találkozhattak jelentős Metabond kitelepüléssel a rallyra kilátogatók. A Metabond Nézői Pont rendkívül népszerűnek bizonyult, amit az oda látogató rally rajongók száma bizonyít a legjobban. Igazán büszkeség és jóérzés töltött el Bennünket, hogy a nyári meleg időjárás ellenére is megtöltötték a látogatók a Metabond molinókkal körbekerített területet. Az ORB futamok mellett a vasárnapi nap fantasztikus hangulatához jelentősen hozzájárult a Showtime versenyszám, ahol az induló autók vakmerő mutatványaikkal és a rallyban elmaradhatatlan füsttel igazi adrenalin bombát robbantottak a közönségre. Fantasztikus
Keresés
Találatok száma: 2982022.01.04. 11:19
. Utólag bár mindketten azt mondják aláírták volna ezeket az eredményeket, mégis mindketten ugyanazt válaszolták, mikor arról faggattam őket, van-e bármilyen hiányérzetük az idei évvel kapcsolatban: “egyértelműen az, hogy közel volt a bajnoki cím és közel volt az ERC kiemelkedő eredmény a Rally Hungary-n, ami a defektek miatt nem jött össze. Ezen kívül szinte semmi. Talán még az, hogy mehettünk volna többet murván az ORB keretei között. Nagyon jó lett volna, ha szerepel még egy Szombathely/Bükfürdő Rally is a bajnokságban.” Hogy mit szerettek a fiúk az idei szezonban? A csúcspontjai egyértelműen a2018.08.27. 11:24
mentést pedig értelemszerűen, ha tetszik, ha nem, meg kell várni. Ezúttal nem ment a gyorsasági szakaszon az ORB mezőnye, így nem voltak levágva, letövezve a kanyarok, aminek azt köszönhettük, hogy nem került az útra szinte egyáltalán, felhordás, föld, vagy murva. Tökéletes volt a tapadás. Vagyis tökéletes lehetett volna, ha spórolás címszó alatt nem szereltünk fel a MARB futamra régebbi gumikat a felnikre. Ezek párszor ráijesztettek Erikékre, de mindig megoldották valahogy az izgalmasnak, kalandosnak induló helyzeteket, nem forogtak meg egyszer sem. Megszokták már a fiúk, a minőségi Hankook2017.09.15. 09:41
szinte mindegyik hazai osztályt, pályafutásomat anno Rallye 2-ben kezdtem, 10 évvel ezelőtt. Ezt követően voltam MARB-ban és pár ORB futamon is navigálhattam, aztán néhány év kihagyást hozott az élet. 2 évvel ezelőtt kerültem vissza újra „aktívan” a rallye-ba, mikor Jacsó János megkért, navigáljak Neki. Jó pár MARB futamot követően idén újabb változás történt, az év elején ért a megtiszteltetés, hogy a Gondi Motorsport-hoz csatlakozva Csabi mellé ülhettem be a jobb1-be – mint jövőbeni állandó navigátora. Az első közös tesztelésre/kipróbálásra a borsodnádasdi MARB futamon volt lehetőség, ahol szinte2017.07.06. 11:09
. Miként is bírja a szervizcsapat ezeket az átállásokat?- Köszönöm kérdésed, azt mondanám a felesleges négyszeri autó építéshez, hogy az még nem csinálta, akin múlik ez a “VÁLTOZATOSSÁG”. Nos Nézzük csak Salgón aszfalt, Szombathely murva, Székesfehérvár aszfalt, Veszprém murva, Baranya aszfalt. Ez akárhogy nézzük az utolsóval ötödik átszerelés. ORB anyagilag bírja, csak a RALLY2 nem. Ezt valakinek egyszer figyelembe kellene venni! Aki hallja adja át!A veszprémi pályák keményebbek, mint a nyugati határnál lévők. Itt egy kis hiba is végzetes lehet. Tudtok-e tesztelni hasonló körülmények között? 2014.09.12.
