Keresés
Találatok száma: 1852024.06.05. 19:01
bántani.Legközelebb hol találkozhatunk veletek?- Következik a Mecsek Rally. Ádám fiamnak télen született a második gyereke, és akkor ott megígértette velem, hogy Pécsen együtt indulunk a Skoda Fábia R2-vel. Addigra a kis Vince megerősödik annyira, hogy néhány napra tudja őt nélkülözni a családja.Aztán következik a Fehérvár rally, ahol ismét Zsuzsival megyünk, és az utána következő valamennyin szeretnénk indulni, Ha netán olyan hibája lesz a Mininek, ami két verseny között nem javítható, akkor elővesszük a Skodát, és megyünk ORB-ben, de szívünk mélyén a Historic bajnokság szerepel.Buza Zsuzsi2021.04.26. 13:11
Hét páros adta le a nevezését év elején a Peugeot Rally Cup Hungary sorozatra, de részben autó, részben rutin hiányában ketten távol maradtak a szezonnyitó Boldogkő Rallyról. Öten viszont indultak és a futam előtt teszteken próbálták megismerni a vadonatúj versenyautóikat.Három éven keresztül szívómotoros, R2 specifikációjú Peugeot 208 versenyautókkal lehetett nevezni a sorozatba, melyek sajátossága, hogy azonos technikai feltételeket biztosít és követel meg a versenyzőktől. Az új autó a legújabb Peugeot 208 alapjaira épült, háromhengeres, turbós erőforrással ellátott, Rally4 kategóriájú2020.09.26. 19:51
2020-as szezont. Előzőleg a Peugeot 208 R2-t már belaktuk, tudtuk, hogy hol fér el 100-al, vagy 120-al, arra viszont rá kell még éreznünk, hogy mit engedhetünk meg magunknak az R5-ben. A salakpálya sötétje tartogatott meglepetéseket?Csak nekem. Mégpedig azt, hogy Mixi az első két körben igazából csak elkezdte érezni az autót, de a harmadik körben már mindent úgy csinált, ahogyan azt kellett. Nagyon szerettünk volna együtt menni az első olyan salakos prológunkon, amin R5-el versenyezhetünk, ezért nem adtuk ki a jobb1-et ezúttal jótékonysági céllal. Jelentős mérföldköve volt ez a pályafutásunknak2020.03.31. 18:31
töprengenem. A szezon megkezdése előtt kilenc futamot céloztunk meg csapatfőnökömmel, ahol számomra a Mitropa Light Trophy-n lett volna a hangsúly. Épp ezért esett erre az autóra a választásunk, hiszen a Light Trophy-ban csak RC4-es autók mehetnek, kivéve az R2-esek. Egyelőre még nem tudjuk, hogyan lesz tovább, hiszen még maga az FIA, vagy az MNASZ sem tudja, mikor melyik versenynek mekkora a kockázata ilyen körülmények között. Remélhetőleg minél hamarabb és annál több versenyen tudunk idén részt venni. Korábban versenyeztél már Rallye2-ben Kia Picantoval, Rallye3-ban Suzuki Swift-tel, Opel Astra2020.02.03. 13:05
versenyszezonunknak.A 2020-as tervekről hallhatunk pár szót tőled?- 2020-ban a Mitropa Kupa Light sorozatában fogunk teljes évet menni, ami azt jelenti, hogy idén öt külföldi versenyt fogunk teljesíteni. Ebben a bajnokságban csak olyan RC4-es kategóriájú autók mehetnek, amelyek nem felelnek meg az R2-es, előírásoknak. Így az idénre választott autónk egy 2007-es Honda Civic Type-R, egy ugyanolyan autó, mint amivel az életem első versenyét teljesítettem. Az autót a Car Point Service Kft. fogja üzemeltetni, és a Juhász Racing színeiben fogunk szerepelni. Mindenkinek szeretném megköszönni azt, hogy ekkora bizalmat2019.04.24. 16:55
vagyont. Emellett azért is megérte átgondolni a dolgainkat, mert Egerben nagyon sok pontot szereztünk, egyből az élre álltunk a bajnokságban, sikerült némi előnyre szert tennünk a kategóriatársakkal szemben, ami a lelkünknek is jót tesz. Az Eger Rallye szokásához hűen elég komoly megmérettetés volt, mert az év elején különösen sokan állnak rajthoz a teljes Rallye1 mezőnyében, de a kategóriánkban, illetve a Peugeot kupában is. A Peugeot kupa 2018-hoz képest mérhetetlenül megerősödött, tehetséges versenyzők és vadonatúj 208 R2-k érkeztek a csapatba. Az egri pályák alapvetően tetszettek nekünk, voltak2018.11.27. 09:09
