Keresés
Találatok száma: 1852017.06.17. 07:27
meg meg fordul a Kecel Ringen. Milyen érzés a bátyó árnyékában versenyezni? Miben is tud neked segíteni?- Jó érzés, de mindig az célom, hogy elérjem az ő időmérő idejét. Jó, hogy mindig mondja, hogy hol saras, hol gödrös, mit kerüljek ki...stb.Most milyen autóval fogsz indulni, mit is tudhatunk róla?- Audi A4-et mellyel eddig mindegyik versenyen sikerült elhoznom az első helyet. 1.8-as turbós motor pöfög benne, összkerék meghajtású.Ezen a versenyen van kanyar bőven, van-e kedvenced?- Célegyenes végén lévő kanyar, meg a pódiummal szemben lévő hosszú kanyar.Mi is a célod általában a te korodban az2016.09.30. 23:37
poroltál már a salakon, és melyik tetszett a legjobban?- 16 éves versenyzői pályafutásom alatt, szinte mindig indultam ezen a pályán. Eleinte első kerekes autóval, Honda CRX, majd kedvenc autóimmal, a Ford öszkerekesekkel. Mi vonz az ilyen jellegű versenyben?- A pálya nyomvonala egyszerű, hiszen csak körbe kell menni és nyomni a gázt, de azért engem is egyszer kétszer megtréfált.Egy murva Rally előtt jó felkészülés tud lenni egy ilyen pályán csapatni?- Autocross OB-n is versenyeztem pár évig, a murvát megszerettem.Mesélj magadról, jövőre hol láthatunk versenyezni?- Készülök jövő évre, sajnos kis2015.10.05. 09:06
A szerdától vasárnapig tartó versenyen több magyar versenyző is tiszteletét teszi San Marinoban. Van akinek az első alkalom de van aki már visszatérőként tekint a versenyre. Az alábbiakban egy fotósorozattal szeretnénk bemutatni azon versenyzőket akik részt vesznek ezen a neves futamon a hét végén.Lencse Zoltán a jól megszokott navigátorával Hoffbauer Tamással az oldalán vág neki a legendás futamnak egy Ford Focus WRC-vel. Érdi Tibor a 60. születésnapjára kapott ajándék futamát fogja San Marinóban felhasználni remélhetőleg a nézők legnagyobb örömére. Viszont ezúttal nem Varga István2015.03.27.
2015.03.27. 11:16
„lehetetlen” megverni! A kérdés csak az, hogy sikerül e ez idén Kárainak (Skoda), aki a Slovákiaringi évadnyitón megállíthatatlan volt, az osztrákok nagy öregének Allois Höllernek (Ford) vagy az újdonsült fiatal tehetségnek Kiss Pál Tamásnak (Skoda)?!! Dobogóra pályázik még, Wieszt Jankó (Seat Leon), aki új autóval áll csatasorba, és az évadnyitón nyújtott dobogós helyezése, igencsak bizakodásra ad okot. De ne felejtsük el a szintén nyolcszoros magyar bajnok Kotán Péter (Ford) vagy Simon Zoli (Mitsubishi) nevét sem, hiszen ők mindketten nyertek már futamot a ringen. A teljesség igénye nélkül sorolhatjuk ... kétségtelenül a rallye szakágból ismert Szijj Zsolti „Jolly” (Suzuki), aki rögtön egy futamgyőzelemmel mutatkozott be a nyitó futamon. Új autóval vág neki a szezonnak Marton Gergő (Skoda), aki autója még az első futamra nem állt össze, de húsvétkor már szeretné bizonyítani tehetségét az ifjú titán.SuperTouringCarsban, nem kisebb név, mint a többszörös Európa Bajnok Roman Castoral (Opel) egyértelmű favoritnak számít. A külföldi túlerővel szemben LUIGI (Ford) veheti fel a kesztyűt, aki nem kis meglepetésre a két kategóriában is indul ezen a hétvégén. Az ifjoncok közül akár dobogóra is kerülhet ebben a közel2015.03.12. 20:28
írtam ötször mentek végig az Orfű - Abaliget - Orfű szakaszon. Összesen harmincöt kilométert tesztek meg. (7x5km gyors)Milyen ugyanazon szakaszon visszafelé menni, Nincs az, hogy amit kihordtál kavicsot, azon fogsz csúszkálni visszafelében?- Itt ez valószínűleg nem fordul elő, ezen a pályán egyébként is kevés az olyan rész, ahol kihordásos lehetne, de az elmúlt évek tapasztalatai alapján azt a keveset valószínűleg a rendező le fogja gumizni.Hasonlít-e ez a pálya azok közül amelyiken, az Eger Rallyn mentek?- Csak annyiban hasonlít, hogy az Eger Rallye-n is lesznek széles, két sávos utak.Ezt a2015.02.12. 22:08
Pontus Tidemand volt aki a Ford Fiesta RRC -vel autózott a leggyorsabban . Ideje: 1:32:1 volt. Egyszóval a mezőny eleje a fizikát meghazudtolva autózott a nézőbarát pályán.De még csak holnap kezdődik az igazi rally !2014.10.22.
