Keresés

Találatok száma: 30
Előző 1 / 2 Következő
  • 2021.12.08. 09:04
    Már a sokadik abszolút győzelmét szerezte Klausz Kristóf és Csányi Botond a 25. Mikulás Rallye-n.
  • 2021.11.21. 11:22
    Nagyszerű és ritka magyar győzelmet szerzett a Klausz Kristóf-Csányi Botond páros a W4 Rallye-n, Klausz Kristóf Csányi Botond
  • 2019.03.23. 16:12
    . Bár volt esélyünk az összetett dobogóra, az utolsó gyorsra minimális előnnyel érkeztünk, de aztán a 3. kanyarban kicsit túlcsúsztunk, így nem akartam kockáztatni a célba érkezést. Így is örülök a 4. helynek és a Mitropa győzelemnek, köszönjük a szponzoroknak a támogatást és a Korda Racing-nek a tökélete autót!Csányi Botond: Fantasztikus hétvégén vagyunk túl! A Skoda Fabia R5-ös autóval az első éles bevetésünkön sikerült az abszolút értékelés negyedik, és a Mitropa Cup első helyén végeznünk. Nagy csatát vívtunk az összetett értékelés harmadik helyéért. Úgy gondolom, hogy fokozatosan, tudatosan Bár ezt vártuk, mégis kellemes meglepetésként érte a Ritmus Ase-t a Klausz Kristóf-Csányi Botond páros debütálása és abszolút 4. helye a Skoda Fabia R5-el a 8.Rebenland Rallye-n. Klausz Kristóf Csányi Botond

    Rally

  • 2019.03.13. 12:53
    , aztán hogy ezen mennyit kell és mennyire sikerül változtatni a verseny folyamán, nagy kérdés. A mezőnyt ismerem, legtöbbjükkel már csatáztam a 2WD mezőnyben, remélem az R5-ösök között is fel tudom velük venni a harcot, bár jócskán előttem járnak tapasztalatban, de nem feltartott kézzel megyünk a csatába!Csányi Botond: Második R5-ös s versenyünk következik Kristóffal. A Ritmus ASE támogatásával Várkonyi Szabi helyett a Rebenland Rallyn fogunk rajthoz állni. Nekem már volt szerencsém ilyen autóhoz a 2016-os Baranya Kupán Ranga Péter mellett, de Kristóffal ilyen autóval aszfalton az első futamunk ...  Kristóf már vezetett R5-ös autót tavaly, a Mikulás Rallye-n, ahol remekül szerepelt, de aszfalton valószínűleg nehezebb feladat vár rá és Csányi Botondra.Klausz Kristóf: Köszönjük a lehetőséget a csapatnak, már nagyon szerettem volna kipróbálni egy R5-öst aszfalton, csak azt sajnálom, hogy így nem tudom a Forddal összehasonlítani. Legalább azt elmondhatom, hogy a pályákat ismerjük, így igazából az autóra koncentrálhatok. Sok tervünk van az idénre, ettől a versenytől sok függ, hogy hogyan sikerül, így megpróbáljuk a lehető legtöbbet kihozni az autóból. Az alap beállításai rendben vannak Klausz Kristóf Csányi Botond

    Rally

  • 2017.01.18. 08:11
    A Ritmus ASE párosa egy kuriózumnak számító havas versennyel, a Winter Kovasna Rallye-val hamar megkezdte a 2017-es versenyévadot. Várkonyi Szabolcs és Csányi Botond egy kategória és abszolút 3. helyet hozott haza életük első havas versenyén a Mitsubishi EVO IX-el, így jó hangulatban és reményekkel várják az évadot. Várkonyi Szabolcs Csányi Botond

