Keresés

Találatok száma: 120
Előző 6 / 6 Következő
  • 2023.05.05. 14:23
    versenyzője számára a Hungaroring jól ismert aszfaltcsík, hiszen korábban a gokart után itt tette meg első formula autós lépéseit korábban szintén a GRT színeiben és zsebelt be futamgyőzelmet és több dobogós helyezést a GRT különböző versenytechnikáival, Formula Renault-val és F3-assal is. A pálya tehát jól ismert viszont az ellenfelek többségével csak a szabadedzések és az időmérő alkalmával tudta először felmérni az erőviszonyokat, akik között, mint kiderült több „sötét ló” is akadt, mint például a korábbi angol F4-es bajnok is. Az első versenyhétvége a versenykilométerek terén annyira nem

    Autós Gyorsasági

  • 2023.04.27. 22:36
    versenyzőit is. Az új bajnoki sorozat első évadának első versenyére Olivér egy sikeres Slovakiaring-i teszten ismerkedett az új autóval, ahol nagyon pozitív benyomásai voltak az új technikáról. Versenyzőnk számára a Hungaroring jól ismert aszfaltcsík, hiszen a gokart után itt tette meg első formula autós lépéseit korábban szintén a GRT színeiben és zsebelt be futamgyőzelmet és több dobogós helyezést a GRT különböző versenytechnikáival. A pálya tehát ismert viszont az ellenfelek többségével majd csak a szabadedzések, és az időmérő alkalmával lehet először felmérni az erőviszonyokat. Olivér ennek okán is

    Autós Gyorsasági

  • 2021.02.02. 19:47
    Az évszaknak megfelelően havas körülmények között melegít a 2021-es szezonra Csomós Mixi és Nagy Attila.A tavalyi évet egy kis csúszkálással zártátok. Hol jártatok december legvégén?A Kakucs Ringen autóztunk még egyet 2020-ban utoljára. Nagyon terveztük a Szilveszter Rallye-t, de az sajnos elmaradt. Tavaly lett volna harmadjára lehetőségünk Skoda Fabia R5-el rajthoz állni a Hungaroring környékén, így a Szilveszter Rallye abszolút értékelésében mindenképpen dobogóra szerettünk volna állni. Tavalyelőtt nem sokkal maradtunk le a legjobb háromtól, ezért Mixi kezében és lábában is nagyon benne

    Rally

  • 2020.06.26. 18:28
    autókkal az üzemeltetés és a beállítások terén és persze az új fiatal versenyzőkkel is minél jobban összecsiszolódjanak a közös munkában.Gender Tamás csapatfőnök az idei második teszt után is bizakodóan nyilatkozott:„Nagy öröm, hogy a hosszú kényszerszünet után úgy tűnik, hogy végre visszaállhat a szokásos működési rendjébe a sportélet! Nagyon jó, hogy a Hungaroring és a szakág egymás után két tesztnapot is biztosított így hosszas és hatékony munkát folytathatott a csapat, amire nagy szükségünk is van, hogy az új versenyzőkkel és az új technikával a lehető legjobban fel tudjunk készülni az alaposan

    Formula

  • 2019.08.12. 23:16
    szerint beborult és monszun szerű esőzésben nyomtuk le a napot! Az előző nap végeredményével megegyező sorrend született! Aminek külön örültem, hogy ezúttal jót tudtunk versenyezni autótörés nélkül egy olyan pályán amit bar nem ismertünk, de kihoztuk belőle a maximumot mind egyéni mind csapat szinten! Grobnik nagyon jó pálya volt, de persze nem olyan jó, mint a Hungaroring amit különösen kedvelek! Most a Slovakiaring következik, amit már jól ismerek, de az új autóval ez is óriási kihívás lesz!”Szomszéd Lali:„Egy nehéz, de sikeres hétvégén vagyok túl mivel az első verseny nem alakult túl fényesen

