Nem duzzogtunk, versenyt néztünk!

Dynamic Rally Team - IV. PM Peugeot Vác Rali. 2013.09.21-22.

Lángi Attila - Toma József. BMW Z4 M

Riport Lángi Attila autóversenyzővel a IV. PM Peugeot Vác rali után.


Egy rövidre sikeredett Vác rali vagyunk
túl, ne menjünk a dolgok elejébe, inkább beszéljünk a prológról. A több ezer
szurkoló tágra meredt szemekkel csodált meg benneteket. Új szponzort véltek
felfedezni a Z4 oldalán, vagy csapatósra "nézőbarátira" sikeredett a
prológ esetleg?

- Igen érdekes versenyen vagyunk túl, igazából semmi
nem úgy sült el ahogy vártuk! A prológ igen jó móka volt, igyekeztünk kiszolgálni
azt a hihetetlen sok nézőt aki kilátogatott a laktanyába, ezt szerintem
viszonylag jól oldottuk meg. Gyorsan mentünk de azért ahol lehetett hagytuk
hogy a ribancunk rázza azt a formás popóját. Igazándiból egy necces helyet
találtam az egész pályán, ami ráadásul úgy volt felírva is hogy bal 6 parádé,
de mindkét körben sikerült a Csimpi térdét rángatnom a kézifék helyett, úgyhogy
ott sokat vesztettünk a látványosságunkból! Összességében azonban jónak
mondanám a prológ teljesítményünket! Reméljük a nézőknek is tetszett! Amúgy
emlékeim szerint először látott minket az egész csapatunk élőben! Ez még külön
töltéssel látta el a menetelésünket!

Pályabejáráskor melyik
szakasz fogott meg benneteket és miért a legjobban? Tudom, hogy az egyiken
kisvendéglő is volt.

- Pályabejárásunk nagyon jó hangulatú volt, nem igazán
tudnék választani a két pálya közül kedvencet, de ha muszáj dönteni akkor talán
Nagymaros-Márianosztra irányba billenne a mérleg nyelve! Az említett
kisvendéglő pedig akkor még nem játszott szerepet az életünkben.

Ha már kisvendéglő,
hogy ízlett a szőke démon által felszolgált "rally menü"? Illetve,
hogy is keveredtetek oda a dombtetőn lévő korábban a jobb oldalával
megpöncintett lassítónál lévő kiskantinhoz? 

- Aztán korán reggel minden összeomlott. Elrajtoltunk
hideg gumikkal, és bár megígértettem magammal hogy megpróbálom
"normálisan" venni a visszafordítókat, a kocsi még mindig
prológhangulatban volt, és csúnyán keresztülhúzta a számításunkat, aminek a
nézők biztos örültek! Aztán megérkeztünk a rossz részre és próbáltuk nagyon
óvatosan végiggurulni azt a részt, ennek ellenére valahol úgy megütöttük a jobb
hátulját hogy az egész éves nyüstölés után letört a jobb hátsó lengőkarunkról a
gólyalábunk, a kerékre ráült a doblemez, így a bal első kerekünkön megszűnt a
terhelés és így se a gyorsítás, se a lassítás nem volt olyan kakas, mint ahogy
kellett volna! Mi azt hittük defektünk van, úgyhogy csökkentett módban még
lejöttünk a gyorsról, de a beíró után rá kellett jönnünk hogy ebből menetlevél
leadás lesz! Innentől átminősítettük magunkat a csapattal együtt szurkolóvá és
elindultunk a pályán felfelé! Ekkor fedeztük fel magunk számára a kisvendéglőt
ahol a szőke démon néni szolgálta fel az utóbbi évek legehetetlenebb ebédjét!
Aztán kaja után elindultunk szurkolni a versenyzőknek. Igazándiból egy-egy hely
hangulata nagyban függ a nézők lelkesedésétől, mert egy igazi szurkolócsapat
igencsak felpörgeti a pilótákat! Szinte kivétel nélkül odasarkantyúztak a
lovaiknak mikor megláttak minket! Ezt azért jól jegyezze meg mindenki aki
legközelebb rallyra látogat! Mindig mondtam hogy nézők nélkül ez sz@rt sem ér,
de most igazán megbizonyosodhattam abban hogy ez mennyire így van!

Versenyt néző szemmel,
miként élted meg és nézted a sporttársak vezetési technikáját?

- Nézőként a tökéletesség unalmasabbnak tűnt, viszont
nagyon látszott, hogy mennyivel gyorsabb pontosan autózni! Ahogy nőttek a
rajtszámok úgy lett látványosabb, de látványosan lassabb is a futam! Amúgy nagyon
jó, hogy nem duzzogva hazajöttünk, hanem megnéztük élőben barátainkat,
sporttársainkat!

Legközelebb hol
találkozunk veletek, milyen versenyen?

- Legközelebb Budapest rallyn állunk rajthoz, de innen
is üzenem ennek a makrancos hölgynek hogy kezd elfogyni a türelmem! Ha nem
fejezi be amit csinál, és nem hozza azt a megbízhatóságot ami elvárható tőle,
akkor tényleg kapni fog egy nagy seggberugást! Vagy odakoccintom egy fához hogy
tudja komolyan gondolom! Viccet félretéve nincs soha nagy baj, de tényleg jó
lenne már egy hibanélkülit kocsizni! Mi is a jövő èvre készülünk már de ez nem
azt jelenti hogy bánnánk ha méltó helyen végeznénk legalább egyszer. Hiába
futunk jó időket ha utána minden elveszik amit addig összekapartunk! Úgyhogy
Lángi-Toma-Z4M hajrá! Az év 2 legfontosabb versenyén megmutatni hogy nem
véletlen a bizalom irányunkba!!!

Támogatóink: NANO-IT-AUTO ( www.nanoitauto.com ), Blue16
gépjárművédelmi rendszer, KSPEED motorsport, MCG Europe Kft, MPOWER Kft , Pro
Complex Security, Janódob Kft, 
NONSTOPGUMISZERVIZ.HU, Opera Garden Hotel &
Apartments,  
vagyaim.hu, Yakuza
Tatto,Contact-Consult, Montus-futóműszervíz, 
bmwtuning.hukeramiafekbetet.hu, AMSOIL.hu, gearbox.hu csapata.

- Hajósi Miklós -

www.hajoka.hu