Keresés

Találatok száma: 298
Előző 14 / 15 Következő
  • 2023.09.25. 14:40
    találkozhattak jelentős Metabond kitelepüléssel a rallyra kilátogatók. A Metabond Nézői Pont rendkívül népszerűnek bizonyult, amit az oda látogató rally rajongók száma bizonyít a legjobban. Igazán büszkeség és jóérzés töltött el Bennünket, hogy a nyári meleg időjárás ellenére is megtöltötték a látogatók a Metabond molinókkal körbekerített területet. Az ORB futamok mellett a vasárnapi nap fantasztikus hangulatához jelentősen hozzájárult a Showtime versenyszám, ahol az induló autók vakmerő mutatványaikkal és a rallyban elmaradhatatlan füsttel igazi adrenalin bombát robbantottak a közönségre. Fantasztikus

    Rally OB

  • 2022.01.04. 11:19
    . Utólag bár mindketten azt mondják aláírták volna ezeket az eredményeket, mégis mindketten ugyanazt válaszolták, mikor arról faggattam őket, van-e bármilyen hiányérzetük az idei évvel kapcsolatban: “egyértelműen az, hogy közel volt a bajnoki cím és közel volt az ERC kiemelkedő eredmény a Rally Hungary-n, ami a defektek miatt nem jött össze. Ezen kívül szinte semmi. Talán még az, hogy mehettünk volna többet murván az ORB keretei között. Nagyon jó lett volna, ha szerepel még egy Szombathely/Bükfürdő Rally is a bajnokságban.” Hogy mit szerettek a fiúk az idei szezonban? A csúcspontjai egyértelműen a

    Rally

  • 2018.08.27. 11:24
    mentést pedig értelemszerűen, ha tetszik, ha nem, meg kell várni. Ezúttal nem ment a gyorsasági szakaszon az ORB mezőnye, így nem voltak levágva, letövezve a kanyarok, aminek azt köszönhettük, hogy nem került az útra szinte egyáltalán, felhordás, föld, vagy murva. Tökéletes volt a tapadás. Vagyis tökéletes lehetett volna, ha spórolás címszó alatt nem szereltünk fel a MARB futamra régebbi gumikat a felnikre. Ezek párszor ráijesztettek Erikékre, de mindig megoldották valahogy az izgalmasnak, kalandosnak induló helyzeteket, nem forogtak meg egyszer sem. Megszokták már a fiúk, a minőségi Hankook

    Rally

  • 2017.09.15. 09:41
    szinte mindegyik hazai osztályt, pályafutásomat anno Rallye 2-ben kezdtem, 10 évvel ezelőtt. Ezt követően voltam MARB-ban és pár ORB futamon is navigálhattam, aztán néhány év kihagyást hozott az élet. 2 évvel ezelőtt kerültem vissza újra „aktívan” a rallye-ba, mikor Jacsó János megkért, navigáljak Neki. Jó pár MARB futamot követően idén újabb változás történt, az év elején ért a megtiszteltetés, hogy a Gondi Motorsport-hoz csatlakozva Csabi mellé ülhettem be a jobb1-be – mint jövőbeni állandó navigátora. Az első közös tesztelésre/kipróbálásra a borsodnádasdi MARB futamon volt lehetőség, ahol szinte

    Rallysprint

  • 2017.07.06. 11:09
    . Miként is bírja a szervizcsapat ezeket az átállásokat?- Köszönöm kérdésed, azt mondanám a felesleges négyszeri autó építéshez, hogy az még nem csinálta, akin múlik ez a “VÁLTOZATOSSÁG”. Nos Nézzük csak Salgón aszfalt, Szombathely murva, Székesfehérvár aszfalt, Veszprém murva, Baranya aszfalt. Ez akárhogy nézzük az utolsóval ötödik átszerelés. ORB anyagilag bírja, csak a RALLY2 nem. Ezt valakinek egyszer figyelembe kellene venni! Aki hallja adja át!A veszprémi pályák keményebbek, mint a nyugati határnál lévők. Itt egy kis hiba is végzetes lehet. Tudtok-e tesztelni hasonló körülmények között? 

    Rally2

  • 2014.09.12.
    Élményekkel teli kassai ezüst Sok szakaszgyőzelem, tökéletes csapatmunka és technikai háttér, valamint egy kis szerencse. Emellett kiváló pályák, nagyszerű ellenfelek, értékes pontok. Ezek jellemezték Kazár Miki és Szőke Tomi kassai hétvégéjét az ORB idei negyedik futamán. Az abszolút értékelésben elért második helyezésnek, valamint a Power Stage-en begyűjtött további négy pontnak köszönhetően az éves összetettben is megtartották a vezetésüket, a különbség pedig csak minimális mértékben csökkent a legnagyobb riválissal szemben. Éppen ezért érthető volt, hogy Miki és Tomi mosolygósan Marosréti Ervin Rallye
  • 2014.07.21. 19:00
    Honnan is kezdjük, hiszen a képlet korán sem ennyire egyszerű! Székesfehérvári futamot követően Veszprém Rally kihagyását terveztük, azonban kevéske lett a fehérvári 4,5 gyors. Ezért mégis leadtuk nevezésünket Veszprémre. Innen indult a bonyodalom, hiszen Artut a csapat szétszedte és készítette fel annak tudatában, hogy Veszprém után lesz csak dolga. Többször lemondtunk a futamról és annál is többször nekifutottunk, hogy találjunk egy megfelelő autót.  Az ORB-6 kategóriának megfelelő nem lett. Verseny előtt egy héttel utolsó, de szinte lehetetlen gondolatként kerestem meg Ázsót

