Keresés

Találatok száma: 49
Előző 2 / 3 Következő
  • 2020.02.03. 13:05
    bajnokság előfutójaként tehettem magamévá. Ezeken a versenyeken a navigátor legenda Szántó Szabolcs segített a legtöbbet. A raliversenyzés alapja a lendület megtartása a kanyarokban, és ebben pedig a már jól ismert Suzuki Swift segített, ami azon túl, hogy a rali alapjait is megmutatta. Kiváló alap volt a Kia Picanto kupás bemutatkozásomhoz. A Suzukis szereplésemnek köszönhetően bizalmat kaptam egy magasabb szint meglépéséhez. 2019-ben ugyanis részt vehettem kettő Rallye2-es, Kia Platinum Kupa versenyen is, ami további fontos tapasztalatokkal látott el engem és az új navigátoromat, Skrobák István ... Skrobyt. Egy Rallye2-es verseny lebonyolításában és komolyságában megegyezik a Rallye1-el, egyedül a teljesítendő kilométerben van különbség a régió egyik legkomolyabb bajnoksága között. Az első Rallye2-es versenyemen, a Salgó Rallye-n sikerült megszereznünk, mind a kategória és kupa második helyezését is, így egész magabiztosan álltunk oda a következő közös állomásunkhoz, a Mecsek Rallyehoz, sajnos ott nem mértem fel elég jól a körülményeket és az első gyorsasági hatodik kilométerénél estünk egy hatalmasat, minden bizonnyal az én nagyon rövid pályafutásom legnagyobb esése volt ez. Ezek után egy ... csendesebb időszak következett legközelebb, csak a decemberi FRT.HU Kupa Kiskunlacházi futamán indulhattam a Suzukival, ahol a kategória második helyét sikerült elhoznunk. Az év utolsó versenyén, a Szilveszter Rallye-n egy kicsit a 2020-as évem előszelét tapasztalhattuk meg, hiszen a Fa-Ze Rallye Teammel közösen teljesítettük a megmérettetést.Fiatal korod ellenére már Rallye2-es versenyen is indultál. Viszont nem beszéltünk még a kezdetekről. Mikor is ültél először versenyautóba, milyen versenyeken?- Először 18 évesen ültem versenyautó volánja mögé, amikor a 2017-es Februári FRT.HU versenyen egy Honda ... Civic Type-R-el mehettem teszt kategóriában. A verseny végén egy kicsit bántam azt, hogy csak teszt kategóriában neveztünk, hiszen életem első versenyén elérhettem volna a kategória harmadik helyet is. Azt a lehetőséget is többek között Juhász Csabának is köszönhetem. 2018 szeptemberéig a saját fejlesztésű Opel Astránk-kal versenyeztem az FRT-n, ahol életem első teljesített szezonjában sikerült a legnagyobb, H/8-as kategóriában elcsípni az első helyet Vincze Marciék elől. Sajnos az anyagiak nem engedték azt, hogy saját pénzből tovább versenyezhessek szeretett autómmal. Sokáig úgy volt, hogy szögre ... ! Következett a szabadszállási verseny ahol a régi laktanya ódon falai között csapattál Skrobyval és az Opel Astra OPC-vel. Egészen a harmadik helyig jöttetek fel a nap végére. Mennyivel kívánt más pilótát int a reptéri verseny?- Olyat még az életemben soha nem csináltam, hogy egy hónapban kettő FRT-n vettem részt. Mivel sejtésem sem volt arról, hogy milyen lesz a pálya, megkérdeztem Skrobyt, hogy hajlandó lenne-e lejönni Szabadszállásra navigálni. Biztos ami biztos alapon. Egy szuper, végig versenyzett nap után sikerült megszerezni a kategória harmadik helyet egy számunkra

