Keresés
Találatok száma: 2462024.06.24. 17:51
. Németh Kristóf (127) / YAMAHA / Pannonia Motorsport Kft.3. Budai Csaba (90) / APRILIA / Bódis Formation SEMagyar Bajnokság 300 RACE 1:1. Szilágyi Krisztián (114) / KAWASAKI / MAMI 2. Lukács Owen (15) / KAWASAKI / MAMI 3. Molnár István (6) / KAWASAKI / MAMI Magyar Bajnokság 300 RACE 2:1. Lukács Owen (15) / KAWASAKI / MAMI 2. Szilágyi Krisztián (114) / KAWASAKI / MAMI 3. Molnár István (6) / KAWASAKI / MAMI Magyar Bajnokság 600 RACE 1:1. Kecskés Bence (25) / YAMAHA / NTR Team SKE 2. Füleki Ádám (17) / YAMAHA / Bódis Formation SE3. Nagy Attila (66) / HONDA / Chrobák Motorsport E.Magyar Bajnokság 6002020.04.30. 23:55
Dominikkal utoljára ez év elején beszélgettünk óriási tervei voltak.Őt kérdezem, mi is történt azóta.Sok minden történt azóta. Megkaptam az “új“ versenyautót, amivel szerettem volna eredményesen versenyezni, de mire felkészítettük az autót beütött a Járvány. Milyen autóval indultál volna?Honda Civic Type-R-t sajnos még kipróbálni sem volt lehetőség, mert március elejére készült el. Sajnos már az FRT-re se mentünk a járvány miatt, pedig az lett volna a kupasorozat kezdése előtti utolsó verseny, amin tesztelhettük volna az autót. Azóta viszont már az is kiderült, hogy az FRT kiskunlacházán2020.04.30. 23:54
összeraknunk. Egy Honda TRX 450-be raktunk bele egy CRF 450 cross motor blokkot. Ez már gyárilag is egy erősebb blokk, mint a quad-ban. És még ezt fűszereztük néhány aprósággal. Persze még finomítani kell 1-2 beállítást, de az irány jó, az eredmények nagyon kecsegtetőek!Tudtok azért edzeni, vagy teljesen a háttérbe szorult a quadozás?- Természetesen korlátozottak a lehetőségeink, néhány pálya be van zárva. Illetve van, ahol csak limitált számban lehet menni. Most inkább túrázni járunk.Ha az információim pontosak, új taggal bővül a Speed Rally Team quad szekciója, méghozzá egy számodra nagyon kedves2017.07.06. 11:09
kiszámíthatóbb volt a Hondához képest, most a matematikai valószínűség számítás itt felborul. De mi nem szeretnénk!Tehát, ….” Első Veszprém az Adammal” című fejezetet kezdjük. Mert a ISEUM teljesen más. Én is kíváncsi vagyok mire elég!Korábban már jártak erre a fiúk a Honda Civic Type R-rel. Az akkori tapasztalatok mennyiben segíthetik most őket? - Egy kicsikét bizonyára, de ugyan annyira jó nagy becsapás is lehet, mert amit full nyélen átvágva megoldotta a jól fekvő TYPE-R, azt az nem biztos, hogy szereti a kis piros Adamka! A visszafordítókat bizonyára, ami most kevés lesz. Ráadásul vég sebességünk2017.05.18. 16:11
Adam a legényeknek! Annyira más, mint a Honda, csak képzelni tudjuk. Még ez sem lenne, gond, ha egyszerre rendelkezésre állna minden hozzá árusított szett. Nem gondoltuk, hogy kell, de már tudjuk! Én, mint csapatfőnök rájöttem, nem lehet takarékoskodni! Sajnos erre ráment két versenyünk, de az autó épségben van, költségmentesen. Nem fogok tovább linkeskedni, megrendelek mindent hozzá, ahogy az Opel Motorsport mérnökök megtervezték, úgy kell felkészíteni az autót. Mert az autó már tudja, csak még mi nem tudtuk. Nyílván a papírforma, és mindenki kérdezte mi újság veletek? - Azt hiszem ebbe az ügyes2016.03.25. 09:13
