Szabó Krisztián egy vérbeli Honda jobb oldalán
Szabó Krisztián azaz „Tián” a pörgős nyelvű navigátor válaszolt a kérdéseimre az Eger rallye előtt .
Racing.hu: Mikor születtél?
Tián: 1976. augusztus 13.
Racing.hu: Nem tartozol a fiatal autóversenyzők közé. De kivel és mikor is kezdtél versenyezni?
Tián: Szerelni kezdtem 1992-ben és 1995-ben álltam először rajthoz navigátorként, Szabados Janó Művész úrral, egy A-1300-as Opel Corsával.
Racing.hu: Mióta mentek együtt Ádámmal?
Tián: Ádámmal a második teljes szezonunkat kezdjük. 2011 októberében kezdtünk el együtt dolgozni.
Racing.hu: Az idén egy magasabb kategóriában próbáltok szerencsét. Mennyi és milyen eséllyel vágtok bele az évbe?
Tián: Igen egyel feljebb léptünk és egy R3-as Hondával az 5-ös kategória bajnoki címének a megszerzése a cél és természetesen a kétkerék hajtásúak kupáját is szeretnénk megnyerni. Mindenképp a kategória esélyesei közé tartozunk, de nem nézzük le a sporttársainkat és mindig arra törekszünk, hogy a maximumot kihozzuk magunkból. Ha ez megvan akkor mindegy ki az ellenfél... De alapból is mindig mindenkit le kell győzni, mindegy hogy hívják.
Racing.hu: Hogy vezet Ádám a jobb oldalról nézve?
Tián: Jól vezet, nagyon jól! Ő már egy új generációs versenyző. Fiatal, tehetséges és bátor is.
Racing.hu: Egerre kész van az autó? Lesz vele teszt?
Tián: Az autó készen van, az első teszten sikerült a gyermekbetegségeit kiküszöbölni és az alapbeállítások is megvannak már. Szerdán vár ránk egy hosszabb gumi és futómű teszt valamint egy éjszakai lámpás száguldás. Lévai Ferkó csapata építette a Zero Fighter 3.0-t. Havassy Péter készítette a motort és mondhatom pokoli erős lett, ezúton is köszi "Sherriff"! Elsőre is nagyon tetszett a kocsi, másodikra még jobban és így tovább. Tényleg kiemelkedő színvonalon épített autóról van szó, tele magyar innovációval és ötletességgel, ami elengedhetetlen ha bajnok akarsz lenni!
Racing.hu: Külföld vagy Magyarország?
Tián: Egyelőre itthon versenyzünk és az év második felében tervezzük az EB szereplést.
Racing.hu: Meddig szeretnéd csinálni?
Tián: Miért nem azt kérdezed meddig fogom? Ameddig levegőt kapok! Kb. nem tovább...
Racing.hu: Szeretitek Egert?
Tián: Eger városa nagyon szép, magát a várost kedvelem, de eddig nem sok örömöm leltem az Eger Rallyekon Legutóbb sikerült ugyan nyerni, de összességében a rossz emlékek vannak többségben, sajnos. Számomra olyan kicsit mint a Bermuda háromszög, ha átjutottam rajta akkor bármi lehet!
Racing.hu: Köszönöm a válaszokat és sok sikert kívánok az új autóhoz!
Tián: 1976. augusztus 13.

Tián: Szerelni kezdtem 1992-ben és 1995-ben álltam először rajthoz navigátorként, Szabados Janó Művész úrral, egy A-1300-as Opel Corsával.
Racing.hu: Mióta mentek együtt Ádámmal?
Tián: Ádámmal a második teljes szezonunkat kezdjük. 2011 októberében kezdtünk el együtt dolgozni.
Racing.hu: Az idén egy magasabb kategóriában próbáltok szerencsét. Mennyi és milyen eséllyel vágtok bele az évbe?

Racing.hu: Hogy vezet Ádám a jobb oldalról nézve?
Tián: Jól vezet, nagyon jól! Ő már egy új generációs versenyző. Fiatal, tehetséges és bátor is.
Racing.hu: Egerre kész van az autó? Lesz vele teszt?

Racing.hu: Külföld vagy Magyarország?
Tián: Egyelőre itthon versenyzünk és az év második felében tervezzük az EB szereplést.

Tián: Miért nem azt kérdezed meddig fogom? Ameddig levegőt kapok! Kb. nem tovább...
Racing.hu: Szeretitek Egert?
Tián: Eger városa nagyon szép, magát a várost kedvelem, de eddig nem sok örömöm leltem az Eger Rallyekon Legutóbb sikerült ugyan nyerni, de összességében a rossz emlékek vannak többségben, sajnos. Számomra olyan kicsit mint a Bermuda háromszög, ha átjutottam rajta akkor bármi lehet!
Racing.hu: Köszönöm a válaszokat és sok sikert kívánok az új autóhoz!