Keresés

Találatok száma: 151
Előző 4 / 8 Következő
  • 2016.11.23. 09:05
     Ezek közül az első a sorban a horvát „Mikulás” rallye, a Santa Domenica Rallye Show, amin a csapatból csak Várkonyi Szabolcs vesz részt egy Mitsubishi EVO IX-el, egy a rali más területén világszínvonalon közreműködő navigátorral, Makai Gerivel, aki a napokban az év WRC fotója díját is megkapta Ausztráliában. Várkonyi Szabolcs: Bár még mindig keveset mentem vele, de nagyon szeretem a Mitsubishit murván vezetni, ott az igazi élmény. Nagyon szeretem ezt a versenyt is, a horvátok itt is kitesznek magukért, remek, hangulatos rajtceremónia a fő téren, tűzijáték, stb. Harmadszor veszek részt a ... versenyen, így a pályák már ismerősek, idénre csak nagyon picit változtatott a rendező. Az autó jobb lesz, mint tavaly, így szeretném a kategóriánkat megnyerni. Nyilván a sok R5-ös kocsi mellett (még egy WRC is lesz) nem rúghatunk labdába, reálisan az összetett 6. hely lehet a cél, amennyiben mindenki célba ér, de idén mindenképpen szeretnénk a horvát bajnokot magunk mögé utasítani! Bár a navigátor debütáns lesz, nagy izgalommal várja rajtot. elmondhatjuk, hogy profi itinerből fogunk menni, hisz erre az alkalomra személyesen Thierry Neuville adott Gerinek Ausztráliában egy Hunday-os itinert, benne

    Rally

  • 2015.03.06. 21:17
    Ogier,Neuville,Latvala az eddigi sorrend  Mexiko WRC  rallyn.Ott Tanak a Forddal egy tóba esett ! 

    WRC

  • 2014.11.03. 15:07
    Petter Solberg és Kris Meeke csütörtökön egy privát teszten ismerkedtek az autóikkal. Meeke egy Citroen DS3 R5-sel, míg Petter Solberg egy Citroen C4 WRC tesztelt a futam előtt.A futam előtt a sajtó képviselői hosszan faggatták a kétszeres világbajnokot (FIA WRC 2003, FIA WRX 2014). A Mr. Hollywood körül kialakult hatalmas érdeklődés néhány válaszát olvashatjuk itt:Nagyon élveztem a rallycrosst, annak a hangulatát és a versenyeket, de most visszatérek a rallyhoz, a legjobb haverommal Phil Mills-sel. Tizenhárom futamgyőzelem és a WRC világbajnoki cím amely megédesíti a részvételünket a
  • 2014.10.15. 13:49
    A tizennégy gyorsasági szakaszból álló futamon, a historic kategóriában, Markku Alén diadalmaskodott. A finn pilóta harmadik alkalommal nyerte meg az aszfaltos versenyt, és ezúttal is egy 1983-as Lancia Rally 037-est terelgetett. Alén mögött az olasz, Enrico Brazzoli ért célba szintén egy Lanciával. A harmadik pozícióban Giuliano Calzolari-t intették le, aki egy 1979-es Ford Escort RS-el állt rajthoz.A Bujdos Miklós – Milcsevics Lóránt kettős a kategória harmincharmadik helyén zárták a versenyt a Lada VFTS-sel.A Rally Legend-en több WRC-s páros is szerepelt. A legjobb World Rally Car-ral ... induló pilóta Didier Auriol lett. Az 1994-es világbajnok egy Citroen Xsara WRC volánja mögött érte el ezt az eredményt. A második helyen szintén egy Xsara WRC végzett, Armin Schwarz irányításával. A két Citroen mögött két Peugeot 206 WRC ért célba, Stepán Vojtech, Harri Rovanperä sorrendben.A Myth kategóriát Mauro Miele nyerte meg egy 1986-os BMW M3-assal, megelőzve Marcello Colombinit és Roberto Di Giuseppet. Juha Kankkunen technikai hiba miatt idő előtt búcsúzott a futamtól.A Subaru Impreza WRX-el induló Fisher Dániel, Buna Zoltánnal az oldalán a kategória hetedik helyén teljesítették a viadalt

