Keresés

Találatok száma: 2
Előző 1 / 1 Következő
  • 2018.11.25. 21:54
     köztük az East Motorsport csapatában a Fábián fivérekkel, akik két Ladát is elvittek San Marino-ba, hogy az önfeledt csapatás után egyöntetűen elmondhassák, hogy pályafutásuk egyik legnagyobb élményével gazdagodtak, az október közepén megrendezett világszínvonalú és Európa szerte méltán népszerű bulifutamon. Fábián Dániellel és Fábián Donáttal beszélgettünk a Rallylegend-ről. A LadaRacing idei évi, All Star gálája után találtuk ki, hogy próbáljuk meg összerakni a Rallylegend-et, - árulta el kezdésként Dani. Máriapócson, Donát ment és csúszkált egy nagyot, jól érezte magát, ez a hétvége ... . Kicsúszásunk csak egy volt, az egyik éjszakai, vagyis inkább hajnali gyorsaságin kerültünk csávába, a közönség segítségével bő két perc után jutottunk vissza az útra, és folytathattuk a versenyzést. Szerencsénk volt, mert nem sérült meg az autónk, csak felült az alja az árokpartra, ezért estünk időlegesen fogságba. Megforgás, az már akadt több is, de most egy csöppet sem bánkódtuk emiatt.  Sikerült célba érnünk, és miután utcai gumikkal mentünk, egyáltalán nem néztük az órát, nem érdekelt az eredmény. Mégis összehoztunk egy ezüstérmet a kategóriánkban, kupával térhettünk haza a Rallylegend-ről. Ez a ... megszámlálhatatlan magyar zászló lobogott a pályák mellett, tomboltak a drukkerek, rengetegen utaztak el erre a futamra Magyarországról. Minden kanyarban volt egy nemzeti színű lobogó. Az első külföldi versenyünk volt a Legend, így a felkészülést a szokásosnál is komolyabban vettük. Az augusztusunk és a szeptemberünk csakis a Rallylegend-ről szólt. Szereltünk, és igyekeztünk minél több pótalkatrészt beszerezni a kocsinkhoz. Ennek ellenére némi problémával kezdtük a régen várt futamot. Leesett a lendkerék a motorban, amit csak úgy tudtunk megjavítani, hogy a nálunk lévő tartalék motort beszereltük, a rossz ... , véget ért a versenyünk. Így alakult, de egy percig sem bánjuk, hogy elutaztunk San Marino-ba mert pályafutásunk egyik legnagyobb élményét éltük át a rengeteg magyar szurkolónak, és a fergeteges hangulatnak köszönhetően - foglalta össze a tapasztalatait Donát.A Fábián testvéreknek a Rallylegend-en tett kirándulással valószínűleg le is zárult az idei éve, ám velük még mindenképpen találkozhatnak a szurkolók, hiszen a Nyíregyháza Rallye-n is ott lesznek a debreceni versenyzők, igaz csak versenyautó nélkül, a pályák mentén, ezúttal szurkolói szerepkörben. Aztán ha az évzáró után jól viselkednek, még Népes küldöttség képviselte hazánkat, a 16. Rallylegend-en,16. Rallylegend

    Rally

  • 2014.10.17. 10:43
    ” várat megkerülő hegyi szakasz volt.Ez történt szombaton:A rekord tömeg, becslések szerint jóval több mint ötvenezer ember volt a Rallylegend második napján. A historic kategóriában a vezető “Pedro” (Lancia 037) kénytelen volt kiállni a mechanikus hiba miatt. Ő volt a vezető a harmadik gyorsasági szakaszig, ezt örökölte Enrico Brazzoli és navigátora Maurizio Barone (Lancia 037-el). Mögöttük egy erős jött fel a finn ász Markku Alen egy Eberhard & Co. által támogatott Lancia 037-el, mindössze csak 3 “9-re a vezetőtől. A harmadik helyen a San Marinoi illetőségű Giuliano Calzolari a kisebb ... teljesítményű Ford Escort RS-el, a különbség csak 16 “6.A mítoszok között a finn Juha Kankkunen és navigátora Janhunen a Lancia Delta Integrale-val egy pillanatra elvesztette az előnyét egy 7 perces késés miatt (1’10 “büntetés) amit a második gyors “Le Tane”, előtt szerzett.Ez lehetővé tette Mauro Miele/ Beltrame az 1986-os Bmw M3-al, hogy átvegye a vezetést csak 5 “7 mp-el Kankkunen előtt. De a második gyorsasági szakaszon a nap Kankkunen folytatta az első helyen ismét, mindössze 7 tized másodperccel megelőzve a Miele-t. A harmadik helyen, a San marinói sofőr, Marcello Colombini szintén egy M3-as Bmw

    Rally

Előző 1 / 1 Következő