Keresés

Találatok száma: 31
Előző 1 / 2 Következő
  • 2018.10.15. 09:34
    ;              D          Porsche 911 S    Sandro Munari               I            Lancia Fulvia 1.6 Coupé HF    Raffaele Pinto                I            Fiat 124 Spider    Horst Rack  ... ;                   D          Porsche 911 S    Horst Rack                    D          Porsche 911 Carrera RS    Vanni Tacchini               I            Fiat 124 Abarth ...     Franz Wittmann             A          Opel Kadett, BMW 2002 t    Franz Wittmann             A          Opel Kadett GT/E    Vanni Fusaro                 I            Fiat 131 Abarth    Luigi ... Battistolli               I            Fiat 131 AbarthFritz Unterbuchberger    D          Opel Ascona i2000    Mario Aldo Pasetti          I            Fiat 131 Abarth    Franco Corradin            I        ... ;     Fiat 131 Abarth    Franco Ceccato             I            Fiat 131 AbarthMatthias Moosleitner     D          Opel Manta 400Matthias Moosleitner     D          Opel Manta 400    Armin Schwarz              D     

    Rallye

  • 2018.06.13. 11:53
    versenyzel?- Sima széria Fiat Punto 1.1, kisebb átalakításokkal. Tavaly október 22.-én volt az első versenyem. Mi az, amit ad neked az autocross?- Sok élményt.Amikor a versenyautódba ül és elrajtol az milyen érzés?- Olyankor emelkedik az adrenalin szintem, arra koncentrálok, hogy végig tudjak menni a pályán.Szurkoljunk közösen Kovács Eriknek Június 17-én a KecelRingen!- Hajósi Miklós -

    Autocross

  • 2017.03.31. 11:33
    Mesélnél az eddigi autóversenyzői pályafutásodról? - 2002-ben indultam először egy audi S2-vel még a Hungaroringen. Általában a második, harmadik helyet hoztam el a kategóriában. Két-három évig jártam vele versenyekre. 12.1-12.5 között ment. Akkoriban elég erős volt utcai autóként. Egy nagyobb kihagyás után építettem a Fiat x1/9-et. Vegyesen utcán, versenyen, majd átalakítottuk csak versenyre. Folyamatos fejlődésen mentünk keresztül. 12.1 volt az első futott időm utcai gumikkal, 400 lóerővel több, mint ezer kilóval. 2,4 és 60 lábbal, 206 km/h sebességgel. Majd 11.6; 11.2; 10.8; 10.3; 9.8

    Gyorsulás

  • 2016.10.06. 23:34
    terveid?- 2017-es évet még mindig tanulóévnek szentelem..., de ettől függetlenül célom, hogy minden versenyen elindulhassak, amin csak szeretnék, és a versenyző társaimnak is ugyanezt kívánom!Ha hármat kívánhatnál az autósporttal mik lennének azok?- Egyszer akadjon fel a gáz a lábam alatt.- Ekkor mindenki meneküljön előlem.- Ugyanolyan teljesítményű autóval mutathassa meg mindenki a vezetési tudását.Támogatóid?- A körversenyen a főtámogatóm a salakmotoros legenda Adorján Zoltán lesz, mivel Adorján Zoltán születésnapjára meglepte fiát egy autólízingeléssel tőlem, így mind a ketten ugyanazzal a

    Salakpályás körverseny

  • 2016.04.10. 21:19
    11. Eger Rallye a Pirelli KupáértIfj. Kanyik Antal - Nyirfás YuliannaFiat Grande Punto AbarthInterjú Antival a verseny után.Kedves Anti!Először is gratulálok a kategória első helyhez az Országos Rally Challenge Bajnokságban!Nyirfás Yulianna navigálásával a Fiat Grande Punto Abarth-al álltatok rajthoz a 11. Eger Rallye-n.Tíz gyors várt rátok a szombati napon alatt, illetve örömteli célceremónia.Miként értékeled 2016 első ORC-s versenyét?- Az igazat megvallva az egyik szemünk sír a másik nevet, ugyanis szerettünk volna egy jót autózni, és belerázódni az évadba. Sajnos volt egy technikai

