Kakucs-Ring Kupa III. FordulóKakucs Ring 2023.01.28.Beszélgetés Ragó Attila autóversenyzővel a verseny után.2023 január 28-án a Kakucs-Ring Kupán indultál egy BMW-vel. Mit is tudhatunk a bömösről?- Igen, a 2022-2023-as szezonban egy BMW E30-assal indulok, ami nagy váltás, mert a tavalyi 2021-2022-es szezonban egy Audi S1-el versenyeztem. Mind a két autót Antal Istvánnak és csapatának, az Extrém Autósportnak köszönhetem. Míg az Audi összkerekes és turbós volt, addig a BMW a klasszikus szívómotor és hátsókerék hajtással rendelkezik. 2.8 M52 6 hengeres szívómotor, mindenféle finomsággal és kb ... mindig hibák százait találom, amiket a következő körben próbálok javítani. Az igazat megvallva, már jó pár éve azért indulok különböző versenyeken (például drag, szlalom), hogy jól érezzem magam. Az eredmények másodlagosak. A lényeg, hogy a nap végén vigyorral a számon érjek haza. Külön öröm, ha sikerük a dobogóra állnom.Kategóriádban és abszolútban hol sikerült végezned? Miként értékeled a napodat? - Most kategória 4.-ek lettünk, de reális esélyünk volt a 3. helyre. Annál többre most nem, mert kemény mezőny jött össze. Élveztük az egész napot, szeretem a kakucsi pályát, szeretem ezt az E30-at. Egy
Keresés
Találatok száma: 39- 2018.10.15. 09:34; Audi 80 Quattro, MG Metro Andreas Wetzelsperger D BMW E30 M3 Matthias Moosleitner D BMW E30 M3 Matthias Moosleitner D BMW E30 M3 Matthias Moosleitner D BMW E30 M3 Wolfgang Weber   ... ; D BMW E30 M3Nissan Sunny GTI-R Gianmarino Zenere I Ford Escort RS Cosworth Wolfgang Weber D Ford Escort RS Cosworth Claudio De Cecco I   ... Alfa Romeo GTA Gerhard Tusch A Renault 8 Gordini Wilfried Gass D Porsche 911 Tnther Wallrabenstein D BMW 2002 ti Wilfried Gass   ... Franz Wittmann A Opel Kadett, BMW 2002 t Franz Wittmann A Opel Kadett GT/E Vanni Fusaro I Fiat 131 Abarth Luigi
- 2014.09.19.Három a magyar igazság SOLID RACING TEAM – Végső Összecsapás, Tököl Szőke Ákos – BMW E30 Egy hosszabb szünetet követően szeptember 20-21-én, a Végső Összecsapáson ismét aszfaltra lépnek az Országos Gymkhana Bajnokság résztvevői. Köztük lesz a SOLID Racing Team tehetsége, Szőke Ákos is, aki tavaly épp Tökölön szerezte meg első Pro kategóriás győzelmét. A váci versenyző emellett 2012-ben is begyűjtötte itt az elsőségért járó trófeát. Három a magyar igazság: jó lenne, ha – minimum – harmadik alkalommal is felállhatna a dobogó legfelső fokára. Szőke Ákos: Nagyon sok idő eltelt az utolsó ... versenyem óta, ezért már nagyon várom a hétvégi összecsapást! Szerencsére ezzel nem csak én vagyok így, hanem az egész csapat tiszta lázban ég… Rengeteget dolgoztunk a kocsin, hogy Bomba! formában legyen a soron következő megmérettetésre. A legnagyobb fejlesztés az volt a BMW-n, hogy új szívet, motort kapott – erről eddig babonából nem beszéltem, megvártam inkább azt, amíg összeáll a technika. Izgatottan várom tehát, hogy hogyan fog szolgálni éles bevetés közben. Abban azonban már most biztos vagyok, hogy jóval erősebb, gyorsabb lesz. A motor mellett új fékrendszert is beleépítettünk az autóba. Sajnos ... se alkalmunk, se időnk nem volt nagyon arra, hogy ebben a felállásban kipróbáljuk az E30-t, ezért mondhatni, teszt-üzemmódban érkezünk majd meg Tökölre. Ennek ellenére a célunkat most sem adhatjuk alább: a múlt, az emlékek köteleznek minket a jó szereplésre, hiszen 2 éve Amatőrben, tavaly pedig Pro kategóriában sikerült megszereznünk az első helyért járó serleget a Végső Összecsapáson. Jó lenne ismét felállni a dobogó legfelső fokára! Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Bomba!, KYOCERA – The new value frontier, Sigillanda, V4 Transport Szállítmányozási Kft., AVANZO-TRADE Kft. - The BodyTököl BMW E30 Solid Racing Team Solid Racing Team Drift
