Keresés

Találatok száma: 40
Előző 1 / 2 Következő
  • 2023.02.07. 14:42
    Kakucs-Ring Kupa III. FordulóKakucs Ring 2023.01.28.Beszélgetés Ragó Attila autóversenyzővel a verseny után.2023 január 28-án a Kakucs-Ring Kupán indultál egy BMW-vel. Mit is tudhatunk a bömösről?- Igen, a 2022-2023-as szezonban egy BMW E30-assal indulok, ami nagy váltás, mert a tavalyi 2021-2022-es szezonban egy Audi S1-el versenyeztem. Mind a két autót Antal Istvánnak és csapatának, az Extrém Autósportnak köszönhetem. Míg az Audi összkerekes és turbós volt, addig a BMW a klasszikus szívómotor és hátsókerék hajtással rendelkezik. 2.8 M52 6 hengeres szívómotor, mindenféle finomsággal és kb

    Szlalom

  • 2018.06.14. 11:09
    Pintér Kupa III. Forduló2018.06.17. KecelringMesélne az eddigi versenyzői pályafutásáról?- Kb. 15 évvel ezelőtt kimentem egy roncsderbi versenyre, nagyon megtetszett, onnan indult a szenvedélyem. Először egy öreg Audim volt, szinte mindig a mezőny végén zártam a versenyeket. De nem keseredtem el, mert nagyon jó volt a csapatom, és mindig jobbat akartunk. Volt még egy pár autóm, amivel már középmezőnyben is tudtam autózni. Körülbelül 8 éve került hozzám a szöcske, ami Darázs Anti bácsié volt. Mindig fejlesztgettük egy kicsit, míg nem mezőny elejére nem kerültem vele. Nem győzöm hangsúlyozni, a

    Autocross

  • 2017.10.13. 08:09
    Audi A6-os bontószökevénnyel indulsz a hétvégi Salakshow-n. Mi is tudhatunk róla? Nem lesz túl lomha oda? Nem félsz, hogy a palánk odavonz kocsistól? - Igen, az A6-ossal indulok. Nem baj, ha egy kicsit lomha, mert fő a szórakozás. Nem félünk tőle, szeretjük a veszélyt, a koccolást.Évek óta jársz autóversenyekre. Miért is választottad a mostani hétvégét arra, hogy induljál az Audival? Mit is szeretsz az autós körversenyben? - Imádom ezt a versenyt, mivel utcai kocsik is mehetnek. Nagyon hangulatos és családias a körverseny.Milyen eredménnyel lennél elégedett a nap végére?- A legnagyobb

    Salakpályás körverseny

  • 2017.06.17. 07:27
    .Mielőtt Pintér Kupáról kérdeznélek elmondanád, hogy hány éves is vagy és mióta versenyzel az autocross szakágban? Mesélnél az eddigi versenyzésedről eredményeidről?- 14 éves vagyok, 2011-ben volt az első versenyem akkor még egy Trabantal kisebb sikerrel (egy évet versenyeztem vele). Négy év szünet után a 13. szülinapomra kaptam egy 1.3-as Suzuki Swift-tet amivel előtte a bátyám versenyzett, egy évet versenyeztem vele kisebb nagyobb sikerrel, általában 2-4 helyen végeztem. Ebben az évben találtunk egy Audi A4-et, mellyel eddig mindegyik versenyen sikerült elhoznom az első helyet.A bátyád is ... meg meg fordul a Kecel Ringen. Milyen érzés a bátyó árnyékában versenyezni? Miben is tud neked segíteni?- Jó érzés, de mindig az célom, hogy elérjem az ő időmérő idejét. Jó, hogy mindig mondja, hogy hol saras, hol gödrös, mit kerüljek ki...stb.Most milyen autóval fogsz indulni, mit is tudhatunk róla?- Audi A4-et mellyel eddig mindegyik versenyen sikerült elhoznom az első helyet. 1.8-as turbós motor pöfög benne, összkerék meghajtású.Ezen a versenyen van kanyar bőven, van-e kedvenced?- Célegyenes végén lévő kanyar, meg a pódiummal szemben lévő hosszú kanyar.Mi is a célod általában a te korodban az

