Keresés

Találatok száma: 16
Előző 1 / 1 Következő
  • 2016.09.16. 14:46
    Rallye2.hu: A Székesfehérvár Rallye mondhatni, hogy kalandosra sikerült nektek, ami után két hetetek sem volt rá, hogy a Baranya Kupára fölkészüljetek.Fábián Dániel: Nem kísérte sok siker a székesfehérvári szereplésünket, mert már az első etapon elektromos problémák jelentkeztek a VFTS-ünknél. Megállt a kocsi, így visszavontattuk a szervizbe, ami után szuperrallyeval folytathattuk a versenyt. A hosszú kőhányási gyorsasági sajnos etap lett így csak két gyorsaságit mehettünk, majd újra az elektronika adta meg magát, emiatt pedig végleg feladtuk a versenyt. Ezt az elektromos hibát kellett ... orvosolnunk a Baranya Kupáig, amit sikerült is megjavítanunk, köszönet érte a szervizcsapatunknak, illetve a támogatóinknak, hogy ott lehettünk a versenyen. A gátlókon módosítottunk még, ám ezektől eltekintve teljesen tökéletes volt a kocsink, nyugodtan indultunk el a komlói versenyre.Rallye2.hu: Voltatok már korábban a Baranya Kupán?Fábián Dániel: Nem, ez volt az első komlói versenyünk, de nagyon jól éreztük magunkat és minden nagyon tetszett, amíg mentünk. Szenzációsak voltak a gyorsaságik is. Nagy dicséret illeti Markó Tibiéket a rendezésértRallye2.hu: Milyen volt a versenyetek?Fábián Dániel: A ... prológgal kezdtünk és különösen értékeltük, hogy végre lehetett menni utcai gumival is, mert a székesfehérvári prológ az gyakorlatilag szenvedés volt a számunkra. Igyekeztünk kihasználni a lehetőséget arra, hogy szépen, látványosan autózzunk, kiszolgáljuk a közönséget. Ezután jött a szombati nap egyetlen gyorsaságija, a Camping-Árpádtető szakaszon, ahol elsőre azt éreztük, hogy nem autózunk olyan jól, mint, ahogy szeretnénk, de az óra szerencsére mást mutatott. A többiekhez viszonyítva mégis jó volt a teljesítményünk, mert ha az emlékeim nem csalnak, akkor a harmadik helyen mutatkoztunk be a Mecsekben

    Rallye2

  • 2016.08.29. 17:31
    Teszttel kezdődött számodra és navigátorod számara a Baranya Kupa. Hogy alakult, mennyire sikerült megtalálni a beállításokat?- Egyáltalán nem volt jó az autó vezethetősége. Az autó a dobálós részeken le akart esni az útról. Nem volt elég egy sáv ahhoz, hogy egyenesen haladjunk. Ez a kocsi még sosem volt ilyen szörnyű, nem tudom, hogy mi az oka, de vezethetetlen volt a kocsi.Szombaton délután Prológgal vette kezdetét a verseny. Ha jól láttam igazán látványosan közlekedtetek a Hondával. Így is tervezted? Mit szólsz a sok nézőhöz?- Nagyjából így terveztem, jól is sikerült a prológ. Sok néző ... volt, aminek nagyon örülök. Sokkal jobb élmény ennyi ember előtt autózni.A Prológ után három gyors és sajna szervizparkban való hiba feltárás következett.  Miként is sikerültek a gyorsok, mi is hátráltatott benneteket a versenyben?- A prológ után következett a klasszikus mecseki szakasz, a Camping-Árpádtető. Nagyon szeretem ezt a pályát, de már rég mentem rajta, ezért nagy izgalomban vártam a rajtot. Aztán elkezdődött egy igazi görög tragédia.Az első gyorson ötödikben ragadta váltó, így is mentünk át az etapon a szervizig. Ott sikerült orvosolni a problémát, de sajnos csak ideiglenesen. A 2016.08.12-14. Baranya Kupa.Juhász Csaba - Juhász IstvánHonda Civic Type R FD2 - Mitropa Rally CupA Mitropa Rally Cup hatodik futama, a Baranya Kupa volt, itt indultak Juhász Csabáék. Sajnos nem sikerült meglátniuk a célt technikai gond miatt.

