Keresés

Találatok száma: 238
Előző 9 / 12 Következő
  • 2023.06.21. 08:23
    . Hogy érezted magad a hétvégén?- Szuperul!! Kezdenek az izmaim ráállni a Gokart vezetésre, de még a pár napos izomláz azért megvolt.Nagy Matyiról pár szó: Huszonkilenc éve rallyzik, főleg Tomi testvére navigált neki, sőt a felesége is diktálta egyszer az itinert neki. Korábbi navigátorai még: Németh Péter - Szelep, Deák Tamás, Farkas István. Ladacrossban kezdte a pályafutását, utána Mészáros Iván rendezésében RTE versenyeken indult. Versenyautói, Ladákból és Mitsubishi EVO-k-ból kerültek ki. Jelenleg a Peugeot Kupában versenyzik az Országos Rally bajnokság keretein belül. Gyerekkora óta szeretett

    Gokart, Rally

  • 2023.04.28. 22:38
     Itt a vezetéstechnika és a koncentráció autósportja, ahol navigátor segítsége nélkül kell egy Ken Block-os ügyességi jellegű pályát a lehető leggyorsabban teljesítened hátsókerekes autóval, és időre.Ezt ne hagyja ki senki! Május 6-7-én kezdődik a 2023-as GRID sorozat! A szervezők által megálmodott háromfordulós sorozat fővédnökségét nem más vállalta el, mint Béres Szabolcs, akinek a kelet magyarországi LADA ALLSTAR gálát is köszönhetjük.A május eleji megmérettetésre már megkezdődött a nevezés, s mivel rengetegen jelezték indulási szándékukat a szervezők 45 indulóban maximalizálják a

    Drifting Grid

  • 2017.04.27. 17:40
    Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEÓzd Rally 2016.09.03-04.A hétvégén egy megújult Lada VFTS-el állsz rajthoz a HELL 23. Miskolc Rally-n. Mit is tudhatunk a VFTS-ről, miben is újult meg? - Az autó teljesen újjá lett építve, megkapta az új szabályoknak megfelelően a kiegészítőket a fehér mágus minden frissítést belerakott. Külsőben nem sokat változtattunk bár sok új ötlet felmerült, de maradtunk a régi jó megszokott vadkutya külsőnél. (A titkos összetevőket természetesen nem áruljuk el)Prológgal veszi kezdetét a verseny, amit ha jól tudok, te kedvelsz, hisz lapjával

    Rally OB

  • 2017.04.10. 15:14
    -Mályinka szakaszon még további 20-30 másodperc hátrányt szedtünk össze.Szerencsére a szervizben a fiúk orvosolták a problémákat a futóművet sikerült majdnem rendbe tenni. (balra nem akart kanyarodni az autó, de a Lada mindenre képes). A pályák elég felhordásosak voltak, amit bizonyít a sok baleset is. A tapadás a legrosszabb minőségű pályán a Kánó-i gyorsaságin volt.  Ismerős pályák voltak számotokra, de mely szakasz izzasztott meg benneteket a legjobban és miért?- A pályák valóban ismerősek voltak, a legrosszabb a Kánó-Imola-Ragály gyorsasági szörnyű aszfaltnak éppen nem nevezhető

    Rally OB

  • 2017.03.31. 11:26
    Interjú Nedecki László autóversenyzővel, a HELL 23. Miskolc Rally előtt.Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEÓzd Rally 2016.09.03-04.A hétvégén egy megújult Lada VFTS-el állsz rajthoz a HELL 23. Miskolc Rally-n. Mit is tudhatunk a VFTS-ről, miben is újult meg? - Az autó teljesen újjá lett építve, megkapta az új szabályoknak megfelelően a kiegészítőket a fehér mágus minden frissítést belerakott. Külsőben nem sokat változtattunk bár sok új ötlet felmerült, de maradtunk a régi jó megszokott vadkutya külsőnél. (A titkos összetevőket természetesen nem áruljuk el)Prológgal