    Autocross

  • 2017.03.31. 11:33
    Mesélnél az eddigi autóversenyzői pályafutásodról? - 2002-ben indultam először egy audi S2-vel még a Hungaroringen. Általában a második, harmadik helyet hoztam el a kategóriában. Két-három évig jártam vele versenyekre. 12.1-12.5 között ment. Akkoriban elég erős volt utcai autóként. Egy nagyobb kihagyás után építettem a Fiat x1/9-et. Vegyesen utcán, versenyen, majd átalakítottuk csak versenyre. Folyamatos fejlődésen mentünk keresztül. 12.1 volt az első futott időm utcai gumikkal, 400 lóerővel több, mint ezer kilóval. 2,4 és 60 lábbal, 206 km/h sebességgel. Majd 11.6; 11.2; 10.8; 10.3; 9.8 ... , - több fokozatú váltót kapott - aminek rengeteg funkciója van, elérhető, állítható. Próbáljuk hangolni elsősorban a váltót, a rajtot, váltásokat stb. Nem az időrekord a cél, hanem az egymáshoz szokás és a tesztek. Ezért relatív kis teljesítménnyel fogok menni.Jelenleg mi a legjobb időd, van-e esélyed megjavítanod azt?- 9.5 sec a legjobb időm. Mindenképp szeretnék javítani rajta. A dragster 11,4 et futott idáig.Mit tudhatunk a jelenlegi verseny járművedről?   - Top turbo dragster 228”, Audi 2.8 v6 12v 80mm turbo, metanol.Kinek is és miért ajánlod a dragracing.hu-s gyorsulasi versenyeket

    Gyorsulás

  • 2016.10.27. 11:21
    . Viszont lesz egy kis pikantériája is a versenynek, de ezt a kilátogató nézők a helyszínen fogják megtapasztalni.Itt kiszolgálhatod a kilátogató nézőket. Mennyire szeretsz keresztbe autózni?- Én nem vagyok konkrétan híve a driftes autózásnak. Inkább íven időre szeretek menni, de ha arra van igény akkor fordulunk úgy. Milyen versenyjárművel is jössz és mit tudhatunk róla?- Ez egy Super Buggy. 4x4-es hajtáslánc, V8-as audi motor, módosított "Hosek" féle váltó, 350 Lóerő, 850 kg.Kitelepülsz nagy szervizparkkal? Készülsz olyan versenyautó kiállítás jelleggel?- Nem, most csak tréleres megoldás lesz kis ... verseny lévén ötödik helyezett lettem. Akkor kaptam kedvet jobban a szöcskére. 2003-ban vettem az első autómat 4x4 audi motorral volt szerelve 250-270 lóerős lehetett. Az audi motorokat fejlesztettem tovább, a mai napig is audi motorral versenyzem. Diesel és benzines váltóból raktuk össze a verseny váltót. Később jött a Hosek féle váltó, amiben áttételt szoktunk módosítani a versenypályától függően. 2008-ban III.-ik, 2009-ben IV.-ik és 2010-ben Super Buggy kategóriában Magyar Bajnok lettem.2006-ban és 2008-ban Közép Európa-Bajnokság III.-ik helyezett voltam. Legközelebb 2014-ben versenyeztem, ekkor