    Eger Rallye

  • 2016.03.08. 09:41
     Rajta kívül még három magyar versenyzőt díjaztak, Wirtmann Ferenc a D csoportban lett második, míg a Mekler László - Mekler-Mikó Edit páros a C csoport harmadik helyén végzett.Bazsó Ildikó Leitold Károllyal, Fiat 131 Abarth-tal kilenc Eb-futamon indult tavaly és a sorozatos műszaki problémák ellenére a korcsoport negyedik legeredményesebb párosa lett. Technikai okok és a speciális pontozás miatt Bazsó Ildikó végül eggyel előrébb lépve, a harmadik helyen végzett. Bazsó Ildikó: - Nagyon sajnálom, hogy Karcsi negyedik lett az Eb-n, abszolút megérdemelte volna az előkelő dobogós helyezést Leitold Károly - Bazsó Ildikó, Fiat 131 AbarthFIA-gálaAz FIA Historic Rali Európa-bajnokság D korcsoportjának harmadik helyén végzett Bazsó Ildikó a navigátorok versenyében, aki ezért Párizsban, az FIA-gálán vehetett át díjat.

    Historic

  • 2015.08.23. 21:56
    A magyar páros Fiat 131 Abarth-tal az Eb-re nevezett versenyzők közül a D csoportban és a D3-as kategóriában is az élen végzett. Ezzel a peches szezonkezdés után öt pontra csökkentették hátrányukat a bajnokság harmadik helyezettjéhez képest, így Leitold álma, az Eb-dobogó elérhető közelségbe került.A Lahti Rali érdekessége volt, hogy az első két helyért a rali-világbajnokságról jól ismert versenyzők vívtak. A győzelmet Jari-Matti Latvala szerezte meg Audi Quattróval, míg Mikko Hirvonen Ford Escort Mk II-essel második lett. Az abszolút első 15 helyen pedig egy kivétellel csak finn versenyzők Leitold Károly–Bazsó Ildikó, Fiat 131 AbarthLahti Rali2015. augusztus 11.Újabb, a maximálisan megszerezhető, 15 ponttal lett gazdagabb Leitold Károly és Bazsó Ildikó a Rali-Európa-bajnokság finnországi futamán, a Lahti Ralin. 

    Rally, Historic

  • 2015.07.30. 19:20
    Leitold Károly–Bazsó Ildikó, Fiat 131 AbarthÉszt Rali2015. július 28.A maximálisan megszerezhető 15 ponttal lett gazdagabb Leitold Károly és Bazsó Ildikó az Észt Rali Historic Európa-bajnoki futamon.

    Historic

  • 2014.10.31. 13:10
    Mit kell tudnunk Kátai Tamásról, és a versenyzői múltjáról?Régóta ismerem Wirtmann Ferit és Schneer Lacit. Sokat beszélgettem velük a régi rally-ról. Ők voltak az első ösztönzőim, aztán Mekler Lacival elhatároztuk, hogy elkezdjük a versenyzést a Magyar Historic Rally Bajnokságban. Mostanában Sárdi Zoli navigál, akivel korábban „ellenfelek” voltunk az 1/100-as- és GPS challange versenyeken, de nagyon jól tudunk együtt dolgozni a rally-ban.És a gyönyörű autódról?Először Fiat 124 Abarth-tal versenyeztem, de éreztük, hogy nem lesz megfelelő nekem a magyar és olasz pályákra, így a Fiat 131 Abarth "Először Fiat 124 Abarth-tal versenyeztem, de éreztük, hogy nem lesz megfelelő nekem a magyar és olasz pályákra, így a Fiat 131 Abarth-ot választottuk."Fiat Abarth 131 historic

    Rally

  • 2014.10.20. 15:40
     Az ötödik gyorsasági szakaszon adta fel a Mecsek Ralit Leitold Károly és Bazsó Ildikó, miután a Fiat 131 Abarth motorja megállt. Mecsek Rally Fiat

