Keresés

Találatok száma: 164
Előző 5 / 9 Következő
  • 2016.04.15. 14:21
    ismét "autóversenyzőnek" érezheti magát az ember.Miként látod a Magyar Amatőr Rally jövőjét Magyarországon?- Tönkre tevődött minden ami jól működött a környékbeli megyékben (RTE, BAZ Rally), vannak MARB futamok, de azok nem olyanok már mint régen. Ha hármat kívánhatnál a Rallyval kapcsolatban, mik lennének azok?- Sose romoljon el a BMW, legyenek olyan versenyek és körülmények mint régen, Szponzort!Szurkoljunk közösen Sipinek a május elsejei nyíregyházi autóversenyen!- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu

    amatőr autóverseny

  • 2016.02.19. 11:02
    Nosztalgikus, ugyanakkor keserű érzés kerít hatalmába. Immáron a második szezon kezdődik el úgy hogy február közepén nem gőzerővel azon dolgozom, hogy az első RTE versenyre készüljek. Vagy a saját, vagy valamelyik csapattársam ügyeit intézve. Előre bocsátom, saját döntésem és senkit nem szeretnék hibáztatni emiatt...Nem is tudom igazán miért kezdek bele... Talán azért hogy a most feltörekvő fiatal srácok, akik autóversenyzésre adnák a fejüket, nekik kicsit más szemszögből is megmutassam én és a hozzám hasonló "régebben" fiatalok miért és mibe is szerettünk bele. Annyi biztos, nem ebbe ... ... Annyit rólam, hogy volt egy versenyautóm. Szép színes volt, hangos is volt, sírt is, csattogott is. De életem álma is volt! Egy hónapja új gazdája van, de erről később... Mezőtúri vagyok, ahonnan az RTE indult. Megérhettem itt az első szlalomversenyt, ahol egy faroló fekete kereklámpás zsiguli bár pocsék időt ment, de a látvány bennem akkor 1991-ben gyermekként olyan mély nyomot hagyott, hogy eldöntöttem, nekem ilyenem lesz... Aztán később már Rallye-nak hívták és a Volán bejárónál már a szombati pálya bejáráson is szép kis tömeg várta hogy hátha valaki megrántja a kézit, vagy rárúg a kuplungra ... ! Egy biztos az utóbbiért járt (volna) serleg... Nem ez volt a lényeg! Megélhettem, hogy egy kényszerű etappá minősített gyorsaságin 50-100 méterenként megállítottak a nézők, verték az autó tetejét, imádtak mindket Ralisokat!!! Vagy egy prológ előtt három jókedvű komálós bemászott az ölünkbe és csókolgatták a sisakjainkat és azt üvöltötték: Nyomjátok!!!! Tudtuk ugyanaz az álmuk, mint nekem anno a pálya szélén! És éreztük, ezért érdemes csinálni! Talán miattunk is kezdték el mások...! DE TÚL JÓL MENT a túra! Azoknak, akik egyetlen szöget is belevertek az RTE koporsójába elárulnám a bölcsek kövét ... szeretnénk játszani, nem feltétlenül a nagy játszótéren! Jó nekünk a kicsi is! A kopott játékokkal! Persze néha megnyílik a nagy játszóház is év vége felé, oda aztán özönlenek a gyerekek jó drága belépőért... Nem kérdezik meg tőlük azt sem hogy játszottatok-e már előtte? Aki meg nem fért be az így járt! Majd kitűzik az üzemeltetők a zászlójukra, hogy rekordszámú belépőt adtak el! Igen ám, de év közben meg hol csak a kék cipősök jöhetnek be, hol meg csak a piros sapkások... Én csak egy vagyok azokból, akik megélhették az RTE fénykorát, mindenkinek meg van a saját története. Én ott éreztem jól magam
  • 2014.10.22. 13:18
    futamon. Abban az időben még Kun Zsolti navigátorommal terelgettük az autót. Kellett egy év, hogy megtanuljuk az autó határait és azt ki is tudjuk használni! Azon az eredményen nem csak mi, hanem még a rendezők is meglepődtek. Ugyanis még Evo is volt a mezőnyben. Ha jól emlékszem Zsoltival ezen a versenyen mentünk együtt utoljára. Ebben az évben már előre is léptünk, mert elmentünk RTE-be. Itt hamar rá kellett ébrednünk, hogy ez teljesen más! Például máshogy kell elkezdeni egy kanyart, máshogy kell felkészíteni az autót az egész versenyre, komolyabb szervizháttér szükséges az eredményhez! (Soha nem ... fogom elfelejteni azt az élményemet amikor Havassy Péter, Bodnár Attila, Id. Béres Józsi és Juhász Úr szerelték az autót Ózdon a szervizparkban!) Az első előfutásunkat ugyan sikeresnek értékeltük (Akkor már Terdik Tomi navigátorommal), pedig a következő évben ugyanazon a gyorson majdnem egy perccel jobbat tudtunk autózni. Igaz ez már év végén volt, tehát előtte az egész szezonban már csak az RTE-ben gyűjtöttük a tapasztalatokat. Ez utóbbiból pedig volt bőven gondolok itt a gyöngyösi szőlőskertben az éjszakai felhőszakadás utáni sárlavinával elöntött pályákra! De ahogy kezdtem és te is