- 2014.09.16. 15:39, szóval ez bőven elfér egymás mellet, hisz nem driftről van szó, drift az alapja, de ez egészen más lesz. Várunk mindenkit szeretettel október 11-12.-én Visontán a BREZOVA GOKART-LAND-on, lesz bőven látnivaló! BERTI DRIFT TEAM a harmadik helyezetteknek 10%, A másodiknak 30%, a nyerteseknek meg 50% kedvezményt ad minden kategóriába üvegszálas elemek gyártásáraEddig nevezett versenyzők:1. Zalabai Zsolt BMW E30 4.4 V8 NITRO 2. Smidéliusz Bálint BMW E30 4.0 V8 Kompresszor 3. Márton Zoltán LakyBoy BMW E30 4.0 V8 Kompresszor 4. Zamecz Norbert BMW E30 4.0 V8 5. Vígh Csabesz BMW E30 4.0 V8 6. Hetyési Zsolt ... Nissan S13 sr20 7. Surányi Zsolt Nissan S13 sr20 8. Hutter Ferenc Ford Sierra BMW 4.4 V8 9. Blahota Norbert Ford Sierra Volvo 2.3 turbó10. Tóth Gergő Lada 1.6 Zsugor11. Vincze Zoltán BMW E30 turbó12. Bakos Zoltán BMW E28 3.513. Kiss József BMW E30 4.0 V8 14. Fábián Jocó Opel Omega 2.0 15. Fehér Zsolt BMW E36 M5 V8 16. Id. Zángó Zoltán BMW E36 4.0 V8 Kompressor 17. Ifj. Zángó Zoltán BMW E36 4.0 V8 Kompressor 18. Galán Erik Nissan S13 CA18dett 19. Bernát Attila BMW E30 4.0 V8 20. Kuhn Tamás BMW E30 4.0 V8 21. Nagy Endre BMW E30 4.0 V8 22. Bodó Krisztián BMW E30 4.0 V8 23. Fajcsák Sándor BMW E30 4.0 ... V8 24. Simon Csabi BMW E36 M3 25. Hankóczy Tibor BMW E30 4000 V8 300le. 26. Nagy Richárd BMW E30 3.5 27. Helgert Tamás BMW E36 325i 28. Thüringer Máté Nissan s13 ca18dett 29. Ifj. Fajcsák Sándor BMW E36 328I 30. Fetter Zoltán BMW E30 3.5 M5 31. Remetehegyi László Ford Scorpio 32. Jász-Jatis Attila Ford Scorpio 33. Kovács Róbert BMW E36 325I 34. Szász Norbert BMW E46 3.0 Turbo 35. Faragó Gábor BMW E36 325i 36. Kis Patrik BMW E30 330i 37. Bócsik Oszkár Mercedes 38. Locsmándi Tamás Ford Sierra 2.3 turbo 39. Taskó Rodrigó BMW E36 325I 40. Sümegi Martin BMW E36 325IMindenkit szertettel vár a
- 2014.07.23. 21:59miatt. Eleinte BMW e30 325i teljesen gyári kivitellel próbálkoztam, aztán maradtam az e30 kasztninál, de mindenféle motorokat pakoltam bele. 3.5 sor hat, 1.8 turbó, 4.0 v8 közben egyre jobb technikai fejlesztések történtek és szép lassan jöttek az eredmények. Volt BMW e36 3.2 M3, később ebből lett a Hell-es e36 M5 v8. Ez már 400 lóerő felett volt nitroval, és technikailag is nagyon jó volt. Ezzel már külföldön is sok versenyen voltam. 2013-ra megépült a Nissan. Amiről mondanék egy pár dolgot: Ez egy Nissan 200sx s13, de az eleje át van építve egy frissebb s14-re. A motorja a híres Toyota
- 2014.04.17. 16:51időt kihasználva véglegesítettük a beállításokat, majd vártunk a kvalifikációra.Nikolett a tervek szerint egy biztonsági körrel kezdett, majd egy erősebb második körrel abszolválta a helyosztót.A versenyt a 9. helyről kezdhettük. Első ellenfelünk Korin Gábor és az E30-asa volt.Az első két kör alapján nem tudtak dönteni a bírók, így egy visszahívás után léptünk a Top 8-ba.A második ellenfél, a kvalifikációt megnyerő Hegedűs Tibor volt. Nikolett követőként tempós és agresszív autózást mutatott be, így nagyon vártuk a helycserét. Tibor a második körben megforgott. A Top 4-ben Zalabai Zsolt volt az Sebesség Fesztivál Tököl 2014.04.12-13Szántó Nikolett - BMW E46