    Autocross

  • 2016.09.23. 00:24
    . Nemcsak Magyarországon, hanem szerte Európában is köztudott, hogy a magyar Közép-Európa legerősebb bajnoksága. A SuperCarsban, azaz a királykategóriában Kiss Pál Tamás (Peugeot) fölénye első látásra meggyőzőnek tűnhet, de egy döntőbejutásra azért még szüksége van a hőn áhított bajnoki cím megszerzéséhez. KPT-nek ezúttal sem lesz könnyű dolga, hiszen egyik legnagyobb riválisával, Káraival (Audi) egyetemben részt vesznek a versenyt megelőző hétvégén a spanyolországi EB futamon, ahol szintén bizonyítani szeretnének. Talán a legizgalmasabb összecsapás mégsem a bajnoki címért, hanem a bajnoki dobogóért ... várható.  A fiatal tehetség, Wieszt Jankó (Skoda) az év meglepetés embere, aki második helyen várja a folytatást. A tabella jelenlegi 3. helyezettje nem kis meglepetésre Vass Zoli (Mitsubishi), akinek nem lesz könnyű dolga, hiszen őt 3 ponttal lemaradva nem kisebb név, mint a címvédő Kárai Tomi (Audi) követi. Az ő négyesük, azaz KPT-Wieszt-Vass-Kárai négyes egészen biztos, hogy felejthetetlen szórakozást ígér. Ne hagyjuk ki a kilencszeres magyar bajnok Harsányi Zolit (Mitsubishi), aki a RabócsiRingen olykor csodákra képes, vagy a helyi menőt, Mózer Attilát (Skoda), aki szintén odaszúrhat a ... bolynak. A kategória üde színfoltja még Kotán Péter, aki öreg Fordjával riogatja majd ellenfeleit. Simon Zoli (Mitsubishi) új technikával készül, a RabócsiRingen pedig először mutatkozik be a tereprally bajnok Garamvölgyi Zoltán (Mitsubishi). Persze Bakonyi Csaba (Mitsubishi) és Zsigmond Peti (Audi) sem hiányozhatnak.     Super1600 kategóriában a bajnoki címért ölre menő csata várható a két fiatal Marton Gergő (Skoda) és Kovács Marci (Suzuki) között. Bizonyára figyelőben lesz Gerencsér Dávid (Suzuki), aki jelenleg a tabella 3. helyén áll. Itt lesz Végh Szabolcs (Citroen), aki

    Rallycross

  • 2016.04.10. 21:20
    - versenyezni, hogy kevesebb legyen a test - test elleni verseny?- Remélem sikerül megúsznom a következő versenyt karcmentesen, és autómat megóvni.Miként értékeled a versenyt?- Összességében azt gondolom jól sikerült a hétvége, és mivel ez egy technikai sport, ezért nem lehet mindenre felkészülni. De remélem a jövőben annyira elkerülöm a test-test elleni harcokat hogy legalább folytatni tudjam a versenyt.Támogatóim segítségét köszönöm: Superfly Dream Team Kft, Balu Transport Kft, nonstopgumi.hu, Albrecht Zoltán: Audi, BMW Mercedes Szerviz.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu

    Rallycross

  • 2016.03.03. 17:27
    erős.Támogatóim segítségét köszönöm: Superfly Dream Team Kft, Balu Transport Kft, nonstopgumi.hu, Albrecht Zoltán: Audi, BMW Mercedes Szerviz.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu

    Rallycross

  • 2015.10.20. 15:32
    Felavatod az új autót, vagy még a "Régi" Skodával jössz?- Jelen pillanatban azt tervezzük, hogy már az új autóval, egy Audi A1-el állunk rajthoz Máriapócson.Ez lényegében attól függ, hogy a magyar futam előtt hogyan muzsikál az Audi az olasz RX futamon.Az új autó Magyarországon épült, magyar szerelők, szakemberek munkáját dicséri. Az idei évben sok olyan alkatrészt teszteltünk a Skodába, ami már az Audiban találta meg végleges helyét, de az új technika, szó szerint értendő. Olyan technikai újítások találhatók benne, amit eddig hazánkban nem láthattunk, sőt még nemzetközi szinten is

    Rallycross

  • 2015.02.15. 14:37
    készültök az idei évre…Keszler Mátyás: Hát, ezt azért talán túlzás lenne most így kijelenteni. Elég zavarosak most még a kategóriák, a szakosztály és más egyebek is. De hát mi mennénk szívesen, egyelőre úgy van, hogy részt veszünk az idei Rallye2-es bajnokságon is. Racing.hu: Maradjunk annyiban, hogy nem kicsit lepnél meg, ha autót váltanátok. Ugye idénre is marad az Audi?Keszler Mátyás: Persze, persze. Marad az Öreglány. Egy kis felújítás lesz rajta: néhány karosszériaelemet ki kell cserélnünk, lesz új fényezés is, de a motorhoz, futóműhöz nem igazán kell nyúlni. Bevált, ismerjük már, bírják a ... nem csalnak talán a bükfürdői és a komlói célban hallottam már néhányszor, hogy együttesen, hárman száznegyven valahány évesek vagytok…Keszler Mátyás: Ez így van. Idén pedig tovább nőtt a szám, mindenki hozzátett 1-1 évet az össznépi korhoz, így hamarosan elérjük a 150-et! Mi minden évben három évet öregszünk. Zoli sem lett fiatalabb idén, én sem és az Audi sem. De mit csináljunk? Ez az élet rendje. Azt hiszem talán Markó Tibi szokott élcelődni, hogy megérkeztek az ifjú titánok a fiatal csikóval. Ez van… De minket ez nem zavar, mindig jót mosolygunk rajta. Tök jó!Racing.hu: Biológiai

