közben rájövünk valamire. Most is állítottunk a gépen, illetve a motor paraméterein. Vagy jó lesz, vagy rosszabb. Nincs, mese menni kell vele, tesztelni. Egyszer csak rájövünk arra, mitől rosszabb, mint a Hoffer Zsoltié. Ki kell buknia a különbségnek. Annyi már bizonyos, hogy a motoron belüli a probléma. Sajnos revízióra, totál szétszedésre az Opel gyárnál kell 2 hónak. Nem volt idő erre még. Persze ha tudjuk, hogy elmarad a Budapest Rally, akkor már kész lenne! Ezzel elég sokat buktunk. De azt hiszem mindenki! Mégis mi az elvárás a Galambos Gábortól?- Először is, most mód nyílik, igazán a ... Galambos Gábor - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2Aquaprofit Eger Rallye 2017.11.03-05. Azt látom, hogy a Pap Tomi navigálása mellett, most Egerbe a Galambos Gábor a pilóta. Tudhatjuk-e, hogy miért?- Igen, mert Berényi Laci most ezt a versenyt kihagyja, érthető családi okokból. Ráadásul, nem is lett volna esélyünk a bajnokságot megnyerni, mert az egész évben az autóval kínlódtunk. Most sem az igazi az Opelünk. Nem az erősségéről híres. A gyárral pedig folyamatos egyeztetésbe vagyunk, de még ők sem értik. Miért is indultuk ennek ellenére?- Mert imádjuk a rally-t, és hátha verseny
Keresés
Találatok száma: 1122018.02.24.
2017.08.30. 11:46
. A továbbiakban le tudjuk majd loggolni, mi is történt, de ehhez kell az új főkapcsoló relé! Hétfőn meg is rendeltük hozzá, ha megjön a Opel Motorsporttól többet tudok mondani! Legközelebb melyik versenyen láthatjuk a csapatot?- Az év utolsó versenye a Budapest Rally. Ki nem hagynánk, hisz hatalmas, háromszor annyi reklámot jelent, mint a többi rally futam. No és rég nem látott, izgalmas pályákat. Bizonyára az indulók létszáma is igen megszaporodik. Ez a jó, hisz itt már fesztelenül tudunk autózni. Számunkra az esély elúszott a másfélszeres szorzó miatt, most Komlón. Új, ismeretlen ... Sajnos technikai gond miatt rövidre sikeredett az 1,5-ös szorzójú Baranya Kupa a Berényi - Pap Rally párosnak. Pedig pénteken mentek abszolút időt is a Vasas - Hosszúhetény gyorson.Miként is sikerült ilyen jól a pénteki utolsó gyors és tetszett-e e fiúknak a prológ?- Igen, mint ahogy jeleztem a beharangozó interjúban, nem fogunk őrültek lenni, de megyünk becsületesen. Úgy látszik ennyire volt elég. Bár lehetséges, hogy a következő napra tartalékoltak a többiek. Nekünk nagyon príma volt a harmadik hely a következő napra, hisz majd egy időt futottunk. Fel is voltunk vértezve rendesen. A ... , gyengébb autóval azt hiszem az abszolút második hely is remek eredménynek számít, hisz mindig karc nélkül hozták be az Adamot a fiúk. No és nem estünk ki sem sosem, csak most, és itt is technikai hiba miatt! Ha sikerül, meg kell mutassuk Németországba a gyárba az autót, mert némi véleményt szeretnénk kicsikarni tőlük. Totális átvizsgálást szeretnénk. Így egy év távlatában már időszerű lesz! Ha nem, akkor csak a szezon végén! Köszönöm minden reklámozó partnerünknek ezt a versenyt is, hisz nem jöhetett volna nélkülük létre ez az rally sem: SPURI Az autó energiaitala, Jégszilánk Kft, VIP2014.10.03. 11:02
megnyugtatóak ebben a kérdéskörben sem. A biztonságot érintő problémákon kívül még számtalan, a bajnokságunkra nézve negatív akadályt érzékeltem, év elején a bajnokság 6 futamra lett akkor még általam kiírva, ebből 4 aszfalt, ill. 1 teljes murva és 1 vegyes felülettel. Úgy gondolom, hogy mindenki ennek tudatában készült mind anyagilag mind szakmailag.Sajnálatos, hogy az előző RSB vezető hibái miatt elmaradt Budapest Rally kapcsán ez a helyzet alakult ki, de ez nem jelenti azt, hogy minden szabályt félre téve verseny kell pótolni! Versenyzőink és gumi szállítóink aszfaltos2014.10.02.