- 2014.01.27. 14:10meg a fekete E30-as BMW-t hatalmas ÁCI felirattal. Az első futamon, amikor 6 BMW összefeszült, olyan adrenalin-löketet kaptam, hogy azonnal tudtam, ez a sport érdekel!!! Addig sohasem hallottam még hat hengert üvölteni, itt egyből hallhattam 6-szor hatot is futamonként!Ott 14 évesen nekem ezek a versenyzők gladiátornak tűntek, harcosoknak, akik életre-halálra küzdöttek a pályán. Ezek közül számomra kiemelkedett ez a fekete BMW-s versenyző, akit ettől a versenytől kezdve minden versenyre követtem. Kilométereket gyalogoltam hóban, esőben, fagyban, csak hogy lássam, vagy a depóban hallhassam ... Biggy 2012-ben adott interjújában így mesélt: "Volt ott egy BMW-s legenda Nagy Imre "Áci", akinek a stílusa nagyon tetszett és hamar a kedvencemmé vált. Ő inspirált arra, hogy megvegyem életem első BMW-jét, amivel a rengeteg közúti bírság befizetése után elindultam kisebb versenyeken."A kezdetekről, Áciról és az autóról így mesélt Biggy:"A 90-es évek végén, amikor 13-14 éves lehettem, kierőszakoltak a Simararing nevezetű rallycross pályára, ahol a legnépesebb Lada kategória után, a 2000ccm feletti két kerék meghajtás volt. Itt sokféle autót láthattunk, de a legtöbb autó BMW volt. Itt láttam ... a sztorikat.Sok idő telt el így, majd egy versenyen, mikor szokásomhoz híven ott álltam a kocsi mellett és bámultam őt és az „új” BMW-t rám köszönt és megkérdezte, hogy van-e kedvem beülni mellé. Ezek voltak életem első méterei BMW-vel!!! Ezek után még nagyobb lett a rajongásom Áci felé! Az iskolában a padra az Ő nevét és a BMW-jének a típusát firkáltam.Ezután többször is beszélgetett Velem és beülhettem mellé. Mesélt sztorikat, mutatott pár fogást, de akkor még ezeket nem nagyon értettem. Ő versenyzett Rally túrában, Rallycrossban, Rally I. osztályban, meg különböző kisebb sprinteken ... , mindenhol nagyon látványosan és eredményesen. Szinte az összes versenyre követtük Őt Miklós Lajos barátommal. Mindig is arról álmodtam, hogy majd a versenyzésemmel én is azt az érzést fogom kiváltani az emberekből, amit Ő váltott ki belőlem.2006-ban beneveztem életem első „komolyabbnak” számító versenyére, ahol Ő is jelezte indulási szándékát; ez volt a debreceni salak körverseny! Nagyon nagy izgalmakkal vártam, hogy végre ott legyen egy listán az Ő neve és az enyém. Sajnos Ő már akkor nem jött el. 2006-ban meghalt. Ez nagyon lesokkolta a rally világát.Ezután pár évvel megvettem életem első BMW-jét ... , hogy soha nem fogják eladni, stb… Sikerült egyeztetnem Áci öccsével, akivel hosszas beszélgetés után sikerült megállapodni, sikerült elérnem, hogy méltónak tartson az autó birtoklására. Ezután jött a legnehezebb feladat, az édesapjával kellett megbeszélnem. Többszöri zokogások miatt megszakított beszélgetés után 2014.01.23-án megvásároltam az autót! Nagyon sok embernek köszönhetem ezt: Tag Racing, Róka, Gecs Máté, Hx-Racing, unokaöcsém Lackó és még páran.Sajnos nagyon rossz állapotban van, sokkal rosszabb, mint amire számítottam. Ez egy E30-as 325 24v versenyautó, ami csövezett, két kagylóülés Nagy Róbert "Biggy" megvette példaképe autóját és elhatározta, hogy új életet lehel az általa oly sokat csodált E30-ba. Ezzel szeretne emléket állítani Nagy Imrének, aki már nyolc éve nem lehet közöttünk...
