Keresés

Találatok száma: 49
Előző 3 / 3 Következő
  • 2023.11.27. 10:26
    . Ehhez gratulálok. Mit is lehet tudni erről a kategóriáról? - 2021-ben és 2022-ben is bajnoki címmel zártam az Országos Amatőr Gokart Bajnokságon. Ahogyan a neve is tükrözi, a versenyzők nem saját gokartokkal mennek, hanem a bajnokság gépeivel. A kategóriák alsó súlyhatárok szerint vannak meghatározva. Ezek a súlyok, a versenyző felszereléssel együtt adott súlyát jelentik – a gokart nem számít bele. A junior kategória alsó súlyhatára, amikor én 21’-ben ebben versenyeztem és ebben bajnok lettem, 45kg volt az. Az 1.-es kategória már 60kg alsó súlyhatárral rendelkezett, itt versenyeztem én is, és ... . helye mellett szereztem 2 női III. helyet és egy női I. helyet is. Amire szintén nagyon büszke vagyok, hogy idén az Országos Szlalom Bajnokság záró futamán, a 100. autószlalom.hu versenyen sikerült meglepnem a mezőnyt és a szervezőket is, mert a széria S2 kategóriában II. lettem. De egyértelműen, hogy nem lehetnének ilyen hétvégéink, ha apukám nem lenne, hiszen ő az, aki mindig mindent megtesz, hogy az autó tökéletes állapotban lehessen, bíztat, próbál tanácsot adni és ezt nagyon köszönöm neki!Legközelebb hol láthatunk idén téged?- Legközelebb 11.26.-án az M-Ringen, ez a biztos, a többi pedig ... kiderül. Szeretnék lehetőség szerint minél több versenyen részt venni, indulni a téli szlalom kupákon, de majd meglátjuk, hogy konkrétan melyikre lesz lehetőségem. ui. Friss hír: Lilla ma 26-án harmadik lett az 1400-as kategóriában.A 2024-es versenyzői terveidről hallhatunk tőled információt? - Természetesen! 2024-ben szeretnék az Országos Szlalom Bajnokságon indulni a kis Suzukimmal, emellett pedig az SST euroringi versenyeken, és ha belefér, az FRT.HU versenyein is. Kicsit messzebbre tekintve pedig, egyik legnagyobb álmom és célom, hogy egyszer a gyorsasági szakágban mutathassam meg majd ... lettem bajnok 22’-ben.Mivel másabb, mint egy versenygokart?- A bajnokság gépei, 270 ccm-es Honda motoros Sodi gokartok. Végsebességük 60km/h-ra van leszabályozva. A gokartokon a leglátványosabb különbség a versenygépekhez képest, hogy a gokartnak fedettek a kerekei. Egy műanyag burkolattal vannak lefedve, továbbá, hogy a váz is minden féle műanyag borítással rendelkezik. Emiatt sokkal tömzsibbnek néznek ki, mint a versenygokartok. A versenypályák, ahol a bérgokartok mennek, általában sokkal kisebbek, mint a versenygokartokra tervezett pályák. Más versenyzési stílust kíván-e a vezetése?- Igen ... . helyet. Összességében leírhatatlan élményeket élhettem át azokban a napokban, és nagyon jól éreztem ott magam.A Magyar Csapatra pedig mindenki büszke lehet, mert minden versenyző, edző, családtag, fotós, szerelő és mindenki kitett magáért, és igyekezett minden tőle telhetőt megtenni, így csodálatos eredmények születtek. Én nagyon köszönöm, annak a sok embernek, akik miatt ez az egész megvalósulhatott, akik segítettek, támogattak minket. Idén már egy Suzuki Swift-tel láthattunk csapatni téged. Átnyergeltél a kasznis autók közzé, és már nem is fogsz gokartozni? - Az idén már több versenyben is mentem

    Szlalom, Gokar, Autósport

  • 2014.10.22.