    Rally, Rally2, Mitropa kupa

  • 2017.12.27. 06:50
    Szia Ádám! Szinte napra pontosan 1 évvel ezelőtt beszélgettünk utoljára, szintén a Szilveszter Rallye előtt. Mi történt veled a 2017-es évben?-Sziasztok! Igen, nagyon gyorsan elrepült ez az egy év. A tavalyi Szilveszter Rallye után újra gondoltuk az autó erőforrását és fejlesztettünk rajta. Így az év első felében nem vettem részt semmilyen rendezvényen, ezt persze később próbáltam bepótolni.Ha jól tudom, a legutóbbi "igazi" verseny amin rajthoz álltál, az a Bajna - Lábatlan közötti MARB futam volt. Persze előtte és utána is láthattunk egy-egy FRT-n. Mi volt ennek az oka?- Idén talán tényleg ... csak három FRT futamon és két MARB futamon vettem részt kisebb nagyobb sikerekkel. Ennek oka egyszerű: szerencsére rengeteg a munkánk, így kevesebb idő jut a szórakozásra!Beszélj picit az autóról. Történt valami fejlesztés az éven, vagy elég volt leporolni a jól bevált technikát?- Év elején megcsináltuk rajta a kötelező átalakításokat. Tiba Ádám barátom kicserélte az üzemanyag és fék rendszert fittinges rendszerre! Bele került a katalizátor is és rengeteg csőhéj az autóba...Frenky mester átgondolta a motort, és azon is erősítettünk picit, ami szerintem nagyon jól sikerült. Így most kb. 172-174 LE ... szórakozás?- Az elmúlt két évben a szórakozásé volt a főszerep a Hungaroringen. Idén viszont megpróbálunk a kategóriánkban és a Lada kupában is a dobogós helyezésért menni! Azt hiszem az utolsó két "elbénázott" MARB futam után tartozok magamnak és a csapatomnak is egy jobb helyezéssel!Köszönöm szépen a beszélgetést Ádám, aztán mindent bele, de csak ésszel!- Én is köszönöm, valamint szeretnék köszönetet mondani a csapatomnak (Sajt, Frenky, Laci) a szakácsainknak (Gabi, Lóri), a családomnak és a barátnőmnek az egész évben való támogatásért! És persze mindenkinek, aki valamilyen formában részt vett ebben

    Rally

  • 2016.11.28. 09:27
    Tóth József - Tóth TímeaLada 2107i - HBRK ASE5. Revo-Tec Rally a PENTA KupáérA hétvégén egy rallysprinten vettél részt a feleségeddel, csapatoddal és a szépen szóló gyorsan suhanó ladáddal. Mesélnél a portálolvasóknak, hogy miként tudtad az asszonyt rávenni, hogy nyavigáljon neked? (esetleg te mosogatsz egy hónapig cserében?)Sziasztok. Igazából Ő vett rá engem, bár nem tudom mi lesz a következménye (mosogatás, porszívózás, de a garázskaput biztos meg kell javítanom). Ezekre a lábatlani, oroszlányi versenyekre meghívásunk van a Szilas Peti, Pufi, Staudinger zoli és a többiektől mert nekik ... sötétben, hogy minél gyorsabban kicseréljék a difit. Köszönet a csapatnak: Polyák Attila, Tiszák, Frenky, Csiga, Ani.  Előző hétvégén az FRT-n lefogazott a difink, amit kicseréltünk kalandos körülmények között. A Higany system épp ott volt és összerakta az esőben, de azt mondta hogy a mai napot kibírja, hétfőn vigyem  le neki a tartalék difit, megcsinálja nyugodt körülmények között és cseréljem ki. Úgy is volt megcsinálta, megígértem, hogy kicserélem, de úgy voltam vele hogy az FRT-t kibírta, a padozást kibírta és már sok időnk sem volt rá, NEM cseréltem ki. Nem bírta ki, le is cseszett Beszélgetés Tóth József "Yondi" rally versenyzővel a 5. Revo-Tec Rally a PENTA Kupáért verseny után.

    Rallysprint

  • 2016.05.20. 10:36
    Milyen átalakításokat kell véghez vinni egy aszfaltos verseny után a murvás futamra az autón?- Először is megjavítottuk azokat a dolgokat amik Miskolcon elkoptak eltörtek, átnéztük az autót elvittem az FRT-hez a gátlókat hogy nézzék át és revíziózzák le amit utólag kiderült igencsak rá fért. Túl vagyunk a pályabejárás nagy részén ezt ma délután egy teszt követte ahol próbáltuk beállítani az autót a lehető legjobban, itt előjött egy kis hiba eltört az egyik lengőkar lefogató bilincs amit még ma este folyamán Zsolesz orvosolni fog.Korábban indultál-e itt, és ha igen milyen sikerrel?- Igen Zsolti a sikeres Miskolc Rally után, az Iseum murva rallyn vesz részt navigátorával Radványi Józseffel.2016.04.20-22. Bütösi Zsolt - Radványi JózsefZsomar-Ker Kft - Mitsubishi Lancer Evo VIInterjú Bütösi Zsolt autóversenyzővel, a Iseum Rally a Marso Kupáért autóverseny előtt.