    Rally

  • 2016.12.15. 10:08
    versenyen részt vehettünk.Legközelebb velem és barátaimmal a Szilveszter Rally-n találkozhattok ahová metálzöld Lada 21074-est visszük ki. Köszönjük szponzorainknak hogy az idei évben is velünk vannak: ItSelf Kft., Procert Kft., Horváth Kft., T-Forex Kft., Lénárt Tech Kft., Zabos Kft., Scarpa Pizzeria, Balomo Kft., Festék Csodák Kft., BMP Profi Kft., Kraft Bau Sthal Kft., Net Ria Lan Kft., Best Tyre Kft., Profi Tax Center Bt, Tecnitop Service Kft.., Muskatal-Ép Kft., Horváth és Tsa. 2003 Kft., LAROF Innovációs Kft., FAB-Metal Kft.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu

    Rally

  • 2016.05.10. 14:36
    Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASE22. HELL Miskolc Rallye az Avalon kupért2016.04.29-30.Már elcsendesedett a VFTS Lada motorja, nehéz, technikai gondokkal tűzdelt 22. HELL Miskolc Rally-t tudhattok magatok mögött a navigátoroddal és a szervizcsapattal.Nedecki László: - Igazi pörgős verseny volt VB-s szintű pályákkal, minden elismerésem a rendezőknek. Mint köztudott Magyarország legjobb pályái B.A.Z.-megyében találhatók. Nagy élmény volt ezeken a pályákon autózni.Minket hoztak ki elsőnek, de átlagolva voltak az idők egy baleset miatt.Kalandok természetesen voltak a technikai

    Rally OB

  • 2016.04.01.
    Autóversenyezni akarnak idén Az elmúlt évtől felemás érzésekkel búcsúzott a Hodosi Gábor – Holló Barnabás duó, mert a Lada sokszor megmakacsolta magát. Most a 11. Eger Rally-n tiszta lappal kezdenek a fiúk, és bíznak a szerencséjükben. Az előző évben nem sok sikeretek volt a Ladával. Idén mik a tervek? - Valóban nem. De mi már ezen meg sem szoktunk lepődni. Akkor van furcsa tekintetünk, ha befejezünk egy-egy versenyt. Na, ez nem mostanában volt. Még a szilveszteri futamon is kibabrált velünk az az áldott jó ruszki technika. Volt egy kis revízió és újra nekifutunk ennek a történetnek Tiba Anita ORB
  • 2015.10.09.
    szinte sehol. Aztán valamikor évközben kipattant a fejünkből ez a Legend sztori, és azóta ezt vártuk, mint a messiást. Akkor levetettétek az átkot magatokról és a Zsiguliról, hogy jól muzsikáljon a Lada San Marinoban? - Erősen gondolkoztunk rajta, mert csak akkor bohóckodik a gép, amikor benne ülök. Gabó kunmadarasi futamait mindig kibírta. Lehet nekem azért tényleg el kellett volna ugranom egy hókuszpókuszhoz?! Majd most kiderül. De elképzelhető, hogy egyszerűen csak nem bírta már a hazai kínlódást, és friss levegőre, és kikapcsolódásra vágyik, mint mi. Hányan vágtok neki az olasz útnak? - Sokan Tiba Anita
  • 2015.07.29.
    , míg nem jött a technikai gondunk. Ha rajtunk múlna, minden versenyen részt vennénk, de sajnos olyan rohanó életet élünk mostanában, hogy nem fért bele az időbe. A Ladát is szeretnénk összerakni, mert az is ott áll, de valahogy tetszett a múltkori felállás a Bakó Rally Teammel. Ezért most újból Citroennel indulunk. Azért a Zsigulitól nem fogsz megválni soha? - Nem-nem! Nekem szívem csücske a kocsi, mert annak idején ezzel kezdtem az egész ralis pályafutásomat. Ezzel az autóval Rallycrossoztam is, és ott is nyertem vele bajnokságot, utána mentem vele Rali-Túra Bajnokságban, ott is nyertünk Tiba Anita
  • 2015.07.16. 09:38
    Béres Szabolcs: Máriapócson az induló versenyzők rekordja dőlt meg , mivel 129 pilóta állt rajthoz ezen a hétvégén.Hajóka:  Hány kategóriában?   Béres Szabolcs: A régebbi technikáért rajongóknak ott voltak a Ladák, akik a friss, erősebb versenygépekért vannak oda, azoknak ott voltak a több száz lóerős driftautók, amin belül Street/SemiPro és Pro kategória van.Hajóka: Nézzük elsőre a Street kategóriát? Erős verseny volt? Béres Szabolcs: Igen népes volt a Street drift versenyzők mezőnye, hiszen a magyar pilóták mellett román és szlovák versenyzők is érkeztek erre a

