Továbbra is egy cél van

Továbbra is egy cél van
A 2013‐as évi felkészülés utolsó fázisához érkezett a Sajtós, Diósi, Honda trió. A csapat a 2012‐es bajnokság
lezárulásával nem a pihenésre koncentrált, hanem gőzerővel kezdett neki a 2013‐as szezon előkészületeinek.
„A 2012‐es Rali‐Túra Bajnokság utolsó versenyéről, a Vác Rallyról úgy jöttünk haza, hogy a következő szezonra
mindent beleadunk, lezárjuk az elmúlt korszakot, és próbáljuk az autót a legmagasabb szintre emelni.” – kezdte
a beszélgetést Szilágy Tamás, a csapat koordinátora.
„Mindent megtettünk annak érdekében, hogy a srácok újra eljussanak a csúcsra a Honda Civiccel, és az autót a
legapróbb részletekig teljesen felújítottuk. Az autó új motorja 260 lóerősre sikerült, és a váltó is komoly revízión
esett át, továbbá mindenből a legjobb minőség került az autóba. Tavaly a legnagyobb problémánk a kuplunggal
volt, hiszen túl erősre sikerült a motor. Hiába próbálkoztunk mindenféle gyári versenykuplunggal, semmi nem
váltotta be a hozzá fűzött reményt. Az idei évben Martin Lászlóhoz fordultunk, hogy segítsen megtalálni a
helyes utat.
Ő
készített nekünk egy átalakított Mitsubishi Lancer EVO kuplungot, aminek már biztosan ki kell
bírnia az erőátvitelt.” ‐ folytatta a beszélgetést Szilágyi Tamás.
„Az utolsó simításokat végezzük az autón és az új dekor is hamarosan elkészül. A tavalyi évben sok technikai
problémánk volt, de a 2010‐es A3‐as bajnoki címhez is hasonló rögös út vezetett. Azt gondolom minden
beleadtunk az autó felkészítésébe, és most már csak a jó eredmények hiányoznak.”
‐
vágott a beszélgetésbe
Sajtós Dénes, a pilóta.
„Úgy érzem egy dolog maradt hátra, a futómű. A tavalyi évben, amikor 17‐es kerekekre váltottunk, sok
problémánk akadt a futóművel. Valahogy nagy tempónál, és a nagyon tempós kanyaroknál nem úgy viselkedik
az úton, ahogyan az kellene neki. Az összes futómű alkatrésszel szakértőkhöz fordultunk, hogy segítsenek
megtalálni a problémát, ami kisebb
‐
nagyobb sikerrel meg is valósult, ám én még továbbra sem érzem az
áttörést, ezért az Eger Rally‐t megelőző pénteken egy komolyabb egész napos teszttel készülünk.”
‐
folytatta
Sajtós Dénes.
„A csapatunk minden tagja szomjazik a sikerre, hiszen volt idő, amikor csak sikeres korszakunk volt, és úgy
érezzük, rajtunk most sem múlna. A 2013‐as év Rali‐Túra Bajnokság egri szezonnyitójára a kategóriánkba, a H2‐
be közel húsz fő adta le nevezését. A Ladától a Hondáig, nagyon sok típus megtalálható, több neves és jó kezű
pilótával. Mi mindenhová nyerni mentünk oda, és ez most sincs máshogy.”
‐
zárta a beszélgetést Szilágyi
Tamás.
A 2013‐as Rali‐Túra Bajnokság szezonja a 9. Eger Rallyval április 7‐én vasárnap, reggel 7:27 perckor Szarvaskőn
rajtol. A versenyzőknek hat gyorsaságit kell majd teljesíteniük a célig.
Köszönjük támogatóinknak: Mirelit Mirsa Zrt., Zeljenka, Meda‐Press Kft., Balogh Szerviz‐Trans Kft., Jégszilánk,
Prior, GPsped Kft., Fuchs Blau 6000 Kft., Local Design Kft., Alox Kft., Bátori Kert‐Plusz, Lajkó Tibor fényező,
Honda Gyuri, Röplap Bt., Wave COM, Honda Thunder, Flaute, Bervent, Selmeczi és Tsa Mérnöki Kft., Pintér Kkt.,
KBT Dekor Hungary Kft., Fischer‐Trans Kft., Mega LKW Kft., Twolex Kft., PSL Hungary Kft., Teherati 2006 Kft.,
Hardox CNC Kft., Kerekem Kút Kft