Hó helyett murván Lettországban !

Letöltés

Botka Rally Team
Rally Liepäja 2016
2016.09.16. – Le ország, Liepäja
Hó helye murván Le országban
Az ERC szezonnyitó futama kevés hó mia elmaradt februárban Le országban. A
versenyt végül nem törölték a naptárból, csak á e ék szeptember közepére. A Botka
Rally Team már túl van egy hasznos teszten és a pilóta mosolyogva nyugtázta, hogy
mégiscsak jó döntés volt eljönniük a murvás le futamra. Szenzációsak a pályák…
Év elején az FIA Európa-bajnoki naptárában ezen a hétvégén nem szerepelt verseny.
„Ezt a futamot februárra
hirde ék meg, a nevezési díjat befize ük még akkor.”
– magyarázta Botka Dávid, miért is van Liepäján a
csapat.
„Gondoltuk, ha már o van náluk a pénzünk, akkor eljövünk. Nem igazán hi em ezt jó versenynek, de
most a teszt után átértékeltük az egészet. Nagy élvezetes lesz és remélem eredményes is!”
Szerdán egy lezárt szakaszon, mérnöki segítséggel tudtak felkészülni a fiúk a helyi ado ságokra.
„Teszteltük a
gumikat, próbálga uk a futómű-beállításokat. Újra i volt a lengyel mérnök, aki már a Barum elő is sokat
segíte . Most is minden körben előrébb juto unk. Mértük az időket is, ne csak az érzéseinkre hagyatkozzunk
és az idő is folyamatos fejlődést mutato .”
– mesélt mosolyogva a pilóta. –
„Az autó nagyon jóindulatú
murván! Azt csinálja, amit akarok. És eszméletlen élvezet vele autózni! Ennyire még sosem éreztem volna,
hogy ennyire élvezetes lenne vele menni, de a teszt után Pe vel mindke en azt mondtuk: ez nagyon jó lesz!
Azt gondolom, hogy sikerült tempósan mennünk és remélem, ezt át tudjuk majd vinni a gyorsasági
szakaszokra is.”
Pénteken shakedown és kvalifikáció szerepel a délutáni programban, majd este hivatalos rajtceremónián
ünneplik a mezőnyt Liepäja központjában. Szombaton hét, vasárnap hat gyorsasági szakaszt kell teljesíteniük.
„A pályák nagyon hasonlítanak a tavalyi észt futam pályáira. Nagyjából minden szakasz egyforma. :)
Egyformán tempósak, 140-150 kilométeres tempóval mész végig. A tréningen utcai autóval 80-al menni
olyan, mintha egy normál versenyen 30-al kellene letréningezni a szakaszokat… Egyszerű a vonalvezetés, 1-
es, 2-es erősségű kanyarok vannak és egy-két elágazó.”
A tervekről most is nyíltan beszél Dávid –
„O kellene lennünk az első zben! Igazából, hanem hibázunk az
autóval és én sem rontok, akkor az első ötben is o a helyünk. Taposni fogom a gázt, annak nincs értelme,
hogy kullogjunk! Az utolsó két-három futamon már jó időket tudtunk autózni. Bízom a jó eredményben!”
D&Z KFT
A tesztről készült videót i láthatja: h ps://youtu.be/QMdRrtlJiek
A csapat facebook oldalán képeket és exkluzív videókat talál!
millemoneta.hu
GLOBAL-MAX HUNGARY KFT
facebook.com/BotkaRallyTeam
kamion mosó plusz kft.
ERC MÉDIA KFT