    Rally

  • 2016.08.18. 16:57
    munkát végeztek.Miként sikerült a tesztetek?- Az vicces volt. Ott volt csiszi csuszi, voltunk mindenütt a pályán fű széltől, fű szélig. Próbálgattam az autó határait, persze épp ésszel. Nem akartam összetörni az autót.  Kellet hogy menjek vele, nem szerettem volna úgy elrajtolni, hogy egy métert sem mentem vele.Mit szólsz a prológon kint lévő rengeteg emberhez?- Ez megszokott komlón. Markó Tibi mindig csinál olyan rendezvényt, hogy a nézőknek legyen mit nézni. Nem volt újdonság, itt rengetegen vannak mindig.Szombaton a prológ után a Camping - Árpádtető gyors következett. Végig találtatok rajta ... ?- Végig találtunk egyedül a gilicei elágban volt egy megforgásunk, ahol a nézők segítettek bennünket az útra, amit köszönünk is nekik. Vasárnap már hat gyors teljesítése volt a célotok, Hogy sikerült?- Jó volt minden szerintem. Magunkhoz képest minden rendben volt. A verseny végére már a kezem nagyon elfáradt a szervo nélküliség miatt. Az Árpádtető ami elég lobogós volt is tetszett. A hetvehelyi-nél vigyázni kellet, ahogy elrajtolunk pár kanyar után elég rossz volt a pálya talaja, amit Markó Tibi biztos orvosolni fog a későbbiekben, mert lassan ott nem lehet lesz versenyt rendezni. Miként vizsgázott Interjú Kuncz Dezső autóversenyzővel az International Baranya Kupa után, amit a fia navigálása alatt teljesített.Szabó Laci helyett kellett beugornod az International Baranya Kupára fiad navigálásával.

    Rallye2

  • 2016.08.11. 18:30
    szinte minden pályát. Ő inkább megerősít, hogy melyik, s milyen kanyar és hogy következik. Illetve tanítom a gyereket a navigálás fortélyaira.A Prológról a Camping - Árpádtető gyorsra mentek. Mit lehet tudni erről a gyorsról? - Nagy meglepetés nem érhet, mert ismerem ezeket a pályákat, de egy jó felírás életet menthet. A Prológon lesz akin röhögjenek! Elméletileg tudom, hogy kell forgatni a Zsigulit, de gyakorlatban most ki fog derülni hogy a kézifék barátunk lesz, vagy sem. Elsőként a Rallye2 mezőnye fog "takarítani" a pályán. Ez előny vagy hátrány?- Az annyira nem számít, inkább murván lényeges ... célba érjünk. Persze, ha valami kupa az ölünkbe hullik annak tudunk örülni.Ezúton köszönöm Markó Tibinek a segítségét a rajthoz állásunkkal  kapcsolatban!Partnereink segítségét köszönjük! Fém és Műanyagfeldolgozó Kft., Kelet-Épszer Kft., Globál 66 Bt, Norton-4 Kft., Asajah Szinter Kft., Rally-Team Bt Püspökladány, Rallye2.hu, Sprint-Hungária Kft., FO-PU-MIX Kft., Olvisz 98 Kft., VR Hungary, KS Partner Kft., Kärcher, Thermo-Ciklon Kft., Bonymold Kft., Vinogrape Kft., DOMB Média Kft., W-Protect Kft., CM-Logisztikai Kft.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu

    Rally

  • 2016.08.10. 09:53
    Augusztus 12-14-én a Baranya Kupán indulsz Juhász Pisti navigálásával és Honda Civic FD2-vel.Szombaton Komló főutcáján Prológgal kezdődik számotokra a verseny.Itt jó igazán a nézőknek tudtok majd autózni, főleg ha néha meghúzgálod a kéziféket. Jól gondolom?- Tavaly már mentünk a prológon, akkor is a kézifék játszotta a főszerepet. Ez most is így lesz! A Prológról a Camping - Árpádtető gyorsok várnak rátok háromszor is egymás után majd tíz kilométer hosszúságú szakaszon.Mit lehet tudni erről a gyorsról? Mennyire lesz kihordásos a harmadik körre vajon? Hasonlít-e valamely Mitropás ... szakaszra?- Ezek a mecseki pályák nem hasonlítanak semmihez sem. Pont ezért járunk ide minden évben a Baranya Kupára. Biztos,hogy felhordásosak lesznek a pályák, de ez rally verseny, erre számítani kell.Vasárnap két szakaszon háromszor - háromszor kell versenytempóban végig menni. Régről ismert gyorsok lettek berakva. itiner nélkül is végig találtok majd, vagy jó ha előtte bejárjátok majd a pályákat? Itt is kétszer lehet majd végig menni rajtuk, mint a külföldi pályákon?- Itt nincs ennyire lekorlátozva a pálya bejárás. Valóban jól ismerjük ezeket a gyorsaságikat, ez most előny lehet nekünk a külföldi