2014. október 20. AS Rallyesport Europe 48. Mecsek Rallye, Beszámoló Ollé Sándor- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Egyre közelebb… Az abszolút ötödik helyen zárta az Országos Bajnokság pécsi állomását az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sándor és Tóth Zsolt. Első hallásra nem teljesült a kitűzött cél egy törött felni miatt begyűjtött hátrány okán, de a pénteki abszolút első hely tükrében kijelenthető, hogy jó az irány. Ollé Sándor- Tóth Zsolt: „Az autó beállításai nagyon jól sikerültek, sőt az angol mérnökök segítségével kiküszöböltünk egy hibát, ami mindig is nehézséget jelentett ... . A Ford nagyon rosszul rajtolt, valami nem volt rendben, mert érzésre az első métereken gyengének tűnt. A Fiestánál létezik egy úgynevezett karosszéria map, ami még EVO1- es és nem EVO2-es volt, ezért nem működött 100%-osan. A pécsi versenyre így tökéletes autóval érkeztünk, ami végre kifogástalanul működött, mert most már van egy rajtolást elősegítő programunk, amelyet nagyon jól tudunk használni. Ennek tükrében kezdtük meg a mecseki megmérettetést, vagyis nagyon bizakodóak voltunk, az első- három hely valamelyikén szerettünk volna végezni, ez az első nap sikerült is. Pénteken sokáig Papp Zsuzsa ORB, Rallye2, Historic2014.10.20.
Zsolt 4. Krózser Menyhért, Papp György 5. Botka Dávid, Mihalik Péter 6. Spitzmüller Csaba, Laczkó László (Ford Fiesta R5) 72 pont (Skoda Fabia S2000) 55 pont (Ford Fiesta S2000) 41 pont (Mitsubishi Lancer EVO IX) 34 pont (Mitsubishi Lancer EVO IX) 34 pont (Mitsubishi Lancer EVO X R4) 29 pont Maxximum Racing Team ORB, Rallye2, Historic2014.10.15. 13:49
A tizennégy gyorsasági szakaszból álló futamon, a historic kategóriában, Markku Alén diadalmaskodott. A finn pilóta harmadik alkalommal nyerte meg az aszfaltos versenyt, és ezúttal is egy 1983-as Lancia Rally 037-est terelgetett. Alén mögött az olasz, Enrico Brazzoli ért célba szintén egy Lanciával. A harmadik pozícióban Giuliano Calzolari-t intették le, aki egy 1979-es Ford Escort RS-el állt rajthoz.A Bujdos Miklós – Milcsevics Lóránt kettős a kategória harmincharmadik helyén zárták a versenyt a Lada VFTS-sel.A Rally Legend-en több WRC-s páros is szerepelt. A legjobb World Rally Car-ral2014.10.13. 13:12
A fiatal norvég pilóta idei második sikerét aratta Törökországban. Bakkerud mögött a Peugeot 208 SuperCarral versenyző, Timmy Hansen és a Marklund Motorsport pilótája, Toomas Heikkinen végzett. A fináléban még Anton Marklund, valamint a Solberg fivérek jutottak be. Petter Solberg, aki már világbajnokként utazott el a török futamra, technikai hiba miatt már a döntő első körében búcsúzni kényszerült.Az isztambuli verseny fináléjának végeredménye:1. Andreas Bakkerud (Olsbergs MSE AB – Ford Fiesta) 5:55.9022. Timmy Hansen (Team Peugeot-Hansen – Peugeot 208) +1.1063. Toomas2014.10.08. 10:46
A Marussia az új közleményében leírta, hogy a versenyző állapota továbbra is kritikus, de stabil. Bianchit a kórház intenzív osztályán kezelik, méghozzá diffúzaxonális sérüléssel.A közleményben szereplő diffúz axionális agysérülés nem egy pontra összpontosul, szétterjedt a szóban forgó tesztrészen. (Ez az egyik legelterjedtebb traumatikus agysérülés. A szaknyelven (Diffuse Axonal Injury, DAI) emlegetett sérülés a nagysebesség mellett történő balesetek leggyakoribb következménye. Nagyjából a súlyosnak számító traumatikus esetek felénél fordul elő DAI. Gyakran kóma a következménye, és azok2014.09.26. 14:19
