Hodosiék nyomják neki az ORC-ben

Tiba Anita

Letöltés

Nyomjuk neki, „oszt” valami lesz
Hodosi Gábort és Holló Barnát nem igazán kell bemutatni senkinek, mindenki tudja,
hogy egy Ladával versenyeznek. Ez a Miskolc Ralin sem lesz másképp. Indultak már
ORB-ben és Hisctoric-ban, de idén ORC-ben fogják megmérettetni magukat. Hogy miért,
azt majd ők elmondják.
Barna, miért pont ORC?
- Azért kérlek szépen, mert ezzel a lejárt homológos és összeépített kocsival már sehol az
égadta világon nem tudunk versenyezni, csak itt. De nincs ezzel semmi gond, mert legalább
most mindenki idejött és van kategória, heten leszünk. Bár R2-ben ugyanez a kategória szám
szerint 17. Nekünk már nincsenek saját magunk felé elvárásaink. Nyomjuk neki, „oszt” valami
lesz. Ha mi jól érezzük magunkat, akkor az már egy jó pont, ha a nézők is, akkor kettő. Ha
kiesünk, akkor meg kettőből semmi. Ennyi a matekja.
Gabó, jobb, ha téged kérdezlek a kocsiról, hogy mizu vele, mert Barna csak beül és
szövegel, nem?
- És tényleg ezt szokta csinálni. Úgy látom ismered a csávót. A kocsiról amúgy sem tudna csak
annyit mondani, hogy „meghúztak három csavart, meg beraktak öt méter benzincsövet”.
Szerinte ennyi, amúgy meg nagyon nem. Kivettük az első futóművet, a hátsó a Legend előtt
lett cserélve, a motor átesett a revízión, új váltót és hátsó fékeket kapott a GUJ. Tehát minden
frankón meg lett rajta csinálva, a kedves navigátor úr csak szépen beül és magyaráz.
Mivel benneteket elérni nem egyszerű, már pályát is jártatok, alakul a jó itiner Gabó?
- Persze, olyannyira, hogy reggel már csúszásban voltunk, és nem akarok ujjal mutogatni,
hogy ki miatt nem indulunk el soha időben. Annyi szerencséje, hogy az összes pálya megvan,
csak a Mályinka nincs visszafelé. Csak módosítottunk, lassítók, kigumizások újra írása volt a
feladat, amit még meg tudunk ugrani. Bár hozzáteszem, azért lassan csak felfogom így utólag,
hogy miért mentünk már Historicban is. Persze a kategóriára fogtuk, hogy nincs ki, de amúgy
meg Barna olyan szinten fogja a Transporter-ben a majrévasat már itiner írás közben is, hogy
öröm nézni. És ilyenkor azt mondja, hogy „Jól van, nem csak Hodosi öregszik, hanem a kicsi
Holló is”. Mondjuk viccet kicsit félretéve elég veszélyes mikor pályabejárás alkalmával jönnek
szembe veled szép tempóval a szintén autóversenyzők. Jó, hogy oda-vissza lehet haladni,
mert praktikus, de néha azért kiül az ember arcára a pánik.
Miért szívod Barna vérét Gabó?
- Hát idén megosztjuk, hogy mikor kit fogunk fikázni, és a szilveszteri rólam szólt, akkor ez
most Barnáról. Ennyi az egész, nincs nagy titok. Ennyi év után már minden belefér. Néha azt
sem tudjuk, hogy a rajtlistán és az autón az életkor vagy a rajszám van feltüntetve. De nem az
enyém – folytatja Gabó a heccelést. Nem én fékezek már a Transporter-ben is jobb oldalt.
Reklámpartnereink:
Nord Frank Kft.; AutoCarma Kft.; Prime Energie Kft.; Metál Inox Kft.; Tipp Plusz Kft.; Schönherz
Informatikai Stúdió Kft.; Schönherz Iskolaszövetkezet; Terrex Kft.; Elektron-Co Kft.; MAN
Szerviz; Imre Gábor Kft., Mester-Építő Kft.; B-Safety Bt.; Hesztia Debrecen Tűzvédelmi és
Biztonságtechnikai Kft.; Albert Tűzvédelmi Csoport Kft.; Akku 96 Kft.; Barna Mini Tüzép
Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Boros Gyula