    Rally OB

  • 2014.08.16. 21:04
    gumiijaink. Nem hoztuk plusz garnitúrát erre a versenyre, mert csak tesztelni akartunk, de annyira meleg volt és annyira nagy volt a tapadás, hogy minden körben új gumit kellett felrakni és egyszerűen elfogytak a nap végére. Az utolsó körben már olyan keveréket tettünk fel, ami sajnos, közel sem volt ideális, de annak volt a legjobb a mintája.Összességében az abszolút 7. helyen végeztünk, elégedett vagyok, amiért jöttünk, azt teljesítettük, autóztunk majd 180 kilométert, úgyhogy a Baranya Kupa megfelelően szolgálta a felkészülésünket a szeptemberi Kassa Rallye-ra.Kovács Szabolcs:Nagyon sok kilométert ... árpádtetői szakasz. Bakonyán meg kell találni a megfelelő ritmust, hogy igazán gyors legyen az ember. Számomra a Remeterét - Árpádtető inkább egy bátorságpróba, hisz ott el kell hinni, hogy az autó elfordul azzal a sebességgel, amivel mentek. El kell hinni azt, hogy egy erdei úton ennyivel is lehet közlekedni és át kell kapcsolni az agyadat, egy „kitolunk a fizikával üzemmódba”. Ha ez működik, akkor nagyon gyorsan át lehet azon a pályán szaladni. Nekem inkább a technikásabb szakasz az, ami a szívem csücske, de mind a kettőt imádom, mert mindkettő hazai pálya és pécsi lévén örülök, hogy Mitsubishivel is

    Rally OB, Autocross

  • 2013.11.08.
    egy teljes körű miskolci sporthétvége részese lehet mindenki, aki vállalkozik erre az utazásra. Minden szempontból felkészültünk, ismerjük a pályákat, az ellenfeleket, a kilenc pont előny pedig jó alap arra, hogy a végén felérjünk a csúcsra. Kazár Miki pályafutása során már a 21. Mecsek Rallyjára készül, igaz ezeknek a versenyeknek a többségét navigátorként a jobb egyből dolgozta végig. Az elmúlt években azonban azt is megtapasztalhatta, hogy „sofőrként” milyen kihívást támasztanak elé a klasszikus és méltán közkedvelt gyorsasági szakaszok. - Ha a komlói futamokat és a Baranya Kupákat is ... – Árpádtető (kör) Ünnepélyes díjkiosztó, Pécs, Széchenyi Tér, Az ORB állása a záró versenyhétvége előtt: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor 3. Turán Frigyes, Zsíros Gábor 4. Botka Dávid, Mihalik Péter 5. Bútor Róbert, Tóth Imre 6. Balogh János, Holczer Dániel - 16.30 (az első autó rajtja) 17.13 10.13 11.11 12.04 15.02 16.00 17.22 (Citroen Xsara WRC) (Skoda Fabia S2000) (Ford Focus WRC) (Mitsubishi Lancer EVO IX) (Peugeot 207 S2000) (Mitsubishi Lancer EVO IX) 91 pont 82 50 44 41 26 Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.08.31. 11:50
    Az öt kilométeres bemelegítést követően vasárnap reggel viszonylag korán, hét órakor kezdetét vette a harc a bajnoki pontokért. Összesen 8 szakaszt és 80 gyorsasági kilométert kellett teljesítenie az indulóknak.Délelőtt a Hetvehely - Golgota (11,2 km) és a Remeterét - Árpádtető (9 km) szakaszokon autózott két ízben a mezőny.Az ebédet követően, pár perccel kettő előtt folytatódott a száguldás. Hetvehely (11,8 km) visszafelé, illetve ismét Árpádtető alkotta a harmadik és a negyedik kör programját. Délután a tempós pályákon túl az eleredő eső is megnehezítette a pilóták és navigátoraik dolgát.A ... Historic küzdelmeit könnyedén, az összes szakaszon a leggyorsabbnak bizonyuló Varga „Cigány” Zoltán és Endrész István nyerte a zöld-fekete BMW M3-sal. A Rallye2 komlói fordulóján a korábbi kétszeres bajnok Órai Balázs és Vrezgó Balázs győzött egy Honda Civic Type-R-rel.Az F csoport első helyét Horváth Balázs és Szabó István szerezte meg. A citromsárga BMW M3-sal versenyző kettős az ötödik szakaszon vette át a vezetést, amit - az előnyüket növelve - meg is őriztek a verseny végéig.Az M csoport (ORB) mezőnyében szinte mindenki a Kassa Rally-ra való felkészülés jegyében vágott neki a Baranya Kupának ... . Itt Ford Fiesta s-2000-sel egyre szorosabb barátságot kötő Ollé Sándor és Czakó-Budai Annamária volt a leggyorsabb.Az őszies, esős idő ellenére a célba érkező versenyzők egytől-egyig elégedettek voltak: Flottul megrendezett, pörgős versenyen vettek részt, ahol a rendező végig tartani tudta az előzetesen kiadott időtervet.Színvonalas, élvezhető verseny volt a 2013-as Baranya Kupa! Baranya Kupa 2013Augusztus utolsó hétvégéjén rendezték az Országos Historic Rallye Bajnokság harmadik és a Rallye2 Bajnokság negyedik fordulóját. Az M csoport és a Baranyai Rallye Sprint vendégművészeivel kiegészülve összesen 86 páros vágott neki augusztus 24-én szombaton a Zobákpusztai Prológnak.Baranya Kupa 2013

