Keresés

Találatok száma: 185
Előző 9 / 10 Következő
  • 2024.06.05. 19:01
    bántani.Legközelebb hol találkozhatunk veletek?- Következik a Mecsek Rally. Ádám fiamnak télen született a második gyereke, és akkor ott megígértette velem, hogy Pécsen együtt indulunk a Skoda Fábia R2-vel. Addigra a kis Vince megerősödik annyira, hogy néhány napra tudja őt nélkülözni a családja.Aztán következik a Fehérvár rally, ahol ismét Zsuzsival megyünk, és az utána következő valamennyin szeretnénk indulni, Ha netán olyan hibája lesz a Mininek, ami két verseny között nem javítható, akkor elővesszük a Skodát, és megyünk ORB-ben, de szívünk mélyén a Historic bajnokság szerepel.Buza Zsuzsi
  • 2021.04.26. 13:11
    Hét páros adta le a nevezését év elején a Peugeot Rally Cup Hungary sorozatra, de részben autó, részben rutin hiányában ketten távol maradtak a szezonnyitó Boldogkő Rallyról. Öten viszont indultak és a futam előtt teszteken próbálták megismerni a vadonatúj versenyautóikat.Három éven keresztül szívómotoros, R2 specifikációjú Peugeot 208 versenyautókkal lehetett nevezni a sorozatba, melyek sajátossága, hogy azonos technikai feltételeket biztosít és követel meg a versenyzőktől. Az új autó a legújabb Peugeot 208 alapjaira épült, háromhengeres, turbós erőforrással ellátott, Rally4 kategóriájú
  • 2020.09.26. 19:51
    2020-as szezont. Előzőleg a Peugeot 208 R2-t már belaktuk, tudtuk, hogy hol fér el 100-al, vagy 120-al, arra viszont rá kell még éreznünk, hogy mit engedhetünk meg magunknak az R5-ben. A salakpálya sötétje tartogatott meglepetéseket?Csak nekem. Mégpedig azt, hogy Mixi az első két körben igazából csak elkezdte érezni az autót, de a harmadik körben már mindent úgy csinált, ahogyan azt kellett. Nagyon szerettünk volna együtt menni az első olyan salakos prológunkon, amin R5-el versenyezhetünk, ezért nem adtuk ki a jobb1-et ezúttal jótékonysági céllal. Jelentős mérföldköve volt ez a pályafutásunknak

    Rally, Miskolc Rallye

  • 2020.03.31. 18:31
    töprengenem. A szezon megkezdése előtt kilenc futamot céloztunk meg csapatfőnökömmel, ahol számomra a Mitropa Light Trophy-n lett volna a hangsúly. Épp ezért esett erre az autóra a választásunk, hiszen a Light Trophy-ban csak RC4-es autók mehetnek, kivéve az R2-esek. Egyelőre még nem tudjuk, hogyan lesz tovább, hiszen még maga az FIA, vagy az MNASZ sem tudja, mikor melyik versenynek mekkora a kockázata ilyen körülmények között. Remélhetőleg minél hamarabb és annál több versenyen tudunk idén részt venni. Korábban versenyeztél már Rallye2-ben Kia Picantoval, Rallye3-ban Suzuki Swift-tel, Opel Astra

    Rally

  • 2020.02.03. 13:05
    versenyszezonunknak.A 2020-as tervekről hallhatunk pár szót tőled?- 2020-ban a Mitropa Kupa Light sorozatában fogunk teljes évet menni, ami azt jelenti, hogy idén öt külföldi versenyt fogunk teljesíteni. Ebben a bajnokságban csak olyan RC4-es kategóriájú autók mehetnek, amelyek nem felelnek meg az R2-es, előírásoknak. Így az idénre választott autónk egy 2007-es Honda Civic Type-R, egy ugyanolyan autó, mint amivel az életem első versenyét teljesítettem. Az autót a Car Point Service Kft. fogja üzemeltetni, és a Juhász Racing színeiben fogunk szerepelni. Mindenkinek szeretném megköszönni azt, hogy ekkora bizalmat