    Rally

  • 2014.03.18. 22:26
    Amikor eldőlt, hogy a magyar rally bajnokságban idén nem engedélyezik a WRC-k indulását,világossá vált a címvédő párosnak, hogy váltaniuk kell. Kazár Miki és Szőke Tomi, a Maximmun Racing Team kettőse , rengeteg lehetőség közül végül egy Ford Fiesta R5 mellett döntött. Igy vágnak neki az idei ORB valamennyi futamának. Az új technika egyszersmind az ismeretlenséget is magában hordozza, ami a nehézségek mellett izgalmat és kihívást vált ki mindenkiből.Ez egy mélyvíz, talán így lehet leginkább jellemezni a jelenlegi helyzetet fogalmazott Kazár Miki. Mi is támogattuk, hogy idén ne legyenek WRC-k ... a magyar bajnokságban, így ugyanis sokkal szorosabb és izgalmasabb versenyeket láthatnak majd a nézők. Nagyon bízom benne, hogy a legjobbak között mi is ott leszünk majd, bár nagyon sokat kell tanulnunk. Máshogy kell vezetni az R5-öst, mint a WRC -t. Az viszont tény, hogy az R4-es ellenfeleink előttünk járnak, hiszen nekik több éves tapasztalatuk van ezzel a technikával kapcsolatban, mi pedig most kezdjük el gyűjteni ezeket. A közönség viszont mindig az újdonságokra, az érdekességekre kíváncsi, reméljük így lesz ez most is és nagy lesz az autó iránti érdeklődés. Lehet, hogy nem lesz elég ... megadatott tekintett vissza az előző szezonra Szőke Tomi. Most viszont újra kell tanulni mindent. Új autó, új stílus, viszont a csapatunk továbbra is a régi. Ugyanazokkal az irányunkban elkötelezett gárdával dolgozunk, akik hozzásegítettek minket a tavalyi sikerhez. Mindenki lelkes, készül és izgatott a szezonnyitó előtt. Számomra az R5-össel kapcsolatban a biztosítékot Beppo Harrach jelenti, aki jól ismeri a magyar viszonyokat, pályákat, ő fog segíteni nekünk. Végig visszük ezt a projektet, mert hiszünk az irányban és hiszünk magunkban.A Maximmun Racing Team kettőse szerint a WRC után meg kell szokni

    Rally OB

  • 2013.12.11. 21:31
    A pénteki teszten egy Skoda Fabia WRC-vel remekelt Turán Frigyes és navigátora, Nemrava Ferenc, ám a visszavezető úton feladta az autó. A Tagai Racing Teamnek köszönhetően azonban magabiztosan állhattak rajthoz vasárnap, ugyanis a TRT-től kaptak egy S2000 Peugeot 207-et.Olyannyira jól sikerült a verseny, hogy végül több mint 45 másodperces előnnyel vitték célba az frissen szerzett autót. Az első gyorsot követően végig az élen autóztak, átlagsebességük 102 km/h volt."Fantasztikusan jól éreztük magunkat! Nagyon nehezek voltak a körülmények, mert az első körben lefagyott, csúszós pályákon mentük ... FrigyesZsiros Gábor és Csibi Tibi, akik szintén a Twist Turán Motorsport színeiben indultak egy Skoda Octavia WRC-vel, az abszolút 9. helyen, az amatőr kategória élén zárták a mai napot."A célkitűzéseinknek sikerült megfelelni, hiszen az abszolút 10-ben akartunk végezni. Sokáig tartottuk a 8. helyet, de a végén sajnos visszacsúsztunk. Az amatőr kategóriát így is megnyertük. Gratulálok Csibi Tibinek, aki hibátlanul navigált, pedig most először ült ilyen autóban. Az abroncsok nagyon jók voltak, és szeretném megköszönni Friciéknek, hogy a Twist Turán Motorsport csapatában, de pilótaként vehettem részt ezen a

