Nagy Attila: Orfűn tesztelünk a Salgó Rallye-ra

Csomós Mixit és Nagy Attilát megtréfálta az időjárás, nem versenyezhettek a Winter Rally Covasnan.




Kettőzött erővel készülnek viszont az Orfű Rallye-ra, ami sokaknak a bajnoki nyitány főpróbája lesz. Nagy Attilával beszélgettünk.


Amikor legutóbb felhívtalak, akkor éppen a
Covasna Winter Rallye-ra utaztatok.

Igen, ez így volt ígértem is, hogy beszámolok az erdélyi élményeinkről.
Nagyon izgalmas februárnak néztünk elébe, aminek a legjobban várt pillanata mégis
elmaradt. Már harmadik napja élveztük Szabó Gergőék vendégszeretetét, készültünk
rá, hogy végre a Skodánkat is megjárassuk a hóban, felhőtlen, vidám csapatásra
vágytunk, ám este nyolc óra körül jött egy E-mail, - nem is teljesen váratlanul
- hogy eltolják a verseny időpontját, mert nincs elegendő hó a pályákon.
Elolvadt mindenütt, hiszen +8 fok is volt napközben. A futamot végül, két
héttel később tartották meg, akkorra alaposan lehűlt az idő, és a várt csapadék
is megérkezett, de mi ezt már sajnos nem tudtuk kivárni. A munkánkkal nem
tudtuk összeegyeztetni az új dátumot, nem lehetett mást tenni, haza kellett
utaznunk. Ennek nem örültünk, de így is rengeteg élménnyel gazdagodtunk.
Hószánoztunk, feljutottunk a Madarasi Hargitára, voltunk a Békás szorosban,
snow board-oztunk és megismerkedhettünk az erdélyi emberek önzetlen
vendégszeretetével. Nem lehet kérdés, hogy a Covasna Winter Rally ottmarad a
bakancslistánkon és az is biztos, hogy visszatérünk, mert autózás nélkül is
szenzációsan éreztük magunkat a csodaszép tájakon. Reméljük, 2022-ben ismét
megpróbálhatjuk.

Hazajöttetek és…

… és a csapat szinte azonnal nekilátott az autó újbóli átépítésének,
mert a havas pályákra, murvára való futómű került a Skoda Fabia R5-ünk alá. Atomjaira
lett újra bontva a kocsi, ismét átnéztek mindent a srácok, hogy még véletlenül
se legyen egyetlen gyenge láncszem sem a rendszerben. Leszedtük a
karosszériáról a tavalyi dekorációt, 2021-re újjal készülünk, ami hamarosan
felkerül az autónkra. A Covid járvány nem tudta kioltani bennünk a tüzet,
gőzerővel készülünk a szezonra, jó lenne idén akár már egy futamot is nyerni, valamint
a legjobb három közé mindenképpen szeretnénk valahogy beférni a bajnokság
végére.

Hol kezdődik meg a versenyszezon nektek?

Folytatjuk a tavaly megkezdett együttműködésünket a
Rabócsiring Kft-vel, ezért mindenképp a máriapócsi aszfaltcsíkon kezdjük a
visszarázódást. Ha a Covid és a korlátozások lehetővé tennék, akkor ezt
szeretnénk egybekötni egy partnertalálkozóval és szeretnénk néhány szurkolónak
is átadni az R5 adta élménybombát.

Az első éles futamot természetesen mi is a Salgó Rallye-n
futjuk majd, de előtte március 13-14-én ott leszünk az Orfű Rallye-n.  Nagyon szeretjük a mecseki pályákat, pláne
azóta, hogy 2017-ben, a Baranya Kupán sikerült megszereznünk a Rally2 Bajnokság
abszolút bajnoki címét. Mindketten keményen edzünk, Mixiről és rólam is
leugrott néhány kilogrammnyi testsúly. Innentől már csak mentálisan kell
összekapni magunkat, hogy a tavalyitól még összeszedettebbek lehessünk a
versenyhétvégéken. Orfűn igaz csak tesztelni fogunk, de lazsálni biztosan nem, mivel
arra törekszünk, hogy a Salgó Rallye-n, élesben, már a lehető legjobb formában
állhassunk oda a rajtvonalhoz.

Végezetül szeretnék az olvasók figyelmébe ajánlani egy
összefoglaló videót Mixi eddig pályafutásáról, a tavalyi évünkről és az idei
kilátásokról:

Figyelem!!! Az első néhány perc a nyugalom megzavarására
alkalmas jeleneteket tartalmaz!!!

https://www.youtube.com/watch?v=xzpIMVwGCto&t

Külön szeretnénk megköszönni a Film készítőjének
munkáját, Tóth Pistabácsi ősidők óta jelen van a magyar autósportban. Nagyon
megtisztelő, hogy figyelemmel kíséri és megörökíti a versenyeinket!

Köszönjük
együttműködő partnereinknek:

T+Á Média Kft, CIKS Kft, ZÉG Kft, AURUM
FRONS GRAND KFT, RabócsiRing Kft, Balázs-Diák Kft, Északmagyar Téglaipari Kft,
BAZ Express Csomag Logisztika Hungary Kft, Magyar Trans Kft, Heda-Sped Kft,
Tau-Trade Bt, SoldoBau Mélyépítő Kft, UJGOLD Kft, SFT Ungarn Kft, Alu Casting
Support Kft, Progast Kft, Por + Fém Kft, K-N Transz Kft, Sárospatak Város
Önkormányzata, Tiger Tools Kft, RSZ- Kő Kft, HANKOOK Racing Tires - RTH
Versenyabroncs Kft, MOL Racing Kft, Rapidnyomda.

- Salánki Gábor -