Keresés
Találatok száma: 2852022.12.21. 09:06
autóval.- Milyen célt tűztél ki magad elé az év elején?- A 2022-es szezon a tanulásról szólt, de persze szerettünk volna eredményeket is elérni.- És, hogy érzed, beváltottad a reményeidet?- Úgy érzem, rengeteget tanultam, és végül szép eredménnyel zártam 2022-öt. A sok újdonság mellett nagy kihívást jelentett, hogy egész évben nagyszerű pilóták ellen versenyezhettem, akiktől szintén sokat tanultam. Az OB és CEZ közös futamokon igazi sztárok ellen versenyezhettem és remélem nem vallottam szégyent.- Pedig nem úgy indult, hogy végül dobogó lesz belőle összetettben…- A szezon első felében rengeteg2020.10.17. 22:24
beállításokat találni. Ezzel futott neki nemrég Kecskeméten a Gokart OB ötödik bajnoki fordulójának. Már az edzések alatt is folyamatosan gyorsult és az időmérőn megfutotta a pályán eddig elért legjobb körét, így a versenyfutamokon a második sorból rajtolhatott. A versenyek nagyon küzdelmesre sikerültek. Volt amelyiken a mezőny élére is állt a rajtnál és minden futamban tartotta a lépést az élmezőnnyel. Néhány kiosztott időbüntetés kapcsán rendkívül szorosra sikeredett a végelszámolás, de a három versenyfutam összesítése után végül a győzelmi dobogó harmadik fokára állhatott fel Tomika mely eddigi kis2019.06.27. 22:57
javítani, és év végén egy előkelőbb helyen végezni!Mennyire volt erős a mezőny? Kellett küzdeni?- Nagyon erős volt a mezőny, brutális gépekkel. Azt gondolom, hogy igazán komoly kihívás itt helyt állni!Hol láthatunk legközelebb rajhoz állni?- Legközelebb a Dagonya Extrém Fesztivál keretein belül megrendezett Short Track OB 2. futamán állok rajthoz, addig a motor hibáit orvosoljuk.Köszönöm szépen Norbi!Én is köszönöm! Valamint szeretném megköszönni Édesapámnak, Páromnak, és partnereinknek is, nélkülük ez nem jöhetett volna létre!Reklámpartnereink:Fuky-Csoki, Pet-Pack Kft., Copy n More Kft., Getz András2018.04.26. 16:55
csapatfőnökünk elképesztő energiát fektetett abba, hogy 2018-ra a csapattal kiléphessünk a nemzetközi porondra, sajnos nem rajtunk múlott, hogy ez még már csak egy kicsit várat magára. 2018-ban így ismét az a célunk, hogy a OB és a CEZ értékelésben minél több győzelmet arassunk és lehetőleg elhozzuk a bajnoki címet. Azon, hogy ez a nemzetközi porondra lépés még nem sikerült nem igazán kesergek, mert a csapat nyújtotta jelenlegi lehetőségek is nagyszerűek, hiszen továbbra is azt csinálhatom, amit a legjobban szeretek. Ráadásul a Gender Racing az nem csak egy egyszerű csapat számomra, hanem az elmúlt öt ... évben már a második családommá vált. Gender Tomi személyében lett egy olyan mentorom, akire az élet minden más területén is mindig számíthatok. Így természetes, hogy az adott lehetőségekhez mérten próbálom meg én is a maximumot kihozni a versenyzésből. Nagyon várjuk már a hétvégét, hiszen egyrészt ahogy néztük a nevezési listát nagyon jó erős kis formula autós mezőny lesz, másrészt mivel az OB és a CEZ bajnoki forduló a WTCR világkupa betétprogramja lesz, így biztosan nagy élmény lesz többtízezer néző előtt versenyezni a Hungaroringen. Szintén inspiráló, hogy lesz egy új csapattársam Rolandon2017.03.31. 11:35
mérések stb). Illetve ezeken túl igyekszünk mindent megtenni a showért. Így kapott helyet a “kormoló verseny” is a programjaink között. Ez látványos és akadnak olyan diesel fanatikusok, akiknek ez tetszik így az Ő “igényeiket” is igyekszünk kiszolgálni. Bár a diesel tuning és a Smoke & Charm nem a koromról szól eredetileg bármennyire is ezt sugallják a sztereotípiák. Smoke & Charm lényege utcai dieselek esetén, hogy sármosan kormoljon az autó, tehát éppen hogy csak pamacsoljon. Míg a versenysportban nyilván az idő a lényeg és nem a korom mennyisége. Ezzel egyidejűleg zajlanak az OB-k a2016.11.18. 12:50
