Keresés

Találatok száma: 15
Előző 1 / 1 Következő
  • 2016.08.18. 16:57
    International Baranya Kupa2016.08.12-14.Kuncz Dezső - ifj. Kuncz DezsőLada VFTS - Márton Média Kft.Mesélnél a portál olvasóknak, hogy miként is sikerült a verseny, hisz huszonöt éve ültél utoljára hátsókerekes autóban?- Jól sikerült én úgy érzem, hogy ahhoz képest amilyen elvárások voltak. Nem is azért mentünk oda hogy bármit is mutassunk. 25 éve vezettem ilyen autót utoljára, meg is dolgoztatott rendesen, hisz nincs benne szervo egyáltalán. Árpádtetőn annyit dolgoztam a kormánnyal hogy a Hondával egy verseny alatt sem. Jól éreztük magunkat, az autó jól muzsikált. A szervizesek is profi ... a fiad melletted?- Nem újdonság már nekem, hogy Dezső mellettem ül. 2012-ben diktálta az itinert először mellettem. Egyszer sem hibázott a két nap alatt. Azért is viszem magammal, hadd tanuljon egy kicsit. Sokat mentünk ötödik tiltáson és a Szabó Laci mondta, hogy a rövid váltó van rajta, 155 km/h volt a végsebességünk. Hamar ledadogott sajna, de a sikeres célba érkezés volt a cél. Sikerült karcmentesen célba érnetek?- Igen, hála istennek. Át tudtam adni úgy a fiúknak az autót ahogy kaptam. Semmilyen olyan rizikót nem vállaltam be amivel le eshettünk volna az útról. A teszten kiderült hogy Interjú Kuncz Dezső autóversenyzővel az International Baranya Kupa után, amit a fia navigálása alatt teljesített.Szabó Laci helyett kellett beugornod az International Baranya Kupára fiad navigálásával. Kuncz Dezső ifj. Kuncz Dezső

    Rallye2

  • 2016.08.11. 18:30
    Kuncz Dezső:Miként is kerülsz te egy hátsókerekes Ladába, hisz ezer éve ültél benne utoljára?- Nem tudom! Fogalmam sincs! Ezt a Szabó Lacinak köszönhetem, meg a vakbelének. Ugyanis a mai nap hívott a kórházból, hogy műtik és ugorjak be a bal1-be a Baranya Kupán. 1996-ban ültem egy kemény N2-es Zsiguliban a Salgó Rally-n. Ez a VFTS csupán 120 Lóerővel erősebb mint a N2-es Ladám volt.Fiad, Dezső fog neked navigálni. Mentetek már együtt, ha jól tudom korábban. Melyen amikor a fiad dirigálja az itinert neked?- Különösebben nem okoz nekem problémát. Elég régóta megyek a magyar bajnokságban ismerek Apja és fia a Baranya Kupán, együtt egy autóban, még pedig egy LADA VFTS-ben.Beszélgetés Kuncz és ifj. Kuncz Dezsővel a verseny előtt. Kuncz Dezső ifj. Kuncz Dezső

    Rally

  • 2015.11.13. 16:29
    versenyzőkkel egy biztonságos jumboree-t szeretnénk megvalósítani. A helyszínen a Ru-Ti Sport Videó Team és Pánya Peti fogja megörökíteni a versenyt. A következő versenyzők és navigátoraik vesznek részt az eseményen: Bencs testvérek, Bereczki Norbi és Soós Szabi, Csomós Mixi, Fenyvesi Gabi, Foczkó Ákos, Forgács Laciék, Jobbágy Peti és Krisztián, Juhász Csabi és navigátorai Zsolti és Pisti, „Juhi” Zoli, Hankó Laci, Kerekes „ZúZoo” Laci és Réka, Kolencsik Bazsi,Kopasz Krisztiánék, Kovács Zoli, Krehlik Nándi, Kuncz Dezső és fia, Mandala Ricsi, Nagy Pisti, Nagy ISU, Nagy Laci, Kisubi és Uborka, Pucsok „TAZ