    Salakpályás körverseny

  • 2014.04.10. 17:52
    tehetség Thomas Ondrej, az idén a Rali Világbajnokságon versenyző Lukács Kornél és az RTE 2013-as bajnoka, Vincze Ferenc is tiszteletét teszi a hétvégi viadalon.A verseny ősztávja 48.8 kilométer. A résztvevők kétszer, oda - vissza irányba teljesítik majd a Cered - Zagyvaróna szakaszt, azaz 4 gyorsasági szakaszt vár a mezőnyre. Budavári Zoltán:Szeretem ezt a versenyt, közel is van. Cered - Zagyvaróna egy nagyon jó rali pálya, Magyarország egyik legjobb gyorsasági szakasza, technikás és a rendezvény is nagyon jól szokott sikerülni.A mostani hétvégének azzal a céllal vágunk neki, hogy minél többet

    ARK, Rallysprint

  • 2013.09.30.
    volna az RTE záró fordulója, ám a több mint kétszáz induló miatt több órás csúszással kellett szembenéznünk. Örül a szívünk, ha ilyen népes a mezőny, viszont ez a kellemetlen velejárója nagyon meg tudja pecsételni a versenyzők napját, menetrendjét. A pályák félig-meddig ismerősek voltak: tavaly már szerettem volna teljesíteni a Vác környéki szakaszokat, ám már a 3. kanyarban beestünk és összetörtük az autót. A Gombás-Sejce közötti út ezért mumusként maradt meg bennem, viszont a rontást most leszedtük magunkról és a kocsiról, így egy igazán eredményes hétvégét tudhatunk a hátunk mögött. Az időket ... nem néztük, a gyakorlás volt most is a cél, de így is végül az abszolút 11., az M csoportban pedig a 6. pozícióban intettek le bennünket. Ami pedig még ennél is meglepőbb, ugyanakkor nagy öröm volt számunkra, az az, hogy az év végi értékelésben így bronzérmesek lettünk a Meghívásos kategóriában – ugyanúgy, mint a csapattársam, Velenczei Ádám az RTE mezőnyében. Ádámnak és navigátorának, Apkó Andrisnak ezúton is gratulálok a teljesítményükhöz! Percze Nándor: Levarratlan szál volt számunkra a Vác Rally, amin azonban az elmúlt hétvégén revansot tudtunk venni. Tisztességgel teljesítettük a megtartott Maxx Race Team Rally
  • 2013.08.22.
    Megfelelő tréning a Kassa és a Mecsek Rallyera DYNAMIC RALLY TEAM – Baranya Kupa 2013 Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe A júniusi RTE futamon, a Salgó MIDEX Rallyen láthattuk utoljára a kifinomult formavilágú BMW Z4 M Coupet Lángi Attila és Toma József „Csimpike” kezei között. A Dynamic Rally Team versenyzői önként nullázták a Veszprém Rallyt, hiszen meg akarták óvni a versenygépet az autógyilkos murvától. A fiúknak így elég idejük volt arra, hogy kipihenjék magukat, és újult erővel vágjanak neki a bajnoki folytatásnak. Ehhez pedig kiváló felkészülési lehetőséget nyújt ... majd az augusztusi 24-25-ei Baranya Kupa. Lángi Attila: A szeptemberi Kassa Rallye előtt kicsit újra össze kellene barátkoznunk a BMW-vel, hiszen legutóbb a Salgó Rallyen ültünk benne – az viszont nem tegnap volt. Felkészülés szempontjából jó lett volna a múlt hétvégi, tatabányai RTE futam is, viszont a novemberi Mecsek Rallye miatt ideálisabb választás volt a mostani Baranya Kupa. Tavaly már elindultunk ennek a versenynek a keretein belül, a sprintesek mezőnyében, s már akkor nagyon meg is tetszettek az ottani pályák. Biztos vagyok tehát benne, hogy most is egy fantasztikus rendezvény részesei Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.08.01. 18:27