autózni. Visszatért a versenyzésbe vetett hitem, úgy érzem megtaláltam a megfelelő csapatot. A csapaton belül egy lett a cél, egy az érdek, és úgy érzem nagy dolgokra lehetünk képesek 2017-ben.A jövő évi szezon célja, hogy az Európa Bajnokság össze futamán részt vegyünk és méltóképpen képviseljük Hazánkat. Természetesen részt szeretnénk venni néhány CEZ és OB futamon is.Szeretném megköszönni támogatóim segítségét és remélem, hogy a 2017-es szezonban is kitartanak mellettem.Továbbá köszönettel tartozom családomnak, barátaimnak, szurkolóimnak az egész évi támogatásért.Köszönöm a támogatóim segítségét2016.10.28. 22:06
a verseny előtti előkészületek és motorok barátok ellenfelek mindenütt. Ez megbélyegezte pályafutásom. Ahol lehetett elindultam (dél kupa, kelet kupa, Mxq ob, Szlovákia, német bajnoki, raptor kupa stb), kisebb nagyobb sikerekkel vettem az akadályokat. A legsikeresebb évem 2016 ahol a Szlovák nemzetközi bajnokságban senior kategóriában bajnok lettem! A másik indíttatásom a sport szeretete illetve hogy egy igazán férfias technikai sportról beszélhetünk! Ehhez a sportághoz igen magas fizikai és mentális felkészülés szükséges!Szurkoljunk közösen monoron október harmincadikán Ferencz Zoltánnak és2016.10.27. 11:21
sátorral, de szívesen látok minden kedves érdeklődőt a versenyautómnál.2016-os bajnokságban hogy állsz?- Sajnos csak egy versenyen voltam Túrkevén, ott OB-n és Zónán harmadik helyet szereztem meg. Mesélnél az autocross-os pályafutásodról?- 1995-ben kezdtem hivatalosan az autocross a Duna kupán. Először Zsigulival utána egy Golf II-el. Később 1999-ben egy Pontiac ami VR6 Corrado motorral volt szerelve. Azzal 2000-ben lettem Autocross Magyar Bajnok Duna Kupában Szuper kategóriában.2001-ben kaptam kölcsön Varga Csabától egy Szöcskét hogy próbáljam ki. Azzal indultam Dömsödön az autocross futamon. Első2016.02.19. 11:02
de mi sem meghalni jártunk versenyekre!!! Ahogy Iván minket pedagógiailag, játékos szigorral megtanított a szabályokra az "Ő Bocicsokis" stílusában, belénk égett a mondata: "Mindenkit haza várnak!!!" Nekem Komáromi Béla személyében egy többszörös OB bajnok navigátorom volt, megadatott! Rengeteget tanultam a tiszteletről, hogy például először annak gratulálok aki mögöttem végzett!!! 2006-ban az Ózdi versenyen 46!!!-an voltunk H1 kategóriában!!! A prológon annyi néző volt hogy már attól tele volt gatya! Arról nem is beszélve, hogy Balázs Öcsi akit természetesen én már láttam a TÉVÉBEN és nemigen ... ! Jogom van nosztalgiázni! Egy biztos: versenyeztünk, majd mentünk nézni a nagyokat az OB-ra!!!Volt aki tervezgette, hogy jusson el oda! De én nem! Még egyszer: nem vagyok autóversenyző!!!De imádom az autósportot amatőrként művelni!!! A családom az első, a versenyautómnak új gazdája van! De adja az Ég, hogy legyen még olyan Amatőr!!! sorozat, ahol olyan gumival megyek majd amilyenem van, szabályok között versenyzem és építem az autóm, de ezek szabályok nem változnak havonta (vagy visszamenőleg ugye?). Ha lenne ilyen, bizonyára holnap elkezdeném én is a "faragást"! Talán a fiaimnak! Szerintem sok2015.12.16. 12:10
megköszönni!A pályabejárás zökkenőmentes volt? Szereted az ilyen típusú pályákat?- A pálya nagyon tetszett, szerintem akár OB-t is lehetne rajta szervezni. Nem tudtam rákoncentrálni 100%-osan, mert régen ültem utoljára autóban. Ezzel az autóval sem mentem korábban, csak a trélerről álltam le. Amúgy sincs annyi rutinom, hogy gyorsan felvegyem a ritmust. 2012-ben mentem itt még RTE-ben, akkor sokkal jobb tempót autóztam.A verseny nedves körülmények között kezdődött, ami később felszáradt. Hallottuk, hogy volt pár izgalmasabb pillanat még vízen. A jelek szerint sikerült ezeket megoldani.- Igen, a pálya2014.10.23.
