Keresés

Találatok száma: 47
Előző 1 / 3 Következő
  • Hibján József
  • 2016.10.27.
    Győzzön a jobbik Az egy csapaton és egy kategórián belüli küzdelem tovább folytatódik az ózdi pályákon, Hibján József és Szurovcsák István, valamint Ákosék személyében. Joci egy sportszerű játszmára számít és azt mondja, győzzön a jobbik az utolsó versenyen. Milyen volt esőben aszfalton tesztelni? - Megkaptam, amire vágytam, hogy aszfalton, esőben kipróbálhassam végre a kocsit. Nem tetszett. Nagyon nem. A régi beállításokkal autóztunk és borzasztóan meglepődtem, hogy mennyire nem tudok gyorsan menni vele. Vagy ha igen, én nem úgy éreztem. Csúszott, kiforgott, a kigyorsítás sem olyan volt Tiba Anita
  • 2016.07.29.
    Az ismeretlen pálya mindig kihívás A Székesfehérvár Rali teljesen ismeretlen Hibján Joci és Szurovcsák István számára, de ugyanazokat a célokat tűzték ki, mint minden verseny előtt. Ez pedig nem más, mint hogy érezzék jól magukat egész hétvégén, és hasonlóan jó eredményt tudhassanak magukénak, mint például Veszprémben. Ott pedig másodikak lettek A6-ban. Versenyeztetek már a fehérvári pályákon? - Nem sok mindent tudok neked mondani a Székesfehérvár Raliról, mert nem igazán ismerjük. 2007-ben jártunk ott és akkor még murva volt. Ladával indultunk ORB-ben. Tehát inkább maradjunk annyiban Hibján József Tiba Anita Rallye2
  • 2016.05.28.
    Nem szabad kockáztatni, célba kell érni A Bakó Rally Team Citroen C2R2-jébe tavaly pont a Szombathely Ralin szeretett bele Hibján József és Szurovcsák István. Már várták az idei első murvás futamot, amin szerintük élvezetesen lehet autózni. A célba érésre törekszenek, de nem fognak lassan menni. Jól emlékszem, hogy tavaly pont a Szombathely Ralin próbáltátok ki a Citroen C2R2-t? - Igen, tényleg itt mentünk először a C2-vel és nagyon jó emlékekkel távoztunk, még úgy is, hogy technikai probléma miatt végül ki kellett állnunk. De a szombathelyi szakaszokon vizsgáztattuk az autót és sikerült Hibján József Tiba Anita
  • Hibján József
  • Hibján József
  • Hibján József
  • Hibján József
  • Hibján József
  • Hibján József
  • Hibján József
  • Hibján József
  • 2013.02.09. 17:59
    Racing.hu: Mikor kezdted a versenyzést, hol és mivel? Hibján József: Első versenyemet egy nyíregyházi sprintversenyen teljesítettem, még 1998-ban, egy bukócső nélküli Ladával, amit körülbelül a harmadik kanyarban fel is borítottam. Ezt a "sikert" további sprintes produkciók követték, majd a rallycross szakágban is bemutatkoztam a máriapócsi RabócsiRingen, ahol már egy épített kocka Ladával versenyeztem az Országos Amatőr Versenysorozaton. Itt sikerült egy kategória bajnoki címet szereznem. Ezek után továbbléptem és már navigátorral a jobbomon, de az átépített rallycross-os Ladámmal indultunk ... autózást te alapvetően fontosnak tartod vagy csak a partnered miatt volt az E85 a tankban és dekorációként az autódon?Hibján József: Számomra ez elvi kérdés. Nem csak a partnereim miatt autóztam és autózok jelenleg is bioetanollal, hanem azért, mert én egy rendkívül környezettudatos ember vagyok, amit mind a versenypályákon mind pedig a hétköznapi életem során is gyakorlok. A tervek szerint a következő versenyautóm is 100%-ban bioetanollal fog üzemelni, azon dolgozunk, hogy ez kivitelezhető legyen. Racing.hu: Köszönöm, hogy szóba hoztad a jövőt, hiszen az lett volna a következő kérdésem, hogy mi lesz ... az idén? Hol és mivel láthatunk versenyezni?Hibján József: Nagyon szeretnénk menni, de ezt csak Ladával tehetjük meg. Racing.hu: Nem hinném, azt, hogy ez a hír a rallye fanatikusokat nagyon elkeserítené…Hibján József: :-) A Ford mellett ott áll a garázsban a VFTS-em, egészen biztos, hogy vele fogunk az idei évben a pontokra vadászni. Sajnos, mint nagyon sok versenyzőtársamnál, nálunk is komoly szerepet töltenek be az anyagiak. A Ford az meg van, itt van, rendben van, le van ponyvázva, de arra, hogy az idén versenyezhessek vele nem sok lehetőséget látok. Nagyon szerettünk az első osztályban ... viszonyítva több a kilométer és az első osztállyal megegyező pályákon mehet a mezőny, ami azért egy nagyon jó dolog.  Racing.hu: Mutasd be kérlek a régi új autódat!Hibján József: Ez az autó egy kis Lada motorral, egy 1.6-os motorral lesz felszerelve, amit Megyesi István épít nekem. Pistivel már nagyon régre nyúlik vissza kapcsolatom, minden motoromat ő építette, tehát mindamellett, hogy remek munkatársam lett még egy jó barátra is találtam benne. Egy teljesen új motort építünk. Mint mondtam azon dolgozunk, hogy ez egy 100%-ban bioetanolos motor legyen. Reméljük, hogy sikerülni fog. A motoron kívül ... rallyesport ladás része, komoly, ütőképes kocsikat lehet belőlük építeni.  Racing.hu: Hogyan látod a rallye jelenlegi hazai helyzetét?  Te is ott voltál a nyíregyházi értekezleten, így gondolom, hogy téged is foglalkoztat a sportág jelene, jövője…Hibján József: Pontosan. Nagyon örülök neki, hogy Pénzes Zsolt személyében van egy olyan ember, aki olyan szinten is foglalkozik a rallyeval, hogy nem sajnálta rá az idejét és energiáját és eljött hozzánk Nyíregyházára, valamint több helyre is ellátogat az országban. Jó, hogy közvetlenül a versenyzőkkel beszéli meg a teendőket és tájékoztat a Hibján József neve azzal került be először a magyar rallyesport történelemkönyvébe, hogy az országban 2007-ben elsőként autózott bajnoki futamon E85 azaz bioetanol hajtású autóval, amit – talán a sikereinek köszönhetően is- egyre többen kezdtek el használni a versenypályákon illetve a közutakon egyaránt. Az egykori rallycross bajnok 2013-ban nem kisebb fába vágta a fejszéjét, mint hogy a környezettudatos versenyzést egy Lada VFTS-el folytassa. Erről is beszélgettünk a kétszeres kategóriabajnok nyíregyházi pilótával. Hibján József

    Rali Túra Bajnokság, Rallye Országos Bajnokság

Előző 1 / 3 Következő