A Bronzérem is szépen csillog!

A Bronzérem is szépen csillog!

Beszélgetés Lángi Attila autóversenyzővel a Baranya Kupa után.

Kedves Atesz!

Túl vagyunk a Baranya Kupán, melyen dobogós helyen zártatok.

Nem kis feltűnést keltettetek a BMW Z4M-es típusú versenyautóitokkal a gyorsokon.  Az utolsó gyors végére jó kis szurkolótábort generáltatok!

Megosztanád a portálolvasókkal, hogy miként is lehet vizes aszfaltom több száz lóerős vassal keresztbe menni?



- Köszönjük a kérdést! Érezzük az élét! Gyakorlatilag az 5-6 gyorsaságinak szól a kérdés, amikor a mezőny nagyobbik része vizes gumin vágott neki a szakasznak, mi pedig (biztos nem volt netünk hogy megnézzük mi várhat ránk a gyorsokon) elöl 20-as, hátul 30-as Michelin száraz gumikon mentünk ki versenyezni.

Ez egészen a gyűjtőből elindulásig győztes taktikának bizonyult, de már az etapon annyira esett hogy volt olyan versenyzőpáros aki szintén szárazra való gumin próbált érvényesülni, inkább visszafordult és feladta a versenyt (sportszerűségből jeles, mert ha kicsit csaltak volna még lehetett volna odahozatni más gumit a rajt elé valahová, ami sportszerűtlen lett volna, de mivel értékelésen kívül ment az 'M' csoport, így mindegy is lett volna). Így elmondhatjuk hogy eddigi pályafutásunk legnagyobb elgumizásán vagyunk túl, ami az eredményeket megnézve mindenki számára világosan látható hogy kb. valamivel kevesebb (de csak kicsivel) mint egy elvesztegetett percet jelentett, ami sajnos (annyira azért nem bánkódunk) az ezüst kupánk bronzra cserélését jelentette.

Életünkért küzdve de sikerült sérülés nélkül visszaérkezni a szervizparkba, ahol mi is felraktuk a vizes gumikat, és a 7. gyorson sikerült az akkor kicsivel több mint fél perces hátrányunk majdnem a felét ledolgoznunk és így nekivágni a 8. gyorsnak. Ekkor mivel egy kis malőr miatt a benzinünk is fogyóban volt és megvolt a rizikója hogy bennmaradunk a pályán, úgy döntöttünk hogy ezt a gyorsot megcsináljuk a nézők kedvében járva és  jóval látványosabban menetelve mint az előző körökben, ami jó választásnak bizonyult, mert ugyan újabb 2 másodpercet begyűjtöttünk a 18 hátrány mellé, de érzéseink szerint onnan már lehetetlen lett volna előrébb kerülni, viszont így szép emlékeket szerezhettünk nekik is, meg magunknak is, megható volt látni hogy minden körben lelkesen szurkoltak, de ezen az utolsó jóval látványosabban leküldött körben szurkolásukhoz még tapsoltak is, ilyen velem személy szerint nem történt, ezúton köszönjük nekik és biztos hogy visszalátogatunk hozzájuk idén a Mecsek Rally keretében és amikor csak lehet jövőre is!

 

Időeredményeiteket figyelembe véve, egész nap ment az adok kapok Juhász Csabiékkal. Mennyire tudtatok jó gumiválasztással versenyt magatok felé billenteni, vagy esetleg Csabiékat előnybe hozni?

- Az első 4 gyorson sikerült a Csabiék elé kerülni kicsivel több mint 24 másodperccel. Aztán jött az elgumizás aminek következtében sikerült az előnyből egy majdnem 33 másodperces hátrányt varázsolnunk. A 7. gyorsot 18.5 másodperc hátránnyal zártuk és mivel ledolgozhatatlannak minősítettük ezt már, leküldtük az utolsót a nézőknek! Így a legvégére 20.3 másodperces hátránnyal sikerült zárni a versenyt a Csabiékhoz képest. Azt hiszem hogy a rossz gumiválasztással jelentős előnybe hoztuk őket! De ezek a technikai sportok ilyenek, ezúton is gratulálunk a 2. helyükhöz.

 

A bronzérem is szépen csillog, de egy ilyen változó talajú verseny után! mennyire vagy megelégedve a harmadik hellyel?

- Magunknak pedig gratulálunk a bronzhoz. Tesztelni jöttünk, teszteltünk. versenyezni jöttünk, versenyeztünk. jól akartuk érezni magunkat, nagyon jól éreztük magunkat. Külön öröm hogy a technika hibátlan volt mindvégig. Jár neki egy nagy puszi csak előtte le kell mosni!

 

Ha lehetne, mi az amit másképp csinálnál, mint most a versenyen?

- Ha lehetne változtatni nem raknék föl száraz gumit vízre. Azonkívül az összepakolásnál kicsit gondosabban járnék el, mert a KSPEED Motorsport szabadságon volt a verseny hetében, és tőlük szoktunk kompresszort és aggregátort kapni, viszont így nem tudtuk ezt a szokott módon megoldani, ezért a NONSTOPGUMISZERVIZ.HU csapata az egyik buszából kiszerelte a hiányzó felszereléseket és használatra átadta nekünk ezeket, úgyhogy ezért még külön köszönet jár nekik, főleg hogy a mi problémáinkon kívül (amúgy nem volt ilyen) más problémáját is meg kellett oldanunk a szervizben, hegesztettünk versenyzőtársunknak, de nekünk is jobb volt hogy volt levegőnk és áramunk! KÖSZÖNJÜK ZSOLTI A KOMPRESSZORT MEG AZ AGREGÁTORT, MEG TERMÉSZETESEN AZ EGÉSZ TAVALYI ÉS IDEI GUMIZÁST AMI NEM KIS SEGÍTSÉG!!!

 

Köszönet még a szervizcsapatnak hogy ott voltak velünk és családtagjainknak, barátainknak hogy itthonról szurkoltak nekünk!!!

 

Szeptember 6-8.-ig Kassán támadunk immáron az ORB keretében!

 

 

Támogatóink: NANO-IT-AUTO ( www.nanoitauto.com ), Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED motorsport, MCG Europe Kft, MPOWER Kft , Pro Complex Security, Janódob Kft, NONSTOPGUMISZERVIZ.HU, Opera Garden Hotel & Apartments,  vagyaim.hu, Yakuza Tatto,Contact-Consult, Montus-futóműszervíz, bmwtuning.hukeramiafekbetet.hu, AMSOIL.hu

- Hajósi Miklós -

www.hajoka.hu