- 2013.08.13.
- 2013.07.29.
- 2013.07.17. 10:30, egy nap poénból beneveztek egy Kiskunlacházi FRT versenyre. Gyökerestől változott meg az életem, innentől nem volt visszaút. Egy E30 2.5 24v-es BMW-vel kezdem a pálya futásom, amin minimális átalakítások voltak. Elindultam 2 kupasorozatban is, amiket eredményesen sikerült teljesítenem. Megnyertem az amatőr női kategória éves bajnokságát és lehetőség szerint indultam más amatőr rendezvényeken is. Az évek során több autó váltás is volt de maradtam a típusnál. Versenyeztem E36 2.5 24v-el, E36 M3, majd megismerkedtem a szerelmemmel ami az E30 4.0 v8. Nekem nagyon bevált, Rengeteg fejlesztés ... , módosítás, és munka van benne, ami meghozza gyümölcsét. :)Mostanában többet látunk keresztbe menni egy BMW-vel. Van-e célod a Drift szakágban, esetleg vagy maradsz autóversenyző? - Igen, Lacházán ahol indultam kupasorozatban előszeretettel mentem keresztbe edzéseken mint íven és indultam driften amatőr kategóriában is. Alapjába véve nagyon élvezem a kilincsel előre autózást, de azt hiszem maradok a rallynál. Versenyzésed láttán egy nagy csapat vesz körbe minden egyes versenyen. Mesélnél erről a portálolvasóknak?- A csapat már-már olyan mint egy nagy család. Sokan léptek be, és sokan léptek ... ki rövid, és hosszabb időn belül de a "kemény mag" megmaradt. Mi vagyunk a TAG Racing. Leginkább BMW-et lehet látni versenyeken de vannak csapattársak, akik első kerekes autókkal is bizonyítanak és tarolnak versenyeken, hol hazai hol külföldi rendezvényeken. A távolabbi céljaidról, 2014-es versenyzéseddel kapcsolatban megtudhatunk-e tőled egy kis infót?- Vannak NAGY terveim :) Idén tervben van a Szilveszter rally, és a 2014-es évben szeretnék kicsit komolyabb versenyeken elindulni.Ahol nem csak bójákat és gumikat kell kerülgetni, hanem nagyobb a kihívás, nagyobb az adrenalin.  Beszélgetés Annával, aki BMW-ket zaboláz meg, és tereli őket kilinccsel előre!TAG Racing BMW E30
- 2013.06.12.
- 2013.06.11.
- 2013.06.07.