    Rally

  • 2017.01.11. 16:58
    Várkonyi Szabolcs:Azt hiszem egy ilyen verseny minden igazi versenyző álma, nagy hóban, nagy szöges gumikkal egy összkerekes autóval. Várhatóan igazi finn, illetve svéd ralikhoz hasonló pályák várnak minket, amik minden bizonnyal nagy kihívás elé állítanak minket. Ismét Csányi Botival indulok, ez egy nagyon komoly verseny lesz navigátor szempontból is. Nem tudjuk milyen mezőny lesz, biztosan ott lesznek többen a tavalyi élmezőnyből, reméljük fel tudjuk venni velük a versenyt, bár mi egy „N”csoport szabályai szerinti autóval megyünk. Az autónk nagyon jó volt eddig minden versenyen, remek ... beállításokat kaptunk hozzá, ez minden bizonnyal így lesz most is, így nekünk csak a pályák feldolgozását kell megoldani, ami azért nem lesz könnyű, lévén sokféle pálya lesz és elég kevés idő áll rendelkezésre, ráadásul az ERC-hez hasonlóan csak 2 bejárás engedélyezett. Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz a nagy szöges gumikon menni, szerencsére lesz kint tesztünk a verseny előtti napon, így remélem hamar fel tudom venni a tempót. A hó kint folyamatosan esik, már egy méter felett van, így egyáltalán nem bánom, hogy nem mi leszünk 1-es rajtszámmalCsányi Botond: Korán kezdjük a szezonunkat. Még a Ismét bakancslistás verseny következik a Ritmus Ase párosának, a Várkonyi-Csányi párosnak január közepén Erdélyben, ahol várhatóan méteres hófalak között fognak versenyezni a már lassan megszokott Mitsubishivel. Várkonyi Szabolcs Csányi Botond

    Rally

  • 2016.11.23. 09:05
    Várkonyi Szabolcs Csányi Botond

    Rally

  • 2016.11.18. 12:52
    Várkonyi Szabolcs - Csányi BotondPorec Rally - 2016.11.04-05.Ritmus ASE - Mitsubishi EVO IX. Sajnos idő előtt fejezte be a versenyt a Várkonyi-Csányi duó majd a csapat által támogatott Szilágyi-Váradi is, de nem adják fel és nem is ez volt az utolsó versenyük ebben az évben.Várkonyi Szabolcs:Sajnos nem tudtam kint tesztelni aszfalton, ez nagyon hiányzott, hisz igazából még nem mentem Mitsubishivel aszfalton. Itthon teszteltünk a nyirádi ralikrossz pályán, azonban annak 90%-a murva, így inkább a következő, Santa Domenica ralira volt felkészülés. Az autót kitűnően beállított állapotban ... , mivel a több R5-ös kocsi miatt, a Mitsubishis versenyzők nagy része S csoportba nevezett, ami nagyobb szűkítőt enged, így nem voltak egy kategóriában az én autómmal, lévén az így keletkező 60-70 le különbségnek. Az első napot még befejeztük, de sajnos másnap reggel nekem haza kellett jönnöm családi okok miatt, amit nagyon sajnálok, de a család az első! Idén már csak a Mitsubishivel versenyzünk, 2 murva következik 1 hét különbséggel, a Santa Domenica Rallye Show, majd a Mikulás Rallye. Mindkét versenyen meglepetés navigátorral indulok, a Botond önálló életet fog élni, ugyanis pilótaként vesz részt ... a Mikulás Rallyn.Csányi Botond: Ismét Mitsubishiben. 2010 óta, szinte folyamatosan ezzel a márkával versenyeztem, bár fokozatosan váltottunk a Peugeot 208 R2-re. Az autó fantasztikus volt a verseny folyamán, a Hideg Rally Team nagyszerűen beállította a futóművet. Sajnos az autóval nem nagyon tudtunk tesztelni, így a Shakedown-on kellett összebarátkoznimindennel. Sajnos nagyon összemérni a tudásunkat nem tudtuk a kategória társakkal szemben, ugyanis ők 36-os szűkítővel vágtak neki a futamnak, így az összetett értékelésbe sem számítottak bele. Ezeknél az autóknál ez óriási lóerő különbséget Várkonyi Szabolcs Csányi Botond