    Rally

  • 2015.04.05. 20:34
    Racing.hu: A mögöttünk álló Eger Rallye tükrében nézve mit mondanál arról, hogy hogyan sikerült a felkészülésetek?Kuncz Dezső: Sehogy. Racing.hu: Kicsit bővebben?Kuncz Dezső: Tényleg sehogy, hogy mást ne mondjak. A verseny előtti utolsó napokra lett készen az autónk és abban a hitben voltam, hogy a gépátvétel után talán még lesz lehetőségem egy kicsit mozogni, ismerkedni vele, de erre nem volt mód a parc fermé miatt. Ezért azt mondom, hogy az egész évadnyitó verseny egy nagy teszt volt számunkra.Racing.hu: Miként látod ezt a számotokra tesztfutammá „visszaminősített” versenyt?Kuncz Dezső ... : Nem lett volna igazából semmi bajom az Eger Rallye-val, de a tönkrement a gyújtótrafónk, aminek következtében a második körben Wartburg üzemmódba kapcsoltunk, három hengerrel kellett megoldanunk a feladatot. A második gyors előtt pedig nagyon feldühítettek, amikor egy nagyjából negyed órát álltunk a rajtban. Mondani sem kell, hogy gumi, fék, minden elhűlt. Így kellett elrajtolnunk. Egye fene – gondoltam- ha már így esett, akkor legalább a nézők érezzék jól magukat és az elágban húztam neki egy takaros kéziféket.Racing.hu: Ez ugye hiba volt…Kuncz Dezső: Igen, mondhatni. Ezt én is megemlítettem ... , miután az autó nyugalmi állapotba került az árokban. Kár volt érte. Innentől kezdve maximálisan azon voltam, hogy megszokjam az autót, a fékekkel alaposan megismerkedjek, feszegettem a határokat, immár teljesen tét nélkül.Racing.hu: Voltak kanyarok, ahol többen is panaszkodtak arra, hogy nagyon felhordásos volt a pálya. Neked mik voltak a tapasztalataid?Kuncz Dezső: Már mikor a pályákat bejárjuk és látom, hogy nincs kigumizva ott én már eleve számolok a kihordással. Tehát ez nem okozott túl nagy meglepetést. Ellenben volt, ahol be volt írva, hogy gumis lesz és nem úgy volt. Azt, hogy ki pakolta el ... a gumit, azt nem tudom. De itt már meglepő volt, ám egyáltalán nem mulatságos, hogy aránylag tiszta útra számítok, és teljesen felhordásos a kanyar a gumi hiánya miatt.Racing.hu: Összességében? Kuncz Dezső: Mindent összevetve nekem maga a verseny tetszett, a pályák jók voltak, én szeretem az ilyen tempós, lobogós szakaszokat. Nem lehet azonban az évadnyitó futammal kapcsolatban kikerülni azt, hogy nagyon megrázott minket is, mint a teljes hazai rallye-s társadalmat Szabó Attila halála. Az úgy… az úgy… ne haragudj, de erre még most sem találok szavakat. Elképesztő és felfoghatatlan. Nagyon ... sajnálom, és ezúton is őszinte részvétem fejezem ki minden hozzátartozójának, ismerősének. Tudjuk, hogy ez bármikor benne van. De ilyenkor mégis hihetetlen, hogy egy ilyen tragikus eset valóban bekövetkezhet. Racing.hu: A teszt tehát megvolt. Milyenek a tapasztalatok a tavaly még Pacalos néven futó új Hondáddal? Kuncz Dezső: Jó. Rendben volt. Nem lesz ezzel baj, csak nekem kell hozzá felnőnöm és akkor minden rendben lesz. Maximálisan pozitívak az első tapasztalatok vele kapcsolatban.Racing.hu: Három hét és Miskolc Rallye. Ott lesztek? Kuncz Dezső: Természetesen igen, de nem lesz egy egyszerű menet az Nem sikerült igazán jól a Kuncz Dezső-Kemény Zsolt duó számára az idei első verseny Egerben, de cseppet sem bánkódik Dezső, hiszen végre tesztelhette új autóját a sokak által csak Pacalosként ismert Honda Civicet, ami 2015-re látványos külső átalakuláson esett át új gazdája kezei között. Kuncz Dezsővel beszélgettünk.Kuncz Dezső Kemény Zsolt Eger Rallye Miskolc Rallye Rallye2 Kuncz Dezső Kemény Zsolt
  • 2013.08.16.
     Cosworth HF Integrale 911 SC 2002 M3 Escort MK Turbo "Brutal" 124 CE Swift GTi Ascona B 1900 2107 131 Abarth VFTS E30 VFTS 5 Alpine Gr2 613 Csop. G.o. SAFETY HiE HiE HiE HiE HiE HiE D C R R R R D R R R R R R D R 4 3 3 3 3 1 3 3 1 2 1 3 2 2 3 Alfa Romeo GTV6 RALLYE2 2013.08.15 16:53 forrás: Marco Racing Team Kft s.sz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 r.sz. R05 R04 R03 R02 R01 R0 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 214 215 216 Versenyző 1 Nagy Gábor Pallaghy Botond Bonnyai Balázs Pataki Zsolt Kishonti Márkó ifj. Bihari Péter Berényi László Kuncz Dezső Órai Rallye2, Historic, Rallysprint