    Rally OB

  • 2015.04.16. 21:25
    . Ezen kívül, idén márciustól elkezdtem gokart versenyekre járni. Kecskeméten a Birizdo Kart Kupa sorozatban is versenyzek. Április 11-én volt a második forduló, ahol az időmérő edzésen a kategóriámban a második helyen végeztem, a versenyen viszont a gokart műszaki hibája miatt kiállni kényszerültem. Szeretnék minden itt szervezett versenyen részt venni és a dobogón végezni, ezért mindent meg is teszek. A 2014-2015-ös bajnokságot az előkelő ötödik helyen zártad. Mi a célod az új bajnoki évadban, hol szeretnél végezni?- A mostani FRT bajnokságban a kategóriámban szeretnék a dobogón végezni.Most Interjú Kovács Sanyi autóversenyzővel, az április 18-i FRT futam előtt.Április 18.-án újra ringbe szállsz Kiskunlacházán az FRT.HU kupán. Várod már?- Igen, ez így igaz. Nagyon várom már az idei szezont, új idény, új kihívásokkal.

    FRT

  • 2015.02.17. 10:04
    Interjú a tíz éves Fuksz Bencével a Valentin napi FRT Kupa után.Valentin napon került megrendezésre az FRT.HU Kupa, ahol egy Suzuki Swift 1.3-al a Nivo Motorsport színeiben indultál.Négy futam ideje alapján az előkelő harmadik helyen végeztél egy igen tempós pályán.

    amatőr autóverseny

  • 2014.12.13. 21:39
    Karácsony előtt már csak egy versenyen veszel részt a Mogul Csapattal.Ismét a Kiskunlacházi FRT Kupán, folytatod a versenykilométerek gyűjtését.Szépen abszolváltad a Kakucs Ringi versenyt, most pedig a tempósabb lacházi pálya vár rád az Opel Tigra volánja mögött.Mond, melyikkel szeretsz jobban versenyezni és miért?- Igen, ez így igaz.Ez nagyon jó kérdés! Nem tudok különbséget tenni a két autó között. Mindkét versenyautót nagyon szeretem. Attól függ, melyik pályán versenyzek.Az Opel Astrá-ról tudni kell, hogy éveken keresztül a gyorsasági autósportban mentek vele olyan pályákon, mint a ... Hungaroring, Pannóniaring, stb. Az Astra Kupasorozatban használták. Jelen esetben a Kakucsring-i pálya is ilyen. Az FRT-n is használtam, még az autóversenyzői pályafutásom legelején, amikor ismerkedtem a pályával, az ottani körülményekkel és magával a versenyautóval. A legutóbbi FRT-n is vele mentem, mivel a Tigrá-m az utolsó edző köröm végén műszaki hiba miatt megállt alattam.Az Opel Tigrá-ról tudni kell, hogy kifejezetten Rallye versenyautó. Éveken keresztül többféle rallye versenyeken vettek részt vele. Az FRT Kupasorozat Rallye-nak minősül, ezért itt már a Tigrá-t használom. Az FRT Kupán is ... kigondolt terved, esetleg navigátor, aki segít?- Minden versenyem előtt kidolgozok magamban egy stratégiát, amit ott alkalmazok. A pályán viszont az adott szituációkra spontán kell reagálnom és pillanatok tört része alatt megoldani a keletkezett versenyhelyzeteket, úgy, mint például  egy-egy kanyarban való megcsúszást korrigálni és az ideális íveken tartani az autómat, hogy ne veszítsek időt. Amikor elkezdtem az autóversenyzést az FRT Kupasorozattal, az első néhány versenyemen mindig volt navigátorom, aki segített mindenben a pályán, hogy sikerüljön hamarabb megszoknom az ideális íveket Kovács Sanyi - Opel TigraMogul CsapatFRT Kupa2014.12.14.Interjú Kovács Sanyi autóversenyzővel, a hétvégi FRT Kupa előtt.