    Rally

  • 2016.09.30. 23:18
    Várkonyi Szabolcs: Ismét egy nagyon nehéz versenyen vagyunk túl és ismét bebizonyosodott, hogy a mi felkészülésünk nagyon kevés ezen a szinten, bár szerintem csak mi és Klauszék, akik szintén a csapatunk szponzorainak a támogatásával álltak rajthoz, indultak a versenyen a szabályok adta 2 pályabejárásból, szinte minden csapat 3-5 nappal előbb érkezett és nem hinném, hogy a város miatt. Sajnos nem volt lehetőségünk tesztelni a verseny előtti hivatalos teszten és nagy hátrány volt, mivel Klauszék Botond navigálásával részt vettek előző hét végén a Kassa ralin, így esélytelen volt, hogy ... kiérjenek a tesztre, mivel még át is kellett építeni az autót murvára. Így ismeretlenül, pláne, hogy vagy 15 éve nem vezettem murván 2WD autót, nagyon nehéz volt a pályabejárás, megtippelni, hogy az általában 4.-5. sebességi fokozatos kanyarok milyenek lesznek versenyen. Nem is sikerült úgy, amiből biztonságosan és gyorsan lehetett volna közlekedni, annyira kellett koncentrálnom arra, hogy mit mond a Botond, hogy igazából az ilyen helyekre való vezetéstechnikára már nem tudtam összpontosítani. Így is élveztem, ezeken az utakon kell vagy 4-5 verseny, mire az ember fel tudja venni a tempót, nekünk ez ... most így sikerült.Csányi Botond: Nagy kaland volt az ERC utolsó előtti futama, a Liepaja Rally. A bakancslistánkon szerepelt, hogy egyszer kijuthassunk egy „finn” jellegű murvás versenyre. Ebben az évben sikerült. Meg kell mondanom, brutálisan nehéz az ilyen jellegű szakaszokon gyorsan menni. A juniorok őrült tempót diktálnak, a 28 km-es szakaszon volt, hogy az első kettő között csak 0,4 másodperc különbség volt. Szó szerint VB-s pilótákról beszélünk. Nem gondolkodnak, iszonyatos tempóban közlekednek. Úgy gondolom, hogy mi magyarok, ezeket a dolgokat nem tudjuk megcsinálni. Vannak jó Lettországban vett részt az ERC utolsó előtti murvás futamán a Ritmus Ase csapata. A hatalmas élmény nem párosult eredménnyel, ezen a szinten van mit tanulni ezen a talaj típuson is a hazaitól teljesen eltérő utakon. Végül a Várkonyi-Csányi páros kiállni kényszerült egy banális ok miatt, ugyanis a Michelint forgalmazó kamion vasárnap reggel hazament, így friss gumi nélkül nem kockáztattak egy nagyobb balesetet. Csányi Botond

    Rallye ERC

  • 2016.08.08. 16:43
    , minden kategóriában, a 2WD-ben is és hazai pályán felmérhetem, hogy állok a többiekhez képest. Általában gyors vagyok ezeken a pályákon, remélem, most is így lesz. Az autó marad a Peugeot 208 R2, csak most már versenybenzint fogunk használni, ami nyomatékban sokat számít, főleg a nyári hónapokban. Tesztelünk egy nagyobbat előtte, ahol terveim szerint több autót is ki fogok próbálni, a jövőre készülve. Nagyon várom a versenyt és remélem, hogy nézőbarát időjárás fogad minket, se kánikula, se eső nem lesz, bár az utóbbi években mindig bezavart egy-egy zápor. Úgy volt, hogy Botond sofőrként vesz részt Május eleje, az Opatija Rallye óta nem indult versenyen a Ritmus A.S.E. párosa, Várkonyi Szabolcs és Csányi Botond. Akkor nem egészen voltak elégedettek, de most újra visszatérnek, méghozzá hazai környezetben, de nemzetközi versenyen, a Mitropa Kupa értékelésbe beleszámító Baranya Kupán. Várkonyi Szabolcs Csányi Botond
  • 2016.05.25. 10:28
    Várkonyi Szabolcs - Csányi BotondRitmus ASE - 25. Opatija RallyPeugeot 208 R2 - 2016.05.06-07.Nem teljesen úgy sikerült a Ritmus Ase párosának a várt Opatija Rallye, ahogy szerették volna. Voltak bíztató eredmények, de összességében nem a várt eredmény született. Várkonyi Szabolcs Csányi Botond

    Rally

  • 2016.05.02. 08:46
    Várkonyi Szabolcs - Csányi BotondRitmus ASE - 25. Opatija RallyPeugeot 208 R2 - 2016.05.06-07.Várkonyi Szabolcs:  A formában tartani nem a legjobb szó, nem voltam magammal megelégedve egyik idei versenyünkön sem, így inkább a formába hozás és önbizalomszerzés a megfelelő kifejezés. Bár ismerem az Opatija Rallye pályáit, még egyszer sem mentem rajtuk versenytempóban. Három éve nevezek, tréningezek és mindig valami olyan jött közbe, hogy még egy gyorsot sem teljesítettem. Remélem, ez most megszakad és tényleg egy jót tudunk autózni az amúgy élvezetes, gyors és egyszerre technikás pályákon Az ír és a belga ERC futam között egy Mitropa Kupa futammal próbálja formában tartani magát a Ritmus Ase párosa, Várkonyi Szabolcs és Csányi Botond, méghozzá ismerős terepen, az Opatija Rallye-n a május 6-7.-i hét végén, ismét a Peugeot 208 R2-vel. Várkonyi Szabolcs Csányi Botond