    Balszerencsés hétvége a Mecsekben A Mecsek ezúttal nem fogadta kegyeibe a Maricsek Racing Team párosait az Országos Rallye Bajnokság ötödik fordulóján. A csapat 11 kettőse közül sajnos öten feladni kényszerültek a 48. Mecsek Rallye-t Kovács Antal és Istovics Gergő már az első szakaszt követően nagyon bosszúsak voltak, hisz a pogányi reptéren megtartott gyorsasági rajtjában majd 8 percet várakoztatták a rendezők a kaposvári kettőst, majd, mikor a legjobban szakadt az eső elrajtoltatták őket. A fiúk abszolút pontokról szőtt vágyai már itt elillantak, de természetesen folytatták a versenyt ... , csak kedvtelésből indulnak el az osztrák - magyar szezonzárón. Osváth Péter és Farnadi Ágnes azzal a nem titkolt céllal vágott neki a Mecsek Rallye-nak, hogy visszaszerezzék a 3-as kategória első helyét az éves értékelésben. A veszprémi kettős a hirtelen leszakadó eső ellenére jól választott gumit a pénteki szakaszokra és a nap végén mindössze 6 másodperccel voltak lemaradva az éllovas Matics - Zejda párostól. Másnap az MRT kettőse két szakasz elteltével nem csakhogy ledolgozta a hátrányát, de meg is előzte Maticsékat. A hatodik szakaszon azonban közbeszólt a technika: „Egy turbócső szétment és ... . Ahogy Maricsek Miki fogalmazott az eredmény ezúttal másodlagos, sokkal fontosabb, hogy karcmentesen célba vitték az EVO IX-es Lancert. „Fél órával a rajt előtt állt össze minden és ez az autó teljesen más, mint az EVO VI/IX. Az Árpádtető - Szentkút szakaszon csak tapogatóztam, de a második napon már kellő képen összebarátkoztam az új autóval.” A Borbás Szabolcs - Csáki Richárd párost az első nap kuplung és turbó problémák is hátráltatták, majd miután a szerviz csapat orvosolta a problémákat, a második nap első gyorsasági szakaszán egy hatalmasat estek az EVO VII-es Mitsubishivel. A navigátor ... hétvégén a Vargha Bálint - Magyar Gábor kettős az aszfaltszaggató méregzsákkal, azaz a Renault Megane Maxival. A fiúk jól érezték magukat, teszt versenynek szánták a Mecsek Rallye-t, ennek megfelelően készültek és teljesítették a hétvégét. A csütörtöki tesztet követően a szervizesek a régi lámpasor helyet „faragtak” egy új xenonosat. Az első nap, a reptér nem feküdt az autónak, hisz nagyon kicsi a Renault fordulóköre, ezért ott szenvedtek, de Árpádtetőn autóztak egy jóízűt. Szombaton fokozatosan gyorsultak élvezték az autózás. „Amitől a legjobban tartottunk az a pécsváradi szakasz volt. Ennek Szijártó Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2013.08.01. 18:27
    ” mezőny indulhatott el ezen a versenyen. Persze ezt 2013-ban is így szerettük volna. Pont úgy kívántuk engedélyeztetni ezt a mezőnyt, ahogy ez a Mikulás vagy a Szilveszter Rallye-k esetében történik, hiszen ott is mehetnek az amatőrök. Annyi különbség lett volna, hogy mi ezúttal is melléjük tettünk volna egy országos bajnoki futamot, mivel a Baranya Kupa elsősorban a Rallye2 és a Historic bajnokságról szól. Ennek a futamnak szüksége van (lenne) az amatőr mezőny által jelentett „támogatásra”, de erre sajnos nem adott engedélyt a szakág vezetés. A legfájóbb pedig, hogy az amatőrök tiltása miatt, a ... megoldáson is dolgoztok annak érdekében, hogy a hoppon maradt jelentős létszámú sprintes versenyző közül jó néhány ott lehessen a versenyen. Mik ezek a lehetőségek? Hallottunk már az úgynevezett „napi licencről” is. Folytattatok e már egyeztetést erről az RSB-vel? Ha van rá lehetőség, akkor nagyon át kell építeni a versenyre a sprintes, túrás autókat, vagy lesz valami könnyítés, minimális változtatással elfogadják őket?Markó Tibor: Alapvetően onnan indult ez az egész, hogy megoldást keresve kezdtem el törni a fejem azután, hogy az RSB elutasította az országos meghívásos kategória kiírásának lehetőségét ... a Baranya Kupán. Tehát