Szeretnénk minél jobb helyezést elérni!

Miskolc Rallye 2016

Nedecki László - Kovács Géza
Lada VFTS - HBRK ASE

Interjú Nedecki László autóversenyzővel a Miskolc Rally előtt.

Tizenhárom gyors vár rátok a 22. Miskolc Rallye-n.



 

Pénteken a Felsőnyárád - Sajókaza szakaszon mentek négyszer.

Ez alig hat kilométeres gyors, mire felmelegszik a gumi célba is
értek.

Mit lehet kihozni az első napból számotokra?

- Esőben biztos, hogy csúszós lesz a pálya, ezért próbálunk egy
kicsit óvatosabban (kilinccsel előre) közlekedni, első éles bevetésen lesz a "szekis"
váltó ezt is szokni kell. 

Sajnos hosszú évek tapasztalata a helyi versenyeket mindig
szuper rallyzzuk szeretnék végre megtörni az átkot. (vettünk szárított
csirkelábat)

 

Szombatra maradt kilenc gyors, de legendásak ám. A Sáta - Sáta,
a Garadna - Mályinka a tizennyolc - tizennyolc kilométerével, majd a
Bükkszentlászló - Bükkszentkereszt vár rátok.

Miképpen tudtok gumizni, tankolni ezekre a gyorsokra?

- Mindenképp olyan gumit gumit teszünk fel (Pirelli) ami hosszú
gyorsaságikon nem fog a végére elmelegedni, mert ott lesz a döntő, a gyorsok
végén.

A tankolással nem lesz gond, hiszen lesz tankoló zóna.

 

A három gyorsról van-e emléked a múltból?

- Igen már mindegyikhez volt szerencsém viszonylag jó
eredménnyel tudtuk teljesíteni.

Hát a Sáta-Sáta az teljes mértékben hazai pálya a Vadkutya Team
bázis pontja ezen a szakaszon helyezkedik el.

 

Összeszokott páros vagyok Gézával, a verseny előtt ti is néztek
külső-belső videókat esetleg a verseny előtt?

- Nem jellemző munkánkból kifolyólag kevés a szabadidőnk, de
azért esténkén egy sör mellett megbeszéljük a dolgokat.

 

Jó páran lesztek a kategóriátokban. Mi is a célotok ezen az ORB
versenyen, hol is szeretnétek végezni?

- Szerencsére, hogy ilyen sokan vagyunk ebben a kategóriában,
természetesen szeretnénk minél jobb helyezést elérni. (remélem a technikával
nem lesz baj, és egy kicsit a szerencse mellénk szegődik)

 

A 2016-os terveitekről beszélnél?

 - Ebben az évben biztos, hogy marad a VFTS, megkapta a
megfelelő fejlesztéseket új futómű, szekis váltó, nagy fék, hogy melyik
versenyen tudunk még rajthoz állni az sok mindentől függ. Közben a jövőt
tervezgetve elkezdünk építeni egy R3 új autót. 

Támogatóink segítségét
köszönjük!

Fram-Corr Kft., Incorr-Metal
Kft., Kék kereszt Kisállatklinika "Lódoki", Tomi-dekor, Elek-dekor, Lonax,
Gyöngyösi Gumiszervíz, Kazinc Gumi Bt. "Szaniszló Tibor",  Vadkutya család, Vadkutya Rally Team.

- Hajósi Miklós -
www.hajoka.hu