    Amatőr rally

  • 2013.11.11.
    MHH Rally Team, Subaru Impreza WRC S12 Mecsek Rali 2013. november 10. Krózser második lett a Mecsek Ralin Kiválóan sikerült Krózser Menyhért és Papp György bemutatkozása a Subaru Impreza WRC S12-vel. Az MHH Rally Team páros a Mecsek Rali utolsó gyorsaságiján a negyedikről a második helyre ugrott előre úgy, hogy csak a célban szembesültek vele, dobogós helyezésért harcoltak. Mivel ez a szakasz egyben erőgyorsasági is volt és második időt autóztak rajta, így 15 + 4 ponttal gazdagodtak, ami több volt, mint az idén eddig szerzett pontjaik száma. Krózser számára ez az abszolút második hely ... fel sem merült bennem, hogy az abszolút második helyért versenyzünk. A célban nem volt kiírva idő, ezért félreálltunk és mondtam Papp Gyurinak, nézze már meg, mit jöttünk. Kazár navigátora, Szőke Tamás mondta, hogy adtunk nekik húszat, Herczignek 13-at. Végül a feleségemet hívtam fel, hogy mi lett a vége. Ő mondta, hogy másodikak lettünk. Nagyon örülök ennek az eredménynek. Az idén többször elkerült minket a szerencse, de nagyszerű érzés így, egy ilyen gyorsaságival és egy második helyezéssel befejezni a szezont. Ez volt az első versenyünk az S12-essel, ami az előző Subaru WRC-nkhez képest is ... nyugodtan tudtam versenyezni, biztos voltam benne, hogy az autó tökéletes. Az eredményekből látszik, hogy az autó képes akár a győzelemre is. Ennyi teszttel és rutinnal a hátunk mögött most erre voltunk képesek, de nagyon örülünk ennek a második helynek, ami nagy lökést adott a csapatunknak. A Mecsek Rali végeredménye 1. Turán–Csökő, Ford Focus WRC, 1:10:24,3 2. Krózser–Papp, Subaru Impreza WRC +1:19,5 3. Herczig–Bacigal, Skoda Fabia S2000 +1:29,6 4. Kazár–Szőke, Citroën Xsara WRC +1:37,0 5. Bútor–Tagai, Peugeot 207 S2000 +2:43,1 6. Ollé–Czakó-Budai, Ford Fiesta S2000 +2:54,2 7. Balogh–Holczer ... , Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +3:25,3 8. Spitzmüller–Juhász, Mitsubishi Lancer Evo X +3:54,7 9. Matics–Zejda, Mitsubishi Lancer Evo IX RS +4:15,8 10. Osváth–Farnadi, Mitsubishi Lancer Evo IX +4:46,7 Az erőgyorsasági végeredménye 1. Turán–Csökő, Ford Focus WRC, 15:42,9 2. Krózser–Papp, Subaru Impreza WRC +13,9 3. Herczig–Bacigal, Skoda Fabia S2000 +27,1 4. Kazár–Szőke, Citroën Xsara WRC +34,4 5. Ollé–Czakó-Budai, Ford Fiesta S2000 +40,0 Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékek, Bernardo MHH Rally Team Rally
  • 2013.07.12.
    Veszélybe kerül a top speed? A felkészülés szempontjából minden optimálisan alakul a Maximmun Racing Teamnél. A 20. Veszprém Rally előtt Kazár Miklós és Szőke Tamás egy rendkívül „munkás” csütörtöki teszten vett részt, pénteken pedig a pályabejárással hangoltak az idei bajnokság harmadik futamára. Az ORB-ben pontveszteség nélkül listavezető kettős a bakonyi murván is folytatná a jó szereplését, amihez valamennyi feltétel adott. - Kimaradt két hónap, ezért egy kicsit vissza kellett rázódni a kerékvágásba – fogalmazott a teszt után Kazár Miki. – Nem csak a Mitsubishi, hanem a Xsara WRC is ... csúszkál, amihez azért hozzá kellett szokni. Gyakorlatilag egy komplett Veszprém Rally a lábunkban van, hiszen 140 kilométert mentünk a teszten. Nagyon jól eset, de nyilván a verseny egészen más lesz. A hétvége nem tizenöt-húsz, hanem több mint ezer kanyarról és pokolian gyors egyenesekről szól majd. Kíváncsi vagyok, hogy megdől-e a WRC-s top speedünk… Nem elképzelhetetlen. Az egri szezonnyitón 223 km/óra volt a legmagasabb sebességünk, most sanszos, hogy egyes részeken még ettől is gyorsabbak leszünk. Ezen a csapat olasz tagjai is meglepődtek, hiszen nálunk nem jellemző, hogy murván így lehet ... szempontjából is. A 20. Veszprém Rally (ORB) programja: Július 13. (szombat): GY1 - Márkó - Jutaspuszta/1 GY2 - Márkó - Jutaspuszta/2 Július 14. (vasárnap): GY3 – Kislőd – Szentgál/1 GY4 – Szőc - Hegyesd/1 GY5 - Vigántpetend/1 GY6 – Kislőd - Szentgál/2 GY7 – Szőc – Hegyesd/2 GY8 - Vigántpetend/2 GY9 – Kislőd - Szentgál/3 GY10 – Szőc - Hegyesd/3 Ünnepélyes eredményhirdetés, Veszprém Aréna 15.55 17.40 08.00 08.48 09.23 11.55 12.43 13.18 15.50 16.38 17.58 50 pont 33 21 16 15 14 Az ORB állása két futam után: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S200) 3 ... . Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX) 4. Melichárek Jaroslav, Melichárek Erik (Citroen C4 WRC) 5. Krózser Menyhért, Fodor Géza (Subaru Impreza WRC) 6. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.07.10. 13:41
    verseny alatt többet fejlődtem és tanultam, mint itthon egy komplett szezon alatt. Ezt a tapasztalatot kihasználva úgy tervezem, hogy jövőre itthon nem is fogok indulni, hanem kizárólag az ERC-n szeretnék versenyezni. A kérdés másik részére azt tudom mondani, hogy igazi tapasztalat nélkül mit sem ér egy sok pénzzel megrakott jó autó sem. Racing.hu: Szemmel láthatólag nagyon gyorsak vagytok az idén, amiből azt gyanítom, hogy van valami konkrét eredmény, amit biztosan el szeretnél érni. Mi ez az eredmény, amivel az év végén elégedett lennél?Botka Dávid: Itthon így, hogy a WRC-k mehetnek, elég nehéz ... versenyeznie a WRC-kkel. Ez nem fair, és szerintem butaság is. Romániában ugyanaz a helyzet, mint, ami itthon volt tavaly, hogy egyforma autókkal versenyzünk, ott van Francios Delecour és Szabó Gergő, akikkel nagyon jó versenyezni, partnerek, segítenek, és én nagyon-nagyon élvezem az ottani versenyeket. Van 4 darab Super 2000-es autó, és 6 vagy talán 8 R4-es. Na velük lehet versenyezni! Itthon azzal, hogy beengedték a WRC-ket éppen ezt veszítettük el. Ezért próbálunk nyitni idén Románia felé, jövőre pedig ezért szeretnénk részt venni az ERC-n, mert mi bajnokságot szeretnénk nyerni és nem csak menni ... , végig a pályákon. Racing.hu: Ha már szóba hoztuk a WRC-ket, akkor áruld azt el nekem, hogy te tervezel e esetleg egy WRC-t csatasorba állítani?Botka Dávid: Sokat gondolkodtunk már mi is ezen. Volt is úgy hogy vettünk egyet. De többre tartjuk azt, ha 2014-ben külföldön tudunk versenyezni, akár egy egész szezont az ERC-n, de minimum 8-10 futamot, ott akár megszerezni egy bajnoki címet az többet ér nekünk, mint itthon végig csinálni egy szezont WRC-vel. Hatalmas különbség van a kettő között fejlődés szempontjából is. Mivel én még fiatal vagyok bőven tudok fejlődni, az ERC-n pedig garantáltan óriási ... mehetünk, aztán kiderül, hogy sikerül majd. Az, hogy én ismerem ezeket a szakaszokat az nagyon sokat számít. Ez is segít majd abban, hogy a maximumot tudjuk kihozni magunkból minden körülmény között. Racing.hu: Milyen viszonyban van Botka Dávid a murvával? Botka Dávid: Nekem azt mondták, hogy jobban megyek murván, mint aszfalton, remélem, hogy ez most látszani is fog. 2012-höz képest teljesen mások a beállítások. Úgy érzem, hogy el tudjuk majd kapni Norbit, de a WRC-kkel nem hiszem, hogy fel tudjuk venni a versenyt, nem gondolom, hogy lenne ellenük esélyünk, de nem adjuk fel, azt is megpróbáljuk A hazai és a román bajnokságban is a dobogón áll pillanatnyilag Botka Dávid, de nem elégszik meg ennyivel: Veszprémben a WRC-s versenyzők „bajszát szeretné megrángatni” Romániában pedig a bajnoki címet akarja év végén begyűjteni a 2014-ben már az ERC-n indulni vágyó fiatal tehetség. Három sorban, három bajnokságról írtunk ebben a rövid bevezetőben, de Dávid mindezeket bőséggel-jósággal kifejtette a vele készült interjúnkban.