    Formula

  • 2018.04.26. 16:55
    , hogy az, biztos, hogy itt kezdtem a versenyzői pályafutásomat és itt is akarom majd egyszer befejezni, mert nem tudom elképzelni, hogy más csapatban versenyezzek! Nagyon várom már az első hétvégét annak ellenére, hogy a Hungaroring nem az a pálya, ami a legjobban fekszik nekem. Jó népes forma autós mezőny lesz így még jobban koncentrálni kell, hogy maximálisan odategyük magunkat. Bár már voltunk néhány versenyen ahol komoly létszámú közönség volt a helyszínen, de most itt a Hungaroringen biztosan különleges érzés lesz ilyen sok hazai néző előtt versenyezni! Reméljük, hogy lesz mit ünnepelnünk

    Autós Gyorsasági

  • 2018.02.20. 12:37
    előfutóként Rally versenyeken, és nagyon sok FRT versenyen is szerepeltem, de persze a pálya versenyeket sem hagytam ki, az egyik kedvenc pályám természetesen a Hungaroring. A versenyzés, amit imádok. Imádom, amikor érzem, hogy tanulok, és amiket meg tanulok azt pontosan az aszfaltra tudom rakni. És amit láttok körülöttem. Imádom a szép lányokat. A Csapatomat megpróbálom mindenképp előre juttatni.- Anti: Kb. huszonegy éve csöppentem bele az ilyen jellegű versenyekbe, eleinte Ladával, később Fiat Uno és Skoda Octaviával is elég jó eredményekkel tudtam menni, de kb 7-8 évet kihagytam anyagi megfontolás

    Rally

  • 2018.01.16. 12:04
    kanyarral tarkítva, kevés egyenessel. Fantasztikus nyomvonalon,vonalvezetéssel igazi vérbeli hórallye. Ez nem a Hungaroring ! Itt elengedhetetlen a jó navigátor ,ha gyorsan és biztonságosan szeretnél autózni a szakaszokon. Ezért megyünk most is a csodába !  kb.: 13 Magyarországról kiutazó versenyzőpáros is részt fog venni ezen a versenyen.  A versenyt 2018. január 19-21. között rendezik Kovásznán. Aki szereti az autóversenyt az egyszer mindenképp látogasson el Kovásznára ! 
  • 2016.09.08. 10:35
    vezérmű tengely is közelebb áll egy utcaihoz, mint egy komoly versenytengelyhez, ráadásul nem is kompresszoros motorba való. Elfokoltam annyira, hogy valamennyire működjön, de az üzemanyag beállítás még hátra van. Most egy héttel a Hungaroringi verseny előtt, Horvátországba készülünk egy nagy nemzetközi versenyre. Itt remélem sikerül beállítani és a lehetőségekhez képest jó futamokat csinálni. Olyan ezer paci körül lehet a teljesítménye most. Egy jó feltöltős motornak 1500 lóerőnél kezdődik a teljesítménye és 10000 lóerőnél van a vége (lásd Top Fuel kategória) Erdős Csaba, Dragster, Hungaroring ez a

    Drag

  • 2016.05.12. 18:08
    Interjú Tamással a hétvégi gyorsulási verseny előtt.Kedves Tamás!Először mesélj kérlek az eddigi autósportos életedről.- Saját autóval a 90-es évek végén álltam rajthoz utoljára, még a hőskorban, a Hungaroring-i  kedd esti/éjszakai futamokon.  A kék Pontiac Trans Am volt az első gyorsnak mondható saját autóm, kb. 600Le volt benne. Gyakorlatilag azóta folyamatosan voltam/vagyok jelen  a drag környékén, már évek óta a megélhetésem is az amerikai autók és ezzel együtt a drag sport körül forog a Tuboly Tech Kft. révén, amelyet ketten az öcsémmel alapítottunk és vezetünk.  Mára

