Keresés

Találatok száma: 37
Előző 1 / 2 Következő
  • 2021.07.31. 14:16
    végül időben ott voltunk. Ez volt az első alkalom, hogy salakon mentem, a második körre sikerült is kitapasztalni a fékhatást és a tapadást. Szombaton az utolsó gyorsra leszakadt az ég, a komplett mezőny slicken ment át a vizen, nagyon észnél kellett lenni. A vasárnapot is nagyon élveztük, nagyon sokat tanultunk, és nagyon boldogok vagyunk, hogy meglett a dobogó” - mondta Vogel Adri a céldobogó után. “Fantasztikus volt újra nézők előtt versenyezni, mindenhol rengeteg szurkoló biztatott minket. Nagyon köszönjük nekik és azoknak is, akik otthonról követték figyelemmel a versenyt. Ugyancsak köszönjük

    Rally OB

  • 2020.08.18. 09:13
    , DJ Liufo és DJ Adam Ajkay lép majd fel, a felejthetetlen élményről pedig rúdtáncosok és tűzzsonglőrök gondoskodnak. Gyere és légy Te is részese ennek a szuper bulinak. Élvezd minden pillanatát kompromisszumok nélkül, hiszen ezen a fantasztikus szabadtéri eseményen, a szabad ég alatt Te is kiengedheted a fáradt gőzt és végre önfeledten szórakozhatsz a barátaiddal.A jegyárakról, kemping információkról és friss hírekről itt tudsz tájékozódni: https://trackwood.com/  illetve https://www.facebook.com/events/590567805050623

    Drift

  • 2020.01.14. 21:56
    és természetesen kategóriát nyerni, de rengeteget kell tanulnom és fejlődnöm, hogy ez sikerülhessen. Egyelőre a Ford Fiesta ST, de persze vannak vágyak és álmok jó lenne majd egy R2-es autóba átülni valamikor. Nem tudom még megfogalmazni pontosan, hogy mi hajt, de életemben először érzem, hogy ég a láng bennem.Köszönöm szépen Anya, Apa, és Papp György segítségét.  - Hajósi Miklós -

    Rally

  • 2018.03.22. 16:26
    már alkalmatlan volt a pálya, de az osztrák rendezőket ez nagyon nem érdekelte. Öt perccel a mi rajtunk előtt elkezdett szakadni a hó a sötétben, így a lámpasorral semmit nem láttunk és a Hyundai-on úgy van megoldva, hogy vagy csak tompított van, vagy minden lámpa ég. Ha felkapcsoltam, azért nem volt jó, ha le, akkor azért, így csak ezen az egy gyorson, a 10 km-en 2 percet vesztettünk azokhoz képest, akiknek még „csak” az eső esett. Meg is látszott, hogy mindenki, aki a környékünkön rajtolt, hasonló időket ment, egyszerűen 20-al sem láttam, hogy hol az út. Azért sokat tanultunk az autóról és már

    Rally

  • 2016.09.30. 23:34
    nézőket több vonalon informálni, egyrészt a mára egyre inkább elfelejtett műsorfüzet hasábjain, illetve Kajtár Tibor mikrofonján keresztül is árad majd a hasznos információ az érdeklődő felé.Hogy állnak az előkészületek?- A szervezés gyakorlatilag hónapokkal a rendezvény előtt elkezdődött, de az utolsó két hónapban rendkívül felgyorsultak az események, és egyre nagyobb lázban ég a maroknyi csapat. Igyekszünk a lehető legnagyobb körültekintéssel, és a legapróbb részletig terjedően odafigyelni, kézben tartani minden  versennyel kapcsolatos teendőt. Szeretnénk emlékezetessé tenni a versenyt mind a

    Motocross

  • 2016.06.23.
    Jánosáék visszatértek A 23. Veszprém Ralin igazán extrém időjárási viszonyok voltak. Ez Jánosa Ákost és Brunekker Árpádot egyáltalán nem érdekelte. Kitűzték a kategória győzelmet és el is érték. Az A6-os csoport legfelső dobogóján és az Abszolút 3. helyen végeztek. „Minden nagyon jó volt, élveztem, ahogy az autó murván ment és a szervezés is jól sikerült. Az első gyorson egy viszonylag normális időt autóztunk. A második is rendben volt, viszont a harmadik az már annyira nem volt frankó, mert leszakadt az ég és úgy tudtuk van mért időnk, de végül átlagidőt kaptunk. De a legjobban az ... van rá ideje az embernek. A pályák tökéletesek a szervezés pedig kitűnő volt. Amiért mentünk azt teljesítettük. Az utolsó szakaszon való győzelmünk eszméletlen jól alakult, egy abszolút első időt autóztunk, fenomenális érzés volt ismét azt érezni, hogy visszatértünk. A sárban való dagonyázás annyira nem hiányzott, mert mindenünk úgy nézett ki, mint akit egy játszótér homokozójában ért utol az ég leszakadása. De ezt is megoldottuk, nem rinyálunk. Székesfehérvárig kicsit több idő van, mint az eddigi versenyek között, de szeretnénk ugyanezt az eredményt produkálni. Az ellenfelek igazán ügyesek és Tiba Anita
  • 2016.04.10. 21:31
    végsebességünk, ilyen tempónál már nem fog az ilyen dobfék, ugrál a pedál, ég  a betét, és nagyon nehezen lassul az autó. 100-110 alatt minden ok.Miskolcra sajnos ismét nem megyünk, mivel első futóművünk és fékünk, totálkáros, és a kuplungunk is elfüstölt. Gondoltad volna a verseny előtt, hogy ilyen sikeresek lesztek? Legközelebb hol találkozunk veletek?- Nagyon büszkék vagyunk az elért eredményre, valószínűleg Szombathelyen indulunk következőre. (imádok murván menni)Aztán Fehérvár, Barum, Mecsek és még egy....talán.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu 

