köszönetet mondani
mindenkinek, akik hozzásegítettek bennünket a bajnoki címek megszerzésében és
végig mellettünk voltak!Támogatók:
Millers Oils, RRC Hungary, Marso Kft, Interton Kft, Frosch, Dukko-Lux Kft.,
Goodwill Consulting Pályázati Tanácsadó Kft, Euro One Zrt, SRT Kft, PirelliFotók: Gyenes Attila, Béres Gábor, Montovay Tibor.- Hajósi Miklós - www.hajoka.hu
Keresés
Találatok száma: 752015.10.19.
2015.08.24.
2015.08.13.
2015.08.08.
2015.07.29.
2015.07.18.
2015.07.08.
2014.11.14.
2014.04.04. 19:32
!Köszönettel partnereinknek: Renault Hungária, Millers Oils, RRC Hungary, Marso Kft, Interton Kft, Dukko-Lux Kft., Euro One Zrt, SRT Kft, Hankook. Takács Motorsport2013.09.19.
2013.09.17. 11:51
megyünk gyorsan de legalább a BMW popója az mindig legyen bogaras és Sz.....k az időre KILINCSEL ELŐRE!!!! És ezúton is szeretném megköszönni azoknak a nézőknek akik kijárnak a versenyekre és végig kísérnek eme rögös úton minket és a kezdetektől ott vannak voltak minden SRT és BAZ sprinteken illetve Túra versenyeken!Támogatók: Travel Glass KftMaci99 BtSrt Rally TeamKoleracing- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu2013.05.14. 12:46
: 25.0/5.0-15Első futómű Strange McPhersonHátsó futómű: 4 lengőkarosKaszni: 4rétegű szénszál (Carbon) 35 kgÜzemanyag tank: 55 literesGyorsulás: 0-100 ig 1 másodperc körül 0-200 ig 4 másodperc körülMax sebesség: 365 Km / h Előzetesen mesélnél az eddig gyorsulási pályafutásodról. - Az egész 2002 ben kezdődött egy Volvo T6 ami megvolt chipelve, aztán folytatódott egy közel 600 lóerős utcai autóval egy Mercedes 600 biturbó, ez volt a oioio-1. Mindezek után már tényleg elkezdtünk az utcai autókból speciális drag képeket faragni és jött a Viper SRT/10. Rengeteg jó élmény és szenvedés2013.04.17.
2012.12.31. 09:42
, beértünk a célba és karcmentes a Lada – Zoltánnak nem kell szereléssel kezdenie az újévet. Méltó zárása volt a Szilveszter Rally a 2012-es versenyszezonnak. Jövőre pedig újra támadunk a Rali Túra és az SRT Sprint Bajnokságban!Holecz László: Pénteken egy esti gyorsasági várt ránk, de sajnos az sem sikerült valami jól. Alig mentünk pár métert, és rögtön háttal érkeztünk meg az egyik kanyarba, a Lada lefulladt és alig tudtunk újra életet lehelni bele. Ez nagyon elvette a kedvünket, ami másnapra is megmaradt: reggel sem kezdtünk jól, amiben nagy szerepe volt annak, hogy rossz gumit választottunk. A