Keresés
Találatok száma: 2382023.06.21. 08:23
. Hogy érezted magad a hétvégén?- Szuperul!! Kezdenek az izmaim ráállni a Gokart vezetésre, de még a pár napos izomláz azért megvolt.Nagy Matyiról pár szó: Huszonkilenc éve rallyzik, főleg Tomi testvére navigált neki, sőt a felesége is diktálta egyszer az itinert neki. Korábbi navigátorai még: Németh Péter - Szelep, Deák Tamás, Farkas István. Ladacrossban kezdte a pályafutását, utána Mészáros Iván rendezésében RTE versenyeken indult. Versenyautói, Ladákból és Mitsubishi EVO-k-ból kerültek ki. Jelenleg a Peugeot Kupában versenyzik az Országos Rally bajnokság keretein belül. Gyerekkora óta szeretett2023.04.28. 22:38
Itt a vezetéstechnika és a koncentráció autósportja, ahol navigátor segítsége nélkül kell egy Ken Block-os ügyességi jellegű pályát a lehető leggyorsabban teljesítened hátsókerekes autóval, és időre.Ezt ne hagyja ki senki! Május 6-7-én kezdődik a 2023-as GRID sorozat! A szervezők által megálmodott háromfordulós sorozat fővédnökségét nem más vállalta el, mint Béres Szabolcs, akinek a kelet magyarországi LADA ALLSTAR gálát is köszönhetjük.A május eleji megmérettetésre már megkezdődött a nevezés, s mivel rengetegen jelezték indulási szándékukat a szervezők 45 indulóban maximalizálják a2017.04.27. 17:40
Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEÓzd Rally 2016.09.03-04.A hétvégén egy megújult Lada VFTS-el állsz rajthoz a HELL 23. Miskolc Rally-n. Mit is tudhatunk a VFTS-ről, miben is újult meg? - Az autó teljesen újjá lett építve, megkapta az új szabályoknak megfelelően a kiegészítőket a fehér mágus minden frissítést belerakott. Külsőben nem sokat változtattunk bár sok új ötlet felmerült, de maradtunk a régi jó megszokott vadkutya külsőnél. (A titkos összetevőket természetesen nem áruljuk el)Prológgal veszi kezdetét a verseny, amit ha jól tudok, te kedvelsz, hisz lapjával2017.04.10. 15:14
-Mályinka szakaszon még további 20-30 másodperc hátrányt szedtünk össze.Szerencsére a szervizben a fiúk orvosolták a problémákat a futóművet sikerült majdnem rendbe tenni. (balra nem akart kanyarodni az autó, de a Lada mindenre képes). A pályák elég felhordásosak voltak, amit bizonyít a sok baleset is. A tapadás a legrosszabb minőségű pályán a Kánó-i gyorsaságin volt. Ismerős pályák voltak számotokra, de mely szakasz izzasztott meg benneteket a legjobban és miért?- A pályák valóban ismerősek voltak, a legrosszabb a Kánó-Imola-Ragály gyorsasági szörnyű aszfaltnak éppen nem nevezhető2017.03.31. 11:26
Interjú Nedecki László autóversenyzővel, a HELL 23. Miskolc Rally előtt.Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEÓzd Rally 2016.09.03-04.A hétvégén egy megújult Lada VFTS-el állsz rajthoz a HELL 23. Miskolc Rally-n. Mit is tudhatunk a VFTS-ről, miben is újult meg? - Az autó teljesen újjá lett építve, megkapta az új szabályoknak megfelelően a kiegészítőket a fehér mágus minden frissítést belerakott. Külsőben nem sokat változtattunk bár sok új ötlet felmerült, de maradtunk a régi jó megszokott vadkutya külsőnél. (A titkos összetevőket természetesen nem áruljuk el)Prológgal2016.12.15. 10:08
versenyen részt vehettünk.Legközelebb velem és barátaimmal a Szilveszter Rally-n találkozhattok ahová metálzöld Lada 21074-est visszük ki. Köszönjük szponzorainknak hogy az idei évben is velünk vannak: ItSelf Kft., Procert Kft., Horváth Kft., T-Forex Kft., Lénárt Tech Kft., Zabos Kft., Scarpa Pizzeria, Balomo Kft., Festék Csodák Kft., BMP Profi Kft., Kraft Bau Sthal Kft., Net Ria Lan Kft., Best Tyre Kft., Profi Tax Center Bt, Tecnitop Service Kft.., Muskatal-Ép Kft., Horváth és Tsa. 2003 Kft., LAROF Innovációs Kft., FAB-Metal Kft.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu2016.05.10. 14:36
Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASE22. HELL Miskolc Rallye az Avalon kupért2016.04.29-30.Már elcsendesedett a VFTS Lada motorja, nehéz, technikai gondokkal tűzdelt 22. HELL Miskolc Rally-t tudhattok magatok mögött a navigátoroddal és a szervizcsapattal.Nedecki László: - Igazi pörgős verseny volt VB-s szintű pályákkal, minden elismerésem a rendezőknek. Mint köztudott Magyarország legjobb pályái B.A.Z.-megyében találhatók. Nagy élmény volt ezeken a pályákon autózni.Minket hoztak ki elsőnek, de átlagolva voltak az idők egy baleset miatt.Kalandok természetesen voltak a technikai2016.04.01.
2015.10.09.
2015.07.29.