    Rally, Rally2, Mitropa kupa

  • 2019.04.24. 16:55
    vagyont. Emellett azért is megérte átgondolni a dolgainkat, mert Egerben nagyon sok pontot szereztünk, egyből az élre álltunk a bajnokságban, sikerült némi előnyre szert tennünk a kategóriatársakkal szemben, ami a lelkünknek is jót tesz. Az Eger Rallye szokásához hűen elég komoly megmérettetés volt, mert az év elején különösen sokan állnak rajthoz a teljes Rallye1 mezőnyében, de a kategóriánkban, illetve a Peugeot kupában is. A Peugeot kupa 2018-hoz képest mérhetetlenül megerősödött, tehetséges versenyzők és vadonatúj 208 R2-k érkeztek a csapatba. Az egri pályák alapvetően tetszettek nekünk, voltak

    Rallye2

  • 2018.11.27. 09:09
    nélkülözhetetlen lámpasorukat. Teljesítették a péntek esti superspeciál szakaszt, majd szombaton még hármat, amelyeken igencsak előremutató időeredményeket sikerült produkálniuk. Ám a Peugeot 208 R2-es versenyautó motortartó bakja eltört, ezért kiestek, de superrallye-val másnap visszaálltak a versenybe. A szervószivattyú is bemondta az unalmast, amit minden máshoz hasonlóan megjavított a csapat, de vasárnap mégis kapitulált, ami alaposan feladta a leckét Daninak, rendkívül nehéz volt tekerni a kormányt. Eközben kaptak két defektet is. Ki akartak állni, de miután már csak három páros volt versenyben a

    Rally

  • 2018.08.02. 09:18
    R5 +6:07,0ën C2 R2  +6:43,6ën DS3 R3T                                                  +9:05,210. Rüdiger Dilg-Günter Brandl       D      Mitsubishi Lancer Evo VII          +12:35,7A Mitropa Kupa állása négy futam után (nem hivatalos)1. Fogasy Gergely

    Rally

  • 2018.06.01. 07:09
    gyorsasági harmadik kanyarja után megszűnt a hajtás, fel kellett adniuk a versenyt. A kiesésüket az okozta, hogy kiszakadt a kuplungtárcsa közepe. Riskó Dani és Adorján Szabolcs remek itinert írt, felkészülten várta a Peugeot kupa második versenyét. Jól indult a napjuk, a géposztályukban még dobogós helyet is sikerült elcsípniük a negyedik, hernádvécsei szakaszon, de Szemerén, Dani saját elmondása szerint az egyik lassító előtt figyelmetlen volt, féktávon kitört az autó hátulja és nem tudta visszaszerezni a kocsi felett az irányítást. Ráhajtottak egy teherautó gumira, ami felborította a 208 R2-t

    Rallye

  • 2018.04.17. 13:38
    miatt nagyon nem volt értelme sietni, de hat szakaszgyőzelmet aratva, a P13. géposztály második helyén hozták végül célba a BMW-t, aminek nagyon örültek a fiúk, és a csapatunk is.A Rallye2 Bajnokság P13-as géposztályának bajnoka, Riskó Dani, Adorján Szabolccsal vágott neki a 2018-as esztendőnek, a vadiúj Peugeot kupában. A régi Toyota Corollája helyett Dani egy Peugeot 208 R2-es versenyautó volánjának pörgetésére kapott lehetőséget az idén, de az igazság inkább az, hogy csak az utolsó pillanatban valósult meg az álom. Készülni csakis fizikailag és videózással tudtak a fiúk, mindössze egy rövidke