2014.09.12.
büntetést kaptunk. Magyarországon oda lehet adni a menetlevelet hamarabb, itt nem. Ezt benéztük. A nagy kavarodásban a következő időellenőrzőről késtünk egy percet, ott is kaptunk tíz másodperc büntetést. Ezek után nem láttam értelmét sietni és mentálisan sem tudtuk a legjobbat nyújtani. Az autó jó volt, a gumiválasztásaink szintén, de a mi teljesítményünk nagyon hullámzott. Ennél jobb eredményre számítottunk, de túl vagyunk a versenyen, most a következő feladatunkra, a Budapest Ralira koncentrálunk, ahol szeretnénk megmutatni, mire vagyunk képesek aszfalton. Az MHH Rally & Kart Team 2014es ... MHH Rally & Kart Team Krózser Menyhért–Papp György, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, Kassa Rali 2014. szeptember 9. Kemény dió volt Kassa Egy defekt és egy korai érkezés is hátráltatta Krózser Menyhértet és Papp Györgyöt a Kassa Ralin, az Országos Ralibajnokság negyedik futamán. Az MHH Team párosa ezek után nehezen tudta felvenni a ritmust, és az abszolút tizedik helyet szerezte meg. Krózser Menyhért: – A harmadik gyorsasági szakaszon kaptunk egy jobb hátsó defektet, amivel még nem veszítettünk túl sokat. Viszont a gyűjtőállomáson volt egy egyperces korai érkezésünk, amiért egy perc ... ), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • augusztus 910. Baranya Kupa, Krózser Menyhért–Papp György, kiálltak • augusztus 2931. Dunaszerdahely (Szlovákia), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 2., 2. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • augusztus 67. Kassa Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György abszolút 10. helyezés Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, RM professzionális festékek, Bernardo Ecenarro Mihályi Csaba Rallye2014.09.12.
2014.09.11.
2014.09.09.
Igazi rali, kevés szerencse Eseménydúsra sikeredett a Kassa Rally a Maricsek Racing Team párosai számára. A hétvégén hullámhegyek, és hullámvölgyek váltogatták egymást mindhárom Mitsubishis páros életében. A Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettős (Mitsubishi Lancer EVO IV/IX) első közös versenyén megnyerte a P 16-os kategória küzdelmeit, igaz ehhez az is kellett, hogy az utolsó szakaszon az addig a géposztályt vezető csapattársaik, Kovács Antal és Istovics Gergő felboruljon a Mitsubishi Lancerrel. A Maricsek Racing Team harmadik párosa, Osváth Péter és Farnadi Ágnes az első nap ... sérültünk meg, az autóban sem keletkezett olyan óriási kár, úgyhogy haladunk tovább előre, már várjuk a Budapest Rallye-t!” Osváth Péter és Farnadi Ágnes a 3-as kategória második helyén autózott egészen az ötödik szakaszig. Az Idos névre keresztelt gyorsaságit egy technikai hiba miatt turbónyomás nélkül teljesítették és visszacsúsztak a kategória negyedik és az abszolút 22. helyre. Vasárnap innen kezdték meg a felzárkózást. „Két szakasz alatt ledogoztuk a hátrányunkat Kiss Laciékkal szemben, de innentől kezdve amennyivel megvertük az egyik gyorson, annyit mindig visszaadott a következőn. Az utolsó ... szakasz előtt még harmadikak voltunk, de az erő gyorsaságin megforogtunk, így nem csak a bronzérmet buktuk el, hanem az extra pontokat is. Ezúttal semmi nem jött össze, ilyen hétvégénk volt.” Az Osváth - Farnadi kettős végül az abszolút 15. és kategória 4. helyén végzett a Kassa Rally- n. Maricsek Racing Team Rallye2013.09.30. 22:40
Sok éves kihagyás után újra visszakerült a 2013-as versenynaptárba az egykoron dupla szorzós, nagynevű Budapest Rally, mely október első hétvégéjén kerül megrendezésre.A rendezők által nagyon titkolt versenypályák természetesen nem maradhatnak László Racinges versenyzők nélkül. Míg az ORB-ben több párosunk is, addig a Rallye2-es bajnokságban egyedül Forgács László- Szabó Krisztián képviselik a csapatunkat egy BMW E36 coupe 325i-vel. A könnyen feledhető Baranya Kupa óta eltelt idő sem telt unalmasan a fiúk számára a versenyzés körüli teendők tekintetében. Rögtön a versenyt követő hétvégén2013.09.17. 11:44
felkészülésre. Itt gondolok a teszt körökre, az autó megszokására is. Ami most fontos, hogy csapatunk új navigátorral erősödött, aki a Rallye 2 osztályában vezeti versenyzőként is a F2 osztályt. Azt gondolom ha a Budapest Rally elmarad, akkor matematikai esély sem lesz őt behozni a bajnokságban. Így nyugodtan mondhatom, hogy Pötyi személyében nagyon sok tapasztalatot és rutint sikerült a csapaton belül szerezni. Bízom benne, hogy ez majd a pályán is másodpercekben lesz mérhető lesz!Az utolsó verseny óta lett-e fejlesztés a TDi Golfon? Az előzőn szépen nyúlott a TDi!- Az autón a fékrendszer, pontosabban a2013.09.11.
