Orfű után, Eger Előtt

Kezdetnéd így is a beszámolódat, de ne szaladjunk előre.

Március 21-22-én az Orfűi rallysprinten vettél részt navigátor pároddal. Miként is értékeled ezt, mennyire volt elég az Eger rally előtt? Rendben működött-e minden a Hondában?



- A Hondával minden rendben volt, bár a fékerő elosztással volt egy kis
probléma, amit nem sikerült maradéktalanul beállítanunk, de szerdán lesz még
egy nagyobb tesztünk, remélem, ott megoldódik. ott. Maga a verseny jó volt, jó
idő volt, több féle gumit kipróbáltunk, bár inkább az ERC-s gumikat használtuk,
azzal nincs még kellő tapasztalatunk, de jól vizsgáztak a Hankook gumik.

Egerben
Balogh Zoltán fogja diktálni neked az itinert. Mentetek már együtt korában is,
vagy most elsőnek?

- Egy párszor már mentünk együtt, mindig jól tudtunk együtt versenyezni és
főleg jó hangulatban!


pár gyors, legendás szakasz várnak majd rátok sok etap kilométerrel. Mennyire
lesz nehéz kiszámolni a gumi és üzemanyag kérdést?

- Ezzel még nem foglalkoztunk, az a navigátor dolga, de szerintem ezt is meg
fogja tudni oldani.

Ezen
szakaszok közül mentél-e már anno, és ha igen hogy tetszett neked?

- Én már mentem minden szakaszon, minden irányban. Régen nagyon szerettem a mátraalmási
és szuhai gyorsaságikat, azonban az utóbbi időben annyit romlott az állapotuk,
hogy ott nem lehet jól esően gyorsan menni, csak nagyon figyelve és
szerencsével lehet komolyabb defekt és károk nélkül megoldani szerintem. Nagyon
jó, hogy végre keskenyebb, ralira való utak is vannak, de ezek szerintem alkalmatlanok
a versenyzésre. Sajnos Magyarországon nem nagyon tudok olyan igazi keskeny
utat, ami alkalmas lenne, ezek általában erdőgazdaságok tulajdonában vannak,
akik nem nagyon újítgatták őket az elmúlt 25 évben.


páran lesztek a kategóriátokban, kiket tartasz „nagy” ellenfélnek és miért is?

- Sok jó autó lesz, de elsősorban szerintem a Csucsu az esélyes, az egyik
legújabb fejlesztésű autóban ül, magyar szemmel sokat versenyzik és tesztel, de
Német Laci tavaly bizonyította, hogy első kerék meghajtású autóval is gyors.

Mint
tudjuk a verseny a célban ér véget. Természetesen ti is szeretnétek meglátni a
célt, hol is szeretnétek végezni a kategóriátokban?

- A kérdésed első fele nagyon igaz, azonban mi ide nem versenyezni, hanem
tesztelni megyünk, készülve az Ír ERC futamra, ami egy héttel később lesz
Belfast környékén rendezve, így vigyázni is kell az autóra, mivel a csapat hétfő
hajnalban idul. Így egyeztetve a csapattal, valószínűleg  mátrai gyorsokat
kihagyjuk, kiállunk az első gyors után és másnap szuper rali keretében indulunk
ismét, azok a pályák már nem tesznek kárt az autóban, amennyiben én nem
hibázok. Nem maradna már időnk felniket egyengetni stb. Valószínűleg a célba se
megyünk be, a csapat már ott a szervizparkban nekiáll az autó újbóli felkészítésének,
csak így marad rá elég idő, de mivel nem nagyon tervezzük a hazai bajnokságot,
nem sajnáljuk az esetleges pontokat. 

Támogatók: HETECH
TREND KFT., SUN&FUN HOLIDAYS, TRUCK PARTS KFT., AIRVENT ZRT., DROIDX KFT.,
VILLUMEN KFT.,  VPT GROUP, HONDA ÉLES, CARWAX, DI-FER KFT., ATRA KFT.

- Hajósi Miklós -
www.hajoka.hu