    Rally

  • 2014.10.13. 13:40
    Az idén azonban Leitoldnak más célja van. Az elmúlt 12 hónapban teljesen új motort épített, aminél állítása szerint aligha lehet jobbat készíteni a Fiatba. A Mecsek Ralin ezt szeretné kipróbálni, illetve az új Pirelli abroncsokat.„Nagyon várjuk már a Mecsek Ralit, hiszen pont egy éve nem versenyeztünk” – mondta Bazsó Ildikó. „Több versenyt is terveztünk az idén, de a munka mind a kettőnket nagyon lekötött. Most jutottunk el odáig, hogy készen lett az autó és mi is el tudunk szabadulni. Tavaly az orfűi gyorsaságin ment tönkre a motorunk és piknikeztünk az erdőben egészen estig. A ... szurkolók nagyon kedvesek voltak, elláttak minket étellel, itallal, de az idén inkább szeretnék célba érni. Karcsi nagyon sokat dolgozott az új motoron, bízom benne, hogy meglesz a munkája eredménye.”„Korábban is terveztem, hogy egyszer építek egy igazi motort a Fiatba, és miután tavaly két hajtókar is kikönyökölt, elérkezett ez a pillant” – mondta Leitold Károly. „Sikerült mindenből az igazi darabokhoz hozzájutni, jobb főtengely, jobb hajtókar került a motorba. Lehet, hogy erősebb is lett egy kicsit, de inkább a megbízhatóság volt a fő szempont. A Mecsek Rali lesz az új motor tesztje ... . Jövőre szeretnénk az Eb-n indulni, ahol mindennél fontosabb a megbízhatóság.”„Új Pirelli gumikat vettem, olyat, amilyet Olaszországban is használnak a Fiatokon. Ezt is most fogjuk kipróbálni. Ha az első gyorsaságin sikerül jó időt autóznunk, akkor a többivel sem lesz gond.” Egy év szünet után láthatjuk Leitold Károlyt és Bazsó Ildikót újra a ralipályákon. A tavalyi Mecsek Ralin tönkrement a Fiat 131 Abarth motorja, ami miatt a páros egészen estig piknikezett a vendégszerető szurkolók társaságában.Mecsek Rally Fiat

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.05.28. 08:02
    elcsúszkáltam az időt. Viszont a másik fele ennek, amikor odajönnek, hogy itt és itt szépen fordultál az is igazán jól esik és akkor egyből nem bánok semmit. Egyszóval még nem tudom, hogy utcai gumival támadunk, és akkor lógatjuk mindenhol vagy viszem a versenygumit és akkor megcélozzuk a dobogó valamelyik fokát.A szombati napon prológgal indul a versenyhétvége. Miképpen szeretnél közlekedni a Fostikával?- A prológon, csakis de csakis utcai gumival, ott a látványé lesz a főszerep. Tavaly egy barátom fiát vittem a prológon, aki még nem ült versenyautóban, illetve előtte a versenyt megszentelő tisztelendő

    Szlalom

  • 2014.03.26. 13:29
    látogatása, 2005 elején egy rábaringi versennyel, azóta kisebb kihagyásokkal járok ilyen versenyekre. Mesélnél az autódról?Az autó, amivel jelenleg versenyzem egy Fiat x1/9 1982-ből. Gyakorlatilag a sírból mentettem meg, amikor egy idősebb tulajtól megvásároltam 2012 őszén. Ekkor már 3 éve állt egyhelyben egy udvaron és várta szomorú sorsát.Ilyen autóra már az Uno turbós korszakomból vágytam, majd 2012 nyarán elhatároztam, hogy a nyugdíjazott 1.8T helyett kellene egy olyan autót építeni, ami valóban ütőképes az adott kategóriában és nem hétköznapi autó. Mivel a barátaim közül páran Fiattal ... óta viszonylag kevés módosításon estek át, gyakorlatilag szabadon lehetett összelegózni a megfelelő alkatrészeket. Így került bele nagyobb löketű főtengely egy 1.6-os Fiat Tipo-ból, illetve ehhez a típushoz gyártott kovácsolt dugattyúk. A hengerfej is átalakításra került, a maximális teljesítményt szem előtt tartva. Mivel a Fiat váltók nem a tartósságukról híresek, a kezdetektől fogva úgy terveztem, hogy egy VW váltó lesz összeházasítva a Fiat motorral. Természetesen sokan mondták, hogy ez sosem lesz jó, ennek ellenére egy teljes szezont futott az autó váltó vagy hajtás hiba nélkül.Építettem