    ORB

  • 2013.08.01. 18:27
    Még el sem rajtolt a Baranya Kupa máris hatalmas érvágást könyvelhetett el a rendezőség, hiszen 2013-ban a sprintversenyzők nem lehetnek ott a Komló központú rendezvényen. Markó Tibi persze nem az a „beletörődöm gyerek” és elkezdett ötletelni, szeretne minél több versenyzőnek lehetőséget adni az augusztus 24-25-i versenyen, amiről nagyon sok részletet árult el a Racing.hu érdeklődésére.
  • 2013.06.20.
    Rallye kimarad számunkra, mert féltjük a BMW-t a murván. Az RTE következő állomása, a Lábatlan-Nyergesújfalu Rallye lehet, hogy belefér majd a versenynaptárunkba, de az eredeti tervek szerint legközelebb a szeptemberi Kassa Rallyen fogunk rajthoz állni, ismét az ORB mezőnyében. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: NanoEnergizer (www.nanoenergizer.eu), Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, MCG Europe Kft., Pro Complex Security, Janódob Kft., M Power Kft., nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, Yakuza Tattoo, bmwtuning.hu, keramiafekbetet.hu, aluhegesztes.hu Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.06.10. 08:36
    az ideje! A szememben ez a legszebb pálya amin eddig mentem. Mondjuk ebbe beletartozik valószínűleg hogy tavaly ez volt az első igazán nagyszabású versenyünk ahol a nevezési listán igazán komoly nevek is szerepeltek és nagyon sok versenyző mérette meg magát. A DOMAHÁZA-ZABAR gyorsot eddig csak videón láttam, érdekes pályának ígérkezik. Gyakorlatilag mi 2013-ban, az ORB mezőnyét erősítjük, vagyis inkább gyengítjük. Most viszont az RTE sorozatban próbáljuk meg, hogy csapat a Z4, és mivel ez csak abszolút örömautózás, ezért biztos hogy a műszaki problémák amik az előző két versenyen

