Keresés

Találatok száma: 116
Előző 4 / 6 Következő
  • 2024.07.30. 20:18
    próbálgattuk, mit bír a pálya, és összeütköztünk, leállt a gokart, és nem tudtam újra indítani. Ezzel elszállt az esély, hogy a döntőbe jussak, saját hibából estem ki, keserű szájízzel hagytam el Franciaországot” – emlékezik vissza kritikusan Vilo.„Betegség után, fizikailag megterhelő volt a hétvége, de szerettem volna bizonyítani az első forduló után. Jól is kaptam el a rajtot, de az első kanyarban oldalról nem csak lökést kaptam, hanem fel is ugrattak rám. Kiszakadt a kesztyűm és fájt a kezem is, de tovább tudtam menni, és be akartam fejezni a futamot. Pár kör után éreztem, hogy nincs rendben valami

    Gokart

  • 2024.06.03. 18:28
    egész hétvégés szerelést, és a családomnak a támogatást!MNASZ Kupa I. 2023.03.23-24. Kecskemét.Nagy Ádám:Előző hétvégén részt vettünk az MNASZ Országos Gokart Kupa I. fordulóján. Felkészülési versenyként tekintettünk rá, hisz most hétvén rendezik az MNASZ Országos Gokart Bajnokságot, ami az egyik fő versenysorozatunk lesz idén. Szombaton rendeztek 5 db edzést, ahol beállításokat próbálgattunk. A vasárnap reggeli első szabadedzést sikerült megnyerni, majd ezután az időmérőt is kérdés nélkül.Az első futamon rajt-cél győzelmet arattam, több mint egy másodperces előnnyel, majd egy számunkra ... , mindemellett apukámnak, és a családomnak hogy lehetővé tették hogy versenyezhessek!MNASZ OB II. Kecskemét - 2023.05.10-12.Nagy Ádám: Május 10-12-én rendezték az MNASZ Országos Gokart Bajnokság II. fordulóját egyben egy külföldi versennyel Kecskeméten. Az első forduló nem úgy sikerült ahogy szerettük volna, ezért most szerettünk volna jól teljesíteni! A pénteki edzések jól sikerültek, gyorsak voltunk. Szombaton volt pár edzésünk, majd jött az időmérő, ahol a második helyet tudtam megszerezni, mindössze 4 század lemaradással. Az első futamon sok kaland volt, volt olyan, hogy csak a 9. pozícióban voltam, de
  • 2024.04.30. 19:19
    Champions of the Future, CIK – FIA – European Championship – OKJ, Circuit de karting Val d’Argenton, Circuit Du Val D’Argenton, Deux-Sèvres, Gender Racing Team, Gender Tamás Junior, Gokart, MAXXIS TIRES