    Drag

  • 2013.08.15.
    Kanyik Rally Team 2013 Ifj. Kanyik Antal - Balló Pál - Fiat Grande Punto R3D RTE – CYEB Tatabánya Rallye 2013 – Beszámoló Ismét harmadikként a célban! Eseménydús felkészülés és egy befejezetlen verseny előzte meg ifj. Kanyik Antalnak és Balló Pálnak az idei Tatabánya Rallyen M/2-es kategóriában elért harmadik helyezését. Az Esztergom Rallyen kiállni kényszerülő páros mellé ezúttal odaszegődött a szerencse és a célvonalon mosolyogva száguldhattak át. Lássuk, mi is történt Esztergomban: Ifj. Kanyik Antal: - Nagyon jó kis versenynek ígérkezett az idei Esztergom Rally. Sok szép emlékem vanTatabánya Rallye Fiat Grande Punto Kanyik Rally Team Rally
  • 2013.06.24.
    Kanyik Rally Team 2013 Ifj. Kanyik Antal - Balló Pál - Fiat Grande Punto R3D Sajtóanyag RTE - MIDEX Salgó Rally 2013 - Beszámoló Pozitívan előre! Ifj. Kanyik Antal és Balló Pál az ózdi futam kihagyása miatt kisebb szünettel tért vissza a Rally-Túra Bajnokságába, azonban ez cseppet sem látszott meg a hozzáállásukon. A Midex Salgó Rally-n ismételten népes mezőny gyűlt össze, ahol nagy csaták árán az 5. helyezést zsebelhették be az M2-es kategóriában. A versenyhétvége egy szombati prológgal kezdődött a salgótarjáni külső pályaudvaron, ami nagyon tetszett a párosnak, hiszen végre egy ... tempósabb szlalomozást alakítottak ki a rendezők, ami kedvező volt a Fiat Grande Punto R3D-nek. Vasárnap folytatódott a tikkasztó hőség, ami erősen igénybe vette a versenyzőket és versenyautókat egyaránt. A reggeli első kör, egy ízig–vérig versenypályán, Zagyvaróna–Cered közötti útszakaszon vette kezdetét. Aztán a második gyorsasági szakaszon, Zabar–Domaháza között, volt egy kis kalandjuk, amit követet a nap harmadik szakasza a legendás Vizslás–Kazár–Salgótarjánt összekötő aszfaltút. ifj. Kanyik Antal: - Nagyon szeretem és az egyik kedvencem a ceredi gyorsasági, mert az igazi rally pályák közéSalgó Rally Fiat Grande Punto Kanyik Rally Team Rally
  • 2013.05.08.
    Kanyik Rally Team 2013 Ifj. Kanyik Antal - Balló Pál - Fiat Grande Punto R3D Teljes RTE szezon, azonban Ózd kimarad Ifj. Kanyik Antal és Balló Pál a sokak által kedvelt Rali-Túra bajnokság oszlopos tagjai, akikkel a 2013- as szezonban is találkozhatunk valamennyi RTE futamon. A jól bevált Fiat Grande Punto R3D-vel teljesítették az idei szezonnyitó Eger Rallyt, ahol az előkelő második helyet szerezték meg a licences M/2-es kategóriában. Az ózdi futam ez évre kimarad, azonban a többi versenyen mindent meg fognak tenni a gyors és látványos autózásért. ifj. Kanyik Antallal beszélgettünk ... múltról és jelenről: Az autóból sokan csak annyit látnak, hogy elsőkerekes, bitangul füstöl. Látványosan keresztbe fordulsz vele mindenhol aminek meg is van az eredménye. Mesélnél pár szót az autóról? - Az autó egy Fiat Grande Punto R3D Egy 2009-es versenyautóról beszélünk, amit Torinóban az ABARTH-nál készítettek! Az erőforrás egy 1.9 JTD motor, ami padon mérve 205 lóerőre és 400 Nm fölötti nyomatékra képes. Az autó többi fő paramétere a 6 sebességes szekvenciális váltó, Brembo nagy fékek, Extrem-tech lengéscsillapítók. Az autó a 2012-es év végén megkapta az utolsó fejlesztéseket, amikkel a maiFiat Grande Puntó Kanyik Rally Team RTE
