Keresés

Találatok száma: 5
Előző 1 / 1 Következő
  • 2014.11.19.
    . Toyota Hilux Offroadsport CZ H3 EVO VII. Arrabona Rally Club Ford Ranger Offroadsport CZ H3 EVO1 Eurosol Racing Team Nissan Quasqai HQ Racing Sport Kft. Klement Mosquito Garzone Racing SE BMW X5 Varga Racing Team ASE Nissan King Cab Fazekas Motorsport Racing Kft. BMW X6 RR Sandlander Management Kft. Toyota Land Cruiser GTA Motorsport Nissan PickUp Offroadsport CZ H3 EVO II. OPEL Dakar Team OPEL Mokka Sólyom Team MSE Nissan KingCab D22 4X4 Off Road Club SE. Mitsubishi Pajero Adrienn Gombi Racing SE. Dodge Dakota Maricsek Racing Team Kft. Nissan Navara Garzone Racing SE. Mitsubishi Pajero OPEL Dakar ... Versenyautó Cargo Racing Kft. Toyota Hilux Arrabona Rally Club Ford Ranger Eurosol Racing Team Nissan Qashqai Garzone Racing SE BMW X5 OPEL Dakar Team OPEL Mokka 3D. Racing ASE Mitsubishi L 200 Maricsek Racing Team Kft. Nissan Navara I. 12 - 8 - - 6 - II. 12 18 8 NÉ - - - III. 18 NÉ 6 12 8 - - IV. 9 6 4 NÉ - - - V. 18 27 3 9 - - - VI. 18 NÉ - - - NÉ - VII. VIII. Össz. 2 4,5 NÉ - - - 3 4 9 6 3 - - - 91 64,5 35 24 8 6 3 T1.2 géposztály Hely 1 2 3 4 5 6 Vezet neve Versenyz társ neve KAPOSI Zoltán SZ KE Nikolett Miroslav ZAPLETAL Maciej MARTON FAZEKAS Károly SIMON Péter MEGYERI Ákos Dr. LACHMANN Norbert ... LISZI László LISZI Norbert APÁTHY Zoltán ER S Gábor Egyesület Versenyautó GTA Motorsport Nissan PickUp Offroadsport CZ H3 EVO VII. Fazekas Motorsport Racing Kft. BMW X6 RR Garzone Racing SE. Mitsubishi Pajero 4X4 Off Road Club SE. Mitsubishi Pajero OPEL Dakar Team Nissan PickUp I. 18 - NÉ - - - II. 8 - 18 12 - - III. 4 18 NÉ 6 12 8 IV. 6 9 - 4 - - V. 12 27 18 - - - VI. 12 - - - - - VII. VIII. Össz. 4,5 - - - - - 6 9 - - - - 66,5 63 36 22 12 8 T2.2. géposztály Hely 1 Vezet neve Versenyz társ neve SEBESTYÉN Sándor CSATÓ Attila Egyesület Versenyautó Sandlander Management Kft. Toyota Land Cruiser I MNASZ Rally
  • 2013.01.09. 06:21
    al-Attijah, Lucas Cruz (katari, spanyol, Buggy) 3:28:46, 2. Chicherit, Garcin (francia, Buggy) 36 másodperc hátrány, 3. Peterhansel, Cottret (francia, Mini All4) 1:17 p h., ...19. Szalay Balázs, Bunkoczi László (magyar, Opel Mokka) 1:02:50 óra h.Motorosok: 1. Joan Barreda Bort (spanyol, Husqvarna) 3:41:09, 2. Pain (francia, Yamaha) 8:23 p h., 3. Casteu (francia, Yamaha) 10:42  p h. Kamionosok: 1. Ajrat Margyejev, Ajdar Beljajev, Anton Mirnij (orosz, Kamaz) 4:04:59, 2. Karginov, Devjatkin, Mokejev (orosz, Kamaz) 3:33 p h., 3. Stacey, Detlef, Der Kinderen (holland, Iveco) 6:22 p h, ...30 ... Ez aztán a remek hír magyar szempontból!Ezer és egy dűnén át. Így jellemezték a rendezők röviden és velősen a keddi szakaszt, amelyet előzőleg a hét egyik legnehezebbjének tituláltak. Szedte is az „áldozatait” bőven. Csak az éllovasok közül problémája volt Carlos Sainznak (elektronikai), Lucio Alvareznek (eltört a felfüggesztése) és Robby Gordonnak (jó, mondjuk ő fejre állt). Az Opel Mokkával autózó magyar páros azonban szinte gond nélkül ment végig a dűnéken. Na jó, az elején ásott egy kicsit Szalay és Bunkoczi – de ez lassan már benne van a napi rutinjukban, afféle bemelegítésnek is A Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős az idei legjobb részeredményét érte el a Dakar-ralin (ráadásként azon a napon, amelyet előzetesen az első hét legnehezebbjének tituláltak a rendezők), s ez a keddi 19. hely egyben azt is jelenti, hogy az Opel Dakar Team kettőse az összetettben is nagy lépést tett előre – felzárkózott a 21. pozícióba. Szalay Balázs Bunkoczi László Opel Mokka Dakar