    Drag

  • 2016.04.25. 20:05
    Ferenc is megszerezte élete első világbajnoki pontjait. Neki ez olyan volt, mint egy megvalósult álom…De nézzük sorban az eseményeket!Az első verseny előtt egyperces néma gyásszal tisztelegtek a szombaton elhunyt örökös magyar ralibajnok, Ferjáncz Attila emléke előtt. A korábbi legendás versenyző fia, András is eljött a megemlékezésre, és a Hungaroring vezetőivel, a sportszakma képviselőivel, valamint a korábbi és jelenlegi versenyzőkkel együtt felálltak a rajtrács elejére, ahová letették Ferjáncz sisakját, és azt állták körbe. Az autósportot értő és szerető közönség a néma gyász után ütemes

    WTCC

  • 2015.12.25. 13:59
    , azokkal leszünk egy szerviz helyen, akikkel év közben együtt dolgoztunk, együtt versenyeztünk, és biztos vagyok benne, hogy nagyon jó hangulatú verseny lesz!Korábban sosem indultál még ezen a versenyen, elkezdted már nézni a belsőket?Őszintén megmondva az előző években is nézegettem a verseny belsőit. A ring külső úgy tudom ugyan az, mint a megelőző években. A belső rész változik, aminek részben örülök, részben nem. Azért örülök, mert így nem ugyan az, mint máskor. Azért viszont már kevésbe, hogy nem mehetünk a Hungaroring aszfaltcsíkján…Mecseken jó volt a tempód, Erre a versenyre is átmented? Vagy

    Rally, Szilveszter Rally

  • 2015.05.03. 16:21
    munkát végzett. Vasárnap a szerencse is közrejátszott, mert sajnos Balázsnak technikai problémái voltak, néhány körrel a vége előtt és kiállni kényszerült. Legközelebb remélem a pályán fogom megelőzni. Legközelebb: Ma Május1.-jén, a Nagy Futamon találkozhattatok velem. Itt volt, hogy egy kis nosztalgiázás képpen visszaülök a Formula BMW-be és felvezetem a Hungaroring Show autóit, de sajnos a módosított időtervbe nem fért bele.Majd három hét múlva május 22-24.-én a következő OB. futamunk a Red-Bull Ringen lesz, minden nézőt és szurkolót nagy szeretettel várunk. Pénzes Attila

    Gyorsasági

  • 2015.04.01. 10:45
    . A többiek viszont alaposan kitettek magukért, a rendkívül erős és népes mezőnyben. A hétvégén azonban nem csak a csapat Rally2-es tagjainak volt jelenésük, Korda Erik és Nyirfás Juli is versenyautóba pattant, igaz ezúttal külön-külön nem pedig egymást erősítve. A csapatvezető idén is részt vett a Hungaroring-i Örömautózáson, Nyirfás Juli pedig az ír EB futamra való felkészülés jegyében a romániai Tess Rally csiszolódott bolgár pilótájával. Korda Erik: Én már annak is nagyon örülök, hogy srácok épségben célba értek, mert sajnos ez nem adatott meg mindenkinek. Itt ragadnám meg az

    Rallye2

  • 2015.01.06. 13:09
    pályákra, a belső az egy szlalom verseny jellegű. Viszont a verseny infrastruktúrája, az egész hangulata szerintem az egyik legjobb volt az idei évben. Gondolok itt arra, hogy kevés etap van, bokszban vagyunk. A Hungaroring a magyar motorsport egyik szentélye, és amit mindenképp ki kell emelni, az a rengeteg néző a Ring külsőn. Tizenhat éve versenyzek, talán mondhatom azt, hogy nekem még volt benne részem, amikor emberfalban versenyeztünk, de nagyon régen. Szerencsére ez 2014 végén ismét bekövetkezett és visszajött valami a régi versenyek hangulatából! Nagyon bízom abban, hogy valami talán

