Keresés

Találatok száma: 47
Előző 3 / 3 Következő
  • 2014.10.27. 22:56
    jövő zenéje.”Anti és Gergő a Waldviertel Rally-n a már jól megszokott Lancer EVO VI/IX-sel áll rajthoz. A Mitsubishi új motort kap az osztrák - magyar szezonzáróra, a srácok pedig nagyon várják, hogy újra versenyautóba üljenek.Miközben Anti a Waldiertel-ről beszélt még mindig azt a mosolyt láttam az arcán, mint amikor a szombati versenyen először begurult a szervizparkba:„Igen, minden gyorson fülig ért a szánk, nem érdekelt, hogy ki milyen időt ment. Ez tényleg akkora élményt tud adni az embernek, annyira más, mint a Mitsubishi.  Annak idején mentem Subaru WRC-vel és ez az R5-ös autó annál
  • 2014.10.22.
    . A második nap megkezdték a felzárkózást, s mikor már úgy tűnt, hogy minden rendben, akkor a második körben megmakacsolta magát a Mitsubishi Lancer. „Orfűn elrajtoltunk és két kilométer után háromhengeressé vált az autó. Azért, hogy ne tegyük tönkre teljesen a motort, úgy döntöttünk, hogy nem megyünk el az utolsó gyorsra, hiszen három perccel rosszabbat jöttünk, mint a többiek.” Értékelt érthető csalódottsággal a hangjában Kovács Anti. A P csoport tavalyi bajnoka innentől kezdve már teljes erővel a Waldviertel Rally-ra koncentrál, ahol, ahogy ő fogalmazott már semmiféle nyomás nem lesz rajtuk ... . Ahogy Maricsek Miki fogalmazott az eredmény ezúttal másodlagos, sokkal fontosabb, hogy karcmentesen célba vitték az EVO IX-es Lancert. „Fél órával a rajt előtt állt össze minden és ez az autó teljesen más, mint az EVO VI/IX. Az Árpádtető - Szentkút szakaszon csak tapogatóztam, de a második napon már kellő képen összebarátkoztam az új autóval.” A Borbás Szabolcs - Csáki Richárd párost az első nap kuplung és turbó problémák is hátráltatták, majd miután a szerviz csapat orvosolta a problémákat, a második nap első gyorsasági szakaszán egy hatalmasat estek az EVO VII-es Mitsubishivel. A navigátor Szijártó Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.17.
    első háromba beférnénk, az már egy jó eredmény lenne számunkra.” Az október 17-18.-a között megrendezésre kerülő Mecsek Rallye-n majd egy év szünet után, a Maricsek Racing Team színeiben áll rajthoz a Szvatek Zsolt - Török Attila kettős (ORB, Mitsubishi Lancer EVO VI/IX). A 11 párost magába foglaló csapat a Rallye2-es Vigh Levente - Mohács László (Suzuki Swift Gti) párossal és Wáner Attilával (Renault Clio), illetve a Historic bajnoki futamon induló Stepán Árpád - Bán Viktor (Lada 2101) és Veriga Gábor - Kovács József (Lada Samara) kettősökkel lesz teljes. ... Rally után. Farnadi Ági szerint mostantól felesleges taktikázni: „Itt most úgy kell menni, mintha ez lenne az utolsó verseny. Minden képen nyomni kell a gázt, mert annyira kiélezett a bajnokság, hogy most már nem lehet számolgatni!” Borbás Szabolcs sokkal lazábban tekint a Mecsek Rally elé, ahol navigátorával, Csáki Richárddal életük első Rali1-es futamára készülnek: „Várom már a versenyt, egy jót szeretnénk autózni! A mecseki pályák mind nagyon jók és bízom benne, hogy végre a Mitsubishi is hibátlanul fog működni. Kovács Anti lesz számunkra a viszonyítási pont, remélem, hogy nem leszünk tőle Sándor Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2013.12.05.
    értünk, nem szeretném, ha ez a sorozat megszakadna.” A másik páros navigátora Csáki Richard, aki először fog részt venni versenyzőként ezen az eseményen, eddig szakértő szemmel figyelte csak, de most ő is füzetet ragad, és Csegezi Ákossal karöltve dolgoztatják majd meg a Mitsubishi Lancer Evo VI-ost. Richard a következőképpen fogalmazta meg érzéseit a hétvégével kapcsolatban: „Első alkalommal versenyezni mindig izgalmas, valami újban részt venni nagyon motiváló tud lenni. A terep nem lesz ismeretlen, de Ákossal most először alkotunk egy párost ilyen talajon. Nagyszerű, hogy vele vehetek részt a Maricsek Racing Team
  • 2013.08.21.
    Velenczei (55 pont). Ugyancsak magabiztos győzelmet aratott a H4T kategóriában Hevesi István és Vánsza Zsolt. A sikeres szerepléshez nagyban hozzájárult az, hogy a Mitsubishi Lancer Evo VI-os a lábatlani futam előtt teljesen új motort kapott, s így nagyobb erővel állhatott rajthoz Tatabányán is. „A bajnokság első felében utcai motor dübörgött a kocsinkban, az előző megmérettetésre azonban feltuningoltunk. Elég szépen szól, jól is megy, már csak a turbónyomás kevés benne. Ha nincs műszaki hibánk és célba érünk, akkor győzelemmel abszolváljuk a versenyeket – ahogy most is volt. Örülünk ennek az Rallye Tatabánya Rally
  • 2013.04.10.
    Michelisz Norbi után szabadon… MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Kovács Antal – Istovics Gergő, Mitsubishi Lancer Evo VI Sikerült megtörni az egri átkot! Kovács Antal és Istovics Gergő több év után, végre először gurulhatott át az Eger Rallye célvonalán. A Maricsek Racing Team versenyzőinek örömét a sikeres célba érkezés mellett a 12-es géposztály győzelmes is fokozta. Izgalmakban azonban most sem volt hiányuk: Michelisz Norbi után szabadon, egy madarat is elütöttek az egyik gyorsasági szakaszon… Kovács Antal: Az autó felkészítése 100%-osan sikerült, bár az Maricsek Racing Team Rally
Előző 3 / 3 Következő