    Rallye2

  • 2014.10.29. 14:34
    A blöff jól sikerült, hiszen jelen információk szerint az Audi már elkészítette a Formula-1-es autóját amit jövőre már teszt szinten pályára is vinné, hogy majd 2016-ban már a rajtrácson álljanak. Az F1 szabálymódosítási úgy látszik vegyesen hozza meg az autógyárak és a privát csapatok kedvét. Amíg Texasban két csapat mínusz lesz addig a 2016-ban már ismét meg lehet az eddigi létszám. Igen, ám de a Formula-1-be nem lehet csak úgy beslisszanni, és a történet vége azt igazolja, hogy a hír igaz lehet ugyanis az Audi a Red Bull-al kötött házasságot, és mint motorszállító és egyben istálló ... szerepelne. Ez pedig azt jelenti, hogy a jelenlegi helyzet előtt nevezetesen, hogy két csapat is bejelentette kiszáll a száguldó cirkuszból, eldöntötték a négykarikások, hogy váltanak, és a DTM trónját beáldozzák az F1-ért.Nem mellékesen az Audi nem régiben szerződtette Stefano Domenicali-t, aki korábban a Ferrari csapatfőnöke volt az F1-ben cirka 7 évig.Forrás: rvo.hu Jó pár éve már hogy az Audi csak “házon” belül leginkább csak Németországban tett próbára magát az Audi. Voltak persze kikacsingatások erre-arra, de igazi jelentős arculatváltás eddig még nem. Viszont ha hinni lehet a híreknek, most egy igen komoly fába vágja a fejszéjét a korábban Rally VB-t is megjárt Audi.Audi Forma1

    Forma 1

  • 2014.10.22. 15:09
    Véget ért az idei, jubileumi 30. szezon, mely minden volt csak nem unalmas. Látványos előzések, hatalmas bukások és test-test elleni küzdelmek jellemezték. Magyar szemmel fontos mérföldkő ez , ugyanis a sorozat 1988 óta nem járt hazánkban.Az utolsó hockenheimring – i futamot Mattias Ekström nyerte, megelőzve a tavalyi bajnokot, Mike Rockenfellert, valamint Jamie Greent. Ez az eredmény elég volt ahhoz, hogy az Audi az utolsó pillanatban átvegye a vezetést a gyártók között, meggátolva ezzel a Bmw mesterhármasát.A bajnoki trófeát Marco Wittmann zsebelte be. Mivel csapattársa( Maxime Martin ) sem ... jellemzi számszerűsítve ezt a technikát?A válasz a következő: A Mercedes az AMG C – Coupe, a BMW az M4, az Audi pedig az RS 5 alapjaira építette versenyautóit, melyek 1110kg – os össztömeggel, 6 fokozatú szekvenciális váltóval és V8 – as erőforrással rendelkeznek, melyek 500 lóerősek, 500Nm nyomaték leadására képesek és maximum 4000 cm3 űrtartalommal rendelkezhetnek, mindezt DRS technológiával fűszerezve. Tehát nem csak látványosak, roppant fürgék és bivaly erősek is ezek az autók.Aki ezen a sorokat olvasva bosszankodik, hogy idén lemaradt a hungaroringi futamról, az készítse elő a naptárát ésDTM Hungaroring Mercedes Audi BMW