én azon gondolkodtam, hogy mivel tudnánk helyettesíteni a kieső bevételeket, amire nagy szüksége van a versenynek. Sokan nem tudják, de a Baranya Kupa árban tulajdonképpen megfelel egy egy napos ORB versenynek. Ugyanolyan költségei vannak, mint egy Rallye1-es verseny komolyabb versenynapjának. A különbség viszont a bevételi oldalon jelentős: míg az ORB versenyeken átlag 140.000 Ft körül van a nevezési díj, a Rallye2 esetében ez csupán 43.500 Ft. Ez jól mutatja, hogy mennyire nincsenek arányban a dolgok és, hogy miért van (lenne) szükség az országos meghívásos mezőnyre ... megfelelően szabályokba foglalják. Ha ez sikerül, akkor már a Baranya Kupától élhetnének a versenyzők ezzel a lehetőséggel. Nem az ezzel a cél, hogy a sprintes versenyzőket behúzzuk a Rallye2-be, nem az a cél, hogy az RTE mezőnyét behúzzuk a Rallye2-be, hanem az a cél, hogy ezek a versenyzők bele tudjanak kóstolni a Rallye2 világába. Ám ha az elkövetkező időkben van kedvük a srácoknak kipróbálni magukat ilyen versenyeken, akkor ezt már jóval költséghatékonyabb módon tudják majd megtenni, mint ahogy most egy éves licenc esetében alakulnak a költségek. A Baranya Kupa egy 85 kilométeres gyorsasági távú ... Rallye2 és Historic bajnoki verseny lesz, amin, ha van a versenyzőnek egy műszakilag megfelelő autója – akár sprintes, akár RTE-s- akkor minimális befektetéssel egy egyszeri alkalomra szóló licencet válthat a sportorvosi vizsgálat elvégzését és szabályismereti vizsga letételét követően. Ezzel az adott Rallye2-es versenyen részt vehet. Bajnoki pontot nem fog kapni, de ha tönkre veri a kategóriáját, vagy a komplett mezőnyt akkor szép nagy serleget viszont igen. Ha pedig megtetszik neki a bajnokság vagy a verseny, akkor adott esetben válthatna normál licencet, aminek az árába beszámításra kerülne a
  • 2013.06.05.
    Zángó család – A pályán ellenfelek vagyunk, de egy csapatban játszunk! A Drifted.hu Országos Drift Bajnokság street mezőnyében két tehetséges pilóta robbant be a köztudatba. A Zángó családban apa és fia rögtön dobogós helyezést értek el, sőt egymás ellen is csatázniuk kellett. Vélhetően nagy jövő előtt állnak, így megkérdeztük őket, hogy eddig hol voltak. A drift köztudottan nagyon könnyedén „megfertőzi” az embert és függőséget is okozhat. Nálatok hogyan történt mindez? Zángó "Fater": Nálam úgy -még leírni is rossz az évszámot, 1982 környékén egykori Ladával rallyzó sógorom ... hatására kezdődött az agybetegség, és akkor még nem is driftnek csak csapatásnak vagy keresztben autózásnak hívtuk. Az egész a családi 1200-es Lada éjszakákon való elkötésével és a környék ipari parkolóiban, földútjain való farolgatással kezdődött. Ezek a próbálkozások általában kisebb mint nagyobb sikerekkel jártak, aminek sokszor hajnali kalapálás, felni egyengetés lett a vége (remélem a szüleim nem olvassák a cikket). Mivel autószerelő szakközépbe jártam szinte kötelező volt a motorozás és ebből adódóan a tuningolás is, így ennek köszönhetően néhány gyorsasági versenyen is indultam, de már akkor ... . Aztán tavaly május 1-én családostól lementünk Taszárra, mert Block Mester videói után már kíváncsiak voltunk milyen is élőben egy magyar Gymkhana és Drift verseny. Itt ültem be taxizni Pelikán Gergő mellé, és mikor kiszálltam az autóból már tudtam, hogy nekem ezt kell csinálni, ezt a sportot nekem találták ki, haza értem! Jimmy a fiam -akinek akkor még jogsija sem volt, ugyan úgy fülig érő szájjal és lelkesedéssel szállt ki a bömösből, rá szintén így hatott a kilincsel előre autózás és innentől megpecsételődött a sorsunk. A következő héten már tárgyaltunk ZsPower Zsoltival és nyár legvégére el is ... készült az AUTÓ. Idén első alkalommal a Gymkhana bajnokság nyitófutamán láttunk titeket, majd jött a tököli Sebesség