- 2013.05.04.Biggy Bmw 00:01:17.020 4 62 Reimann KrisztiánLada 2101 00:01:17.020 4 59 Lippai Krisztián Lada 00:01:30.030 3 34 Tőkés Attila Nissan Sunny00:01:27.050 75 Barcsa Zoltán Bmw 325 00:01:21.060 5 66 Vass István Trabant 00:01:23.020 2 12 Lisztes Imre Bmw e36 00:01:16.070 5 67 Erdei Attila Trabant 00:01:18.050 4 63 Nagy István Levente Honda crx 00:01:20.000 74 Domokos Róbert Bmw 325 00:01:21.000 2 7 Lénárt Tibor Bmw 00:01:30.030 2 26 Bencze Zoltán Bmw e30 00:01:31.070 2 9 Kajdi Marcell Bmw e9 M5 00:01:19.020 2 21 Sztojanovics Mirkó udi s6 A 00:01:19.000 4 42 Vancza Tibor Lada 00:01:37.020 3 33 Csehovics ... Alex Lada 00:01:36.070 69 Lénárt Tibor Bmw 00:01:21.050 4 56 Katona Sándor Lada 2107 00:01:43.000 2 31 Szabó Sándor Bmw 325 00:01:38.030 4 61 Cseresznyés János Lada 00:01:37.010 2 19 Olasz Attila Audi coupe 00:01:25.090 88 Zentai Gábor Vw Golf 2 8 Matolcsi Csaba Bmw e30 00:01:19.080 00:01:17.100 00:01:58.720 00:01:20.000 00:01:14.380 00:01:31.620 00:01:13.910 00:01:20.750 00:01:14.440 00:01:18.080 00:01:14.900 00:01:14.900 00:01:26.630 00:01:17.340 00:01:15.860 00:01:18.290 00:01:27.540 00:01:17.840 00:01:24.760 00:01:27.510 00:01:21.330 00:01:26.910 00:01:32.540 00:01:17.620 00:01:20.410 00:01 ... :01:17.510 00:01:17.620 00:01:17.660 00:01:18.210 00:01:18.260 00:01:18.320 00:01:18.520 00:01:18.860 00:01:18.870 00:01:18.920 00:01:19.080 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 x x x x 3 87 Zentai Gábor Vw Golf 00:01:27.030 2 5 Barcsa Zoltán Bmw 325 00:01:35.010 2 22 Karsai Zsolt Bmw 00:01:26.020 2 24 Horváth Attila Bmw e 30 v800:01:38.080 73 Nyikos Ferenc Lada 2107 00:01:32.060 2 15 Halász Róbert Bmw e30 00:01:23.090 78 Lisztes Imre Bmw e 36 00:01:37.010 4 47 Hudák Gergő Suzuki Swift 00:01:29.050 2 23 Újvári József Bmw e36 00:01:20.020 4 64 Hudák István ... Suzuki Swift 00:01:24.020 2 14 Tóth István Audi 80 00:01:31.050 2 32 Domokos Róbert Bmw 325 00:01:28.020 2 17 Kajdi Péter Bmw e9 M5 00:01:29.090 4 38 Furik Péter Lada 00:01:37.090 2 10 Farkas László Bmw e30 00:01:47.030 2 20 Taskó Rodrigo Bmw 00:01:35.070 81 Katona Sándor Lada 2107 00:01:34.090 4 43 Csehovics Alex Lada 00:01:53.060 2 4 Szatmári Gergő Subaru wrx 00:01:37.010 2 16 Matolcsi Antal Bmw e30 00:01:26.020 2 28 Kovács Csaba Bmw e30 00:01:45.080 4 53 Varga Zoltán Lada 2107 00:01:27.090 4 51 Csikó Zsolt Lada 00:01:48.000 70 Kapitány Attila Bmw e36 00:01:45.020 00:01:28.380 00:01:20.380 00:01 ... Borbély Tibor 29 Ragány Dániel 49 Ragány Dániel 65 Áldozó István 50 Bandura Ádám 2 Bonczi József Toyota Mitsubishi Honda Lada 2107 Suzuki Swift Suzuki Swift Bmw Bmw e36 00:01:15.040 Bmw 00:01:16.080 Mazda 00:01:11.060 Bmw 328i 00:01:10.050 Mitsubishi 9 00:01:11.000 Mazda 00:01:10.050 Suzuki Swift 00:01:12.000 Mitsubishi 9 00:01:11.090 Szöcske 00:01:28.060 Suzuki Swift 00:01:14.000 Lada 2107 00:01:43.000 Szöcske 00:01:26.060 Bmw 00:01:13.030 Bmw M3 00:01:12.070 Lada 2107 00:01:41.090 Honda crx 00:01:12.010 Honda crx Lada 2101 00:01:22.060 Lada 2107 00:01:22.040 Lada 2107 00:01:32.040 Ford Escort 00 KZ Invest Kupa Szlalom
- 2013.05.03.
- 2013.04.30.
- 2013.04.17.
- 2013.03.26.