    Gokart

  • 2024.03.27. 22:35
    Valenciában elszántan állt a küzdelmek elé a magyar gokartos, hiszen a verseny előtti teszteken nagyon jó időt tudott menni. Kifejezetten bíztató képet mutattak az edzések eredményeire vonatkozóan, s a megelőző versenyen elért helyezése is pozitív volt. Az Európa-bajnokság első futamára azonban nem állt össze a tempó, s így nem került a döntőbe a Kartodromo Internacional Lucas Guerrero versenypályán. Legközelebb tesztek után a Champions of the Future következő fordulójában áll rajthoz a FIA Gokart Európa-bajnokság második fordulója előtt, azonos versenypályán az OK Junior kategóriában. A versenyhelyszín ... mindkét alkalommal a Circuit de karting Val d'Argenton lesz. A Deux-Sèvres megyében 1996-ban létrehozott 1280 méteres pálya olyan versenyzőket fogadott korábban, akik később az Forma1-ben is bizonyították képességeiket. Köztük Lewis Hamilton-t, Nico Rosberg-et, Fernando Alonso-t, Robert Kubica-t és Kimi Raikkönen-t. A nemrég megújult versenyhelyszínen, Franciaország egyik legszebb gokart pályáján ismét több száz versenyzőnek, köztük Gender Tamás Juniornak szurkolhatnak a nézők két hét múlva! A Hungarian Motorsport Academy utánpótlás nevelési rendszert a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA
  • 2023.01.19. 13:16
    részeredmények nagyon jók. --------------------------------------------------------------------------------Lipovics Patrik:  Felemás érzések…Lipovics Patrik az Országos Gokart Bajnokságon keresztül váltott jegyet a 2022-es, Portimaói Rotax Világdöntőre. A jó kezdést követően, kissé keserű szájízzel térhetett haza… Már az edzéseken gyors volt Patrik, az időmérőn pedig a 21. pozícióba kvalifikálta magát. A selejtezőfutamokon folyamatosan javított és a 16-17. pozícióban ért célba le. Az egyik futamon kapott egy öt másodperces büntetést, így visszaesett a 28. pozícióba.” A következő selejtezőn ... ;--------------------------------------------------------------------------------Dominkó Arnold: Utólag visszagondolva ez volt életem legjobb versenye.A hangulata kiváló volt, agyon élveztem a selejtezőket, attól függetlenül, hogy balesetekbe keveredtem. Felejthetetlen volt a pályán töltött idő, a ceremóniák és az egész verseny alatt! --------------------------------------------------------------------------------Gyutai Péter Portimao meglepetés embere!Petivel beszélgetek…Az idei Gokart Világdöntőre nem sikerült kijutnod, mégis ott voltál az indulók között.Hogyan kerültél a mezőnybe?Így van. Családommal készültem Ausztriába, a lányom sí edzőtáborába. Szombaton fájó szívvel ... , mire számítottál a VB-n?- A gokart sportot hosszú ideje, a családi vállalkozásokban töltött munka mellett, hobbimnak tekintem. Két hónap kihagyást követően – azóta nem ültem gokartban - a tisztes helytállás volt a cél. A felkészülés az egészséges életmódnak hála, a korábbinál alacsonyabb versenysúllyal le volt tudva.Hétfőn hajnalban érkeztél a pályára… Milyen volt a verseny helyszínén a fogadtatás, a légkör?- A rendezők, a szervezők és a versenyzőtársak rendkívül barátságosan fogadtak. Mindenben segítettek, családias volt a hangulat. Szinte szomszédom volt a boxban az egykori Forma1-es pilóta ... sajnos nem sikerült kijavítani. A rajtom jó volt, nyertem 3-4 pozíciót, amit az ellenfelek később visszavettek.Hogyan érteled, a mutatott teljesítményedet?- Az egész hét a boldogság jegyében telt, hiszen így kijutni és részt venni ezen a versenyen, maga a csoda. Nem tudom megadatik-e még egyszer, hogy VB-re kijuthatok. A tőlem telhető legjobbamat adtam és teljesen elégedett vagyok az elért eredménnyel, a DD2 Masters 25. pozícióval. Azok a versenyzők voltak előttem, akik kiskoruktól fogva folyamatosan csak a gokart sporttal foglalkoznak. Hiányzott a korábbi edzés, a felkészülés, hiszen nem tudtam

    Gokart

  • 2015.04.23. 21:33
    Formula Renault bajnokság mellett, még a KZ2-es (váltós gokart) Magyar, valamint a KZ2-es Közép-Kelet-Európa Bajnokságban állok rajthoz. Ezen kívül tervbe van még véve 1-2 dolog, de erről egyelőre nem szeretnék nyilatkozni.Miért is a Formula Renault bajnokság?- A gokart után mindenképp forma autóval szeretném folytatni a pályafutásomat, mivel ez áll hozzám a legközelebb. Kezdésként viszont nem szerettem volna egy nagyon erős autóban és bajnokságban kezdeni, mivel ez könnyen elsülhet visszafelé is. Ezért döntöttem amellett, hogy az idei évben a magyar Forma Renault bajnokságban indulok.Milyen céllal