    Eger Rallye

  • 2016.03.31. 16:46
    Már alig várjuk, hogy autózhassunk! Nekem személy szerint ég a talpam, legalább is a jobb lábamon. 

    Eger Rallye

  • 2015.07.29. 15:30
    Trackwood-lázban ég már nem csak Magyarország, hanem szinte egész Európa. A máriapócsi katlan, a hihetetlen éjszakai verseny hangulata sok-sok európai pilótát vonz ismét kis hazánkba, hogy több ezer néző előtt mérkőzzenek meg a legjobb magyar versenyzőkkel.Béres Szabolcsot, a Trackwood atyját elsősorban a részletekről faggattuk:

    Drift

  • 2015.07.29. 15:29
    fékbetéteket kapott a Suzuki Swift 1.6 Sport, ami eleinte nem fogott úgy ahogy kellett, ezt a fékerő szabályzóval könnyen orvosolni tudtam, mert érzésem szerint kevesebb fékerő jutott a hátsó kerekekre. Nem úgy lassult ahogy szerettem volna.Szombaton, egy időmérő és egy verseny várt rád. Miként abszolváltad őket?- Az időmérőt a középmezőnyben végeztem, volt még mit javítani. Szombaton délután leszakadt az ég, elég komoly vízmennyiség zúdult a pályára, ezért repülőrajttal indították el a mezőnyt. Többen fel is adták a versenyt az eső miatt, én próbáltam teljesíteni a rám mért köröket, pár kör után az

    Gyorsasági

  • 2015.05.04.
    . Állítható futóművet, szélesített kerékjáratot a 16-os keréknek. Az hogy mikorra készülünk el, még nem tudjuk, de fontosabb hogy stabil legyen az autó az úton. Így ha kell, akkor inkább várunk, de a srácok keze alatt ég a munka. Anyagilag is igen csak ránk fér a pihenő, de a támogatók előtt nyitva a kapu. :D Reklámpartnereink: fodoraukcio.hu.; P92RDI Kft.; Szöveg: Tiba Anita Fotó: Jákób Dániel Tiba Anita Rallye2
  • 2014.10.20. 13:08
    Rövid nap volt, de velős. A Mecsek-rali pénteki programjában három gyorsasági szakasz szerepelt, a két reptéri gyorsasági „szendvicsében” egy Árpádtető, amivel semmi gond nem lett volna, ha a második szakasz előtt nem szakad le az ég. De úgy, hogy ilyen esőt mostanában nem láttak errefelé.

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.09.19.
    versenyem óta, ezért már nagyon várom a hétvégi összecsapást! Szerencsére ezzel nem csak én vagyok így, hanem az egész csapat tiszta lázban ég… Rengeteget dolgoztunk a kocsin, hogy Bomba! formában legyen a soron következő megmérettetésre. A legnagyobb fejlesztés az volt a BMW-n, hogy új szívet, motort kapott – erről eddig babonából nem beszéltem, megvártam inkább azt, amíg összeáll a technika. Izgatottan várom tehát, hogy hogyan fog szolgálni éles bevetés közben. Abban azonban már most biztos vagyok, hogy jóval erősebb, gyorsabb lesz. A motor mellett új fékrendszert is beleépítettünk az autóba. Sajnos Solid Racing Team Drift
  • 2014.07.15.
    . A beállításokon kellett finomhangolni , ami a teszt végére kedvezőnek bizonyult. A pénteki nap az autó dekorálásáról és a pályabejárásról szólt, majd elérkezett a szombati első versenynap, ami délután még napsütéses időben kezdődött de a versenynap végén leszakadt az ég és ismét jól feláztatta a pályákat. A másnapi vasárnapi szakaszokon még érezhető volt az előző napok csapadéka de folyamatosan száradt a pálya és sikerült is rajta a gyorsan autózni Norbiéknak. A versenyautó abszolút hibamentesen teljesített és szakaszról szakaszra gyorsultak a fiúk. Bereczki Norbi: „ Borzasztóan örülünk ,hogy Soós Szabolcs ORB
  • 2014.06.17. 12:12
    Szép szikrázó reggellel indult a nap, az időjósok nem beszéltek ilyen sötét fellegekről, felettünk most mégis beborult az ég. Az élmezőnyben szerettünk volna csatázni, de ehelyett a túlélésért küzdöttünk szombaton.Az első gyorsaságin talán óvatosabbak voltunk, úgy éreztem, hogy jobban csúszik a kelleténél. Első kör, az elöl haladóknál ez nem újdonság. A második gyorson kezdtük növelni a tempót, a pálya 3/4-én sikerült is ezt hozni, de a vége felé a váltónk megmakacsolta magát és 5. sebességi fokozatban maradt. Először azt hittük még a gyorsról sem tudunk kijönni, ennek ellenére sikerült