    Dakar

  • 2013.01.08. 06:58
    jó hír, hogy lassan újra belelendülünk a sivatagi autózásba” – mondta Szalay Balázs, akire a mezőny többi tagjával együtt (már aki versenyben van, mert az utóbbi két napban elég sok volt a kieső) kedden a verseny egyik legnehezebb szakasza vár Nazca és Arequipa közt. 3. szakasz, Pisco–Nazca (össztáv: 343 km, ebből szelektív szakasz: 243 km). Autósok: 1. Nasszer al-Attijah, Lucas Cruz (katari, spanyol, Buggy) 2:30:14, 2. Gordon, (amerikai, Hummer) 1:18 p h., 3. Peterhansel, Cottret (francia, Mini All4) 3:52 p h., ...32. Szalay Balázs, Bunkoczi László (magyar, Opel Mokka) 1:04:01 ó h. Motorosok ... Szinte rögtön az első dűnesorban. Bunkoczi meg is jegyezte: legközelebb a rajt előtt kiküldi Szalayt egy kicsit a sivatagba, hogy szokja a homokot, vagy hogy bemelegedjen a lapátokkal, utána pedig jöhet a rajt. Persze ez csak tréfa volt, hiszen a sivatag kiszámíthatatlan, az ember sohasem tudhatja, mire számíthat. A pilóta éppen úgy választhat rossz irányt, mint ahogy a navigátor – és a sivatagban nem mindegy, tíz méterrel jobbra, vagy balra akarod kerülni az adott homokdombot. Nos, az Opel Dakar Team pilótája hétfőn rossz irányt választott. „Már az első dűnesoron elástuk magunkat és sajnos ... nagyon mély volt a homok, ezért csak úgy tudtunk kijönni, hogy folyamatosan rakosgattuk az autó elé a homokfutót, ami hasznos, csak nagyon lassú. Sok időt veszítettünk, vagy negyven autó és kamion megelőzött, és óriási port csináltak előttünk, mert persze utóbb megpróbáltuk visszaszerezni a pozíciónkat” – mondta Szalay Balázs, aki a szakaszon a 32. helyet érte el az új Opel Mokkával, amely eddig kiválóan bírja a kiképzést. Ami a pályát illeti, az eleje és a vége volt dűnés, és jó néhány autósnak meggyűlt a baja a puha, mély, vendégmarasztaló homokkal, ugyanakkor a szakasz közepe táján olyanSzalay Balázs Bunkoczi László Opel Mokka Dakar