    Renault Formula 2.0

  • 2015.04.19.
    vannak sasszemek, akik figyelmeztetnek, hogy ideje lenne megnézni mi a helyzet ezzel a ralival. Persze nem erőltetik, ezt nem lehet. De tudják, hogy imádom ezt az egész feelinget…és hálás vagyok, hogy próbálnak segíteni. Köszönöm nekik. Na, de beszéljünk kicsit a részletekről. Mi hogy történt, előtte és ott a Slovakiaringen? - Amit magam mögött tudhatok eddig, az egy nyári gokart tábor, ahol elméleti és gyakorlati oktatásban vettem részt, és nagyon jó buli volt. Ezen kívül hobbi szinten eljárunk gokartozni, és így jött az ötlet is, hogy egy próbát megér. És megérte. 7 országból lehetett nevezni ... helyes válasz. És aztán végre elérkeztünk a várva-várt gokart versenyhez, ahol igazán magunkat adhattuk. Ezzel ez a nap is véget ért, és vártuk, hogy ki hány pontot gyűjtött össze két nap alatt, és ki harcolhat tovább a harmadik napon is a fődíjért. Szerintem mi magyarok elég jól teljesítettünk, mert végül a 22 magyar nevező közül 11-en bejutottunk a top 50-be. Mindenki nagyon örült, és jómagam már ezzel is megelégedtem volna, de klassz érzés volt olyanok ellen tovább küzdeni, akik több éve gokartoznak, szimulátoroznak, esetleg pályaautóznak. Ez még nagyobb kihívás volt. Akkor lássuk, hogy mégis ... mérten szeretnék minél többet gokart versenyeken részt venni, illetve az amatőr rali versenybe is belekóstolni. Valamint ezúton szeretnék mind a 22 magyarnak gratulálni, hogy bejutottak ebbe a színvonalas megmérettetésbe, és Lengyel Martinnak is, aki a 3. helyen végzett. Gratulálok srácok, és örülök, hogy megismertelek benneteket…jövőre ugyanott találkozunk :D A magyarok, akik kitettek magukért: Fodor Árpád, Rátkai János, Szarka Zsolt, Tóth Dani, Kovács László, Lengyel Martin, Fühl Zoltán, Kaszás Máté Sándor, Kovács Gábor Roland, Benyó Máté, Naményi Gergely, Kovács Kristóf, Lázár Zsolt, Varga Tiba Anita Race Star
  • 2015.04.16. 21:25
    . Ezen kívül, idén márciustól elkezdtem gokart versenyekre járni. Kecskeméten a Birizdo Kart Kupa sorozatban is versenyzek. Április 11-én volt a második forduló, ahol az időmérő edzésen a kategóriámban a második helyen végeztem, a versenyen viszont a gokart műszaki hibája miatt kiállni kényszerültem. Szeretnék minden itt szervezett versenyen részt venni és a dobogón végezni, ezért mindent meg is teszek. A 2014-2015-ös bajnokságot az előkelő ötödik helyen zártad. Mi a célod az új bajnoki évadban, hol szeretnél végezni?- A mostani FRT bajnokságban a kategóriámban szeretnék a dobogón végezni.Most

    FRT

  • 2015.03.26. 09:50
    szomszédos országokat is. Így jött létre a már nemzetközire bővült tehetségkutató, aminek a célja a közép európai autósport segítése és utánpótlás bázisának megteremtése.Racing.hu: Mit láttak az idei selejtező futamokon? Milyen a magyar mezőny? A látottak alapján - akár név nélkül- akad e olyan versenyző, aki tehetségével már a döntők előtt kitűnik a tömegből? Varga Ildikó: Országosan öt különböző gokart pályán és két szimulátoros helyszínen zajlott a kvalifikáció. Nem láttuk még egyben a mezőnyt. 25 versenyző jutott tovább, akik a Slovakiaringen fognak megmérkőzni a többi ország 25 ... lesz a Slovaki Ringen. Mi lesz a program? Varga Ildikó: A versenyzők kis létszámú csoportokban versenyeznek majd, és mint mondtam 175-en vágnak neki a megmérettetésnek, aminek a végén megismerhetjük a győztes. Íme, a döntő programja: Döntő első napja: 175 versenyző.Dátum, helyszín: 2015.04.05., Slovakia Ring.Verseny típusa: fizikai teszt, kamera előtti interjú anyanyelven és angolul.Értékelés: pontozási rendszer.Döntő második napja: 175 versenyzőDátum, helyszín: 2015.04.06., Dunaszerdahely (Go-Kart pálya)Verseny típusa: Időmérő selejtező egy gokart pályán Go-Karts SODI RT8 típusú