    . Ezért született meg a fejemben a gondolat, hogy jelenleg nincs a rallyeban napi licenc és, hogy miért nem csinálunk ilyet? Azért, hogy ezzel a lehetőséggel az amatőrök a sprintesek, az RTE versenyzői is bele tudjanak kóstolni a Rallye2-be. Ezért vetettem fel ezt a gondolatot és ezért dolgoztam ki ennek a szisztémáját – figyelembe véve a rallycrossban és a tereprallyeban meglévő példát – és elkészítettem az alapjait ennek a lehetőségnek. Jelenleg úgy tűnik, hogy ezt az RSB is támogatja és az IB is elvi támogatását adta a tervre. Ha jól tudom, a Szövetség dolgozik azon, hogy ezt az elképzelést ... megfelelően szabályokba foglalják. Ha ez sikerül, akkor már a Baranya Kupától élhetnének a versenyzők ezzel a lehetőséggel. Nem az ezzel a cél, hogy a sprintes versenyzőket behúzzuk a Rallye2-be, nem az a cél, hogy az RTE mezőnyét behúzzuk a Rallye2-be, hanem az a cél, hogy ezek a versenyzők bele tudjanak kóstolni a Rallye2 világába. Ám ha az elkövetkező időkben van kedvük a srácoknak kipróbálni magukat ilyen versenyeken, akkor ezt már jóval költséghatékonyabb módon tudják majd megtenni, mint ahogy most egy éves licenc esetében alakulnak a költségek. A Baranya Kupa egy 85 kilométeres gyorsasági távú ... Rallye2 és Historic bajnoki verseny lesz, amin, ha van a versenyzőnek egy műszakilag megfelelő autója – akár sprintes, akár RTE-s- akkor minimális befektetéssel egy egyszeri alkalomra szóló licencet válthat a sportorvosi vizsgálat elvégzését és szabályismereti vizsga letételét követően. Ezzel az adott Rallye2-es versenyen részt vehet. Bajnoki pontot nem fog kapni, de ha tönkre veri a kategóriáját, vagy a komplett mezőnyt akkor szép nagy serleget viszont igen. Ha pedig megtetszik neki a bajnokság vagy a verseny, akkor adott esetben válthatna normál licencet, aminek az árába beszámításra kerülne a ... sprintbajnokságának a szervezői igyekszünk egyre inkább abba az irányba menni a szabályainkkal, hogy ha valaki a tovább lépésen gondolkodik, akkor az ne legyen akadály, hogy ne jelentsen túl nagy költséget és munkát a felfelé váltás. Nyilván a sprintesek között többen is vannak, akiknek nem rendelkezik papíros autóval, így ők ebből a lehetőségből sajnos kiesnek. De ha már valaki papíros autóból épít versenyautót, akkor próbáljuk abba az irányba terelgetni a szabályainkkal, hogy ha fel akar lépni Rallye2-be vagy RTE-be, akkor ne kelljen szétvágni és újra építeni az egész autóját ezért a célért.Racing.hu: Akik
  • 2013.08.01. 16:30
    Nem múlik el nélküled mostanában FRT verseny. Mi az ami idevonzott és itt tart téged hónaptól hónapra? Mesélnél az eddigi versenyzői pályafutásodról és távolabbi terveidről?- Már 10 éve Rallizom. Magyarországon is szerettem volna a motorsportban részt venni, és utána néztem a lehetőségeknek. Így jutottam el az FRT-hez. Először csak mint néző, aztán mint versenyző voltam jelen. Még két évig vagyok Magyarországon (a Mercedes Benz Kecskemét-nél), aztán megyek vissza Németországba. Szeretnék RTE vezetni (ez nem tudom mit jelent, gondolom profi kategória), de sajnos nincs szponzorom, és