    amatőr autóverseny

  • 2014.12.13. 21:36
    Karácsony előtt már csak egy versenyen veszel részt a Mogul Csapattal.Ismét a Kiskunlacházi FRT Kupán, folytatod a versenykilométerek gyűjtését.- Ez az év utolsó versenye, viszont a bajnokság még március 14-ig tart. A körülmények mások lesznek, mint az eddigiek, főleg az előreláthatólag hideg idő miatt, de már nagyon várom. Az FRT Kupán is versenyenként változtatják a menetirányt. Ezt miképp tudod feldolgozni?- Szerencsére már az eddigi versenyeken mind két irányban vezethettem, nézegettem a mostani pályarajzot, és úgy érzem jó kis izgalmas verseny előtt állunk, technikás lesz Turák László - Opel TigraMogul CsapatFRT Kupa2014.12.14.Interjú Turák László autóversenyzővel, a hétvégi FRT Kupa előtt.

    amatőr autóverseny

  • 2014.11.12. 10:21
    - November nyolcadikán, szombaton a Kiskunlacházi repülőtéren ismét megrendezésre került az FRT-kupa, amin már negyedik alkalommal vettem részt. Az idő is kedvezett nekünk, a megjósolt eső elkerült bennünket. Minden adott volt, egy tartalmas versenyhez. A kategóriámban két rajtszámmal is neveztem, mivel számomra nemcsak a versenyzés a legfontosabb, hanem, hogy a versenypályán gyűjtsem a tapasztalatokat. 1.6-os kategóriában indultam egy Kupás Opel Astra volánja mögött.4-4 mért köröm volt és a rangsort a 3-3 legjobban teljesített köridők alapján állították fel. Az 1. körben magamhoz képest ... tettem volna meg, mivel már nagyon össze vagyunk szokva. A Tigrá-val való bemelegítés után, újra át kellett szoknom a másik autóra és ez meg is látszott az első és a második mért körömön is. Utána viszont szépen sikerült megtalálni vele az ideális íveket és a pontos féktávokat is. A napom többi részén nem változtatnék, mivel magamhoz képest jól sikerült. Ha már Astra, mennyire sikerült az FRT-n elsajátítani a pályát?- A pályabejárást a Tigrá-val tettem meg, ami nem is volt probléma a műszaki hibáig, utána viszont át kellett ülnöm az Astrá-ba. Én már napokkal a verseny előtt tanulmányoztam és ... memorizáltam a pályarajzot. A két versenyautó hasonló felépítésű és nem kellett sok idő, hogy az átszokás megtörténjen. Úgy érzem, hogy sikerült teljes mértékben megtanulnom a pályát és a versenyen is jól alkalmaztam az Astrá-val. Nagy segítséget jelentett számomra, hogy Október 20-21-én 2 napos teszten vettem részt a Pannóniaringen, ezzel az autóval, így már megszoktam a tulajdonságait, a viselkedését, a kezelhetőségét is. Ezek után nem volt nehéz az FRT-kupán menni vele.Legközelebb hol találkozhatunk veled és az Astrával?- Legközelebb a november 16-án, vasárnap megrendezett Kakucs Ring Kupán veszek Kovács Sanyi - Opel AstraMogul - Vígh Racing TeamFRT verseny - Kiskunlacháza2014.11.08.Interjú Kovács Sándor autóversenyzővel a hétvégi FRT kupa után.

