Kategóriagyőzelem a 36. Casentino Rally-n

Aranyéremmel tért haza az olasz Casentino Rallyról Juhász Csaba és Juhász István versenyző páros. 
A kétnapos verseny alaposan megdolgoztatta a fiúkat és a szerelő csapatot, hogy eredményes versenyt tudhassanak maguk mögött szombati nap végére. Sikerült! A dobogó legfelső fokára állhattak a célceremónián.

2016.07.16-17. 36. Casentino Rally
Juhász Csaba - Juhász István
Honda Civic Type R - Mitropa Rally Cup


Csabát
kérdem a verseny után.

A
"Dama" gyorson 48 másodpercet javítottatok az első gyorsodhoz képest.
Ezt hogy hoztátok össze?

- Igazából mi is kíváncsiak voltunk arra, hogy miért
mentünk az első körben olyan rossz időt. Pár nappal ezelőtt megkaptuk az autó
datalogjának az elemzését. A második körben sokkal jobban tapadtak az első gumik,
rövidebbek voltak a féktávok és jobban sikerültek a kanyarok. Kemény gumit
raktunk fel az első kerekekre, de mivel húsz percet álltunk a rajt előtt, ezért
ezek nem voltak üzemi hőmérsékleten a gyorsasági elején. Sajnos rengeteg időt
veszítettünk.

A
Barbiano és Caiano gyorsokon szinte ugyanolyan időket mentetek. Ekkora már
összeértetek az új Hondával?
-
Minimálisat tudtunk javítani az időnkön, de ha megnézzük, hogy a többiek milyen
sokat rontottak a második körben, akkor ez is eredmény. Állítottak a szervizben
a futómű beállításon és ezután vezethetőbb lett az autó. Sajnos még így is
messze volt az ideálistól. Ez az autó a svájci és a francia bajnokságban indul.
A futómű is ezekre az autópálya minőségű utakra van beállítva. Olyan alacsony
volt az autó, hogy nem tudtuk letövezni a kanyarokat, mert felütött az autó
alja és felrepültünk a levegőbe. 


Az idén sem hagyták ki a rendezők az
éjszakai "Talla" gyorsot. A 38 kilométer nem kis kihívás így estére
úgy hogy előtte már le tudtatok hét nem gyenge gyorsot is.  Volt-e
kalandotok ezen a gyorson, illetve mennyire élveztétek, hogy ezen a pályán sem
esett az eső, ahogy a szombati versenynapon sem.

- Egész évben vártam ezt az éjszakai szakaszt. Ez a
kedvencem. De most sajnos nagyon rosszul sikerült. Az autó lámpasora nagyon
gyenge volt, ráadásul a bal oldal nem is működött. A szakasz két harmada dobálós,
koszos aszfalt. Ezeken a részeken ezzel a futóművel azért küzdöttünk, hogy az
úton maradjunk. Nem tudtunk gyorsan autózni, és egy helyet vesztettünk a
Mitropában.

Összegeznéd
a portál olvasóknak a versenyhétvégéteket? Legközelebb hol láthatunk
titeket?
-
Ha a végeredményt nézzük, akkor elégedettek lehetünk: Kaptunk egy kupát és sok
pontot gyűjtöttünk. Remélem a Baranya Kupán gyorsabbak leszünk, de addig még lesz
egy főpróba a Székesfehérvár Rallyen.
Ott indulunk Zsoltival az FD2-es Hondával. Ez egy jó kis húzós teszt lesz :)

Köszönjük
Partnereink segítségét!
Az "Infovárosok hírportál
hálózat", Szl Tank ( Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru,
DDZ Med, B-Partner&More, Mihidra Kft., NR Szoftver Kft., Black Point Kft., Magyar
Ipar Kft., Vivifier.hu, Kemad, EastJob, Komplex-D, Star Holding, Nomido Madera,
Lanexpert Kft., Tiszújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar,
Vivieszt - Med, Best -Tyre Kft., Gasztro KC, Félix Professional, Assist Trend
Észak Kft., P+N Invest, Cet Star Plusz, Cet Jam, Castrol Unilub Kft, Szamsped.hu,
Excel It Kft., TT Sped, Mahiti Kft., Zsomar-ker Kft., Andrezol-Net Kft., T-Forex
Kft., West-Start, Vozik Balázs E.V., Hard Trans Kft., Kóródi Tamás E.V., Klima
Yukon Kft., Kelet-Atlasz Kompresszor Kft., R-Pex 2000 Kft., ProDuct-Price Kft.,
HB Ce, Extem Line, Thermo-Ciklon, Bionly Kft., Nagy Ferenc E.V. (Munkaerőközv.),
Gusto Italiano, Andrássy Üzletház, Sascamion Kft., Hernád Fólia Kft., K&K
Food, Öko Trans Kft., Inter Agrowashker, Glasstone Kft., Garden Master, Márkó
ÁBC, H-Euro Consult Bau Kft., ML Log Kft., FEST-GROUP, Akkusystem.hu, Kartel 97
Bt, Diákmeló Miskolc, Dr Lan Kft, DSG, TiszaBérc Kft., BSZB Invest Kft, Club
Remix, Vanco Bt, Salépker EU 2000 Kft., Karcher Debrecen, Stron Bau Invest Kft.,
Adó-dó Plusz Kft., Phobextools, Dr. Mohácsi Ildikó - Ügyvédi Iroda.

- Hajósi Miklós -
www.hajoka.hu