    Rally

  • 2013.07.29.
    „Kivárjuk a végét!” Maxx Race Team – XIII. GARMIN Rallye Velenczei Ádám – Apkó András, Mitsubishi Lancer Evo IX Győzelemmel zárta a XIII. GARMIN Rallyet a Velenczei Ádám-Apkó András kettős. A Maxx Race Team versenyzői körről körre gyorsultak a Mitsubishi Lancer Evo IX-essel, s végül 3,9 másodperccel utasították maguk mögé az RTE abszolút bajnoki címének megvédésére készülő Vincze Mártont. A futam után fellépő kétes helyzet miatt, a hivatalos végeredményt csak 30 nap múlva teszik közzé. Velenczei Ádám: Úgy érzem, hogy a futam előtti felkészülésünk most, a XIII. GARMIN Rallyet megelőzően ... küzdelmek voltak a verseny során, Marci is hatalmas tempót diktált a Mitsubishi Lancer Evo IX-esével, de mi mégis magunk mögött tudtuk tartani a viadal leintéséig. Végül 3,9 másodperces különbséggel végeztünk az RTE mezőnyének élén. Jól éreztük magunkat a kocsiban, hiszen folyamatosan gyorsulni tudtunk. Nem voltam görcsös, minden energiámat arra koncentráltam, hogy minél gyorsabb legyek. A lábatlani pályák az idei szezon egyik legnehezebb teljesítendő szakaszai voltak. Többször autóztunk 200 km/h sebesség felett, emellett az útviszonyok is érdekesek voltak. Néhol már veszélyesnek is éreztem a Maxx Race Team Rally
  • 2013.07.18.
    Folytatás következik… MARICSEK RACING TEAM – XIII. GARMIN Rallye Borbás Szabolcs – Demjén Gábor, Mitsubishi Lancer Evo VII Az összeszokással nem volt gond, s úgy néz ki, a jövőben is folytatná a közös munkát Borbás Szabolcs és Demjén Gábor. Habár a Maricsek Racing Team pilótája Kiss Rolanddal tervezte a 2013- as szezont, a pécsi navigátor sprintfutamai végig ütik az RTE bajnoki fordulókat. Az új mitfahrer személyében azonban megfelelő helyettesre talált Szabolcs, s a XIII. GARMIN Rallyen még előrébb törnének a sorban. Borbás Szabolcs: A Salgó Rallyen jó volt a hangulat a kocsiban ... , maximálisan megvolt a bizalom Gábor felé. Ismét vele neveztem be a soron következő megmérettetésre, a XIII. GARMIN Rallye-ra, s úgy néz ki, ez a felállás a szezon hátralévő részében is megmarad. Roland sprintes futamai a továbbiakban végig ütni fogják az RTE bajnoki fordulóit. Emellett a navigátorom nősülésre adta a fejét, s a kedvese annyit kért tőle, hogy egy héttel az esküvő előtt, a Baranya Kupán már ne álljon rajthoz. A Mitsubishin nem fejlesztettünk, csak két új kerékcsapágyat, műanyag hátsó ajtókat és plexit kap az autóval, amivel egy kicsit veszíteni fog a súlyából. Az Esztergom közeli pályák Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.16.
    Molnár Feri – „Amit csinálunk csak is a nézőknek fog szólni!” Molnár Ferenc a Ladás berkekben csak „Karamell” becenévre hallgató pilóta kategóriájában nagy esélyese az RTE rally bajnokságnak. Két éve a hegyi drift versenyen közönségdíjas lett, és mint interjúnkban kiderült, most hétvégén a Hegyi Drift versenyen a lóerők hiányát a szívével fogja pótolni a betétfutamokon. A hazai drift rajongók ritkán látnak Ladát magyar versenypályákon kizárólag kilinccsel előre fűzni. Te köztudottan a látványra mész sokszor. Kicsit mesélnél arról hogyan történt az első szerelem az autósport iránt ... között ebben a tudományában kellett volna jeleskednünk a hegyen. Nem tudtuk mennyire lesz nagy a kontraszt a Ladák és egyben képességeink között. Hát volt, de a nézők végig buzdítottak bennünket, amit nagyon köszönünk nekik! Egyébként RTE-ben versenyzünk Czinege Lacival a J1-ben ami köztudottan az ország legerősebb Ladás mezőnye. Itt versenygumival nem tudunk keresztbe kasul autózni és ha eredményt akarunk akkor nem is célszerű (az első két futam után vezettük a Lada kupát és hiába, hogy salgón kiestünk jelenleg is a másodikak vagyunk). Megragadunk minden alkalmat, hogy kárpótoljuk és egyben Hegyi Drift Drift
  • 2013.06.12.