2015.07.16. 09:38
Béres Szabolcs: Máriapócson az induló versenyzők rekordja dőlt meg , mivel 129 pilóta állt rajthoz ezen a hétvégén.Hajóka: Hány kategóriában? Béres Szabolcs: A régebbi technikáért rajongóknak ott voltak a Ladák, akik a friss, erősebb versenygépekért vannak oda, azoknak ott voltak a több száz lóerős driftautók, amin belül Street/SemiPro és Pro kategória van.Hajóka: Nézzük elsőre a Street kategóriát? Erős verseny volt? Béres Szabolcs: Igen népes volt a Street drift versenyzők mezőnye, hiszen a magyar pilóták mellett román és szlovák versenyzők is érkeztek erre a2015.04.16. 10:08
versenyre Kornél barátommal, navigátorommal együtt. A kérdésedre válasz szöcske nyergével kapcsolatban, érdekes és nem rövid a válaszom. 2012 év vége fele ki találtam egy érdekes autót az MNASZ besorolása szerint a P3 csoportba tartozna, ha elkészülne egyszer, a mesteremberek ígérete alapján már tavaly tavasszal kellet volna tesztelnem, da hát kicsit késnek. Így meg hirdettem az autómat és egy Norvég gyerek megvette, tehát elvonási tüneteim voltak. Bérelgettem Ádándon különböző autókat, és a szöcskét, majd vettem egy LADA típusú valamit, majd és egy BMW-t, de közben eladó lett a szöcske, a szöcskével2014.12.27.
2014.10.31.
Feltették az ire a pontot Egy első és egy második hellyel tért haza a Veréb Zoltán, Papp Tamás, Lada VFTS trió az idei Országos Historic Rallye Bajnokság záró versenyéről, az I. Mannol Pilisvörösvár Rallyeról, ami annyit jelent, hogy 2014ben elhódították a Replica abszolút és az R1 kategória bajnoki címét. Mondhatjuk, hogy az év talán legsimább versenye volt, hiszen a srácok technikai probléma nélkül, jóízű autózással, egy gyönyörű környezetben és élvezetes pályákon mehettek múlt vasárnap. „Minden jó volt a hétvégén, a pályák is tetszettek, Csobánka pedig Sári Péter Rally2014.06.18.
2014.04.10. 18:15
Kivel és milyen autóval fogsz indulni? Mit lehet tudni az autóról?- Az autó egy Lada 2107 1,6 Gr. Navigátorom, párom Góczán Enikő.Az autó technikai paraméterei: egy 1,6-os, majdnem Gr.-A-s Varga Motor duruzsol a motorháztető alatt. Én 1,6 Bátornak hívom, hiszen ezt az évet a tanulásra, kilométer gyűjtésre szánjuk, ezért a koncepció fő irányvonala az volt, hogy nem kell nagyon erős autó, inkább tanuljunk meg lendületből, pontosan autózni és természetesen folyamatosan egyre gyorsabban menni. Erre ez az autó teljesen tökéletes. Minden földi jó benne van, mint kapcsolókörmös váltó, sperr difi, A2014.02.28. 21:20
kupa, majd a bajnokság is. Ezen társammal, Fenyvesi Csabával, egy Lada Nivával versenyeztünk, több – kevesebb sikerrel. (Többek között, 94-ben kategóriánkban bajnokok lettünk.)Később nagyon sok útvonalat írtam, az ország különböző tájain és a már „magyarrá” lett Somogybabodon is részese voltam néhány évig a rendezésnek. A Mecseken is több trophy, és tereprally bajnoki futam rendezésénél voltam az egyik fő szervező.Az utóbbi években Nimsz Zolinak segédkeztem, a mecseki rendezvényeknél..Köszönöm az interjút.Képek forrása: Varga Jenő és Nimsz Gergő- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu2013.08.21.
2013.08.14. 18:23
betonos placcot a szervizben és így csapatostól tudtunk ott helyet foglalni mivel voltunk 4 autóval!A hangulat nagyon jó volt. Senkinek nem volt nagy baja és így jól el telt az idő átbeszéltük ki hogy megy ilyesmi! Összességében egy jó versenyen vagyunk túl, jó volt a rendezés és verseny is! Köszönjük rendezőknek!Legközelebb hol lehet téged és a Ladát látni, milyen versenyen?- A következő verseny amit tervezünk az ugyancsak A-R-C rendezvény lesz a pontos helyszint még nem tudjuk. Van 2 verzió is és majd abból az egyik vagy a másik! 1. Nagyvázsony-Vigántpetend vagy 2. Városlőd. Itt láthatnak minket a2013.02.24. 13:01
Racing.hu: Mikor kezdtél az autósporttal foglalkozni?Grózinger Zsolt: 2006-ban kezdett el érdekelni az autósport, előtte motorral versenyeztem. Ebben az évben vettem egy full gyári 1500-ös Ladát és ezzel csapattam, aztán egy szintén teljesen gyári BMW E30 325i és így tovább, egészen a mai autómig.Racing.hu: Ki fertőzött meg, és hogyan választottad a driftet?Grózinger Zsolt: Egyszerűen jött magától minden. Mindig csak keresztbe közlekedtem a Ladával, Bmw-vel, mindennel és szép lassan rájöttem, hogy ez a drift! Megtetszett és akkor elkezdtem építeni az autókat. Azért tettszett meg a drift mert