi Takarmány Kft. Diák Meló. Wolf Montage Kft. Wenger Kft. Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Moth András vállalkozó. Phobex Kft. Tempo Transz. Bogdán – Hús. Mfactory. Spoonsports. Mugen – Power. Bio Balls Hungary Kft. Telekupa Kft. Dynea Kft. Forma Autóház Kft. Tarmer Kft. Császári József EV. Car - Tools Kft. Mahiti Kft.  Észak - Trend – Papír. DDZ MED Kft. Exias Kft. Komplex – D. T-Rental. Baromfitrans. Profi - Tax Center Kft. Termix Bt. Eutin Kft. Eastjob. Joanna. Extend Bt. Ökotransz Kft. Aqua Generál. P.O.P Kft. Autó M3 Kft. Global Star Kft. Bója. Tiszaújváros Transz Kft. Black Point. Castrol.  Baromfiudvar Kft. Távit Kft. Mélyépítő Kft. ASSIST-TREND ÉSZAK KFT. Dexter Transz Kft.

- Hajósi Miklós -

www.hajoka.hu