    Rallye Országos Bajnokság, Rallye ERC

  • 2013.05.14.
    Észjátékot nyertek Miskolcon Vasárnap este különleges élményben lehetett része Kazár Miklósnak. Néhány kilométerre az otthonától, a saját városában ünnepelhették a szurkolók, a versenytársak és a csapattagok. A sikert természetesen nem adták ingyen: kőkeményen meg kellett dolgozni azért, hogy Eger után, a 19. Mojito Lemon Miskolc Rallyn is győzelmet ünnepelhessen. A Citroen Xsara WRC a bajnokság második futamán is tökéletesen működött, az eltervezett taktikát pedig Miki és Tom tökéletesen végrehajtotta. Az első napon az éj leple alatt Lillafüred és Mályinka között a 23 kilométer hosszú ... kettőse. Az utolsó szakasz megnyerésével ezúttal is 25 egységgel gyarapították az idei termést, tehát százszázalékos teljesítménnyel állnak az ORB élén. - Óriási hálával tartozunk a csapatnak, hiszen ismét egy tökéletes Xsara WRC-t bocsátottak a rendelkezésünkre - tette hozzá Szőke Tamás. - Nagyon nehéz verseny volt, az éjszakázás mellett, a másnapi esőzéssel, és még a jégveréssel is meg kellett birkóznunk. Az utolsó kör előtt emiatt elég sokat várakoztunk, de szerencsére ez nem ment a teljesítményünk rovására. Győztünk!!! Immáron másodszor ebben az évben, ami óriási eredmény. Csak titkon, vagy még ... kellő önbizalmat adhat Mikiéknek a folytatásra. Ráadásul két hónap múlva egy murvás hétvége következik Veszprémben. Kazár Miklósról köztudott, hogy a lazább útfajtát jobban kedveli, ráadásul a három aktív hajtás miatt a Xsara WRC-nek is fekszik majd az a verseny. Úgyhogy a két győzelem után, tovább támad majd az éllovas páros a bakonyi nyárban. A 19. Mojito Lemon Miskolc Rally végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 1:12:21,5 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) +57,8 3. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:48,5 4. Krózser Menyhért, Papp ... György (Subaru Impreza WRC) +2:21,5 5. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX R4) +2:25,7 6. Rongits Attila, Hannus László (Mitsubishi Lancer EVO IX) +4:39,1 Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.05.13. 08:42
    19. Miskolc Rally & XI. Ózd Rally 2013 action HD19. Miskolc Rally - Bükkszentlászló - BükkszentkeresztKazár Xsara WRC startHajóka.hu fanok és hangos autók19. Miskolc Rally & XI. Ózd Rally Crashes 2013Miskolc Rally 2013 (Lada tetőn)Ózd Rally 20132013 ózd rte gy 3 Molnár Feri Czinege LaciTurán Focus WRC start