Fesztivál, ahol a drift bajnokság street mezőnyében mindketten kupával tértetek haza. Hol voltatok eddig? Zángó "Fater": Tulajdonképpen szeptembertől kezdtünk el autózni, akarom mondani megtanulni autózni ezzel a drift szörnyeteggel, mert ezt igen is meg kell tanulni ez semmilyen más szakághoz nem hasonlítható technikát igényel. A régi ladás és utcai BMW-s beidegződések azért természetesen nekem előnyt jelentenek, de ezt a stílust ugyan úgy meg kellett nekem is ... segítség! Itt ugyan ezt tapasztalom, a pályán kívül az ellenfelek is segítenek egymáson és ez így van rendjén. Több versenyzővel nagyon jó kapcsolatunk alakult ki már ez alatt a rövid idő alatt is, többen vannak, akikkel versenyen kívül is szinte napi kapcsolatban vagyunk. Mit vártok el magatoktól a Lóerők Éjszakáján? Úgy hírlik a street mezőnybe több mint 10 külföldi pilóta fog nevezni a magyar srácokon kívül! Zángó "Fater": Annak kifejezetten örülök, hogy többen leszünk így még érdekesebb lesz a verseny és talán többet is lehet versenyben autózni! Remélem a szervezőknek sikerül megoldani Drifted.hu Drift
  • 2013.04.30.
    2013. április 27-28. FIA Central European Zone / Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság I. és II. verseny Április utolsó hétvégéjén, nyári melegben kezdődött meg a 2013-as szezon a Hungaroringen. Ez volt az első éles bevetése az Apex Racing Team-nek, főszerelőink mellett (Blaskovits Tamás és Szigeti Attila) két taggal bővültünk, Kása Balázs szerelő, és Palóczi Roland technikus csatlakozott a csapathoz. Tim Gábor és Lévai Zoltán versenyzőink a kistúra mezőnyében indult, Gábor a 2000cc-esek között, Zoltán pedig az 1600-as ér- tékelésben. A nagyobb kategóriában 17 induló, a kisebb Apex Racing Team Gyorsasági
  • 2013.03.13.
    BIZTOSÍTÁSI INFORMÁCIÓK 2013 A MNASZ bajnokságaiban, illetve az MNASZ naptárában szereplő rendezvényein csak licenccel rendelkező versenyzők vehetnek részt. A licenc kiváltásának feltétele a kiváltással egy időben kötött balesetbiztosítás. A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség biztosítási partnere a Groupama Garancia Biztosító ZRt. Felhívjuk, minden rendező figyelmét arra, hogy az országos bajnoksági versenyekre vonatkozó Felelősségbiztosítás (FEB) kiegészítés, más biztosító társasággal nem köthető meg, és a biztosítás ügyintézése csak az MNASZ Titkárságával történt egyeztetés alapján ... valamely egyéb biztosító társaságnál. A versenyek szervezőinek lehetőségük van rendezvény felelősségbiztosítást kötni az MNASZ keret megállapodásán belül, a hivatalos versenynaptárában szereplő nemzetközi-, és országos bajnoki eseményekre. A rendezvényekre köthető felelősségbiztosítás díja: Rallye verseny Gyorsasági – hegyi Gyorsasági – pálya Terep-rallye Rallycross Autocross Gokart Gyorsulás (drag) Szlalom Biztosítási díj 50.000,- Ft 30.000,- Ft 15.000,- Ft 50.000,- Ft 15.000,- Ft 15.000,- Ft 5.000,- Ft 15.000,- Ft 15.000,- Ft Önrészesedés: a kár 10%-a, de min. 100.000,-Ft. Kártérítési limit ... verseny vagy edzés teljes tartamára. A fedezet az edzésekre és versenyekre történő oda- és visszautazásra csak Magyarország területén terjed ki. Külföldön a fedezet versenyzők esetében kizárólag versenyfedezet. A biztosítási szerződés érvényes: rallye, terep-rallye, hegyi gyorsasági, körpályás gyorsasági, gyorsulási (drag), drift, autocross, rallycross, szlalom és gokart versenyekre. Biztosítottak továbbá az autós, ill. gokart versenyeken és a hivatalos edzéseken résztvevők, akik a biztosítási díjat befizették. Biztosítási esemény: az előbbiekben meghatározott rendezvényeken, vagy a fentiekben ... történik. A károsultnak le kell adnia a balesettel kapcsolatban kiadott orvosi zárójelentés(ek) másolatát. A megfelelő díjfizetést igazoló levél kíséretében kerül továbbításra a káreseménnyel kapcsolatos valamennyi dokumentum az Groupama Garancia Biztosító ZRt. Kiemelt Ügyfelek Igazgatóságára (1146. Bp., Erzsébet királyné u. 1/c. „B” épület) ahol a kárrendezés történik. A külföldön bekövetkezett káresemények rendezéséhez hivatalos magyar nyelvű dokumentáció szükséges. Kivételes esetekben Biztosító kérheti a fordítást, melynek költségeit a biztosított állja. 