    Rally

  • 2016.04.15. 20:55
    Élete egyik legnehezebb versenyén van túl Várkonyi Szabolcs, a Ritmus Ase versenyzője, Csányi Botonddal az oldalán. Várkonyi Szabolcs Csányi Botond

    ERC

  • 2016.03.31. 12:41
    Újabb nehéz kihívás előtt a Ritmus Ase csapata, azon belül is a Várkonyi Szabolcs-Csányi Botond Peugeot 208R2 trió. Ugyan tavaly Várkonyi Szabolcs már indult ezen a megmérettetésen, azonban az 5. gyorson kiesett, így nem mondhatni, hogy nagy előnyt jelent ez nekik idén. Várkonyi Szabolcs Csányi Botond

    ERC

  • 2016.03.16. 10:42
    40 Rally Islas Canarias El Corte Inglés Várkonyi Szabolcs - Csányi BotondPeugeot 208 R2 - 2016.03.10-12.Várkonyi Szabolcs: Vegyesek az érzéseim. Egyrészt gyönyörű helyeken jártunk, remek minőségű utakon versenyeztünk, rengeteg néző volt a pályák mellett, összességében mégsem tetszett a verseny. A pályák vonalvezetése nekem nagyon nem jött be, ez a viszonylag kis tempó és a rengeteg unalmas kanyar, amit 1-esben és 2-esben kellet abszolválni 30 méter egyenes után felváltva jobbra, balra, nekem nem okozott élvezetet, nagyon fárasztó is volt, tetézve mindezt a rendkívül érdes aszfalttal, ami Várkonyi Szabolcs Csányi Botond

    Rallye ERC

  • 2016.02.24. 16:04
    indulóval lehet számolni minden kategóriában.Csányi Botond: Új év, új tervek. A 2016-os évadot magyar színekben és magyar csapattal teljesítjük ugyan, de külföldi bajnokságot céloztunk meg. Többek között négy ERC futamon szeretnénk indulni, mégpedig a Kanári szigeteken, Írországban, a Belga Ypres Rallyn, valamint a Lengyel EB futam szerepel a terveink között. Az autó a tavalyi évhez hasonlóan egy Peugeot 208 R2 lesz, amelyet a Takács Motorsport fog számunkra felkészíteni. Márciusban kezdetét veszi a szezon a Rally Islas Canariassal. 1500-1600 méter magasan fogunk autózni festői körülmények között 2016-ban magyar színekben ismét az ERC-t választja Várkonyi Szabolcs, ezúttal Csányi Botond navigálásával. Az autó marad a már bevált Peugeot 208 R2, azonban idén az is itthonról, a Takács Motorsport által felkészítve.  Várkonyi Szabolcs Csányi Botond