    Rally

  • 2017.07.29. 19:59
    Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2Veszprém Rallye2017.07.07-09.Az első Kislődi gyorson, egyből kategória és abszolút első helyére kormányozta be a Berényi - Pap rally páros az Opel Adam R2-t. Ez szép kezdés volt. Ennyire jól sikerült behangolni az Adamot és a pilóták is képben voltak?- A beállítások valóban közel álltak a jóhoz, erős kezdésnek mi is örültünk. Rögtön kihoztuk a gépből a maximumot. No és ez a pálya tetszett nekünk. A beállítások is leginkább az 1-3-4-6 gyorsokra voltak alkalmasak. Hegyesden már mély nyomokban haladtak a fiúk (rallylive.hu). Mire is jó, ha

    Rally2

  • 2017.05.18. 16:11
    előzőhöz képest rontott az Opel Adam legénysége. Mi is történt?- Megmondom őszintén, nem láttuk értelmét a további kockáztatásnak, libegős puha autóval. Behozták okosan a fiúk, az abszolút 4. helyre. Teljesen karcmentesen. A versenynap végén kettő Peugeot 208 R2 és egy Citroen Saxo C2R2 végzett a Berényi - Pap rally páros előtt. Fiatalabbak, bevállalósabbak, jobb technikájuk van? Mire is lehet gondolni, hogy most nem jött be a "papírforma"?- Én azt mondom nyugtával a napot, soká még az év vége. Tény, hogy nagyon ügyesek a fiatalok.A 2017 év amúgy is arra van szánva, hogy "oldalbordájukká" váljon az

    Rally2

  • 2016.02.19. 11:02
    , Szabó Lacáékra, Linkiékre, Kiss Józsiékra, Szabó Norbiékra, de sorolhatnám még azokat, akik bármikor nyerhettek versenyt. Én nem tartoztam közéjük, de aki befért a pontszerző helyekre, az joggal lehetett büszke a teljesítményére!!! Nem tartom magam autóversenyzőnek!!! Én a töltelék része voltam a kategóriának! De voltam 36-ból negyedik! Nekem elég volt, hogy nem álltak háttal ha elfordultam egy kanyarban, talán még néha tapsoltak is! A csapatom, nyert bajnokságot! Mehettem volna R2-be, lehettem volna 5-ből harmadik!Nem szándékozom sérteni!!! Melyiknek van nagyobb sportértéke? Döntse el midenki
  • 2016.01.15. 18:36
    eltűntek az erőkülönbségek, ami az eredményünkön meglátszott. Első nap igen előkelő helyen végeztünk a kategóriában, illetve abszolútban is.2016-ban is maradsz a Rally közelében? Mik a tervek?- Igen maradok, sőt ha minden jól alakul 2 autóban is elfoglalom a navigátori széket. Az egyik egy Lada VFTS lesz, amivel a Déli Régió Sprint bajnokságán indulunk az év második felétől, hiszen a kormány mögött egy fiatal barátom Paczur Dominik ül, és csak év közepén lesz meg a jogsija. Szerintem fogunk még hallani róla a következő években. A másik, pedig ha az égiek is akarják, akkor egy Citroen C2 R2 Max lesz

    Szilveszter Rally

  • 2016.01.13. 12:36
    akartam állni másnap. Reggel már jobban ment, 3-4 kanyar volt a teszt, és onnantól fogva nagyobb önbizalommal érkeztünk mindenhova. Ez meg is látszott a forgásokból, de ennek a versenynek a nehézsége, hogy egyik kanyar jeges a másik nem, és az aszfalt összetétele is többször változik.Az idei szezonban nem versenyeztél annyit, amennyit szerettél volna. Jövőre lesz változás ezen a téren?  Milyen típussal láthat majd a közönség?Mindenféleképpen lesz változás. Befejezem a saját kocsimat végre, és akkor meglátjuk hol tudok indulni. Nagyon szeretnék Bükfürdőn és Veszprémben menni R2-ben, a többi még