1 A biztosító szolgáltatása: baleseti ... biztosítottnak tekinti: a./ azokat a versenyzőket, akik a Magyar Köztársaság területén közúton, vagy zárt versenypályán MNASZ engedéllyel tartott versenyen és a versenykiírásban megjelölt hivatalos edzésen vesznek részt. b./ az MNASZ által jóváhagyott versenyeken sportszakmai feladatokat ellátó gépjárműveket (felvezető, nyitó-, záró autó, illetve motor vagy egyéb hivatalos járművet), ha a rendező a felelősségbiztosítást részükre megkötötte. A felelősségbiztosítás kizárólag a Magyar Köztársaság területén rendezett versenyekre és a versenyek hivatalos edzéseire érvényes. Biztosítási kártérítési limit: az MNASZ
  • 2013.02.28.
    BIZTOSÍTÁSI INFORMÁCIÓK 2013 A MNASZ bajnokságaiban, illetve az MNASZ naptárában szereplő rendezvényein csak licenccel rendelkező versenyzők vehetnek részt. A licenc kiváltásának feltétele a kiváltással egy időben kötött balesetbiztosítás. A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség biztosítási partnere a Groupama Garancia Biztosító ZRt. Felhívjuk, minden rendező figyelmét arra, hogy az országos bajnoksági versenyekre vonatkozó Felelősségbiztosítás (FEB) kiegészítés, más biztosító társasággal nem köthető meg, és a biztosítás ügyintézése csak az MNASZ Titkárságával történt egyeztetés alapján ... esemény szervezőjének kötelező a rendezvényre vonatkozó felelősségbiztosítással rendelkeznie. Ez a biztosítás előfeltétele az esemény megrendezhetőségének. A rendezvény felelősségbiztosítás - a szervező döntése alapján - megköthető az Groupama Garancia Biztosító ZRt.-nél, vagy valamely egyéb biztosító társaságnál. A versenyek szervezőinek lehetőségük van rendezvény felelősségbiztosítást kötni az MNASZ keret megállapodásán belül, a hivatalos versenynaptárában szereplő nemzetközi-, és országos bajnoki eseményekre. A rendezvényekre köthető felelősségbiztosítás díja: Rallye verseny Gyorsasági – hegyi ... verseny vagy edzés teljes tartamára. A fedezet az edzésekre és versenyekre történő oda- és visszautazásra csak Magyarország területén terjed ki. Külföldön a fedezet versenyzők esetében kizárólag versenyfedezet. A biztosítási szerződés érvényes: rallye, terep-rallye, hegyi gyorsasági, körpályás gyorsasági, gyorsulási (drag), drift, autocross, rallycross, szlalom és gokart versenyekre. Biztosítottak továbbá az autós, ill. gokart versenyeken és a hivatalos edzéseken résztvevők, akik a biztosítási díjat befizették. Biztosítási esemény: az előbbiekben meghatározott rendezvényeken, vagy a fentiekben ... történik. A károsultnak le kell adnia a balesettel kapcsolatban kiadott orvosi zárójelentés(ek) másolatát. A megfelelő díjfizetést igazoló levél kíséretében kerül továbbításra a káreseménnyel kapcsolatos valamennyi dokumentum az Groupama Garancia Biztosító ZRt. Kiemelt Ügyfelek Igazgatóságára (1146. Bp., Erzsébet királyné u. 1/c. „B” épület) ahol a kárrendezés történik. A külföldön bekövetkezett káresemények rendezéséhez hivatalos magyar nyelvű dokumentáció szükséges. Kivételes esetekben Biztosító kérheti a fordítást, melynek költségeit a biztosított állja. 1 A biztosító szolgáltatása: baleseti ... biztosítottnak tekinti: a./ azokat a versenyzőket, akik a Magyar Köztársaság területén közúton, vagy zárt versenypályán MNASZ engedéllyel tartott versenyen és a versenykiírásban megjelölt hivatalos edzésen vesznek részt. b./ az MNASZ által jóváhagyott versenyeken sportszakmai feladatokat ellátó gépjárműveket (felvezető, nyitó-, záró autó, illetve motor vagy egyéb hivatalos járművet), ha a rendező a felelősségbiztosítást részükre megkötötte. A felelősségbiztosítás kizárólag a Magyar Köztársaság területén rendezett versenyekre és a versenyek hivatalos edzéseire érvényes. Biztosítási kártérítési limit: az MNASZ