    Drift

  • 2015.04.16. 10:08
    versenyre Kornél barátommal, navigátorommal együtt. A kérdésedre válasz szöcske nyergével kapcsolatban, érdekes és nem rövid a válaszom. 2012 év vége fele ki találtam egy érdekes autót az MNASZ besorolása szerint a P3 csoportba tartozna, ha elkészülne egyszer, a mesteremberek ígérete alapján már tavaly tavasszal kellet volna tesztelnem, da hát kicsit késnek. Így meg hirdettem az autómat és egy Norvég gyerek megvette, tehát elvonási tüneteim voltak. Bérelgettem Ádándon különböző autókat, és a szöcskét, majd vettem egy LADA típusú valamit, majd és egy BMW-t, de közben eladó lett a szöcske, a szöcskével

    Siórally

  • 2014.12.27.
    sikerült komolyabb versenyen indulnom, mert lett egy főnököm a „kicsi maci”, aki diktálja az iramot.  Ő nem más, mint a drága kisfiam, aki azonnal főnök lett, ahogy megszületett, de ezt mi nem bánjuk cseppet sem. Apa lettél, megkomolyodtál...öregszel is...és hamarosan a "kis Szandró" veszi át a helyedet. Így van? - Igen, apa lettem imádom a kicsi fiamat. Nem komolyodtam meg, ugyanolyan hülye vagyok, mint voltam . Nem öregszek , bár vannak ősz hajszálaim. Remélem, hogy a kis Szandró átveszi a helyem, ezért nem eladó a Lada. Majdnem úgy alakult, hogy nem sikerül Gyökös Jani haveroddal Tiba Anita
  • 2014.10.31.
    Feltették az i­re a pontot Egy első és egy második hellyel tért haza a Veréb Zoltán, Papp   Tamás,   Lada   VFTS   trió   az   idei   Országos   Historic   Rallye   Bajnokság záró versenyéről, az I. Mannol Pilisvörösvár Rallye­ról,   ami annyit jelent, hogy 2014­ben elhódították a Replica abszolút   és az R1 kategória bajnoki címét.  Mondhatjuk, hogy az év talán legsimább versenye volt, hiszen a  srácok technikai probléma nélkül, jóízű autózással, egy gyönyörű  környezetben és élvezetes pályákon mehettek múlt vasárnap. „Minden jó volt a hétvégén, a pályák is tetszettek, Csobánka pedig Sári Péter Rally
  • 2014.06.18.
      évek  óta,  ahogy  mondod,  egy  Citroennel  indulunk,  most  viszont  autó  hiányában  vállaltuk  be  a  Ladát,  és  bíztunk  a  szerencsében.  Nem  hogy  szerencsénk  nem  volt,  inkább  pechesek  voltunk  végig.  Kora  reggel  nem  indult  a  szervizbuszunk,  aztán  a  szervizbe  végül  mégis  sikerült  beérnünk  egy  kis  segítséggel.  Aztán  a  parc  farmébe  újabb  csalódás  ért  minket,  mert  a  versenyautó  sem  akart  beindulni.  Ott  a  sportbírók  segítségével  sikerült  beröffenteni  a  gépet,  és  eljutni  a  szervizbe.  A  srácok  tudatták  velünk,  hogy  a  generátorunk  tönkre Tiba Anita Rallye2
  • 2014.04.10. 18:15
    Kivel és milyen autóval fogsz indulni? Mit lehet tudni az autóról?- Az autó egy Lada 2107 1,6 Gr. Navigátorom, párom Góczán Enikő.Az autó technikai paraméterei: egy 1,6-os, majdnem Gr.-A-s Varga Motor duruzsol a motorháztető alatt. Én 1,6 Bátornak hívom, hiszen ezt az évet a tanulásra, kilométer gyűjtésre szánjuk, ezért a koncepció fő irányvonala az volt, hogy nem kell nagyon erős autó, inkább tanuljunk meg lendületből, pontosan autózni és természetesen folyamatosan egyre gyorsabban menni. Erre ez az autó teljesen tökéletes. Minden földi jó benne van, mint kapcsolókörmös váltó, sperr difi, A