    Rallye

  • 2013.05.10.
    MHH Rally Team Krózser Menyhért–Papp György, Subaru Impreza WRC, Miskolc Rali előzetes Markovics György–Német Gábor, Honda Civic Type–R, Miskolc Rali előzetes Fodor Géza, Országos Gokartbajnokság, Kecskemét előzetes 2013. május 9. Három fronton támad az MHH Rally Team Sűrű hétvége elé néz az MHH Rally Team, hiszen két helyszínen összesen három autóval szállnak versenybe. A csapat zászlóshajójával, a Subaru Impreza WRC-vel Krózser Menyhért és Papp György áll rajthoz a Miskolc Ralin és szeretne az egri hetedik helynél jobbat elérni. Hosszú kihagyás után újra volán mögé ül Markovics György ... , hogy ő is sikeres lesz a Hondával. Remélem, a Miskolc Ralin is sok néző lesz és örömet fogunk okozni nekik a WRC-vel. Markovics György: – Nagyon örülök a lehetőségnek, hogy az MHH Rally Team színeiben újra komoly versenyautóval állhatok rajthoz. 2006 óta csak hobbiból indultam, nagyrészt Ladával. Most egy A-s Honda Civickel térhetek vissza, ami nagyon jó autó, műszakilag tökéletes állapotban van, abszolút alkalmas a kategória győzelemre, rettenetesen tetszik. Ilyen nagy elsőkerekes autóval utoljára 2003-ban mentem, még a Ford Escort Maxival. Teszten sokat ültem a Hondában, úgyhogy ismerem ... , nagyon sok beállítási adatunk van hozzá, de azért kell majd egy kis idő, mire biztonsággal megtalálom vele a tempót. Annak ellenére, hogy most én is indulok, továbbra is együtt dolgozunk Menyával a csapatban. Együtt készültünk a versenyre, együtt állítottuk be a Subarut és a Hondát is, aminek nagyon örülök, mert hatalmas élmény a WRC-n dolgozni. A közös szereplés pedig még nagyobb motivációt ad. Fodor Géza: – Furcsa lesz Kecskeméten indulni, miközben a csapat másik fele a Miskolc Ralin versenyez. Biztos vagyok benne, hogy forródróton tartjuk majd a kapcsolatot. Tavaly óta versenyzek az Országos MHH Rally Team Rally, Gokart
  • 2013.04.27. 20:42
    Racing.hu: Régen láthattuk nevezési listán Turi Tamás nevét. A miskolcin viszont ott szerepelsz az 5-ös kategóriában, ami ugye nem a WRC-ket foglalja magába. Milyen autóval álltok rajthoz Miskolcon?Turi Tamás: Egy R3-as Renault Clioról van szó, ezt nem túl régen már kipróbálhattam az Euroringen egy kis teszten.Racing.hu: Mit árulhatsz el erről az autóról?Turi Tamás: 250 lóerő körül van a teljesítménye, elég jó és kezes autó a tapasztalataim alapján, de sajnos sokkal közelebbit nem tudok még mondani. Bízok benne, hogy sikeresen tudunk majd vele szerepelni.Racing.hu: Teszteltek e még vele vagy ... éjszakában. Majd meglátjuk. Remélem, hogy nem lesz semmilyen probléma…Racing.hu: Bármerre megyünk a „Turistákkal” mindenütt tele van a domboldal, még ha Turi Tomi nincs a pályán, akkor is. Eger és Miskolc pedig egyaránt közel áll hozzád, itt lehet a szurkolótáborod keménymagja. Melyik futamot érzed igazán hazai versenyednek? Turi Tamás: Nehéz választ adni, hiszen mindkettő közel áll hozzám. Már Egerben is szerettünk volna indulni, WRC-vel, de az nem sikerült. Most kaptunk egy jó ajánlatot a Takács Motorsporttól, megpróbáljuk ezt az autót. Tehát nem érzelmek, hanem a lehetőségek miatt kezdjük el most az ... évadot. Racing.hu: A Renault-val egész évre terveztek?Turi Tamás: Most azt mondom, hogy megpróbáljuk ezt a futamot Miskolcon, aztán a többit majd meglátjuk, mi még nem adtuk fel a WRC projektet, amennyiben összeállna minden hozzá, akkor nem zárkóznánk el előle, hogy a királykategóriában folytassuk az évet.Racing.hu: Köszönjük a beszélgetést és sikeres célba érkezést kívánunk nektek a miskolci futamra! Salánki Gábor Sokak szeme csillant fel, amikor a miskolci nevezési listán megtalálta Turi Tamás nevét, aki Somogyi Pállal vág neki az év második futamának. A listából csak az derült ki, hogy az 5-ös kategóriában rajtolnak el a srácok, ide pedig a WRC és az összkerék hajtás nem fér be. Tehát biztosan új autóval ismerkedik meg 2004 abszolút magyar bajnoka. Az új autóról és a miskolci részletekről Turi Tomit kérdeztük.