    Amatőr Rallysprint

  • 2014.11.07. 13:49
    Kupa-sorozatban, számomra a FŐ CÉL mégsem a serlegek gyűjtése, hanem a tapasztalatszerzés, ezen kívül, hogy minél több verseny kilométer szaporodjon a lábaimban.- Sajnos, a gyorsasági pályákon az évszakok változása miatt és egy adott hőmérséklet alatt már nem lehet tesztelni.- A 2016-os évben szeretnék indulni a Túraautó Gyorsasági Országos Bajnokságban, ezért az FRT-kupa kiváló gyakorlási lehetőség számomra.Kik biztosítják számodra az autót, és a szervizt?- Az Opel Tigra versenyautót Fekete László és a Mogul-Vígh Racing Team biztosítja számomra, a Biztos Szervizhátteret pedig a NIVO Motorsport ... között is zajlanak majd. Nagyon fontos, hogy érezzem az autót, tudjam a viselkedését, helyes ívek, féktávok megtalálása, minél nagyobb tempó és határokon való autózás. - A teszt után, nagy reményekkel vágok neki a következő FRT-s megmérettetésemnek, november 8-án, Kiskunlacházán.Tudom, hogy két külön autó és más más pálya, de mi az, amit kamatoztatni tudsz majd az FRT-n?- A két versenyautó között különbséget kell tenni. A Kupás Opel Astra a gyorsasági szakágban versenyzett, míg az Opel Tigra viszont kifejezetten rally-ra alkalmas. Mind a két autónak megvannak az előnyei és a hátrányai is az ... adott pályákon.- A gyorsasági és az FRT-s pálya között sok a hasonlóság, ezért, amiket megtanultam a két napos teszt alatt, azokat tudom alkalmazni a mostani versenyen is. A Tigra sokkal dinamikusabb is, mint az Astra, hirtelen visszafékezés után is nagyon jól gyorsul, ami itt még inkább az előnyömre válik.Egy igen változatos, hol tempós, hol erős visszafordítóval megáldott lacházi versenyen veszel részt, november 8-án. Mennyire elég a két pályabejárás, ahhoz, hogy memorizálj és a négy mért futamot a lehető legjobb idővel teljesíts?- A mostani a negyedik FRT-s versenyem, amin részt veszek. Az ... tudásom szerint, a tőlem telhető, legjobb időket produkálom.Tudom, hogy sokan a kupát is szívesen begyűjtik a verseny végére, de ha jól tudom, te többre vágysz.- Minden versenyen, a tőlem telhető legtöbbet hozom ki magamból, viszont nagyon erős a mezőny és vannak nálam sokkal tapasztaltabb versenyzők is, ezért nagyon nehéz a dobogós helyeken végeznem, jelenleg. A tanulás, tapasztalatszerzés részemről folyamatosan történik ezeken a versenyeken. Minden alkalommal, egyre közelebb kerülök a dobogós helyezésekhez. A céljaim között van, hogy minél több kupát szeretnék összegyűjteni a jövőben.- Ebben a Kovács Sanyi - Opel TigraMogul - Vígh Racing TeamFRT verseny - Kiskunlacháza2014.11.08.Interjú Kovács Sanyival a Kiskunlacházi FRT futam előtt.Egy két napos, Opel Astrával való teszt után két héttel már élesben is megméretteted magad egy Opel Tigra nyergében Kiskunlacházán az FRT-n.

    amatőr autóverseny

  • 2014.10.18. 09:26
    Astra volánja mögött ültem, majd a magamhoz mérten kiváló teljesítményeim miatt a következő versenytől már egy Opel Tigrával indulhattam.Mesélnél ezekről a versenyekről? - Jelenleg az FRT kupában a kategóriámban induló 19 versenyző közül a 8. helyen állok. Úgy gondolom, hogy az eddigi 3 versenyemen, kezdő Pilótához képest nagyon jól teljesítettem. Sajnos, eddig kevés versenyen tudtam részt venni, mivel idény közben kapcsolódtam be.- Életem legelső versenyén hatodik lettem. A következő versenyen már ötödik helyezést értem el úgy, hogy csak 4 tized másodpercre maradtam le a negyedik helyezéstől. A ... aktuális pályarekordokat mindig sikerült megdöntenem. Az igazi  komolyabb kihívás  2014. júliusában jött el, amikor is Fekete Lászlótól,  a Mogul-Vígh Racing Team-tól  és a  NIVO Motorsport-tól  Egy Életre szóló  lehetőséget kaptam, hogy a minden hónapban induló Kiskunlacházi  FRT-kupán indulhatok ebben a szezonban.Az idén jó pár alkalommal találkozhattunk veled Kiskunlacházán, ahol egy Opel Tigra versenyautó volánja mögött foglaltál helyet, mint pilóta. - Így van. Ebben az idényben a Kiskunlacházi FRT-kupán indulok. A kezdetekkor egy Kupás Opel ... autókat, bármi esetleges problémát gyorsan  megoldottak, nagyon hálás vagyok emiatt is az egész csapatnak.- A jelenlegi kupában a fő célom, hogy dobogós helyeken végezzek a következő futamokon. Minden versenyen igyekszek magamból a legtöbbet kihozni. Nagyon örülök neki, hogy egy ilyen családias, összeszokott csapat tagja lehetek és közösen tervezzük a jövőt.És végül, de nem utolsó sorban nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki hozzájárult és segített, hogy eljuthassak idáig.Nagyon köszönöm a Szüleimnek, hogy támogatnak a céljaim elérésében! Köszönöm Fekete Lászlónak, a Mogul-Vígh Racing Team Október 20-21.-én egy teszten veszel részt a Vígh Racing Team-mal.Mi is ennek a célja és milyen autóval fogsz tesztelni?- Az idei évhez hasonlóan, a jövő évet is a Mogul-Vígh Racing Team Pilótájaként folytatom. Idén a Kiskunlacházi FRT-s Bajnokságban indultam és magamhoz képest versenyről versenyre egyre jobb helyezéseket értem el, ennek köszönhetően lehetőséget kaptam, hogy a 2015-ös év közepétől már az Autós Gyorsasági Országos Bajnokság futamain vegyek részt, a Túraautó 1.6-os kategóriájában. A versenyeken egy, az utóbbi években 3-szoros Magyar Bajnok, egyedileg épített Ford Pumával veszek
  • 2014.10.15. 14:05
    Az FRT.HU Kupa hetedik fordulóján ültek be a Duenesek Nagy Varga Géza Ladájába. FRT Kiskunlacháza