    Szilveszter Rally

  • 2015.04.01. 10:45
    egész verseny alatt, amely mind a nézőkön, mind pedig a versenyzőkön érződött. A Rába ringi teszt után végre élesben is bevethettük a C2 R2 Max-ot. Már a pályabejárás alatt éreztük, hogy nagyon jó versenyünk lesz. Szerettük volna lépésről lépésre felépíteni a versenyünket, folyamatosan gyorsulva. Ezt sikerült is véghezvinnünk, hiszen kategóriánkban a dobogóért szerettünk volna harcolni, amely sikerült is, hiszen az A6 kategória bronzérmes pozíciójában fejeztük be a versenyt. Csapatfőnökünk, Korda Erik elvárásainak is megfeleltünk, hiszen karcmentesen célba vittük a Citroent és közben jól éreztük

    Rallye2

  • 2014.08.07.
    Felpörgetve Telnek-múlnak a hónapok, de Jánosa Ákos és Brunekker Árpád fáradhatatlan, ha a raliról van szó. Egyszerűen nem akarnak, és nem tudnak betelni a kis méregszáknak becézett rettenthetetlennel. Ezerrel készülnek a Baranya Kupára, ahol ismét az R2 mezőnyét fogják boldogítani részvétükkel, és abban reménykednek, hogy a veszprémi futamhoz hasonlóan a dobogó ismét belefér a versenybe. A Bakó Rally Team Citroen C2R2-jével csatázó rali páros igénye igazából nem sok a hétvégére. Jó idő, jó pályák, jó hangulat, illetve bónuszba jöhet a kupa a végén. A célok reálisak, de tudják, hogy egy Tiba Anita Rallye2
  • 2013.07.16.
    cmm-es motorral kb. 160 LE rallyra épített autó MNASZ R2 gépkönyvvel Végül mit üzensz a nézőknek miért érdemes ellátogatni a hétvégi drift versenyre? Mert komoly pilóták brutál autókkal fognak küzdeni a kupáért, ami nagy látványt fog eredményezni és egyedülálló, hogy a természetben és nem zártpályán lesz látható ez a prominens mezőny. Minden résztvevőnek balesetmentes hétvégét és kimagasló élményeket kívánok Hegyi Drift verseny - július 20. szombat Bélapátfalva, Bélkő-hegy > Rendezvény információk > Hegyi Drift Facebook közösség > Drifted.hu - Facebook Hegyi Drift Drift
  • 2013.07.01.
    előre mennyire lesznek levágva a kanyarok és mennyire nem kell elvenni a gázt egyes fordulókban. Az is beszédes tény, hogy a saját (R3) kategóriánkat közel 6 perces előnnyel nyertük, és csak könnyebb autókkal (R2) vertek meg bennünket. Ettől még tény, hogy idén nem tudtunk harcolni az élmenőkkel, de mindenképpen szeretnénk ha lehet jövőre, már nagyobb helyismerettel azért revansot venni. Mindenki óvva intett ettől a futamtól, és mostmár értem miért. Hatalmas feladat és egy pillanatnyi kihagyást sem enged. Végig másodpercekért ment a küzdelem, amit persze nagyon élveztük, bár az időjárás nem Eurosol - Honda Civic Type-R Rally
  • 2013.03.12.
    majd Rajt). A verseny az alábbi kategóriákban kerül kiírásra: R1.: 0-1100ccm-ig, Első és 4x4 kerék meghajtású gk, R2.: 1101-1500ccm-ig, Első és 4x4 kerék meghajtású gk, R3.: 1501-ccm felett, Első és 4x4 kerék meghajtású gk, T1.: 0-1100ccm-ig, Első és 4x4 kerék meghajtású gk, T2.: 1101-1500ccm-ig, Első és 4x4 kerék meghajtású gk, T3.: 1501-ccm felett, Első és 4x4 kerék meghajtású gk, H1.: 0-1600ccm-ig Hátsókerék meghajtású gk, H2.: 1601-ccm felett, Hátsókerék meghajtású gk, J.: Juniorok (ccm-től független 17 éven aluliak) N.: Nők - hölgyek (típus és ccm-től független) P.: Proto (típus és ccm-től Szlalom
Előző 9 / 10 Következő