nélkülözhetetlen lámpasorukat. Teljesítették a péntek esti superspeciál szakaszt, majd szombaton még hármat, amelyeken igencsak előremutató időeredményeket sikerült produkálniuk. Ám a Peugeot 208 R2-es versenyautó motortartó bakja eltört, ezért kiestek, de superrallye-val másnap visszaálltak a versenybe. A szervószivattyú is bemondta az unalmast, amit minden máshoz hasonlóan megjavított a csapat, de vasárnap mégis kapitulált, ami alaposan feladta a leckét Daninak, rendkívül nehéz volt tekerni a kormányt. Eközben kaptak két defektet is. Ki akartak állni, de miután már csak három páros volt versenyben a2018.08.02. 09:18
R5 +6:07,0ën C2 R2 +6:43,6ën DS3 R3T +9:05,210. Rüdiger Dilg-Günter Brandl D Mitsubishi Lancer Evo VII +12:35,7A Mitropa Kupa állása négy futam után (nem hivatalos)1. Fogasy Gergely2018.06.01. 07:09
gyorsasági harmadik kanyarja után megszűnt a hajtás, fel kellett adniuk a versenyt. A kiesésüket az okozta, hogy kiszakadt a kuplungtárcsa közepe. Riskó Dani és Adorján Szabolcs remek itinert írt, felkészülten várta a Peugeot kupa második versenyét. Jól indult a napjuk, a géposztályukban még dobogós helyet is sikerült elcsípniük a negyedik, hernádvécsei szakaszon, de Szemerén, Dani saját elmondása szerint az egyik lassító előtt figyelmetlen volt, féktávon kitört az autó hátulja és nem tudta visszaszerezni a kocsi felett az irányítást. Ráhajtottak egy teherautó gumira, ami felborította a 208 R2-t2018.04.17. 13:38
miatt nagyon nem volt értelme sietni, de hat szakaszgyőzelmet aratva, a P13. géposztály második helyén hozták végül célba a BMW-t, aminek nagyon örültek a fiúk, és a csapatunk is.A Rallye2 Bajnokság P13-as géposztályának bajnoka, Riskó Dani, Adorján Szabolccsal vágott neki a 2018-as esztendőnek, a vadiúj Peugeot kupában. A régi Toyota Corollája helyett Dani egy Peugeot 208 R2-es versenyautó volánjának pörgetésére kapott lehetőséget az idén, de az igazság inkább az, hogy csak az utolsó pillanatban valósult meg az álom. Készülni csakis fizikailag és videózással tudtak a fiúk, mindössze egy rövidke2017.07.29. 19:59
Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2Veszprém Rallye2017.07.07-09.Az első Kislődi gyorson, egyből kategória és abszolút első helyére kormányozta be a Berényi - Pap rally páros az Opel Adam R2-t. Ez szép kezdés volt. Ennyire jól sikerült behangolni az Adamot és a pilóták is képben voltak?- A beállítások valóban közel álltak a jóhoz, erős kezdésnek mi is örültünk. Rögtön kihoztuk a gépből a maximumot. No és ez a pálya tetszett nekünk. A beállítások is leginkább az 1-3-4-6 gyorsokra voltak alkalmasak. Hegyesden már mély nyomokban haladtak a fiúk (rallylive.hu). Mire is jó, ha2017.05.18. 16:11
előzőhöz képest rontott az Opel Adam legénysége. Mi is történt?- Megmondom őszintén, nem láttuk értelmét a további kockáztatásnak, libegős puha autóval. Behozták okosan a fiúk, az abszolút 4. helyre. Teljesen karcmentesen. A versenynap végén kettő Peugeot 208 R2 és egy Citroen Saxo C2R2 végzett a Berényi - Pap rally páros előtt. Fiatalabbak, bevállalósabbak, jobb technikájuk van? Mire is lehet gondolni, hogy most nem jött be a "papírforma"?- Én azt mondom nyugtával a napot, soká még az év vége. Tény, hogy nagyon ügyesek a fiatalok.A 2017 év amúgy is arra van szánva, hogy "oldalbordájukká" váljon az2016.02.19. 11:02
, Szabó Lacáékra, Linkiékre, Kiss Józsiékra, Szabó Norbiékra, de sorolhatnám még azokat, akik bármikor nyerhettek versenyt. Én nem tartoztam közéjük, de aki befért a pontszerző helyekre, az joggal lehetett büszke a teljesítményére!!! Nem tartom magam autóversenyzőnek!!! Én a töltelék része voltam a kategóriának! De voltam 36-ból negyedik! Nekem elég volt, hogy nem álltak háttal ha elfordultam egy kanyarban, talán még néha tapsoltak is! A csapatom, nyert bajnokságot! Mehettem volna R2-be, lehettem volna 5-ből harmadik!Nem szándékozom sérteni!!! Melyiknek van nagyobb sportértéke? Döntse el midenki2016.01.15. 18:36