Élményekkel teli kassai ezüst Sok szakaszgyőzelem, tökéletes csapatmunka és technikai háttér, valamint egy kis szerencse. Emellett kiváló pályák, nagyszerű ellenfelek, értékes pontok. Ezek jellemezték Kazár Miki és Szőke Tomi kassai hétvégéjét az ORB idei negyedik futamán. Az abszolút értékelésben elért második helyezésnek, valamint a Power Stage-en begyűjtött további négy pontnak köszönhetően az éves összetettben is megtartották a vezetésüket, a különbség pedig csak minimális mértékben csökkent a legnagyobb riválissal szemben. Éppen ezért érthető volt, hogy Miki és Tomi mosolygósan Marosréti Ervin Rallye2014.07.21. 19:00
Honnan is kezdjük, hiszen a képlet korán sem ennyire egyszerű! Székesfehérvári futamot követően Veszprém Rally kihagyását terveztük, azonban kevéske lett a fehérvári 4,5 gyors. Ezért mégis leadtuk nevezésünket Veszprémre. Innen indult a bonyodalom, hiszen Artut a csapat szétszedte és készítette fel annak tudatában, hogy Veszprém után lesz csak dolga. Többször lemondtunk a futamról és annál is többször nekifutottunk, hogy találjunk egy megfelelő autót. Az ORB-6 kategóriának megfelelő nem lett. Verseny előtt egy héttel utolsó, de szinte lehetetlen gondolatként kerestem meg Ázsót2013.08.01. 18:27
Még el sem rajtolt a Baranya Kupa máris hatalmas érvágást könyvelhetett el a rendezőség, hiszen 2013-ban a sprintversenyzők nem lehetnek ott a Komló központú rendezvényen. Markó Tibi persze nem az a „beletörődöm gyerek” és elkezdett ötletelni, szeretne minél több versenyzőnek lehetőséget adni az augusztus 24-25-i versenyen, amiről nagyon sok részletet árult el a Racing.hu érdeklődésére.2013.06.20.
2013.06.10. 08:36
az ideje! A szememben ez a legszebb pálya amin eddig mentem. Mondjuk ebbe beletartozik valószínűleg hogy tavaly ez volt az első igazán nagyszabású versenyünk ahol a nevezési listán igazán komoly nevek is szerepeltek és nagyon sok versenyző mérette meg magát. A DOMAHÁZA-ZABAR gyorsot eddig csak videón láttam, érdekes pályának ígérkezik. Gyakorlatilag mi 2013-ban, az ORB mezőnyét erősítjük, vagyis inkább gyengítjük. Most viszont az RTE sorozatban próbáljuk meg, hogy csapat a Z4, és mivel ez csak abszolút örömautózás, ezért biztos hogy a műszaki problémák amik az előző két versenyen2013.05.21.
2013.04.12.
2013.04.05.
2013.04.05.
2013.04.05.
2013.04.03.
2013.03.15. 12:43
szombaton éjszaka lesznek a gyorsasági szakaszok. Racing.hu: Megjelent az Eger Rally első nevezési listája, ami természetesen még nem végleges. De elég kevés indulót látni rajta így elsőre…Pénzes Zsolt: Ez még tényleg nem a végleges lista. Körülbelül 50 autó várható az ORB mezőnyébe, 30 a Rallye2-be, 17 a Historyc-ba, és valamivel több, mint 20 a szlovák mezőnybe. Plusz a Rali Túra Bajnokság résztvevői. Biztosan nem lesz hiány résztvevőkből. Racing.hu: Az előkészületek rendben vannak? Nem lesz az, mint tavaly, hogy egy pár nappal a verseny előtt még mentek a találgatások, hogy lesz e verseny2013.03.08.
2012.12.26. 21:03
készülünk, hogy biztosítsunk erre lehetőséget, úgyhogy 27.-én reggel nyolc és délután négy között a ring külső egy szakasza lesz lezárva ellenkező irányban, teljes gyorsasági személyzettel, lassítókkal, előjelző táblákkal stb.- Pénteken, azaz 28.-án megkezdődik a verseny. Itiner felvétel, átvételek, pályabejárás és délután a rajtceremóniával veszi kezdetét a futam, amelyet rögtön az éjszakai gyorsasági követ.- A hírek szerint jövőre az ORB-ben ismét részt vehetnek a WRC-k, így ez most lehet egy erőpróba is, hogy a jelenlegi OB menők Kazár Miklós, ASI, vagy pedig Turi Tomi, és Ifj. Érdi tudnak előrébb