    DTM

  • 2014.10.20. 13:35
    A futamnak az Audi spanyol pilótája, Miguel Molina vágott neki a poleból. Molina kicsit beragadt a startnál, Jamie Green pedig fantasztikusan rajtolt a lágy abroncsokon, és az ötödik helyről az élre ugrott. Hat körrel a leintés előtt Daniel Juncadella kicsúszott, emiatt beküldték a safety cart. Green ekkor már kemény gumikon közlekedett, így az újraindítás után Mattias Ekström könnyedén megelőzte őt. Ekström után a tavalyi bajnok, Mike Rockenfeller is lehagyta Greent. A negyedik helyért Paul Di Resta és a 2014-es bajnok, Marco Wittmann csatáztak.42 kör megtétele után Mattias Ekström idei ... második sikerét aratta az Audi RS5-el. A dobogóra még Rockenfeller és Green állhattak fel. Az utolsó kör sem telt el izgalmak nélkül. Adrien Tambay és Vitaly Petrov összeakadtak és mindketten a gumifalba kötöttek ki.  Az egyéni és a csapat világbajnokság sorsa már eldőlt a hockenheimi hétvége előtt, azonban a legjobb gyártónak járó trófea még gazdára várt. A hármas Audi-sikernek köszönhetően 2014-ben a négykarikás márka lett az első a gyártók között.  A hockenheimi futam végeredménye:1. Mattias Ekström (Abt Audi)   1:08:37.6042. Mike Rockenfeller (Phoenix Audi)   +2.4023 ... . Jamie Green (Rosberg Audi)   +3.9144. Paul Di Resta (HWA Mercedes-Benz)   +4.1635. Marco Wittmann (RMG BMW)   +4.9626. Timo Scheider (Phoenix Audi)   +6.5407. Martin Tomczyk (Schnitzer BMW)   +7.5268. Robert Wickens (HWA Mercedes-Benz)   +10.3449. Miguel Molina (Abt Audi)   +11.10410. Antonio Felix da Costa (MTEK BMW)   +12.19811. Gary Paffett (HWA Mercedes-Benz)   +14.78112. Timo Glock (MTEK BMW)   +15.17913. Bruno Spengler (Schnitzer BMW)   +15.83814. Nico Muller ( Rosberg Audi)   +15.97315. Christian Vietoris (HWA Mercedes-Benz)   ... ; +17.49716. Joey Hand (RBM BMW)   +17.76917. Augusto Farfus Jr. (RBM BMW)   +23.02418. Vitaly Petrov (Mucke Mercedes-Benz)   +1 kör19. Adrien Tambay (Abt Audi)   +1 kör20. Pascal Wehrlein (HWA Mercedes-Benz)   +2kör21. Daniel Juncadella (Mucke Mercedes-Benz)   +6kör22 Edoardo Mortara (Abt Audi)   +11 kör23. Maxime Martin (RMG BMW)   -A bajnokság végeredménye:1. Marco Wittmann   156 pont2. Mattias Ekström   1063. Mike Rockenfeller   724. Christian Vietoris   695. Edoardo Mortara   681. BMW Team RMG   203 pont2. Audi Sport Team Abt ... Sportsline   1363. Audi Sport Team Phoenix   1164. Original-Teile Mercedes AMG   1055. Audi Sport Team Abt   1041. Audi   409 pont2. BMW   3793. Mercedes-Benz   222

    Gyorsasági

  • 2014.09.29. 13:33
    keveredett, míg Mattias Ekstörm az élre állt. A svéd Audis elsőként látta meg a kockás zászlót. A második helyen Wittmann, a harmadik pozícióban pedig Martin Tomczyk ért célba. A futam végeredménye:1. Mattias Ekström (Abt Audi)   1:16:35.7612. Marco Wittmann (RMG BMW)   +7.4143. Martin Tomczyk (Schnitzer BMW)   +11.1444. Edoardo Mortara (Abt Audi)   +12.2345. Christian Vietoris (HWA Mercedes-Benz)   +12.7306. Maxime Martin (RMG BMW)   +14.2607. Pascal Wehrlein (HWA Mercedes-Benz)   +15.1288. Daniel Juncadella (Mucke ... Mercedes-Benz)   +15.7299. Robert Wickens (HWA Mercedes-Benz)   +16.18210. Timo Scheider (Phoenix Audi)   +16.79211. Joey Hand (RBM BMW)   +20.73612. Vitaly Petrov (Mucke Mercedes-Benz)   +21.51813. Timo Glock (MTEK BMW)   +23.79914. Antonio Felix da Costa (MTEK BMW)   +24.23315. Jamie Green (Rosberg Audi)   +25.00816. Mike Rockenfeller (Phoenix Audi)   +36.74617. Bruno Spengler (Schnitzer BMW)   +45.59118. Miguel Molina (Abt Audi)   +1 kör19. Gary Paffett (HWA Mercedes-Benz)   +9