    Rallysprint

  • FRT Kiskunlacháza
    Kiskunlacháza, Reptér

    Rallysprint

  • FRT Kiskunlacháza
    Kiskunlacháza, Reptér

    Rally

  • 2014.08.11. 13:12
    Hétvégén egy FRT futamon vettél részt a Vígh Racing Team-mal. Egy Opel Tigra versenyautóval Kiskunlacházán.- Egy hónappal ezelőtt életem nagy álma vált valóra, amikor bekerültem a Vígh Racing Team csapatába pilótaként. Előtte éveken keresztül hobbi szinten gokartoztam. Nagy tisztelője vagyok az autósportoknak. Úgy érzem, kevés embernek adatik meg, hogy bekerüljön egy profi csapatba. 2014. július 12.-én volt az első versenyem az FRT-kupában. Ekkor egy Kupás Opel Astrával indultam. Nagyon élveztem és annyira megtetszett a versenyzés hogy "rabja lettem". A mostani versenyem volt a második ... másképp tennél?- Technikai sport révén nagyon fontos megtanulnom a pontos és gyors váltásokat, az ideális íveket, és a rövid féktávokat. Igyekszek egyre több tapasztalatot szerezni, hogy egyre eredményesebb legyek.Legközelebb, hol, milyen versenyen indulsz?- Legközelebbi versenyem a következő FRT Rallye lesz Szeptember 6.-án. Már nagyon várom ezt a megmérettetést.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu

    amatőr autóverseny

  • 2014.03.05. 11:53
    üzemeltetni, anyagi helyzetemhez és tudásomhoz mérten. Drift és FRT pályán már bizonyítottál, itt a salakoválon milyen céllal indulsz?  - Ezzel az autóval a cél, hogy emléket állítsak. Ezt nem kupákkal szeretném, hanem örömautózással! Üldözhetném a stoppert, ingerszegény autózással, de sem az autó, sem én nem erre vagyunk hivatottak! Nagyon várom azokat az embereket a salakra, akik szerették ezt az autót, szerették az Áci stílusát és megígérem, hogy mindent beleadok, hogy ha nem is teljesen, de nyomokban visszaadjak/felidézzek az „Áci legendából”! Ide felsorolnék néhány nevet, akikről tudom, hogy ... felhívtam és hosszas beszélgetés után megegyeztünk. Elmentem az autóért, de ami fogadott az sokkoló volt. 8 év az rettenetesen sok idő, ennyit állt szegény autó. 3 héten át, szinte minden éjjel dolgoztam az autón és rengeteg munkaóra után beindult, aztán leteszteltük FRT-n és nagyon kellemes meglepetést okozott az autó! Rendkívül stabil és nagyon kezes autó. Milyen érzés fog el amikor beleülsz a BMW-be? - Elképesztő, hihetetlen!!! Versenyzem már néhány éve, végig mentem, szinte mindenen. Ért öröm, bánat, siker, kudarc. Lassan 8 éve, hogy minden évben, vagy végig csinálok bajnokságokat, vagy ... az FRT előtti napon éjszakába nyúló szerelésben is részt vállaltak!- Hajósi Miklós - 2014 első salakpályás körversenye a KZ Invest Kupa március 16-án kerül megrendezésre Debrecenben a Gázvezeték úti Salakarénában.Nagy Biggy Róbert-et faggatom a verseny előtt.