  • 2013.06.01. 18:53
    Racing.hu: Egerben még nem, Miskolcon már ott voltál. Előtte viszont nem igazán jutottál autóhoz. Hogyan sikerült megszerezned a versenyautódat?Kuncz Dezső: Tény és való a környéken közel s távol nem lehetett a terveinknek és az elvárásoknak megfelelő versenyautót találni, pedig minden követ megmozgattunk az ügy érdekében. Az egri esti gyorsaságin történt sajnálatos baleset után viszont felvettük a kapcsolatot Porkoláb Gergőékkel, akik nyitottak voltak a tárgyalásra és így tőlük vásároltuk meg a Honda Civicünket, majd megjavítottuk. Nem az első versenyem volt a miskolci ezzel az autóval ... fél év kihagyás és az „ufó” Civic után?Kuncz Dezső: Szokatlan még most is ez a Honda, alaposan meg kell ismerkednünk, úgy érzem erre a Miskolc Rallye még kevés volt. Bennem is akad néhány hiba. Az autó jó, tetszik és már ennyi idő alatt meg is szerettem, csak tényleg óriási szükség van most arra, hogy összebarátkozzunk és a felmerülő nehézségeken túllendüljünk. Racing.hu: Igazából nem lett túlzottan rossz a miskolci bizonyítványod, de szerintem mégis talán egy kicsit jobbra számítottál...Kuncz Dezső: Nem, nem számítottam jobbra. A célom az volt valójában, hogy célba érjünk. Mint ahogy ez az ... éves tervem is: minél többször a lehető legjobb helyen célba érni és a támogatóimat maximálisan kiszolgálni. Nem az a célom, hogy megvédjem a bajnoki címet, az már sajnos Egerben elúszott. Küzdjenek most a többiek érte! De el fog jönni az az idő is újra, amikor támadni fogok. Most a cél a cél. Miskolcon volt defektünk, örülök, hogy így is beértünk a célba. Racing.hu: Csak a defekten múlt a miskolci jobb eredményetek vagy más is volt a háttérben?Kuncz Dezső: A defekten kívül egyéb gumiproblémák is voltak nálunk. Az első körben – amikor még meleg volt- olyan gumit választottam, ami nem igazán ... klappolt a meleg aszfaltra, de inkább akkor használtam el őket, az esti szakaszokra spóroltam inkább a jobb abroncsokkal. Nem a gumin múlott a miskolci eredményünk, hanem a taktikán, hiszen mind Zsoltival, mind a csapattal megbeszéltük, hogy az a legfontosabb, hogy célba érjünk, pontokat és tapasztalatot szerezzünk az új autóval.Racing.hu: Milyen volt Kemény Zsoltival, a régi új navigátoroddal újra egy autóban versenyezni?Kuncz Dezső: Jó volt. Mivel ő is Komlón, a Baranya Kupán ült utoljára versenyautóban neki is vissza kellett rázódnia a versenyzésbe. Mivel már sokat versenyeztünk együtt könnyű volt ... együtt dolgoznunk, hamar megtaláltuk a közös hangot, jól ismerjük egymás mozdulatait is, tudjuk mikor mit kell csinálnunk és, hogy mit gondol vagy akar a másik. Racing.hu: A Veszprém Rallye még több mint egy hónapnyira van, de készültök e már rá, legalább fejben a futamra? Fogtok e tesztelni a verseny előtt? Kuncz Dezső: Igen, készülünk. Nézegettem már gumikat, murva felnit szeretnénk vásárolni, és igyekszünk kitalálni, hogy milyen beállításokkal lenne érdemes nekivágni az évad első és egyetlen murvás futamának. Tesztelni természetesen szeretnénk, de erre szinte biztos, hogy csak a Az Eger Rallye előtt sokáig bizonytalan volt, hogy Kuncz Dezső ott tud e lenni a rajtnál, vagy sem, hiszen a 2012-ben őt bajnoki címig repítő Honda Civic már más „gazdát” szolgált ő pedig ütőképes autó nélkül vakargatta a feje búbját egész télen a továbbiakon gondolkodva. Ma már tudjuk, hogy nem vett részt a nyitányon. Miskolcon viszont már láthattuk – míg be nem sötétedett- a pályán régi navigátorával, új csapatával, új autójával, amihez egy szerencsétlen baleset után jutott hozzá. A Rallye2 abszolút bajnoki címvédőjével beszélgettünk a kusza évkezdetről és a Miskolc Rallye-ról, valamint aKuncz Dezső Kemény Zsolt Rallye2 Miskolc Rallye Veszprém Rallye Kuncz Dezső Kemény Zsolt

    Rallye2

  • Kuncz Dezső Bereczki Norbert
  • Kuncz Dezső Bereczki Norbert Géczy Tamás Sipos Zoltan Bodor Tamás
  • Kuncz Dezső Géczy Tamás Kocsis Nándor Bodor Tamás
  • Kuncz Dezső Bereczki Norbert
  • Pénzes Zsolt Kuncz Dezső Bereczki Norbert
Előző 1 / 1 Következő