    RaceSTAR

  • 2014.10.23. 08:20
    A Gender Racing a Formula Renault Kupasorozatban bajnokesélyesként érkezett Rónai Tamás révén, aki az idén a gokart után először ült formula autóba versenyzői pályafutása során. A fiatal versenyző az idén gyakorlatilag uralta a Formula Renault Kupa mezőnyét és többször a formula autós kategória abszolút értékelésében is megvillantotta oroszlánkörmeit egy-két dobogós helyezéssel! A bajnoki cím sorsa már az első versenynapon eldőlt végérvényesen mikor Rónai álhatott a kategória első futama után a dobogó legmagasabb fokára. Vasárnap sajnos az első futamot technikai hiba miatt fel kellett adnia

    Gyorsasági

  • 2014.10.13. 11:49
    Az idei évben gokarttal versenyzel nem is rossz eredménnyel. Most egy Suzuki volánja mögött láthattak a nézők. Hogyan kerültél  ide?Burkus Egon, a Suzuki Swift Euro Cup promótere keresett meg pár héttel ezelőtt. Ezen a hétvégén álltak rajthoz utoljára az 1.3-asok, melyek 9 éve mennek már. Idén lecserélték őket 1,6 – ra, de párhuzamosan még a régi autók is futottak. Nem volt egyszerű a döntés, mert egybeesett a gokart OB záró fordulójával…Végül úgy döntöttem, kipróbálom magam a Swiftben, elvégre semmit nem veszíthetek, épp ellenkezőleg.Milyen eredményekkel zártad ezt a hétvégét?Pénteken ... volt 4X 30perc szabadedzés, ahol szenvedtem, mivel teljesen más vezetési stílust igényel ez a gép, mint egy gokart. Első kerék meghajtású, magas, széles, nincs benne akkora erő, tehát inkább amolyan „lendület” autó. Nem találtam a formám.Szombaton az időmérőn a kategóriámban csak a harmadik helyet szereztem meg, amivel nem voltam kibékülve. A versenyen sikerült kiválóan rajtolnom, az első kanyarban már megszereztem a vezetést, ezt a futam feléig tartani is tudtam. Azonban elkövettem egy hibát, melynek következtében csak második helyet szereztem, egy olyan srác mögött, aki már öt éve ilyen autóval