2013.09.10.
2013.08.26.
2013.07.17. 10:30
Kedves Anna, nem most kezdted az autóversenyzést. Mesélnél a kezdetekről az autótípusokról, az eredményeidről?- Nagyon - nagyon régóta rajongok az autókért és az autósportért. Öröm és mámor volt, amikor kijutottam komolyabb versenyekre mint néző. Libabőrős voltam mikor tőlem pár méterre száguldottak el, a durvábbnál durvább versenyautók. Idővel már nem csak a pálya széléről élveztem a verseny örömét, bekerültem jobb 1-be ami hihetetlen élményt nyújtott. 2010-ben Budapestre költöztem és nagy szerencse folytán bekerültem A Csapatba ami TAG Racing néven ismert. Sokat jártunk versenyekre amíg ... ki rövid, és hosszabb időn belül de a "kemény mag" megmaradt. Mi vagyunk a TAG Racing. Leginkább BMW-et lehet látni versenyeken de vannak csapattársak, akik első kerekes autókkal is bizonyítanak és tarolnak versenyeken, hol hazai hol külföldi rendezvényeken. A távolabbi céljaidról, 2014-es versenyzéseddel kapcsolatban megtudhatunk-e tőled egy kis infót?- Vannak NAGY terveim :) Idén tervben van a Szilveszter rally, és a 2014-es évben szeretnék kicsit komolyabb versenyeken elindulni.Ahol nem csak bójákat és gumikat kell kerülgetni, hanem nagyobb a kihívás, nagyobb az adrenalin. 2013.04.17.
2013.04.16. 11:44
., kategória III. és a Lada kupa I. helyezéssel.- Miként készülsz fel a szlalom versenyekre?Arra törekszünk, hogy a kocsi és a vezető egy egészet alkotva hozza ki magából és a gépjárműből a legtöbbet, a siker elérése érdekében.- Hallottál már a rakparti szlalomról korábban?Még nem, de a koromból adódóan az akkori Budapest Rally prológjához tudnám hasonlítani, amin én is részt vettem, mint néző.Az autódról mesélnél?A Lada az egy 2107-es, VFTS Szélesítésekkel. 1,6-os A-s Frenky féle motor kb. 120Le. Higany féle tolókerekes váltó, Heggesztett difi.Elől keményített futómű, zöld szilentekkel hátul teljesen2013.03.28.
2013.03.21.
2012.12.30. 11:44
tesztre, a Rally du VAR 2012-es versenyére is hozták számunkra a Hondát. Azt hiszem nagyon fontos számunkra, hogy egy profi és nemzetközileg is elismert brigád készíti majd fel és szervízeli a kocsit versenyről-versenyre, akiknek rádásul nagyon szoros kapcsolatuk van a Hondát építő J.A.S. Motorsport-tal. Az EB sorozat nem egyszerű, nagyon sok időt és energiát igényel. Egyelőre nem is tudjuk pontosan mennyi futamon leszünk képesek indulni, ez majd menet közben alakul ki, látva, hogy mennyire vagyunk versenyképesek és milyen eredményekkel tudunk szerepelni a tabellán. Nagyon ... várom az első versenyt, hiszen soha nem kezdtem ennyire korán még szezont, és még soha nem versenyeztem jégen, hóban, most pedig a Janner Rally-n csak erre számíthatunk. Bízom benne, hogy biztos autózással lehet valami értékelhető eredményt felmutatni, ugyanakkor a biztonságot szeretném elsőszámú szempontként magunk előtt tartani. Nem most akarom megváltani a világot, és remélem nem leszek ideges, ha esetleg az ismeretlen körülmények miatt nem ott megyünk ahol szerettünk volna. Mindenki esélylatolgatásra kíváncsi tőlem, de azt hiszem ezzel nagyon korán vagyunk, és majd az ... Inn Hotel Budapest, Szinergia, ams magazin, www.garazs.tv,