    Rallye Országos Bajnokság, Miskolc Rallye

  • 2013.04.09.
    MHH Rally Team Krózser Menyhért–Fodor Géza, Subaru Impreza WRC, Eger Rali 2013. április 8. Nagyon bevált Az Országos Ralibajnokság abszolút értékelésében az ötödik helyet szerezte meg Krózser Menyhért és Fodor Géza az Eger Ralin. Az MHH Rally Team párosa most versenyezett először a Subaru Impreza WRC-vel, amely úgy tűnik, beváltotta a hozzá fűzött reményeket. „Abszolút elégedettek vagyunk a saját magunk és az autó teljesítményével is” – mondta Krózser Menyhért, aki az első WRC-s versenye után nem tudta leplezni örömét. „Nagyszerű élményt jelentett az autó. Sokan nem hittek benne, hogy ... ezzel a technikával fel lehet venni a versenyt az élmezőnnyel, de sikerült megmutatnunk, hogy lehetséges.” „Nagyon sok tapasztalattal lettünk gazdagabbak. Az első napon, az esőben, gyorsabbak voltunk, akkor a negyedik helyen álltunk. Másnap szoros volt a verseny, öten voltunk 12 másodpercen belül, de a száraz pályán nem tudtam elég gyorsan menni. A WRC-nek nincsen nagy titka, egyszerűen csak adatok kellenek hozzá, hogy az egyes körülmények között hogyan viselkedik, ha valamit állítunk rajta, akkor arra hogyan reagál, milyen gumival mikor gyors stb. Ezeket kell kitapasztalnunk és akkor még ... gyorsabbak lehetünk.” „Az első verseny előtt tippelni sem mertem, hogy milyen eredményre számítunk, de most már egyértelmű a célunk: az első háromban szeretnénk végezni. Ehhez persze sokkal jobban ki kell autóznunk a Subarut, de a feladat adott.” „Fodor Géza három év szünet után ült vissza navigálni, de olyan érzésem volt, mintha csak tegnap szállt volna ki mellőlem. Nagyon élveztük a közös versenyzést.” „A célban sokan kérdezték, hogy mennyire vált be a Subaru WRC, és mennyire érzem jó döntésnek. A válaszom: Nagyon!” Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem MHH Rally Team Rally
  • 2013.04.09.
    Tökéletes csapatmunka volt Közel negyvenöt másodperces előnnyel nyerte meg a magyar rallybajnokság nyitó futamát Kazár Miklós és Szőke Tamás. A Maximmun Racing Team kettőse a 9. Eger Rallyt végig uralva szerezte meg a maximális pontszámot. A Citroen Xsara WRC-vel a miskolci pilóta és régi-új navigátora tízből nyolc gyorsasági szakaszt húzott be, köztük az utolsót is, ami plusz öt pontot jelentett a futamgyőzelem mellé. - Az utolsó körben már óvatosan mehettünk volna, de nem volt szívem visszaengedni a gázpedált - mesélte az élményeit a futam után Kazár Miklós. - Nem akartam kizökkenni a ... beljebb és beljebb engedtem az autót, de ettől is több van benne. Nagyszerűen rendezett szezonnyitó után vagyunk, és az élmezőny is remek csatát vívott egymással. A hazánkba ismét visszatért WRC-k és az S2000-es autók csatája pedig külön pikantériát jelenthet ebben az esztendőben. Nagyon boldog vagyok, hogy a tavalyi bajnoki cím után ilyen jól kezdtük az új idényt is. Ezért pedig nagy-nagy köszönet jár az olasz csapatunknak és a francia mérnökünknek, akik egy nagyon gyors és megbízható technikát bocsátottak a rendelkezésünkre. Szőke Tamás szája is fülig ért az egri célban. Kazár Miklós régi-új ... gondoltuk, hogy az elején még ismerkedni kell a technikával, de nagyon hamar ráéreztünk a Xsara WRC-re. Utána pedig egy hatalmas örömautózás volt, szerintem nem csak gyorsan, hanem látványosan is közlekedtünk a hevesi utakon. Kazár Miklós külön hozzátette: úgy véli, hogy a magyar rallysport egy hatalmasat lépett vissza a négy-öt évvel ezelőtti állapotához. Azokhoz az időkhöz, amikor több tízezer ember volt kíváncsi a mezőnyre és a királykategóriás autókra. - Már most látszik, hogy a nézők a WRC-kre kíváncsiak - folytatta az egri futamgyőztes. - Az embereket olyan dolgok érdeklik, amit a hétköznapokon ... (Citroen Xsara WRC) 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) 3. Melicharek Jaroslav, Melicharek Erik (Citroen C4 WRC) 4. Grzyb Grzegorz, Hundla Robert (Skoda Fabia S2000) 5. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX.) 6. Bútor Róbert, Tóth Imre (Peugeot 207 S2000) +44.1 +54.3 +1:29.5 +1:31.3 +1:37.8 Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.08. 17:58
    9. EGER Rallye 2013 HDlepoldsportvideo.hu:9.Eger Rallye 2013.HD pure soundEger Rallye 2013 - ORB + Historic - SS6Eger Rallye 2013 - Rallye2 - SS3Eger Rallye 2013.04.07. - Bibliák I. - Gyarmati A. bukásEger Rally 2013 CrashesEger rallye 2013Eger rallye 2013 Molnár Feri -Czinege László gy5 Bátor - TerpesEger Rallye 2013.04.07.Eger rally 2013 Kazár Miklós Citroen Xsara WRC JUMPOnboard 9. Eger Rally 2013, OS9 Bator - Terpes, Schenk/Handwerker9. Eger Rallye 2013 (Action&Crash)