hosszú daru kevésnek bizonyult, ezért a tűzoltók ki irtották előttünk az erdőt, persze nem volt nehéz dolguk, mivel mi ennek a munkának a nagyját már a Megane-nal elvégeztük. Ezek után szakszerűen felcsörlőzték az autót és elköszöntek tőlünk. Sajnos az egri nevezést le kell mondanunk, mert a Megane lesérült a Honda pedig csak a Lavanttal Rallye-ra lesz kész. Rosszul sikerült az év eleji rajt, de remélem innen csak felfelé vezet az út.Köszönjük Partnereink segítségét!Az "Infovárosok hírportál hálózat", Kelet-Atlasz Kft., Aqua General Kft., H.B.c.e., Komplex-D Kft, Unilub Kft, Vozik2015.12.25. 13:59
bajnokságában úgy 8-9 évvel ezelőtt. Aztán évről évre sikerült egyre jobb autókba beülni N-es Lada, Lada VFTS, A-s Lada, Honda CivicType-R, de a legjobb 3 év Szabó Zsoltival volt a „kupás” Swiftben. 2011-től 3 évet mentünk együtt és év végén mindig dobogón végeztünk, a hab a tortán a 2011-es N csoportos kategória bajnoki cím volt. Azóta inkább csak alkalmi navigátor vagyok, sajnos a munka sok időmet elveszi. Most azon dolgozom, hogy a 2016-os év teljes legyen és ismét komplett évet tudjak versenyezni egy sofőr mellett.Honnan ez a mostani Suzuki-s lehetőség? Éppen a neten böngésztem, amikor láttam2015.11.12. 17:37
A szerelem tavaly májusban a Parlament előtt szövődött, amikor Ádám meglátta a motoros bemutatót tartó gyerekeket. Azonnal tudta, hogy ezt ő is ki akarja próbálni!A Talmácsi Ringes próba után következett a motoros suli és Lakatos Hermann oktatása.Ádám kapott egy 50 ccm-es Yamaha PW kismocit, amivel elkezdett edzeni, majd két versenyt teljesített is. A kismotorral középmezőnyben végzett, és hamar ki is nőtte, sebaj, jól jön ilyenkor egy nagybácsi (köszi, Kakuszi Gábor!), aki vett neki ajándékba egy Honda NSR 50 ccm-es PIT Bike-t, ami az előző automatával szemben már egy 62015.03.03. 17:45
Március 15.-én felöltöd a quad-os mezt és rajthoz áll a monori versenyen. De mielőtt ezzel kapcsolatban kérdeznélek, mesélnél arról, hogy miként is lett quad versenyző belőled?- 2006 szeptemberéig motoroztam hobbi szinten, és akkor vettünk egy Honda TRX400-as quadot, majd rá egy hónapra Tatán volt az első versenyem, utána pedig Pannonhalmán, ahol szó szerint kis sikerélménnyel gazdagodtam. A pannonhalmai verseny után lett kicsit több mint fél év szünet, mert másnap eltörtem a csuklómat és csak 2007 áprilisába műtötték meg, így megint csak a tatai és a pannonhalmi versenyen tudtam indulni2014.11.14.
2014.09.15.
Vizin László–Zsiros Gábor, Peugeot 207 Szuper–2000 Ciprus Rali előzetes 2014. szeptember 15. Vizin negyedszer indul a Ciprus Ralin Idei első Eb-pontjait szeretné megszerezni Vizin László és Zsiros Gábor a Ciprus Ralin, amelyen immáron negyedik alkalommal vesznek részt. Eddig a pontszerzés Cipruson mindig sikerült Vizinnek, hiszen 2010-ben Honda Civickel a kétkerékhajtású mezőny harmadik helyén végzett, 2011-ben Subaru Impreza R4-gyel a szériaautó értékelés nyolcadik helyét szerezte meg, 2012-ben pedig Skoda Fabia S2000-essel abszolút értékelésben lett kilencedik. Az idén nehéz dolga lesz Mihályi Csaba Rally2013.09.19.
2013.06.18.
2013.05.15. 15:58
- Már második alkalommal vágtunk neki a számunkra idegennek mondható nehéz Rallyszakaszoknak. Tavaly Honda Civic-kel, idén egy Renault Megane RS turbóval. Ez egy új fejlesztésű rally autó. A Saturnus Rally a Mitropa Kupa harmadik futama volt. Nagy hagyományokkal rendelkező verseny, amit az is fémjelez, hogy 36.-ik alkalommal rendezték meg Szlovénia fővárosában Ljubjanában. Összesen 11 gyorsasági szakasz várt ránk 5 különböző pályán (és egy szuperspeciál) amit magában a városban rendeztek meg. Hatalmas volt az érdeklődés a verseny iránt, elég erős nemzetközi mezőny jött össze2013.05.14.
2013.04.16.
2013.03.11.