  • 2013.04.25.
    Rákóczi Andrej Rákóczi Edgár Reiner Erika Szerencsés Péter Sződy Szabolcs Sződy Zsolt Tellér Péter Uracs Ádám Peugeot 205 Dellorto Honda CRX BMW 320 is Mitsubishi Lancer EVO VIII Trabant 1,4 16V Honda Civic VTI Fiat X1/9 - Honda Suzuki Ninja ZX12R Suzuki Trabant 750 GSX-R BMW 328ti Honda CRX Fiat 12R6 VW Polo Ford Fiesta Zastava Yugo Ford Fiesta BMW 323 ti compact Opel Astra Toyota Corolla Honda Civic VTI Seat Ibiza Trabant 601 RS Skoda Favorit 1.3 Suzuki Swift VW GOLF III TDI Suzuki Swift Suzuki Swift Peugeot 106 1.3 Rallye Opel Corsa Daihatsu Toyota Yaris 1.5 TS Daewoo Matiz Trabant 601 RS Ford ... . 1. 2. 3. 4. 5. 6. Ifj. Hefler Róbert Czakó Roland Rákóczi Edgár Barakkó Csaba Benyó Máté Bognár Martin P Prototípus Dobos Tibor Ágó Béla Simon István Ludescher Loránd Reiner Erika Honda Civic VTI Suzuki Swift Opel GT Skoda Favorit 1.3 Suzuki Swift VW GOLF III TDI 3124 4 10 3145 5 8 3151 3 4 3128 2 5 3152 - 6 3136 Kies Kies 14 13 7 7 6 0 1. 2. 3. 4. 5. Suzuki Ninja ZX12R Fiat 12R6 Fiat X1/9 - Honda Trabant 750 GSX-R Suzuki Ninja ZX12R 3045 3006 3120 3002 3046 4 3 5 - - 4 3 - 5 2 8 6 5 5 2 1. 2. 3. 4. S1 Széria kategória 1000 ccm alatt Sződy Szabolcs Suzuki Swift TR Sződy Zsolt Suzuki Swift TR MNASZ Szlalom
  • 2013.03.21.
    Lada Lada Lada Lada Skoda Lada Lada Lada Skoda Lada DIV I Nyugati 1600 Tomás Bagos Dusan Vince Kristian Soltes Áldozó István Balogh Gyula Gara Tímea Koncz Gábor Megyesi Sándor Oláh Imre Bencze Sándor Honda Fiat Suzuki Ford Mazda Suzuki Opel Ford Opel Opel DIV II. kétkerék meghajtás Dusan Kralik Liszkai Elek Jaroslav Burda Marek Balog Szatmári Gergő Tőkés Attila Csapó Miklós Marjai Szabolcs György Székely Zsolt Szincsák Zsolt Ádám László Horog Imre Őri Gábor Simon Ferenc Tölgyfa Attila Luka István Taskó Rodrigó Balla Géza Dézsi Gábor Krisztián Renault Mazda Honda Skoda Mercedes BMW BMW VW Golf VW Rabócsiring Rallycross
  • 2013.01.10. 11:08
    Leitold Károly, aki régi nagy név a Rallyversenyzés területén.  Az idei évben egy Fiat Abarth 131-l és új navigátorral indult hazai színekben. Évértékelő riport Leitold Károllyal és Bazsó Ildikóval.

    Historic

  • 2013.01.01. 17:05
    Gábor 2010-ben egy Polski Fiat-tal indult, teljesen jeges pályán, hihetetlenmostoha körülmények között. Akkor egy megcsúszás, és árok vetett véget aszereplésnek. 2011-ben egy VW Golf volt az autó, és sajnos technikai gondok miattismét nem sikerült a célba érkezés.Idén a gyorsasági szakág versenyzője, újra nekifutott a már mumusnak tekinthetőversenynek, és az eddigi legkomolyabb technikával szállhatott harcba, a Praktistaráltal szervizelt Mitsubishi Evo VIII volája mögött próbált szerencsét. Atámogatóknak köszönhetően, még felkészülési tesztre is volt lehetőség, előbb azEuroring-en, majd a

    Amatőr rally

Előző 1 / 2 Következő