    Gyorsasági

  • 2014.09.23. 16:26
    Zsoltról pár sor: 2006-ban a Kecskeméti gokart pályán már ott volt, mint néző az első magyar drift versenyek egyikén. 2009-ben kezdett el ismerkedni a sporttal, majd 2011-ben egy hirtelen felindulásból, a pro vizsga letétele után indult a parádi hegyi drift-en. Azóta nincs megállás számára!KISS THE WALL avagy INDULJON A FAL! Mit jelent ez, miképp értelmezzük?- Maga a Kiss the Wall kifejezés, a drift népszerűvé válásával együtt került be a köztudatba, általában minden pályán vannak olyan érintési pontok, zónák melyekhez a kvalifikáció és a verseny során minél közelebb kell az autó farával
  • 2014.09.16. 15:39
    vagyok. Csak egy pár adat: 3 elemből lesz összeállítva a fal, egyenként 900kg-ot nyomnak. Minden kategória egy 4 kanyaros kombinációt fűz le a lehető legkeményebben, ami beleszámít az összképbe, aztán jön a FAL! A team kategóriában a driftből már ismert tsuiso/tandem stílust fogják gyakorolni a leg bevállalósabbak. Itt egymás mellett, a lehető legnagyobb összhangba fogják megközelíteni a betonfalat. Bárki bármilyen hátul kaparóssal nevezhet. Cső nélkül a gumifal az ellenfél, csővel a beton. Az ötlet kipattanása után pár nappal kitettem egy kis hírként, a BREZOVA GOKART-LAND facebook oldalára, hogy ... ! A SIMON-MB TRADE Kft. a Team Kategóriát látja el készpénzzel és trófeával. A BP-Racing pedig a street-es versenyzőket öltözteti fel versenyruhával, kesztyűvel és race lépővel (verseny cipő). A Profi mezőny sem ússza meg szárazon, hisz a TATRATEA biztosít minden dobogós versenyzőnek egy-egy iszonyatosan finom és brutál kemény TATRATEA nevű italt! Ezen kívül lesznek, akik a BREZOVA GOKART-LAND-tól ingyenes pályahasználatra feljogosító ajándék utalványt/utalványokat fognak kapni. Nem szeretnénk konkurenciái lenni senkinek sem, sőt én eközben a Drifted.hu-nál dolgozom, mint vezető pontozóbíró ... , szóval ez bőven elfér egymás mellet, hisz nem driftről van szó, drift az alapja, de ez egészen más lesz. Várunk mindenkit szeretettel október 11-12.-én Visontán a BREZOVA GOKART-LAND-on, lesz bőven látnivaló! BERTI DRIFT TEAM a harmadik helyezetteknek 10%, A másodiknak 30%, a nyerteseknek meg 50% kedvezményt ad minden kategóriába üvegszálas elemek gyártásáraEddig nevezett versenyzők:1. Zalabai Zsolt BMW E30 4.4 V8 NITRO 2. Smidéliusz Bálint BMW E30 4.0 V8 Kompresszor 3. Márton Zoltán LakyBoy BMW E30 4.0 V8 Kompresszor 4. Zamecz Norbert BMW E30 4.0 V8 5. Vígh Csabesz BMW E30 4.0 V8 6. Hetyési Zsolt
  • 2014.09.15. 09:06
    CSAK HOGY LÁSSUK IS, HÁNYAS AZ A BIZONYOS KABÁT Nyeremények:STREET kategória:3. hely: Egy pár verseny kesztyű a BP.Racing felajánlásával és egy serleg!2. hely:Egy pár verseny cipő a BP.Racing felajánlásával és egy serleg!1.hely:Egy verseny overáll a BP.Racing felajánlásával és egy serleg!PROFI kategória:3. hely: Egy 52 fokos TATRATEA, egy 1 napos ingyenes pályahasználat a Brezova Gokart-Land felajánlásával és egy serleg2. hely: Egy 62 fokos TATRATEA, egy két napos ingyenes pályahasználat a Brezova Gokart-Land felajánlásával és egy serleg1.hely: Egy 72 fokos TATRATEA, egy három napos ... ingyenes pályahasználat a Brezova Gokart-Land felajánlásával és egy serlegTEAM KATEGÓRIA3. hely: 10.000ft, amit a SIMON-MB TRADE KFT. ajánlott fel és egy serleg.2. hely: 20.000ft, amit a SIMON-MB TRADE KFT. ajánlott fel és egy serleg.1. hely: 30.000ft, amit a SIMON-MB TRADE KFT. ajánlott fel és egy serleg.KÜLÖN DÍJAK:A LEGNAGYOBB CRASH:50.000ft értékű vásárlási utalvány, amelyet a Stefan Zorst Racing-nél lehet levásárolni.A HÉTVÉGE LEGDURVÁBB PILÓTÁJA:50.000ft KÉSZPÉNZT kap és egy 86cm-es trófeát, amit a TAG Racing ajánlott fel!Verseny infó: https://www.facebook.com/events/280935118782472/?ref

    Drift

  • 2014.02.21.
    : Kohári Zoltán Gokart szakág: Hargitai Sándor Off-Road szakág: Budai Ferenc Rallye szakág: Pénzes Zsolt MNASZ Titkárság Forrás: www.mnasz.hu
  • 2013.08.01. 16:30
    anélkül nélkül, ez nagyon drága. A másodpilótámmal, Rimér Tamással ezt szórakozásból csináljuk.2012-ben résztvettünk Tamással a Szilveszter Rally-n is! Láttam fiadat gokarttal menni. ő is örökölte a Rallys géneket, mikor láthatjuk egy versenyautóban az FRT-n?- A fiamról. Yves egy nagyon gyors, és ügyes Gokart versenyző. Szívesen részt vennénk több gokart versenyen, viszont ez is nagyon költséges sportág. Yves még csak 11 éves. Egyszer biztos Rallye versenyző lesz, de ez még a jövő zenéje.ui. Érdemes Denis Mitsubishi-jének a tetejét megfigyelni, ugyanis a német zászló mellet, a navigátor oldalán a