Lancer Evo6 Lada 2105 Mitsubishi Lancer Evo8 Mitsubishi Lancer Evo6 Skoda Favorit Lada 2107 Lada 21074 VW Golf II TDI BMW E30 BMW 330 Peugeot 205 Rallye Lada VFTS Suzuki Swift GTI Suzuki Swift Lada VFTS Lada 2105 Suzuki Swift GTI Suzuki Swift Gti VW Golf II Lada 2107 Suzuki Swift Opel Astra Turbo BMW M3 BMW E46 Compact Lada 2101 Suzuki Swift Lada VFTS Seat Ibiza G60 Opel Astra Gsi Peugeot 106 Opel Astra Opel Corsa Gsi Toyota Celica Lada 2107 Suzuki Swift Honda Civic Vti Lada 2101 S Suzuki Swift Lada 21074 Lada 2105 Suzuki Swift GTI BMW 325 Suzuki Swift Suzuki Swift Gti Lada 2107 Lada 2103 Lada VFTS ... Várkonyi Szabolcs Sárosi György Fogassy Gergely Versenyző 2 Kerék István Andreas Schnidlbacher Mesterházi Márk Mihalik Péter Szenner Zsolt Hofbauer Tamás Kenderesi Árpád Savanyu Roland Farnadi Ágnes Németh Gergely Papp György Péterfi Jenő Siroki Zoltán Szabó Bence Érczkövi Attila Kerék István Autó Mitsubishi Lancer Evo7 Mitsubishi Lancer Evo9 R4 Mitsubishi Lancer Evo9 Mitsubishi Lancer Evo9 R4 Mitsubishi Lancer Evo9 Mitsubishi Evo IX R4 Skoda Felicia Kit-car Suzuki Swift S1600 Mitsubishi Lanncer Evo9 Mitsubishi Lanncer Evo Subaru Impreza WRC Ford Escort RS Coswort 4WD Lancia Delta HF Int. Honda Civic ... Type-R R3 Honda Civic Mitsubishi Evo VI. Kat L1 L1 L1 L1 L1 L1 L2 L2 L1 L1 L1 L1 L1 L2 L2 L1 Kat. Hely 1. 2. 3. 4. 5. 6. 1. 2. GY.1. 03:36,0 03:39,0 03:38,0 03:39,4 03:43,2 03:56,1 04:10,8 04:11,4 03:59,5 03:49,3 03:49,2 **:**,** **:**,** GY.2. 03:39,3 03:36,7 03:41,1 03:37,8 03:42,8 03:40,0 04:18,6 04:35,2 **:**,** GY.3. 03:34,6 03:34,2 03:35,9 03:36,2 03:41,6 03:46,9 04:03,8 04:04,3 **:**,** GY.4. 03:29,9 03:32,5 03:32,1 03:39,1 03:50,8 03:40,4 03:56,2 03:58,8 **:**,** **:**,** **:**,** **:**,** **:**,** **:**,** **:**,** **:**,** GY.5. 03:33,7 03:32,7 03:32,4 03:39,1 03:38,6 03:44,0 04:01,5 04 Teszt Rallye2013.01.19. 13:27
, úgyhogy átváltottunk Hondára, amit azóta sem bántam meg.Tavalyi évet már nem a Magyar rallye bajnokságban töltöttétek,hanem a Mitropa kupában- Igen ,mivel már 17 évet mentem itthon szinte ugyanazon a pályákon, ezért szerettem volna kipróbálni magam külföldön is - bár megmondom őszintén, ezt már hamarabb meg kellett volna tennünk. A Mitropa Kupáról Varga Cigány Zoli-tól hallottam, aki csak jót mondott erről a sorozatról és bizony igaza volt. Nem csak a pályák minősége és nehézsége van magasabb szinten mint nálunk, de a rendezés színvonala is. A Honda FD2-vel mentünk, ami arrafelé nagy feltűnést2013.01.15. 11:01
Hondádtól megváltál, mivel készülsz 2013-ra, milyen autóval állsz rajthoz? Porkoláb Gergő: A típus marad, Honda Civic lesz az idei autóm is, de egyel fiatalabb kiadással, egy Type-R-el szállok harcba a pontokért. Matók Ádám tavalyi autójáról van szó, az már itt áll a garázsomban. Racing.hu: Elég jól ismerjük a kocsit, de beszélj nekünk arról, hogy mit tud!Porkoláb Gergő: Ez egy N-es autó, N-es motorral, 200 Lóerő körüli teljesítménnyel. Tolókerekes váltó, két utas gátlókkal, és egy jó futóművel. Egy kisebb teszt után elmondhatom, hogy elég sok mindent tud, nagyon tetszik az autó, remélem, hogy2013.01.06. 22:02
. Cenkov, Marinov (bolgár, Opel Antara) 3:38 p h., ...102.Sebestyén, Bognár (magyar, Toyota Landcruiser) 5:06 p h., ...126. Milanovic, Veljkovic (szerb, Opel Antara) 11:52 p h., 127. Pócsik, Farkas, Szaller (magyar, Toyota Landcruiser) 11:58 p h.Motorosok: 1. Francisco Lopez Contardo (chilei, KTM) 7:51, 2. Verheven (holland, Yamaha) 1 másodperc hátrány, 3. Quintanilla (chilei, Honda) 5 mp h.forrás: www.dakar.hu