    DTM

  • 2014.09.22. 14:32
    Solberg (PS 110% AB Citroen)   3:52.1152. Mattias Ekström (EKS Audi)   +0.0053. Robin Larsson (Bergs Fegen Audi)   +2.3544. Pontus Tidemand (EKS Audi)   +3.6695. Toomas Heikkinen (Marklund Motorsport Volkswagen)   +4.1506. Timmy Hansen (Peugeot-Hansen Peugeot)   +5.423A bajnokság állás:1. Petter Solberg   212 pont2. Toomas Heikkinen   1603. Reinis Nittiss   1584. Andreas Bakkerud   1365. Timur Timerzyanov   128A rallycross világbajnokság következő állomása Olaszországban lesz. Franciacorta

    Rallycross

  • 2013.10.17.
    Viktor JÓZSA Csaba Egyesület Versenyautó Sólyom Team MSE Land Rover Audi Team Touareg Volkswagen Touareg Bioextra GarZone Racing Kft Nissan Pick-Up CFOR Nissan Patrol Evo I. Sólyom Team MSE. Mercedes G Adrienn Gombi Racing Sportegyesület Nissan Pickup Audi Rallyfan.Cz Klub VACR Rocky Evo 3D. Racing ASE Mitsubishi Pajero I. 8 18 - 12 - - - - II. 12 18 - NÉ - - - - III. - - - - - - - - IV. 6 - 9 - - - 4 - V. 27 - 18 - 12 - - - VI. VII. 6 - 4 - - 9 - 3 Össz. 59 36 31 12 12 9 4 3 Géposztály sorrend T1.1.3 géposztály Hely 1 2 3 4 5 6 Vezet neve Versenyz társ neve FODOR Imre MESTERHÁZI Márk/CSATÓ Attila ... II. 12 20 8 NÉ 15 10 - T.Kiz. 6 - NÉ - III. Össz. 32 30 16 15 15 14 12 6 6 0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 T1.1 T1.1 T1.2 T3 T2.2 T1.1 T1.1 T1.1 T1.1 T1.1 T1.1 T1.1 TH CSOPORT BAJNOKSÁG (ADRENALIN SPRINT KUPA) Hely 1 2 3 6 7 Vezet neve Versenyz társ neve GYABRONKA István PAPP Tamás HANGODI János POCSEG Ferenc PALÁGYI József ANTAL Ferenc Petr VACULIK Jan MALY GÉCZI Viktor JÓZSA Csaba Egyesület Versenyautó Bioextra GarZone Racing Kft Nissan Pick-Up Sólyom Team MSE Land Rover Audi Adrienn Gombi Racing Sportegyesület Nissan Pickup Audi Rallyfan.Cz Klub VACR Rocky Evo 3D. Racing ASE Mitsubishi Pajero I. 9 6 MNASZ Tereprallye
  • 2013.09.27. 23:22
    Vanó Gábor vagyok, gyorsulási versenyeken ahogy magyar hangom, kedvenc speakerem Frankie mondaná Fapuma.(Üvegtigris 1-2-3 rajongók vagyunk, innen a név és sok poén, lételemünk a vidámság). Minden 2007-ben kezdődött egy hungaroringi estén a nézőtéren, mikor Csárli barátommal (Bernárius Róbert), kilátogattunk egy  versenyre. Annak idején versenyzett még folyamatosan Domokos Csaba Evo8, Schuszter Zoli Audi, Kovács Attila Audi, Kohári Zoli Viper, Vogelsinger Sanyi Honda később Buránszki József Bulijoe Vw Polo,  Rekettyei Tomi Audi  és a többi régi versenytárs is. Nekem ... versenyképes, így gondoltam és gondolom most is. Nyilván az összkerék hajtás plusz súly, de cserében minden időjárási formában veszélyes és gyors.Hogy miért Domokos Csaba és a DCS Tuning Group? Nem szeretem az előre lefektetett utakat, nem szerettem volna Audival versenyezni, mert nagyon sok Audi volt a kategóriákban, nagyon gyorsak voltak minidig, viszont Evo8 ami gyors is volt és az Audikkal is fel tudta venni a versenyt csak 1db. Az övé. Szeretem a kihívásokat, főleg hogy pénz nélkül, hitelre vettem meg az Evo8-asomat, a legolcsóbb volt itthon, összetákolt, edzőautó volt, gyárinál rosszabb állapotban ... /watch?v=OA0KsLGBahs Fapuma vs. Audi S3 EB döntőbe jutás http://www.youtube.com/watch?v=2fPHfFMMVXA Az eEB döntőben is gyorsabb volt a Porsche mint az Evóm, de lerajtoltam és én értem be elsőnek. Óriási élmény volt esélytelenként elverni mindenkit a kategóriámban, de mindig ott találom magam a nagy feladatok előtt és megpróbálom mindet megoldani, általában sikerül is.Fapuma vs Porsche EB döntő http://www.youtube.com/watch?v=OU4tf62ZQNAFapuma vs. fehér 997 Turbo OB döntő http://www.youtube.com/watch?v=G0ubQjiV8hY2009 évvégén még jutalomként vezethettem Kohári Zoli Dodge