Nagykálló az a hely, ahol bármi megtörténhet, és rendszerint meg is történik. Ezt már az Adrenalin Energiaital Kupa mezőnye is tudja, akikre kalandos pillanatok vártak a verseny zárónapján. A délelőtti első két gyorsot rendben teljesítette a mezőny. A Kaposi Zoltán – Szőke Nikolett páros ugyan forfaitolni kényszerült, a többiek azonban nagyobb probléma nélkül lejöttek a pályáról. A címvédő Fodor Imre – Mesterházi Márk – a Ford Ranger technikai problémája ellenére – egy percre növelte az összetettben előnyét a nagykállói futamon szárnyaló Lukaszewski – Duhanik (BMW) páros előtt, akiket a ... volna kimenni, ezért forfaitolt. Ulrichék látványos Ford Raptora eleinte csak szervóproblémával küzdött, vasárnap azonban a búcsúszimfóniát kezdték előadni a főbb alkatrészek, így a szlovák házaspár a kiesés helyett inkább a forfaitot választotta, végül a tizedik helyen zártak.Horváth Béla, azaz Gombi egy elszakadt ékszíj, illetve inkább az általa elnyírt vezeték miatt a szombati nap egy részét töltötte kényszerűen a szervizparkban, de az ezért kapott öt óra időbüntetéssel is örült a tizenegyedik helynek, ugyanis érezhetően összeállt a Dodge Dakota. Tizenkettedik lett a mezőny egyetlen hölgy ... – Ulrichova (Ford), + 06:05:062014.09.26. 13:40
Utoljára még 2002-ben rendeztek itt futamot, akkor Colin McRae, és a Ford győzedelmeskedett. 12 év elteltével végre ismét van miről beszélnünk.Azt eddig is tudtuk, hogy az FIA, a WRC vezetőivel karöltve folyamatosan azon dolgozik, hogy valamilyen úton módon kicsit felpezsdítse az amúgy sem unalmas versenynaptárat. A logisztikával foglalkozók sűrű szemöldökráncolások közepette aggodalmukat fejezik ki minden egyes Európán kívüli futamra, de ez már csak így megy. De maradjunk is inkább a konkrétumoknál, ami pedig egészen pontosan az lenne, hogy a kenyai motorsport még ebben a hónapban dönthet2014.09.16. 15:39
Nissan S13 sr20 7. Surányi Zsolt Nissan S13 sr20 8. Hutter Ferenc Ford Sierra BMW 4.4 V8 9. Blahota Norbert Ford Sierra Volvo 2.3 turbó10. Tóth Gergő Lada 1.6 Zsugor11. Vincze Zoltán BMW E30 turbó12. Bakos Zoltán BMW E28 3.513. Kiss József BMW E30 4.0 V8 14. Fábián Jocó Opel Omega 2.0 15. Fehér Zsolt BMW E36 M5 V8 16. Id. Zángó Zoltán BMW E36 4.0 V8 Kompressor 17. Ifj. Zángó Zoltán BMW E36 4.0 V8 Kompressor 18. Galán Erik Nissan S13 CA18dett 19. Bernát Attila BMW E30 4.0 V8 20. Kuhn Tamás BMW E30 4.0 V8 21. Nagy Endre BMW E30 4.0 V8 22. Bodó Krisztián BMW E30 4.0 V8 23. Fajcsák Sándor BMW E30 4.0 ... V8 24. Simon Csabi BMW E36 M3 25. Hankóczy Tibor BMW E30 4000 V8 300le. 26. Nagy Richárd BMW E30 3.5 27. Helgert Tamás BMW E36 325i 28. Thüringer Máté Nissan s13 ca18dett 29. Ifj. Fajcsák Sándor BMW E36 328I 30. Fetter Zoltán BMW E30 3.5 M5 31. Remetehegyi László Ford Scorpio 32. Jász-Jatis Attila Ford Scorpio 33. Kovács Róbert BMW E36 325I 34. Szász Norbert BMW E46 3.0 Turbo 35. Faragó Gábor BMW E36 325i 36. Kis Patrik BMW E30 330i 37. Bócsik Oszkár Mercedes 38. Locsmándi Tamás Ford Sierra 2.3 turbo 39. Taskó Rodrigó BMW E36 325I 40. Sümegi Martin BMW E36 325IMindenkit szertettel vár a2014.09.12.