    Dakar, Tereprallye

  • 2013.01.06. 22:02
    szombaton nem lehetett megnyerni a Dakart, veszíteni igenis sokat lehetett rajta, hiszen az autósoknál hármas, a motorosoknál ötös szorzóval számít ez az eredmény a végelszámolásnál. Ami azt jelenti, hogy ha valaki csak tíz percet kapott, az máris félórás hátrányban van. 1. szakasz, Lima–Pisco (össztáv: 263 km, ebből szelektív szakasz: 13 km). Autósok: 1. Carlos Sainz, Timo Gottschalk (spanyol, német, Buggy) 7:40, 2. Alvarez, Graue (argentin, Toyota Hilux) 8 másodperc hátrány, 3. Chicherit, Garcin (francia, SMG Buggy) 10 mp h., ...39. Szalay, Bunkoczi (magyar, Opel Mokka) 1:41 perc h., ...77 ... . Dakar-ralija. De az első, amely sivatagban kezdődik. A rendezők ugyanis eddig hagyták bemelegedni a mezőnyt, mielőtt beküldték a dűnék közé, ezúttal azonban másként alakult: már rögtön az elején jöhetett a homok.Igaz, hogy mindössze egy 13 kilométeres, bemelegítő száguldás a homokon, ám akadtak páran még a nagymenők közül is, akiknek gondot okozott. „Robby Gordont vagy ötven néző tolta, amikor mellé értünk” – mondta Szalay, aki ettől függetlenül biztos benne, az amerikai nem marad a sereghajtók között. Ami az új Opel Mokkával száguldó magyar kettőst illeti: a 39. helyen teljesítette a ... ” – nyilatkozta Szalay, akinek mondandójához még annyit fűzött hozzá az Opel Dakar Team navigátora, Bunkoczi László, hogy az első néhány száz méteren azért érezték: fél éve száguldottak utoljára puha homokon. „Jó, hogy már az elején berakták az útvonalba dűnéket, mert így azok is láthattak sivatagi versenyt, akik csak a verseny elejére érkeztek. És én sem bántam, hiszen én a legjobban homokon szeretek versenyezni” – vallotta be Szalay, akinek csapatában a bolgár Cenkov, Marinov kettős a 77., a szerb Milanovic, Veljkovic páros a 126. helyen hozta célba az Opelt. Érdekesség egyébként, hogy bár ... . Cenkov, Marinov (bolgár, Opel Antara) 3:38 p h., ...102.Sebestyén, Bognár (magyar, Toyota Landcruiser) 5:06 p h., ...126. Milanovic, Veljkovic (szerb, Opel Antara) 11:52 p h., 127. Pócsik, Farkas, Szaller (magyar, Toyota Landcruiser) 11:58 p h.Motorosok: 1. Francisco Lopez Contardo (chilei, KTM) 7:51, 2. Verheven (holland, Yamaha) 1 másodperc hátrány, 3. Quintanilla (chilei, Honda) 5 mp h.forrás: www.dakar.hu

    Dakar rally

  • 2013.01.04. 17:44
    jelezni, hogy tovább indultál. Utóbb az elveszített időt a táborban jóvá írják. Érdekesség még, hogy ha olyan nagy baleset történik, amelynek következtében a versenyzők nem tudják használni a technikai eszközöket, három perc elteltével a Sentinel automatikusan jelez a szervezőknek. Az ember nem szívesen beszél autóverseny esetében balesetekről, de jó tudni, hogy ha baj van, akkor ott a segítség. A papírmunka után jöhetett a technikai ellenőrzés (már lámpafénynél, itteni idő szerint úgy fél tízkor, magyar idő szerint fél négykor gurult át a pódiumon a vadonatúj Opel Mokka, és nem sokkal utána az MAN ... versenykamion), amely során aprólékosan megvizsgálták a járműveket. Miután az utolsó matrica is a helyére került, a versenygépekkel beálltak a zárt parkolóba, ahonnan majd csak közvetlenül a rajt előtt jönnek ki a járművek. Akkor már élesben.Apropó, esélyek. Amikor Étienne Lavigne-t, a Dakar versenyigazgatóját arról kérdeztük, vajon mit gondol a Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős esélyeiről, természetesen nem tippelt. De azt azért elmondta: az egyik legjobb magyar párosról van szó, s hogy reméli, az Opel-csapat sikere motiválja majd a többi magyart is, hogy elinduljon a világ leghosszabb terepversenyén Az éjszakába nyúlt az össznépi pecsétgyűjtögetés, de végül az Opel Dakar Team összes versenyjárműve átesett az adminisztratív és technikai ellenőrzésen – vagyis rajtra kész a csapat, sőt, a fiúknak maradt egy szusszanásnyi idejük a szombati rajt előtt. Dakar Szalay Balázs Bunkoczi László Opel Mokka

    Dakar, Tereprallye

Előző 1 / 1 Következő