    Rally

  • 2013.03.13.
    történhet. ÉVES VERSENYZŐI, SPORTBÍRÓI, SPORTFELÜGYELŐI ÉS EGYÉB TISZTÉGVISELŐI BALESETBIZTOSÍTÁSOK Autó és gokart versenyzők részére 6.000,- Ft /év, Gyorsulási versenyzők részére 1.100,- Ft / év. Sportbírók, Sportfelügyelők, Média képviselők és egyéb Tisztségviselők részére 1.100,- Ft/év Biztosítottak: az MNASZ által kiadott éves versenyzői licenccel rendelkező versenyzők, akik az MNASZ versenynaptárában szereplő és/vagy a Szövetség vagy az FIA-ban képviselt országok ASN-je (Nemzeti Sporthatósága) által jóváhagyott Magyarországon és külföldön rendezett versenyeken vesznek részt. Továbbá az MNASZ ... verseny vagy edzés teljes tartamára. A fedezet az edzésekre és versenyekre történő oda- és visszautazásra csak Magyarország területén terjed ki. Külföldön a fedezet versenyzők esetében kizárólag versenyfedezet. A biztosítási szerződés érvényes: rallye, terep-rallye, hegyi gyorsasági, körpályás gyorsasági, gyorsulási (drag), drift, autocross, rallycross, szlalom és gokart versenyekre. Biztosítottak továbbá az autós, ill. gokart versenyeken és a hivatalos edzéseken résztvevők, akik a biztosítási díjat befizették. Biztosítási esemény: az előbbiekben meghatározott rendezvényeken, vagy a fentiekben ... Biztosítási díj egyéb MNASZ által regisztrált verseny esetében 2013-ban 5 400,- Ft 4 275,- Ft 4 680,- Ft 2 385,- Ft 1 980,- Ft 1 890,- Ft 585,-Ft 1 350,-Ft 250,-Ft 495,- Ft 275,- Ft 225,- Ft Verseny típusa Rallye I. Rallye II. és III. Terep Rallye Pálya versenyek: Hegyi Rallycross Autorcross Gokart Körpálya 200 LE-ig 200 LE felett Gyorsulási Drift Szlalom Azon - több országban rendezett - rallye és terep-rallye versenyek esetében, melyeknek az összes gyorsasági (speciál) szakaszaink több mint 40%-a külföldön kerül lebonyolításra, az alábbi biztosítási díjtételek alkalmazandóak: Több országot érintő ... valamely egyéb biztosító társaságnál. A versenyek szervezőinek lehetőségük van rendezvény felelősségbiztosítást kötni az MNASZ keret megállapodásán belül, a hivatalos versenynaptárában szereplő nemzetközi-, és országos bajnoki eseményekre. A rendezvényekre köthető felelősségbiztosítás díja: Rallye verseny Gyorsasági – hegyi Gyorsasági – pálya Terep-rallye Rallycross Autocross Gokart Gyorsulás (drag) Szlalom Biztosítási díj 50.000,- Ft 30.000,- Ft 15.000,- Ft 50.000,- Ft 15.000,- Ft 15.000,- Ft 5.000,- Ft 15.000,- Ft 15.000,- Ft Önrészesedés: a kár 10%-a, de min. 100.000,-Ft. Kártérítési limit MNASZ
  • 2013.02.28.
    történhet. ÉVES VERSENYZŐI, SPORTBÍRÓI, SPORTFELÜGYELŐI ÉS EGYÉB TISZTÉGVISELŐI BALESETBIZTOSÍTÁSOK Autó és gokart versenyzők részére 6.000,- Ft /év, Gyorsulási versenyzők részére 1.100,- Ft / év. Sportbírók, Sportfelügyelők, Média képviselők és egyéb Tisztségviselők részére 1.100,- Ft/év Biztosítottak: az MNASZ által kiadott éves versenyzői licenccel rendelkező versenyzők, akik az MNASZ versenynaptárában szereplő és/vagy a Szövetség vagy az FIA-ban képviselt országok ASN-je (Nemzeti Sporthatósága) által jóváhagyott Magyarországon és külföldön rendezett versenyeken vesznek részt. Továbbá az MNASZ ... verseny vagy