    Historic, Rally

  • 2013.04.05.
    Ismerkedés és pontgyűjtés Szerdán este megérkezett Olaszországból a Citroen Xsara WRC, amely egészen a 9. Eger Rally végéig Kazár Miklóst és Szőke Tamást szolgálja majd. A bajnoki címvédő és régi-új navigátora a teszten tovább barátkozott a technikával, hogy az idénynyitó hétvégén minél eredményesebben szerepeljenek. Kazár Miklós szerint nagyon sokat jelent, hogy már volt egy randevújuk a WRC-vel, így már sejtik, hogy mire számíthatnak. - Nagyon pozitív élmény volt számunkra az olaszországi teszt - tette hozzá a bajnoki címvédő. - Ezek az autók úgy vannak kialakítva, hogy könnyen ... egyszerűsítettünk az itinerünkön is. Természetesen szeretnénk nyerni, de nagyon hosszú a bajnokság. Elsődleges célunk, hogy a mostani hétvégén célba érjünk és a lehető legtöbb pontot gyűjtsük. Az időjárás kiszámíthatatlansága a verseny kimenetelének egyik fő meghatározó eleme lesz. Vizes, havas, de akár száraz pályák is fogadhatnak bennünket. Sok múlik majd azon, hogy miként mérjük föl a körülményeket. Szőke Tamás szerint ebből a szempontból egy orosz rulett várható Egerben. Minden teljesen kiszámíthatatlan, így az is, hogy a WRC mekkora előnyt jelent majd számunkra. Ettől függetlenül hatalmas várakozás előzi ... meg az esztendő első bajnoki futamát. - Nagyon időjárásfüggő lesz ez a hétvége - nyilatkozta Szőke Tamás. - Rengeteg múlik majd a gumikon és a beállításokon. A Citroen Xsara WRC-nek 215 km/h a végsebessége, de ezt biztos, hogy nem lehet majd kihasználni. A turbó lévén a kigyorsítás a kanyarsebesség és a fékerő tekintetében lehet némi előnyünk, ami esős körülmények között akár el is tűnhet. Lassan fogunk kezdeni, de amint belaktuk az autót, versenytempóra kapcsolunk. Az olaszországi próbaút fantasztikus élményt nyújtott számunkra, már most beleborzongok, hogy milyen érzés lesz a Dobó Téren ... közönségnek is megfelelni, hiszen az ilyen gyors és látványos autókra kíváncsi mindenki. Ötven tesztkilométer után a kezünkben és a lábunkban igyekszünk majd a versenyen is bizonyítani. Azt viszont tudomásul kell vennünk, hogy a WRC tekintetében még nincs akkora rutinunk, mint egy-két riválisunknak. Éppen ezért nem szabad türelmetlennek lennünk, pontokat kell gyűjtenünk, mert minél több van belőle, annál nagyobb álmaink válhatnak valóra a szezon végén. A 9. Eger Rallye (ORB) programja Április 5. (péntek), Ünnepélyes rajtceremónia, Eger, Dobó Tér, 19.30 Április 6. (szombat), gyorsasági szakaszok GY1 Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.03.31. 20:30
    , hiszen így a válság – reméljük- végére el kellett adnom jó pár autómat. A legnagyobb bánatomra meg kellett válnom a sok sikert begyűjtő Toyota Corolla WRC-mtől is. Azzal Turi Tamás és Vizin László is remekül szerepelt korábban. Jelenleg egyetlen autóm van, egy Subaru Impreza WRC.Racing.hu: És az N-es autók? Azok sincsenek meg? Budai Béla: Azokat is eladtuk. A válság sajnos mindenkit alaposan megvisel(t) a magyar rallye-s társadalomban. Minket is. Így ez az egy Subaru WRC árválkodik nálunk jelenleg. Vele járunk versenyekre. Tavaly és tavalyelőtt Csehországba jártunk, most pedig a vőm, Maricsek ... Miki segítségével találtunk rá egy román bérlőt Victor Baldescut. Racing.hu: Bár már találkoztunk párszor ezzel az autóval, de szerintem sokan örülnének, ha azért bemutatnánk egy kicsit… Mi vele a terv? Idén láthatjuk itthon, Magyarországon a bajnokságban a Budai féle Impreza WRC-t?Budai Béla:Remélem, hogy fogjuk látni. Most vagyunk éppen nyakig a szerződés kötésben, remélem, hogy mire hazaérünk – pláne ebben a nagy hóesésben- addigra sikerül mindent letisztáznunk és akkor úgy néz ki, hogy Krózser Menyhért (Menya) menne az autóval az ORB-ben, egész évben. Az autóról amit elmondhatok az az ... . Nem mindegy, hogy kinek adjuk oda, a szerződést pedig nem ártana mindkét félnek betartania, és ez pedig rám is vonatkozik. Racing.hu: Mint mondtad van hely bőven a garázsban. Terveztek e autóvásárlást?Budai Béla: Egyelőre nem. A rallye világ elmegy mindenféle irányba. Először jöttek ezek az 1600 ccm-es WRC-k, most próbálják ezt az R5-ös kategóriát. Mivel nekünk csak egy szériaautónk volt, mert próbáltunk mindig gyári autókat, A-sokat és WRC-ket vásárolni. Hogy ez most milyen irányba megy el, azt nem tudni. Mivel a hazai szövetség és az F.I.A. is igyekszik minél olcsóbbá tenni ezeket az ... úgynevezett „mini WRC-ket”, ezért meg kell várni ezt az egy-két évet, hogy eldőljenek a dolgok és kiderüljön, hogy mit érdemes venni. Az R5-öst, ha jól tudom a Peugeot csinálja, de talán a Hyundai, a Volkswagen és még több gyártó is belevágott ebbe témába, tehát érzésem szerint most ki kell várni, hogy mi is lesz pontosan. Racing.hu: Ezt a WRC projektet leszámítva mivel telnek a hétköznapjaid? Budai Béla: Autókereskedéseink vannak Siófokon és Kaposváron. A márkakereskedést már befejeztük, visszaadtuk, mert annyira visszaesett az értékesített új autók száma, mind Magyarországon, mind pedig ... autó és WRC. De ezzel elvesztettük ugye a nézőket. Nagyon jók ezek a Mitsubishik, amikkel – szögezzük le- semmi bajom sincs, csak mikor már a tízedik prüttyög el egymás után ugyanúgy… Nagyon sok nézőt vesztettünk emiatt. És nagyon sok nézőt vesztett a rallye sport is vele! Úgyhogy én úgy gondolom, hogy az A-s autók és a WRC-k visszahozásával várhatóan elkezdünk egy kicsit elindulni felfelé. Megjelentek a WRC-k a nevezési listákon is és ez biztosan vonzza majd az embereket is a pályák mellé. Régen a világot körbejártuk, a világbajnokságra elmentünk, hogy ilyen autókat láthassunk. Ezért is