    Rallye2, Historic, Rallysprint

  • 2013.08.26.
    tekinthetünk. Ez a legfontosabb, hiszen idén még sok fontos feladatunk van a legjobbak között. A Baranya Kupa programja: Augusztus 24. (szombat): Prológ - Komló -Zobákpuszta Augusztus 25. (vasárnap): GY1 - Hetvehely - Golgota GY2 - Remeterét - Árpádtető GY3 - Hetvehely - Golgota GY4 - Remeterét - Árpádtető GY5 - Golgota - Hetvehely GY6 - Remeterét - Árpádtető GY7 - Golgota - Hetvehely GY8 - Remeterét - Árpádtető Cél, Komló Városház Tér 17.08 (az első autó rajtja) 7.00 7.43 10.00 10.43 13.51 14.30 16.39 17.19 17 .46 ... Kassa előtt épp időszerű Az idei Baranya Kupának szombaton délután nekivág az ifj. Kiss László, Varga Zsuzsanna kettős is. A Maximmun Racing Team párosa a szerencsétlenül alakult veszprémi murvás bemutatkozás után szeretne visszazökkeni a normális kerékvágásba. A hétvége egyértelműen a tesztelést szolgálja, a kassai, és pécsi beállításokat is szeretnék megtalálni. - Több szempont miatt is fontos, hogy itt lehetünk Komlón – fogalmazott a hétvégi versennyel kapcsolatban ifj. Kiss László. – Veszprémben a teszten és a futamon is buktunk, és nem szerettük volna, hogy ez az élmény a következőBaranya Kupa Rally
  • 2013.08.26.
    IX-es, én még nem mentem ilyen autóval. A Baranya Kupa abból a szempontból is tökéletes lesz, hogy összemérhetjük az erőnket a többiekkel. Nem WRC-vel, hanem hasonló technikával. A Pirellitől többen is érkeznek hozzánk, akikkel a tapasztalatokat kiértékeljük a hétvége alatt és után. Ez nagyon fontos, hiszen szeptemberben Kassán már lesz viszonyítási alapunk. A verseny persze verseny. Szeretnénk jól szerepelni Komlón, de az talán még fontosabb, hogy gyűjtsük a versenykilométereket és a gumiváltás után fejlődni tudjunk. A Baranya Kupa programja: Augusztus 24. (szombat): Prológ - Komló ... -Zobákpuszta Augusztus 25. (vasárnap): GY1 - Hetvehely - Golgota GY2 - Remeterét - Árpádtető GY3 - Hetvehely - Golgota GY4 - Remeterét - Árpádtető GY5 - Golgota - Hetvehely GY6 - Remeterét - Árpádtető GY7 - Golgota - Hetvehely GY8 - Remeterét - Árpádtető Cél, Komló Városház Tér 17.08 (az első autó rajtja) 7.00 7.43 10.00 10.43 13.51 14.30 16.39 17.19 17.46 Baranya Kupa Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.08.20. 19:02
    mezőnyre. Az első két körben a 11.2 km-es Hetvehely - Golgota és a 9 km-es Árpádtető - Remeterét szakaszokon versenyeznek a pilóták és navigátoraik, majd ebéd után ismét Hetvehely következik, de már ellentétes irányban délelőtthöz képest. Innen ismét Árpádtető felé veszi az irányt a mezőny, majd egy szervizt követően még egyszer kísérletet tehet mindenki, hogy javítson a harmadik körben elért időeredményein.A programban szereplő két pálya igazi kuriózum, klasszikus Mecsek Rallye szakaszok. Az elmúlt évtizedekben Ferjáncz Attila, Hideg János, Ranga László, Kiss Ferenc, Ifj. Tóth János, Turi Tamás és ... az IRC menői vívtak egymással késhegyre menő csatákat ezeken a gyorsasági szakaszokon.Nagyon gyors és technikás, igazi bátorságot igénylő pályák ezek, ahol a legapróbb hibáért is nagy árat fizethetnek a versenyzők.A Baranya Kupa kivételes