eltűntek az erőkülönbségek, ami az eredményünkön meglátszott. Első nap igen előkelő helyen végeztünk a kategóriában, illetve abszolútban is.2016-ban is maradsz a Rally közelében? Mik a tervek?- Igen maradok, sőt ha minden jól alakul 2 autóban is elfoglalom a navigátori széket. Az egyik egy Lada VFTS lesz, amivel a Déli Régió Sprint bajnokságán indulunk az év második felétől, hiszen a kormány mögött egy fiatal barátom Paczur Dominik ül, és csak év közepén lesz meg a jogsija. Szerintem fogunk még hallani róla a következő években. A másik, pedig ha az égiek is akarják, akkor egy Citroen C2 R2 Max lesz2016.01.13. 12:36
akartam állni másnap. Reggel már jobban ment, 3-4 kanyar volt a teszt, és onnantól fogva nagyobb önbizalommal érkeztünk mindenhova. Ez meg is látszott a forgásokból, de ennek a versenynek a nehézsége, hogy egyik kanyar jeges a másik nem, és az aszfalt összetétele is többször változik.Az idei szezonban nem versenyeztél annyit, amennyit szerettél volna. Jövőre lesz változás ezen a téren? Milyen típussal láthat majd a közönség?Mindenféleképpen lesz változás. Befejezem a saját kocsimat végre, és akkor meglátjuk hol tudok indulni. Nagyon szeretnék Bükfürdőn és Veszprémben menni R2-ben, a többi még2015.04.01. 10:45
egész verseny alatt, amely mind a nézőkön, mind pedig a versenyzőkön érződött. A Rába ringi teszt után végre élesben is bevethettük a C2 R2 Max-ot. Már a pályabejárás alatt éreztük, hogy nagyon jó versenyünk lesz. Szerettük volna lépésről lépésre felépíteni a versenyünket, folyamatosan gyorsulva. Ezt sikerült is véghezvinnünk, hiszen kategóriánkban a dobogóért szerettünk volna harcolni, amely sikerült is, hiszen az A6 kategória bronzérmes pozíciójában fejeztük be a versenyt. Csapatfőnökünk, Korda Erik elvárásainak is megfeleltünk, hiszen karcmentesen célba vittük a Citroent és közben jól éreztük2014.08.07.
Felpörgetve Telnek-múlnak a hónapok, de Jánosa Ákos és Brunekker Árpád fáradhatatlan, ha a raliról van szó. Egyszerűen nem akarnak, és nem tudnak betelni a kis méregszáknak becézett rettenthetetlennel. Ezerrel készülnek a Baranya Kupára, ahol ismét az R2 mezőnyét fogják boldogítani részvétükkel, és abban reménykednek, hogy a veszprémi futamhoz hasonlóan a dobogó ismét belefér a versenybe. A Bakó Rally Team Citroen C2R2-jével csatázó rali páros igénye igazából nem sok a hétvégére. Jó idő, jó pályák, jó hangulat, illetve bónuszba jöhet a kupa a végén. A célok reálisak, de tudják, hogy egy Tiba Anita Rallye22013.07.16.
cmm-es motorral kb. 160 LE rallyra épített autó MNASZ R2 gépkönyvvel Végül mit üzensz a nézőknek miért érdemes ellátogatni a hétvégi drift versenyre? Mert komoly pilóták brutál autókkal fognak küzdeni a kupáért, ami nagy látványt fog eredményezni és egyedülálló, hogy a természetben és nem zártpályán lesz látható ez a prominens mezőny. Minden résztvevőnek balesetmentes hétvégét és kimagasló élményeket kívánok Hegyi Drift verseny - július 20. szombat Bélapátfalva, Bélkő-hegy > Rendezvény információk > Hegyi Drift Facebook közösség > Drifted.hu - Facebook Hegyi Drift Drift2013.07.01.
2013.03.12.
majd Rajt). A verseny az alábbi kategóriákban kerül kiírásra: R1.: 0-1100ccm-ig, Első és 4x4 kerék meghajtású gk, R2.: 1101-1500ccm-ig, Első és 4x4 kerék meghajtású gk, R3.: 1501-ccm felett, Első és 4x4 kerék meghajtású gk, T1.: 0-1100ccm-ig, Első és 4x4 kerék meghajtású gk, T2.: 1101-1500ccm-ig, Első és 4x4 kerék meghajtású gk, T3.: 1501-ccm felett, Első és 4x4 kerék meghajtású gk, H1.: 0-1600ccm-ig Hátsókerék meghajtású gk, H2.: 1601-ccm felett, Hátsókerék meghajtású gk, J.: Juniorok (ccm-től független 17 éven aluliak) N.: Nők - hölgyek (típus és ccm-től független) P.: Proto (típus és ccm-től Szlalom