    ARK, Rallysprint

  • 2014.02.28. 21:20
    kupa, majd a bajnokság is. Ezen társammal, Fenyvesi Csabával, egy Lada Nivával versenyeztünk, több – kevesebb sikerrel. (Többek között, 94-ben kategóriánkban bajnokok lettünk.)Később nagyon sok útvonalat írtam, az ország különböző tájain és a már „magyarrá” lett Somogybabodon is részese voltam néhány évig a rendezésnek. A Mecseken is több trophy, és tereprally bajnoki futam rendezésénél voltam az egyik fő szervező.Az utóbbi években Nimsz Zolinak segédkeztem, a mecseki rendezvényeknél..Köszönöm az interjút.Képek forrása: Varga Jenő és Nimsz Gergő- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu
  • 2013.08.21.
    fordulón, úgy a mostani futamon is ő szerezte meg az elsőséget a Lada VFTS-sel. „Semmi negatívum nem ért minket a hétvége során, egy jó hangulatú és eredményes versenyünk volt. Segítőmmel, Kaszás Zoltánnal most is tökéletes munkát végeztünk, magunkhoz képest is folyamatosan javulni tudtunk, s ehhez a műszaki hibáktól mentes kocsi is hozzájárult. A futamot szinte végig a bátyám, Attila vezette, ám őt egy technikai probléma hátráltatta a menetelésben. Ezzel a győzelemmel nem csak a kategóriában, de a H Lada Kupában is átvettük a vezetést. A végleges döntés Vácott dől majd el, de az biztos, hogy nem ... lesz könnyű dolgunk, hiszen nagyon erősek az ellenfeleink!” Titkos vágya volt a Ruszó Krisztián-Jobbágy Éva kettősnek, hogy elsőként intsék le őket Tatabányán, a H/1 kategóriában. Ez az álmuk be is teljesült – szoros küzdelmeket követően fél másodperc döntött a javukra. „A futam előtti pénteken még egy kis műszaki hibával nézett szembe a Ladánk, de szerencsére hamar orvosolni tudtuk a problémát és egy 100 %-os autóval teljesítettük a futamot. Ezzel a győzelemmel a pontvadászatban is az élre kerültünk: az előnyünk Jobbágy Péterhez képest 3, Ifj. Kerék Györgyhöz képest 4, Ifj. Vizelli Károlyhoz Rallye Tatabánya Rally
  • 2013.08.14. 18:23
    betonos placcot a szervizben és így csapatostól tudtunk ott helyet foglalni mivel voltunk 4 autóval!A hangulat nagyon jó volt. Senkinek nem volt nagy baja és így jól el telt az idő átbeszéltük ki hogy megy ilyesmi! Összességében egy jó versenyen vagyunk túl, jó volt a rendezés és verseny is! Köszönjük rendezőknek!Legközelebb hol lehet téged és a Ladát látni, milyen versenyen?- A következő verseny amit tervezünk az ugyancsak A-R-C rendezvény lesz a pontos helyszint még nem tudjuk. Van 2 verzió is és majd abból az egyik vagy a másik! 1. Nagyvázsony-Vigántpetend vagy 2. Városlőd. Itt láthatnak minket a

    RTE, Rali Túra Bajnokság, Rallysprint

  • 2013.02.24. 13:01
    Racing.hu: Mikor kezdtél az autósporttal foglalkozni?Grózinger Zsolt: 2006-ban kezdett el érdekelni az autósport, előtte motorral versenyeztem. Ebben az évben vettem egy full gyári 1500-ös Ladát és ezzel csapattam, aztán egy szintén teljesen gyári BMW E30 325i és így tovább, egészen a mai autómig.Racing.hu: Ki fertőzött meg, és hogyan választottad a driftet?Grózinger Zsolt: Egyszerűen jött magától minden. Mindig csak keresztbe közlekedtem a Ladával, Bmw-vel, mindennel és szép lassan rájöttem, hogy ez a drift! Megtetszett és akkor elkezdtem építeni az autókat. Azért tettszett meg a drift mert

    Drift

Előző 9 / 12 Következő