    Drag, Gyorsulási

  • 2013.03.26. 19:00
    Huszonnégy éve söpörte be a bajnoki címet Selmeczi György Jutassy Józseffel a jobbján, Ferjáncz Attila ex Audi Quattrojával, az abszolút értékelésben, a Magyar Bajnokságban. A rallyesport hatalmasat változott az azóta eltelt majd negyed évszázadban, de Selmeczi Gyuri ugyanúgy a versenyautók körül mozog. A múltról, a jelenről és egy kicsit a sportpolitikáról is beszélgettünk a ma már csak majdnem pécsi bajnokkal.Racing.hu: Mivel foglalatoskodsz mostanában?Selmeczi György: Az a kérdés, hogy a főállásomra gondolsz e? Racing.hu: Így van. Ez a kérdés.Selmeczi György: Főállásban a legnagyobb ... felültettek téged, de ugorjunk vissza az időben, egészen 1989-ig, amikor is abszolút magyar bajnoki címet szereztél.  Selmeczi György: Akkor kerültem a Novotrade-NavigátorSE-hez, ami a Camel Rallye Team volt, és ketten, Ferjáncz Attilával versenyeztünk pilótaként a csapatnál. Akkor az Attilától megörökölt Audi Quattro-val versenyeztem, a hazai bajnokságban, ő pedig a Lancia Deltával ment az EB-n. Racing.hu: Nem sok versenyzőnek adatott meg, hogy A-s Lanciával versenyezhessen, de te ezt is elmondhatod magadról. Milyen volt ez az autó? Selmeczi György: Egy nagyon durva kocsi volt! Közel 300 ... Le-s, borzasztóan erős autó volt, csak megbízhatatlan, főleg az Audihoz képest. Az Audi szívómotoros volt, 204 Le-t tudott. A Lancia turbós volt, teljesen másképp ment, más hajtáslánccal, totálisan más volt. Lényegesen nagyobb volt a nyomatéka, jobban is gyorsult. Racing.hu: Kik voltak az ellenfeleid 1989-ben? Selmeczi György: Ranga Laci ment egy másik Lanciával, Szabó Tomi egy Cserkúti féle BMW-vel, Ifj. Tóth János egy iX-es, összkerék hajtású BMW-vel, hogy csak az élmezőnyt, a legnagyobb autókat említsük. Racing.hu: Hányan indultak 24 éve a Magyar Bajnokságban? Selmeczi

    Rally OB

  • 2013.03.25. 13:36
    Corvette 5.7V8 RWD vs. Nissan Skyline R33GT-R 2,6 I6Alfa Romeo vs VW VentoAudi A6 awd turbo vs. Audi S8 4.2V8 awd
Előző 1 / 2 Következő