    Rally OB

  • 2013.03.21.
    Kazár, Szőke és a WRC A Maximmun Racing Team a tavalyi abszolút magyar bajnoki cím megszerzése után, idén is a csúcsra tör. Éppen ezért legfőbb partnereink számára ezúton jelentjük be a 2013-as esztendőre vonatkozó legfontosabb változásokat. Pontosan azért, hogy az eredményes versenyzésünket elősegítő cégek ne a sajtóból, hanem közvetlenül a csapattól értesüljenek a fejleményekről. Az idei magyar rallybajnokságban Kazár Miklós mellett Szőke Tamás navigál majd. A páros 2010-ben már versenyzett együtt, három év kihagyás után most ismét egymás sikeréért küzdhetnek majd az autóban. És, hogy ... milyenben? Mivel idén ismét lehetőség nyílik WRC-vel nevezni a hazai sorozatban, a Maximmun Racing Team úgy gondolta, hogy a címvédés csak a királykategóriába tartozó technikával lehetséges. A Kazár Miklós, Szőke Tamás egység ezért mind a hat futamon a világbajnokságon már nyolc alkalommal diadalmaskodó Citroen WRC-vel veszi föl a versenyt a legnagyobb riválisokkal. A nagyközönség számára a jó hírt a Mammut Bevásárlóközpontban jelentjük majd be, a szezonnyitó Eger Rally előtt. Maximmun Racing Team
  • 2013.01.20. 21:24
    A verseny utolsó napja egyáltalán nem volt kalandmentes, mivel az utolsó két szakaszt biztonsági okokból törölték az összegyűlt rengeteg néző miatt. A nap elején Novikov hagyott el egy kereket az autójáról, majd Hänninen is kiállni kényszerült, de a nap csattanóját Latvala szolgáltatta, aki nem sok ép elemet hagyott Volkswagen Polo WRC-én, mivel alaposan körbetörte minden irányból.A korai finis után tehát Loeb győzött, Ogier -először élesben a Volkswagen Polo WRC-vel- és Sordo előtt.Végeredmény:1.Loeb (Citroën DS3) 5:18:57,22.Ogier (Volkswagen Polo) 5:20:37,13.Sordo (Citroën DS3) 5:22:46,24 ... .Hirvonen (Citroën DS3) 5:24:23,55.Bouffier (Citroën DS3) 5:27:10,36.Östberg (Ford Fiesta RS) 5:31:00,97.Prokop (Ford Fiesta RS) 5:42:24,58.Wiegand (Skoda Fabia S2000) 5:48:31,79.Burri (Peugeot 207 S2000) 5:54:35,410.Kosciuszko (Mini Cooper WRC) 5:55:25,2

    WRC

Előző 4 / 8 Következő