lehetőség a Historic mezőny számára, hisz a bajnoki pontok szaporításán túl tökéletes felkészülést biztosít a novemberi Historic Európa Bajnoki futamra.Az ORB élharcosai is Komló környékén lesznek az augusztusi nyárutón, lévén Kassa előtt két héttel minden kilométer számít annak, aki eredményesen akar szerepelni az évad második felében.A baranyai sprintes ... srácok pedig garantáltan biztosítják azt a látványt és show-t, amiért érdemes kilátogatni egy kellemes nyári vasárnap a Mecsekbe, egy igazi rali szurkolóknak.Augusztus 23-25-e között tehát idén is:Baranya Kupa! Idén is Baranya Kupa!A 2003 óta, Komló központtal minden évben megrendezésre kerülő verseny idén a Historic Rallye és az Országos Rallye2 Bajnokság részét képezi.Az Országos Rallye Bajnokság hosszú, 8 hetes nyári szünetét a Baranya Kupa töri meg augusztus utolsó hétvégéjén. A komlói verseny ideális felkészülési terep a szeptemberi Kassa Rallye-ra.
  • 2013.08.01. 18:27
    meg az idén is. Ez azt jelenti, hogy elsősorban az anyagi lehetőségek diktálnak, és mi a rendelkezésünkre álló keretből most is egy olyan Baranya Kupát szeretnénk csinálni, aminek a végén mindenki mosolyogva távozik.Racing.hu:  A jelenlegi állás szerint úgy tűnik, nem indulhatnak az idei Baranya Kupán az amatőrök, a sprintes versenyzők. Hogy érint ez titeket, rendezőket?Markó Tibor: Az idei esztendőben a rallye szakág vezetése több fronton is átszervezte a sprintes dolgokat és ennek esett áldozatul az a lehetőség is, ami az elmúlt három-négy esztendőben kiválóan működött, hogy népes „amatőr ... ” mezőny indulhatott el ezen a versenyen. Persze ezt 2013-ban is így szerettük volna. Pont úgy kívántuk engedélyeztetni ezt a mezőnyt, ahogy ez a Mikulás vagy a Szilveszter Rallye-k esetében történik, hiszen ott is mehetnek az amatőrök. Annyi különbség lett volna, hogy mi ezúttal is melléjük tettünk volna egy országos bajnoki futamot, mivel a Baranya Kupa elsősorban a Rallye2 és a Historic bajnokságról szól. Ennek a futamnak szüksége van (lenne) az amatőr mezőny által jelentett „támogatásra”, de erre sajnos nem adott engedélyt a szakág vezetés. A legfájóbb pedig, hogy az amatőrök tiltása miatt, a ... verseny költségvetéséből kieső bevétel pótlására sajnos eddig nem találtunk semmilyen használható alternatívát. Nincs sem ötletünk, sem tanácsunk, javaslatunk arra vonatkozóan, hogy a kieső pénzt honnan tudnánk előteremteni és ez nagyon megnehezíti az idén a Baranya Kupa életben tartását, megvalósíthatóságát.Racing.hu: Mi lehet szerinted az oka ennek a döntésnek?Markó Tibor: Úgy gondolom, hogy olyan mérvű változásokat, - az élet bármely területén - mint amiket az RSB az idei év eleje óta bevezetett a sprintekre vonatkozóan, azt másképp nem lehet kivitelezni, csak így: vagy bevezeted, vagy nem. Ebben ... a Baranya Kupán. Tehát én azon gondolkodtam, hogy mivel tudnánk helyettesíteni a kieső bevételeket, amire nagy szüksége van a versenynek. Sokan nem tudják, de a Baranya Kupa árban tulajdonképpen megfelel egy egy napos ORB versenynek. Ugyanolyan költségei vannak, mint egy Rallye1-es verseny komolyabb versenynapjának. A különbség