Keresés

Találatok száma: 6
Előző 1 / 1 Következő
  • 2023.08.28. 20:15
    -ben egy látszólag visszalépéses évem volt, viszont talán ebben a szezonban tanultam és fejlődtem a legnagyobbat! A magyar RCM Motorsport által szervezett Swift cup-ban mentem teljes szezont, és vívtunk óriási csatákat az akkor szinten ott induló pl. Nagy Danival, Tassi Atikával, Tim Gáborral, és még sorolhatnám! A gyenge, kupás autós korszak nekem addig kimaradt az életemből, és nagyon jó volt bepótolni, erős autóknál is rengeteget segít amikor megtanulja az ember beosztani az autó erejét, ami a Suzukinál csak 100 lóerő volt. 2016-ra tértem vissza az ETCC-be, már Zengő Motorsport színekben, MK3 ... leggyorsabb kategória társakkal, sőt le is győztük őket, az év első felében magabiztosan nyertem a futamokat, a második felében is elől voltunk, egyetlen, 100 lóerővel erősebb turbós Clio volt nálunk gyorsabb, viszont a pontelőny miatt már két versennyel az év vége előtt megszületett az álomszerű siker, Európabajnokok lettünk! Természetesen a motorsport sosem volt egy olcsó sport, az egész teljesen lehetetlen lett volna édesapám elhivatottsága és a támogatók nélkül, akik hittek a sikerünkben! A 2023-as évben a BÉZÉ Design, Versenyfelszerelés.hu, Otherside Outsourcing, Igolshop.hu, Market Építő, Momo

    Hegyi verseny

  • 2018.10.15. 09:34
    ;        I            Peugeot 206 WRC, Subaru     Claudio De Cecco          I            Peugeot 206 WRC, Subaru    Bernd Zanon                  I            Renault Clio S1600    Manuel Kössler      Mitropa Rally Cup

    Rallye

  • 2015.11.01. 11:57
    értékeled ezt a versenyt?- A péntek nem sikerült fényesen, de a szombattal elégedett vagyok. Jó vezetni az autót, de most már egy kis fejlesztés ráfér.Legközelebb, hol és milyen autóval láthatunk versenyezni?- Mikulás Rally-n fogunk rajthoz állni, hogy milyen autóval az még nem biztos. Szeretnénk egy Clio R3-ast kipróbálni, de erről még tárgyalunk. Köszönjük Partnereink segítségét!www.infovaros.hu,  Tiszaújváros Transz. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen - Power. Bio Balls Hungary Kft. Dynea Kft. Mahiti Kft. DDZ MED Kft. Komplex - D, ML-Log Kft. POP Kft. Eastjob. Mihidra Kft. Pikktel Juhász Csaba - Juhász IstvánCrash Men Team 3-Städte Rallye 2015Honda Civic TypeRInterjú Csabával a verseny után.Egy rövidre sikeredett Mitropa Rally Cup futamon vagy túl a Honda Civic Type R-el.

    Rally

  • 2014.09.15. 16:09
    tették az indulásom. Már előzőleg is úgy gondoltam, hogy igazán ezt meghálálni egy győzelemmel, lehet, még úgy is, hogy az én autóm gyengébb volt az újabb Clio-knál. Az eső nagy segítség volt, imádok esőben versenyezni, igaz, a pályát így nehezebb volt megtanulni. Brno nagyon tetszett, technikás pálya, de nagyon feküdt nekem. Ez a Renault Clio feküdt a stílusomnak, remélem nem ez volt az utolsó alkalom, hogy ilyen autót vezethettem."Tim számára véget ért ez a kaland, de egy újabb fontosabb lépés következik, hisz az RCM Cup sorozatot vezeti jelenleg 21 ponttal, amelynek a szezonzáró futama ... Tim Gábor lett nevezve, Ő indult a szabadedzéseken, az első időmérőn és a szombati versenyen. Mivel nemcsak az autó, de a pálya is idegen volt Gábor számára, az első edzéseken csak az ismerkedésé volt a főszerep. Hogy még nehezebb legyen a tanulási folyamat, folyamatos szakadó esőben kellett ezt végrehajtania.Kétszer 25 percet kapott a magyar pilóta, és ugyan rengeteget csúszkált, hibát nem vétett, sőt folyamatosan gyorsult. A csehek rendkívül elégedettek voltak a teljesítményével, hisz több rivális Clio-st is pályamunkások hozták vissza a boksza, összetört autóval.Az időmérés már kicsit Az Apex Racing Team a Brno-i hétvégén megrendezésre került ESET V4 Cup sorozat utolsó versenyén vett részt, méghozzá az ESET Clio Cup sorozatban. Az Apex egy cseh csapattal dolgozott közösen, akik az autót biztosították a hétvégére. Szerencsére egy nagyon tapasztalt, és összeszokott gárdáról volt szó, nagyon könnyen sikerült alkalmazkodni egymáshoz a két csapatnak.Clio Cup Tim Gábor Brno

    Gyorsasági

  • 2014.03.14. 09:41
    szakaszok.Egy Renault Clio R3-as pilótaülésében fogsz elrajtolni a sprinten. 2014 első Rallysprintjén. Milyen céllal is indulsz, illetve mennyire vagy hozzá szokva egy elsőkerekes autóhoz?- Mivel eddig nem fronthajtású autóval versenyeztem, semennyire. Szeretnék minél hamarabb hozzászokni, ezért is indulunk a versenyen. Célunk, hogy az eddigi teszt kilométereken túl minél több verseny kilométert gyűjtsünk. Ennek érdekében a verseny távját mi kétszer is teljesíteni szeretnénk, egyszer, mint előfutó egyszer pedig mint versenyző.2014-es terveidbe beavatnád a portálolvasókat? Marad-e a Clio R3, ORB, vagy ... egyéb verseny, esetleg egy a magyar versenyzők által is kedvelt Mitropa Rally Cup versenyen szeretnéd megmérettetni magad a navigátoroddal?- Eredeti terveink szerint elsősorban EB versenyeken indultunk volna az idei évben(ezért is történt az autó váltás), de mivel a Renault Hungária mellénk állt, az összes ORB versenyen rajthoz szeretnénk állni. A hazai versenyek mellet továbbra is szeretnénk három vagy négy ERC futamon részt venni, de ez a program még egyelőre egyeztetés alatt van, ezért még nem tudok biztosat mondani.Partnereink: Renault Hungária, Millers Oils, RRC Hungary, Marso Kft, Interton Fogasy Gergely - Berendi DávidRenault Clio R3A123 Tesztrallye 2014.03.15-16.

    A123 Teszt Rallye 2014

  • 2013.08.27.
    versenynek, mert a vízréteg kevés volt ahhoz, hogy az esős gumikat életben lehessen tartani. A döntés jónak bizonyult, a versenyen elállt az eső, és pillanatok alatt felszáradt az aszfalt. Gábor jól rajtolt, és a harmadik körben már a 7. helyért harcolt, természetesen az autójánál jóval erősebb ellenfelek ellen. Egy Lotus feltartotta, ám előzni nem tudta, hisz a 260 LE-s autó egyenesekben ellépett tőle. A mögötte lévő Clio Cup-os pilóta nem bírta sokáig cérnával, hogy egy jóval gyengébb autó virgonckodik előtte, és a 4. körbe egyszerűen kilökte Gábort. Pechjére túl jól sikerült a művelet, és az autója Apex Racing Team Gyorsasági
Előző 1 / 1 Következő