    Rallye ERC

  • 2015.07.06. 10:48
    Várkonyi Szabolcs Csányi Botond

    Rally

  • 2013.05.17.
    leginkább fontosabb volt számunkra, mivel jelenleg Ők vezetik a Bajnokságot. Nagyon nehezek voltak ezek a pályák. Rengeteg aszfaltváltás volt, valamint murvás átkötő szakaszokat is beletettek a gyorsasági szakaszokba, és a szakadó eső miatt, egy-két helyen már teljesen iszaposra járták a versenyzők. A Horvát országos bajnokságban sikerült megszereznünk az első helyet, így sikerült felzárkóznunk a bajnokságban .A következő versenyünk a Dugo Selo Rally lesz, ahol a tavalyi évben nagyszerűen tudtunk versenyezni, így nagyon bizakodva várom a folytatást. Csányi Botond: Ilyen nehéz versenyen talán mégSaturnus Rally Csányi Botond AK DELTA SPORT Rally
  • 2013.02.14. 21:31
    Racing.hu: A sok defekt 2012-ben nem segítette elő a versenyzéseteket. Hány is volt belőle? Véleményed szerint, ha ezek nem lettek volna, akkor miként alakul a bajnokság végeredménye? Csányi Botond: Szinte minden versenyen kaptunk egy defektet, szerintem hat biztosan volt belőle az évad folyamán. Akadt olyan futam, ahol kettőt is sikerült begyűjtenünk, de ezen a versenyen szerencsére csak egy gyorsaságin hátráltatott minket mind a kettő. A legszerencsétlenebb talán az az Opatija Rallye-n volt, mivel hatalmas csatában voltunk éppen, és emiatt csak nagy nehézségek árán tudtuk megszerezni az ... abszolút harmadik helyet. Két pozíciónkba került a kerekek nem betervezett légnyomáscsökkenése. Ha nem kellett volna ezekkel a problémákkal sok-sok időt eltöltenünk, biztosan szorosabb lett volna a végjáték is.Racing.hu: Az Opatiján begyűjtött defekt járt a legtöbb bosszúsággal, vagy volt, amelyik még ezen is túltett?Csányi Botond: Minden ilyen eset nagyon kellemetlen tud lenni, mivel általában az első három helyen szoktunk versenyezni és itt az élmezőnyben már nincs lehetőség a hibázásra. Nagyon szoros meccseket vívunk, és igazából elég rövidek a horvát versenyek. A kevés össztáv miatt pedig ... felértékelődnek az időkülönbségek, illetve az elvesztett másodpercek. Ezek egy napos versenyek, így aki hibázik, az veszít.Racing.hu: A defektek száma miatt felmerült e bennetek, hogy ez esetleg már nem csak a véletlen műve, hanem technikai vagy gumi problémákra vezethető vissza? Foglalkoztatott e titeket a gumiszállító leváltásának a kérdése? Marad e ugyanez a gumi 2013-ban is? Csányi Botond: Minden marad a régiben, a jelenlegi gumiknál jobbat ma a piacon aligha lehet találni. Vadonatúj felnikkel mentünk, arra sem lehetett fogni a sok defektet, hogy felni problémánk lett volna. Inkább szerencsétlen ... véletlennek nevezném ezeket az eseteket. Éppen elértük a padka szélét, vagy túl szűken fordultunk és ott kilógott egy kő, ami kicsípte az abroncsot. Szlovéniában túl nagyot ugrattunk, beütött a hátsó kerék, és ez okozott defektet. Tehát ezek, mint mondtam, inkább voltak szerencsétlen kis malőrök, vagy pechsorozat, mint valódi gumiproblémák.  Racing.hu: A horvát bajnokságban maradtok 2013-ban is. Miért nem az itthoni bajnokságra szavaztok még most sem? Mi kellene ahhoz, hogy itthon versenyezzetek? Csányi Botond: Tavaly mentem először Janival, és ez volt az első évem a horvát színekben is. Ez idén ... helyzettel? Csányi Botond: Igen, szoktam figyelni a hazai helyzetre, bár mióta nem itthon versenyzek nem követem napról napra az eseményeket, illetve azt, hogy mi történik a magyar autósporttal. Ettől függetlenül hellyel-közzel képben vagyok, nem szakadtam el a hazai eseményektől sem teljesen.  Racing.hu: Kicsit hamarabb rajtol a horvát bajnokság, mint a magyar. Hogy áll az autótok, ti hogyan készültök, tudtok e majd az év előtt tesztelni? Csányi Botond: Természetesen szeretnénk és fogunk is tesztelni, mind itthon, Veszprém környékén, mind pedig Horvátországban. Minden verseny előtt be szoktunk Szilágyi János és Csányi Botond 2012-ben első közös évadát teljesítette horvát színekben és sorozatos defektjeik ellenére bemutatkozásként máris a bajnokság második helyén végeztek. Botond először versenyzett déli szomszédunknál, János pedig már régi horvát motoros, de a hírek szerint még most sem gondolkodik azon, hogy itthon kellene taposnia gázt. Ezúttal a bajnoki cím megszerzése lesz a cél, és számukra nem kérdés, hogy hol: újra Horvátországban. Botonddal beszélgettünk az előttük álló évről és a tavalyi szereplésükről.Csányi Botond Szilágyi János Szilágyi János Csányi Botond

    Horvát Bajnokság

Előző 1 / 2 Következő