    „Revansot veszünk Cereden!” DYNAMIC RALLY TEAM – MIDEX Salgó Rallye 2013 Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Az Országos Rally Bajnokság után visszatér az RTE mezőnyéhez a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” duó. A Dynamic Rally Team párosa a hétvégén Salgótarjánban mutatja be az újonnan épített BMW Z4 M Coupe versenyautójukat. A versenyzők mindenre felkészültek, s szeretnének revansot venni a tavalyi sikertelen ceredi szereplésért a salgói szakaszokon. Lángi Attila: Tavaly már volt alkalmunk rajthoz állni a salgói szakaszokon. A kazári gyorson volt a legelső közös ... elmegyünk. Szombaton pedig egy teljesen új itinert fogunk készíteni, mert a tavalyi annyira rosszul sikerült, hogy már a helyszínen kidobtuk. Úgy érzem, most már semmi sem jöhet közbe technikailag, mindenre fel vagyunk készülve, megtettük a szükséges megelőzési lépéseket. Toma József „Csimpike”: Az ORB után a hétvégén visszatérünk az RTE mezőnyéhez. Ennek több oka is van. A Z4-t nem lehet murvára vinni, át kellene építeni ahhoz, hogy Veszprémben rajthoz tudjunk állni vele – de őszintén szólva nem is szeretnénk kitenni a „gyilkos pályák” áldozatául a versenyautót. Mivel Veszprém kimarad, nagy Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.06.11.
    igazodva találjuk meg az autó beállításait. A csapatom segítségével próbálunk egy-két újítást, fejlesztést eszközölni a Mitsubishin, amitől remélhetőleg gyorsulni tudunk majd. Ózdon nagyon kevéssel maradtunk le a 2. helyről, így most nyomni fogjuk a gázt, hogy a Szécsény 1, 2, 3 a Salgó Rallyen más sorrendben valósuljon meg. Nem lesz könnyű dolgunk, nem becsülhetjük le az ellenfeleinket a szécsényi trión kívül sem – az RTE élmezőnyén belül bárki esélyes lehet a győzelemre. A mi malmunkra hajthatja azonban a vizet az, hogy otthonosabb lesz a környezet. A végén pedig remélem, hogy a dobogón ... ünnepelhetünk! Apkó András: 2004-ben és 2006-ban az RTE mezőnyében vettem részt a Salgó Rallyen, de több sprintfutam keretein belül is rajthoz álltam már a zagyvarónai és kazári szakaszokon. A pályák így nem lesznek ismeretlenek a számomra, ráadásul a kedvenceim közé is tartoznak. Igaz, mióta felújították az utat a kazári szakaszon, már nem az a régi rallys pálya, amit annyira lehetett élvezni – a rossz minőségű aszfalton lehet, hogy nem tudtunk olyan nagy tempót autózni, de sokkal élvezetesebb volt a versenyzés. A hazai pálya biztos, hogy egyfajta plusz nyomást fog jelenteni számunkra, de úgy Maxx Race Team Rally
  • 2013.05.08. 08:11
    bennragadna sebességben. A kormányszervó az már kérdésesebb, habár ott minden alkatrész vadonatúj, de a tesztelések során ott még tapasztaltunk bizonytalanságot amit egy jelentősen nagyobb szervótartály beépítésével próbálunk meg megoldani. De igazság szerint még mindig úgy vagyunk vele, hogy egy ilyen autónak nem szabadna semmilyen műszaki hibával küszködni úgyhogy bizakodóak vagyunk.- Anno mentetek a mostani Miskolc Rally pályáin? Ha igen hogy tetszett? Illetve a mostani mennyire jön be?- Miskolcon voltunk már RTE versenyen, Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt elvileg elejétől végéig megvolt, a Sátai ... lehetőség tesztelni a Rally előtt?- Sok tesztet nem sikerült ismét nyélbeütni, de van bennünk néhány utcai kilométer szigorúan a közlekedési szabályokat betartva. - Milyen eredménnyel lennétek kibékülve?- Legfőbbképp jó lenne már átgurulni egy ORB-s verseny céldobogóján. Ha ez sikerülne akkor (ha nem csak begurulunk a célba egy ronccsal) jó lenne látni hogy a hasonló autókkal indulókhoz képest mennyire vagyunk elmaradva, vagy esetleg..............    Más kategóriával nem méricskéljük magunkat gyakorlatilag amikor átjöttünk az RTE ből már akkor várható volt hogy ennyire erős