    amatőr autóverseny

  • 2014.02.17. 15:56
    Kilinccsel előre az FRT-n!Egyenesen egy méter sem, avagy kilinccsel előre!Szűcs Alex élménybeszámolója az FRT Kupa után.
  • 2013.10.09. 15:17
    Kedves Ádám!Túl vagyunk egy fordulatokban gazdag és számodra eredményes versenyen. Napközben, amikor beszélgettünk említetted, hogy nemrég kezdted a Driftet. Ahhoz képest nagyon jó eredménnyel zártad a napot. mesélnél az eddigi versenyeidről?- Az eddigi versenyeimről? hmmm, egy volt eddig most szeptemberben Tökölön a Végső összecsapás ott 3. helyen végeztem ezen kívül előtte sajnos nem volt több, mert a technika ördöge mindig valahogy kibabrált velünk. Persze amikor nincs, tétje akkor semmi nem romlik el. Mint mikor veled először találkoztam Lacházán FRT-n ott sem volt semmi baja a kocsinak Nagy Ádám drift versenyzőt kérdezem a Debrecenben megrendezett Cívis Elektro kupáért kiírt verseny után.

    Drift

  • 2013.08.22.
    leszünk. A BMW Z4 M Coupe már harcra készen várja a komlói megmérettetést. A Veszprém Rallyen nem indultunk el vele, hiszen túlságosan féltettük az autógyilkos murvás szakaszoktól. Ő azonban nem pihent annyit, mint mi, hiszen egyik barátunk az FRT Kupában állt vele rajthoz – ahonnan azonban sajnos nem jött haza épségben. Gatyába kellett ráznunk a technikát, már a futóművet is újra az aszfaltra hangoltuk, amiért köszönettel tartozunk a Montus Futómű Szerviznek! Nagyon várom a futamot és izgulok, hogy tisztességesen helytálljunk a híres mecseki pályákon. Úgy érzem, mindenre fel vagyunk készülve, és ... Megfelelő tréning a Kassa és a Mecsek Rallyera DYNAMIC RALLY TEAM – Baranya Kupa 2013 Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe A júniusi RTE futamon, a Salgó MIDEX Rallyen láthattuk utoljára a kifinomult formavilágú BMW Z4 M Coupet Lángi Attila és Toma József „Csimpike” kezei között. A Dynamic Rally Team versenyzői önként nullázták a Veszprém Rallyt, hiszen meg akarták óvni a versenygépet az autógyilkos murvától. A fiúknak így elég idejük volt arra, hogy kipihenjék magukat, és újult erővel vágjanak neki a bajnoki folytatásnak. Ehhez pedig kiváló felkészülési lehetőséget nyújt ... majd az augusztusi 24-25-ei Baranya Kupa. Lángi Attila: A szeptemberi Kassa Rallye előtt kicsit újra össze kellene barátkoznunk a BMW-vel, hiszen legutóbb a Salgó Rallyen ültünk benne – az viszont nem tegnap volt. Felkészülés szempontjából jó lett volna a múlt hétvégi, tatabányai RTE futam is, viszont a novemberi Mecsek Rallye miatt ideálisabb választás volt a mostani Baranya Kupa. Tavaly már elindultunk ennek a versenynek a keretein belül, a sprintesek mezőnyében, s már akkor nagyon meg is tetszettek az ottani pályák. Biztos vagyok tehát benne, hogy most is egy fantasztikus rendezvény részeseiBaranya Kupa BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.08.20. 16:12

    Ismét láthat a nagyérdemű szurkoló tábor téged és Csimpikét az E86 Z4M-ben. Az utolsó versenyetek óta fejlesztettetek-e az autón? - Az utolsó (Salgótarjáni ) verseny óta ahol csak a kuplunggal és a saját amatőr hozzáállásunk miatt, a futómű beállítással adódtak problémáink (ja meg persze az az egymást követő két lassító sem tett jót az autó megjelenésének) csak egy kis szépség beavatkozáson esett át az autó, mert a 2HOT Online magazin fotózásán már jól kellett kinéznie! Ezután két éles bevetése is volt, mindkettő az FRT keretein belül ahol jóbarátaim hajtották ki belőle a lelket Lángi lovagok a Baranya kupán!Beszélgetés Lángi Attila autóversenyzővel a Baranya Kupa előtt.

    Historic, Rally2, M csoport

Előző 2 / 3 Következő