    Rally

  • 2014.12.13. 21:39
    Hungaroring, Pannóniaring, stb. Az Astra Kupasorozatban használták. Jelen esetben a Kakucsring-i pálya is ilyen. Az FRT-n is használtam, még az autóversenyzői pályafutásom legelején, amikor ismerkedtem a pályával, az ottani körülményekkel és magával a versenyautóval. A legutóbbi FRT-n is vele mentem, mivel a Tigrá-m az utolsó edző köröm végén műszaki hiba miatt megállt alattam.Az Opel Tigrá-ról tudni kell, hogy kifejezetten Rallye versenyautó. Éveken keresztül többféle rallye versenyeken vettek részt vele. Az FRT Kupasorozat Rallye-nak minősül, ezért itt már a Tigrá-t használom. Az FRT Kupán is

    amatőr autóverseny

  • 2014.08.30. 20:23
    fogunk! Nem olyan fából faragtak, hogy feladnám, szóval nem adjuk fel! Jelenleg őrizzük a bajnoki 3. pozíciót és szeretném, ha év végére meg is maradna. Mindent meg fogok tenni a csapatért az utolsó 3 futamon. A Hungaroring az egyik kedvenc pályám, október már elég szeszélyes időjárás szempontjából, így roppant izgalmas futamokra van kilátás. Aki teheti és ideje engedi, mindenképp látogasson ki, én mindent megteszek majd, hogy izgalmas legyen a bajnokság végkimenetele. A két hónapos szünet után a Slovakiaringen folytatódott a bajnokság, azzal a célkitűzéssel, hogy megerősítsük a dobogóért

    Gyorsasági

  • 2014.05.15. 14:39
    Egy fordulatokban gazdag versenyhétvégén vagy túl a Vígh Racing Team pilótájaként. Mesélj nekünk a hétvégéről!Sziasztok, először is.Nagyon nagy izgalommal vártam a Szlovákiaringi futamot, hiszen hihetetlen érzés egy versenypályán együtt lenni a WTCC-s "nagyokkal", így izgatottan vártam a hétvégét. Pénteken reggel sajnos egy vizsgám miatt alapból nem tudtam volna részt venni az első szabadedzésen, így a 2. szabadedzés volt az egyetlen lehetőség a pálya megismerésére. Már itt előjött egy elektronikai hiba, amiatt félre kellett állnom a 2. körömben. Nagyon elvoltam keseredve, hogy a Hungaroring

    Gyorsasági, WTCC

  • 2014.03.26. 13:39
    , koncentráció a döntőkben. Mintha egy párhuzamos másik világba csöppennék, amikor csak te vagy, az autód és a rajtlámpa....az ellenfél nem számít, bárki legyen is az, csak akkor győzheted le ha magaddal foglalkozol és a maximumot kiadod 402 méter alatt. Zöld....start... :-)Hogy kezdődött ez a szenvedély, mesélj magadról.- 2007 Hungaroring lelátó. Döntőket nézve....P4 4-es döntő...Domokos Csaba Evo8, Schuster Zoli Audi....a bajnokság döntő futama volt. Ekkor éreztem hogy én is szeretnék a pályán lenni egy Evóval és az adrenalint érezni versenyzői szemszögből.Mesélnél az autódról?- Mitsubishi Lancer Evo 8

    Drag

  • 2013.03.19.
    Nevező felelősségi körébe tartozó személyek. o Nevezőhöz tartozó résztvevők, azaz a • versenyzők • csapat vezetői és tagjai o Nevezőhöz tartózó közreműködők o Nevezőhöz tartózó média o Nevezőhöz tartózó vendégek és kísérők • a Rendező felelősségi körébe tartozó személyek: o hivatalos személyek o Rendezőhöz tartozó közreműködők o MNASZ delegáltak o MNASZ és/vagy Rendező által engedélyezett média o Rendezőhöz tartozó vendégek o ideiglenes, vagy állandó, érvényes MNASZ Pályabelépővel rendelkező személyek o nézők, a számukra engedélyezett helyeken. • Állandó versenypályák esetében (pl. Hungaroring) a MNASZ Gyorsasági
Előző 6 / 6 Következő