    ORB

  • 2013.06.23. 21:46
    kijöhetett a korházból. Az autóról már ez nem mondható el, valószínűleg több kell egy samponos mosásnál. Sajnos a következő 5.gyorsasági szakasz is törölve lett, a rajt és cél kommunikációs hibája miatt. A 6. szakasz felé tartva az etapon leszakadt az ég, ami kitartott végig a gyorsaságin. Nem egyszerű jégviharba csöppentünk özönvízszerű esővel tarkítva. A rajtoltató spotbíró azt mondta párosainknak, hogy nincs időmérés a szakaszt az eső miatt törölték. Mivel az autóink GPS nyomkövetővel voltak felszerelve, amik a jármű sebességét és helyzetét is rögzítik, az etap szakaszokra vonatkozó érvényes

    Rally

  • 2013.06.14.
    A súly kulcsfontosságú A Garmin Racing Team versenyzőpárosai közül a Salgó Midex Rally-n Domonkos László-Horváth István duó áll rajthoz. Ők izgatottan várják a futamot. A felkészülés befejeződött, amely jeligéje a "fogyás" volt minden tekintetben. Gyarmati Ariel - Bibliák István pedig nagy erőkkel készítik az új autót, illetve ők maguk a teljes felépülés útját járják. Domonkos László: - Bár az EVO VI. folyamatosan készül, m ég ezúttal is az EVO IX-el indulunk, de ha már így alakult, akkor sokat dolgoztunk rajta, hogy versenyképesebb legyen az RTE-ben. - A felkészülést most is Garmin Racing Team Rally
  • 2013.06.05. 13:07
    A hétvégén nem kis tettet hajtottál végre a Szlalomversenyen. Kategória győzelemmel zártad a napot. Mesélnél a három futamról?- Igen, sikerült a kategóriámat megnyerni. Az első és a második kör normál körülmények között lezajlott itt a száraz aszfaltra gondolok. Viszont a második kör végére megjelentek a vihar felhők. Rajtvárakozóban le is szakadt az ég, de a csapattal feltettük az esős slicket. Első kanyarba belementem tempóval és hihetetlen módon tapadt. Szinte végig a kanyarokban 3 keréken fordultam és nagyon jó időt mentem a vizes pályán.Legközelebb hol indulsz, milyen versenyen

    Szlalom

  • 2013.05.08.
    „Merencsics és Varga a két nagy balga Elindulnak BAZ megyébe, mert hát Miskolc van arra. Historicban, Replikában, a Suzukival nyomják hárman, És reméljük a serlegeket innen is majd párban…” /A beavatott kezek. Részlet/ Támogatók: Nyilas GSM Néhány   nappal   a   Miskolci   futam   előtt,   már   szinte   ég   a   talpunk   a  mehetnéktől.   Árpinak   csakúgy,   mint   Eger,   ez   a   futam   is   először  „köszön”   be   a   pályafutásába.   Az   autón   túl   sok   feladat   nem   volt,  hiszen   eléggé   óvatos   volt   a   duó   Egerben,   így   szinte   egy   már  felkészített autót Maricsek Racing Team
  • 2012.12.27. 18:15
    szerencsére azért vagyunk itt, hogy versenyezzünk, az egész csapat lázban ég és már nagyon várjuk a rajtot. Nagyszerű érzés volt, hogy a versenytársak többsége kitörő örömmel üdvözölt bennünket, jó volt újra találkozni velük, hiszen az Africa Eco Race mezőnye olyan, mint egy nagy család. Tudjuk, hogy nagy menet vár ránk, de a tőlünk telhető legjobbat fogjuk nyújtani” – nyilatkozta a Qualisport pilótája, Kovács Miklós.Az autókból, motorokból, quadokból és kamionokból álló mezőny pénteken a spanyolországi Almeria felé veszi az irányt: onnan hajóval kelnek át Marokkóba, ahol szombaton bonyolítják le a

    Tereprallye

Előző 1 / 2 Következő