    Rally

  • 2013.04.29. 08:31
    Nem sok idő telt el a két verseny között. Mesélnél az Eger Rallyról, hogy miként is sikerült uralni a Turbó Diesel Golf-ot? (TDi) - Első versenyünk volt az RTE mezőnyében. Minthogy jellemzően eddig a kisebb-nagyobb rally sprint versenyeken indultunk maximum 80 km ösztávval, ez egy sokkal komolyabb versenynek ígérkezett. Szerettünk volna egy nagyobb lépést tenni a Rally szakágban. Eger Rally nagyon nagy múltú verseny és nagyon nagy élmény volt egy depóban lenni és együtt indulni több híres első osztályú versenyzőkkel. A szervezés nagyszerű volt, megismerhettük a Rally összetettségét ... új lesz. Kicsit újszülöttként nekünk mindent meg kell tanulnunk. Szerencsére vannak segítségeink akár a RTE régi eredményes versenyezői, vagy akár neves első osztályú versenyzők köréből. Tesztekkel és felkészített versenyautóval szerintem már itt a közép mezőny lehet a cél a kategóriában. Nem hallottam róla, de most hogy megemlítetted nagyon elkezdem keresni a belső felvételeket. Egyébkén nekünk a kilométer, és a rutin megszerezése a cél ebben évben. Ezen a pályán is szisztematikusan a saját céljainkat szeretnénk megvalósítani!Sok utolérés történik ezen gyorson. Mennyire tud a pilóta és a ... készen, de több az ötlet sajnos, mint a lehetőségeink. Célunk, hogy egy a Rallyban nem annyira használt diesel technikával is a kiírás szerinti kategóriában is sikeresek legyünk. 2013-ban a technika fokozatos fejlesztése, stabilabbá tétele és a minél több verseny kilométer lesz a cél. Nincsenek sem bajnoki sem egyéb gondolataink semmilyen sorozatban. Élvezzük és a 2014-es évben gondolkodunk. Addigra az egész Csapat, aki nagyon akarja a sikert sokat fog fejlődni! A Csapat az összes 2013-as RTE futamon rajthoz szeretne állni!Támogatók?- Soha sem elég, és természetesen örök hála azoknak a cégeknek