viszont a bevételi oldalon jelentős: míg az ORB versenyeken átlag 140.000 Ft körül van a nevezési díj, a Rallye2 esetében ez csupán 43.500 Ft. Ez jól mutatja, hogy mennyire nincsenek arányban a dolgok és, hogy miért van (lenne) szükség az országos meghívásos mezőnyre ... megfelelően szabályokba foglalják. Ha ez sikerül, akkor már a Baranya Kupától élhetnének a versenyzők ezzel a lehetőséggel. Nem az ezzel a cél, hogy a sprintes versenyzőket behúzzuk a Rallye2-be, nem az a cél, hogy az RTE mezőnyét behúzzuk a Rallye2-be, hanem az a cél, hogy ezek a versenyzők bele tudjanak kóstolni a Rallye2 világába. Ám ha az elkövetkező időkben van kedvük a srácoknak kipróbálni magukat ilyen versenyeken, akkor ezt már jóval költséghatékonyabb módon tudják majd megtenni, mint ahogy most egy éves licenc esetében alakulnak a költségek. A Baranya Kupa egy 85 kilométeres gyorsasági távú Még el sem rajtolt a Baranya Kupa máris hatalmas érvágást könyvelhetett el a rendezőség, hiszen 2013-ban a sprintversenyzők nem lehetnek ott a Komló központú rendezvényen. Markó Tibi persze nem az a „beletörődöm gyerek” és elkezdett ötletelni, szeretne minél több versenyzőnek lehetőséget adni az augusztus 24-25-i versenyen, amiről nagyon sok részletet árult el a Racing.hu érdeklődésére.Markó Tibor Baranya Kupa
  • 2013.07.29.
    Mintha nem is tartottak volna szünetet MARICSEK RACING TEAM – Árpádtető Kupa, 2013. július 20-21. Nagy Balázs – Istovics Gergő, Suzuki Swift GTi Március óta nem ült együtt versenyautóban Nagy Balázs és Istovics Gergő. A Maricsek Racing Team párosának a július 20-21-ei, Árpádtető Kupa volt a második megmérettetése A Legenda Rallye Sprint Bajnokságban. A szünet azonban meg sem látszott a duó teljesítményén: Nagyék az abszolút értékelésben a 19., a 3-as kategóriában pedig a 3. pozícióban végeztek a Suzuki Swift GTi-vel. Nagy Balázs: Orfű óta nem ültünk autóba: a magyarbólyi futam ütközöttSuzuki Swift GTI Árpádtető Kupa Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.02.20.
    Emlékverseny (éjszakai) Geresdlak Kupa Vác Sátoraljaújhely Nagyvázsony Bajnokavató Kupa Verseny típusa Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Rallye Sprint Helyszín Orfű Királd Rábaring (Écs) Magyarbóly Miskolc Városlőd Bakonya Cered Nagykálló Aka-Ácsteszér Árpádtető Tatabánya Rábaring (Écs) Geresdlak Vác Sátoraljaújhely Nagyvázsony Kaposvár Rendező Marco Racing Team Kft. HBRK ASE ARC Balatonyi Rallye Team D ... 2013. évi Amatőr Rallye Kupa versenyek Frissítve: 2013.02.20. Időpont 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 2013. 03. 09-10. 2013.04.13-14. 2013.04.13-14. 2013.04.20-21. 2013.05.11-12. 2013.05.25-26. 2013.06.15-16. 2013.06.15-16. 2013.06.29-30. 2013.07.06-07. 2013.07.20-21. 2013.08.10-11. 2013.09.14-15. 2013.09.21-22. 2013.09.21-22. 2013.10.12-13. 2013.10.19-20. 2013.10.26-27. Verseny neve Grepton Kupa I. Suzuki-Kaiser Rallye Sprint Rábaring Magyarbóly Kupa Miskolc Városlőd BRT Kupa Salgótarján Nagykáló Metabond Kupa IS International Kupa Tatabánya XII. Boci MNASZ Rallysprint
  • Árpádtető
    Árpádtető

    Rallysprint

Előző 1 / 1 Következő