- 2013.03.11.Kocsel Tibor 27 Papp Sándor 24 Treitl Tamás 21 Lénárt Tibor 19 Matolcsi Antal 26 Prostyák Tamás 29 Vitányi Rudolf 12 Matolcsi Csaba 14 Kovács Csaba 9 Taskó Attila 7 Sass László 31 Bencze Zoltán Ford Fiesta Subaru Imp Bmw Bmw 325 Bmw 325 Bmw e30 Bmw 325 Bmw Bmwe36 Bmw Bmw e36 Mercedes Bmw Bmw e30 Bmw 325 Bmw 325 Bmw 325 Bmw e30 Toyota Bmw 325 Bmw e30 VW Golf Bmw e36 Bmw e30 2 1,26,57 2 2 1,31,07 2 1,17,80 2 1,19,36 2 1,17,72 2 1,37,63 2 1,21,42 2 2,27,32 2 1,33,48 2 1,44,44 2 1,31,10 2 1,22,43 2 1,25,35 2 1,29,16 2 1,32,28 2 2 2 1,29,21 2 1,21,20 2 2 1,18,05 2 1,20,50 2 1,41,61 1,12,79 1,12,19 ... Tibor 100 Rákos Ádám 81 ifj. Kiss Attila 95 Matolcsi Csaba 101 Bacsó János 78 Kovács Zsolt 103 Balogh Zoltán 94 Ragány Dániel 87 Sass László 88 Taskó Attila Bmw e30 Bmw e30 Bmw Lada 2101 VW Golf Lada Toyota Bmw e30 Suzuki Swift Lada Lada 2105 Bmw 325 Bmw Lada Lada 2101 Lada 2107 Bmwe36 VW Golf x x x x x x x x x x x x x x x x x x 2,02,16 1,13,50 1,46,94 1,13,61 1,15,78 1,15,35 1,14,40 1,49,09 1,18,84 1,15,25 1,49,15 1,15,51 1,16,90 1,51,81 1,15,56 1,16,65 1,28,07 1,15,78 1,38,56 1,46,47 1,15,93 1,17,31 1,47,78 1,31,70 1,16,14 1,17,35 1,53,88 1,18,82 1,53,26 1,18,85 1,23,94 1,41,31 1,18,87 1,41,62 ... Péter 34 Csabina László Bmw Lada2101 Bmw Opel Astra Lada Bmw Lada 2107 Peugeot 306 3 1,56,57 3 1,37,97 3 1,25,22 3 1,43,48 3 1,32,41 3 2,12,55 3 1,31,98 3 1,34,43 1,15,14 1,18,28 1,16,50 1,46,65 1,16,20 1,16,67 1,12,98 1,13,02 1,13,28 1,13,81 1,13,82 1,14,15 1,14,98 1,15,28 1,12,98 1,13,02 1,13,28 1,13,81 1,13,82 1,14,15 1,14,98 1,15,28 9 10 33 ifj Dalmi Zsolt 37 Ragány Dániel Lada Lada 2107 3 1,34,98 1,16,44 1,16,56 1,16,44 3 1,45,72 1,20,19 1,21,43 1,20,19 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 58 Kárai István 45 Pajkos Dávid 68 Parádi Róbert 44 KZ Invest Kupa Szlalom
- 2013.02.24. 13:01Racing.hu: Mikor kezdtél az autósporttal foglalkozni?Grózinger Zsolt: 2006-ban kezdett el érdekelni az autósport, előtte motorral versenyeztem. Ebben az évben vettem egy full gyári 1500-ös Ladát és ezzel csapattam, aztán egy szintén teljesen gyári BMW E30 325i és így tovább, egészen a mai autómig.Racing.hu: Ki fertőzött meg, és hogyan választottad a driftet?Grózinger Zsolt: Egyszerűen jött magától minden. Mindig csak keresztbe közlekedtem a Ladával, Bmw-vel, mindennel és szép lassan rájöttem, hogy ez a drift! Megtetszett és akkor elkezdtem építeni az autókat. Azért tettszett meg a drift mert ... ez más, mint a többi autósport. Nagyon izgalmas, amikor keresztbe egymástól centikre megyünk, nagy sebességgel. Ilyenkor teljesen kikapcsolok és csak a pillanatnak élek. Nagy összpontosítást igényel ez a végtelenül pontos autósport, ahol csak és kizárólag a centiméterek számítanak.Racing.hu: Más autósportággal is jó viszonyba vagy?Grózinger Zsolt: Volt egy turbós BMW E30-am és azzal egyszer-kétszer kimentem gyorsulási versenyre, de ott kevés volt a kanyar. Nem igazán fogott meg. Máshol nem próbálkoztam. Racing.hu: Milyen eredményeket értél el eddig?Grózinger Zsolt: Van egy jó pár szép