2014.10.08.
2014.09.26. 13:05
is lehetett volna hasznosabb a teszt. Délelőtt 10-kor kezdtünk és a délutánba is bőven belelógtunk, szóval jó sokat vezethettem az autót” – mondta el kétszeres junior, egyszeres felnőtt autocross Európa-bajnokunk, aki régebben egy rallycross ob-futamon kísérleti jelleggel ugyan már elindult egy gyengébb autóval, ám alapvetően első igazi értelemben vett rallycross-os erőpróbájára készül.Ebben segíti Rolf Volland is, a korábbi háromszoros autókrossz Európa-bajnok, aki később a rallycross-ban 13 német bajnoki címig és egy hazai Eb-futamgyőzelemig jutott, mind-mind elsőkerekes, 1,62014.07.21. 20:40
-Adrián, míg az OB-n a tabella harmadik helyét foglalja el a 125 köbcentisek között. A következő állomás Poznan, amely állítólag egy technikás pálya, amely még jól is jöhet nekünk. Bálint nagyon magasra helyezte a lécet a szezon korábbi részében, ezért csalódásként érhette a mostani ötödik hely, de az egész hétvégén folyamatosan fejlődött, így elégedettek lehetünk.” Balogh Tamás2014.05.08. 09:23
sorozat?Valóban, nagyon sok munkát tettünk bele, hogy ez a sorozat működhessen itt az OB keretein belül. Jelenleg öt-hat induló van, de folynak a tárgyalások, hogy további három-négy autóval bővüljön a mezőny az év folyamán. A végső cél, hogy egy olyan tizenöt fő körüli mezőny legyen, és azzal már úgy gondolom egy tényleg komoly sportértékű színvonalas, és ami szintén fontos, hogy elérhető utánpótlás sorozattá fejlődhet a hazai Renault Kupa!Esetleg a külföld felé is megnyílna a sorozat?Igen, tervben van, hogy a sportszakmai kapcsolatainkat felhasználva elsősorban a környező országokból is2014.04.11.
-
Új idõpontban és új helyszínen kezdődik a 2014-es magyar tereprali bajnokság. Március 1.-én a szlovákiai Dunatõkésen indult volna az idei sorozat de a szezonnyitót későbbre halasztották.És íme a nyolcfutamos versenynaptár:Magyar Tereprally Bajnokság 2014:Március 1-2. Baja Slovakia (1x), Dunaszerdahely ELHALASZTVA !!!ZT+OB+SprintÁprilis 11-13. TROB Túrkeve (2x), Túrkeve ZT+OBMájus 9-11. Rábaköz Kupa (2x), Frauenkirchen-Kapuvár ZT+OBJúnius 6-8. MF-Cargo Kupa (2x), Gyula OBJúlius 12. Adrienn-Gombi Kupa (1x) - DomonyOB+SprintAugusztus 14-17 X. HunGarian Baja (3x) - PápaVK+OBSzeptember 19
2013.07.29.
2013.03.12. 15:26
pontversenyt is megnyertem a Drag Kupában, és holtversenyben első lettem az OB-ban is! A technikám nagymértékben nem változott, némi finomítást végeztünk az autón! Büszke vagyok arra, hogy igen szép nagy csapat és szurkoló tábor áll mögöttem, és minden támogatást és segítséget megkapok tőlük.2011-ben, Street kategóriában versenyeztem, akkor is első helyen végeztem a kategóriámban, de lehetőségem nyílt, hogy 2012-ben profiban indulhassak, és szerencsére a legjobb sikerekkel végeztem. Az autó egy Honda Civic 1.9-es szívó ethanolos első kerék meghajtásos, 306LE. Legjobb eredményem 402 méteren, 11.208mp és a2013.03.04.