  • 2013.02.20.
    ................................................................................................... 102 3.3. A FIA MEGFIGYELŐK BELÉPÉSE A GYORSASÁGI SZAKASZOKRA ............... 103 BAJNOKSÁGOK ÉS PONTOZÁS ......................................................................103 5. A BAJNOKSÁG KÖVETELMÉNYEI....................................................................... 103 5.5. A RALLYE MINŐSÍTÉSE ....................................................................................... 103 5.6. A BAJNOKSÁG RALLYE-JÁNAK TÖRLÉSE ........................................................ 103 5.7. JELENTÉSEK ... ............................................................................ 17 4.3. KIEGÉSZÍTŐ RENDELKEZÉSEK............................................................................ 18 4.4. NEMZETI GÉPKOCSIK ........................................................................................... 18 BAJNOKSÁGOK ÉS PONTOZÁS ........................................................................19 5. A BAJNOKSÁG KÖVETELMÉNYEI......................................................................... 19 5.1. A BAJNOKSÁG PONTOZÁSA ................................................................................. 19 5.2. AZ EREDMÉNYEK SZÁMA A BAJNOKSÁG VÉGSŐ ... ÉRTÉKELÉSÉBEN ............. 19 6. FIA RALLY VILÁGBAJNOKSÁG (WRC) VEZETŐK ÉS NAVIGÁTOROK RÉSZÉRE ........................................................................................................................... 19 7. FIA RALLY VILÁGBAJNOKSÁG AUTÓGYÁRTÓK RÉSZÉRE ............................... 19 8. FIA TÁMOGATOTT BAJNOKSÁGOK (WRC2, WRC3) ........................................... 20 9. JUNIOR WRC BAJNOKSÁG ................................................................................... 20 10. HOLTVERSENY A BAJNOKSÁGBAN ..................................................................... 20 ... ........................................................................................ 34 33.3. IDŐELLENŐRZÉS GYORSASÁGI SZAKASZ RAJTJA ELŐTT .............................. 35 34. KÉSÉSEK................................................................................................................. 35 34.1. MAXIMÁLISAN MEGENGEDETT KÉSÉS ............................................................... 35 34.2. KORAI ÉRKEZÉS .................................................................................................... 35 34.3. ÉRTESÍTÉS KÉSÉSEKRŐL .................................................................................... 35 35. GYŰJTŐÁLLOMÁS ... .................................................................................................. 35 35.1. ELJÁRÁS A GYŰJTŐÁLLOMÁSON ........................................................................ 35 35.2. INDULÁS A GYŰJTŐÁLLOMÁSRÓL ...................................................................... 36 GYORSASÁGI SZAKASZOK ..............................................................................36 36. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ............................................................................ 36 4 36.1. IDŐRÖGZÍTÉS......................................................................................................... 36 37. GYORSASÁGI SZAKASZ RAJTJA MNASZ Rally OB, Rallye2, Historic
  • 2013.02.18.