szálltak ki az R5-ös Ford Fiestából Kassa főterén. - Óriási volt, még most is kavarognak bennem az élmények. Nem akartunk alibizni, vagy valamit kibekkelni, versenyezni mentünk a Felvidékre - mondta el a 40. Kassa Rally után Kazár Miki. – Úgy gondoltuk, ha veszíteni kell, akkor azt szépen, emelt fővel tegyük meg, de most már látszik, hogy az általunk összerakott projekt rendkívül erős. A bajnoki cím megszerzésére is alkalmas. Kikaptunk, de csak azért, mert mi hibáztunk. Senki nem számolt ránk, ökölvívó nyelven fogalmazva azt mondanám: megosztott pontozással maradtunk alul, ám egy versennyel beljebb ... : Kassán teljesen belakták az R5-ös Ford Fiestát, ami szintén nagyon fontos a folytatást illetően. Egy-két dolgon azonban még finomítani kell, ami ha sikerül, akkor a Maximmun Racing Team szép sikereket érhet el az esztendő hátralévő részében is. De ne szaladjunk ennyire előre, térjük még vissza Kassára. - Meg kell említenem azokat az idősebb néniket, akik a második gyors után népviseletben odajöttek hozzánk. Magyar és szlovák népdalokat énekeltek, közösen szórakoztunk velük. Hatalmas hangulatot teremtettek, ettől pedig nagyszerű kedvünk lett. Végig röhögtünk, fantasztikusan éreztük magunkat ... profitálhatunk. Gratulálunk valamennyi célba érkezett párosnak, és a szervezőknek is, mert a magyar-szlovák közös verseny megint nagyszerűen sikerült. Nagyon várjuk a budapesti folytatást, de ezt megelőzően a quad bajnokságra is figyelnem kell. Hamarosan következik a sorozat második fordulója, ahol meg akarom őrizni az első versenyen megszerzett vezetésem. A 40. Kassa Rally (nem hivatalos) végeredménye: 1. Herczig Norbert, Bacigál Igor (Skoda Fabia S2000) 2. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Ford Fiesta R5) 3. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer Evo IX R4) 4. Hadik András, Kertész Krisztián (Subaru Marosréti Ervin Rallye2013.11.11.
2013.10.08.
2013.03.12. 15:26
Kovács Szabolcs, Ford Escort RS 2000- Az idei felkészülés már picit lazábban telt mivel, az idei autóval tavaly már sikerült az utolsó versenyen teszteltünk. Ez úgy sikerülhetett, hogy 2012-ben nem indultunk a bajnokságban. Igazából, idénre kizárólag a motor programozása és a futómű apróbb fejlesztései maradtak.Nagyon izgalmas lesz ez a szezon a csapatnak, mert teljesen új irányt veszünk.2011-ig egy FWD Fiesta-val indultunk, amit 2003-2004-ben állítottunk csatasorba.Sikerült elérni 2011-re, hogy miénk lett Európa második leggyorsabb elsőkerékhajtású autója. (9,3@242 a negyedmérföld)Ezután ... döntöttük amellett, hogy irányt váltunk és megpróbálunk egy sor4 motoros csővázas autóval beférkőzni a V8-ak közé.Az új autó teljesen csővázas 100" tengelytávval.2.0 16V Zetec motor pillanatnyilag 700Le 1.6bar nyomáson.Jerico DR4 Clutchless váltó, Ford 9" hátsóhíd, RS2000 100% üvegszálas bódé.A tervem az idei évre, a 8mp 402 méteren... Azt gondolom ez nem lehetetlen, hiszen 2012-ben 350Le-vel futottunk tesztfutamban 10.8-at mindenféle rajt forszírozása nélkül.Kiss György, Honda Civic 1.9- 2013-as célom, hogy ugyanazt elérhessem, amit tavaly! Minden versenyen, első helyen végeztem, és az összetett2013.03.04.