Továbbra is egy cél van

Rallyheart

Letöltés

Továbbra is egy cél van
 
 
 
A  2013‐as  évi  felkészülés  utolsó  fázisához  érkezett  a  Sajtós,  Diósi,  Honda  trió.  A  csapat  a  2012‐es  bajnokság 
lezárulásával nem a pihenésre koncentrált, hanem gőzerővel kezdett neki a 2013‐as szezon előkészületeinek. 
 
 
„A 2012‐es Rali‐Túra Bajnokság utolsó versenyéről, a Vác Rallyról úgy jöttünk haza, hogy a következő szezonra 
mindent beleadunk, lezárjuk az elmúlt korszakot, és próbáljuk az autót a legmagasabb szintre emelni.” – kezdte 
a beszélgetést Szilágy Tamás, a csapat koordinátora. 
 
„Mindent megtettünk annak érdekében, hogy a srácok újra eljussanak a csúcsra a Honda Civiccel, és az autót a 
legapróbb részletekig teljesen felújítottuk. Az autó új motorja 260 lóerősre sikerült, és a váltó is komoly revízión 
esett át, továbbá mindenből a legjobb minőség került az autóba. Tavaly a legnagyobb problémánk a kuplunggal 
volt, hiszen túl erősre sikerült a motor. Hiába próbálkoztunk mindenféle gyári versenykuplunggal, semmi nem 
váltotta  be  a  hozzá  fűzött  reményt.  Az  idei  évben  Martin  Lászlóhoz  fordultunk,  hogy  segítsen  megtalálni  a 
helyes  utat. 
Ő 
készített  nekünk  egy  átalakított  Mitsubishi  Lancer  EVO  kuplungot,  aminek  már  biztosan  ki  kell 
bírnia az erőátvitelt.” ‐ folytatta a beszélgetést Szilágyi Tamás. 
 
„Az utolsó  simításokat  végezzük  az  autón és  az  új dekor  is  hamarosan elkészül. A  tavalyi  évben  sok  technikai 
problémánk  volt,  de  a  2010‐es  A3‐as  bajnoki  címhez  is  hasonló  rögös  út  vezetett.  Azt  gondolom  minden 
beleadtunk  az autó  felkészítésébe,  és  most már  csak a  jó eredmények hiányoznak.” 
‐ 
vágott  a  beszélgetésbe 
Sajtós Dénes, a pilóta. 
 
„Úgy  érzem  egy  dolog  maradt  hátra,  a  futómű.  A  tavalyi  évben,  amikor  17‐es  kerekekre  váltottunk,  sok 
problémánk akadt a futóművel. Valahogy nagy tempónál, és a nagyon tempós kanyaroknál nem úgy viselkedik 
az  úton,  ahogyan  az  kellene  neki.  Az  összes  futómű  alkatrésszel  szakértőkhöz  fordultunk,  hogy  segítsenek 
megtalálni  a  problémát,  ami  kisebb 
‐ 
nagyobb  sikerrel  meg  is  valósult,  ám  én  még  továbbra  sem  érzem  az 
áttörést,  ezért  az  Eger  Rally‐t  megelőző  pénteken  egy  komolyabb  egész  napos  teszttel  készülünk.” 
‐ 
folytatta 
Sajtós Dénes. 
 
„A  csapatunk  minden  tagja  szomjazik  a  sikerre,  hiszen  volt  idő,  amikor  csak  sikeres  korszakunk  volt,  és  úgy 
érezzük, rajtunk most sem múlna. A 2013‐as év Rali‐Túra Bajnokság egri szezonnyitójára a kategóriánkba, a H2‐
be közel húsz fő adta le nevezését. A Ladától a Hondáig, nagyon sok típus megtalálható, több neves és jó kezű 
pilótával.  Mi  mindenhová  nyerni  mentünk  oda,  és  ez  most  sincs  máshogy.” 
‐ 
zárta  a  beszélgetést  Szilágyi 
Tamás. 
 
A 2013‐as Rali‐Túra Bajnokság szezonja a 9. Eger Rallyval április 7‐én vasárnap, reggel 7:27 perckor Szarvaskőn 
rajtol. A versenyzőknek hat gyorsaságit kell majd teljesíteniük a célig. 
 
 
Köszönjük támogatóinknak: Mirelit Mirsa Zrt., Zeljenka, Meda‐Press Kft., Balogh Szerviz‐Trans Kft., Jégszilánk, 
Prior,  GPsped  Kft.,  Fuchs  Blau  6000  Kft.,  Local  Design  Kft.,  Alox  Kft.,  Bátori  Kert‐Plusz,  Lajkó  Tibor  fényező, 
Honda Gyuri, Röplap Bt., Wave COM, Honda Thunder, Flaute, Bervent, Selmeczi és Tsa Mérnöki Kft., Pintér Kkt., 
KBT  Dekor  Hungary  Kft.,  Fischer‐Trans  Kft.,  Mega  LKW Kft.,  Twolex  Kft.,  PSL  Hungary Kft.,  Teherati  2006  Kft., 
Hardox CNC Kft., Kerekem Kút Kft