    A123 – GREPTON TESZT RALLYE a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség által a 2013. évre kiírt Magyarország Országos Rallye Bajnokságoknak az FIA szabályokkal összhangban álló sportszabályai (RVSZ), az MNASZ Amatőr Rallye Kupa érvényben lévő szabályai és mindenekelőtt a Rallye Sprint Bajnokság 2013 szabályai, valamint a jelen Versenykiírás alapján kerül lebonyolításra. A Versenykiírás módosítása, kiegészítése kizárólag számozott, a rendező vagy a Sportfelügyelők által kiadott végrehajtási utasítások formájában lehetséges. A 2013. évi Rallye Sprint Bajnokság szabályai megtalálhatók az sorozat hivatalos ... oldalán a www.pecsiautosport.hu címen. 1.2 Útburkolat: A gyorsasági szakaszok útburkolata: 100% aszfalt. 1.3 Gyorsasági szakaszok össztávolsága és az útvonal teljes hossza: Minden résztvevő számára A verseny távja: 49,65km Gyorsasági szakaszok száma: 5 Gyorsasági szakaszok hossza: A: 7,00km; B: 7,00km Gyorsasági szakaszok teljes hossza: 35,00km (70,49%) 2. RENDEZÉS 2.1 Címek, melyekbe a verseny beleszámít: A Rallye Sprint Bajnokság 2013. évi sorozatának 1. futama, A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség által kiírt Amatőr Rallye Kupa 2013 futama (Jelen kiírás megjelenésekor az MNASZ ARK 2013. évi ... és elérhetősége 2013. március 9. (szombat) – átvételek Versenyiroda helye: RÁCZ TANYA – PANZIÓ, ÉTTEREM (Orfű, Lipóc – a gyorsasági szakaszon, az Orfű tetői elágtól 600m-re Abaliget felé) Telefon: +36 30 479 32 60 GPS: N46° 8.011 E18° 8.465' 2013. március 10. (vasárnap) – verseny ideje alatt Versenyiroda helye: PANORÁMA CAMPING – ORFŰ, Kijárat Orfű, Dollár u. 1. Telefon: +36 30 442 30 60 GPS: N46° 8.772' E18° 8.260' 3. PROGRAM 3.1 Az itiner kiadása: Időpontja: 2013. március 9. szombat 12:00 – 18:00 Helyszín: RÁCZ TANYA – PANZIÓ, ÉTTEREM (Orfű, Lipóc – a gyorsasági szakaszon, az Orfű tetői ... SPRINT BAJNOKSÁG Időpontja: Helyszín: GPS: 2013. március 9. szombat 12:30 – 18:30 PANORÁMA CAMPING, (Orfű, Dollár u. 1.) N46° 8.772' E18° 8.260' A Rallye Sprint Bajnokságban kötelező technikai regisztrációhoz szükséges 1db 9x13 cm-es, teljesalakos fénykép a versenyautóról. A fotót a technikai átvételen kell leadnia a versenyzőknek. Az átvétel idején, az átvételi időbeosztás alapján, a gépátvételre érkező sprintes versenyzők részére ENGEDÉLYEZETT a szerelvényekkel (trélerrel) történő behajtás a szervizbe (Camping), a sportbírók utasításainak szigorú betartása mellett. Amennyiben az átvételre érkező ... eredménylista közzétételének ideje Időpontja: 2013. március 10. vasárnap kb. 19:00 óra Helyszín: Hirdetőtábla + Rácz Tanya 3.21 Hivatalos végeredmény közzétételének ideje Időpontja: 15 perccel az ideiglenes eredménylista közzétételét követően Helyszíne: Hirdetőtábla + Rácz Tanya 4. NEVEZÉSEK 4.1 Előnevezési zárlat: 2013. február 27. szerda 4.2 Nevezési eljárás: 4.2.1 A Rallye Sprint Bajnokság és a bajnokságon kívül indulók részére: Kezdete: 2013. február 16. Előnevezés zárlata: 2013. február 27. 24.00 óra (postabélyegző kelte) A nevező köteles a hivatalos-, és / vagy partner-web oldalakon Teszt Rallye Rallysprint
Előző 3 / 3 Következő