    Rally

  • 2013.05.21.
    ORB futamot! Kicsit össze kell szednünk magunkat és bátorságot gyűjteni, s akkor a jövőben a BMW-s ellenfeleinkkel szemben versenyképesek lehetünk, s jó csatákat vívhatunk velük. Toma József „Csimpike”: Jól éreztük magunkat a hétvégén, kellemesen elfáradtunk. A szombati napról nem sokat tudok elmondani, nem sikerült úgy, ahogy azt elterveztük. Attilának még újdonság volt, hogy éjszakai gyorsaságit kell teljesíteni, ennek ellenére tetszettek nekünk is az első napi szakaszok. Ez úton is elnézést kérek a nézőktől, amiért nem azt nyújtottuk, amit ígértünk! Vasárnap már jóval összeszedettebbek Dinamic Rally Team Rally
  • 2013.04.12.
    kellett követnünk, emiatt pedig több másodpercet is bennhagytunk azon a szakaszon. Aki ismer, az tudja, hogy maximalista ember vagyok, de most egyáltalán nem néztem az időeredményeket, és nem is bosszankodtam miattuk. Varázslatos az ORB hangulata, és örülök neki, hogy körülbelül háromszor nagyobb távon versenyezhetünk, mint a Rali Túra Bajnokságban. Így több lehetőségünk is van a fejlődésre – hiszen 2013-ra nekünk csak ez a tervünk. Eger után sem pihenünk: a hétvégén ismét autóba szállunk, és Ózdon, a Kiss Zsolt emlékére rendezett rallysprint futamon fogunk rajthoz állni. Szeretnénk ezzel is Maxx Race Team Rally
  • 2013.04.05.
    , mindent kicseréltünk benne, s minden időjárási viszontagságra fel van készítve. Tavaly 5 navigátor cserélődött az anyósülésen, most azonban Nándi helye fix marad. Ő az a versenyzőtárs, aki szakmailag tökéletes, és segíteni tud nekem a fejlődésben. A tanulás érdekében ahol csak lehet, rajthoz fogunk állni. Az előzetes versenynaptárunk szerint az összes ORB futamon, pár külföldi és RTE versenyen is részt vennénk majd. Így biztos, hogy 2013-ban nem fogunk unatkozni, s rajtunk nem fog múlni a fejlődés. Egerben sem versenyzőként, sem nézőként nem jártam még, Nándi viszont többször is. A pályaismerete Rallye
  • 2013.04.05.
    közönségnek is megfelelni, hiszen az ilyen gyors és látványos autókra kíváncsi mindenki. Ötven tesztkilométer után a kezünkben és a lábunkban igyekszünk majd a versenyen is bizonyítani. Azt viszont tudomásul kell vennünk, hogy a WRC tekintetében még nincs akkora rutinunk, mint egy-két riválisunknak. Éppen ezért nem szabad türelmetlennek lennünk, pontokat kell gyűjtenünk, mert minél több van belőle, annál nagyobb álmaink válhatnak valóra a szezon végén. A 9. Eger Rallye (ORB) programja Április 5. (péntek), Ünnepélyes rajtceremónia, Eger, Dobó Tér, 19.30 Április 6. (szombat), gyorsasági szakaszok GY1 Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.05.
    ezért kihívás is, mert az ismeretlen pályákon mindenki egyenlő esélyekkel indul. A rally2 keretében igazi ORB-feelinget, nagyon jó és izgalmas futamokat várok, hosszú gyorsasági szakaszokkal, néhol megspékelve éjszakai gyorsokkal. Nem versenyeztem még sötétben, de izgatottan várom a lehetőséget. Egyáltalán nem tartok ettől a próbától, hiszen nappal is nagyon keveset látok, most pedig csak annyi lesz a különbség, hogy oldalra nem fogok kilátni. A tájékozódásban pedig inkább az fog segíteni, hogy éppen merre dőlök az autóban, hogy veszi át a testem a kocsi ritmusát. Biztos vagyok benne, hogy Maricsek Racing Team Rallye
  • 2013.04.03.
    kocsin – az esztétikai renoválás mellett – komolyabb fejlesztéseket is eszközölt a szervizcsapat, akiknek már a tavalyi év során is rengeteget köszönhettünk. Örülünk neki, hogy egy ilyen jó hangulatú és profi csapat tagjai lehetünk, mint a Maricsek Racing Team, s bízunk abban, hogy az ő támogatásukkal fokozatosan léphetünk majd előrébb a tabellán 2013-ban. - Mely futamok alkotják majd idén a versenynaptárotokat? - Partnereinknek köszönhetően úgy néz ki, hogy 2013-ban az ORB összes futamán rajthoz tudunk majd állni. Emellett tervezzük, hogy néhány meghívásos versenyen is elindulunk majd – így Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.03.15. 12:43
    szombaton éjszaka lesznek a gyorsasági szakaszok. Racing.hu: Megjelent az Eger Rally első nevezési listája, ami természetesen még nem végleges. De elég kevés indulót látni rajta így elsőre…Pénzes Zsolt: Ez még tényleg nem a végleges lista. Körülbelül 50 autó várható az ORB mezőnyébe, 30 a Rallye2-be, 17 a Historyc-ba, és valamivel több, mint 20 a szlovák mezőnybe. Plusz a Rali Túra Bajnokság résztvevői. Biztosan nem lesz hiány résztvevőkből.  Racing.hu: Az előkészületek rendben vannak? Nem lesz az, mint tavaly, hogy egy pár nappal a verseny előtt még mentek a találgatások, hogy lesz e verseny

    Rallye2, Rallye Országos Bajnokság

  • 2013.03.08.
    értelme, de negyedikek lehettünk volna kategóriánkban). 2013-ban milyen technikával indulsz? - Marad a Lada, nagyon szeretek versenyezni vele. Meg tehetnénk, hogy nagyobb autóval menjünk, de én bolond vagyok. Viszont, hogy lehet WRC-vel menni, lehet kipróbálnák egyet egy verseny erejére. Mely bajnokságban szeretnétek indulni és miért? - Az elsődleges cél természetesen az ORB, de a versenynaptárt nézve nagyon nagy szünet lesz nyáron, így vagy elindulunk az RTE futamain, vagy ha az időnk engedi a Barum Rallyt fogjuk választani. Elsődlegesen most az Eger, majd a Miskolc Rally a fő cél, és utána döntöm Hajóka
  • 2012.12.26. 21:03
    készülünk, hogy biztosítsunk erre lehetőséget, úgyhogy 27.-én reggel nyolc és délután négy között a ring külső egy szakasza lesz lezárva ellenkező irányban, teljes gyorsasági személyzettel, lassítókkal, előjelző táblákkal stb.- Pénteken, azaz 28.-án megkezdődik a verseny. Itiner felvétel, átvételek, pályabejárás és délután a rajtceremóniával veszi kezdetét a futam, amelyet rögtön az éjszakai gyorsasági követ.- A hírek szerint jövőre az ORB-ben ismét részt vehetnek a WRC-k, így ez most lehet egy erőpróba is, hogy a jelenlegi OB menők Kazár Miklós, ASI, vagy pedig Turi Tomi, és Ifj. Érdi tudnak előrébb

    Rallysprint, Amatőr rally

Előző 14 / 15 Következő