edzés teljes tartamára. A fedezet az edzésekre és versenyekre történő oda- és visszautazásra csak Magyarország területén terjed ki. Külföldön a fedezet versenyzők esetében kizárólag versenyfedezet. A biztosítási szerződés érvényes: rallye, terep-rallye, hegyi gyorsasági, körpályás gyorsasági, gyorsulási (drag), drift, autocross, rallycross, szlalom és gokart versenyekre. Biztosítottak továbbá az autós, ill. gokart versenyeken és a hivatalos edzéseken résztvevők, akik a biztosítási díjat befizették. Biztosítási esemény: az előbbiekben meghatározott rendezvényeken, vagy a fentiekben ... Biztosítási díj egyéb MNASZ által regisztrált verseny esetében 2013-ban 5 400,- Ft 4 275,- Ft 4 680,- Ft 2 385,- Ft 1 980,- Ft 1 890,- Ft 585,-Ft 1 350,-Ft 250,-Ft 495,- Ft 275,- Ft 225,- Ft Verseny típusa Rallye I. Rallye II. és III. Terep Rallye Pálya versenyek: Hegyi Rallycross Autorcross Gokart Körpálya 200 LE-ig 200 LE felett Gyorsulási Drift Szlalom Azon - több országban rendezett - rallye és terep-rallye versenyek esetében, melyeknek az összes gyorsasági (speciál) szakaszaink több mint 40%-a külföldön kerül lebonyolításra, az alábbi biztosítási díjtételek alkalmazandóak: Több országot érintő ... Gyorsasági – pálya Terep-rallye Rallycross Autocross Gokart Gyorsulás (drag) Szlalom Biztosítási díj 50.000,- Ft 30.000,- Ft 15.000,- Ft 50.000,- Ft 15.000,- Ft 15.000,- Ft 5.000,- Ft 15.000,- Ft 15.000,- Ft Önrészesedés: a kár 10%-a, de min. 100.000,-Ft. Kártérítési limit: 10.000.000,- Ft / kár, 25.000.000,- Ft / rendezvény. Rallye és terep-rallye versenyek esetében lehetőség van 300.000,- forintos biztosítási díj ellenében, 10%, de min. 100.000,-Ft önrész és 100.000.000,- Ft / kár, 100.000.000,- Ft / év limit mellett rendezvénybiztosítást kötni. A rendezvény felelősségbiztosítás megköthető az MNASZ MNASZ
  • 2013.02.27.
    (póttag) Gokart Hargitai Sándor Baló András Kovács István Locskai Lajos Márton László - - - - Bizottságvezető MNASZ Munkabizottságai, tagjai Bizottságvezető Historic munkabizottság Barna György Földes József Mekler László Sándor istván Tomcsányi László - MNASZ Dopping felelős Lődi Zsuzsanna Orvosi munkabizottság Dr. Göndöcs Zsigmond Dr. Gorove László Dr. Páll Zoltán - - - FIA Biztonsági kapcsolattartó Móni István Jogi munkabizottság Dr. Kollai Gergely Dr. Hajas Barnabás Dr. Károlyi Attila - - - Sportszakmai Koordinációs Bizottság Szamos Miklós Botka Endre Földes József Gál István Katona Zsolt Koch MNASZ
  • 2013.02.21.
    Tamás Terep-rallye Varga Imre Csató Attila Papp Frank Garamvölgyi Zoltán Polgár László - - - - Etikai Bizottság Dr. Kaponya István Selmeczi György Dr. Petán Péter Oroszlán Tibor Dr.Hajas Barnabás - - Drag Kohári Zoltán Boldizsár István Groll Róbert Lajos Roland Vogelsinger Sándor - - - - Fegyelmi Bizottság Dr. Hajas András Dr. Fiedler Laura Ágnes Dr. Medveczky Gábor Dr. Morvai Attila Dr.Sélley Zoltán Dr. Glóner Péter (póttag) Gokart Hargitai Sándor Baló András Kovács István Locskai Lajos Márton László - - - - Bizottságvezető Sportfelügyelői Bizottság Kovács Péter Kassai András Sándor István Szántó MNASZ
Előző 4 / 6 Következő