    Rally

  • 2013.04.05.
    CÍM: Új év, új osztály, új kihívások Maxx Race Team – 9. Eger Rallye Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 A Rali Túra Bajnokságban való sikeres szereplés után nagy fába vágta a fejszéjét Kiss Viktor. 2013- ban már nem az RTE, hanem az Országos Rally Bajnokság első osztályának mezőnyét fogja gazdagítani. A tavalyi sűrű navigátor-csere sem lesz idén jellemző rá, ugyanis a jobb oldal egész évre ki lett adva Percze Nándornak, aki tapasztalatával rengeteget tud majd segíteni a pilóta fejlődésében. A kilométerek gyűjtését és a tanulást a Maxx Race Team versenyzőpárosa is ... , mindent kicseréltünk benne, s minden időjárási viszontagságra fel van készítve. Tavaly 5 navigátor cserélődött az anyósülésen, most azonban Nándi helye fix marad. Ő az a versenyzőtárs, aki szakmailag tökéletes, és segíteni tud nekem a fejlődésben. A tanulás érdekében ahol csak lehet, rajthoz fogunk állni. Az előzetes versenynaptárunk szerint az összes ORB futamon, pár külföldi és RTE versenyen is részt vennénk majd. Így biztos, hogy 2013-ban nem fogunk unatkozni, s rajtunk nem fog múlni a fejlődés. Egerben sem versenyzőként, sem nézőként nem jártam még, Nándi viszont többször is. A pályaismerete Rallye
  • 2013.04.05.
    Egerben alapoz a címvédésre az RTE abszolút bajnoka MARICSEK RACING TEAM – 9. Eger Rallye Vincze Márton – Kovács Attila, Mitsubishi Lancer Evo IX Mi is lehet egy egykori rallybajnok terve a következő szezonra nézve? Természetesen az, hogy minél többször megvédje címét! Vincze Márton is ugyanezzel a céllal vág neki a 2013-as Rali Túra Bajnokságnak. A Maricsek Racing Team pilótája az április 5-7. közötti, 9. Eger Rallyen kezdi majd meg a bajnoki pontok gyűjtését, amihez a segítséget idén Kovács Attila fogja nyújtani az anyósülésről. Vincze Márton: Néhány hónappal ezelőtt még nagy gondban ... Mitsubishi külseje alakult át, mintsem a belseje. Az RTE szabályai nem tették lehetővé, hogy nagyobb újításokat eszközöljünk a kocsin, így például megmaradt a 32-es szűkítő, s csak egy általános felkészítést kapott az autó. Kívülről azonban teljesen átalakult a versenygép, a napokban végezzük rajta az utolsó simításokat - új dekorációt kapott, s szebb, mint újkorában. Nagyon várom már az Eger Rallyet, amire mind mentálisan, mind fizikailag abszolút felkészültem. Még nem volt szerencsém rajthoz állni a hevesi futamon, de már tájékozódtam az ottani helyzetről, pályáról néhány régebbi, belső kamerás Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.03.08.
    Ladával a Janner Rallyn, Bütösi Zsolt-tal. Beszélgetés Bütösi Zsolt autóversenyzővel, aki megmutatta az Osztrák sógoroknak, hogy is lehet keresztbe menni egy Ladával a Rallycsodák között a Janner Rallyn. Elérkeztünk a 2013-as versenyévadhoz, mik voltak a 2012-es tervetek és mennyiben teljesültek? - 2012 nagyon csonka év volt a mi részünkről. A Bükfürdő Rallyn a 2 helyről estünk ki az utolsó előtti gyorson, motorhiba miatt. Utána mivel a motorunk nagyon lassan készült el, egy Mitsubishivel indultunk a Miskolci RTE futamon meghívásos kategóriában, majd a Tatabánya Rally következett. Akkor ... értelme, de negyedikek lehettünk volna kategóriánkban). 2013-ban milyen technikával indulsz? - Marad a Lada, nagyon szeretek versenyezni vele. Meg tehetnénk, hogy nagyobb autóval menjünk, de én bolond vagyok. Viszont, hogy lehet WRC-vel menni, lehet kipróbálnák egyet egy verseny erejére. Mely bajnokságban szeretnétek indulni és miért? - Az elsődleges cél természetesen az ORB, de a versenynaptárt nézve nagyon nagy szünet lesz nyáron, így vagy elindulunk az RTE futamain, vagy ha az időnk engedi a Barum Rallyt fogjuk választani. Elsődlegesen most az Eger, majd a Miskolc Rally a fő cél, és utána döntöm Hajóka
  • 2013.02.15.
    2/2013. sz. RSB közlemény Tisztelt Sporttársak! 1. Ezúton tájékoztatjuk a szakágunkban érdekelt Versenyzőinket, hogy az RSB részéről Kuhár Antal, Pryma Zoltán, Pénzes Zsolt ill. a rendező részéről Lakatos Róbert közreműködésével bejártuk a 2013-as Eger Rallye pályáit. Minden megfelelő ütemben zajlik. A rendezvény pénteken a rajtceremóniával kezdődik, majd szombat délután kezdődnek a gyorsaságik, melyből szombaton 4 lesz, ebből 1 esti. A szombati versenynapon lesz remote service is. Vasárnap 3 gyorsasági lesz kétszer. Ezen a napon a RTE mezőnye is csatlakozik a versenyhez. 2. Örömmel MNASZ
  • 2013.01.03. 20:56
    intermédia gumik. - A körgyorson beesett a fékpedál, így mentünk egy fél kört „féktelenül”, ami nem tett jót az eredménynek (visszaestünk az absz. 20. helyre a 14.-ről), de nagyon azért nem keseredtünk el.- Legközelebb az első RTE bajnoki futamon indulunk. Most az autót darabjaira szedjük és kezdetét veszi a szokásos téli felújítás.Köszönjük partnereinknek!Garmin, RM-CAR, Récsei Busz Kft., Aquaprofit, Makita, IBG, Autósport Formula, Print-Shop, Rally Cafe, SDC, K-Twins Kft., www.palinkaabc.hu

    Amatőr rally

Előző 5 / 9 Következő